Khat
-
Lasipallo
- Kameleontti
Pitäisi toimia teenä ihan hyvin, vaikutukset ovat jotain luokkaa vahva kahvi. Teenä paljon miellyttävempää, kuin syötynä, kun annokset ovat jotain 100g luokkaa.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
veke
- Psykonautti
Lasipallo wrote:Pitäisi toimia teenä ihan hyvin, vaikutukset ovat jotain luokkaa vahva kahvi. Teenä paljon miellyttävempää, kuin syötynä, kun annokset ovat jotain 100g luokkaa.
sellanen oliskin hyvä stimulantti, mikä toimis vähen enemmän kun kahvi mutta ei niin megaluokan räjäyttävää kun piri, tai voihan piriikin käyttää pieninä annoksina jos osaa
...
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
-
Lasipallo
- Kameleontti
Liikaa sivuvaikutuksia, itse valitsisin ehkä kokalehdet.Delirium Tremens wrote:Kutsutaan efedriiniksi.veke wrote:sellanen oliskin hyvä stimulantti, mikä toimis vähen enemmän kun kahvi mutta ei niin megaluokan räjäyttävää kun piri
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
tropic
- Apteekki
-
HUUHAA
- Apteekki
-
tropic
- Apteekki
Mitä nyt olen aika tuoretta KHATia nauttinut niin sanoisin ,että stimulaatio on ollut lähempänä amfetamiinia kuin kahvia.Vähän vanhentunut tai ei niin tuore on ollut lähempänä kahvia.
Toisaalta en tiedä olisinko välttämättä huomannut eroa jos kaverini ei olisi maininnut tuoreudesta kun vertailtiin niitä.
Suu ei vaan tykkää paljon tosta pureskelusta.
Toisaalta en tiedä olisinko välttämättä huomannut eroa jos kaverini ei olisi maininnut tuoreudesta kun vertailtiin niitä.
Suu ei vaan tykkää paljon tosta pureskelusta.
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Saako kokalehtiä mistään? Tekis mieli kokeilla, mut oon saanu semmosen käsityksen ettei sitä vaan yksinkertaisesti tuoda. Enkä aatellu ihan lähiaikoina mennä E-Amerikkaan hakemaankaan...Lasipallo wrote:Liikaa sivuvaikutuksia, itse valitsisin ehkä kokalehdet.Delirium Tremens wrote:Kutsutaan efedriiniksi.veke wrote:sellanen oliskin hyvä stimulantti, mikä toimis vähen enemmän kun kahvi mutta ei niin megaluokan räjäyttävää kun piri
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
HUUHAA
- Apteekki
-
Lasipallo
- Kameleontti
Niitä voi tilata vaikka missä muodossa e-amerikasta tai sitten voit hankkia pistokkaan/siemeniä oikeaan aikaan vuodesta ja pistää kasvamaanTofupekoni wrote:Saako kokalehtiä mistään? Tekis mieli kokeilla, mut oon saanu semmosen käsityksen ettei sitä vaan yksinkertaisesti tuoda. Enkä aatellu ihan lähiaikoina mennä E-Amerikkaan hakemaankaan...
-
benelux fat
- Kameleontti
"Itäafrikkalaiseen kulttuuriin kuuluvasta khat-huumeesta on tullut maanvaiva. Viime vuonna pelkästään Helsinki-Vantaalla sitä takavarikoitiin parituhatta kiloa. Tänä vuonna tuhat kiloa on jo menossa rikki.
Salakuljetustapauksia tulee viikoittain useita. Käytännössä kuriirit jäävät ilman rangaistusta."
Tuollaista juttua oli muistaakseni iltasanomissa joku aika sitten. Jutun yhteydessä oli myös kuva Samsonitestä joka oli ääriään myöten täynnä khatia.
Kellään tullut kadulla vastaan?
Salakuljetustapauksia tulee viikoittain useita. Käytännössä kuriirit jäävät ilman rangaistusta."
Tuollaista juttua oli muistaakseni iltasanomissa joku aika sitten. Jutun yhteydessä oli myös kuva Samsonitestä joka oli ääriään myöten täynnä khatia.
Kellään tullut kadulla vastaan?
"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.
-
Ahab
-
HUUHAA
- Apteekki
eipä ole khatia paljon kadulla näkynyt, en ole edes kuullut kenestäkään kuka tuota olisi livenä nähnyt... omat kaverit tosin kuuluu siihen ryhmään mikä suosii vain yleisimpiä huumeita (essot, vauhti, savut) itse taas pidän enemmän *exoottisista* huumeista.
