Kodeiini
-
Shro
- Apteekki
Re: panacod
Kodeiini+savut combo on minulla jotenkin niin omanlaatuista. Molempien päihteitten mielihyvää tuottavat ominaisuudet yhdistyvät loistavasti.
Liian lievä kodeiiniannos voi helposti jäädä hieman kukkapaukkujen jalkoihin.
Liian lievä kodeiiniannos voi helposti jäädä hieman kukkapaukkujen jalkoihin.
-
d.j.pratt
- Karvakuono
soija wrote:eli panacod sisältäää 500mg parasetamolia niin mikä annos olisi se maksimi ettei tapahtuisi jotain ikävää
Hoito annos on voi olla 4g vrk, itsellä menee parasetamolia 5g vrk.
6g on toksinen annos ja 15g -> letaali annos
En erottele ja sain juuri viime torstaina uusimmat labrat ja kaikki maksa ja munuais arvot olivat normaalit, vaikka en mitään erottele.
-
kissankorva
- Apteekki
Hmm..
Voiko kodeiini aiheuttaa jotakin allergisia oireita ihmiselle suuremmilla annoksilla? Itselläni on ollut koko kesän hirmuinen mikälie heinaallergia ja erittäin huono olo sen syystä, olen joutunut syömään zyrtek nimistä allergia lääkettä päivittäin helpottaakseni oloani.
Eli voiko kodeiini laukaista jotenkin pahempia allergia oireita tai reagoida jotenkin tuon allergialääkkeen kanssa?
Itselläni eräs kerta, taisi olla eroteltuna pieni annos jokin 90mg, mahaani ja rintakehääni kutitti jotenkin oudosti, joh nostin paitaa ja katoin niin koko pahan ja rintakehän ympäristö oli täynnä punaisia näppylöitä.. :? , mistäköhän lie sekin johtu..
Voiko kodeiini aiheuttaa jotakin allergisia oireita ihmiselle suuremmilla annoksilla? Itselläni on ollut koko kesän hirmuinen mikälie heinaallergia ja erittäin huono olo sen syystä, olen joutunut syömään zyrtek nimistä allergia lääkettä päivittäin helpottaakseni oloani.
Eli voiko kodeiini laukaista jotenkin pahempia allergia oireita tai reagoida jotenkin tuon allergialääkkeen kanssa?
Itselläni eräs kerta, taisi olla eroteltuna pieni annos jokin 90mg, mahaani ja rintakehääni kutitti jotenkin oudosti, joh nostin paitaa ja katoin niin koko pahan ja rintakehän ympäristö oli täynnä punaisia näppylöitä.. :? , mistäköhän lie sekin johtu..
-
Thoxium
DXM tekee kodeiinista potentiaalisempaa, sairaaloissa kuulemma saattavat antaa dxm + kodeiinikomboa, niin toimii kodeiini paljon voimakkaammin ja pitempään. Toimii jopa paremmin kuin ilman dxm:iä, vaikka dose onkin sen verran matala.
-
kissankorva
- Apteekki
Antibiootti + kodeiini? Tuskin mitään riskiä odotettavissa?
-
MetsänNeito
- Apteekki
On tuossa levyllinen näitä. Mietiskelin josko ottaisi kaverin kans 5kpl suoraan erottelematta,
mutta yliherkkyyttä ei o tietenkään kokeiltu eikä ole enempää. :?
Jossain lisää tietoa yliherkkyydestä? riittääkö se 1kpl (30mg) hyvin sen toteamiseen?
jos sen verran vielä sais lisää nyhdettyä.. (:
Jossain lisää tietoa yliherkkyydestä? riittääkö se 1kpl (30mg) hyvin sen toteamiseen?
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
-The Buddha-
-
LD50
- Apteekki
Aika harvinaista yliherkkyys. Ja jos testaatte sitä herkkyyttä, niin pitää odottaa se 6h ainakin ennenkuin ottaa uudestaan. Suosittelen nakkaamaan pastillit naamariin surutta, ei se 150mg niiiiiin paljoa ole.MetsänNeito wrote:On tuossa levyllinen näitä. Mietiskelin josko ottaisi kaverin kans 5kpl suoraan erottelematta,
e: n. 7% ihmisistä se maksaentsyymi puuttui.
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
-
MetsänNeito
- Apteekki
Ookoo kiitti LD50 vastauksesta. (:
kissankorva; lääkelaitoksen sivuilla sanotaan yleisinä oireina allergiset reaktiot,
myös lueteltu minkä lääkkeiden kanssa ei suositella.
kissankorva; lääkelaitoksen sivuilla sanotaan yleisinä oireina allergiset reaktiot,
myös lueteltu minkä lääkkeiden kanssa ei suositella.
-The Buddha-
-The Buddha-
-
kameli
- Tuppisuu
Miten kylmävesi erottelun voi mokata? siis onko vesien lämpötiloilla muka jotain väliä.
-
LD50
- Apteekki
Kodeiini ei kestä hyvin enää yli 40 asteen lämpötiloja. Eli on aika paha virhe jos murskaa pastillit tulikuumaan veteen.
-
kameli
- Tuppisuu
ookoo eli käden lämpöiseen tai vähän haalempaan sitten
-
MetsänNeito
- Apteekki
Jepsjoo, tiedossa lisää, joten päätin kokeilla yliherkkyyden 90mg:llä (hieman toivoen ja asennoituen myös viihteellisiin vaikutuksiin)
ja kyllä se jo vähän toimi.
Kiva ja rento olo, hitaampi ja kasvoissa lämmin (normaalia luulisin?). Mut ei kumminkaan mikään bentsopöhnäolo, kivempi.
2h ottamisen jälkeen ko oli pakkotilanne lähteä liikenteeseen tuli väsymys ja vähän paha olokin.. mut 1/2h ja se
paha olo jo katos. Vkl tai ens viikolla sitten enempi. (=
ja kyllä se jo vähän toimi.
Kiva ja rento olo, hitaampi ja kasvoissa lämmin (normaalia luulisin?). Mut ei kumminkaan mikään bentsopöhnäolo, kivempi.
2h ottamisen jälkeen ko oli pakkotilanne lähteä liikenteeseen tuli väsymys ja vähän paha olokin.. mut 1/2h ja se
paha olo jo katos. Vkl tai ens viikolla sitten enempi. (=
-The Buddha-
-The Buddha-
-
Thoxium
Mun mielestä alkoholi ja kodeiini kombo on melkein yhtä miellyttävä kuin dxm+kodeiini kombo. Kodeiini ottaa kaikki alkoholin huonot puolet pois (vitutuksen, jne) ja jäljelle jää vain ne hyvät puolet. Tulee tosi pumpulimainen olo ja kaikki tuntuu todella hyvältä.
-
kissankorva
- Apteekki
Meneekö kodeiini helposti huonoksi/ käyttökelvottomaksi jos se on montapäivää jääkaapissa+
Sekoitin eräspäivä panacodeja veteen murskattuna ja iskin jääkaappiin. Noh olen tyysti unohtanut nuo jääkaapissa olevat panacod vesi lillut, sakat ovat pohjalla ja setti oisi valmis suodatukseen..
Mutta kysymys kuuluu kannattaako tuota enää suodattaa ja nauttia koska koko mömmö on ollut jääkaapissa nyt 4 päivää?
Sekoitin eräspäivä panacodeja veteen murskattuna ja iskin jääkaappiin. Noh olen tyysti unohtanut nuo jääkaapissa olevat panacod vesi lillut, sakat ovat pohjalla ja setti oisi valmis suodatukseen..
Mutta kysymys kuuluu kannattaako tuota enää suodattaa ja nauttia koska koko mömmö on ollut jääkaapissa nyt 4 päivää?
-
Thoxium
Kannattaa kokeilla, ettet ihan turhaan heitä hukkaan. En itse ainakaan usko että kodeiini menisi miksikään tuossa ajassa, vielä kun on kuitenkin kylmässä ollut.
-
Nappi-Nalle
- Psykonautti
Tässä nyt tuli tilaisuus poistaa paketti codeja(100kpl) ja kyseistä substanssia en ole koskaan koittanut ja sormet syyhyää päästä toista kertaa euforisoivia analgeetteja koittamaan, joten kysymys kuuluu:
mitä noista kannattaa maksaa, olisko 25-50cnt/kpl? Ja mitä tuo pakka maksaa i apotek? Hyvältä ystävältä ostan, joten hieman täytyy väliä laittaa, niin mikä olis sopu hinta?
Ei mielellään mitään ihan hirveetä ylihintaa noista kuitenkaan maksa.
Ensimmäisellä kerralla ajattelin ottaa pari ilman erottelua ja ehkä 5-6 eroteltuna.
Mitä olen muitten ekoja satseja katsellut, niin tuo taitais olla aika muikea, toleransseja kun ei ole. Ja sitten, kun tuosta maksatoksisuudesta olen lukenut niin ristiriitaista tietoa, niin jos otan tuon annoksen aamulla, niin voinko silti huoletta nykäistä oluesta kännit illalla? Kun kerran on tuo alkoholi maistunut viimeisen 5vuoden aikana lähes päivittäin ja jossain varoiteltiin alkkiksilla kasvaneesta riskistä.. :?
Sori jos täällä on jo ollut hinnoista puhetta, mutta olen jo parina iltana yrittänyt etsiä, tuloksetta, kuten arvata saattaa..
mitä noista kannattaa maksaa, olisko 25-50cnt/kpl? Ja mitä tuo pakka maksaa i apotek? Hyvältä ystävältä ostan, joten hieman täytyy väliä laittaa, niin mikä olis sopu hinta?
Ei mielellään mitään ihan hirveetä ylihintaa noista kuitenkaan maksa.
Ensimmäisellä kerralla ajattelin ottaa pari ilman erottelua ja ehkä 5-6 eroteltuna.
Sori jos täällä on jo ollut hinnoista puhetta, mutta olen jo parina iltana yrittänyt etsiä, tuloksetta, kuten arvata saattaa..
-
Nappi-Nalle
- Psykonautti
No niin, löysinkin noi hinnat tossa justiinsa tohtorilta.
Mitenkäs, jos sattuvat olemaan noita poretabletteja, onnistuuko erottelu mitenkään?
Mitenkäs, jos sattuvat olemaan noita poretabletteja, onnistuuko erottelu mitenkään?
-
tRip
- Moderator
Sama kylmävesierottelu ohje pätee tietääkseni niihinkin..Nappi-Nalle wrote:Mitenkäs, jos sattuvat olemaan noita poretabletteja, onnistuuko erottelu mitenkään?
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
Nappi-Nalle
- Psykonautti
Tohtori.fi kirjoitti näin:"Poretabletit liuotetaan puoleen lasilliseen vettä."
Tuosta oletin, että myös parasetamoli on poretableteissa veteen helposti liukenevassa muodossa.. :?
Noh, mene ja tiedä.
Kiitos nopeista vastauksista!
Tuosta oletin, että myös parasetamoli on poretableteissa veteen helposti liukenevassa muodossa.. :?
Noh, mene ja tiedä.
Kiitos nopeista vastauksista!
-
medicineman
- Lepakko
Panacodit kyllä vetää hiukan ummelle, joten jos ei "bytska" irtoo käytöpäivinä, tai sitä seuraavana niin nou hätä. Kyllä Se sieltä loppujen lopuksi ilmaantuu.
Oon ite joskus ottanut panacodeja neljä päivää putkeen, et ainakin mulla toi edellä mainittu ummetus oli päällä. Kai se on tyypillistä kaikille opiaateile...(kodeiinille)
Mut ruoka kylllä maistuu ja opa-kuurin jälkeen viihtyy vessassa.
Mut ruoka kylllä maistuu ja opa-kuurin jälkeen viihtyy vessassa.
Fear is the price of imagination.
-
jonza
- Psykonautti
Ei se homma niin toimi että joku kemikaali vaan muuttuis vesiliukoiseksi... Aika monessa tapauksessa lääkeaineen ei tarvi olla vesiliukoinen jos se on poretabletissa, kun ne poreet nostaa sen suurimmaksi osaksi pintaan, eikä ne kevyet hiutaleet kovin nopeasti alas asti ehdi laskeutua. Joissain lääkkeissä nopeasti pohjalle laskeutuva sakka voi olla aika ongelmallista esimerkiksi huonokuntoisten potilaiden hoidon kannalta. Vaikka ei laskeutuis ihan pohjallekaan, niin iso osa voi jäädä johonkin lasin reunaan kiinni, eikä oikeastaan ikinä oo paketeissa tietoa siitä vesiliukoisuudesta...Nappi-Nalle wrote: Tuosta oletin, että myös parasetamoli on poretableteissa veteen helposti liukenevassa muodossa.. :?
Noh, mene ja tiedä.
-
Nappi-Nalle
- Psykonautti
Jos se ei ole vesiliukoinen, niin mitä sitten? :? Sekoittuuko se vain veteen, muttei liukene? Kertyykö parasetamoli sakaksi pohjalle :?: Ja liukeneeko kodeiini sitten nopeammin?jonza wrote:Ei se homma niin toimi että joku kemikaali vaan muuttuis vesiliukoiseksi... Aika monessa tapauksessa lääkeaineen ei tarvi olla vesiliukoinen jos se on poretabletissa, kun ne poreet nostaa sen suurimmaksi osaksi pintaan, eikä ne kevyet hiutaleet kovin nopeasti alas asti ehdi laskeutua. Joissain lääkkeissä nopeasti pohjalle laskeutuva sakka voi olla aika ongelmallista esimerkiksi huonokuntoisten potilaiden hoidon kannalta. Vaikka ei laskeutuis ihan pohjallekaan, niin iso osa voi jäädä johonkin lasin reunaan kiinni, eikä oikeastaan ikinä oo paketeissa tietoa siitä vesiliukoisuudesta...Nappi-Nalle wrote: Tuosta oletin, että myös parasetamoli on poretableteissa veteen helposti liukenevassa muodossa.. :?
Noh, mene ja tiedä.
-
jonza
- Psykonautti
Joo. En kyllä osaa sanoa että kuinka kauan mikäkin ainesosa siellä vedessä leijuu. Kaasu saattaa vaikuttaa siihen hiukan, mutta periaatteessa mitään merkittävää eroa ei pitäisi olla tavallisiin nappeihin.Nappi-Nalle wrote:Jos se ei ole vesiliukoinen, niin mitä sitten? :? Sekoittuuko se vain veteen, muttei liukene? Kertyykö parasetamoli sakaksi pohjalle :?: Ja liukeneeko kodeiini sitten nopeammin?jonza wrote:Ei se homma niin toimi että joku kemikaali vaan muuttuis vesiliukoiseksi... Aika monessa tapauksessa lääkeaineen ei tarvi olla vesiliukoinen jos se on poretabletissa, kun ne poreet nostaa sen suurimmaksi osaksi pintaan, eikä ne kevyet hiutaleet kovin nopeasti alas asti ehdi laskeutua. Joissain lääkkeissä nopeasti pohjalle laskeutuva sakka voi olla aika ongelmallista esimerkiksi huonokuntoisten potilaiden hoidon kannalta. Vaikka ei laskeutuis ihan pohjallekaan, niin iso osa voi jäädä johonkin lasin reunaan kiinni, eikä oikeastaan ikinä oo paketeissa tietoa siitä vesiliukoisuudesta...Nappi-Nalle wrote: Tuosta oletin, että myös parasetamoli on poretableteissa veteen helposti liukenevassa muodossa.. :?
Noh, mene ja tiedä.
--------------
pohjalla.net
pohjalla.net
-
Nappi-Nalle
- Psykonautti
Ok. Oli miten oli, niin kiitoksia jonza vastauksista.
Silti edelleen mietityttää. Olen yhä epäileväinen. (Se vaan on mun luonne,, en usko ennen kuin pääsen itse näkemään.)
Mihin noita poretabuja yleensä määrätään? Kipuihin, jotka saattaa yllättää? Ei ainakaan krooniseen kipuun..
Sinänsä turhaa mietiskelyä, mutta nyt kiinnostaa sen verran että haluaisin tietää.
Silti edelleen mietityttää. Olen yhä epäileväinen. (Se vaan on mun luonne,, en usko ennen kuin pääsen itse näkemään.)
Mihin noita poretabuja yleensä määrätään? Kipuihin, jotka saattaa yllättää? Ei ainakaan krooniseen kipuun..
Sinänsä turhaa mietiskelyä, mutta nyt kiinnostaa sen verran että haluaisin tietää.
-
LD50
- Apteekki
Sellaiseen kipuun, mihin ne soveltuu. Vaikkapa välilevypullistumaan. Jaa ei krooniseen kipuun vai ? -Siihen juuri varmasti eniten, jos kipu on astetta kovempaa ( taas esim. selkäkipu välilevytyrän jälkeen ). Itse olen syönyt selkäkipuun panasooseja ja ardinexeja vuorotellen 3-10 päivässä pian vuoden.
-
jonza
- Psykonautti
Luulen että porecodeja määrätään pääasiassa silloin kun nieleminen voi olla vaikeaa, tai jos potilas itse niitä tavallisten sijaan haluaa. Ihan tasan samoissa tilanteissa kuin tavallisiakin panacodeja.
-
Kalavale
- Apteekki
Kumma homma että kodeiini on niin no no aine Suomessa lainsäädön kannalta, tehtyjen työ tuntien määrä lisääntys suomessa maanantaisin noin 12,7% jos perusjannu saisi krapulaan kodeiinia parasetamolilla höystettynä.
EDIT: luku saattaa sisältää pähkinän jäämiä ja suuria määriä mielikuvitusta
EDIT: luku saattaa sisältää pähkinän jäämiä ja suuria määriä mielikuvitusta
All things are equal, there are no special things.
-
medicineman
- Lepakko
En tiedä muista, mut ainakin mulla panacod monta päivää peräkkäin nautittuna aiheuttaa ummetusta. 
Fear is the price of imagination.
-
tRip
- Moderator
Mielestäni code pääsee oikeuksiinsa vasta muutaman päivän käytön jälkeen..
Todennut olen myös, että eroteltuna kodeiini on melkolailla eri asia kun rouskia panacodia pillereinä.
Kodeiini eroteltuna toimii jotenkin 'puhtaammin.' Parasetamooool tekee vain tunkkaisen olon.
Sanonpa nyt viellä sen, että kerrassaan huono päihde, mutta mainio tajuste.
e:widdu, mähän alan jo toistamaan itteäni..
Todennut olen myös, että eroteltuna kodeiini on melkolailla eri asia kun rouskia panacodia pillereinä.
Kodeiini eroteltuna toimii jotenkin 'puhtaammin.' Parasetamooool tekee vain tunkkaisen olon.
Sanonpa nyt viellä sen, että kerrassaan huono päihde, mutta mainio tajuste.
e:widdu, mähän alan jo toistamaan itteäni..
Keep it unreal.