Bupropioni (Voxra)

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Velho
LD50

Re: Bupropioni (Voxra)

Post by Velho »

Tästäkin shaibasta se tupakinvierotus lääke zyban tjsp on parempi mun mielestä ainaki iv käyttöö vaikka tuleeki suht sameet vedot (en microfimalla oo kokeillu ) jotenki lievempi se suunnaton pettymys ja vitutus koko aineesta..
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
barturi
Karvakuono

Post by barturi »

Mä olen syönyt näitä muutaman kuukauden masennukseen ja voittaa mun mielestä selkeästi SSRIt. Ei tule sellaista sähköistä oloa kuin niistä, eikä mitään seksuaalisia ongelmia kuten vaikeuksia saada orgasmi. Olo on kirkas ja oln huomannut, että jaksan keskittyä hieman paremmin erilaisiin juttuihin. Amfetamiinin tasoista keskittymistä en kuitenkaan saa. Tietysti kiinnosti tietää mitenkä nämä toimisi päihteenä. Kuolion hankkiminen tai nokittaminen ei vaikuttanut kovin houkuttelevalta, joten ajattelin, että plugaaminen olisi paras ratkaisu. Suhteellisen miellyttävä tunne, mutta turhan lyhyt vaikutus. Tää ei myöskään vaikuta negatiivisesti trippailuun. Saattaa jopa olla, että se lisää hieman jotain extraa matkaan. Mulla oli erittäin euforiset happolaskut, kun tissuttelin samalla hieman olutta.
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Mulla alotettiin myös voxra lääkitys. Täytyy sanoo et on ollu hyötyä. Mieliala on parempi, pahin ahdistuskin on talttunut. Sanoin lääkärille että SSRI lääkkeitä en ala enää syömään. Määräsi voxrat.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
Velho
LD50

Post by Velho »

Tuli tuhottuu näitä paukut kpl emännän kans ja2 jarrujen Ja reloje kans iha hyviä Ja sillä combolla ei pahemmi laskuja tai muuta ikävää. Ja ilma reloja Ja jarruja iha jäätävä ahistus ja nyt ku ei oo enää re-dosetellu ni väsyttää hitoksee :down:
Velho
LD50

Post by Velho »

Jotenki outoo ku tietää et näist saa ku lyhyet "nousut" iv käytössä ja et tarttee sit jarrui iha hitoksee sen jälkee mut silti ajoittain tulee veettyy näit... parempi vaa ois olla vetämättä ku iskee hirvee morkkis ja putket ei diggaa. Eileki vedin 2x150mg ja ekan ku oli lyöny ni hitto mikä kirvely johon vaikutti myös varmaa et vesi oli lämmintä mut silti :doh:
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Velho wrote: Wed 29 May 2019, 08:35 Jotenki outoo ku tietää et näist saa ku lyhyet "nousut" iv käytössä ja et tarttee sit jarrui iha hitoksee sen jälkee mut silti ajoittain tulee veettyy näit... parempi vaa ois olla vetämättä ku iskee hirvee morkkis ja putket ei diggaa. Eileki vedin 2x150mg ja ekan ku oli lyöny ni hitto mikä kirvely johon vaikutti myös varmaa et vesi oli lämmintä mut silti :doh:
Muista velho,että nää tuhoo suonet. Monilla ihmisillä lähteny yksistä /esim 2x 150mg iv nii kokonaan suoni pilalle. ja todella kouristusriski kasvaa 1000x. Kun vetää iv. Itse oon vedellyt joskus yli 1000mg (EN KERRALLA TIETTY) vaan siis 300mg lähdöt 150mg boostit 300 mg tasurit ja sit kramppi ja 150mg ambulanssi keissin jälkeen kåmpille vetää viimeinen voxra.

Nyt olen syönyt lääkkeenä. eka aloitin 150mg n.kolme vkoa. nyt mennyt useamman vkon annoksella 300mg. ja yö unet menee. sähkäiskuja pääässä ku herää. ahdistusta luo päivällä. Elikkä ehkä tuo 150mg voisi olla vielä kokeilun arvoinen ratkasu. Mutta joo. Tänään ottanu lyticaa 300mg metadonin kans sit 300mg syömällä voxraa. sillee oikein. ja sit levozini onneksi kun ottiupikku murun 250g eilen yöllä ni sai unen tosi hyhvin. tää aiheuttaa jopa psykoottisuutta,jos ei saa nukuttua. ja tuntuu,että tämä blokkaa diapamin rauhoittavaa vaikutusta. kun ahdistaa nini ihan ku se pahentaisi sitä? Täss näkee miten erilaisia me ihmiskehot ollaan! vai ollaanko me edes ihmisiä? :D kaikkea hvää kaikile ja velho hvää kesää. tuu ihmees tilaa mun youtube kanava . suurella sydämmellä J.Karjalainen douppi koukun alla reikäpää <- tollla nimellä löytyy youtubnesta. sry offtopic, mutta puhun siellä myös voxrasta mielipiteitäö. nykysin livetän enemään mut nyt looppu tää offvtopic. aika nuoq :D
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Velho
LD50

Post by Velho »

Mullaki ollu nää reseptillä useesti ja joka kerta hirvee tärinä ja syke +160pbm+jäätävä ahdistus vaik ollu pamia yms. Ja joitain 100kpl purkkeja tuhonnu tähän mennessä joten suonet ob kärsiny iha liikaa tästä. Jotenkin välillä ne nousut saa yliotteen ja mene rätkäsee vaa. Fiksuinta olis jättää kokonaa pois kun ahdistaa niin vitusti et tekis mieli vahingoittaa itteään laskujen aikana.

Mulle ei tästä lääkkeestä oo kun haittaa that's for sure :doh:
^Gangsteri^
Apteekki

Post by ^Gangsteri^ »

Kun joskus noin vuosi sitten alotin tän lääkkeen, niin sanoin suoraan mun kh-lääkärille että en ota enää voxria kun sorrun päissäni
heittämään näitä hihaan. On asiallinen lääkäri. Ei alkanut moralisoimaan, eikä mitään sanktioita, vaan sanoi että hyvä kun olet
rehellinen tästäkin asiasta. Mut jotenkin tuntu kuukautta myöhemmin että voisin kokeilla uudelleen että onko musta syömään vaan näitä.
No, aloin syömään ja oon pysyny siinä, paria retkahdusta lukuunottamatta olen syönyt pelkästään 2 x 150mg aamuisin cipralexin (10mg) kanssa.
Tota komboa ne monet jenkitkin suosittelee, että häviää sekoilun tarve, ja voin sanoa että nyt kun olen näitä noin vuoden vaan pelkästään
syönyt cipran kans, niin olo on sen verran skarppi ja mukava, että voin olla ihan "selvin päin".
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
^Gangsteri^
Apteekki

Post by ^Gangsteri^ »

Olen normi-semi-sosiaalinen ihminen ja ajattelen paljon.
Sitten kun olen jossain ihme tiloissa, niin mun teksissä
ei ole monissakaan mitään pointtia. Oon hävennyt moniakin
tekstejä, jättänyt kuites niitä typeriäkin, koska voin ajatella että
olin kuitenkin paljon nuorempi, tyhmempi ja sekavampi.

Mie en ole vittuillu kenellekkään täällä, esim. vaikka
Pandalle tai jollekkin tutummalle jotka joskus
kirjoittaneet tänne jossain a-pvp-nousuissa.
Itseasiassa ihan mukavaa tekstiä.

Pakko avata sen verran että en vedä spiidiä enää.
Bentsolääkitys on vain 2 x 30mg opparia/pvä
KH:sta pääsen kohta TK tai Apteekkijakeluun.
Ja olen ollut täällä PsyVaultilla aikojen alusta asti.
^Gangsteri^
Apteekki

Post by ^Gangsteri^ »

Tänään vedin 600mg kerrallan suoneen, oli pakko lyödä jalkaan.
Sit se lämpöaalto pitkään aikaan kun yleensä vetäny pelkkii 300mg,
niin kun se alko nousta jaloista ylös päähän, se lämmin euforia-aalto.
Ensin kuumttelin ja sit kun se ehti jaloista päähän, olin että:
Noniin, älä panikoi. Tätä kuosia olit hakemassaki. Onneks oli oppareita.
Tarkotin tuolla säikähdyksellä kun 5 kolmesatasta olin jo pukannu, ja
yhdesti myös 2 x 600mg kerrala, eikä nousuja tullut. Ei vissiin menny kunnolla suoneen.
Nyt puoleen vuoteen ja yhtäkkiä nousee 600mg..huh. Piti hengitellä,

Saatan palauttaa lääkärille nämä napit.
En halua narkata näitä. Okei, suurimmaks osaksi syön nämä Cipriksen kaa,
mut sitä morkkiksen määrää --- Hhh...
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

En edes muista koska tänne oon kirjoitellut mutta eksyttyäni tänne takas niin miksei sitä jotain höpöttäisi..

Mulla on ollut voxra 300mg/vrk lääkkeenä varmaan jo 5-6 vuotta. Syy johon on määrätty on ADHD. Metyylifenidaatti-tuotteet ei sovi mulla. Niistä tulee iha hirveät "pirilaskut" aina ja se olotila päivittäin kärsittynä ei tee psyykkeelle hyvää. Mulle esim. määrättiin concerta 72mg/vrk ja siinä ongelma oli se että se toimi noin 5-6 tuntia jonka jälkeen olin loppupäivän laskuissa. Psykiatri määräsi mulle siihen päälle 2 x 10mg Ritalin concertan vaikutusta pidentävään (tää oli aikaa ennen medikinettiä). No se autto siihen että pysty tekemään työpaivän kunnilla loppuun mutta olotila töistä kotiin tullessa oli edelleen yhtä paha, ellei jopa huonompi.

Stratteraa käytiin sinnikkäästi vuoden vaikka nykyään en sitä ottaisi vaikka maksettaisiin rahaa. Strattera toimi hyvin siihen että se hillitsi ajatusten juoksua ja pomppimista aiheesta toiseen. Se poisti kohtuullisesti myös motorista levottomuutta. Fokusta (eli tarkkaavaisuuden ylläpitoa) se ei ei auttanut ollenkaan. Olin ison osan päivistä syvällä omissa ajatuksissa enkä pystynyt seuraamaan mitä ympärilläni tapahtui. Syy miksi lopetin stratteran olivat sivuvaikutukset jotka eibät poistuneet ajankaan kanssa. Näitä olivat runsas jatkuva hikoilu, käsien tärinä, satunnaiset yhtäkkiset päänsärkykohtaukset, yhtäkkiset pahoinvintiaallaot (tätä on vaikea selittää. Kesken päivää ilman mitään varoitusta saattoi tulla aaltoina yhtäkkistä pahoinvointia, kuvotusta ja alkoi oksettamaan, vaikka kertaakaan en oksentanut). Elvansea ja Attentinia psykiatrini ei suostu mulle kirjoittamaan päihdetaustani takia, joten päädyin voxraan 300mg annoksella. Lopetin siihen yksityispsykiatrilla käynnin koska saan voxran helposti terveyskeskuksesta. Yksityiset käynnit erikoislääkäreillä ovat sen hintaisia että jossei sieltä saa mitä tarvitsee niin eipä ole mitään järkeä niistä maksaa.

Voxra oli lääkkeenä mulle melkoinen pettymys, vaikka käytän sitä vieläkin. En huomaa olossani mitään eroa jos jätäm tuon päivittäisen 300mg ottamatta. Myös pidemmän tauon jälkeen pystyn aloittamaan tuolla 300mg annoksella ilman että huomaan mitään sivuvaikutuksia (tai mitään positiivista vaikutusta muutenkaan. Kun sain kuulla että voxraa väärinkäytetään iv:sti olin oikeasti hämmentynyt. Miksi kukaan haluaisi väärinkäyttää jotain noin heikkotehoista? Loppujen lopuksi tuli sitä itsekin kokeiltua. 150mg IV:nä antaa jo voimakkaat lämpimät nousut, jotka ovat lyhytkestoiset. Jäljellä jää 1-2 tunnin ajaksi hieman ahdistava ja hermostunut stimulaatio. Tekis mieli tehdä jotain mutta motivaatiopuoli ei ole edes verrattavissa amfetamiiniin. 300mg IV:nä oli todella epämiellyttävä kokemus. Nousut olivat kovat rakettimainen pulssin nousu oli sen verran ahdistava ettei siinä pystynyt mistään nauttimaan. Nousejen jälkeenkin ajatteli että loppuispa nopeasti tää sydämen takominen. Mitään vastaavaa en oo piristä, kolasta, mdpv:stä, a-pvp:stä, a-php:stä kokeillut, ja niitä kaikkia olen käyttänyt IV:nä isoina annoksina.

