Ei varmaankaan. Ulkomailta tilasin...Halluusi wrote:Olisko näitä lappuja enemmänkin liikenteessä?Meediogod wrote:Oon nyt löytänyt tällaisia Hofman biker lappuja http://www.blotterart.net/gallery/LSD/H ... _Ride_1943
En oo ennen happoa kokeillut joten en tiiä oliko näissä sitä oikeeta happoa tai jotai RC:tä. Lappu itsessään ei juurikaan maistunut millekkään ja vaikutukset alkoivat tuntua joskus ekan tunnin jälkeen. Ja tuntuu että LSD vaikuttaa vieläkin vaikka happoilusta on ja melkein viikko kulunut.
LSD / RC-lappu topic
-
Meediogod
- Tuppisuu
Re: LSD/RC-lappu topic
-
skirtfeber
- Apteekki
millä tavoin vaikuttaa vieläkin?
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
Meediogod
- Tuppisuu
Esim jos jään tujottamaan vaikka verhoja niin ne kuviot alkaa liikkumaan ja tuntuu kuin tuuli puhaltais verhoihin. Just kävin vessassa ja kun kattelin sitä vessan ovea niin tuntui että se liikkuin edestakaisin.skirtfeber wrote:millä tavoin vaikuttaa vieläkin?
-
sxoxyvg
- OD
http://en.wikipedia.org/wiki/Hallucinog ... n_disorderMeediogod wrote:Esim jos jään tujottamaan vaikka verhoja niin ne kuviot alkaa liikkumaan ja tuntuu kuin tuuli puhaltais verhoihin. Just kävin vessassa ja kun kattelin sitä vessan ovea niin tuntui että se liikkuin edestakaisin.skirtfeber wrote:millä tavoin vaikuttaa vieläkin?
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
aphos
- Kameleontti
Kyllähän tuo ihan LSD-kokemukselta kuullostaa. "Jälkivaikutukset" ympäristön aaltoilu/hengitys voi saada kestämään vaikka monta vuotta jos hallitsee
Itse pystyn tavallaan kytkemään tuon tilan päälle/pois, ihan miten haluaa. Jos homma alkaa ärsyttää, alkoholi tiputtaa aika onnistuneesti maan pinnalle. Ja hommien aaltoilu.. kaikki todellakin on oikeasti jatkuvassa liikkeessä
Itse pystyn tavallaan kytkemään tuon tilan päälle/pois, ihan miten haluaa. Jos homma alkaa ärsyttää, alkoholi tiputtaa aika onnistuneesti maan pinnalle. Ja hommien aaltoilu.. kaikki todellakin on oikeasti jatkuvassa liikkeessä
-
Dagga
- Apteekki
On se kyllä jännä, liike ja energia. Ehkä jotain opimme, tai aistimme oppivat, katsomaan sitä mihin yleensä ei kiinnitä huomiota.aphos wrote:Kyllähän tuo ihan LSD-kokemukselta kuullostaa. "Jälkivaikutukset" ympäristön aaltoilu/hengitys voi saada kestämään vaikka monta vuotta jos hallitsee![]()

-
Luotijuna
- Psykonautti
Noniin, tätä hetkeä on nyt sitten odotettu. Lauantaina pääsen tämän hullutuksen testaamaan ja ihan ehtaa lsd:tä pitäisi olla. Aluksi pitänee olla hetki kotona ja katsoa minkälaista on ja jos sitten siltä tuntuu niin ulos seikkailemaan. Trippiraporttia pitää pistää sitten myöhemmin 
Insanity creeping]
-
dimitri
- Lepakko
Tuo HPPD rupesi mietityttämään. Itsellä on noita HPPD oireita, joita kuvattiin Wikipedian artikkelissa, ollut useita vuosia, enkä tosiaan ole vielä muuta ainetta vedellyt DMT:n lisäksi. Oireita on ilmennyt jo kauan ennen DMT käyttöä. Uskaltaakohan sitä tuota LSD / LSA / RC kokeilla, jos sattuisivat tulemaan pahemmiksi? Oireina lähinnä: "halos surrounding objects, trails following objects in motion, difficulty distinguishing between colors, apparent shifts in the hue of a given item, the illusion of movement in a static setting, air assuming a grainy or textured quality (visual snow or static, by popular description), and a heightened awareness of floaters." Toiset harvemmin kuin toiset, yleisimpiä ovat nuo floaterit, halot, vanat ja tekstuuri ilmassa. Harvinaisemmin värien erotusongelmia, värisävyjen muuntumista ja staattisen kohteen liikettä.
