Pluggaaminen
-
- Kameleontti
Re: Pluggaaminen
Tulipa tuossa joku aika sitten villi ajatus mieleen morfiinin pluggaamisesta. Kuinkahan paljon voisi olla hyvä doussi kun 40mg syötynä antoi ihan kohtalaisen hyvät lämmöt?
Vai toimiiko?
Kannattaapi tähän kyllä käyttää ihan asiaankuuluvaa suolihuuhtelupussia (apteekeista saa, jos ei muuten ni paastopakkauksen kyljessä) ja oikean vahvuista suolaliuosta. Meinaan peräsuoli ja sen limakalvot on herkkä paikka loppujen lopuks.Huxley wrote:Eli ulostamisen jälkeen suihkussa suolen mekaaninen huuhtelu niin voi sitten puhtaaseen putkeen pamauttaa.
-
- Kameleontti
Tällanen perus kysymys ; Voiko Pluggaamista " tyriä " ? eli voiko esim ; ruutan tunkee perseeseen jotenki väärin, tai että laittais sitä sinne liian " vähän " ? Valuuko kuinka helposti ulos perseestä?
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Hankalaapa tuota on tyriä. Kunhan laitat sen ruutan koko pituudelta sisään ni pitäis toimia. Jos perseen lihasten hallinta ei oo kehittyny ni voi olla et tulee sellanen ripuliefekti mikäli on liikaa nestettä, sitä voi koettaa välttää pysyttelemällä hetken perse pystyssägrowy wrote:Tällanen perus kysymys ; Voiko Pluggaamista " tyriä " ? eli voiko esim ; ruutan tunkee perseeseen jotenki väärin, tai että laittais sitä sinne liian " vähän " ? Valuuko kuinka helposti ulos perseestä?

-
- OD
Itse juurikin aamulla 30 mg mopoa pluggasin - ei tullut kuin naurettavan pientä lämpöä ja kutinaa, luulin että homma feilas mutta nyt 20 mg IV (tosin 1x röökifilun ja 3x sterifilun läpi väännetynä) näytti että ei se hihaankaan paljoa sano. 10 min "kuohahdus" ja se oli siinä.
Ja siis, joskus harvoin kun plugaus on epäonnistunut tai en ole oloja saanut (no okei, en oo ees plugannut kun max 10 kertaa ja niistä varmaan 3 on epäonnistunut), sanoisin että syynä on ollut huonosti huuhdeltu suoli tai se, että on lähtenyt liikkeelle liian vikkelään ja nesteet on päässyt valumaan reiästä ulos.
10 x 10 mg depolania olisi vielä, mutta en usko että plugaamalla edes koko 100 mg saisin tarpeeksi irti näillä oloilla ja hihana noita ei väsää kyllä hullukaan. Saas nähä mitä niillä tekee kun syöminen ja nokituskin turhaa.
Aikaisemmin taidettiin kysyä dormicumista: kyllä, sitä voi plugaa.
Ja siis, joskus harvoin kun plugaus on epäonnistunut tai en ole oloja saanut (no okei, en oo ees plugannut kun max 10 kertaa ja niistä varmaan 3 on epäonnistunut), sanoisin että syynä on ollut huonosti huuhdeltu suoli tai se, että on lähtenyt liikkeelle liian vikkelään ja nesteet on päässyt valumaan reiästä ulos.
10 x 10 mg depolania olisi vielä, mutta en usko että plugaamalla edes koko 100 mg saisin tarpeeksi irti näillä oloilla ja hihana noita ei väsää kyllä hullukaan. Saas nähä mitä niillä tekee kun syöminen ja nokituskin turhaa.
Aikaisemmin taidettiin kysyä dormicumista: kyllä, sitä voi plugaa.
Bupressa on moninkertainen hyötysuhde ainanki suussa liotukseen verrattuna plugaamalla. Dormicumissakin parempi kuin syömällä.gaia wrote:Tätä olen mietiskelly tässä nyt kun IV hommat lopettanut kokonaan. Olisiko mitään järkeä pluggata buprea? Ja siis voiko tuon toimenpiteen hoitaa ihan vaikka perus lääkeruutalla vai pitääkö siinä mennä sitä itse ruiskuakin kuinka syvälle perberiin?
