Kratom
-
LD50
- Apteekki
- Posts: 459
- Joined: Wed 05 Jul 2006, 01:29
Re: Kratom
Niin, pointtihan tässä oli että millaista tuo 15x extrakti on A:lla ja kyllä, se on ihan vitun paskaa. En tarkoittanut että kratom yleisestiottaen on paskaa, mutta A:n extraktit sitä kirjaimellisesti ovat.
e: Vastaus oli siis tarkoitettu kissankorvalle kysymykseen, ei mikään kokemusmarina. Olisi ehkä pitänyt quotettaa.
e: Vastaus oli siis tarkoitettu kissankorvalle kysymykseen, ei mikään kokemusmarina. Olisi ehkä pitänyt quotettaa.
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
-
Lymykonna
- Kameleontti
- Posts: 858
- Joined: Mon 29 Jan 2007, 21:47
- Location: Nilkkilä
Re: Kratom
Aa jooh. Se on kyllä totta, että laatu vaihtelee aivan liikaa.LD50 wrote:e: Vastaus oli siis tarkoitettu kissankorvalle kysymykseen, ei mikään kokemusmarina. Olisi ehkä pitänyt quotettaa.
-
lanttu
- Apteekki
- Posts: 355
- Joined: Sat 25 Nov 2006, 06:20
Re: Kratom
oon itte testaillu 3x, 5x, "kratom pie", ja 98% alkoholiin muistaakseni no kummiski yli 90% 2ml alkoholia liuotettu alkaloideja jossa oli 150g lehtien alkaloidit muistaakseni. kaikki on toiminu mainiosti parhaiten noi piirakat mut miellyttävin tapa on nauttia sitä alkaloidi alkoholi litku settii (2-3 pipetillistä riittää joko raakana tai johki mehuun etc. sekoitettuna) koska maku kratomissa on tunnetusti kauhea mutta kyllä sen alas saa 
wtf
-
satunnainen sankari
- Psykonautti
- Posts: 51
- Joined: Sat 26 Nov 2005, 19:52
Re: Kratom
morje.
sain tossa liikelahjaksi about 15g murskattua kratom-lehteä, ja voishan sitä maistaa..mutta riittääkö siitä kahdelle?
koko ketjusta ei löytyny yhtään kunnollista valmistusohjetta, paitsi tuo erowidin vahvaa viinaa + mikroaaltoja ekstraktointi.
-onko joku kokeillut tätä ja todennut toimivaksi? jopa paremmaksi kuin perinteinen tee?
oon niin laiska etten jaksa kahlata kaikki foorumeja läpi, jostain nämäki tiedot löytyis.
ja sitte siihen teen valmistamiseen..olis kiva kuulla toimivaksi todetut keittoajat/lämpötilat.
itellä on makuaistit niin herkillä, dxm:n, yagen, ja unikkoteen juonnin jäljiltä, että hissi tulee ylös ja rivakkaan.
-mutta tuollahan oliki jo mainintaa mustaherukkamehun ja hunajan jne jne käyttämisestä.
eli eli, lähinnä noihin valmisteluihin kaipaisin lisätietoa.
take care,
ss
sain tossa liikelahjaksi about 15g murskattua kratom-lehteä, ja voishan sitä maistaa..mutta riittääkö siitä kahdelle?
koko ketjusta ei löytyny yhtään kunnollista valmistusohjetta, paitsi tuo erowidin vahvaa viinaa + mikroaaltoja ekstraktointi.
-onko joku kokeillut tätä ja todennut toimivaksi? jopa paremmaksi kuin perinteinen tee?
oon niin laiska etten jaksa kahlata kaikki foorumeja läpi, jostain nämäki tiedot löytyis.
ja sitte siihen teen valmistamiseen..olis kiva kuulla toimivaksi todetut keittoajat/lämpötilat.
itellä on makuaistit niin herkillä, dxm:n, yagen, ja unikkoteen juonnin jäljiltä, että hissi tulee ylös ja rivakkaan.