-
aphos
- Kameleontti
Ei todellakaan. Jos tuntuu siltä että "hallut" (mielen tulkinta ympäröivästä maailmasta) ovat liian hulluja tai muuten ei polla kestä, niin ei kannata. Psyykkeen häiriöt johtuvat todennäköisesti siitä, että mieli yrittää pitää kiinni ajatusrakennelmista, jotka eivät ole tosia. IMO ihmisen pitää oppia päästämään vähän irti, ja myöntää, ettei todellisuus ole niin konkreettinen asia.dimitri wrote:Tuo HPPD rupesi mietityttämään. Itsellä on noita HPPD oireita, joita kuvattiin Wikipedian artikkelissa, ollut useita vuosia, enkä tosiaan ole vielä muuta ainetta vedellyt DMT:n lisäksi. Oireita on ilmennyt jo kauan ennen DMT käyttöä. Uskaltaakohan sitä tuota LSD / LSA / RC kokeilla, jos sattuisivat tulemaan pahemmiksi? Oireina lähinnä: "halos surrounding objects, trails following objects in motion, difficulty distinguishing between colors, apparent shifts in the hue of a given item, the illusion of movement in a static setting, air assuming a grainy or textured quality (visual snow or static, by popular description), and a heightened awareness of floaters." Toiset harvemmin kuin toiset, yleisimpiä ovat nuo floaterit, halot, vanat ja tekstuuri ilmassa. Harvinaisemmin värien erotusongelmia, värisävyjen muuntumista ja staattisen kohteen liikettä.
Se on tietty kiinni siitä mitä etsii, sanoisin että ei kannata, jos yhtään on sellainen olo.
Ei ainakaan noi tracerit yhtään helpota jos LSDtä syöt.
-
gaia
- Kameleontti
osaako kukaan sanoa että mitä mahtaa liikkua eteläsuomessa liikkuvissa lapuissa? tuskin ihan LSD:tä?
Vai toimiiko?
-
skirtfeber
- Apteekki
liikkuu sitä lsd:täkin varmaan.. eri tutkareitahan noissa on tavattu, bromo-dragonflytä varmaan enimmäkseen.
-
tRip
- Moderator
Ah, en olekaan ainoa..Harbin wrote:Näin kävi ainakin mulle ja mun kaverille Bromo-DragonFLY:n jälkeen. Efekti häviää parin viikon kuluessa.Ja tuntuu että LSD vaikuttaa vieläkin vaikka happoilusta on ja melkein viikko kulunut.
Ei se haittaa.. Se on vain hienoa.
..niin kauan kun se kytee vain taustalla, eikä hallitse liikaa elämää.
Jeh..aphos wrote: Jos tuntuu siltä että "hallut" (mielen tulkinta ympäröivästä maailmasta) ovat liian hulluja tai muuten ei polla kestä, niin ei kannata. Psyykkeen häiriöt johtuvat todennäköisesti siitä, että mieli yrittää pitää kiinni ajatusrakennelmista, jotka eivät ole tosia. IMO ihmisen pitää oppia päästämään vähän irti, ja myöntää, ettei todellisuus ole niin konkreettinen asia.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
Tofupekoni
- Kameleontti

Abauttirallaa tommonen kuvio, mut vaaleen liila ja pinkillä taustalla. Ja ilman tommosta palloa taustalla. Kuulopuheiden mukaan pitäis sisältää 1000mcg Bromo Dragonfly?
Onko näkynyt muilla? Kiitos ja sori tosta kuvan koosta...
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
sxoxyvg
- OD
Jeps. Ja bromoa on, tai ainaskin bromona tutkarikaupasta tuli ja vaikutuksetkin täsmäsivät.Tofupekoni wrote:
Abauttirallaa tommonen kuvio, mut vaaleen liila ja pinkillä taustalla. Ja ilman tommosta palloa taustalla. Kuulopuheiden mukaan pitäis sisältää 1000mcg Bromo Dragonfly?
Onko näkynyt muilla?
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Kokeilin eka 1/4 osalapun ihan testimielessä, että onko allergioita tms. Tuntus kyllä, että jotain tapahtu pitkin päivää, mutta ei muuta vaikutusta. Eikä muuta odotettukkaan.sxoxyvg wrote:Jeps. Ja bromoa on, tai ainaskin bromona tutkarikaupasta tuli ja vaikutuksetkin täsmäsivät.Tofupekoni wrote: Abauttirallaa tommonen kuvio, mut vaaleen liila ja pinkillä taustalla. Ja ilman tommosta palloa taustalla. Kuulopuheiden mukaan pitäis sisältää 1000mcg Bromo Dragonfly?
Onko näkynyt muilla?
Seuraavana aamuna söin loput, eli 3/4 osalappua, eikä mitään tapahtunut!
Lapun maku toi mieleen hammaslääkärin puudutusaineen.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Joo. Toimi paremmin, ku venas vähän aikaa, noin viikon. Tuli hieno trippi. 
-
korolli
- Apteekki
Bromot ja toleranssi
Bromoihin kasvaa toleranssi jo yhden käyttökerran jälkeen niin että menee täysin hukkaan jos lähiaikoina syöt lisää. Siitä en tiedä kuin kauan tuo toleranssi kestää, tuskin kovin montaa päivää kuitenkaan...Tofupekoni wrote:Kokeilin eka 1/4 osalapun ihan testimielessä, että onko allergioita tms. Tuntus kyllä, että jotain tapahtu pitkin päivää, mutta ei muuta vaikutusta. Eikä muuta odotettukkaan.
Seuraavana aamuna söin loput, eli 3/4 osalappua, eikä mitään tapahtunut!Oikeestaan tuli samat fiilikset, ku viime kerralla. Johtuisko lyhyistä intervalleista.
-
Anonyymi
Re: Bromot ja toleranssi
Kyllä saattaa mennä jopa viikko ottaen huomioon sen että substanssi poistuu elimistöstä verrattain hitaasti?korolli wrote:Bromoihin kasvaa toleranssi jo yhden käyttökerran jälkeen niin että menee täysin hukkaan jos lähiaikoina syöt lisää. Siitä en tiedä kuin kauan tuo toleranssi kestää, tuskin kovin montaa päivää kuitenkaan...
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Re: Bromot ja toleranssi
Olisiko tuosta lähdettä? Kiinnostaisi perehtyä tarkemmin.Anonyymi wrote:Kyllä saattaa mennä jopa viikko ottaen huomioon sen että substanssi poistuu elimistöstä verrattain hitaasti?
-
Tofupekoni
- Kameleontti
No tämäpä vilkas threadi...
Eikunsiisasiaan...
Mulle annettiin taivahista semmonen sydämen muotonen valkoinen tabletti, joka on leveydeltään n. 6mm, pituudeltaan n. 6mm, ja paksuudeltaan vain kolmisen milliä.
Annettiin minulle ymmärretyksi sen olevan mdma:ta, mutta kooltaan niin pientä pilleriä en siihen hätään suuhuni pistänyt, siillä jokin RC sen arvelin sisuksiinsä kätkevän.
Pistin sen taskuuni ja aamulla sen uudemmen kerran muistin. unhotin tietysti kysyä, että mitkä oli vaikutukset ja kun mulla ei ole taivaan numeroa, ni pahapa siinä mennä tivaamaan...
Ruuotsista tämä peräisin ompi...
Että jos jollain on tietoa, niin vastauksesta ilahtuisin...

Eikunsiisasiaan...
Mulle annettiin taivahista semmonen sydämen muotonen valkoinen tabletti, joka on leveydeltään n. 6mm, pituudeltaan n. 6mm, ja paksuudeltaan vain kolmisen milliä.
Annettiin minulle ymmärretyksi sen olevan mdma:ta, mutta kooltaan niin pientä pilleriä en siihen hätään suuhuni pistänyt, siillä jokin RC sen arvelin sisuksiinsä kätkevän.
Pistin sen taskuuni ja aamulla sen uudemmen kerran muistin. unhotin tietysti kysyä, että mitkä oli vaikutukset ja kun mulla ei ole taivaan numeroa, ni pahapa siinä mennä tivaamaan...
Ruuotsista tämä peräisin ompi...
Että jos jollain on tietoa, niin vastauksesta ilahtuisin...

-
OngDaBong
- Tuppisuu
Hoffman pyöräilijät bromo ?
Hei vaan kaikille!
On tullut noita pyöräilijöitä maisteltua jonkun verran ja vaikka minkänäkösiä ja saman voi sanoa vaikutuksesta.
On tullut syötyä 1943:sia 2000:tonnisia ja kakstonnisia kahtena eri värinä punasina ja keltasina. (vuoret)
Itellään vahvin lappu minkä maistanut kyseinen ( Getafix/Miraculix ) mikä maistui raudalle poltti kieltä mutta ei maistunut miltään.
Joku puhui tämmösestä efektistä ja yhellä tripillä kun noita otti tuli juuri samanlainen olo, nousi mahasta kokoajan olevinaan ilmapalloja ja aina kun sitä ilmaa nous lähti todella rajusti liikkeelle distortion jne. Itse sanoisin että oli hyvä annos äläriä mutta ehkä toi DOC olisi selitys sille.
Quote: *No bromoissa hetken luulee olevansa selvinpäin, kun sitten taas sukeltaa sinne psykedeliaan...*
Quote: *Seuraavalla kerralla haaviini osui Jubilee Hofmann look-a-like lappuja, joissa pyörä ja vuosiluku olivat punaisella taustalla (muuta en nähnyt). ½+½ hiteillä vaikutukset jäivät lähinnä pään sisäisiksi. Halluja tai visuaaleja en nähnyt juuri lainkaan.*
Sama tapahtui muijalleni yhdestä. Ei kuulemma liikkunu melkein yhtään mikään ja kaikki näytti vaan perushapokkaalta.
1943 tullu syötyä joskus kuuskin kappaletta illan aikana, ja niistä jäi semmoinen mielikuva että niissä liian pieni annos. Mutta olo oli kiva.
Punavuorisista fillareista tuli perus laimee DISTORTION trippi kahdella. Eli siis DISTORTION ihan kybällä mutta ei mitään halluja eikä esineiden kokojen muuttoa eikä 2D maisemaa jne. (Ohi ajavien pyöräilijöiden traceja kyllä tuli.)
Viime viikonloppuna tuli taas otettua 2 noita keltavuorisia tsygäilijöitä jotka toimi aivan helvetin tiukasti.
Distortion kesti sen reilusti 24h ja todella rankasti varsinki PEAK:in vaiheessa, 5 metrin käytävä näytti litteältä ja lyhyeltä hyllykot yli suuria, itse tuntui että on pieni, varsinkin kun käveli.
Olo hiipi todella huomaamattomasti, lappujen ottamisen jälkeen tuntui *lappuheikotus/pahaolo*tunnin venaamisen jälkee ja kesti varmaa tunnin, sen jälkeen se olo jotenkin hiipi siinä sähellyksessä todella nopeesti ja meinas lähtee meno käsistä kun ei ennen koskaan noin tiukasti toiminut ja kun TRIPPIÄ varsinkin helsingin muuton jälkeen on tullut otettua rutiinillisesti sienillä ja hapoilla vähintään joka v-loppu.
Joten ihmiset, pyydän! Selvittäkää mikä helvetin juju noissa on. Alkaa perkele hermot palaamaan tossa spekuloinnissa. Kun on tässä LSD + matolääke / DOC + Bromo / pelkkä bromo tai JOKU ainetta selvittelessä. Sen kyllä voisin veikata et jossain keltasissa ollu joskus bromoa VARMASTI.
Ja tänään tripille noilla keltasilla taas, annoksena 2 tai 2.5 paprua, toivottakaa hyvöö matkaa.
P.S. Yhdelle kaverille tuli noista punasista lämpötila vaihtelua ja toiselle keltasista helvetin huono olo ja kourituksia, selvis kuitenkin eikä mitään kummalisempaa, valitti vaan tunnin verran et soittakaa ambulanssi.
On tullut noita pyöräilijöitä maisteltua jonkun verran ja vaikka minkänäkösiä ja saman voi sanoa vaikutuksesta.
On tullut syötyä 1943:sia 2000:tonnisia ja kakstonnisia kahtena eri värinä punasina ja keltasina. (vuoret)
Itellään vahvin lappu minkä maistanut kyseinen ( Getafix/Miraculix ) mikä maistui raudalle poltti kieltä mutta ei maistunut miltään.
Joku puhui tämmösestä efektistä ja yhellä tripillä kun noita otti tuli juuri samanlainen olo, nousi mahasta kokoajan olevinaan ilmapalloja ja aina kun sitä ilmaa nous lähti todella rajusti liikkeelle distortion jne. Itse sanoisin että oli hyvä annos äläriä mutta ehkä toi DOC olisi selitys sille.
Quote: *No bromoissa hetken luulee olevansa selvinpäin, kun sitten taas sukeltaa sinne psykedeliaan...*
Quote: *Seuraavalla kerralla haaviini osui Jubilee Hofmann look-a-like lappuja, joissa pyörä ja vuosiluku olivat punaisella taustalla (muuta en nähnyt). ½+½ hiteillä vaikutukset jäivät lähinnä pään sisäisiksi. Halluja tai visuaaleja en nähnyt juuri lainkaan.*
Sama tapahtui muijalleni yhdestä. Ei kuulemma liikkunu melkein yhtään mikään ja kaikki näytti vaan perushapokkaalta.
1943 tullu syötyä joskus kuuskin kappaletta illan aikana, ja niistä jäi semmoinen mielikuva että niissä liian pieni annos. Mutta olo oli kiva.
Punavuorisista fillareista tuli perus laimee DISTORTION trippi kahdella. Eli siis DISTORTION ihan kybällä mutta ei mitään halluja eikä esineiden kokojen muuttoa eikä 2D maisemaa jne. (Ohi ajavien pyöräilijöiden traceja kyllä tuli.)
Viime viikonloppuna tuli taas otettua 2 noita keltavuorisia tsygäilijöitä jotka toimi aivan helvetin tiukasti.
Distortion kesti sen reilusti 24h ja todella rankasti varsinki PEAK:in vaiheessa, 5 metrin käytävä näytti litteältä ja lyhyeltä hyllykot yli suuria, itse tuntui että on pieni, varsinkin kun käveli.
Olo hiipi todella huomaamattomasti, lappujen ottamisen jälkeen tuntui *lappuheikotus/pahaolo*tunnin venaamisen jälkee ja kesti varmaa tunnin, sen jälkeen se olo jotenkin hiipi siinä sähellyksessä todella nopeesti ja meinas lähtee meno käsistä kun ei ennen koskaan noin tiukasti toiminut ja kun TRIPPIÄ varsinkin helsingin muuton jälkeen on tullut otettua rutiinillisesti sienillä ja hapoilla vähintään joka v-loppu.
Joten ihmiset, pyydän! Selvittäkää mikä helvetin juju noissa on. Alkaa perkele hermot palaamaan tossa spekuloinnissa. Kun on tässä LSD + matolääke / DOC + Bromo / pelkkä bromo tai JOKU ainetta selvittelessä. Sen kyllä voisin veikata et jossain keltasissa ollu joskus bromoa VARMASTI.
Ja tänään tripille noilla keltasilla taas, annoksena 2 tai 2.5 paprua, toivottakaa hyvöö matkaa.
P.S. Yhdelle kaverille tuli noista punasista lämpötila vaihtelua ja toiselle keltasista helvetin huono olo ja kourituksia, selvis kuitenkin eikä mitään kummalisempaa, valitti vaan tunnin verran et soittakaa ambulanssi.
-
kurz
- Psykonautti
Itselle sattui viimein kohdalle lappuja, joissa pitäisi olla tuota ihmemolekyyliä. Harmi vaan että ei ihan tullut sellaisia hienoja blotterartilla varustettuja masterpiecejä mitä odotin, vaan aika junttilookin omaavia ohutpahvisia lappuja joissa on keskellä sellainen punertava piste/pyörylä
Tuoksuu jollekin partavedelle hieman ja on kuulemma lakkapinta, jota pitäisi hiertää pois. Ja sen jäänteiden takia muka maistuu kitkerälle. Hyvin vahvasti epäilyttää että jotain muuta on lapussa, mutta kovin kovia kokivat kaverini jotka nappasivat neljä lappua ekalla kerralla. Tripin pituus ja vaikutukset kuulostivat hyvin vakuuttavalle, jollekin, mitä ei bromo dragonflyllä varmaan ainakaan saisi aikaiseksi. Jollain muulla tutkarilla ehkä. Itse pääsen vasta viikonloppuna näitä kokeilemaan, mutta hyvältä vaikutta, oli mitä hyvänsä. Visuaalit kuulemma uskomattomat, lintuja wc-rullasta ja muuta kehon hajoamista palasiksi kun maailma muuttuu tietokonepeliksi. Onko kenellekään sattunut näin randominnäköisiä lappuja vastaan ja mitä mieltä olette? Leikkailtu miten sattuu ja muutenkin random valkosia pahvinpalasia ympyrällä varustettuna.
-
Ununnilium
- Lepakko
2C-E?
-
Kiiwinki
- Tuppisuu
Nämä tippalaput todellakin ovat sitä ehtaa LSD:tä. Itse olen muutamissa psykebileissä ottanut näitä hajuvesilappuja (iljettävä makuisia). En ole RC:itä pahemmin otellut, mutta kaikki lukemani haposta vastaa täysin näitä lappuja. Primäärivaikutukset siinä 5-6 tunnin luokkaa ja mukavat jälkiolot vielä seuraavan päivän. Bodyloadia en huomannut. Keho tuntui tavanomaista lämpimämmältä, mutta ei muuta.
Postaanpa tuon tekstin viime kerrasta stoorien puolelle.
EDIT: Ja tosiaan, vahvoja ovat. Kokeen vuoksi otin puolikkaan metsäkemuihin (ks. stoori) ja hyvin potki. Enempää en uskaltaisi ottaakaan ympäristössä, jossa vallitseva tilanne voi hyvin äkkiä muuttua täydeksi kaaokseksi taskulampuilla osoittelevien voimakasäänisten sinipukuisten miesten seurauksena.
Postaanpa tuon tekstin viime kerrasta stoorien puolelle.
EDIT: Ja tosiaan, vahvoja ovat. Kokeen vuoksi otin puolikkaan metsäkemuihin (ks. stoori) ja hyvin potki. Enempää en uskaltaisi ottaakaan ympäristössä, jossa vallitseva tilanne voi hyvin äkkiä muuttua täydeksi kaaokseksi taskulampuilla osoittelevien voimakasäänisten sinipukuisten miesten seurauksena.
-
skirtfeber
- Apteekki
juuh kyllä nuo LSD:tä pitäisi olla, ittellänikin joitakin lappuja ollut ja LSDmäiset vaikutukset muutaman tunnin peakillä, kokonaisuudessa kestäny ehkä reilut 6h? pahanmakusia todellakin ovat mutteipä se kovinkaan haittaa kun tätä kamaa on kyseessä. Tykkään tykkään.
Itse voisin ainakin pari syödä kerralla, viime kerran kun söin yhden tällaisen jäi ehkä hieman vajaaksi, toisaalta kännissä kerran toimi puolikas loistavasti ja kokonaisella ollaan myös käyty huikeissa visuaalimaailmoissa, set & setting
Itse voisin ainakin pari syödä kerralla, viime kerran kun söin yhden tällaisen jäi ehkä hieman vajaaksi, toisaalta kännissä kerran toimi puolikas loistavasti ja kokonaisella ollaan myös käyty huikeissa visuaalimaailmoissa, set & setting
-
kurz
- Psykonautti
Oho, tämäpä mukava kuulla. Kyllähän nuo kaverit vannoivat lappujen puolesta ja kuulemma on happoa, mutta ei se riittänyt minun skeptismiäni murtamaan. Neljä lappua kerralla on sitten ollut todellakin ekaksi kerraksi melkoista menoa, ei ihme jos jossain vaiheessa alkaa vähäsen tekemään mieli alkaa etsiä käsijarrua kesken matkan 
Oletko muuten skirtfeber kokeillut rc:tä, 2c-i:tä ja 2c-e:tä lähinnä? Vaikeahan sitä muuten on erottaa LSD:stä, ja voi olla vaikka olisi kokeillutkin.
Oletko muuten skirtfeber kokeillut rc:tä, 2c-i:tä ja 2c-e:tä lähinnä? Vaikeahan sitä muuten on erottaa LSD:stä, ja voi olla vaikka olisi kokeillutkin.
-
tRip
- Moderator
Kyl sen sit tietää ku on sitä itteään, LSD.. ;)
Tuli vastaan perus-pyöräilijälappuja, jotka tosiaan sisältivät lsd:tä.. kuulemani mukaan 150mic.
Ja oli ihan täysin riittävä.. Pysty kohtalaisen hyvin olemaan messissä tässä todellisuudessa, mut silti pääsi halutessaan sukeltamaan syvälle psykedeliaan.
..ens kerralla sitte kaks ^^
Tuli vastaan perus-pyöräilijälappuja, jotka tosiaan sisältivät lsd:tä.. kuulemani mukaan 150mic.
Ja oli ihan täysin riittävä.. Pysty kohtalaisen hyvin olemaan messissä tässä todellisuudessa, mut silti pääsi halutessaan sukeltamaan syvälle psykedeliaan.
..ens kerralla sitte kaks ^^
Keep it unreal.
-
Kiiwinki
- Tuppisuu
Jeps. Itse myös sain näitä 150:n mikin fillareita käsiini tuossa juhannuksena. Kuulemma damista tulleet joitakin päiviä aiemmin. Nyt sopivaa settingiä odottelemaan.
-
MetsänNeito
- Apteekki
Juhannuksena tuli syötyä n. puolikas jokeri- lappu, kuulemma 450mikronen..
Pirin ja valvotun yön päälle seuraavan iltana otettuna, trippailun kultaisia sääntöjä varmaan kaikkia rikkoen..
Oli mielenkiintoinen lopputulos. (: Kymmenkunnasta trippailijasta muutamal oli huonoja trippejä.. Itsel myös osittain johtuen
olosuhteista. Mut huono on aina myös hyvä. Jotakin opittavaa. (= Se trippailun hienous.. Ja suurin osahan tripistä oli itel aivan ihana.
Lapusta ei voi muura sanoa kuin, HaPoKasta (= siis vahvoi tietty.
vielä on yks lappu kahteen mieheen se sitten paremmis settingeis, konemetsähän se kans siintelee..(=
Pirin ja valvotun yön päälle seuraavan iltana otettuna, trippailun kultaisia sääntöjä varmaan kaikkia rikkoen..
Oli mielenkiintoinen lopputulos. (: Kymmenkunnasta trippailijasta muutamal oli huonoja trippejä.. Itsel myös osittain johtuen
olosuhteista. Mut huono on aina myös hyvä. Jotakin opittavaa. (= Se trippailun hienous.. Ja suurin osahan tripistä oli itel aivan ihana.
Lapusta ei voi muura sanoa kuin, HaPoKasta (= siis vahvoi tietty.
vielä on yks lappu kahteen mieheen se sitten paremmis settingeis, konemetsähän se kans siintelee..(=
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
-The Buddha-