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
-
tropic
- Apteekki
-
Anna_liisa
-
psyhippi
- Karvakuono
-
Ahab
Niin onkohan ne opettaneet koirat haistamaan khatin? Jos eivät niin sen pitäis tulla läpi yhtä hyvin kuin minkä tahansa muun mitä koirille ei opeteta.
Siirsin just tällä viikolla khatit kaappiin.
-
spasm
- OD
-
Miasma
- OD
Eipä taida olla mitään tyhjentävää listaa olemassa?spasm wrote:Menee vähän offiksi, mutta onko jollain tietoa, mitä kaikkea koirat opetetaan haistamaan? Jonkunlaista listaa?
Mutta tässä on joitakin, jo entuudestaan tiedossa olevia aineita:
Koko juttu löytyy täältäKoulutuksessa lähdetään ensin liikkeelle hasiksesta. Koiralle opetetaan ensin huumeen haju. Sitten huumetta piilotetaan ensin helppoihin paikkoihin, ja sitten piilopaikan vaikeusastetta nostetaan. Vilkas ja eloisa noutaja leikkii innokkaasti piilotusleikkiä ja kehittyy koko ajan taidoissaan.
Kuukauden harjoittelun jälkeen koiralle opetetaan yksi kerrallaan amfetamiinin, heroiinin, kokaiinin ja oopiumin haju, ja samaa leikkiä jatketaan piilottamalla näitä aineita.
Loppupeleissä melkoisen turha posti tämä
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
-
spasm
- OD
En ajatellutkaan että esim. tullin nettisivuilla tai muualla mitään tyhjentävää listaa olisikaanEipä taida olla mitään tyhjentävää listaa olemassa?
Mutta tässä on joitakin, jo entuudestaan tiedossa olevia aineita
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
Miasma
- OD
Tuostahan voisi lähettää palautetta tullille, että:spasm wrote:En ajatellutkaan että esim. tullin nettisivuilla tai muualla mitään tyhjentävää listaa olisikaanEipä taida olla mitään tyhjentävää listaa olemassa?
Mutta tässä on joitakin, jo entuudestaan tiedossa olevia aineita
Code: Select all
Mitä tälläinen asiakaspalvelu on kun joutuu koko ajan pelkäämään, että aineet jää Teille. Eli laitakaa nyt arvoisa tullin väki listaa nettisivuillenne siitä mitä teidän koirat oikein pystyy haistamaan.
t:Huolestunut kansalainenMontako raipan iskua on luvassa?
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
-
psyhippi
- Karvakuono
Ahab wrote:Niin onkohan ne opettaneet koirat haistamaan khatin? Jos eivät niin sen pitäis tulla läpi yhtä hyvin kuin minkä tahansa muun mitä koirille ei opeteta.
Mutta tullihan läpivalaisee osan ulkomailta tulleista paketeista ja jos se sisältää jotain epäilyttävää niin paketti avataan ja tutkitaan mitä se sisältää. Enkä halua olla tekemisissä enään toistamiseen tullihenkilökunnan kanssa, he eivät osaa käyttäytyä asiallisesti.
Mistä muuten olen saanut noita khatin siemeniä/pistokkaita? Ja onko kuinka nopea kasvuinen kasvi, vaikea kasvattaa?
Luonnontuotteet<3
-
CharlieBigPpotato
- Kameleontti
Laboratory and field experiments used to identify Canis lupus var. familiaris active odor signature chemicals from drugs, explosives, and humans.spasm wrote:Menee vähän offiksi, mutta onko jollain tietoa, mitä kaikkea koirat opetetaan haistamaan? Jonkunlaista listaa?
Lorenzo N, Wan T, Harper RJ, Hsu YL, Chow M, Rose S, Furton KG.
Anal Bioanal Chem. 2003 Aug;376(8):1212-24.
https://rikki.fi/tajkor/koirien_haisti.pdf
Vois joku moderaattori varmaan siirtää nää koira-jutut omaan topiciin?
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
-
Ahab
Ei ole mahdollista siirtää, sen takia pistin ton linkin että jatketaan sinne. Voi ainostaan siirtää uuten topiciin.CharlieBigPpotato wrote: Vois joku moderaattori varmaan siirtää nää koira-jutut omaan topiciin?
