Bromo-Dragonfly

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
FLaT
Moderator

Re: Bromo-Dragonfly

Post by FLaT »

Millähän "eri-nimellä"`??

wtf..

e
Black7343
Psykonautti

Post by Black7343 »

Olis tarkoitus testata tämäkin "myrkky" ja mietin,että blokkaako Venlafaxin (SNRI) tämä vaikutuksen? LSD:n tappaa melkein kokonaan ja DOC:ia jos meinaa,niin n.3vrk ottamatta lääkettä.

Muistaakseni kaveri sanoi blotteris oleva 250uq (onkohan lyhenne oikein), eli varmaan yksi riittää kun ei kokemusta tästä.
10 kertaa olen DOC blottereita ottanu,eli pitkäkestoisuus on kyllä tuttua.
Jotkut yrittävät,toiset suunnittelevat,minä teen.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Black7343 wrote:Olis tarkoitus testata tämäkin "myrkky" ja mietin,että blokkaako Venlafaxin (SNRI) tämä vaikutuksen? LSD:n tappaa melkein kokonaan ja DOC:ia jos meinaa,niin n.3vrk ottamatta lääkettä.

Muistaakseni kaveri sanoi blotteris oleva 250uq (onkohan lyhenne oikein), eli varmaan yksi riittää kun ei kokemusta tästä.
MÄ VAROTTASIN SUA TON KOMBON KANSSA! En usko että voi olla MITENKÄÄN HYVÄ YHISTELMÄ. Bromo itessään on jo semmone että ihan kaikkea siitä ei tiedetä mitä se tekee päälle ja keholle. Oikeasti mä en lähtis kombottaa. USKOSIN että tuossa on jonkin sortin SEROTONIINISYNDROOMANKI vaara. Korjatkaa jos olen täysin väärässä. Sitten mulla tuli ainakin bromon jälkeen niitä sähköiskuja pähän ja uskosin että tuo snri vahvistaa sitä neurotoxisuutta. oon aika varma tästä että ei ole hyvä yhdistelmä.. Ja sitten jos vaikka toimiski ni onko kiva kuumotella kokoajan että mitä tapahtuu!.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Black7343
Psykonautti

Post by Black7343 »

SadPanda wrote:
Black7343 wrote:Olis tarkoitus testata tämäkin "myrkky" ja mietin,että blokkaako Venlafaxin (SNRI) tämä vaikutuksen? LSD:n tappaa melkein kokonaan ja DOC:ia jos meinaa,niin n.3vrk ottamatta lääkettä.

MÄ VAROTTASIN SUA TON KOMBON KANSSA! En usko että voi olla MITENKÄÄN HYVÄ YHISTELMÄ. Bromo itessään on jo semmone että ihan kaikkea siitä ei tiedetä mitä se tekee päälle ja keholle. Oikeasti mä en lähtis kombottaa. USKOSIN että tuossa on jonkin sortin SEROTONIINISYNDROOMANKI vaara. Korjatkaa jos olen täysin väärässä. Sitten mulla tuli ainakin bromon jälkeen niitä sähköiskuja pähän ja uskosin että tuo snri vahvistaa sitä neurotoxisuutta. oon aika varma tästä että ei ole hyvä yhdistelmä.. Ja sitten jos vaikka toimiski ni onko kiva kuumotella kokoajan että mitä tapahtuu!.
Olet oikeassa tuon serotoniinsydrooman suhteen. Venlafaxin jos jää ottamatta vaikka viikon ajan, alkaa tulla samanlaisia sähköiskuja päähän ja lopulta läpi kehon. Se viittaisi äkkiseltään siihen,että bromo nostaa serotoniinitason "kattoon".

Jätän testin väliin. Kiitti vastauksesta, SadPanda :up:
Black7343
Psykonautti

Post by Black7343 »

Black7343 wrote:
SadPanda wrote:

Olet oikeassa tuon serotoniinsydrooman suhteen. Venlafaxin jos jää ottamatta vaikka viikon ajan, alkaa tulla samanlaisia sähköiskuja päähän ja lopulta läpi kehon. Se viittaisi äkkiseltään siihen,että bromo nostaa serotoniinitason "kattoon".