Ei oo nyt lähdettä vieressä mutta muistan jostain lukeneeni että bupropionin määrä veressä on oraalisesti nautittuna hyvin pieni koska se metaboloituu ensikierrossa kulkiessaan maksan läpi pääosin muiksi aineiksi, jotka eivät ole potentteja psykostimulantteja, eikä niillä ole kovinkaan suurta vaikutusta dopamiinin takaisinottoon. IV käyttö ja snorttaaminen kummatkin ohittavat tuon ensikierron metabolian jolloin bupropionin määrä veressä on ihan eri luokkaa kuin syömällä nappeja.
^Gangsteri^
Apteekki

Post by ^Gangsteri^ »

Pitkästä aikaa sorruin.
Kuorin vielä 300mg napin, että paskaa lähtis pois
ja yleensä juurikin kuorittuna nousu ei ole niin
"kuumottava". Murskasin, kuumensin yms, jotta
saisin silti hyvät vedot. No miten sit kävikään.
Huhhuh. Joudun pistämään kaulaan, ja juuri pisto-
paikkojen vähyyden vuoksi en käytä enää esim. piriä.
Noh... Lätkäsin sen kaulaan. Olin että joooh.. Ei täs
mit.. Mitä vitt.. Huuhhuuhh!!! Kovemmat nousut mitä
olen saanut joskus kännissä tyhmänä 600mg vedoista.
Siinä pintakuoressa on ilmeisesti jokin "puskurointiaine"
mukana, sillä nousut oli jotain ihan eri luokkaa. Lisäksi
mulle ei tullut sitä yleistä vitutustakaan, vaan kun se paniikki laantui kun nousujen voimakkuus yllätti, hyvä olo
jatkui jtn 30-45min ja feidautui pois. Lisäksi töötit ei
kirvelly yhtään. Ei tuntunut mitään epämiellyttävää pu-
katessani sitä.

Nousut kun tasoittu, tuntui edelleen erittäin kuumotta-
valta, että sydän hakkaa miten sattuu, kuolen kohta.
Älkää, minä mukaan lukien, älkää vetäkö näitä. Jokin
sydän peräinen ongelma oli ihan varmasti lähellä.
Jatkan noiden syömistä, kunnes saan joulukuussa ai-
nakin jonkin muun ADHD lääkkeen kuin Strattera tai Voxra, kun molempia on kokeiltu. Peace!

Ärsyttää kun näihin tulee himo vaan...
^Gangsteri^
Apteekki

Post by ^Gangsteri^ »

Yritin tuossa kertoa, että aivan kuin aivot olis siinä nousun aikana kouristellut.
Ne nousut oli että melkein taju pois. Fockin' dangerous man. Rytmihäiriöt, ja
4 x 30mg Opamoxia ei toiminu MITENKÄÄN siihen oloon, mitä jatkui jtn tunnin...
puhallus

Post by puhallus »

Toisaalta-toisaalta muistot tästä aineesta. Toimi jonkin aikaa oraalisesti tosi hyvin (ensikertalainen saa tennarit sutimaan vaikka söisi rikkomatta, tai näin mulle ainakin tapahtui, olin jopa pienessä maniassa ja erittäin tuottelias). Lopetin sitten, koska uni jäi pysyvästi tosi vajaaks. Harmi sinänsä sillä sopi minulle muuten masennukseen, mut uneen ei määrätty mitään.

Mut viihdekäyttö, ei kannata, vaikutus on useimmilla negatiivinen, mutta silti voi syntyä himo, kuten ^Gangsteri^ sanoo. Mä oon kokeillut näitä muutamia kertoja nokittaa, ja vaikka siitä tulee lähinnä karsea olo, niin kuitenkin aattelee että jos vielä yhet. Tämä johtuu varmaan siitä, että 5-15 min ajan voi tosiaan kokea euforiaa. Käyttäytyy kuin pöydällä olis metamixiä jota et voi vetää koska piriä on mennyt jo liikaakin, mutta se metan rushi houkuttelee. Mut jos yö menee näitä niistäessä tai piikittäessä niin edellisessä tapauksessa nenän limakalvot on paskana, jälkimmäisessä mahdollisesti suoni. Ja osa päätyy lanssiin. En oo suoraan kyselly aiheesta mut vaikuttaa siltä, että ne jotka ottaa näitä pirikitkuissa saa aika arpiset kasvot yllättävän nopeasti...mitä lie tapahtuu muulle keholle. Tai ehkä kyse on huonoista IV-tavoista yleisesti, en ite piikitä niin hankala sanoa. Nokkaan otin joskus niin monta, että jälkikäteen tarkistaen mun oisi oikeastaan kuulunut saada kouristuskohtaus pariinkiin kertaan. Toleranssi suojeli, enkä muissakaan tilanteissa ole kouristellut vaikka tilanne ois ollut paha, joku geneettinen traitti ehkä? Ja jotkuthan on saanut kohtauksen jo käyttämällä OHJEEN MUKAAN 300mg/vrk. Ehkä päihdeklinikoilla on ihan oikea syy tarkkailla tätä asiaa. Sillä tätä määrätään niin helposti, tai tämäkin tuntuu riippuvan kunnasta. Mikä ihme sekin on ettei yhteistä linjaa saada? Postinumeron mukaan lääkitys. No se on jo offtopickia.

