HBWR (Hawaiian Baby Woodrose)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Tofupekoni
Kameleontti

Re: HBWR (Hawaiian Baby Woodrose)

Post by Tofupekoni »

Maor wrote:Maistuukos nämä muuten samalta kuin psinet?
Mun mielestä HBWR on pahemman makunen. Yleensä mä kyllä nautin jauheena jogurtin seassa, ni ei maistu miltään. Ekan kerran, ku jauhaa, ni ei maistu miltään, mut ku useammin harrastaa, ni sitä makua oppii vihaamaan. En tiedä miksi näin.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Tofupekoni wrote:
Maor wrote:Maistuukos nämä muuten samalta kuin psinet?
Mun mielestä HBWR on pahemman makunen. Yleensä mä kyllä nautin jauheena jogurtin seassa, ni ei maistu miltään. Ekan kerran, ku jauhaa, ni ei maistu miltään, mut ku useammin harrastaa, ni sitä makua oppii vihaamaan. En tiedä miksi näin.
Sama juttu päivänsinien kanssa.
-:- We're All Mad Here -:-
jakoavain

Post by jakoavain »

Ehkäpä ruumis yrittää ilmoittaa jostakin? ;D
polypac
Tuppisuu

Post by polypac »

Tiedä sitten kuuluisiko tämä tuolle trippistooryt osastolle mutta....

Tuli todettua että 4kpl oli erittäin sopiva annostus tuollaiseen "biitsifiilistelyyn".
Maha kyllä kipeytyi (ei mitään liuotuksia, kuoret veks ja suuhun) paikoillaan ollessa mutta heti kun alkoi esim. potkimaan bägiä katosi mahakipu yhtä nopeasti kun oli tullutkin.
Ensimmäiset 3 tuntia olo oli mukavan sosiaalinen ja juttu luisti, myös lentopallon pelaaminen sai ihan uutta energiaa.
Jotenkin siinä juostessa ja hyppiessä suunnaton euforia valtasi kehon, mutta...

Kaveri alkoi olemaan jo ihan omissa maailmoissaan ja ilmoitti että hänen on lähdettävä jonnekkin muualle.
Kaikki muut olivat liikkeellä ihan vain alkoholin voimin joten lautassilmäisen kaverini poistuttua aloin kokemaan oloni jotenkin syrjäytyneeksi.
Tämä olotila kasvoi suuremmaksi mitä enemmän muut humaltuivat. Ajatukset harhailivat ja mietin että viitsisikö sitä jo lähteä kotia kohti. Kävin katsomassa repussa olevaa kelloani n. 3min välein ja aina kun laitoin kellon takaisin reppuun olin jo unohtanut mitä se näytti. :lol:
Nämä 3min välit tuntui itsestäni puoleltatunnilta ja hieman tuskastuin ajan kohtuuttoman hitaaseen etenemiseen.
Kaikenlaiset visuaalit loistivat poissaolollaan, tai sitten en kiinnittänyt niihin suurempaa huomiota kaikkien aktiviteettien innoittamana. :)

Jossain vaiheessa iltaa astui ohjelmaan mölkyn pelaaminen. Tämä laskemista, heittämistä ja muita kohtuuttoman vaikeita suoritteita sisältävä peli ei tuntunut kovinkaan mukavalta varsinkaan kun peliseura alkoi olemaan n. 3promillen kännissä.
Tilasin taksin ja harmittelin itselleni miksen ollut tehnyt sitä aikaisemmin vaan hillunut känniääliöiden seurassa mäkäräisten syötävänä.

Kotio päästyäni koin suunnattoman yllätyksen kun huomasin eteisen näyttävän jotenkin erilaiselta.
Katseeni vaelteli seiniä ja esineitä pitkin peiliin josta huomasin pupillini O_O 8)
Aikaisemmin niin sileään seinään heijastuva lampun valokuvio alkoi kohoamaan siitä muodostaen ihmisen kasvot.
Kasvot liikkuivat huojuen paikoillaan samalla kun sen ilmeet vaihtuivat, havahduin outoon pistävään tunteeseen poskissani...hymyilin. :D

Viherkasvien lehdet liikkuivat rauhallisesti, jokaisen huoneen valaistus ja kontrasti oli jotenkin erilainen ja vääristynyt.
Asetuin sohvalle makaamaan, napit korviin, silmät kiinni ja melodista nostatus trancea soimaan.

Tästä eteenpäin kokemus oli sellaista päänsisäistä ulottuvuusmatkailua niin hyvässä kuin pahassakin ja jokainen kappale tuntui kestävän tunnin. Muutaman(?) kappaleen jälkeen katsoin parhaaksi koittaa unta palloon ja tässä jotenkin onnistuinkin. Aika-avaruusmatkailu ilmeisesti jatkui ja aamulla heräsin hieman "krapulaisena" mutta jotenkin virkeänä ja "puhdistautuneena". Kelailin illan aikana monia itseäni vaivanneita asioita etc. ja löysin niihin uusia ajattelumalleja.

Noh, mitäs illasta jäi käteen...
Tuli huomattua ettei känniääliöt ole kovinkaan hyvää trippiseuraa. Shamanistinen puoli avautui vasta kun itse sitä yritin, ja muutenkin pystyin aika mukavasti ohjailemaan tapahtumien kulkua... Tai ainakin LSA sai huijattua minut luulemaan niin... :roll:

Tykkäsin, seuraavaksi 5 tai 6 siementä kun aika, paikka ja hetki ovat oikeat. :wink:
tRip
Moderator

Post by tRip »

Eikös sitä nimenomaa sanota, että lsa on melko henkistä, ei niinkään visuaalista..

Olen kuitenkin huomannut, että Morning Glory saattaisi olla enempi visuaalista kuin HBWR.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

tRip wrote:Eikös sitä nimenomaa sanota, että lsa on melko henkistä, ei niinkään visuaalista..
Näinhän se on mennyt ainakin minulla.
-:- We're All Mad Here -:-
heavysam
Karvakuono

Post by heavysam »

Ololiuqui :shock:

on Kaunista!

:D :D :D :lol: :D
RiotStarter
Apteekki

Post by RiotStarter »

Mitenhä A:sta tulee perille nämä HBWR siemenet nykyään...Jos tilais sellaset 100kpl.?Vastauksia nopeasti kiitos 8)
2000-luvun sakilainen.
spasm
OD

Post by spasm »

RiotStarter wrote:Mitenhä A:sta tulee perille nämä HBWR siemenet nykyään...Jos tilais sellaset 100kpl.?Vastauksia nopeasti kiitos 8)
Eiköhän ne tule. Se selviää vain yhdellä tavalla :P
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
immuzu

Post by immuzu »

spasm wrote:
RiotStarter wrote:Mitenhä A:sta tulee perille nämä HBWR siemenet nykyään...Jos tilais sellaset 100kpl.?Vastauksia nopeasti kiitos 8)
Eiköhän ne tule. Se selviää vain yhdellä tavalla :P
ittellä ainakin tullu ihan ongelmitta joka kerta perille. :o
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

En nyt koko topikkia jaksa alkaa läpi saakka lukemaan joten voisiko joku kertoa hyvän menetelmän, miten saa poistettua mahdollisimman paljon pahaa oloa aihettavat myrkyt pois?
Bensa erottelua en jaksa lakaa läträämään, mutta miten joku teen keitto toimisi ja miten tai "kylmä vesiuutos" ?
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

RiotStarter: Kyll tuulee. Tulia ainaki mulle.

Kissankorva: Käytä uutta hienoa hakua tai jos vaikka päällisin puolin selaat tätä topiccia alusta, niin löydät.

Laiskoja nää nykyajan iternetnistit...
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
spasm
OD

Post by spasm »

kissankorva wrote:En nyt koko topikkia jaksa alkaa läpi saakka lukemaan joten voisiko joku kertoa hyvän menetelmän, miten saa poistettua mahdollisimman paljon pahaa oloa aihettavat myrkyt pois?
Bensa erottelua en jaksa lakaa läträämään, mutta miten joku teen keitto toimisi ja miten tai "kylmä vesiuutos" ?

Ja muiden pitäisi jaksaa vastata aina samoihin kysymyksiin koska et itse jaksa etsiä? Ei se iso vaiva ole esim. sitä hakua käyttää.
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Lysegit ovat valonherkki, lämpö ,ilma jne tuhoavat ne helposti.
Kait siemet säilyvät kumminkin kohtuun hyvin pimeässä ja huoneenlämmössä?

hmmm hieman mietityttää, noin 1 viikko sitten sain omat hbwr siidut ja samanapäivänä pidin niitä koko päivän sukkanivarressa liikuskeltuani ulkona ja kuuma oli, hikoilin. -Onko mahdollisuutta että oisivat menettäneet tehoja tuossa rasituksesa?
spasm
OD

Post by spasm »

kissankorva wrote:Lysegit ovat valonherkki, lämpö ,ilma jne tuhoavat ne helposti.
Kait siemet säilyvät kumminkin kohtuun hyvin pimeässä ja huoneenlämmössä?
Pimeässä ja huoneenlämmössä säilyy ihan hyvin.
kissankorva wrote:hmmm hieman mietityttää, noin 1 viikko sitten sain omat hbwr siidut ja samanapäivänä pidin niitä koko päivän sukkanivarressa liikuskeltuani ulkona ja kuuma oli, hikoilin. -Onko mahdollisuutta että oisivat menettäneet tehoja tuossa rasituksesa?
Kumman paikan olet löytänyt. Enpä usko silti että merkittävästi, jos ollenkaan, on menettänyt tehojaan. Valostahan nuo ei kaiketi hirveästi tykkää?
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Valo ja kloori taitaa tehokkainten tuhota.
En tuosta sukanvarsijemma-tilanteesta olisi huolissani. Ellet viikkoa putkeen pitänyt. Tai päiviä.
Ahab

Post by Ahab »

Kiinnostaa olivatko ne sukan varressa ihan sellasenaan vai esim. pienessä pussissa?
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Tapahtuma paikka oli jokseenkin niin kuumottava koko päivän, siksi se että jouduin pitämään niitä sukanvarressa.
Ahab: olivat pienessä minigrip pussissa...
Joniitti
Apteekki

Post by Joniitti »

Hei, mullakin oli yks päivä sukanvarressa :lol: ..
growy
Kameleontti

Post by growy »

Sukanvarsi se tuttu ja turvallinen jemma. :D
Tuossa on nuo 7 siidua jäljellä,mutta taidanpa pyhittää huomisen niille,tänään jo liian myöhä.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Mmm.. Itsekkin ajattelin tuossa perjantai-lauantai välillä trippailla hbwr.llä.
Työt loppuupi perana ja kesäloma alkaa!
Tarkoitus olisi suorittaa trippi ulkona jos olisi hyvä sää.. Tällä kertaa sisätilassa oleminen ei ole mahdollista, ja trippisitteriäkään en toden.näk saa, joten omillani olen yksin luonnonhelmassa.
Annoksesksi ajattelin (5) siementä jonka pitäisi kolista jo itselläni hyvin.
Jaijai että toivon parempaa säätä..
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Sanokaa joku YV:llä A:n koko nimi. :)
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Ei sanota, kun ei saa. Ei ainakaan nyt kun kysyit julkisesti. Kysy enskerralla yv:llä, tai oikeestaan pm:llä, niinkuin mulla lukee.
spasm
OD

Post by spasm »

Tofupekoni wrote:Ei sanota, kun ei saa. Ei ainakaan nyt kun kysyit julkisesti. Kysy enskerralla yv:llä, tai oikeestaan pm:llä, niinkuin mulla lukee.
tai googlella
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Puolentunnin päästä siidut naamaan ja menoksi. Viimeksi olen syönyt vain aamupalaksi leivän, ja ajattelin ottaa vielä jotain kevyttä purtavaa, kumminkin kohtuu nälkä.
Ulos ajattelin mennä koska kotonani mahdollisuutta tripata ei ole, vaikka ulkona onkin hieman pilvinen keli ja synkkää. No mutta eipähän sada! Tälläiset kelit houkuttelee kauniimmatkin tytöt taas kotikoloistaan ulos. =)
Itse trippiin olen varannut siemenien suuhunpistämisestä noin.8h aikaa ja sen pitäisi riittää..

Set & Setting.. Tänään oli aikainen herätys töihin, mutta eipä tuo haittaa, kumminkin ihan hyvät fiilikset ja mikään ei ahdista vaikka lähiaikoina onkin sattunut kaikkea vähemmän kivaa.. No olen selvittänyt kaikki kinkkiset asiat päässäni muutamia päiviä sitten ja nyt on loppusilauksen aika. Aijoin trippailla keskustan läheisessä puistossa, ja mukaani pitäisi tulla muutamia kavereita (selvinpäin olevia) Setting on hieman arvaamaton tällä kertaa mutta toivon pärjääväni musiikin ja kavereideni avulla. Mankka voisi olla myös hyvä vaihtoehto..

Ei siin midist, se on taas kerran pian menoa, ei auta kun pitää kiinni!
t:KK
spasm
OD

Post by spasm »

Pidä hauskaa! Paljonko otat? Raportoi sitten miten kävi?
dr.odd
Karvakuono

Post by dr.odd »

Kenelläkään tullut todella heikkoa oloa tai jopa pyörtyilyä LSA:sta? Itse pyörryin 2 kertaa ja oksentelin. Annoksena oli 3 kpl hbwr ja muutama olut ja lonkero sekä jonkun verran pilveä, tästä samasta erästä olen syönyt kerran 6 kpl+12 tölkkiä olutta ja reilusti pilveä eikä mitään heikotusta ilmennyt. Söin vieläpä melko hyvin ennen kuin nautin nuo 3 eli syömättömyydestä se ei varmaankaan johdu, mutta mistähän sitten. Sattui vaan aika ikävään paikkaan tuo pyörtyminen, nimittäin baariin ja juuri sille hetkelle kun olin kävelemässä vessaan oksentamaan :(
börb
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Voi helvata. Kaikkipa potkii taas päin peetä. Olen tässä kirjoittanu tunnin tämänpäiväisistä kohelluksista ja tyrin kaiken. Painoin vahingossa hiireni sivussa olevaa nappia josta selain menee välittömästi edelliselle sivulle. Voihan paska.

Noh, jaksa enää uudelleenkaan kirjoittaa..
Ja trippihän meni aivan päin vittua. Loppui ennen kuin edes ehti alkaa.
Annostus jokseen liian pieni (4) siidua, 2h odottelua, ei mitään. Sitten kuin alkoi nousemaan, noin tunnin verran ja nousut ei olleet loppuakseen, tiesin että oisin saanut ehkä jotain irti, mutta kaiken kruunasi humalassa oleva vanhus joka tuli haastamaan minulle ja kavereilleni riitaa. Nousut tyssäsivät kuin seinääs ja loppupeleissa kaverini feidasi koko jutun ja lähtivät koteihinsa.

Ainoa postiviinen juttu tässä päivässä oli rullalautailu.
Kaikkien näiden kohtauksien jälkeen lähdin yksin vitutuksissani läheideen rullalautailu puistoon. Temput onnistui kumminkin paremmin kuin koskaan ja sain kohotettua mielialaani.

Eihän tässä voi muuta sanoa kun paska tsäkä. Setting kusi ja annostus oli liian pieni.. ehkä, eipä siitä olisi tienny vaikka oisikin vielä saanut jotain irti.. Mutta eipä mahda mitään.

Tällä hetkellä vielä kotuun paskat fiilikset.. jokseenkin vielä hämmentynyt olo ja väsynyt ja vituttava ja ja ja.. Tiedätte kyllä kun tälläistä tapahtuu..

Pah, ensikerralla paremmalla onnella ja isommalla dosella.. Nämä siemenet eivät olekkaan niin tehokkaita.. Luulen että joudun ottamaan seuraavalla kerralla 6-8 siidua tripin saavuttaakseni. Noh, eipä tässä muu auta kun koota itseni ja nauttia kesälomasta!
-KK
Ahab

Post by Ahab »

kissankorva wrote:...Painoin vahingossa hiireni sivussa olevaa nappia josta selain menee välittömästi edelliselle sivulle. Voihan paska...
Mulle käyny sama. Mut ku oon painanu sen jälkeen seuraava ni kirjotettu teksti on edelleen siellä tallessa. Nyt sua varmaan vituttaa vielä enemmän :twisted:
kissankorva wrote:...Sitten kuin alkoi nousemaan, noin tunnin verran ja nousut ei olleet loppuakseen, tiesin että oisin saanut ehkä jotain irti, mutta kaiken kruunasi humalassa oleva vanhus joka tuli haastamaan minulle ja kavereilleni riitaa. Nousut tyssäsivät kuin seinääs ja loppupeleissa kaverini feidasi koko jutun ja lähtivät koteihinsa.
Selviytymisandrenaliinit kyllä huuhtoo melko tehokkaasti pois kaiken päihtymyksen. Käyny pari kertaa.
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Mulle käyny sama. Mut ku oon painanu sen jälkeen seuraava ni kirjotettu teksti on edelleen siellä tallessa. Nyt sua varmaan vituttaa vielä enemmän
Ehei, olen taas elämäni kunnossa ja voisin jopa rakastaa sinua ahab.