Jätän testin väliin. Kiitti vastauksesta, SadPanda :up:

EDIT: SNRI lääke estää bromon toiminnan, kaiffa otti itse laput kahdessa erässä ja ei tapahtunut kuulema yhtään mitään.
Velho
LD50

Post by Velho »

FLaT wrote: Sat 10 Sep 2016, 00:19 Millähän "eri-nimellä"`??

wtf..

e
Pahoittelut epävarmasta tiedosta mutta siinä oli jotai 2B-ampheDOBfly tai jotai sinne päi mut havaitsin että tuo kyseinen tuote hävis ~4 viikon jälkeen ja tilalle tuli BDF. Onkohan siitä tullu sanomista tai mis informaatiota. Hitto kun en muista sitä tarkalleen mikä se nimi oli mutta luulen että tarkotit että se 2C-Bfly ois ollu kyseessä
Saatto olla inhimillinen virhe tai saada joku uusi megahyperBDF hieman toisella nimellä mahd. Isoa katetta kun hintakin oli pöyristyttävän korkea silloin tyyliin joku tarjous 5 miedosta blotterista 100$

(1-(8-bromibentso[1,2-b;4,5-b]difuran-4-yyli)-2-aminopropaani vai oisko kyse ollu joku aakkosnumero yhdistelmä tuotteen oikeasta nimestä mut asia korjattiin nopeasti oikeaan nimeen

Edit. Nykyisin sivua ei ole eli oisko ollu kusetus vendoori
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Eikö kukaan enää käytä Bromoo? Ei ole kyl itselläkään tullut vastaan tyyliin 2010 jälkeen. Silloin kyl vedin useamman hyvän tripin ko. substanssilla.
Vai toimiiko?
DiamondNick
Karvakuono

Post by DiamondNick »

gaia wrote: Thu 17 Nov 2022, 03:12 Eikö kukaan enää käytä Bromoo? Ei ole kyl itselläkään tullut vastaan tyyliin 2010 jälkeen. Silloin kyl vedin useamman hyvän tripin ko. substanssilla.
Ehdottomasti heti kun tulee vastaan. Omissa porukoissa vaan on ollu vähän hiljaista tällä osastolla.
Tunteella vaiko jänteellä?
dpi
Lepakko

Post by dpi »

Bromo on kyl ehdottomasti ollut yks…

Ömmm..

Vaikuttavimpia, visuaalisimpia::. Övereimpiä deelei mitä ikinä tullut otettua. (Eli melkonen status kyllä).

Voisin kuvitella, että tää oli erään aikakauden deeli.. tuskin mikään lafka enää varta-vasten bromoa lähtis tarjoamaan. Mutta kuulen mielelläni jos… (ei sillä ettäkö himoittais -mielenkiinnosta).

17h puhdasta visuaali tykitystä,!
Keep It Unreal.
dazzyflipper
Psykonautti

Post by dazzyflipper »

No tämä on aika sanotaanko "digitaalinen" visuaalien puolesta. "Psykedeelinen/visuaalinen" vaikutus kestää sen ehkä 12h...? Sen jälkeen valvot sen toiset 12h ainakin, ellet jopa enempi... Tuottaa kyllä hurjat visuaalit, sekä vasokonstriktio on oikeasti läsnä. Ei tämä nyt myrkkyä niinkään ole ollut, mutta saa kombojen kanssa olla varovainen... Ihan oma kokemuksensa.
Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. ...
dazzyflipper
Psykonautti

Post by dazzyflipper »

DiamondNick wrote: Thu 17 Nov 2022, 09:05
gaia wrote: Thu 17 Nov 2022, 03:12 Eikö kukaan enää käytä Bromoo? Ei ole kyl itselläkään tullut vastaan tyyliin 2010 jälkeen. Silloin kyl vedin useamman hyvän tripin ko. substanssilla.
Ehdottomasti heti kun tulee vastaan. Omissa porukoissa vaan on ollu vähän hiljaista tällä osastolla.
No eihän tätä mistään enää saa. Viimeksi kokeilin 2015?
Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. ...
Velho
LD50

Post by Velho »

dazzyflipper wrote: Sat 07 Dec 2024, 19:11
DiamondNick wrote: Thu 17 Nov 2022, 09:05
No eihän tätä mistään enää saa. Viimeksi kokeilin 2015?

Juu u ollu hiljasta ja LSD on 5x parempaa eniwei. BDF oli erittäin synkkä trippi :foil: ja 24h toimi joskus 36h(heroicdose) :doh:
Ennemmin sit DOx linjalle ni DOB ois lähin. :twisted:

Ja se 4h et peakkaa edes kerran pärähti kassalla enkä ymmärtäny mitä se sano 8)

Ja joo ei oo tullu samallani vastaa ku getafix-printti 2010 ja 2012 ei oo enää tullu vastaa :! Vai 2014 🤔
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag