Mut itsensä syömään pakottaminen on aika hyvä jo..Stilkkarit ja imovanet eivät ole parhaita mahdollisia lääkkeitä laskuihin..Useimmiten sekoaa pää jos on monta päivää takana.

tietenki kannabista tarkotettu mut onks kukaa kokeillu kannaa(skelee) laskuihin? savujen kanssahan se ihan hassusti toimii, jos niitä sit palautumiseen kombottais.PsyLandMan wrote:Kaks sanaa: Kanna & bis
Minä myös yritän syödä hedelmiä tai mitä vain semmoista "tuoretta". Sitten ehkä poltan savut ja käyn nukkumaan. Herätessä on levännyt ja virkistynyt olo.aivoruoska wrote:safka kun ei mene alas niin litran purkki jugurttia kaupasta, se menee helposti. jotain hedelmiä kanssa hyvä yrittää mussuttaa.
Joo sama juttu. Olin tuossa 4 tuntia sitten pinna niin kireellä pirilaskuissa, venailin että milloin kaveri tuo jarruja. Ja koko mun elämä ja kaikki päätökset mitä viimeaikoina olen tehnyt / jättänyt tekemättä tuntuivat aivan turhilta ja mitättömiltä jnejne ihan paska olo.. Yhtä turhautumisen juhlaa, vaikka tiesin että kohta helpottaa, kun jarruja on tulossa.Halluusi wrote:Monesti ainakin itselle tulee todella pahat henkiset laskut vauhdista.
Magmalaskut on mun mielestä ehkä vähän siedettävämmät. Niihin ei välttämättä mitään ees tarvii. Hyvä leffa serovajareihin kenties (+paukut).Halluusi wrote:Essoista tulee itselle tää sama x10 :?
Mä en tiedä, mikä mulla tossa on, mutta ei vaan meinaa mikään auttaa noihin essolaskuihin. Kai siitä sitten vaan tulee niin pahat serovajarit, että kaikki on yhtä paskaa.. Mutta niinkun topic sanoo: laskut on maksettavakorolli wrote:Joo sama juttu. Olin tuossa 4 tuntia sitten pinna niin kireellä pirilaskuissa, venailin että milloin kaveri tuo jarruja. Ja koko mun elämä ja kaikki päätökset mitä viimeaikoina olen tehnyt / jättänyt tekemättä tuntuivat aivan turhilta ja mitättömiltä jnejne ihan paska olo.. Yhtä turhautumisen juhlaa, vaikka tiesin että kohta helpottaa, kun jarruja on tulossa.Halluusi wrote:Monesti ainakin itselle tulee todella pahat henkiset laskut vauhdista.
Noh, nyt on aivan helvetin mukava olla taas kun vajaa 2 milliä subua ja 0,25 xanorin nappasin. Sossussakin ravailin ja teki kaikkien kanssa mieli jutella matkan varrella. Nyt skriivailen ihan fiiliksissä kaverin läppärillä tänne vaulttiin kaikkea mitä tässä nyt on tapahtunu ja hehkutan miten hyvä mieli on. Ei paljoa laskut paina. Toista oli se 4 tuntia sitten.
Frendillä alla samat setit (pirilaskut, subut, xanorit) ja sälli imuroi, lauleskelee ja tiskailee... Et sillee
Koitan aina pirin kanssa varmistaa että olisi jotain jarruja laskuihin. Siitä kun tulee niin vittumainen olo seuraavaksi päiväksi vähintään, ettei se ole niiden nousujen arvoista.
Tällä reseptillä millä nytkin porskutan on aika monet hyvät illat, yöt, päivät ja taas illat vietetty. Buprella laskut maksetaan.Magmalaskut on mun mielestä ehkä vähän siedettävämmät. Niihin ei välttämättä mitään ees tarvii. Hyvä leffa serovajareihin kenties (+paukut).Halluusi wrote:Essoista tulee itselle tää sama x10 :?