-
- Kameleontti
Hyvinhän se bupren pluggaaminen onnistuu. Nousee mukavan tasaisesti verrattuna IV, ja kuitenkin nopeammin verrattuna nokittamiseen. Aluksi huomaa että nyt alkaa mukavasti lämmittää ja tästä 5 min päästä ollaankin jo nuokussa. Kesto onsetin alkuun on n. 10-15 minuuttia, eli lyhyempi kuin nokittamalla. Niin joo, ja stuffii ei tarvitse käyttää yhtä paljon kuin nokittaessa, mutta kuitenkin enemmän kuin IV-käytössä.
Vai toimiiko?
-
- Psykonautti
putsi alpratsolaami PG liuoksessa ainaki jytää iha vitusti plugaamalla, kovemmin toimii imo ku syömällä. Mut tää o mun mielipide.
-
- OD
Nopeempi vaikutus toki, mutta hyötysuhde syömälläkin on kuitenkin erittäin hyvä.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
- Tuppisuu
Mitähän mahtaa tapahtua jos esson pluggaa? Ja paljonkohan vettä pitäisi käyttää yhden tabletin liuottamiseen? Tässä ihan vaan mielenkiinnosta mietin, että toimiiko tämä nautintotapa tähän substanssiin ja saako siitä jotakin enemmän irti kuin nieltynä. Koskaan en nimittäin ole mitään "huikeita nousuja" saanut suun kautta nauttiessani. Nenään tai suoneen en ole koskaan kokeillut... Onko olemassa jokin vaara yliannostelusta, jos pruuttaa kerralla koko nestemäärän, mikä siihen yhteen tablettiin nyt sitten tarvitaankaan? Olisiko varmempaa laittaa vähän kerrallaan ja kokeilla mille alkaa tuntumaan?
Bilettäessä baarissa ei varmaankaan se ihan ideaalein tapa nauttia, mutta jos jossain pienemmissä pirskeissä kokeilisi joskus...
Bilettäessä baarissa ei varmaankaan se ihan ideaalein tapa nauttia, mutta jos jossain pienemmissä pirskeissä kokeilisi joskus...
-
- Tuppisuu
Kukaan ei ilennyt tunnustaa kokeilleensa essojen pluggaamista? No minä joka tapauksessa kokeilin ja sanon, että toimii. Mutta ehkä kuitenkin kannattaa nauttia ne edelleen suun kautta... On jotenkin hiukan helpompaa napata napit naamaan, kuin alkaa työntämään niitä perseeseensä. 

-
- OD
MDMA futaa peppuun tökättynä kyl tosi paljon kovempaa kuin syömäl. Yleensä jos yks riittää syömäl ni puoliikas riittää plugattuna.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
- Apteekki
En ole koskaan plugaamista harrastanut, eikä ole kyllä tullut edes mieleen. IV tuntuu omalla kohdalla kaikista luonnollisimmalta, ja on kiistatta tehokkain käyttötapa. Jos ei tiedä mitä tekee, niin voi saada itsensä ja kätensä tosi huonoon jamaan. Jos tietää mitä tekee, niin vaihtelee pistokohtaa, ja pitää huolta suonista ja pistokohdista sekä hygieniasta. IV on myös nopea, helppo, vaivaton ja kivuton. Jos siis tietää mitä tekee.
Onko kukaan ajatellut, että missä kunnossa se peräsuoli on vaikkapa 10v päästä, kun on kaiken kaman työntänyt hanuriin? Varsinkin kun puhutaan jostain tutkareista, joiden vaikutuksista kehoon ei oikein tiedetä yhtään mitään. Ja tietysti jatkeaineet myös. Voipi olla että jossain kohtaa alkaa sulkijalihas falskaamaan, tai saa haavaumia tai kystia. Puhumattakaan syöpäriskistä, suolisto on aika herkkä kaikelle sinne kuulumattomalle.
No, en tietysti ole mikään gastroenterologi, enkä tunne gastroenterologiaa sen enempää, eli kaikki tuo on mutua ja maalaisjärjellä ajateltua. Ei siis kannata ottaa nokkiinsa
, voin olla todella väärässäkin.
PS. Se mitä tulee siihen "plugaaminen on homostelua", niin ei voi kun todeta että kyllä joillain on jäänyt tuo seksuaalikasvatus liian vähälle. Yhtä homostelua lienee sitten gastroenterologin tekemä peräsuolen tähystys, lääkärin tekemä tuseeraus tai ruumiinlämmön mittaaminen peräsuolesta.
Onko kukaan ajatellut, että missä kunnossa se peräsuoli on vaikkapa 10v päästä, kun on kaiken kaman työntänyt hanuriin? Varsinkin kun puhutaan jostain tutkareista, joiden vaikutuksista kehoon ei oikein tiedetä yhtään mitään. Ja tietysti jatkeaineet myös. Voipi olla että jossain kohtaa alkaa sulkijalihas falskaamaan, tai saa haavaumia tai kystia. Puhumattakaan syöpäriskistä, suolisto on aika herkkä kaikelle sinne kuulumattomalle.
No, en tietysti ole mikään gastroenterologi, enkä tunne gastroenterologiaa sen enempää, eli kaikki tuo on mutua ja maalaisjärjellä ajateltua. Ei siis kannata ottaa nokkiinsa

PS. Se mitä tulee siihen "plugaaminen on homostelua", niin ei voi kun todeta että kyllä joillain on jäänyt tuo seksuaalikasvatus liian vähälle. Yhtä homostelua lienee sitten gastroenterologin tekemä peräsuolen tähystys, lääkärin tekemä tuseeraus tai ruumiinlämmön mittaaminen peräsuolesta.
Cogito, ergo sum
No ei kyllä ala sulkijalihas falskaamaan mistään parin millin tai edes viiden millin ruiskusta ihan heti. Mitä ihmettä nyt taas. Normaali kakka on jopa kymmenen millin ruiskua paljon isompi, puhumattakaan muista asioista ja esineistä, joita ihmisten peräsuolessa toisinaan täysin ongelmitta hetkittäin esiintyy. Ja mitä tulee tutkareihin niin eiköhän toi pointti päde myöskin, tai oikeastaan aivan erityisesti iv-käyttöön.
Perstuntumalta (hehhe) väittäisin, että plugaaminen on vähähaittaisimpia tapoja vetää huumeensa, syömisen ohella. Perseen limakalvot on tarkoitettu kovaan ja likaiseen käyttöön – jatkuvaan paskantamiseen – eikä ole vaaraa esim. ohilyönneistä (iv), kyynelkanavan tai jopa kallon etukuopan pohjan pysyvästä vaurioitumisesta (nokittaminen), tai lihaksen tulehduksista (im). Riskitöntä se ei tietenkään ole, etenkään jatkuvassa käytössä, mutta sellaisilla käyttövolyymeilla, joilla alkaisi muodostua rektaalisessa käytössä jotain haavaumia tai sulkijalihaksen falskausta ei iv-käyttökään todellakaan ole riskitöntä, vaikka kuinka vaihtaisi pistokohtaa ja mitä ikinä.
Perstuntumalta (hehhe) väittäisin, että plugaaminen on vähähaittaisimpia tapoja vetää huumeensa, syömisen ohella. Perseen limakalvot on tarkoitettu kovaan ja likaiseen käyttöön – jatkuvaan paskantamiseen – eikä ole vaaraa esim. ohilyönneistä (iv), kyynelkanavan tai jopa kallon etukuopan pohjan pysyvästä vaurioitumisesta (nokittaminen), tai lihaksen tulehduksista (im). Riskitöntä se ei tietenkään ole, etenkään jatkuvassa käytössä, mutta sellaisilla käyttövolyymeilla, joilla alkaisi muodostua rektaalisessa käytössä jotain haavaumia tai sulkijalihaksen falskausta ei iv-käyttökään todellakaan ole riskitöntä, vaikka kuinka vaihtaisi pistokohtaa ja mitä ikinä.
-
- Tuppisuu
Tämä homostelu on kyllä ihmeen tiukassa joissakin piireissä. Itse olen päihteiden viihdekäyttäjä ja useimmat ystäväni eivät tiedä käytöstäni mitään. No nämä jotka tietävät, löysivät roskiksestani ruiskun kuoren. He katsoivat ensin toisiaan pitkään, sitten minua ja ensimmäinen kysymys oli, että "et kai sä vedä suoneen?". Vastatessani, että en vaan pluggaan, oli ilmeet niin järkyttyneitä kuin olla vain voi. Olisi varmaan ollut helpompi sietää iv käyttöä, kuin sitä, että pluggaan... Tästä aiheesta keskusteltiin sitten porukalla ja ensin kukaan muu ei tunnustanut pluganneensa. Sitten kun aihe ei enää ollut tapetilla, tuli kaksi viidestä kaveristani sanomaan minulle, että "olen mäkin koittanut sitä joskus".Blackened wrote: PS. Se mitä tulee siihen "plugaaminen on homostelua", niin ei voi kun todeta että kyllä joillain on jäänyt tuo seksuaalikasvatus liian vähälle. Yhtä homostelua lienee sitten gastroenterologin tekemä peräsuolen tähystys, lääkärin tekemä tuseeraus tai ruumiinlämmön mittaaminen peräsuolesta.
Nyt toimii piri ihan kiitettävästi. Ja kyllä, pluggasin sen.
-
- Psykonautti
Minusta ehdottomasti monen päihteen kohdalla paras mahdollinen nautintatapa.
Jos vertaa vaikkapa IV:seen, niin oikeasti, kuka perusjantteri haluaa kroppansa täyteen reikiä? Eikö tästä ole jo sosiaalisia haittapuolia?
Pari kertaa subua ja piriä IV:tä kokeillut.. se säätö, RISKIT!! yms. ei kyllä ole todellakaan sen arvoista. Tämä siis vain minun mielipiteeni.
Jos vertaa vaikkapa IV:seen, niin oikeasti, kuka perusjantteri haluaa kroppansa täyteen reikiä? Eikö tästä ole jo sosiaalisia haittapuolia?
Pari kertaa subua ja piriä IV:tä kokeillut.. se säätö, RISKIT!! yms. ei kyllä ole todellakaan sen arvoista. Tämä siis vain minun mielipiteeni.

-
- Psykonautti
Juuri 3 ruuttaa vierekkäin makaan kylkiasennossa TV:n edessä pylly paljaana ja katson nyrkkeilyä. Suosittelen plugaamista kaikille. IV-hommat kun lopettaa ni sit varsinki! Vähä vaseliinia ruutan reunalle, hidas työntö kylkiasennossa ja tunnet kun neste menee kivasti pyllynreiän sisäreunaa pitkin. Paras tapa, tabu vissiiin mutta mä ainakin egoilen sillä että mulla on ruutta pyllyssä vähän väliä.
Kannattaa paskantaa ennen kuin plugaa tai vetää ruutan syvemälle ja kakan ohi. Mitähän äiti sanoisi kun näkisi mitä kirjoitan tänne? Tai isä? Eli suosittelen!
P.S David Haye hävisi nyrkkeilyn, nyt siis bokserit jalkaan.
S
Kannattaa paskantaa ennen kuin plugaa tai vetää ruutan syvemälle ja kakan ohi. Mitähän äiti sanoisi kun näkisi mitä kirjoitan tänne? Tai isä? Eli suosittelen!
P.S David Haye hävisi nyrkkeilyn, nyt siis bokserit jalkaan.
S
-
- Psykonautti
zrrl wrote:Oon hurahtanut ihan täysin pluggaamiseen tässä viime aikoina
Olen plugannu MXE:ä, 3-MeO-PCP:tä ja desoksipipradrolia ja täytyy sanoa että tää on heleposti ja ihan hands down miellyttävin tapa nauttia huumeita mitä oon kokeillu (vrt. nokittaminen, oral, sublingual, i.m.). Itse olen käyttänyt tuollaisia tavallisia 2 tai 2.5 ml ruiskuja ja kädenlämpöistä vesijohtovettä 1-1.5 ml. Kerran käytin nesteenä 0.9% suolaliuosta mutta pärinän alkaessa tunsin suussani suolan maun ja tuli sellanen vähän ällöttävä mielikuva siitä että maistelen persettäni suussani.
Sit lubrikanttia sen verran että sujahtaa sisään mukavasti. Tosta en oo varma että oisko ruisku parasta työntää mahdollisimman syvälle? Itse ihan silleen vaan että menee sisään, ehkä 2/3 osaa ruiskusta. Plugatessa tuntuu suolen seinämässä kun neste lirahtaa sisään ihanasti. Kylkiasento tuntuis olevan paras pluggauksen suorittamiseen, tosin kerran oon plugannu myös seisaaltaan ja ihan hyvin sujui sekin. Joskus jään hetkeksi hengaamaan siihen kylkiasentoon tai makuulle ja pyllistelemään, mutta ei tolla tunnu olevan suurta merkitystä.
Hyötysuhteesta sen verran että ainakin MXE:n kohdalla vertaisin i.m.:ään. eli itseni kohdalla 20mg MXE rektaalisesti vastaa 40mg MXEä oraalisesti, about.
Verrattuna i.m.:ään pluggaaminen tuntuu jotenkin lempeämmältä ja luonnollisemmalta, vaikka muuten vaikutus on samankaltainen.
Sit tuosta paskalla käynnistä että oon usein plugannut silloinkin kun on tuntunu siltä että suolessa saattaa olla "tuketta"... Muistaakseni ihan mukavasti toiminu silti mutta toki suositeltavaa että suoli ois mahdollisimman tyhjä. Näissä tilanteissa on tuntunu että saan sen ruiskun ujutettua silleen pienessä kulmassa ikäänkuin paskan ohi, jolloin kärki osuu sinne suolen seinämään. Sori jos oli too much information
Aion tulevaisuudessakin nauttia kaikki käyttämäni aineet perseen kautta, jos vain suinkin mahdollista (noh, en välttämättä esim. LSD:tä mutta ois tässä muutenkin tarkotus karsia säännöllisestä dieetistäni kaikki muut päihteet paitsi dissot).
Pluggaaminen = BEST![]()
![]()

-
- Psykonautti
Aloittelevalle pluggarille tiedoksi, että vaikka tuntuu ettei se sinne meinaa mennä, niin hae rauhassa sen pumppusi kanssa ja älä hätiköi. Varaa aikaa. Laitan vaikka oman yksinkertaisen ensikertalaisen toimintatapani yksityiskohtaisesti, jolla aloitin, kun kylkiasennossa ei meinannut jostain syystä löytyä perseenreiästä oikeaa kohtaa tai jotain (?) Anatomia hallussa.
Laitan nämä kuitenkin, jotta homofobiset natsit voivat oksennella:
1. Ota pumppu, hio hieman huulirasvaa/vaseliinia tai vastaavaa liukastetta (itse en enään käytä, koska on jo niin tottunut
2. Jätä pumppuun hieman ilmaa täytettyäsi sen valitsemallasi huumausaineella ja nesteellä
3. Mielellään suoli suhteellisen tyhjänä.
4. Ota rauhallisesti, kokeile vaikka sormella vähän alkuun senttiä kahta istuessasi pöntöllä.
5. Taas, ota rauhallisesti, ja ala työntämää pumppua hiljalleen tutkien kivuttominta vaihtoehtoa ja työnnä mahdollisimman syvälle, mutta niin kuitenkin, jotta saat sormen pumpun ja männän väliin (osaanko selittää)
6. Itse nousin seisomaan, myös kylkiasento käy, erittäin varovasti. Ja ala työntämään. Etusormi ja keskisormi painettuna männän "syvemmälle a.k.a perseemmälle" -puolelle ja peukalo männän päälle
7. Työnnä hiljalleen, tunnet kuinka kädenlämmin vesi mukavasti hivelee anustasi, ja valuu syvälle. Jatka työntämistä (kuvitellaan 3m pumppu joka on täynnä) esimerkiksi 1ml / 10sec, ja tarkkaile samalla ja nautiskele hetkestä. Kun olet saanut homman finito, ota persevärkkisi perseestäsi ja huuhtaise saippualla ja kädetkin ois kiva pestä.
8. Nauti tilanteesta, ja mieti, että oho, tämähän voittaa IV-hommat helppoudellaan, ja unohdat samalla homofobiat, sekä 90-luvun "exit only" -tonyhalmemaiset ideologiasi.
Tämä siis ekakertalaiselle, koska kylkiasennossa tuo pyllyyn työntäminen oli ainakin itselle vaikeaa muinoin. Vessanpöntöllä perse on ns. ottavassa asennossa, ja se työntyy sinne melko helposti ilman liukkaria. Älä luovuta eka 10sec aikana jos tuntuu hieman ilkeältä, sekä moraalisesti arveluttavalta. Kyllä se uppoaa, kun sentti kerrallaan pikkuhiljaa työnnät. Vajaassa puolivälissä huomaat kuinka se sujahtaa kuin itsestään. Itsevarmuutta, ja sinne se luikahtaa.
En lukenut topicia kokonaan, mutta juuri pluggasin kivaa svimbaa ohimennen seisaaltaan ennen tupakalle menoa, (väsäyksineen 2min homma) niin ajattelin kirjottaa tällaisen amatöörin oppaan pluggaamiseen. Eli jos täältä löytyy tällainen jo, niin poistakaa vaan. Ja tuohon ykköskohtaan "hio hieman huulirasvaa/vaseliinia tai vastaavaa liukastetta" - käy myös joku hellä rasva ynnä muu. Persereikä on yllättävän herkkä, ja vaikka sinne leluautojakin tungetaan ja vaikka mitä, niin olkaa kuitenkin kivoja pyllyillenne.
Ainoa vittumainen tässä on se, että jos olet oparinisti. Oot sit koukussa ummetuslääkkeisiin jos meinaat plugailla. Opioidit poisluettuna suosittelen plugaamaan lähes kaikki huumeet.
Tsemppiä, toivotaan, että löydetään uusia pyllypoikia ja ei tarvi enään hävetä / käyttää I.V:nä sen takia, että pyllyyn on niin noloa ja homoa.
-persekuppi
p.s poistakaa jos tääl joku kiva ohje on. tää on mun lähinnä ton vessanpöntön ja perseenreiän "avautumisen" takia, jota kylkiasennossa ei tapahdu.

1. Ota pumppu, hio hieman huulirasvaa/vaseliinia tai vastaavaa liukastetta (itse en enään käytä, koska on jo niin tottunut
2. Jätä pumppuun hieman ilmaa täytettyäsi sen valitsemallasi huumausaineella ja nesteellä
3. Mielellään suoli suhteellisen tyhjänä.
4. Ota rauhallisesti, kokeile vaikka sormella vähän alkuun senttiä kahta istuessasi pöntöllä.
5. Taas, ota rauhallisesti, ja ala työntämää pumppua hiljalleen tutkien kivuttominta vaihtoehtoa ja työnnä mahdollisimman syvälle, mutta niin kuitenkin, jotta saat sormen pumpun ja männän väliin (osaanko selittää)
6. Itse nousin seisomaan, myös kylkiasento käy, erittäin varovasti. Ja ala työntämään. Etusormi ja keskisormi painettuna männän "syvemmälle a.k.a perseemmälle" -puolelle ja peukalo männän päälle
7. Työnnä hiljalleen, tunnet kuinka kädenlämmin vesi mukavasti hivelee anustasi, ja valuu syvälle. Jatka työntämistä (kuvitellaan 3m pumppu joka on täynnä) esimerkiksi 1ml / 10sec, ja tarkkaile samalla ja nautiskele hetkestä. Kun olet saanut homman finito, ota persevärkkisi perseestäsi ja huuhtaise saippualla ja kädetkin ois kiva pestä.
8. Nauti tilanteesta, ja mieti, että oho, tämähän voittaa IV-hommat helppoudellaan, ja unohdat samalla homofobiat, sekä 90-luvun "exit only" -tonyhalmemaiset ideologiasi.
Tämä siis ekakertalaiselle, koska kylkiasennossa tuo pyllyyn työntäminen oli ainakin itselle vaikeaa muinoin. Vessanpöntöllä perse on ns. ottavassa asennossa, ja se työntyy sinne melko helposti ilman liukkaria. Älä luovuta eka 10sec aikana jos tuntuu hieman ilkeältä, sekä moraalisesti arveluttavalta. Kyllä se uppoaa, kun sentti kerrallaan pikkuhiljaa työnnät. Vajaassa puolivälissä huomaat kuinka se sujahtaa kuin itsestään. Itsevarmuutta, ja sinne se luikahtaa.
En lukenut topicia kokonaan, mutta juuri pluggasin kivaa svimbaa ohimennen seisaaltaan ennen tupakalle menoa, (väsäyksineen 2min homma) niin ajattelin kirjottaa tällaisen amatöörin oppaan pluggaamiseen. Eli jos täältä löytyy tällainen jo, niin poistakaa vaan. Ja tuohon ykköskohtaan "hio hieman huulirasvaa/vaseliinia tai vastaavaa liukastetta" - käy myös joku hellä rasva ynnä muu. Persereikä on yllättävän herkkä, ja vaikka sinne leluautojakin tungetaan ja vaikka mitä, niin olkaa kuitenkin kivoja pyllyillenne.
Ainoa vittumainen tässä on se, että jos olet oparinisti. Oot sit koukussa ummetuslääkkeisiin jos meinaat plugailla. Opioidit poisluettuna suosittelen plugaamaan lähes kaikki huumeet.
Tsemppiä, toivotaan, että löydetään uusia pyllypoikia ja ei tarvi enään hävetä / käyttää I.V:nä sen takia, että pyllyyn on niin noloa ja homoa.
-persekuppi
p.s poistakaa jos tääl joku kiva ohje on. tää on mun lähinnä ton vessanpöntön ja perseenreiän "avautumisen" takia, jota kylkiasennossa ei tapahdu.
30mg ja 10mg buusti.gaia wrote:Tulipa tuossa joku aika sitten villi ajatus mieleen morfiinin pluggaamisesta. Kuinkahan paljon voisi olla hyvä doussi kun 40mg syötynä antoi ihan kohtalaisen hyvät lämmöt?
Last edited by Mushru on Mon 06 Mar 2017, 00:20, edited 1 time in total.
Reason: Editoin toisen viestin tähän, kun oli vain pari minuuttia viestien välissä. Edit-nappi käyttöön. :)
Reason: Editoin toisen viestin tähän, kun oli vain pari minuuttia viestien välissä. Edit-nappi käyttöön. :)
-
- Psykonautti
concertaa menny 12x36mg täs 12h sisäl suonee ja kakkosee jotenki mukavasti pidempi vaikutus tol fenidaatil kun plugaa..
hihaan pitää 15min - 1hvälil laittaa mut plugaamal kestää melkeen jopa 1,5h vaikutus..
Mites toi metadonin plugaaminen toimiiko se mitenkään eri tavalla, ku juotuna käyn koohoos koht, ni voisin koittaa pullon ottaa sielt.
hihaan pitää 15min - 1hvälil laittaa mut plugaamal kestää melkeen jopa 1,5h vaikutus..

Mites toi metadonin plugaaminen toimiiko se mitenkään eri tavalla, ku juotuna käyn koohoos koht, ni voisin koittaa pullon ottaa sielt.

Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.
Örsöt Syö Vain Leipää.
-
- Kameleontti
Laitetaan nyt tännekin kun laitoin sirkkalankaan, mut mites toi Sirkan plugaaminen? Olis mainiota oparefloissa että sen saisi nokittamista vastaavalla tavalla elimistöön ilman että nokka on tukossa vuorokausia kun se muutenki refloissa vuotaa. Yksi siellä sirkkalangassa sanoi ettei toimisi, en tiedä miksei.
Vai toimiiko?
-
- Kameleontti
Oikein hyvin toimii pluggaamal sirkat, miks ei toimis?