LSD / RC-lappu topic

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
bom
Lepakko

Re: LSD / RC-lappu topic

Post by bom »

Noista 200mic Seusseista tuli aika kosmisia kokemuksia. Kaikki suli yhdeksi tietoisuudeksi jne. Hyvin toimi.
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
PsykeAnonyymi
Psykonautti

Post by PsykeAnonyymi »

boost wrote: Tue 03 Jan 2017, 21:34 Printti, jossa on punainen tausta ja aurinkoja. Kellään tietoa näistä?
Tällasia nyt hallussa naapurin kissalla. Millaset olot noista tuli, oliko ehtaa tavaraa?
Elämällä on tarkoitus, se olet sinä.
bilehile
Apteekki

Post by bilehile »

kuvaukseen sopivat mitä on osunu ittelle on ollu lsdtä ja duht paljon n170ųmg perlappu :P
Takana loistava tulevaisuus.
Dissombi
Karvakuono

Post by Dissombi »

Image
Printin nimee en tiiä mut 200mcg lsd:nä näit mainostetaa. Onko ketää joka on kokeillu ja voi varmaks sanoo kokeilun perusteella että on LSD? yleesäki kaikki tieto plussaa näist. Pitäs saaha varmuus että ovat aitoa mutta mun mielentilassa ei voi ruveta koekaniiniks eikä oo varaa just hankkia mitää testkittejä, mut jotkut on varmaa noit jo popsinu ni kertokaaha mite meni ja oliko the real deal. :mrgreen:
-todellisia haluja ovat ne joita haluaa haluta
Velho
LD50

Post by Velho »

Dissombi wrote: Sat 10 Feb 2018, 23:25 Image
Printin nimee en tiiä mut 200mcg lsd:nä näit mainostetaa. Onko ketää joka on kokeillu ja voi varmaks sanoo kokeilun perusteella että on LSD? yleesäki kaikki tieto plussaa näist. Pitäs saaha varmuus että ovat aitoa mutta mun mielentilassa ei voi ruveta koekaniiniks eikä oo varaa just hankkia mitää testkittejä, mut jotkut on varmaa noit jo popsinu ni kertokaaha mite meni ja oliko the real deal. :mrgreen:
HAjjuton
Ehkä hiukkasen kitkerä voi johtuu musteestaki
Ja kyl joku sanoo et se o sitä ku ottanu et se on ehtaa
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
barturi
Karvakuono

Post by barturi »

Juuri tänään söin tällaisen edellämainitun ja voin sanoa, että on pirun hyviä. Viimeksi syömäni laput jäi vajareiksi, mutta nyt sain egokuoleman. Ei ollut mitään sivumakuja ja ihan aitoa on. Otin lapun eilen kello kuudelta illalla ja nyt on aamu 9:24 ja musta tuntuu aivan mahtavalta aloittaa uus päivä vaikka olen valvonut koko yön. Teen tästä ehkä jonkin pienen trippistoorin tai jotain.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Super Mario bros hahmojen printeillä olevia 25c-nbome lappuja tuli tuossa nautittua ja aika varmasti oli kyseessä juurikin oikea aine koska oli niin samanlainen ku 25i-nbome mutta paljon rauhallisempi. vähemmän stimuloiva mutta methamfetamiinin kanssa oli kyllä erittäin essomainen bile olo. Brintellix lääke ei tunnut blokkkaavan silä yksi 900mg lappu oli juuri oikea annos. tietty siitä varmasti väkisin valui hukkaan ku aina alkoi mennä sekasi niin unohti sen lapun sinne ylähuuleen sillee ja yhtäkkiå huomasi rttä se oli jossain ihan muualla :DD ku oli siis jo vaikutukset alkaneet. mutta kaippa tuossa vaiheessa oli lapusta imeytymyt tarpeeksi.. lähde siis sanoi näiden sisältävän 25c-nbomea ja edullisia olivat.. +++ tykkäsin!
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Velho
LD50

Post by Velho »

Tos ois jotai trolli lappui eli joku trollkärane tai joku vastaava nimi mainos puheessa oli 200mcg mut päädyn vaultin asiantuntijoiden puoleen et oks kukaa kokeillu?

Pitää toi nimi tarkistaa mut se oli joku tonne päi ainaki :doh:
PsykeAnonyymi
Psykonautti

Post by PsykeAnonyymi »

1B-LSDtä tullut testattua, 125ug. Ihan mielenkiintoinen aine, mutta yhdestä ei vielä tullut visuaaleja. Kaveri koki hyvän tripin visuaaleilla kun otti kaksi.
Elämällä on tarkoitus, se olet sinä.
Rolanderos
Psykonautti

Post by Rolanderos »

Tuplat.
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

SadPanda wrote: Tue 06 Mar 2018, 09:04 Super Mario bros hahmojen printeillä olevia 25c-nbome lappuja tuli tuossa nautittua ja aika varmasti oli kyseessä juurikin oikea aine koska oli niin samanlainen ku 25i-nbome mutta paljon rauhallisempi. vähemmän stimuloiva mutta methamfetamiinin kanssa oli kyllä erittäin essomainen bile olo. Brintellix lääke ei tunnut blokkkaavan silä yksi 900mg lappu oli juuri oikea annos. tietty siitä varmasti väkisin valui hukkaan ku aina alkoi mennä sekasi niin unohti sen lapun sinne ylähuuleen sillee ja yhtäkkiå huomasi rttä se oli jossain ihan muualla :DD ku oli siis jo vaikutukset alkaneet. mutta kaippa tuossa vaiheessa oli lapusta imeytymyt tarpeeksi.. lähde siis sanoi näiden sisältävän 25c-nbomea ja edullisia olivat.. +++ tykkäsin!
Tuliko typo, 900mg ei millään mahdu lappuun nääs. En muista ton aineen annoksia mut 900mg varmasti vähän vitun liikaa :D
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
OpportuNisti
Psykonautti

Post by OpportuNisti »

Onko tummanharmaita pääkallo printtejä tullut vastaan? Vahvuus ~200μg. Pitäisi olla ihan happoa, vielä itsellä testaamatta.
"My name isch Bond, Jamesch Bond" - Schean Connery
CharlieBigPpotato
Kameleontti

Post by CharlieBigPpotato »

LSD:n viides tunti. Tää saattais osoittautua aika hyödylliseksi haittoja vähentäväksi tiedoksi joillekin, ei ehkä kaikilla sama juttu ole muutenkaan. En nyt mitenkään suosittele kyllä mitään ottamaan (esim lsd:tä tai jos sitä ottanut, niin jotain sen kanssa), mutta esim ghb ja alkoholi ilmeisesti semmoisia joilla *pienellä* annoksella ei vaikutusta LSD:n vaikutuksiin, mutta omaavat rentouttavaa vaikutusta, esim bentsot ja antipsykootit taas heikentää *selkeästi* LSD:n vaikutusta. Hyvä tietää monia eri vaihtoehtoja varmaan kuitenkin. Varmaan ihan odottamallakin menee moni juttu kyllä ohi.

”Tania Manning: In 2010, at the Psychedelic Science conference, you mentioned how around the fifth hour of an LSD trip, many people experience a change in the tone of its effects. Tell us a bit about your research into this.

Dave: Yes, right. Danny Freedman was one of the early clinical investigators of LSD when he was at the University of Chicago. I knew him; we were at meetings together and had written some things together. I would see him, and he'd say, "You know Dave, when we gave LSD to people, the first four or five hours it was very psychedelic and wonderful, and then for most people, it would change at about the mid-point. It would get very dark, and some people would get paranoid ideation, and ideas of reference, and things that looked a lot like amphetamine psychosis--paranoid psychosis." He said, "Nobody's ever studied that change in effects, and I think it's important to look at."

https://www.erowid.org/culture/characte ... iew1.shtml
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
Velho
LD50

Post by Velho »

Ite täs tuli vastaan mikki hiiri printissä olevia 100mcg vahvusia ja itellä jo 1 lappu toimi iha kiitettävästi mut toki olin jo toista yötä ollu hereillä ja bentsoja syöny ja buprea ottanu mut selkeitä visuaaleja pintojen aaltoilua ja hämärässä fraktaaleja.

Viel 1 tollanen on odottamassa käyttöään :up:
Charly
Karvakuono

Post by Charly »

https://imgur.com/a/zU6JCOo
Muistaakos noita kukaan jokunen vuosi takaperin? White fluff 120 mikkisinä myytiin. Hyviä on eikä tuo vahvuuskaan kaukana varmaan ole.
Onko muilla kokemuksia?
Velho
LD50

Post by Velho »

Tossa tuli sellane millenium hoffmann /bicycle dsy lappuja vastaan ja ostin taltee niit sit pari sellasts mikeistä ei ollu tietoo mut voisin luulla 250-300mcg pitäis olla mut ehkä 150-200mcg ois lähempäpän.

Joku sanonet sisältää jotai tutkaria mut en osaa ssnoa muutaku et toimi niiku acid yleensäkkki js oli 1200,mg DXM ja votusti åiriä j QQ js mitä lie olin ottanu mut kyl se iha acidimaine vaikutus oli mut kohtuu lyhyt kuiteki pitää uppaa kuva sellssest ku sattuu olee
Viiritsa
Tuppisuu

Post by Viiritsa »

Eilen otin yhdeksältä 120ug lapun. Olin aikasemmin kokeillut LSD:tä jota sanottiin olevan 250ug mutta todellisuudessa oli ehkä 50ug. Pisti kyl aika kovaan tilaan peakissa. Oli kokonaisuudessaan jännä kokemus.

Vedin yksin, mutta olin aina kun pystyin kaverin kanssa puhelussa. Isompaa annosta en ehkä olisi yksin vetänyt.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Viiritsa wrote: Tue 21 Feb 2023, 01:21 Eilen otin yhdeksältä 120ug lapun. Olin aikasemmin kokeillut LSD:tä jota sanottiin olevan 250ug mutta todellisuudessa oli ehkä 50ug.
Noissa aika harvoin on 200mikroa. Jo se 100 mikroakin on ihan hyvä annos, mut yleisimmin taitaa huidella siellä jossai 80-90 mikron suunnissa.

Selkeät visuaalit alkaa usein siinä yli 100mikron jälkeen ja 200mikroa on jo aika näyttävää tai näin itse olen arvioinut.

Kerro lisää tripistäs vaik trippikertomuksissa.
Alleria
Karvakuono

Post by Alleria »

Kymenlaaksossa pyörinyt kolmion mallisia jyrkkiä lappuja. Ovat kyllä helposti sen pari sataa mikroa. Ihan uskomattomia. Printistä ei oikein tietoa kun ei ole ollut nähtävillä tarpeeksi kerrallaan. Toinen puoli kuitenkin värikäs printti ja toisellapuolella joku mustavalkoinen printti.
Booze is the answer. I don´t remember the question..
Viiritsa
Tuppisuu

Post by Viiritsa »

Dexma wrote: Tue 21 Feb 2023, 09:55
Viiritsa wrote: Tue 21 Feb 2023, 01:21 Eilen otin yhdeksältä 120ug lapun. Olin aikasemmin kokeillut LSD:tä jota sanottiin olevan 250ug mutta todellisuudessa oli ehkä 50ug.
Noissa aika harvoin on 200mikroa. Jo se 100 mikroakin on ihan hyvä annos, mut yleisimmin taitaa huidella siellä jossai 80-90 mikron suunnissa.

Selkeät visuaalit alkaa usein siinä yli 100mikron jälkeen ja 200mikroa on jo aika näyttävää tai näin itse olen arvioinut.

120 mikron lapusta pääs ehk enemmän käsittelee pään sisäl olevii ajatuksia entä visuaaleja. Toki otin sen illalla sen lapun kun oli jo pimeetä. Otin sunnuntaina 240ug happoa ja siitä visuaalit oli jo aika näyttävät, koko kämppä muuttu siit. 120 lapusta kämppä vaa huoju kun ois ruotsin laivalla. Toi 240ug oli jo aika jämpti että kaveri tuli melkee heti kun nousut alkoi käymään, vaikka piti alunperin vasta illalla kun tuntu et sekoan ihan täysin.

Kävin kaupassa ja kaupungilla peakin laskettua ja tuntu et se tie veny pidemmälle kuin mitä se oikeasti oli. Kokoaja pyöri kyl päässä että ei kai kukaan tunnista mua XD
dpi
Lepakko

Post by dpi »

Dexma wrote: Tue 21 Feb 2023, 09:55

Se bout sata miccii on imo just sellanen passeli äsidiä.

Oon itse taas monesti miettinyt, kun äsidistä sen verran paljon on analogeja, että liekkö (nykypäivänä varsinkaan) useinkaan aina enää edes sitä itse LSD-25?

Sitäpaitsi oma lemppari lienee ALD-52, josta kuulin pientä huhua, että vois olla tämä klassinen ”Californian Sunshine”Oli tai ei, tosi smuutit nousut ja kirkkaat visuaalit.

Ja onhan noita siis vaikka mitä muita myös tulokkaita.

Tällanen asia nyt vain tuli mieleen.

Silti hyvä että puhutaan ”miceistä” arvioinakin, antaahan se vähän osviittaa muille käyttäjille.

Oma ”sweet spot” äsidiä lienee siinä homeopaattisen verran reilu 100mic
Se antaa vielä siedettävät nousut, ilman että menee aivan astraalikiertueille.

—-
Itse kans veikkaisin että perulappu vois olla sellainen 80-90mic.. tai sit jotain analogeja. En oo pitkään aikaan oikeen ollut tällä kartalla näistä astraalituotteista.

Mut se on yllättänyt miten vivahde eroja on eri analogeilla, puhumattakaan miten jokusen kymmenenkin micin heitto voi dramaattisesti vaikuttaa kokemukseen.

Set&setting kait silti se oleellisin - kuten kaikissa deeleissä.

Okei, nyt hairahduin aiheesta^
Keep It Unreal.
Alleria
Karvakuono

Post by Alleria »

Mulla vähän eri mieltymykset. Sweet spot alkaa lähteen siitä 600mikro ylöspäin :)
Booze is the answer. I don´t remember the question..
Velho
LD50

Post by Velho »

Nyt on vähä mysteeri printti näis kahes lapus on pinkki sydän ja osa 🍊 muoto sinisellä taustalla ja 220mcg pitäs olla vahvuutta :love:

Otan yhen erittäin hyvän näköisen ja hyvä perseisen muija mukaan ja panen sitä siinä samalla :mrgreen: 8)
Velho
LD50

Post by Velho »

Nää Pokemon laput 240ug on extra vahvoi ku otin testix yhen ni huhhuh kunno trippi tuli. Pitää jotenkin linkkaa kuva 30x240ug Pokemon lappua näytti :mrgreen:

Paras siirtyä jonnekki toiselle alueelle enneki rönsyilee yli :foil:
Peace out 🪐🥳

Tilaushommat moderoitu pois. T.Dexma
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Ai saatana, tekis kyl kans mieli ehkä ottaa acidia joku päivä tässä. Oon pari sienitrippii ottanut tänä vuonna, mut en yhtää happoo.

Tää ei oo sellainen viesti modet, ihan vaan kommentoin omia ajatuksia.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil: