3-MeO-PCP

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Black7343
Psykonautti

Re: 3-MeO-PCP

Post by Black7343 »

Kerran oli mielenkiitoinen lauantai, kaveri vetäs nokkaa kasan, mikä oli jakamatta. No,ensimmäiset 2h se luuli,että se
olo jää päälle. Minä vieressä rankutin että kyl selviät. No, rauhottui noin tunniksi. Sitten alkoi hokemaan että hän
kuolee. Minä tuumasin jotta tässä kämpässä on kuoleminen kielletty. Sitte oli sekalaista häröilyä,mahallaan tupakointi
koska kuulema menee lattiasta läpi.

Sit istui sohvalla tuijotti seinää ja tuumas vaan ,että olipa vahvaa ja pisti lippiksen päähän ja meni kotiin.
Ihmeellisesti loppui vaikutus, Kaiffaa nääs luuli jotta se on piriä, ei kuullu kun sanoin,ettå se on dissoo.
Ei ota enää ikinä. Tuumas kun näin kylillä, :P
Jotkut yrittävät,toiset suunnittelevat,minä teen.
Velho
LD50

Post by Velho »

Mut tuoha on paras ylläri jos piriä oli ottavinaa sellane ULLATUUUS YOURE Fucked UP in outerspace :love: sori offia
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Mortalaplasia
Karvakuono

Post by Mortalaplasia »

Oispa kissaa.

3-MeO-PCP tuntui auttavan lähes mihiin vaivaan, jaksoi tehdä kaikenlaista, esim. puhua ihmisille.
Pari vuotta sitten, kun pidin n. 2-3 kk kissakuurin, niin sinä aikana tutustuin noin 4387488 eri henkilöön.
Kaipaan sitä estottomuutta ja maniaa ihan helvetisti, mutta toisaalta se oli kyllä joskus suht rasittavaa. Tulipahan tehtyä kuitenkin sellaisia asioita, joihin en ikinä uskonut pystyväni. Onhan niistä muistot.
Avaruuskoira
Psykonautti

Post by Avaruuskoira »

Amfevetojen jälkeee 10mg nokkaaan tätä ja kohta toiset 10mg 3-MeO-PCP tä ja hyvää amfetamiinia samaan ruutaan ja mäntä pohjaan nii alkko opiaattimainen euforia(aamupv otettu metadon 60mg:lla mahd.vaikutusta?) ja buustas kylä amfee selkeesti ja sosiaalisuutta ku yleensä jos otan vaan amfetamiinii nii rauhoittaa ja pistää focuksen päälle mulla nytten hiemän eriskummalinen ja sosiaalinen olo perus pöhisemisen ohella ja pääs heittää :shock: :mrgreen: kiva oikeestaaa ku vainotki foil: lähti

Mielipide tästä on et tykkään ja sopii hyvi pirin tai muun stimun kaa ja miksei opparinki ainaki 20mg annoksilla itellä toimi hyvin ts. 10mg +10mg osis buustimiseen isommil eli 20mg ylöspäi varmaa ois näyttäny sen dissopuolensa ja ivnä muistakaa et pienempi annos suhteessa muihin käyttötapoihin verrattun :up:
“It’s getting so hard to understand why, when only way to get respect is when you die..if you’re a friend of mine I feel hurt, i feel sad ,I feel lonely, i feel mad..i feel disappointed in you”
dazzyflipper
Psykonautti

Post by dazzyflipper »

Tämä on sitten aivan erittäin vaarallista tavaraa niille, joilla on dissosiatiivinen identiteettihäiriö. Kaveri sai tätä muutamia grammoja muutava vuosi sitten ja hänelle tuli aivan törkeä mania tuotteesta ja erittäin haitalliset jälkivaikutukset. Itse sanoisin, että 40mg tuo jo erittäin hyvin aineen potentiaalin. Tän kanssa turha leikkiä... Tästä lähtee helposti sellainen olo, niin kuin minulla, että keho tekee omiaan ja pää sen kun jauhaa... Eli toisinsanoen, otin 50mg 2-cb ja tätä 40mg. Näin itseni aivan, kuin sims-hahmona. Oli todella härö ja mekaaninen olo. Keho meni omia menojaan ja en voinut hallita itseäni, ehkä typerä ja riski combo, mutta opetti aineesta. Maniahan on todella yleinen ilmiö tälle. Nokkaan vaan 20mg ja olot on, kuin puhdas disso ja vauhtista vibaa. Ihan ok bileissä, mutta ei isoja annoksia yleisölle...
Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. ...