Alkoholi-topic

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
User avatar
growy
Kameleontti
Posts: 834
Joined: Fri 16 Jun 2006, 23:31

Re: Alkoholi-topic

Post by growy »

kaljaa aina,mieluiten Karhua. :D
JOs nyt drinkeistä puhutaan niin Virtanen.Myös Tropicana on hyvää.Baarissa/clubilla ollessa tulee myös valkovenäläisiä kiskottua.
Kotiviiniä sitä tulee myös joskus tehtyä,ja kun sen osaa tehdä se on ihan hyvää.
Green dragon on myös mieleen.
Absinttiin on vähä jo alkanu kyllästyä.sillointällöin.
Mutta kun humalanhakuisesti juodaan niin olutta aina,ja vaikka haluis vaan rentoutua työpäivän jälkeen niin se on olut,kuin myös joskus ruokajuomana :D
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
jakoavain

Re: Alkoholi-topic

Post by jakoavain »

Koff on parasta, sitä tänään pari pulloo ja raakaa viinaa:)

Viina ei meinaa mennä alas blissättynä.. Tarvii vetää raakana ja sitten vasta brazil mehuhuikka päälle =)

Hitto ku sais gin strongia.. Parasta lonkeroo ikinä <3 Oikein stondaa ku vaan ajattelee.

Tottakai maultaan on parempia, esim. breezerit mut ne on niin kalliita, pieniä ja volumeita puolet vähemmä ku strongis =D

Tänään alkoholin voimalla =( !
User avatar
growy
Kameleontti
Posts: 834
Joined: Fri 16 Jun 2006, 23:31

Re: Alkoholi-topic

Post by growy »

Jep tänään alkoholin voimalla. ;D
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
h.s.t.

Re: Alkoholi-topic

Post by h.s.t. »

Kuivin suin koko juhannuksen...
User avatar
spasm
OD
Posts: 1510
Joined: Tue 29 Aug 2006, 23:44
Location: Rubycon

Re: Alkoholi-topic

Post by spasm »

Juhannus meni läträtessä, mutta eipä tuo paljoa haitannut, kellään ei mennyt överiksi, eikä muitakaan ikäviä asioita tuonut tällä kertaa tuo alkoholi.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
User avatar
BigProblem
Tuppisuu
Posts: 12
Joined: Mon 18 Jun 2007, 17:04

Re: Alkoholi-topic

Post by BigProblem »

Tää menee vähän OT mutta jos juotte pontikkaa niin kokeilkaa vanhaa spurgu-reseptiä eli reilu huikka pontikkaa suoraan alas ja heti päälle tölkinsuusta talous-/kirnupiimää.

Toimii varmaan muidenkin ällöttävien viinaksien kanssa, jos on pakko juoda humaltuakseen (okei, hyvääkin pontikkaa on olemassa).

Oma suosikkijuoma on kaikki mahdolliset oluet: tummat, vaaleta, miedot, vahvat, kotimaiset, ulkomaiset. Jopa kotikalja sekä ykkönen maistuu janoon.
Delirium Tremens
Kameleontti
Posts: 581
Joined: Fri 30 Sep 2005, 22:13

Re: Alkoholi-topic

Post by Delirium Tremens »

BigProblem wrote:Tää menee vähän OT mutta jos juotte pontikkaa niin kokeilkaa vanhaa spurgu-reseptiä eli reilu huikka pontikkaa suoraan alas ja heti päälle tölkinsuusta talous-/kirnupiimää.

Toimii varmaan muidenkin ällöttävien viinaksien kanssa, jos on pakko juoda humaltuakseen (okei, hyvääkin pontikkaa on olemassa).

Oma suosikkijuoma on kaikki mahdolliset oluet: tummat, vaaleta, miedot, vahvat, kotimaiset, ulkomaiset. Jopa kotikalja sekä ykkönen maistuu janoon.
Pidän myös kaikenlaisista oluista, joskin olen monesti ihan dieettimielessä juonut edullisia hyväksi havaitsemiani punaviinejä sekä vodkaa, joiden energiasisältö on paljon vähäisempi alkoholin määrään verrattuna. Tulee kuitenkin yleensä alkoholia nauttiessa syötyä kaikenlaista paskaa, jossa on riittävästi varastoituvia jouleja.

Miksi juoda piimää pahanmakuisen juoman päälle? Minusta edes Resilar ei ole niin pahaa, että piimää juomalla oksentamisen todennäköisyys vähenisi, päin vastoin. Mutta fetissinsä kullakin. ;)
AD_HD @ synirc
User avatar
Touchet
Moderator
Posts: 1711
Joined: Fri 18 May 2007, 14:45

Re: Alkoholi-topic

Post by Touchet »

Omia suosikkeja on:

Captain Cola
Pitkään lasiin kaadetaan samanaikaisesti ja vähän miten sattuu sekä Captain Morgania että Dr. Pepperiä. Lykätään jäitä ja pilli sekaan. Jotkut laittaa myös armanjakkia ja sitruunaa.

Cape Cod
Pitkään lasiin vähän alle puoleenväliin saakka jäämurskaa, kaadetaan päälle hitaasti Finlandia vodkaa, kunnes nesteen määrä riittää peittämään jäät, ja lopuks kaadetaan mukaan Ocean Sprayn tai Riitan Herkun karpalomehua, ihan miten tykkää.

Parasta dokausmusaa on Tom Waits, Leonard Cohen, Yat-Kha, Matt Elliott, Erik Satie ja 60-lukulaiset Billboard TOP 100-kokoelmat. Myös Radio Hear toimii.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
User avatar
RiotStarter
Apteekki
Posts: 312
Joined: Sun 03 Sep 2006, 18:50

Re: Alkoholi-topic

Post by RiotStarter »

Tippuri

Eli tuoremehua,viinaa,ja jotai ihmelikööriä...mmmm parasta :razz:

Valkovenäläiset menee aina.

Tequila sunrise on ainaki kauniin väristä jossei muuta mut myös hyvää..

Ja tietenki se raaka tequila sitruunan ja suolan kans. :twisted:
2000-luvun sakilainen.
User avatar
siipirikko
Tuppisuu
Posts: 11
Joined: Tue 25 Dec 2007, 15:00

Re: Alkoholi-topic

Post by siipirikko »

siidereitä yleensä,mutta viina paukkuihin sorrun liiankin notkeesti...
baarissa ei ole rajoja,mutta onneksi raha luo aitoja :lol:


i dont want to die
but sometimes wish id never been born att all
User avatar
UltraViolet
Kameleontti
Posts: 602
Joined: Thu 20 Dec 2007, 12:42

Re: Alkoholi-topic

Post by UltraViolet »

kivaa
Mää tykkään juoda viskiä. Nykyään ei oikeen muuta tule juotuakaan. Tai joskus aloittelen sivistyneesti punaviinillä(halvimmalla mahdollisella)ja siirryn lopuksi viskiin. Halpoja viskejä en suosittele, ehkä joku bushmill's on halvimmasta päästä mitä voi juoda. Long john maistuu paskalta.
en tykkää kaljasta tai siideristä tai lonkerosta(yäk).
en yhtään muutenkaan tykkää makeista juomista. kaikki ihme drinkit on perseestä yleensä. voihan niiitä tietysti juoda mutta miellyttävää se ei ole.
mut siis kyllä kaikki menee jos alkaa ryyppäämään.
User avatar
Touchet
Moderator
Posts: 1711
Joined: Fri 18 May 2007, 14:45

Re: Alkoholi-topic

Post by Touchet »

Long John maistui kyllä ihan suolavedessä uitetulta tervanarulta.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
User avatar
growy
Kameleontti
Posts: 834
Joined: Fri 16 Jun 2006, 23:31

Re: Alkoholi-topic

Post by growy »

Tänään tuli kiskottua taas oikeen urakalla. Tietääkö kukaan sellasta uutta juomaa (kuulemma) Alkossa, jossa on tervaleijonan maku? Taitaa olla jotain uutta leijonaa.. Sitä tuli kaverilta maistettua,ja hyvää oli.
12pack nallee meni tänään, 0,7 jotain shittii kotivinkkua ja 6 lonkeroa+ sitä viinaa..
Eipä tartte taas vähää aikaa dokata. Huh. :D
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
User avatar
UltraViolet
Kameleontti
Posts: 602
Joined: Thu 20 Dec 2007, 12:42

Re: Alkoholi-topic

Post by UltraViolet »

Touchet wrote:Long John maistui kyllä ihan suolavedessä uitetulta tervanarulta.
olen ehdottoman samaa mieltä. älköön kukaan koskaan sorru siihen.
User avatar
NapalmSatan
Lepakko
Posts: 193
Joined: Tue 18 Dec 2007, 14:27

Re: Alkoholi-topic

Post by NapalmSatan »

Cuba Libre ja Virtanen drinkeistä kyllä ehdottomasti. Sairaalla tavalla menee jotenkin Campari&appelsiinimehu combokin.
Ja Sandels on paras mallasjuoma mitä lähikaupasta saa.
Murderous motivation
User avatar
dimitri
Lepakko
Posts: 223
Joined: Mon 09 Jul 2007, 00:13

Re: Alkoholi-topic

Post by dimitri »

Kunnon singlemalt skottiviski uppoaa itseeni parhaiten, viskin jälkeen tulee kalliimmat oluet, kalliimpien oluiden jälkeen ronkelolonkero ja lopuksi se halvin kalja.

Täytyypä nyt kysästä, että onko muilla pitkään viinan kanssa valvotun illan jälkeen krapula-aamuna visuaaleja silmät kiinni, kun yrittää nukahtaa? Itse näen aina neonvihreitä nopeasti kasautuvia ja äärimmäisyyksiin tarkentuvia fraktaaleja neonoranssia taustaa vasten, taustaa ilmestyvät välillä peittämään neonsiniset aallot, aivan kuten rantaan iskisivät, tulevat sivusta ja vetäytyvät pois. Tiedä sitten, kerran on noin käynyt pitkän kofeiinilla valvotun yön jälkeen, mutta näitä visuaaleja tulee aina alkoholin kanssa valvotun yön myötä. Muualta netistä en ole löytänyt asiasta tietoa, mutta pitää kuitenkin kysäistä. Alkoholin ohessa tupakkaa palaa paljon ja alla on myös Cipralex-lääkitys (tästä on turha saarnata, tiedän että alkoholi pilaa lääkkeen vaikutusta, mutta niin usein en juokaan, että SSRI menisi kokonaan harakoille).
User avatar
yoshimura
Psykonautti
Posts: 56
Joined: Tue 19 Jun 2007, 00:54

Re: Alkoholi-topic

Post by yoshimura »

melkeinpä kaikki menee :)
näitä juon usein
-perusoluet (pidän lähes kaikista oluista myös maissiolut)
-helmeilevä omenaviini (on tosi halpaa ellei halvinta alkossa myytävistä hedelmäviineistä ja ihan hyvänmakuistakin mutta ei sitä voi oikeen ees viiniksi sanoa)

nyt ku lähen mp messujen jälkee galaxylle jatkoille nii menee varmaan asterixeja,villevallattomia ja lonkeroa. :)
User avatar
PSYCONAUT
Psykonautti
Posts: 138
Joined: Tue 04 Sep 2007, 20:18

Re: Alkoholi-topic

Post by PSYCONAUT »

juuri nautin hyvää valkkaria, vahvaa kirsikkavadelma viiniä sekä pari olutta :D

kuitenkaan ylpeä en ole suomalaisesta alkoholikulttuurista. :evil:
User avatar
tRip
Moderator
Posts: 6170
Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40

Re: Alkoholi-topic

Post by tRip »

Alkoholiin pitää muodostua jonkinlainen toleranssi, ennenkuin humalatilasta osaa nauttia..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
User avatar
amx03
Psykonautti
Posts: 106
Joined: Fri 18 Jan 2008, 01:07
Location: Flipperi???

Re: Alkoholi-topic

Post by amx03 »

tRip wrote:Alkoholiin pitää muodostua jonkinlainen toleranssi, ennenkuin humalatilasta osaa nauttia..
Onko noin? En tiedä miksi, mutta minulla ei tunnu olevan tolea alkoholiin juuri ollenkaan.. Litra kolmosta ja olen kännissä WTF?? :shock:
Mutta GinTonic on kyllä ehdoton ykkös juoma täälläkin päin.. 8)
Herb is a Godly creation from the beginning of the world. The political worldwide organizations have framed mischief on it and called it drugs.
User avatar
Usoda
LD50
Posts: 2083
Joined: Mon 29 Jan 2007, 05:06

Re: Alkoholi-topic

Post by Usoda »

Kermalikööri & maito = nam!
Sisuviina & mehukatti tai appelsiinimehu = halpa känni.

Lähiaikoina tosin tuo juominen jäänyt vähemmälle, ei vaan tee mieli. Saan tosi helposti kauhean krapulan vaikken edes joisi paljoa.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
User avatar
amx03
Psykonautti
Posts: 106
Joined: Fri 18 Jan 2008, 01:07
Location: Flipperi???

Re: Alkoholi-topic

Post by amx03 »

<3 Usoda :roll:
Herb is a Godly creation from the beginning of the world. The political worldwide organizations have framed mischief on it and called it drugs.
User avatar
amx03
Psykonautti
Posts: 106
Joined: Fri 18 Jan 2008, 01:07
Location: Flipperi???

Re: Alkoholi-topic

Post by amx03 »

Itse asiassa humalassa tulee toi <3 tunne kaikille ihmisille, mutta jotenkin, Usoda.. ;) Oot #1!!!!
Herb is a Godly creation from the beginning of the world. The political worldwide organizations have framed mischief on it and called it drugs.
User avatar
growy
Kameleontti
Posts: 834
Joined: Fri 16 Jun 2006, 23:31

Re: Alkoholi-topic

Post by growy »

Kissanminttu+maito! yum.
Viina+Xanorit= eiei. :roll:
Tänään alkoholin voimalla..Taas.Vois alkaa kyl pitää jotain tipattomia viikkoja. Hyvin sitä pärjää ilmankin mutta kohtuudella otettuna alkoholi on erittäin hyvä sosiaalinen päihde.!
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
User avatar
miymau
Lepakko
Posts: 154
Joined: Sun 17 Feb 2008, 14:37

Re: Alkoholi-topic

Post by miymau »

tjaa... Ehkäpä absintti+kaktusmehu on aika sellanen favorite. Nousee hyvin päähän ja absinttiki maistuu hyvältä :P tequila on ystävä jos pitää päästä känniin, kahvi-tai kaakaolikööri maidon kera namia, Baileys kaikista alkoholijuomista suosikkini <3
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
User avatar
miymau
Lepakko
Posts: 154
Joined: Sun 17 Feb 2008, 14:37

Re: Alkoholi-topic

Post by miymau »

ja mulla on tolea alkoholiin ja reippaasti!! Vuos sitten riitti vielä yks joku laimea pullollinen, esim. Green cat (pissisjuomaa ;)) kunnon kännin saamiseksi, nykyään tarviin 0,7 viinapullon :DD hehe. En oikeesti ymmärrä, vähemmästä ei pahemmin känniä saa :S ja oon kuitenkin tyttö, 174cm/62kg, uskois että vähempi riittäis.
Mut yhen jännän jutun oon huomannu: joskus joku yks lonkero tuntuu jo vähän, jalat tuntuu raskaalta jne, mutta sitte viinaa saan juoda 1/4 pulloa että saman tilan saan....? o.O
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
User avatar
Kalavale
Apteekki
Posts: 468
Joined: Fri 16 Jun 2006, 19:55

Re: Alkoholi-topic

Post by Kalavale »

Alkoholia kun juon niin nykyään se johtaa pääsääntöisesti älyttömiin sekoiluihin, vaikka olisi vaikka biljardin peluun lomassa tarkoitus vain juoda tuoppi. Sitten kun tuohon vielä sekoittaa lääkkeitä, erityisesti voi mainita tenoxin niin puhutaan jo sellaisesta sekopäisyystilasta, että kaikki on mahdollista ja mahdotonta yhtä aikaa. Vihaan alkoholia, mutta silti sitä joka viikko käytän määrän x. :( Paskinta paskaa mitä maa päällään kantaa, ja vielä ah, niin helposti saatavilla joka paikassa.
All things are equal, there are no special things.
bdxm

Re: Alkoholi-topic

Post by bdxm »

bissee ja jeegeriä menee aika paljon, "viinejä" ei enää jaksa (soppaa ja tiempoo).
tahti ihan vissiin kohtuullinen, pari selvää päivää viikossa ja niinäkin yleensä pari-muutama laageria. yli 2-3 päivää nollaholilla (tai päihteittä muuten) aiheuttaa masennuksen. viikonloput hyvässä simassa 24h.
en muista koska olis tullu kännissä häröiltyä tosissaan. jotain pientä pään aukomista, töhrimistä ja kusemista vailla häpeää mutta se on pientä. en ees tappele, turpaan kyl saanu. se on pientä. yleensä lähinnä jumittaa ja viinoissa jumittaa ja on huolel sekasin. ryynikännit ja huumejuhliminen on asia erikseen.
joo no vissiin oon alkoholisti tai hyvää vauhtia ja varmuudella tulossa sellaseks. mikään ei kiinnosta mut kännissä se ei häiritse ja kännimasennus on lähinnä euforista.
mut enää edes vituta ja kun perusmasennus on poissa auringonpaiste, sade, tupakka, hyvä leffa, musiikki, suihku, kahvi jne jne jne on parempaa ku mikään eikä parii hyvää minuuttia vaihtais rekkalastilliseenpäihteitä tai vilpittömään rakastumiseen.
ehkä joskus katkolle. jeesuskin on tervetullut vaikka kirkosta erosin.
mut edelleen oon sitä mieltä että elämä on hyvä ja maailma välillä joskus kaunis.
User avatar
growy
Kameleontti
Posts: 834
Joined: Fri 16 Jun 2006, 23:31

Re: Alkoholi-topic

Post by growy »

bdsm wrote: mut enää edes vituta ja kun perusmasennus on poissa auringonpaiste, sade, tupakka, hyvä leffa, musiikki, suihku, kahvi jne jne jne on parempaa ku mikään eikä parii hyvää minuuttia vaihtais rekkalastilliseenpäihteitä tai vilpittömään rakastumiseen.
ehkä joskus katkolle. jeesuskin on tervetullut vaikka kirkosta erosin.
mut edelleen oon sitä mieltä että elämä on hyvä ja maailma välillä joskus kaunis.
Ollu vähän samanlaiset fiilikset,tosin en oo pohjalla (kunnolla) käynyt,mut alkoholi on tosi perseestä liiallises käytös. Menee suhteita,välejä ja moni moni muu asia päin vittua. Tietyistä syistä lopetin kittaamisen,ja monista syistä se alkoi,esim. Sehän on tosi periytyvää ja kuten arvata saattaa,suvussa ollut tosi paljon alkoholismia. Suruun kittaaminen on aivan turhaa. Asiat pitää surra/itkeä pois alta eikä tukahduttaa niitä millään aineille,niinku moni tietää.
Elämä on jokapäiväistä ponnistelua.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
User avatar
growy
Kameleontti
Posts: 834
Joined: Fri 16 Jun 2006, 23:31

Re: Alkoholi-topic

Post by growy »

bdsm wrote: mut enää edes vituta ja kun perusmasennus on poissa auringonpaiste, sade, tupakka, hyvä leffa, musiikki, suihku, kahvi jne jne jne on parempaa ku mikään eikä parii hyvää minuuttia vaihtais rekkalastilliseenpäihteitä tai vilpittömään rakastumiseen.
ehkä joskus katkolle. jeesuskin on tervetullut vaikka kirkosta erosin.
mut edelleen oon sitä mieltä että elämä on hyvä ja maailma välillä joskus kaunis.
Ollu vähän samanlaiset fiilikset,tosin en oo pohjalla (kunnolla) käynyt,mut alkoholi on tosi perseestä liiallises käytös. Menee suhteita,välejä ja moni moni muu asia päin vittua. Tietyistä syistä lopetin kittaamisen(nyt juon n.yhden kerran kuussa,jos sitäkään.),ja monista syistä se alkoi,esim. Sehän on tosi periytyvää ja kuten arvata saattaa,suvussa ollut tosi paljon alkoholismia,suruja ym paskaa... Suruun kittaaminen on aivan turhaa. Asiat pitää surra/itkeä pois alta eikä tukahduttaa niitä millään aineilla,niinku moni tietää.
Elämä on jokapäiväistä ponnistelua.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.