Buprenorfiini (mm. Subutex)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Señor Escobar
Psykonautti

Post by Señor Escobar »

pari millii tekkenii ja savua perään, takana kuukauden streittailu niin voinen kertoa että on kermanen olo <3 kyl osaa nauttii näist oloist ku ei koko aja kisko kaikkee paskaa, todellaki kuningasfiilis ! kyl tää ns. "viihdekäyttöön" sopii ku ei koko aja oo kiskomas, nii saa kyl rentoutuu kunnol, meitsi tykkää.
downstair
Psykonautti

Post by downstair »

Señor Escobar wrote:onko muilla ollut päänsärkyä seuraavana kun edellisenä iltana on subua tullut maisteltua ? kun ei tunnu burana auttavan tähän hommaan laisinkaan. vittumaista kun koko päivän koskee kuulaan. että neuvoja otetaan vastaan jos jollain ton sais pois ..
Mulla on kans tota päänsärkyä, en osaa kyllä mitään superneuvoja antaa. Ite tässä just parantelen sitä perinteisellä kahvii, tupakkaa ja ibumax -yhdistelmällä. Subu on kyllä mukavaa, pitää vähän kattoo ittensä perään ku nyt näyttää että olis aivan liian helppoa alkaa kiskomaan sitä enemmänki.
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Juurikin tuli lainit valkosta nokitettua. Tuli eilen pari milliä hommailtua, ku melki kk viime vedosta. On kyllä varsin miellyttävä olotila. Kaikille ei jostain syystä sovi, mut mulla ei ole subusta edes ikinä laatta lentänyt puhumattakaan mistään päänsäryistä. Päänsärkykin lähtee mukavasti jos semmonen jostain syystä on. Tulipas taas hypetettyä, mut ei voi ku fiilistellä 8)
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

mietin tässä, että kannattaako subua kokeilla ensimmäisenä opiaattina ? (jos ei oteta huomioon niitä pariasataa milliä dihydrocodeiinia, mitkä tuli otettua tos parisen kuukautta sitten)

ja siis hintana olis 60e 8mg. ei vissiin ollenkaan paha ??
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Ite ainaskin ekana opiaattina subua otin, tai siis, eipä muita opiaatteja oo paljo vastaan tullukkaan, lukuunottamatta jokusta panacodia. Ekatkerrat on just niitä parhaita kertoja. Ite otin aikanaan 0,5mg nokkaan ja se oli just passeli ekalle kerralle.

Nyt itellä tosin pienimuotoinen tauko päällä ettei pääse koukahtaan, ku on aika hyvin lähiaikoina maistunu. Mut joku kk, niin sit voi taas hieman ottaakkin jos osuu sopivasti eteen.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

aivoruoska wrote:
Harold wrote:mietin tässä, että kannattaako subua kokeilla ensimmäisenä opiaattina ?
ei.
Harold wrote:ja siis hintana olis 60e 8mg. ei vissiin ollenkaan paha ??
helvetin kallis. tuplahintaa "normaaliin" verrattuna.
Niin no jos nyt subua/mitään päätärikkovaa voi kellekkekkään suositella, niin siinä se on aine missä muutkin. Mutta jos opiaatteja olet testaamassa, niin ei se subu nyt kovin paha vaihtoehto ole. Ja tuo 60e on aivan normaali hinta täälläpäin ja muualla vähän syrjemmässä kuin helsinki jos kyse on valkoisesta. Tosin nykyään saa olla tarkkana kun appelsiinikin on valkoisa, mutta onneksi hajusta vielä tunnistaa.
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Ei, se todellakaan ei ole sen arvoista. Ite poistan aina yheltä tutulta millin pari kerralla, niin ei se hinta niin kovalta tunnu ja sillä pärjää illan mainiosti. Ja kyllähän siittä yhestä napista saa aika monet pöhnät jos ei mikään huima tole ole. Kyllähän se 60e tuntuu aika kovalta hinnalta pienestä napista, mutta tolettoman kerta-annokselle tulee suunnilleen saman verran hintaa, kuin mille muulle aineelle tahansa. Tai oikeastaan jopa huomattavasti vähemmän.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

oon käsittäny, että alotusannokseksi 0.4mg olis hyvä. jos käyttäisi vain päivän kerrallaan, eikä nostaisi dosea tuosta, niin yhden annoksen hinnaksi tulisi siis 3e...en sit tiedä onko toi paljon, mutta...
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