Mä "suosittelisin" ottamaan 150mg vatsaan mikäli tarvitset energiaa seuraavaksi 12 tunniksi, mutta et halua tehdä sitä laittomilla aineilla. Tai muutaman päivän putki pienillä annoksila jos pitää joku käytöksen jumiutuminen rikkoa ja saada tehtyä töitä. Reseptillä mielellään, tuota isompaa dosea en uskalla ehdottaa vaikka jotkut peräti aloittaa 300mg:llä. Mut jos on taipumus tutkia jokaisen aineen viihdepotentiaali niin vois jättää väliin. Plussaa siitä että laihtuu ennemmin ku lihoo eikä seksihalut kärsi, tai riippuu ihmisestä.

p.s. Tätähän määrätään tupakoinnin lopettamiseen. Jonkin aikaa sitten vedin muutaman päivän sulfaa, eikä sinä aikana tehnyt mieli ollenkaan polttaa. Dopamiinista siinä ehkä on kyse. Usein kyllä ihmiset rupee polttamaan enemmän pireissä, mutta ehkä se on levottomuutta ennemmin kuin dopamiininkaipuuta, sitähän on kunnolla jo vapautunut. Sanoohan jotkut tätä ainetta amfen sukulaiseksi mutta en tunne kemiaa tarpeeks tähän spekulaatioon. Ihmetytti vaan.
^Gangsteri^
Apteekki

Post by ^Gangsteri^ »

...
^Gangsteri^
Apteekki

Post by ^Gangsteri^ »

[quote=
^Gangsteri^
Apteekki

Post by ^Gangsteri^ »

Heitin napit roskiin.
Last edited by ^Gangsteri^ on Thu 17 Dec 2020, 13:59, edited 1 time in total.
dpi
Lepakko

Post by dpi »

^Gangsteri^ wrote: Tue 15 Dec 2020, 13:07 Heitin napit roskiin.
Hyvä.

Mitään hyvää (pelkkää horroria) kuullut "viihdekäytöstä. Mm. Väkivallaton ihminen rätkäsee hihaan, ja sit yhtäkkiä veitsi ojossa, jonka jälkeen sätkimistä.. Ja muuta kivaa, ikävää-kamalaa.

Must ees lääkkeenä oikeen minkäänveroisia. Toimii joo.. Mut hitto... Niin toimii kyl huumeetkin. Ja nikotiini. Ja hitto kahvikin.

Nojoo. Mitäpä mä moralisoin.. Kuhan komppasin :up:
Keep It Unreal.
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

dpi wrote: Tue 22 Dec 2020, 01:16
^Gangsteri^ wrote: Tue 15 Dec 2020, 13:07 Heitin napit roskiin.
Hyvä.

Mitään hyvää (pelkkää horroria) kuullut "viihdekäytöstä. Mm. Väkivallaton ihminen rätkäsee hihaan, ja sit yhtäkkiä veitsi ojossa, jonka jälkeen sätkimistä.. Ja muuta kivaa, ikävää-kamalaa.

Must ees lääkkeenä oikeen minkäänveroisia. Toimii joo.. Mut hitto... Niin toimii kyl huumeetkin. Ja nikotiini. Ja hitto kahvikin.

