Silokit ( P. semilanceata )

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
MetsänNeito
Apteekki

Re: Silokit

Post by MetsänNeito »

Eipä ole vielä täällä mun vakispoteilla E-Suomessa, tosin kelit näyttää lupaavilta ja ens kuun alussa mä ainakin menen toiveikkaana katselemaan josko näkyisi.. :)
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
shishamon

Post by shishamon »

Hyviltä mestoilta ei oo löytynyt yhtään ja kaveri löysi toisesta paikasta 2 semiä, joista toinen kuulemma siittiön kokoinen :lol: eli ehkä vois odottaa vielä pari viikkoa ennenkun ryntään pellolle.
spasm
OD

Post by spasm »

Kannattaa tarkkailla niitä lämpötilojakin, eikä vain juoksennella sienien perässä koska on sentään jo elokuun loppupuoli..
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Joo ja ne lämpötilat rupee piakkoin oleen kohallaan.

Tosin yleensä aina tulee sitä takapakkia mun kokemuksen mukaan. Varmaanki pitäis lähtee vk loppuna tarkastaan sienimestat. 8)
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Käytiin tänään uutta spottia etsimässä hevostalleilta. Noh, reilun tunnin siinä pyörittyä, yhtään silokkia ei löytynyt. Tilan omistaja juoksee päin ja huutaa "saatanan hampuusit!" ja häätää meidät tilalta. Kysyi vielä multa että "löytykö yhtään" vastasin taskussa yksi 90% väärä sieni "no löyty tosta yks", "no hyviä fiiliksiä sulle siitä" tuli vittuuntunut vastaus :lol:
Mennään sitten siihen 20m päähän mettään ettimään lisää. 5min päästä hyökkää sama ukko autolla paikalle eukko mukanaan napsimaan meistä kuvia... "poliisit on kiinnostuneita teistä!", ei saatana... Ei kyllä eksytä samoille mestoille silokkien toivossa.
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

meidä perää o kans laitettu joskus koira :P

frendit oli aikasempina vuosina samal mestal käyny ettii, maanomistaja tullu kyselee et mitäs pojat täällä "juu eiku me vaa kerätää näit sienii, nää o hyvii ruokasienii"

"jaa no ei siinä sit mitää, jatkakaa vaa, emmä noita ite kerää"
seuraaval kerral tullu uudestaa kerää mestoille ni sälli juossu haulikon kanssa pihalle
"saatana Huumesieniä!!"
when the going gets weird, the weird turn pro.
MadHatter
Psykonautti

Post by MadHatter »

Ihmeellistä meininkiä. Olisivat iloisia, kun kun reipas nuoriso kerää kamalat huumesienet pois. Ettei ne vaan vahingossa sitten joudu vaikka lapsien tai eläinten suuhun. Ellei maanomistaja sitten ole itse kiinnostunut syömään kyseisiä sieniä... Kyllä minäkin jos silokkimaita omistaisin, niin niitä haulikon kanssa vahtisin : D
HanoiRocker
Tuppisuu

Post by HanoiRocker »

Niin...pelloille ei tuo jokamiehenoikeus oikein päde...
shishamon

Post by shishamon »

Oltiin viime syksynä yhdellä pellolla keräämässä sieniä ja yhtäkkiä jostain puskan takaa tuli tosi vanha traktori. Oltiin hetken ihan paskana, et mitä tehdään ja miten traktorikuski reagoi kun oltiin kuitenkin piikkilanka-aidan sisäpuolella sienilaatikot kädessä. Sit huomattiin, et traktoria ajoi n. 80v ukkeli joka hymyili iloisesti ja heilutti meille. :lol: Sillä oli sellanen ilme, et oli varmaan viimeiset 50 vuotta kerännyt itsekin silokkeja samalta pellolta. :D
ishtar
Psykonautti

Post by ishtar »

:lol: :lol: :lol: hahhah repesin!! :lol: :lol: :lol: täällä alkaa olla kyllä kelien puolesta aika hyvät mahikset löytää...mut spotteja saa etsiä 8)
[Silppuri]
Psykonautti

Post by [Silppuri] »

Pelottaa jo etukäteen, että miten riittää pokka mennä perse pystyssä kuokkimaan toisten pelloille :D Tuleva sienisato sai sateisen ja kolean päivän raksalla tuntumaan lähes siedettävältä.
Life is noise. Find the melodies.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

[Silppuri] wrote:Pelottaa jo etukäteen, että miten riittää pokka mennä perse pystyssä kuokkimaan toisten pelloille :D Tuleva sienisato sai sateisen ja kolean päivän raksalla tuntumaan lähes siedettävältä.
Onko ylitsepääsemätön este? :D

Onha se aika jännää touhua kieltämättä, varsinkin kun vihaiset lehmät mylvii vieressä ja seuraa täysin mustalla katseellaan... Kohta pääsee keräilemään lallallallaaaa :D
"Taste
growy
Kameleontti

Post by growy »

Meille kävi eräällä golf-kentällä silleen et mentiin aamulla tosi aikasin keräämään sienet pois, siinä oli sit laatikot melkee täynnä nii sellanen huoltomies ajo sielt jollain ruohonleikkurin näkösellä vehkeellä siihen vieree ja kysy et milläs asialla sitä ollaan nii olin just sanoos jotain et "no tota me tult..."nii frendi sano et sillä oli tippunu eilen pussista yks kallis maila ja tuli ettiin sen ku se aamul huomas.. :shock: onneks kerettii molemmat laittaa laatikot takkien alle. Mä luulen et se äijä ei uskonu et oon ettimäs kaverin mailaa ku se katto vähä silleen,mut kaveri on kyl sen näkönen et se vois jopa olla golfaaja.. :D
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Ahab

Post by Ahab »

Stealtheinta ois mun mielestä mennä ihan vaan pelaamaan ja keräillä siinä samalla. Saa se golf-mestakin siitä sitten oman palkkionsa. Vaikka ei juuri osaisikaan pelaa niin mitä väliä sillä on miten peli menee kunhan hutkii palloa sinne päin missä näyttäisi olevan sienille hyvät olosuhteet.
ishtar
Psykonautti

Post by ishtar »

tänään EHKÄ ekat :shock: :shock: :shock: pitää käydä illalla napsimassa veke.
MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito »

Meikän vakio-spotilla ei näkynyt vielä yhden yhtä eikä uusilla lupaavilla lehmäpelloilla saati
erittäin lupaavalla hevosaitauksella, muita sieniä kyllä näkyy. Parin viikon päästä meinasin
mennä uusiksi, luulisi sitten löytyvän jos kelit jatkuu yhtä suotuisina. :)
-The Buddha-
MaZa1
Karvakuono

Post by MaZa1 »

mut eiks tonne golf-kentille tarvii sen greencardin et pääsee eka pelaan kunnol ettei voi vaan mennä hutkiin palloja mihin sattuu kun sellasen päähän piston saa?
Rauzi
Psykonautti

Post by Rauzi »

Itse en löytänyt tänään ku joku kolme kipaletta. Etsimällä sai etsiä nekin, Kaveri oli löytänyt joku 20 kipaletta. Aika laihan laisesti vielä tuota satoa. :(
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

MaZa1 wrote:mut eiks tonne golf-kentille tarvii sen greencardin et pääsee eka pelaan kunnol ettei voi vaan mennä hutkiin palloja mihin sattuu kun sellasen päähän piston saa?
Tarvii jos meinaa pelata.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
_FOOL_
Apteekki

Post by _FOOL_ »

Pakkohan se oli liittyä tännekkin...

Lähtekää kuukauden päästä tositoimiin, niin saatatte saada
jotain muuta mukaanne kuin hyötyliikunnan tuomaa euforiaa, imho.
(ellet sitten satu asumaan pohjoisimmassa suomessa).
Image
chico
Karvakuono

Post by chico »

eilen löytyi noin 60 semii hyvin hoidetulta nurmelta etelä-suomesta... :lol: tänää vielä uusia mestoja etsimään jos vaikka onnistais. :o
RiotStarter
Apteekki

Post by RiotStarter »

Ei tarvi ees asua mitenkää pohjoses niin löytyy..Tänää aikasemmin päivällä söin ekat 8)
Pameilla tosin tasottelin jo menoa vähä,,,.Mutt iha mukavat mainingit vieläkin :)
2000-luvun sakilainen.
Knigu
Psykonautti

Post by Knigu »

Ekat löyty täältäkin. :o

N. 100 kpl, Kouvolan korkeuksilta ja läheisyydeltä. Kaik samalta nurmikentältä.

Olen lievästi sanottuna innoissani. :D Viimosista on jo aikaa.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
_FOOL_
Apteekki

Post by _FOOL_ »

Siinäbä taas martat on nohevoituneet asiaan. Sienet, huumehörhöt, ja poronkusi.
Voi kun tietäisi martat kuinka monta "huumehörhöä" on parantunut riippuvuuksistaan kotosuomen sienillä.
Marttojen nimen voisi muuttaa; Aivot.
Image
MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito »

Knigu wrote:Ekat löyty täältäkin. :o

N. 100 kpl, Kouvolan korkeuksilta ja läheisyydeltä. Kaik samalta nurmikentältä.

Olen lievästi sanottuna innoissani. :D Viimosista on jo aikaa.
Jipii! mahtavaa että etelästäkin rupeaa löytymään! :D
Viikon päästä/sisäl pakko mennä taas katsoon, toivottavasti satelis nyt paljon
ja sienijumala olisi antoisa.. :)
-The Buddha-
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Löydettiin kanssa tuossa alkuviikosta eräästä hyvästä viimevuoden mestasta 22kpl silokkeja.. eipä täällä pohjanmaan suunnalla ehkä vielä kannata sienestää,(ehkä), niinkuin fool sanoi että odottaa vain riittävästi, kärsivällisyyttä!
[Silppuri]
Psykonautti

Post by [Silppuri] »

Ensimmäinen sientenetsintäreissu takanapäin. Vieläkin naurattaa päätään nostelevat ja tuijottelevat lehmät :foil: Parit nurmikirjoheltat löyty, uudestaan kuun lopulla.
Life is noise. Find the melodies.
growy
Kameleontti

Post by growy »

Huh :shock: mentiin frendinkaa tänään muutenvaan kattoo vakiopaikkaa jos vaikka näkyis jotain,niin jo muutaman minuutin etsinnän jälkeen kuuluu" X tuu kattoo mitä tääl on" kaveri löysi noin 44 sientä. Ite lähin ettii ihan innoissani ja sain käsiini 35 mahtavaa silokkia.. Kyllä oli mukava palata kotia. 8)
Huomenna kattelee jos löytyy lisää :P
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

growy wrote:Huh :shock: mentiin frendinkaa tänään muutenvaan kattoo vakiopaikkaa jos vaikka näkyis jotain,niin jo muutaman minuutin etsinnän jälkeen kuuluu" X tuu kattoo mitä tääl on" kaveri löysi noin 44 sientä. Ite lähin ettii ihan innoissani ja sain käsiini 35 mahtavaa silokkia.. Kyllä oli mukava palata kotia. 8)
Huomenna kattelee jos löytyy lisää :P
You lucky bastard! Itsekin käynyt kaverin kanssa muutamalla spotilla, tuloksetta. Ehkä vielä on liian aikaista. On kyl pari hyvän näköstä spottia katottuna, mistä hyvinkin voisi löytää. Pitää katsella vielä jokunen hetki ja käydä ihmettelemässä.
"Taste