Toisilla on kontaktit senverran kovat että 60 tuntuu kalliilta, toiset maksaa 120e napista ja on tosi ilosii siitä pöhnästä. Itse maksan 50e napista ja olen todella tyytyväinen, mulla kuitenkin kerta-annos on 0,4 - 0,8mg joten melkeinpä ilmiastahan tuo on :)

Se on kyllä totta että nopeasti tulee tole ja se paras mukavuus siitä häviää, ehkä siinä syy että tällähetkellä nelisen kuukautta viime laineista. En tajua miten tuohon voi koukuttaa itsensä, koska se ei todellakaan ole mitään 'super siistiä'
Assumption is the mother of all fuckups.
Thoxium

Post by Thoxium »

Onhan toi subu aika iso hyppy, huumevalistus toiminu ja saanu semmosen mielikuvan et olis aika HC tavaraa :lol:
tRip
Moderator

Post by tRip »

powergrower wrote:En tajua miten tuohon voi koukuttaa itsensä, koska se ei todellakaan ole mitään 'super siistiä'
Toisilla vain syntyy kova (henkinen) riippuvuus opiaatteihin/opioideihin, oli se sitten mikä hyvänsä :?

Jos vähääkään on taipumusta pitää 'liikaa' opiaateista, en suosittelisi edes kokeilemaan..
Henkinen Koukku kun tuskin koskaan tulee poistumaan, jos kerran on jo liikaa tykästynyt.

..Ja jos subutexiin sattuu koukahtamaan, reflat ovat kestoltaan huomattavasti vittumaisemmat, kuin esim. kodeiinista.
Awttu
Lepakko

Re: Subutex

Post by Awttu »

monta viivaa saa yhestä?
yrtit pitävät minusta.
frapathea

Post by frapathea »

riippuu kuin iso viiva on! palikkatesti? :o
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Awttu wrote:monta viivaa saa yhestä?
Olen nähnyt kun tuttava tönäsi kerralla puolikkaan hihaan, ja olen myös nähnyt kun toinen tuttava on oksennellut illan puolesta millistä, eli 1/16osasta. Mutta ilmeisesti kun et ole kokeillut kyseistä ainetta, niin hieman vajaa puoli milliä voisi olla aika sopiva kokeilu annos, ja saa siittä jo mukavat olotkin jos tosiaan toleja ei ole. Eli toleranssiton saa yhdestä palasta hyvinkin sen 16 viivaa, tosin jos koko palan aikoo yksin vetää, niin loppupalasta ei enään tahdo puolimilliä riittää.
Awttu
Lepakko

Re:

Post by Awttu »

Tofupekoni wrote:
benelux fat wrote:Dont do it!
Vaikka mulla ei ole toleja, niin toi annos on aika pieni... Enkä oikeestaan nyt haluais kokeilla, mutta aattelin, että jos joku tarjoo, ni sitte tiedän ite mitä tehä.

Ai niin, ja lisäyksenä, että kai sitä voi käyttää muutenkin ku neulalla. Mulla on neulakammo. Mikä on toisinaan hyvä juttu... Eipä tartte kahdesti miettiä, että kokeilenko suonensisäisiä...
mulla kans toi neulakammo. tai ei pahasti, mutta ei kyllä kiinnostakkaan mitkää suonensisäset :lol: eli ei ole huolta 8)
yrtit pitävät minusta.
Awttu
Lepakko

Post by Awttu »

Lännen nopein wrote:
Awttu wrote:monta viivaa saa yhestä?
Olen nähnyt kun tuttava tönäsi kerralla puolikkaan hihaan, ja olen myös nähnyt kun toinen tuttava on oksennellut illan puolesta millistä, eli 1/16osasta. Mutta ilmeisesti kun et ole kokeillut kyseistä ainetta, niin hieman vajaa puoli milliä voisi olla aika sopiva kokeilu annos, ja saa siittä jo mukavat olotkin jos tosiaan toleja ei ole. Eli toleranssiton saa yhdestä palasta hyvinkin sen 16 viivaa, tosin jos koko palan aikoo yksin vetää, niin loppupalasta ei enään tahdo puolimilliä riittää.
juu, en ole kokeillut mutta olisi vähän suunnitelmissa. kiitos
yrtit pitävät minusta.
Thoxium

Post by Thoxium »

Vähän tyhmiä kysymyksiä taas vaihteeksi:

Oliko noita eri subutexejä 2mg ja 8mg:nä? Paljos noiden hinta on keskimäärin, ettei tulis kusetetuks (ei sitä koskaan tiedä). 8mg tais olla n. 50e? Monesko kerraks tuommonen 8mg riittäis, kodeiinia tuli nautittua ehkä n. kuukausi sitten, eikä muitakaan opiaatteja ole tullut otettua, eli tolea ei ole.

Mites nopeesti tuohon syntyy fyysinen koukku? Tuleeko kertakäytöstä mitään krapulan tai laskujen tapasia oloja (kodeiinista ja kratomista tullut vaan lievää pahoinvointia) olojen lasketessa? Kerran viikossa ei kai tolea nosta kovin paljoa?
MinorShoe
Karvakuono

Re:

Post by MinorShoe »

Lasipallo wrote:
Tofupekoni wrote:Siis oraalisesti vai nokitettuna? Voiko sitä polttaa?
Nasaalisesti. Joku neuvoi nisteille, että rännäämisen sijaan voisitte kokeilla liuottaa sen alkoholiin ja tiputella sitä kielen alle, kuulemma pitäisi toimia.

Oraalisesti noita ei oikeastaa käytetä, vaan sekä subutex, että suboxone ovat sublinguaalisesti käytettäviä.

Polttamisen voi unohtaa.
Lääkettä ei voida nauttia suun kautta, sillä vatsahapot tuhoavat sen nopeasti. Noin lukee wikipediassa.
outoja hippejä, ekstaasi trippejä
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Ainakin subuxoneja on myös 2mg, mutta texistä en ole varma. 50e aivan sopiva ja yleinen hinta. On tuota tullut nyt parivuotta käytettyä säännöllisen epäsäännöllisesti ja vielä on homma pysynyt lapasessa hienosti. voi vetää vaikka viikon putkia kuhan pitää taukoa vähintään tuplasti enemmän sen jälkeen. niin välttyy koukku.
Overdosering
Karvakuono

Post by Overdosering »

Lääkelaitoksen mukaan subuja olis 0.4mg, 2mg ja 8mg koossa.

Kumma juttu. 0,4 teemut on kivun hoitoon ja 0,4 subutex taas vieroitukseen, vaikka
molemmissa on sama vaikuttava aine?
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Overdosering wrote:Lääkelaitoksen mukaan subuja olis 0.4mg, 2mg ja 8mg koossa.

Kumma juttu. 0,4 teemut on kivun hoitoon ja 0,4 subutex taas vieroitukseen, vaikka
molemmissa on sama vaikuttava aine?
Ja vaikka jos jonkinnäköistä subupilleriä ja nistiä olen nähnyt, niin missään en ole 0,4mg subuihin törmännyt. Ku saiskin noita 0,4mg texejä niin olis aina sopiva kerta-annos pienitoleiselle ettei tarvis aina ruveta pilkkoon siittä kasipallossta.
Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

nokitettiin kaverin kanssa.. olin ihan pihalla. Oksentelin seuraavana aamuna ihan saatanasti.
Olin kuulemma vastaillu unissa kysymyksiin. :lol:
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
medicineman
Lepakko

Post by medicineman »

Lännen nopein wrote:Ainakin subuxoneja on myös 2mg, mutta texistä en ole varma. 50e aivan sopiva ja yleinen hinta. On tuota tullut nyt parivuotta käytettyä säännöllisen epäsäännöllisesti ja vielä on homma pysynyt lapasessa hienosti. voi vetää vaikka viikon putkia kuhan pitää taukoa vähintään tuplasti enemmän sen jälkeen. niin välttyy koukku.
No ite en oo 2mg:stä maksanu 20-25egee kipaleelta.
Fear is the price of imagination.
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

medicineman wrote:
Lännen nopein wrote:Ainakin subuxoneja on myös 2mg, mutta texistä en ole varma. 50e aivan sopiva ja yleinen hinta. On tuota tullut nyt parivuotta käytettyä säännöllisen epäsäännöllisesti ja vielä on homma pysynyt lapasessa hienosti. voi vetää vaikka viikon putkia kuhan pitää taukoa vähintään tuplasti enemmän sen jälkeen. niin välttyy koukku.
No ite en oo 2mg:stä maksanu 20-25egee kipaleelta.
Olimpas selittänyt epäselvästi kun näin jälkeenpäin lueskelin :lol: . Kerron vain tietäväni että subuxoneja saa myös 2mg, ja hyppään heti seuraavaan asiaan joka taas oli, että normaalista palasta(8mg) tuo 50e on sopiva hinta.
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Muutama kysymys tähän..
Eli osaako kukaan sanoa kuinka nopeasti subu poistuu kehosta? Eli seuloja tehdään satunnaisesti viikottain, niin olisi hyvä tietää, että osaa varautua..

Ja toinen kysymys.. Miten tuo nappi oikeen toimii, eli pitääkö paikkaansa että toisessa puoliskossa on enemmän ja toisessa vähemmän, jos näin on niin mistä tietää miten paljon toisessa puoliskossa on, ettei ihan överiksi mene. AIniin ja puhun nyt 8mg tabusta.

Kitooos, -kk
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

kissankorva wrote:Muutama kysymys tähän..
Eli osaako kukaan sanoa kuinka nopeasti subu poistuu kehosta? Eli seuloja tehdään satunnaisesti viikottain, niin olisi hyvä tietää, että osaa varautua..
Ihan mututuntumalta ja kuulopuheelta joka voi olla vielä väärin muistettu niin noin 48h jos ei käytä säännöllisesti.
kissankorva wrote:Ja toinen kysymys.. Miten tuo nappi oikeen toimii, eli pitääkö paikkaansa että toisessa puoliskossa on enemmän ja toisessa vähemmän, jos näin on niin mistä tietää miten paljon toisessa puoliskossa on, ettei ihan överiksi mene. AIniin ja puhun nyt 8mg tabusta.

Kitooos, -kk
Tämä on täysin paskapuhetta,aivan samaa mössöä on koko tabletti. Lohkaisee vaan haluamansa osan tabletista ja jauhaa ja imailee nokkaan tai täyttää pumput. Itse suosin nokitusta.
Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö »

Onkos tämä subutex sitten lähelläkään heroiinin tasoa? Kauanko vaikutus kestää?
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö »

Kertokaa joku? Kauanko vaikutus kestää ja onko lähellekään heroiinin kaltainen olo? Entä tuleeko jonkinlaiset laskut? Tarkoitus olisi viikonloppuna kokeilla, haluaisin vähän tietää mitä tulisi odottaa..
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
amx03
Psykonautti

Post by amx03 »

Ensiö wrote:Kertokaa joku? Kauanko vaikutus kestää ja onko lähellekään heroiinin kaltainen olo? Entä tuleeko jonkinlaiset laskut? Tarkoitus olisi viikonloppuna kokeilla, haluaisin vähän tietää mitä tulisi odottaa..
Jos oot heroiinia koittanu, niin varmaan jää pala kakkoseks.. Itellä vaikutus on kestäny sitä 4-6 tunnin luokkaa, sitten on alkanu hiipuu ja hitaasti, riippuen oheis toiminnasta.
Herb is a Godly creation from the beginning of the world. The political worldwide organizations have framed mischief on it and called it drugs.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Xone nokitettuna on mielestäni hyväntuoksuista. :mrgreen:
Itselläni tuntuu olevan että jos aineesta tahtoo hyvät vaikutukset pitää ottaa ainakin 0.5mg vaikka opiaattitoleranssia ei edes paljoa ole. Kai tuo on aika yksilökohtaista.
Oksentelua aineesta ei ainakaan vielä ole tullut, jonkun verran vatsassa pyörii joskus mut se menee ohi ajan mittaa.
Itse pidän enemmän xoneistä 2 millisinä kun 8.. paljon helpompi jakaa osiin.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava