Metadon

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
SadPanda
LD50

Re: Metadon

Post by SadPanda »

Mä kokeilin kotiinkuljetettua /salakuljetettua annosta oraaliliuosta täyden pullon verran eli 50ml/90mg. ostin 20ml ruutan mihin menee se 25ml noin.. 24ehkä. vitun hitaasti piti painaa 0.45 neulalla ja sillä ruutalla mut sai ne menee ja ei tullu horkkia ja AIVAN LIIA VITU HYVÄ OLO. elikä kyl se sillee toimii. mut ei kannata tehä sitä ensimäistä kertaa. se on niin kiva tunne ku saa yhestä pullosta parit kivat notkut. vaikkakin on tolea. uskokaa tai älkää mutta näin asia on =) ..

En oo enää harrastellu. offtopic. kieltäydyin tänään diapamista. ja tuli hyvä fiilis. mulla menee omat 60mg risolidia päivässä vieroitukseen ja ei riitä mut silti kieltäydyin ja olen tulut päätökseen että en enää kuosittele. Lääkkeetki syön oikein. tuosta on aikaa ku vedin ne tollee mut en tekis uudelleen. riski jäädä kii ja sit ulos hoidosta
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

^^ Dexma , en aio piriin koskea , kun siihen mun hoidot , ja katkot on aina kaatuneet.
Tää saa jäädäkkin toivottavasti viimeseksi , lääkkeeksi tarkotetun viihteilyksi.
Mutta tuo lippu lappiin on hyvä idis , kun harrastan snoukkausta (melkeen 20 vuotta jo harrastanu.) ,
ja ei oo pariin vuoteen käyny laskeen puutereilla tai rinteessä. :)

^ Ei hemmetti SadPanda älä nyt tykittele metadoni oraaliliuosta hihaan. :/
Filtteröitkö sen , jäikö siitä sitä liisterimäistä tahmeaa juttua pois? :o
Se on melkosta liisteriä , kun tarkemmin tutkii. Saitko muuten ihan instant rushit tuosta?
Ellei sitte oo sitä 5mg/1ml raaka liuosta , tai nuita hcl muodossa olevia tabletteja(5mg) , tai kapseleita (40mg).
Myös IV/IM ampulleitakin on , en oo vaan ite niitä koskaan nähnyt.
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

SadPanda wrote: Sat 28 Oct 2017, 12:59 Mä kokeilin kotiinkuljetettua /salakuljetettua annosta oraaliliuosta täyden pullon verran eli 50ml/90mg. ostin 20ml ruutan mihin menee se 25ml noin.. 24ehkä. vitun hitaasti piti painaa 0.45 neulalla ja sillä ruutalla mut sai ne menee ja ei tullu horkkia ja AIVAN LIIA VITU HYVÄ OLO. elikä kyl se sillee toimii. mut ei kannata tehä sitä ensimäistä kertaa. se on niin kiva tunne ku saa yhestä pullosta parit kivat notkut. vaikkakin on tolea. uskokaa tai älkää mutta näin asia on =) ..
Niin mulla jäi tässä IV metadonissa mietityttään/kiinnostamaan ,
että otitko Panda tuon 90mg IV , sen sun kh annoksen lisäksi vai pelkästään tuon 90mg.
Ja tuliko rushia? Siksi kyselen ,
kun ei itellä toiminu , eikä tullu rushia 40 mg metadon
kapselista tehdyillä vedoilla , kun oli jo aamu metkut otettu.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

SIis en ottanut lisäksi. vaan otin kotona vasta iv:n puolet tosta ja todellaki tuli RUSH. vaikka kesti hetken pukata suoneen se ku se on semmosta paksumpaa se elixiiri ja mitä kaikkee sokeria siin on et pitää ola hyvä paikka mihi pistää.. ja todellaki tuli RUSH. mut ei saa ottaa eka juomalla. pitää kuljettaa se jotenki pois sielt :D mä pesin hampaat tosi hyvin ja kävin hammaslääkäril ja se ehti olla mun suus ehkä 15sek kunnes pruikautin purkkiin. tiedän vähä alhasta mut halusin kokeilla. fimasin sitte tietty sen mut kyl se vittu RUSHIt anto. en tiedä voiko edes 50ml pumpulla lyödä kerralla koko juttua ku se puoliannostaki toimi ja lämmitti +euforisoi ni lujaa P :cry:
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

Joo tuota mietinkin , että ei varmaan toimi ,
jos on jo aamu dose alla. No selvispä tämäkin juttu. :up:
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Heipsan vaulttikansalaiset! Ja metkulaiset . täällä metadonipotilas haittojavähentävässä hoidossa annos 90mg päivässä..

Olen perjantaina lähdössä reissuun ja en tietenkään saa pulllon pulloa mukaan sinne. vittu ei ole reilua tämmönen.. no anyways. te jotka tiedäte paremmin, ku viimeeksi kosmoksilla oli sama juttu et perjantai aamuna sain annoksen 90mg ja sit seuraavan kerran maanantai päivänä.. niin tuota se olotila oli AIVAN HIRVEÄ. MIKÄÄN EI MIKÄÄN OLE SATTUNUT HENKISESTI JA FYYSISESTI PERKELE NIIN PALJON EI MIKÄÄN!,, niin mietin että jos en oikeasti keksi mitään muuta ku xonea ni voinko sitku tulee oikeassti sunnuntai iltana se kipu ja se tuska. nii voinko tönästä 8mg xonea iv:nä ja auttaakose yhtään vai pahentaako se pelkästään oloa?
Kun ei ole yhtään varmaa että saako edes mitn muita opiaatteja. subu on varma. että sitä saa.. mutta että miten senkanssa sitte se että auttaako se yhtää? kertokaa joku joka on kokenut ton..

Lauantai päivä menee kevyesti lyricoilla ilman annosta mutta se aina siellä takaraivossa myllertää se ajatus siitä etttä vitttu. en saa metadonia .piste. haluaisin oikeasti jonku ratkaisun etttä tiedän mitä helvettiä tässä tekee että pysyy reissun terveenä... ://
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Tuskin paljoa se subu auta. Ne reflat tulee aika varmasti. Lyricoilla ja stimuilla voi vähän siirtää sitä oloa, mut tuossa varmaan tapahtuu se mikä sulle kävi kosmoksella.

Kun kummiskin sun kehos täl hetkellä jokapäivä tarttee sen metadon annoksen. Ja se on sulla iso annos. Subua nyt ei varsinkaan mitään kasipalloa kantsi tönästä, koska kattovaikutukset, mutta sulattelemalla saat parhaan helpotuksen. Sit en tiiä miltä silloin maanantaina tuntuu.

Mut veikkaan, että aika nihkeä olo ja vessapönttö ratkeaa riemusta.

Mä tiiän olevani ilonpilaaja taas. Mut voihan sitä ehkä sen sunnuntain pärjätä vielä muilla aineilla jne. Mut saattaa rankka reissu tulla ja itse en lähtisi jos se tarkoittais päivää ilman metadonia. Onneksi tietenkin nyt sit paremmassa olosuhteissa. Saat rauhallisen ympäristön ja kunnon vessan missä käydä ja on tuttu ihminen ympärillä.

Muista ottaa vessapaperirulla reppuun ainaki :mrgreen:
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

Tsemppiä Panda, koita hommata jotakin toista opioidia, ettet tarvis sitä buprea.
En voi varmaksi sanoa, mutta suuri annos tramaleita tai panacodeja vois olla jopa parempi mitä se bupre.
Kun se bupre kumoaa kaikki metadonit sulta pois, jos niitä on vielä kehossa jäljellä.
Myös iso annos loperamidia voi ainakin lieventää vähän niitä viekkareita (mulla auttoi vähän sillon, kun oli hirveät olot karfentanyylin ja muiden täysagojen pitkästä putkesta. :oops: ) Auttaa pitämään fyysistä oloa vähän kasassa, eikä tarvi pelkästään vessassa istua.
Sillä voi vähän siirtää sitä helvettiä. Annos oli mulla jotain 100 x 2mg kapselia kahdessa päivässä. (TÄMÄ ANNOS VAIN JOS ON TODELLINEN TARVE, VOI ILMAN TOLERANSSIA PAHIMMILLAAN TAPPAA IHMISEN :! :! )
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Kasiko wrote: Tue 28 Nov 2017, 17:57 En voi varmaksi sanoa, mutta suuri annos tramaleita tai panacodeja vois olla jopa parempi mitä se bupre.
Luultavasti panacodit ei riitä, koska niille tulee kattovaikutus ja taas tramaleissa annoskoko nousee aika kriittisiin ja sit kantsii vältellä muita päihteitä.

Tosiaan aika väistämätön on ne refla oireet. Mut toki hyvän ystävän näkeminen on sillai tärkeetä ja tervettä. Mut aika heikko olo sit todennäköisesti tulee. Mut kantsii muistaa se kosmos kokemus ja se, että sitä reflailua pitää toisenkin ihmisen katsella ja sun pitää kotiin selvitä busseissa ym.

Mut joo tosiaan se bupre voi laukaista tosi pahan olon myös. Kokeile ja kerro :mrgreen:
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

Onhan tuo totta, että ystävien näkeminen on tärkeää, mutta vois olla parempi, että siirtäis tuota tapaamista (jos se on mahdollista), niin siihen asti että sais sopivat ainekset korvaamaan tuon metadonin.
Mutta tietenkin Panda tietää ite parhaiten, miten haluaa toimia.

Tuntuu melkeen ne reflan alut, kun miettii edes tuota näin ennen lääkkeenottoa. :shock:
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Kasiko wrote: Wed 29 Nov 2017, 09:19 Onhan tuo totta, että ystävien näkeminen on tärkeää, mutta vois olla parempi, että siirtäis tuota tapaamista (jos se on mahdollista), niin siihen asti että sais sopivat ainekset korvaamaan tuon metadonin.
Mutta tietenkin Panda tietää ite parhaiten, miten haluaa toimia.

Tuntuu melkeen ne reflan alut, kun miettii edes tuota näin ennen lääkkeenottoa. :shock:
Nokun mieti tänään että se on PAHINTA KIPUA FYYSISTÄ JA HENKISTÄ mitä olen koskaan kokenut ne reflat. siis iha oikeasti. Nyt mietin että on ihan pakko olla jotain korvaavvaa. ja mitä lukenut niin tuo buprenorfiini voi jopa pahentaa sitä oloa ? eli se ei tule kuuloonkaan. ku nyt tulis vielä päivän pidempi reissu... harmmittaa ihan sikana jos nyt kaatuu siihen. mutta onneksi on aikaa vielä perjantaihin hommata korvaavaa... varmaan olis 80mg oxycodoni nappi per päivä paras mahdollinen apu. ja syömällä. uskoisin näin. ja siihen lyrica pari kylkeen?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

SadPanda wrote: Wed 29 Nov 2017, 11:08 varmaan olis 80mg oxycodoni nappi per päivä paras mahdollinen apu. ja syömällä. uskoisin näin. ja siihen lyrica pari kylkeen?
Joo toi kontti nyt on ihan turha. Aattele sillai, että tuntuisko 80mg kontti missään muutenkaan? Kontin puoliintumisaikakin on super lyhyt. Jos nyt jotain opparia otat niin buprea, se olis ainut joka vois vähänki toimia, mutta luultavasti siitäkin tulee paska olo.

Toinen on lyricaa iso annos sekin varmaan aika vaarallinen. Mut oikeasti veikkaan, ettet refloitta välty. Joudut ne kumminkin kokeen. Eli kysy iteltäs haluutko niitä siinä loppuviikonlopusta kokea ja haluutko, että sun kaverit saa sitä katsella vierestä. Tosiaan subu tai lyrica on ne ainoot mahollisuudet veikkaisin. Stimuillakin voit työntää refloja eteenpäin, mut se on aika vaarallinen idea vetää stimuja ja sit saada vuosisadan reflat.

Lomalääkkeitä jos ei saa niin aika vankilaa tuo haittojavähentävä hoitokin on tuollaisissa tilanteissa.
tRip wrote:
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

No tuo kontti ei todellakaan ole turha.
Se on oraalisesti otettuna 80mg depot tabletti niin varmasti helpottaa oloa kaikista eniten mitä tässä on näitä käyty läpi. Hyötyosuus 60-80 prossaa oraalisena..
Ja vaikutuskin on tosi pitkä depoteissa.
Ite oon käyttäny jarru refloihin ja ollu yks parhaita nappuloita poistaan refloja.
Tuo lyrica sitten auttaa nostaan sen vaikutusta.

En voi uskoa todeksi, että sanot noin Dexma. :o
Sata kertaa parempi se on ku yks tai kaks subu nappia.
Jotka kumoaa metkut pois. Varmasti reflat tulee joo, mutta nuo oxycontin depotit syötynä kokonaisena auttaa pisimpään, eikä kumoa metkuja pois.
Oxynormit taas on kapseleita joiden vaikutus hetkessä poissa. Hihaan heittäessä auttaa vain hetken.
Mutta tuo yks parhaista opioideista lievittään oloja.
Oon syöny näitä ihan hemmetisti.
Tosi kalliita nappuloitahan nämä monesti on, mut tähän just bueno. 2 tommosta per päivä ois jo hyvä lyytit jos ottaa kylkeen.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Kasiko wrote: Wed 29 Nov 2017, 20:52 En voi uskoa todeksi, että sanot noin Dexma. :o
Mun tarttee vielä ottaa kantaa mun mielipiteeseen. En tiiä koska täs mennään aiheesta ohi liikaa, mut ei kait sil paljoo väliä enään täl foorumil.

Niin siis. Metadonin päälle toimii oxy. Se voi jopa toimia silloin, kun on just ottanut metadonia. Ainakin joidenkin mielestä vaikka itse ihmettelen, että miten tollainen mini annos mitään tekee? Varsinkin jos keho on tottunut korkeeseen päivittäis oppari annokseen niinkuin kh potilailla. Itse niinä vuosina, kun oppareita käytin niin oksikodonilla joo sai reflat pois varsinkin syötynä, mutta kun tolet alkoi olla korkeella niin tuollainen 80mg oli aika hedelmä karkki. Tietenkin enemmän niin toki ehkä auttaa. Jos puhutaan yli kahdesta päivästä ilman metadonia niin sitä konttia sais olla aika paljon mun oman arvauksen mukaan.

Taas se subu blokkaa sitä metadon oloa ja metadoni kestää kehossa kaaaauan. Mut mä itse lähtisin ottaan subua sit, kun ne reflat on jo päällä ja toivoisin, että se kantais vähä. Eli jos on la-su päivät ilman metadonia niin varmaan su aamulla subua ja sit toivois, että subu ei häiritse maanantaina metadonia taas. Tietenkin metadonia on kehossa, kun ne reflat alkaa jo, että pahimmillaan se bupre laittaa nopeemmin nousevat reflat.

Mun toimintasuunnitelma toki vähä perustuu siihen, että itsellä tuo kuinka subu blokkaa muita oppareita on itselle ollut aina aika lyhytvaikutteinen aika. Siis oon aika nopeasti saanut muistakin oppareista irti tehoja aina vaik subua käyttänyt. Jotenkin mun oletus metadonista on se samoin, kun bupresta, että ne lyö tolet niin korkeille, että jos haluaa muita oppareita käyttää edes terveenä pitämiseen saatika kuosaamiseen niin saa kyl aika paljon nostella annoksia.

en mä tiiä.
Vai oonko mä nyt ihan pihalla ja eiks mun ajattelussa ole mitään järkee :mrgreen:

Siitä varmaan ollaan Kasikon kanssa samaa mieltä, ettei noita refloja kauheesti vältellä? Vai mikä on sellainen viimeinen veikkaus?

Otin Pandan tekstin tuolta välistä pois, kun se oli vähän sekava rakenteeltaan ja alkaa meneen teksti vähän ohi raiteiltaan, mut siis. Tuossahan on se paras porkkana minkä taki kannattaa selvitellä päätään ja alkaa saamaan lomalääkkeitä. Voi mennä tapaan ystäviä tai matkustaa joskus päivän matkan päähän klinikasta. Se on se aito vapaus mitä on porkkanassa. (Tästä vois enemmän puhua kh topikissa jo)
tRip wrote:
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

Joo kyllä ne on varmat viekkarit se on varmaa, ja Panda varmaan osaa ite miettiä mikä on paras refla apu.
Tosiaan ois hyvä motivaattori ne kotilääkkeet.
(Meni tosiaa offariksi tämä homma.)

Edit. Nyt kun luin Dexma tuon sun tekstin tarkemmin.
Niin muuten tuo on ihan hyvin perusteltua, mutta
ne metadonin vierotusoireet alkaa tulemaan paljon ennen sitä, että vois buprea ottaa ilman, että se kumoaa ne metkut.

Siitä tehosta Pandaki kyseli niin laitan tähän.
Yleensä ihmiset arvioi, että metadon olis 2-3 kertaa vahvempaa kuin oksikodoni.
Eli kalliiksi se tulee 90mg olis jo 200-300mg
Ite ottasin mielummin siltikin ne kontit.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Pakko heittää omakin mielipide tuohon tilanteeseen, vaikka en tiedä onko enää ajankohtainenkaan.

Dexma tuntuu lähestyvän asiaa lähinnä siltä kannalta, miten maanantain metadoniannos toimisi, jos sunnuntaina ottaisi refloihin subua. Siitä olen täysin samaa mieltä, että sillä subulla ei olisi tähän juuri mitään vaikutusta. Jos tämä olisi ainoa faktori, niin silloin subu olisi luonnollisesti paras vaihtoehto, kun metadonia ei olisi käytettävissä.

Kasiko taas lähestyy asiaa siltä kannalta, miten buprenorfiini vaikuttaisi veressä vielä olevaan metadoniin, ts. pahentaisiko se vain refloja eksponentiaalisesti. Tämä on mielestäni paljon tärkeämpi huomioon otettava seikka, enkä itse kyllä uskaltaisi ottaa sitä riskiä vielä 2 enkä edes 2,5 vuorokauden kohdalla viimeisestä metadoniannoksesta, kun sitä kuitenkin menee ja on mennyt päivittäin jo pidemmän aikaa noin isolla annoksella. Metadonireflat siis vielä tuossa kohtaa kun eivät missään nimessä johdu siitä, etteikö metadonia olisi enää veressä vaan siitä, että sitä ei ole riittävästi.

Itse siis kallistuisin tosiaan tuohon Oxycontiin (mikäli se olisi vaihtoehto). Sitä vaan noilla metadoniannoksilla pitäisi olla 3-4 kertaa suurempi annos kuin metadonia ja depot-muotoisena otettuna vielä tuplasti enemmän (vaikutusaika huomioon ottaen). Tosin tässä nyt ei kuitenkaan ole tarkoitus poistaa niitä metadonivieroitusoireita (jollei sitten käytettävissä tosiaan ole tuollaista määrää oksikodonia) vaan lievittää niitä. Tähän sitten jo 80mg oksikodonia on luonnollisesti parempi vaihtoehto kuin ei mitään. Itse siis hankkisin maksimimäärän oksikodonia, jota sitten voi vielä tehostaa heikommilla opioideilla, eli esimerkiksi 400mg eroteltua kodeiinia neljän tunnin välein (josta toki suuri määrä menisi hukkaan ja parasetamolin kanssa pitäisi olla todella varovainen) + 800mg tramadolia/vrk (sillä edellytyksellä, että on käytettävissä tehokasta bentsoa kouristusten ehkäisyyn ja siltikin riski olisi olemassa) + Lyricaa omaan toleranssiin nähden sopivasti + bentsoja. Riippuen siitä, kuinka paljon oksikodonia saa kasaan haalittua niin sitä turhempia nuo miedommat opioidit olisivat ja mikäli oksikodonissa olisi rajoittavana tekijänä raha niin mieluummin sitä luonnollisesti kuin noita mietoja.

Tosin jos ei itselläni olisi käytettävissä lähemmäs grammaa oksikodonia niin ehdottomasti jättäisin reissun väliin. Reissun tarkoitus jäi vähän epäselväksi, mutta jos se oli ystävän näkeminen niin yrittäisin sen järjestää toisin päin eli maksaisin ystävälle matkat tapaamaan minua.

Tämä menee pikkuisen ohi aiheen, mutta jotta saataisiin perspektiiviä noiden miedompien opioidien tehosta niin itselläni 250mg depot-tramadolia + 60mg kodeiinia aamulla ja 300mg depot-tramadolia + 90mg kodeiinia illalla ei täysin riittänyt korvaamaan 2mg nasaalista buprea päivässä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

Hyvä huomio Petri6, tosiaan tulisi halvimmaksi maksaa kaverin matkat, jos vertaa kuinka paljon korvikkeisiin menis rahaa.

Hei onko sulla Petri kokemusta, että toimiiko metadonin päälle otetut muut täysagonistit viihteellisenä?
Esim. Heroiini tai hydromorfoni? Vai onko se ihan turhaa rahan hukkaa edes kokeilla?
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Pollesta ja hydromorfonista mulla ei ylipäätään ole oikein kokemuksia, mutta jos yleisemmällä tasolla puhutaan metadonin ja muiden opioidien yhteisvaikutuksista niin teoriassa ainakin vaikutusten pitäisi olla additiivisia. Koitin tässä muistella omia kokemuksia ajalta jolloin "viihdekäytin" metadonia. Loppuvaiheessa (eli sillon kun metistä meni lähemmäs 200mg/vrk kerran viikossa) niin kotateetä sekä mietoja opioideja käytin lähinnä vaikutusten loppuvaiheessa olojen pidentämiseen. Muita opioideja en oikeastaan silloin juuri käyttänytkään (no hiukan buprea viikolla pärjäämiseen), koska tuossa vaiheessa siitä metadonista vain sai helvetisti paremman olon kuin oksikodonista tai luultavasti mistään muustakaan opioidista.

Sitten jos mietitään sitä metiksen käytön alkuvaihetta (eli kun metadoniannokset olivat vielä jotain järjellistä kuten 30-40mg) niin silloin muistan ottaneeni metadonia ja oksikodonia yhdessä (annoksia en tarkemmin muista, tästä siis niin paljon aikaa) ja se oli jopa erittäin miellyttävä yhdistelmä, kun oksikodonista sai euforiaa ja metadonista notkua.

Mutta jos mietitään sitten ihan korvaushoidossa olevaa käyttäjää, niin jos päiväannos on luokkaa 50-60mg niin voivat muut täysagonistit jotain lisää siihen tuodakin. Jos taas päiväannos on jossain 100mg huitteilla, niin en ehkä vaivautuisi edes kokeilemaan. Toki silloinkin muut täysagonistit jollain oikealla annoksella jotain sanovat, mutta se on eri asia että mitä ja millä annoksella. Varsinkin heroiinin kohdalla kun tähän yhdistää suht kalliin hinnan, laadun vaihtelut ja mahdolliset fentalla/sen analogeilla jatkamiset niin tulee sekä kalliiksi että vaaralliseksi. Jos saisin tuossa tilanteessa itse valita, niin luultavasti ottaisin ennemmin kahden päivän annoksen metadonia kerralla, joka ei sekään todellakaan turvallista ole, mutta siitä ainakin tietää vähän mitä odottaa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

Todella paljon kiitoksia vastauksesta Petri.
Oli mukava kuulla näkökanta tähän sulta,
kun muistelinkin, että sulla oli isoista metadoni annoksista käyttö kokemuksia. :up:
Trapped
Psykonautti

Post by Trapped »

Itellä nostettiin toi metis sinne 60mg alotuksessa ja sit mentiin sillä se 2kuukaut. mutta ei kantanut ja nosto 70mg
ja sillä nyt tähän Köyliön tuomioon asti eli siis vankilassa nostettiin 80mg ja nyt vielä 5mg:D eli juon aamulla 40mg ja 45mg pullot saatana :D
ja silti on vieroitusoireita.. miks helvetissä pitää noitten annosnostojen kanssa pelleillä. pelkääkö ne että vittu kuolen johonki hengityslamaan?

Saanu kuitenki kotilääkkeitä ja ottanu tupladoseja vetäny siihen päälle känniä ja syöny bentsoja ja lyricoita helvettii.
vähän liian varovasti noi lääkärit tän kanssa ottaa Imo.

Atm siis istun tätä tuomiota päihdekuntotutukses ja tota annosta pitäs saada nyt edes se 5 ylös ettei tarvis kahtaa pulloi juoda ja siit puheenollen nyt lääkkeel->
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.
Velho
LD50

Post by Velho »

Metadonilla ollessani piti vain sietää niitä viekkareita kun mikään nosto auttanut 2 viikkoa pidempää :doh: :x
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
dpi
Lepakko

Post by dpi »

Velho wrote: Sun 26 Mar 2023, 10:24 Metadonilla ollessani piti vain sietää niitä viekkareita kun mikään nosto auttanut 2 viikkoa pidempää :doh: :x
Se tossa metadonissa vähän mättääkin, kun mitä pidempää käyttää, sen lyhyempi puoliintumisaika.

Siks joko 2x päivässä paras, tai sit…

Ei ne annosnostot kauaa kannna… aina tulee se vaihe kun joka aamu refloissa.. oli annos mikä hyvänsä.

Ja tää on metadonin ominaisuus.
Eli ei se annos-nosto kauaa pidä tyytyväisenä..
Keep It Unreal.

tRip -&| = dpi
earlhickey
Tuppisuu

Post by earlhickey »

dpi wrote: Sun 26 Mar 2023, 17:23
Velho wrote: Sun 26 Mar 2023, 10:24 Metadonilla ollessani piti vain sietää niitä viekkareita kun mikään nosto auttanut 2 viikkoa pidempää :doh: :x
Se tossa metadonissa vähän mättääkin, kun mitä pidempää käyttää, sen lyhyempi puoliintumisaika.

Siks joko 2x päivässä paras, tai sit…

Ei ne annosnostot kauaa kannna… aina tulee se vaihe kun joka aamu refloissa.. oli annos mikä hyvänsä.

Ja tää on metadonin ominaisuus.
Eli ei se annos-nosto kauaa pidä tyytyväisenä..
Joo, viime syksynä annos oli 90mg ja sain noston osastojaksolla 100mg asti eli sen 10mg... Tosiaan mulla oli 2vuotta kotiannokset, sillee et kävin kerran viikos hakemassa ja tuli otettua aina 3 x 90mg hakupäivänä ja olin sit loppuviikosta kipeenä... Tosi huonosti kantaa ja ei "lääketurvallisuuden" takia saa oikeeta annosta joka mulla olis vähintäänkin 150mg päivä tai split dose 200mg jaettuna 2 krt/pv.
RIDE TILL I DIE, MAYN.