-mutta tuollahan oliki jo mainintaa mustaherukkamehun ja hunajan jne jne käyttämisestä.
eli eli, lähinnä noihin valmisteluihin kaipaisin lisätietoa.
take care,
ss
-
Lymykonna
- Kameleontti
- Posts: 858
- Joined: Mon 29 Jan 2007, 21:47
- Location: Nilkkilä
Re: Kratom
Ongelma on se, että lehtien vahvuutta on hankala tietää. Jos lehti on huonolaatuista niin 15 grammasta saa ehkä yhden annoksen, jos taas huippua niin puolet voisi olla liikaa. Nuo nyt on ne ääripäät jotka vaan heitin erowidin taulukon perusteella, mutta sait varmaan käsityksen. http://www.erowid.org/plants/kratom/kratom_dose.shtmlsatunnainen sankari wrote: sain tossa liikelahjaksi about 15g murskattua kratom-lehteä, ja voishan sitä maistaa..mutta riittääkö siitä kahdelle?
Eli jos sinulla ei ole laadusta yhtään käsitystä niin suosittelen vahvasti, että lähdet kokeilemaan melko pienellä määrällä.
Itse olen vahvaan kaakaoon sekoitellut. Kratom on kauheaa, mutta jos sekoittaa isoon määrään jotain muuta niin peittyy ihan hyvin, sitten vaan rauhassa siemailee juoman. Siis jos et halua pientä määrää kauheaa nestettä muutamalla huikailla juoda.itellä on makuaistit niin herkillä, dxm:n, yagen, ja unikkoteen juonnin jäljiltä, että hissi tulee ylös ja rivakkaan.
-mutta tuollahan oliki jo mainintaa mustaherukkamehun ja hunajan jne jne käyttämisestä.
-
Drawsku
- Psykonautti
- Posts: 130
- Joined: Thu 25 Oct 2007, 18:57
Re: Kratom
Minä olen kratomia kerran kokeillut ja se riitti minulle. Lehdet olivat "Highest quality" tasoa - liikkeen parasta laatua. Kaverin kanssa keitimme teetä, johon laitoimme 20g lehtiä ja joimme sitä kummatkin 2 kupillista.
Kitkerää oli, mutta alas meni. Sitten n. 15 minuutin jälkeen vaikutuksia alkoi ilmetä. Olosta tuli melko sumuinen ja tasapainon kanssa oli pakoittain pieniä ongelmia kun yritti kävellä. Kaverini kysyi n. 30 minuutin jälkeen onko minulla paha olo, johon vastasin että "hieman". Kaverini lähti pian kotiin tämän jälkeen ja itselleni tuli mieleen että jos yrittäisi oksentaa ilman sormien apua, mutta ei siitä kuitenkaan mitään tullut.
Menin sitten makuulleni sohvalle, laitoin Dr. Philiä tulemaan telkkarista ja koomailin siinä sohvalla puolisen tuntia. Olo oli koko tämän ajan sellainen, että on juuri ja juuri unen rajamailla mutta kuitenkin vielä hereillä. Tuona aikana paha olokin kerkesi kaikota.
Loppuyhteenveto omalla kohdallani kratomista on, että ihan leppoisa fiilis siitä tulee, mutta ei siitä pysty täysillä nauttimaan tuon huonon olon takia. Annostus saattoi olla liian iso, mutta vaikutukset on kuitenkin sen verran miedot että ei tee mieli kokeilla pienemmällä määrällä uudestaan.
Kitkerää oli, mutta alas meni. Sitten n. 15 minuutin jälkeen vaikutuksia alkoi ilmetä. Olosta tuli melko sumuinen ja tasapainon kanssa oli pakoittain pieniä ongelmia kun yritti kävellä. Kaverini kysyi n. 30 minuutin jälkeen onko minulla paha olo, johon vastasin että "hieman". Kaverini lähti pian kotiin tämän jälkeen ja itselleni tuli mieleen että jos yrittäisi oksentaa ilman sormien apua, mutta ei siitä kuitenkaan mitään tullut.
Menin sitten makuulleni sohvalle, laitoin Dr. Philiä tulemaan telkkarista ja koomailin siinä sohvalla puolisen tuntia. Olo oli koko tämän ajan sellainen, että on juuri ja juuri unen rajamailla mutta kuitenkin vielä hereillä. Tuona aikana paha olokin kerkesi kaikota.
Loppuyhteenveto omalla kohdallani kratomista on, että ihan leppoisa fiilis siitä tulee, mutta ei siitä pysty täysillä nauttimaan tuon huonon olon takia. Annostus saattoi olla liian iso, mutta vaikutukset on kuitenkin sen verran miedot että ei tee mieli kokeilla pienemmällä määrällä uudestaan.
-
Lymykonna
- Kameleontti
- Posts: 858
- Joined: Mon 29 Jan 2007, 21:47
- Location: Nilkkilä
Re: Kratom
Älä heilu pystyssä, mene makuulle.Drawsku wrote: Loppuyhteenveto omalla kohdallani kratomista on, että ihan leppoisa fiilis siitä tulee, mutta ei siitä pysty täysillä nauttimaan tuon huonon olon takia. Annostus saattoi olla liian iso, mutta vaikutukset on kuitenkin sen verran miedot että ei tee mieli kokeilla pienemmällä määrällä uudestaan.
-
Shakti
- Psykonautti
- Posts: 99
- Joined: Tue 30 Oct 2007, 16:49
-
spasm
- OD
- Posts: 1510
- Joined: Tue 29 Aug 2006, 23:44
- Location: Rubycon
Re: Kratom
Kratom osoittautui vihdoin erittäin kelpo yrtiksi.. 20 grammaa bali lehtiä vastaava tinctuura sai todella mukavan "pöhnän" päälle.. Pienimuotoinen krapula tuosta kuitenkin tuli, eilen taas meni melko kovaa.. Kukkaa kun poltin niin meni vähän överiksi, mutta hyvin kiintoisan kokemuksen sain.. Kallista tämä kratom, mutta ei ehkä niin höpö höpö yrtti kuin monet muut. Suosittelen lämpimästi. Sivuvaikutukset olivat välillä kyllä (kukan polttamisen jälkeen) aivan järkyttäviä.. Tuntui että päässä olisi järjetön paine ja auditiiviset hallusinaatiot teki välillä hyvin kipeää korville.. Jossain vaiheessa oli fyysisesti tosi ahdistunut olo. Mutta pientä nuo kuitenkin olivat, ei pilannut kokemusta..
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
outo-olio
- Psykonautti
- Posts: 68
- Joined: Sun 29 Apr 2007, 21:16
Re: Kratom
Lymykonna wrote:Hehkutus on aina kiinnostavaa, pitää testata.heavysam wrote:Löysin tämmösen erotteluohjeen:
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=37321
Kokeilen sitä just.. onkos kukaan koittanu, onko toiminu?
Muuten mulla kyllä ihan teenä 10g toimi oikein hyvinLaitoin tuohon nyt vähän vähemmän, jos siitä tulee vahvempaa noin..
Puolisen tuntia sitten tein tuon, kyllähän tuo potkii terävämmin kuin tee
6g laitoin ja alkona 59% pohjanpoika. Itseasiassa olo on vähän kun olisi heittänyt puolikkaan tuota pohjanpoikaa nopeasti nassuun
-
Lymykonna
- Kameleontti
- Posts: 858
- Joined: Mon 29 Jan 2007, 21:47
- Location: Nilkkilä
Re: Kratom
Ahh... Kratom. Tämä auttaa pärjäämään raskaassa tilanteessa. Käytän epäsäännöllisen säännöllisesti rentoutumiseen. Joskus pari kertaa viikolla, joskus olen pidempiä aikoja käyttämättä. Vaan aina jossain vaiheessa tulee mieleen ajatus, että voisi juuri tänään sinne kratompussukalle hiipiä. Ja aina on hyvin vaikuttanut.
Illan suulla nautittuna takaa itselleni äärimmäisen rentouttavat yöunet. Usein olen huomannut vaikutuksen jatkuvan seuraavana aamunakin, toisaalta on lievä krapula, mutta toisaalta se rentoutuneisuus paistaa kaiken läpi. 8 grammaa jauhettua ainesta on osoittautunut itselleni oikein mukavaksi määräksi. Jotain 8:1 ekstraktia olen kokeillut, mutta vaikka nauttiminen oli mukavampaa, sain vain lieviä vaikutuksia 8 grammaa vastaavalla määrällä - joten ensi kerralla vähän enemmän.
Vaikutukset ovat muutamilla kerroilla saaneet keveitä psykedeelisiä piirteitä, lähinnä pilven kaltaista ajatuksenjuoksua ja päiväunitilaan uppoutumisen helpottumista. Huomattavin vaikutus on kuitenkin voimakas euforian tunne jonka aikana pysyttelen yleensä sängyssä ja kuuntelen musaa koska pystyssä huimaa ja saattaa tulla huono olo. Ajatukset pysyvät hyvin selkeinä. Boostaa sosiaalisuus -stattia.
Tulen aivan varmasti käyttämään ja tilaamaan Kratomia jatkossakin.
Illan suulla nautittuna takaa itselleni äärimmäisen rentouttavat yöunet. Usein olen huomannut vaikutuksen jatkuvan seuraavana aamunakin, toisaalta on lievä krapula, mutta toisaalta se rentoutuneisuus paistaa kaiken läpi. 8 grammaa jauhettua ainesta on osoittautunut itselleni oikein mukavaksi määräksi. Jotain 8:1 ekstraktia olen kokeillut, mutta vaikka nauttiminen oli mukavampaa, sain vain lieviä vaikutuksia 8 grammaa vastaavalla määrällä - joten ensi kerralla vähän enemmän.
Vaikutukset ovat muutamilla kerroilla saaneet keveitä psykedeelisiä piirteitä, lähinnä pilven kaltaista ajatuksenjuoksua ja päiväunitilaan uppoutumisen helpottumista. Huomattavin vaikutus on kuitenkin voimakas euforian tunne jonka aikana pysyttelen yleensä sängyssä ja kuuntelen musaa koska pystyssä huimaa ja saattaa tulla huono olo. Ajatukset pysyvät hyvin selkeinä. Boostaa sosiaalisuus -stattia.
Tulen aivan varmasti käyttämään ja tilaamaan Kratomia jatkossakin.
-
outo-olio
- Psykonautti
- Posts: 68
- Joined: Sun 29 Apr 2007, 21:16
Re: Kratom
Toimii muuten krapulalääkkeenä 
-
Nakuttaja
- Tuppisuu
- Posts: 14
- Joined: Sat 12 May 2007, 17:28
Re: Kratom
Tilailin yhdestä Hollantilaisesta nettikaupasta kratomia suitsukkeeksi. Kolmesta artikkelista sain postitse vain yhden. Lähetin asiasta parikin sähköpostia ja kokeilin virallista support-järjestelmääkin vastauksetta. Ekasta mailista on aikaa kohta kuukausi ja pikkuhiljaa ilman täyttää vedätyksen tuoksu.
Kauppa mainostaa itseään "Visit the #1 Entheogen webshop"-lausukkeelle ja jos tällä perusteella joku kaupan tunnistaa, niin mielelläni jakaisin kokemuksianne vaikka privassa. Myös jos joltain löytyisi toimiva sähköpostiosoite kys. puljuun niin olisin iloinen.
Kauppa mainostaa itseään "Visit the #1 Entheogen webshop"-lausukkeelle ja jos tällä perusteella joku kaupan tunnistaa, niin mielelläni jakaisin kokemuksianne vaikka privassa. Myös jos joltain löytyisi toimiva sähköpostiosoite kys. puljuun niin olisin iloinen.
-
Thoxium
Re: Kratom
Täähän on kumma juttu, itse tilasin tuolta kesällä super powderia ja lähetin kirjeitse rahaa heille, kratomit tuli nätisti n. kolmessa viikossa perille.Nakuttaja wrote:Tilailin yhdestä Hollantilaisesta nettikaupasta kratomia suitsukkeeksi. Kolmesta artikkelista sain postitse vain yhden. Lähetin asiasta parikin sähköpostia ja kokeilin virallista support-järjestelmääkin vastauksetta. Ekasta mailista on aikaa kohta kuukausi ja pikkuhiljaa ilman täyttää vedätyksen tuoksu.
Kauppa mainostaa itseään "Visit the #1 Entheogen webshop"-lausukkeelle ja jos tällä perusteella joku kaupan tunnistaa, niin mielelläni jakaisin kokemuksianne vaikka privassa. Myös jos joltain löytyisi toimiva sähköpostiosoite kys. puljuun niin olisin iloinen.
-
Nakuttaja
- Tuppisuu
- Posts: 14
- Joined: Sat 12 May 2007, 17:28
Re: Kratom
On mulla ennen tullut tuotteet perille. Mitä nyt joskus meni se ~30 päivää, eikä maileihin vastattu.Thoxium wrote:Täähän on kumma juttu, itse tilasin tuolta kesällä super powderia ja lähetin kirjeitse rahaa heille, kratomit tuli nätisti n. kolmessa viikossa perille.Nakuttaja wrote:Tilailin yhdestä Hollantilaisesta nettikaupasta kratomia
-
Ahab
Re: Kratom
Kratomin kasvatusprojekti loppui tänään kun viimeisetkin lehdet tippui.
Kyllä tuosta varmaan saisi ihan hienon kasvin mutta syksyn ja talven ajaksi pitäisi olla joku lisävalo ja pitää erotella jokainen taimi kasvamaan erikseen jos tuli kylvettyä useampi siemen samaan ruukkuun.
Kyllä tuosta varmaan saisi ihan hienon kasvin mutta syksyn ja talven ajaksi pitäisi olla joku lisävalo ja pitää erotella jokainen taimi kasvamaan erikseen jos tuli kylvettyä useampi siemen samaan ruukkuun.
-
Lymykonna
- Kameleontti
- Posts: 858
- Joined: Mon 29 Jan 2007, 21:47
- Location: Nilkkilä
Re: Kratom
Olen nyt kokeillut kahta eri extractia eikä nämä tunnu toimivan yhtä tehokkaasti kuin lehtijauhe.
Mutta jotenkin kuitenkin.
Mutta jotenkin kuitenkin.
-
Nakuttaja
- Tuppisuu
- Posts: 14
- Joined: Sat 12 May 2007, 17:28
Re: Kratom
Oon pistänyt tonne kolme mailia ja kaksi noottia support suiten kautta. Ei vieläkään vastausta ja ensimmäisesti yhteydenotosta on jo 35 päivää. Haiskahtaa siltä ettei noita huvita lähteä selvittämään omia virheitään. Laitan kyseisen paikan boikottiin ja suosittelen sitä muillekin. Kauppahan on siis Hollantilainen nettismartshop Sxxxxxxx Exxxxxxx. Toivottavasti nimen vihjaaminen ei riko foorumin sääntöjäNakuttaja wrote:On mulla ennen tullut tuotteet perille. Mitä nyt joskus meni se ~30 päivää, eikä maileihin vastattu.Thoxium wrote:Täähän on kumma juttu, itse tilasin tuolta kesällä super powderia ja lähetin kirjeitse rahaa heille, kratomit tuli nätisti n. kolmessa viikossa perille.Nakuttaja wrote:Tilailin yhdestä Hollantilaisesta nettikaupasta kratomia
-
_FOOL_
- Apteekki
- Posts: 375
- Joined: Mon 03 Sep 2007, 01:58
Re: Kratom
Oikein miellyttävä tämä kratom. Lämmin kodeiinimainen vaikutus ja oikein nostalginen entiselle opanitkulle joka ei opiaatteihin halua enää koskea. Vaikutuksen jälkeen ajantajun osittainen hämärtyminen tai jokin muu sai aikaan sen, että tuntui kun olisi ollut ikäänkuin tripillä. Johtuu varmaan mitragyniinistä kun tietääkseni se on hyvin samankaltainen psilosybiinin kanssa(?).
Alkoholi jää kokonaan pois kuvioista tammikuussa, joten tätä pitää tilata lisää.
PS.
Otin puolessa välissä viivan kannaa ja se stimuloi kummasti, mutta vaan hetken.
Alkoholi jää kokonaan pois kuvioista tammikuussa, joten tätä pitää tilata lisää.
PS.
Otin puolessa välissä viivan kannaa ja se stimuloi kummasti, mutta vaan hetken.
-
_FOOL_
- Apteekki
- Posts: 375
- Joined: Mon 03 Sep 2007, 01:58
Re: Kratom
Laitampas tähän toimivaksi todetun ohjeen jota kannattaa kokeilla.
Noin 7,5g toimii paremmin kuin 15g perinteisesti "teeksi" keiteltynä.
Jouluinen Kratomglögi kahdelle hengelle
15g hienoksi jauhettua Mitragyna Speciosan lehteä.
3dl Tähti glogiä alc. vol. 15%
1.Kratom jauho kahvikupin pohjalle.
2.Glögiä päälle niin että jauho peittyy.
3.Massa sotketaan tasaiseksi lusikalla.
4.Mikrotusta 10-15s polttoja niin, että aina kun alkaa kiehua/kuplia,
kuppi pois ja sekoittelua/jäähdyttelyä hetkinen.
5.Toistetaan kohdat 4 -5 niin, että mikrotusta on yhteensä 1 minuutti.
(tarvittaessa glögiä voi lirauttaa lisää, jos meinaa haihtua liikaa)
6.Kaadetaan neste teesiivilän läpi toiseen kuppiin ja puristellaan pisarat.
7.Otetaan puristeltu "massa" talteen ja toistetaan kohdat 1-6.
8.Yhdistetään litkut ja siivilöidään pariin otteeseen teesiivilän läpi.
9.Jaetaan kuppeihin ja annetaan jäähtyä hetki. Kiskotaan irvistellen. Kyytipojaksi glögiä.
Noin 7,5g toimii paremmin kuin 15g perinteisesti "teeksi" keiteltynä.
Jouluinen Kratomglögi kahdelle hengelle
15g hienoksi jauhettua Mitragyna Speciosan lehteä.
3dl Tähti glogiä alc. vol. 15%
1.Kratom jauho kahvikupin pohjalle.
2.Glögiä päälle niin että jauho peittyy.
3.Massa sotketaan tasaiseksi lusikalla.
4.Mikrotusta 10-15s polttoja niin, että aina kun alkaa kiehua/kuplia,
kuppi pois ja sekoittelua/jäähdyttelyä hetkinen.
5.Toistetaan kohdat 4 -5 niin, että mikrotusta on yhteensä 1 minuutti.
(tarvittaessa glögiä voi lirauttaa lisää, jos meinaa haihtua liikaa)
6.Kaadetaan neste teesiivilän läpi toiseen kuppiin ja puristellaan pisarat.
7.Otetaan puristeltu "massa" talteen ja toistetaan kohdat 1-6.
8.Yhdistetään litkut ja siivilöidään pariin otteeseen teesiivilän läpi.
9.Jaetaan kuppeihin ja annetaan jäähtyä hetki. Kiskotaan irvistellen. Kyytipojaksi glögiä.
-
_FOOL_
- Apteekki
- Posts: 375
- Joined: Mon 03 Sep 2007, 01:58
Re: Kratom
Ja vieläkin parempi ohje...
25ml 60% koskenkorva vodkaa ja 4g Kratomia.
Lantrataan hieman vettä sekaan ja keitellään kuten yllä.
25ml 60% koskenkorva vodkaa ja 4g Kratomia.
Lantrataan hieman vettä sekaan ja keitellään kuten yllä.
-
Paapo
- Tuppisuu
- Posts: 4
- Joined: Mon 10 Dec 2007, 17:20
Re: Kratom
Olin joulun aikaan tilannu tuolta samaisesta Sxxxxxxx Exxxxxxx mestasta tota jotain super powderia. Tänään vasta tuli paketti postissa. Olin ihan varma et ei ne kamat tuu ikinä, ja vielä kun firman sivuilla lukee et mun rahat ei oo menny perille, eikä ne ees vastaa viesteihin. No, mutta hyvä näin.
Tuota jauhettua lehteä kun tekee teeksi niin ei varmaan tarvii juoda sitä lehtimössöö, niin kuin sen ekstraktin kanssa ainakin itse tein? Tehot ei katoo jos vetää teesiivilän läpi?
Tuota jauhettua lehteä kun tekee teeksi niin ei varmaan tarvii juoda sitä lehtimössöö, niin kuin sen ekstraktin kanssa ainakin itse tein? Tehot ei katoo jos vetää teesiivilän läpi?
-
Lymykonna
- Kameleontti
- Posts: 858
- Joined: Mon 29 Jan 2007, 21:47
- Location: Nilkkilä
Re: Kratom
Itse olen usein juonut kaiken, mutta jos et halua niin anna hautua pitkään ja lämmitä vaikka mikrossa jos välillä jäähtyy. Sitten lopuksi vasta erottele lehdet teestä.Paapo wrote:Tuota jauhettua lehteä kun tekee teeksi niin ei varmaan tarvii juoda sitä lehtimössöö, niin kuin sen ekstraktin kanssa ainakin itse tein? Tehot ei katoo jos vetää teesiivilän läpi?
-
Paapo
- Tuppisuu
- Posts: 4
- Joined: Mon 10 Dec 2007, 17:20
Re: Kratom
Näin tuli tehtyä. Huh huh, olihan tuo taas. Parikyt minuuttia makoilin Jimmy Smithin tahtiin ja tuntui ettei tää oikein futaa niin kuin sen ekstraktin kanssa, mutta kävin sitten polttamassa savukkeen ja laitoin Sun Ra:ta soimaan. Tästähän se vasta alkoi. Pari-kolme tuntia tuli kieriskeltyä aika mukavissa merkeissä. Pharoah Sandersin Karma oli aika nappivalinta tohon Sun Ra:n perään. Aivan järjettömän ihanaa.Itse olen usein juonut kaiken
Ehkä vähän pehmeämmät olot kuin siitä ekstraktista, tai sitten suhteellinen annokseni oli hitusen pienempi (3 grammaa 10x ekstraktia ja ehkä 7-9 grammaa lehtijauhetta). Lehtijauheen vaikutukset kesti ehkä vähän pidempään. Sanoisin kyllä, että tää oli enemmän jees.
Pystyykö muut tekemään mitään vaikutuksen alaisena? Mulla kun nimittäin vetää niin letkeeks, että tulee heti kauheet tärinät, tai jopa huono olo jos yrittää edes istua, saati sitten oikeesti tehdä tehdä jotain. Heti kun menee taas makuulle niin helpottaa. Varmaan ihan normaalia kun en oo ikinä mitään tän kaltaisia aineita nappaillu.
-
ozon
Re: Kratom
Kellään kokemusta Kratom New Guinea 20x Extractista? Huomattavaa eroa 15x extracteihin?
-
growy
- Kameleontti
- Posts: 834
- Joined: Fri 16 Jun 2006, 23:31
Re: Kratom
MUSTA tuntuu ettei noilla extraceilla oo kauheesti eroa oikeestikkaan tohon lehteen,saatika sitten 5x eroilla. Salvia on asia erikseen..ozon wrote:Kellään kokemusta Kratom New Guinea 20x Extractista? Huomattavaa eroa 15x extracteihin?
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
_FOOL_
- Apteekki
- Posts: 375
- Joined: Mon 03 Sep 2007, 01:58
Re: Kratom
Ainakin tuo 2:1 tinctura (alc.vol 15%) on niin heikkolaatuista kusta, etten kyllä siihen enää kajoa. Balilainen lehtimurska tuohon 60% kossuun keiteltynä on ollut kaikkein tykeintä. Lämpöaalto lävähtää läpi kropan heti kun snapsin(7g lehteä) kumoaa ja siitä 10 minuutin päästä tuntuu euforia. Puolen tunnin päästä voikin jo katsella valveunia ja vasta 3 tunnin kuluttua voi tuntea "tulleensa takaisin".
-
Lymykonna
- Kameleontti
- Posts: 858
- Joined: Mon 29 Jan 2007, 21:47
- Location: Nilkkilä
Re: Kratom
Joo, balilainen lehti tuntuisi olevan varma valinta.
-
Spectator
- Karvakuono
- Posts: 34
- Joined: Sat 28 Jul 2007, 16:09
Re: Kratom
Join tuollasen 20ml tinktuurapullon(1:5). Eikä toiminut ollenkaan.
-
_FOOL_
- Apteekki
- Posts: 375
- Joined: Mon 03 Sep 2007, 01:58
Re: Kratom
Mitämitä? Miksi ihmeessä?Spectator wrote:Join tuollasen 20ml tinktuurapullon(1:5). Eikä toiminut ollenkaan.
Et varmaan maannut paikoillasi...?
20ml 1:5 tinktuuraa... sehän vastaa 100g lehteä.
Kiitä luojaasi että olet vielä hengissä.