Nojoo. Mitäpä mä moralisoin.. Kuhan komppasin :up:
Minäkin heitin kaks purkkia menemään joskus pari vuotta taaksepäin.
Lääkäri määräs muka ahdistukseen, niin tällä se vaan paheni.
Velho
LD50

Post by Velho »

Joo ahdistukseen näitä Hell no! Itellä meni pameja ja näitä ja silti se ahdistus oli jotain ihan käsittämättömän hirveetä joten ei jatkoon ja suonet tuhottu syyralla mitä näissäkin on mutta heroiinin ohella :doh:

Mut älytöntä laittaa ahdistukseen näitä jotenki se vaikutus näissä on pelkkää ahistusta ja tärinää ja epämukavia sivuoireita,haittavaikutuksia yms :down:
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Vaikka periaatteessa vihaan tätä kun piikittää menemään, mut samalla jos lyön joku 300mg-450mg hihaan ja tuntuu et taju lähtee ku on niin rajut nousut, niin muistuttaa snadisti kuin mdpv vetoja ottaessa aikanaan. Se on se. Mut enpä kyllä vetele ellei joku ilmaseks nakkaa paria.

Joskus kokeilin iha oikein lääkkeenä. Oli aika hirvee olo. Onneksi ei tarvitse enää kamppailla masennuksen kanssa.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
Korkeanautti
Tuppisuu

Post by Korkeanautti »

Tästäkin ihan jees kokemuksia viihdekäytössä saanu irti nekuttamalla, toki vaatinu vähän valmistelua. Kaikki jotka on kokeillu, niin tietää just et polttelee vitusti sieraimissa ja nielussa lopulta kun rupee valumaan. Itellä tosiaan jääny aasian matkoilta kauhea kasa noita aromatic stickejä mitä nuuhkutetaan (sisällä menthol öljyä jne..), niin just ennen ottamista esim sillä tai vicksin vaborubilla nenän alle, että polttaa tunnot nenästä. Siinä jo eka etappi käyty läpi ettei tarviis kärsiä, mut sit sitä valumaa varten ihan suosiolla vaan iso kuppi hunajateetä niin kummatkin ongelmat ratkaistu ja kitkupärinät ratkaistu! :D :D toki kannattaa varoa, että paljon tota nokittaa menemään illan aikana just sen kouristuskohtauksen riskin takia :| 300mg neljässä osassa on aika semiseiffi, vaikka seiffistä en tiedäkään.

Henk.koht tuo kirvely ei silleen haittaa kun oon aikanaan naksuja murskaillu 3 päivän benderin aamujatkoilla parin h välein pärinähaluissa (ei mitään järkeä)

Terveisin
Siniset superman sieraimet
We all like a bit of the good life - some the money, some the drugs, other the sex game, the glamour, or the fame.

Don't take life seriously.
- Allekirjoittaja
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Mä jäin pahasti koukkuun bupropionin iv-käyttöön. Voi luoja mitkä nousut, en voi sanoin kuvailla! Lyhytkestoinen euforia jota seuraa hirveät laskut.

Mutta siis, mulle määrättiin bupropionia masennukseen joskus pari vuotta sitten. Olin kuullut että siitä saa "oloja" kun tuuppaa suoneen. Kokeilin ensin yhdellä 150mg pillerillä. Olin koukussa. Käytin voxraa aina purkin kerrallaan noin vuorokauden aikana. Siis sen 30pilleriä. Lopulta sain 300mg pillereitä 90kpl kerralla ja käytin nekin kerralla suonensisäisesti. Välillä tein itkien vetoja kun en olisi enää halunnut mutta laskut oli niin kovat. Syömällä tai nenään voxra ei anna ainakaan itelle mitään oloja mutta iv:sti tosiaan eri asia.

En suosittele kokeilemaan. Sisältää sitruunahappoa joka pilaa suonet. Mulle tuli kahdesti veritulppa voxran iv-käytön takia ja lukuisia antibioottia ja kirurgia vaatinutta infektiota.

Nyt mulla lukee terveydenhuollon tiedoissa että bupropionia mulle ei saa määrätä missään tapauksessa.

Kaiho aineeseen on jäänyt. Vielä kun yhdet vedot.. Mut ei. Oon onnekas kun henki säästyi. Jäljelle jäi pysyvästi turvonnut vasen käsi (radiologin lausumaa) jossa pitäisi käyttää tukihihaa. Huono ääreisverenkierto sillä suonet ovat tuhoutuneet. Tummia alueita ja värimuutoksia kehoon.