Perkeleen bentsot ( Xanor )

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
bol
Kameleontti

Perkeleen bentsot ( Xanor )

Post by bol »

Elikkä homma meni näin. Kaverillani ja minulla välähti erittäin järkevä idea. Ottaa vain yksi Xanor 2mg tabletti ilman viinaa. No bentso syötiin ja odoteltiin vaikutuksia ehkä 50 minuuttia. Pientä väsymystä havaittavissa, ei mitään suurta. Kaverini kyllä jo sekoili, mm. ei muistanut mihin oli laittanut tavarioitaan. Kysyin häneltä moneen kertaan, että otitko tupakat messiin? Hän tutki pihassaan taskuja, ehkä noin 5 minuuttia ja ei löytänyt. Käskin häntä lähetemään hakemaan niitä takaisin ja kun hän juoksi niitä hakemaan, niin muistutin häntä, että haeppas niitä xanttuja. Hän vaan huusi
minulle "Ai sun mp3-soitin jäi kotiin?"

No edettiin vähän matkaa ja otettiin toinen xanttu 0,33l 5,2% oluen kera. Oluen joimme puoliksi. Hieman sen jälkeen tuntui todella rauhalliselta. Ei jaksanut puhua kenenkään kanssa. Sen jälkeen meillä oli vielä 0,3-0,5cl viinaa ja sekoitimme sen energiajuomaamme. Sen jälkeen meillä oli jäljellä viel 4 xanoria. Kävelimme kylillä ja oltiin vaan.. Tapailtiin kavereita ja oltiin hissukseen. Olotunne oli lievä humalatunne ( ehkä 5-6 olutta), mutta sosiaalisuus puuttui. Jossain vaiheessa oli kaikki loputkin xanorit menny. Jossain vaiheessa ne meni alas, en muista milloin. Kaverini ehkä söi 0,25mg-0,5mg enemmän. Vaikka tablttien ottamisesta on jo 21h minä ja kaverini ollaan vieläkin vähän tuubassa. Kirjoittamisesta ei tullut mitään kun pääsin kotiin. Varmaan pienen väsymyksen ansiosta, näin tietokoneenruudun kahtena? Tein outoja juttuja, mitkä näkyivät valokuvina mielessäni aamulla. Mm. Roskakorimme löysin meidän terassilta. Ja kaikki asiast unohtuu tänään mitä on tehnyt aamulla. Esim en muista puheluita mitä mulle on soitettu, mutta puhe ja kirjoittaminen käy nyt selkeästi. Jos tämä tunne kohtapuoleen alkaisi laskemaan.
Kirjoitan tätä juttua vieläkin pienessä pöhnässä. Ei johdu yöunista, koska nukuin 9 tuntia. Ihme tabuja.. Kaverini ei muista viime illasta mitään!!

Conclusion: Jos haluut vetää pääs sekaisin, nii syö. Itse en ala enää laittaa napsuja naaman.

(Kirjoitan tätä bentsoissa, nii ajatus ei oikee kule.)
---
Edit. Päivä milloin kirjoitin tätä juttua, oli myöskin hieman sekava. Asioita unohtui (esim. keitin kahvin kolme kertaa ennenkuin se onnistui)ja ideana oli lähteä juomaan illalla. En juonut kovin suurta määrää ja pää oli aivan sekasin. Alkoholin määrä kehossa jotenkin kaksinkertaistui. Kaverinikin joi (ei suurta määrää), eikä muista illasta mitään. Filtterittömän sätkän yksi henkäisy lopetti iltani. Autolla kotiin ja yrjöt ojanpenkkaan. Eli bentsotkin vieläkin vaikutti elimistössä jossakin määrin.
Ruokahalukin katosi. Laihduin viikonlopun aikana lähemmäs 2,5 kg. Nytten voitte kuvitella oloni ja morkkikseni?

Edit.2 Jos meinasit ottaa Xanoreita, niin varaa sille aikaa koko viikonloppu. En muista toisesta päivästä mitään. Eli vaikutusaika oli ~24h.
Last edited by bol on Wed 26 Sep 2007, 22:33, edited 7 times in total.
powergrower
Kameleontti

Re: Perkeleen bentsot

Post by powergrower »

Bentsot ovat todella salakavala aineryhmä, joka ei sovi päihteilyyn kuin hyvin maltillisella annostuksella. Tyhmimmät jututhan tulee tunnetusti tehtyä ryynikänneissä. Toleranssin ja pitkän puoliintumisajan takia voi nyrkkisääntönä pitää että useemmin ku kerran viikossa ei ryynejä kannata popsia. Esimerkiksi diatsepaamin puoliintumisaika elimistössähän on 8 vuorokautta...
Assumption is the mother of all fuckups.
bol
Kameleontti

Re: Perkeleen bentsot

Post by bol »

Turha luulo, että noita alan enää popsimaan. Tuntuu siltä kuin yksi päivä olisi viikosta kadonnut.
Lännen nopein
Apteekki

Re: Perkeleen bentsot ( Xanor )

Post by Lännen nopein »

Ei nuo mitään hyviä olekkaan jos haluaa vain pään sekaisin. Ota YKSI vaikka hienona päivänä kun haluat ottaa rennosti tai joskus kun oikeen vituttaa tai ahdistaa, niin helpottaa kummasti. Parempia sellaiseen lötköön rentoiluun kuin sekoittamiseen mielestäni. peace.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
bol
Kameleontti

Post by bol »

Lännen nopein wrote:Ota YKSI vaikka hienona päivänä kun haluat ottaa rennosti tai joskus kun oikeen vituttaa tai ahdistaa, niin helpottaa kummasti. Parempia sellaiseen lötköön rentoiluun kuin sekoittamiseen mielestäni. peace.
Kuullostaa paljon paremmalta ja järkevämmältä. Ilkeää vaan on se, että ruokahalukin katosi 48 tunniksi ainakin. Nyt alkaa pikkuhiljaa 8mg Xanori määrä laskea ja on nälkä<3. Nyt alkaa valuu maanpinnalle. Päivällä yritin nukkua, niin nukuin sellaista "puoliunta". Näin unia, missä jotkut polttaa blunttia, katsoo mua, repee ja hönkäsee savut naamaan. Televisio taustalla täydensi "puoliuniani".
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

:lol: :lol: :lol: Perus bentsosetiltä kuulostaa!
bol wrote: Conclusion: Jos haluut vetää pääs sekaisin, nii syö. Itse en ala enää laittaa napsuja naaman.

(Kirjoitan tätä bentsoissa, nii ajatus ei oikee kule.)
bol
Kameleontti

Post by bol »

:lol: . Luin ite vielä stoorin läpi monta kertaa ja korjailin monia typoja benstopäissäni, mutta lopputulos ei näyttänyt olevan niin loistava, kuin luulin sen olevan :D .

Ja pieni EDIT tarinaan:
Kesti 8 päivää kunnes alko olemaan täysin normaali olo. Eli ensikertalaisen kannattaa varautua siihen, että seuraava viikko on hieman sekava!
Havoc
Lepakko

Post by Havoc »

bol wrote: Ja pieni EDIT tarinaan:
Kesti 8 päivää kunnes alko olemaan täysin normaali olo. Eli ensikertalaisen kannattaa varautua siihen, että seuraava viikko on hieman sekava!
Käsittääkseni Xanorien puoliintumisaika elimistössä on 6-12 tuntia, joten miten on mahdollista, että vaikutus kesti 8 päivää?
bol
Kameleontti

Post by bol »

Havoc wrote:
bol wrote: Ja pieni EDIT tarinaan:
Käsittääkseni Xanorien puoliintumisaika elimistössä on 6-12 tuntia, joten miten on mahdollista, että vaikutus kesti 8 päivää?
Totta on, että puoltiintumisaika on se 6-12 tuntia, mutta ensikertalaiselle kenellä ei ole mitään tolea tälläinen viikon kestävä pöhnä olo on ihan normaali. Tosin se pöhnä olo ei ole samanlainen olo kun xanoreissa. Se pöhnä olo on sellainen väsynyt, hieman etäinen, hieman kireähermoinen. Irc kanavallakin oli keskustelua ja pari muutakin henkilöä myönsi, että oli viikon ajan vähän hukassa, kun ekan kerran otti xanttuja. Tiedä mistä se johtuu? Kaverillakin oli sama homma ja annos oli se 8mg, joka on aika suuri annos.
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

Kyllähän siinä voi mennä paljon pidempään että aivokemia palautuu takaisin normaaliksi, kuin mitä siinä menee että substanssi häviää kehosta.

Jos aihe kiinnostaa, niin netistä löytyy aika paljon tietoa bentsoista sekä miten ne vaikuttavat. Sanottakoon että aika hemmetin pahaa myrkkyä ne ovat, pysykää erossa ..!
Assumption is the mother of all fuckups.
tropic
Apteekki

Post by tropic »

Joo xanoreita ja päälle vielä vähän alkoholia, niin on aika todennäköistä et seuraavana päivänä muistikuvat edellisestä illasta/yöstä voivat olla "pikkasen" hukassa :lol: Jotain pätkiä voi muistaa sieltä täältä. Kannattaa tosiaan olla tarkkana kun kombottaa bentsoja ja alkoholia.
Can it be all so simple?
RiotStarter
Apteekki

Post by RiotStarter »

tropic wrote:Joo xanoreita ja päälle vielä vähän alkoholia, niin on aika todennäköistä et seuraavana päivänä muistikuvat edellisestä illasta/yöstä voivat olla "pikkasen" hukassa :lol: Jotain pätkiä voi muistaa sieltä täältä. Kannattaa tosiaan olla tarkkana kun kombottaa bentsoja ja alkoholia.

Joo ja putka aina yhtä kiva paikka.Ainaku noita perkeleen xanoreita työntää turpaansa viinan kera nii putka reissu.. :lol:
2000-luvun sakilainen.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Jostain syystä Xanor on kyllä yksi pirullisimpia bentsoja..
Ei enää koskaan :|
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
bol
Kameleontti

Post by bol »

Tarinaan pieni muutos. Tarinassa kirjoitin, että päivä sen jälkeen kun olin nauttinut bentsoja ja menin juomaan, niin en juonut paljon. Mutta kyllä sitä tuli upotettua 0,5l 21% likööripullo, 0,25 cl 40% viinaa ja pari olutta. Tämän kuulin kavereiltani vasta pari päivää sitten :shock: Ja uusia ja pieniä muistikuvia alkaa taas palautumaan :D.
bentsmaster
Tuppisuu

Post by bentsmaster »

no kylläpäs on tolet alhaalla jos noin vaikuttaa.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

bentsmaster wrote:no kylläpäs on tolet alhaalla jos noin vaikuttaa.
Onko se sit normaalia jos on isot tolet bentsoihin? :P
"Taste
bentsmaster
Tuppisuu

Post by bentsmaster »

no bentsoihin tolet nousee aika nopeesti et itekin niitä on monen vuoden ajan silloin tällöin tullut otettua et pari telaketjua tekee hieman rennon olon ja 4 sellasta ja litkut päälle ni kolisee hyvin.
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Tosi vittumaisia nuo bentsot, ku ne on niin saatanan mukavia aluksi. Joku parikyt kertaa oon kokeillu muutaman bissen/lonkeron kera ja aina on ollu ihan vitun hauskaa, isomman viinalastin kassa menee ihan liian tutkalle. Onneks en pääse noihin käsiks, kun ovat suhteellisen koukuttavia, silti toivottavasti tulee vielä joskus vastaan. Olis kans hyvä pitää tota vaikka 5mg messissä, jos kokeilee rajojaan tajusteiden kanssa. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta ei pitäis olla ainakaan tryptamiinien kanssa ongelmia...
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

ne kellä ei ole bentsotolea niin kannattas aina pitää taskussa edes pamia,saletti apu krapulaan/vitutukseen/ahdistukseen/pilalle menneeseen päivään ynm.vittu ku ite on syönyt niitä niin kauan et 6mg/vrk on minimi siis xanori millä pystyy oleen järjissään.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
disease
Psykonautti

Post by disease »

joo itelläkin on tullu väähn pelleiltyä noiden bentsojen kanssa kun tuli heitettyä joskus kun ei oo vielä tolet niin katossa niin kolme 2 mg rivatrilia viinan kanssa nassuun ja vielä kaksi 200 mg seroguelia. oli kyllä vähän pimeenä seuraavana päivänä että mitä on tapahtunu. normaalisti otan niitä 0.5 rivoja joku 4 - 5
muhennos
Lepakko

Post by muhennos »

xanor ja etanoooli, niin petollinen yhdistelmä. Aina kun sitä viinaa alkaa kiskoo ja huomaa et taskun pohjalle on jäänyt muutama xanori, niin suuhunhan ne sit mennee (orly). Sit sitä huomaakin olevansa niin tuhannen sekasin et ei mitää rajaa :roll: bnzo ja viinayhdistelmäl saa niin totaalisen kontrollin ja estojen poistumisen et huh huh. Tulee välil niin pahoi blackouttei et joutuu kavereilt ain kysyy et mitä kolme tuntii sit tapahtu tai missä sillon oltiin. Mielestäni niin turhaa yhdistellä bnzoo ja alkoo :evil: ,jotkut siitä varmaan tykkää mut itelläni ei kuulu lempikomboihin. Pää vaan pimenee ja sitä tulee tehtyä jtn niin typerää et katuu sitä viel kiikkustuolissa (räpätä huutaen jotain vitun suomiräppii keskel vilkasta rautatieasemaa joka on ihan täynnä ihmisii :oops: :heh: ). Sillon se idea oli ihan hyväö eikä hävettäny, mut jälkeenpäin häpesin vaa frendien puolesta :foil: (oon niin paska laulaa et tää oli paska x 1000). Bnzoja pitäis kyl vaa käyttää ain siihen vaivaan mihin ne on tarkotettu. Xanori on itellekin niin turha lääke et ei siit mtn oloi edes tuu 3mg annoksel. Uni vaa tulee. Nyt syön näitä pääasiassa opiaatti viekkareihin. Tuntuu et ei auta siihen vaivaan mitenkään? :shock: ,onneks nyt loppusuoral tää vierottuminen ni ei näitkää tarvii popsii 8). Xanorit ei vaan yksinkertaisesti sovi mulle, mut tähän hätään ei muuta ollu. Jos oisin saanu valita niin diapam ois ollu se mun bnzo. Mutta kuitenkin kaikki bentsothan vaikuttaa melkee samal taval.

Jokohan riittäis tääki stoori. :D

PS: nyt loppu xanorit ja lisää en haluu enkä niitä tuu saamaankaa (mut kaikkeehan saa kuhan vaa jaksaa tehä asian eteen jotain)
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa
XTCVelho
Lepakko

Post by XTCVelho »

Xanorit ei jotenkin oo niin mukavia benzoja ne on jotenki petollisia. Ite oon oxaminien(50mg) kannalla nyt benzopuolelta. Jotenkin lempibenzo ihan vain vaikutuksilta koska saan alkoholin kanssa aina lieviä visuaaleja ja hullun sekavan tilan ihan vitun sfääreissä kun noita kaks nappaan. :coool:
Pannul ei muutaku kanaa, hyllys ei muutaku kamaa BITCH!
mizuy
Tuppisuu

Post by mizuy »

Jeees, petollisia on : D

Oli koeviikko meneillään, lähin kavereitten kanssa baariin muutamalle.
Yks tarjos xanoreita, vedin 4 alas ja päälle pari lonkeroo.
Lähettiin puolen tunnin päästä nostaan rahaa automaatista, ärrälle ja sen jälkeen totaalinen blackout.
Veli tuli herättään mut aamulla sohvalta, miks hitossa olin sen kämpillä ja
ei ollut mitään käryä millä olin edes päässyt keskustasta pois illalla?? :D
Sano vaan, että näytän ihan haamulta ja heitti mut kouluun jossa esitin tutkielman luokan edessä. väsy .. :D

Yks kavereista ei ollu vetänyt illalla muutakun holia, joten kertoi meidän olleen kahdessa rautatieaseman vieressä olevassa baarissa.
Olin kuulemma lentänyt molemmista ulos ?? Hehheh.. harmi että portsari muistaa, minä en.
Ei oo houkutellut paljoa napostella noita
kun yleensä se menee siihen, että muisti jää matkanvarrelle : P
Äläkä saata meitä kiusaukseen, löydän niitä itsekin.. ;P
Oonamuru
Karvakuono

Post by Oonamuru »

Juu ei sovi mun mielestä yhteen.. Joulu meni niin kahvilla että huh! 30 kpl 1mg alproxeja hävis parempiin suihin pyhien aikana ja jonkin verran viiniä. Kamerasta kattelin kuvia ja jotain palasi mieleen :oops:

Taisi olla kiva joulu (?) En muista :mrgreen:
Oonamuru
Karvakuono

Post by Oonamuru »

Tuleeko muilla muistiin mustia aukkoja kun vetää xanoreita...? Ihan pelkästään näitä olen nappaillut 1-4 mg päivä ja nyt tuntuu etten muista viikonlopusta oikein mitään.. Kummallista!
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Ei siinä oo mitään kummallista. Nytpähän tiiät mitä syöt. :D Benzoilla saa kyll muistin hyvin hatarax jos niillä kuosaa. :mrgreen: Eix lääkäri kertonu, tai muistikko lukia tuoteselosteen?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Oonamuru
Karvakuono

Post by Oonamuru »

Hatara muisti muutenkin ja noi vielä pahentaa :mrgreen:

Toki tiedän mitä nappailen, nyt vaan ollu taukoa noista.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Miksi porukka kiskoo näitä ryynikännejä kun sen tietää , että lähes poikkeuksetta siitä ei seuraa muuta kuin ongelmia?
Ei siitä nyt niin hyvä olo tule, ja jos tulisikin niin kovin on iloa siitäkään jos mitään ei jälkeenpäin muista.

Hauska lukea näitä "ohhoh, nyt kävi TAAS näin" - juttuja.
Skeeblew
Psykonautti

Post by Skeeblew »

kun on tolea bentsoihin nii ei ees pahasti tule muistiaukkoja mitä normaalisti jos on vaikak juomasa

tietenkin jos syö ihan ihan liikaa niin lähtee käsistä ja tiukkaa viinaa nii kontrolli lähtee ja lamaantuu keskushermosto överisti ja siitä ei hyvää seuraa

bentsoilla on paljon mukavampi buustailla esim. opiaatteja kuin alkoholia
palez
Karvakuono

Post by palez »

Se näissä bentsoissa vituttaa, kun helposti lähtee viikkokin muistista, jos joutuu isommalla annoksella käyttämään. Itse en kuulu tähän "viihdekäyttäjien" ryhmään, vaikka muita huumeita käytänkin. Lääke menee ihan oikeaan tarpeeseen.