No joku Khat-puru voi näyttää miltä vaan tavaralta mitä smart-shopeista saa tilailtua ja ite saan läpi niin salviat, huascat ku kaiken muunkin epäilyttävän. Ja en tiedä onko mun paketteja läpivalaistu mutta kerran on jääny tulliin paketti mutta se ei anna niille automaattisesti oikeutta avata sitä pakettia vaan ne lähettää kutsun selvitykseen että sitä pitäis mennä ite avaamaan se paketti. Jos ei mene kahden viikon sisään niin paketti lähetetään takaisin sinne mistä se tulikin. Tietysti onhan noita tapauksia tännekkin raportoitu joissa tullisedät tekee vähän oman kaavan mukaan mutta noin sen käytännössä pitäisi mennä.psyhippi wrote: Mutta tullihan läpivalaisee osan ulkomailta tulleista paketeista ja jos se sisältää jotain epäilyttävää niin paketti avataan ja tutkitaan mitä se sisältää. Enkä halua olla tekemisissä enään toistamiseen tullihenkilökunnan kanssa, he eivät osaa käyttäytyä asiallisesti.
Siemeniä tilasin nettikaupasta. Ja se on vielä niin pieni etten osaa sen elämästä viekä paljoakaan sanoa.psyhippi wrote: Mistä muuten olen saanut noita khatin siemeniä/pistokkaita? Ja onko kuinka nopea kasvuinen kasvi, vaikea kasvattaa?
Growing the Hallucinogens: Khat + Khat vault yleensäkin on hyvää luettavaa jos kiinnostaa.
-
rasseli
- Tuppisuu
Re: Khat
Tervehdys kaikille uudelta tulokkaalta!
Olisiko kenelläkään tarkempaa tietoa khatin kasvattamisesta. Netistä löytyi kovin vähän tietoa kasvatukseen liittyen. Jos joku on tätä kotonaan kasvatellut, niin kertoisitko mitä käytit kasvualustana? Viihtyykö vesiviljelyssä? Paljonko satoa yhdestä kasvista ym. Suurena kahvin ystävänä olen haaveillut omasta pensaasta jo useamman vuoden ajan. Saapa nähdä jos sitä vihdoin saisi ne siemenetkin tilattua.
Kiitos ja stimuloivaa päivän jatkoa!
Olisiko kenelläkään tarkempaa tietoa khatin kasvattamisesta. Netistä löytyi kovin vähän tietoa kasvatukseen liittyen. Jos joku on tätä kotonaan kasvatellut, niin kertoisitko mitä käytit kasvualustana? Viihtyykö vesiviljelyssä? Paljonko satoa yhdestä kasvista ym. Suurena kahvin ystävänä olen haaveillut omasta pensaasta jo useamman vuoden ajan. Saapa nähdä jos sitä vihdoin saisi ne siemenetkin tilattua.
Kiitos ja stimuloivaa päivän jatkoa!
-
Ahab
Tuore kuva Edusta. Harvensin yhden neljästä ja kaksi isompaa hieman piristyivät. Hidasta on kasvu ollut ikkunalaudalla ja jotain tuholaisiakin iski. Taustalla kituva Ephdedra.
-
Ahab
Kävipäs tänään ikävä juttu. Olin siirtämässä khatia isompaan ruukkuun mutta juuripaakku ei ollut ollenkaan niin kiinteä kuin mitä olen muiden kasvien kanssa tottunut sen olevan ja se alkoi hajota käsiin. Jotenkin sain kasvin mätettyä uuteen ruukkuun mutta aika raiskausta se oli. Olin kastellut sitä ensin paljon että se irtoisi hyvin ruukusta mutta jälkiviisaana olisi ollut parempi jättää tekemättä tai ainakin kastella hillitymmin. Juuret olivat muutenkin kellertävät eivätkä terveen valkoiset. En tiedä johtuisiko siitä että siinä on kaksi khatia jos ne jotenkin kuristavat toistensa juuria vaikka eivät kovin paksuja juuria olletkaan.
Tuon edellisen postini jälkeen leikkasin myös toisen pienemmistä taimista pois niin että jäljelle jäi kaksi isompaa jotka hitaasti mutta varmasti kasvoivat. Saas nähdä miten käy.
edit: hyvin jatkoi kasvua
Tuore kuva
Tuon edellisen postini jälkeen leikkasin myös toisen pienemmistä taimista pois niin että jäljelle jäi kaksi isompaa jotka hitaasti mutta varmasti kasvoivat. Saas nähdä miten käy.
edit: hyvin jatkoi kasvua