Kauanko kannabis näkyy pikatestissä/kauanko huumekoira haistaa polttamisen jälkeen? Tuli tossa lauantaina vahigossa yhdet savut polteltua ja edellisenä viikkona muutamaan otteeseen pöyhyteltyä Huomenna olisi seulat, ja opintopaikassa koirakin mahdollisesti?? Sori uus topic, mut tarvisin nopeesti vastauksen kiitti kaikille jo etukäteen
Edit:
Kiitos vastauksesta, ei tosiaan koirat haistaneet eikä (kusi)pikatestissä näkynyt Huh, jollain tuurilla testistä läpi (onneksi), mutta jatkossa kyllä varoivaisemmin
Last edited by psyzom1 on Wed 10 Aug 2022, 22:20, edited 1 time in total.
Pikatesti? Niin kuin sylki vai virtsatesti? Sylkitestissä tuskin näkyy, virtsatestissä saattaa hyvin näkyä. Vaikea sanoa, riippuu monesta asiasta. Koirat ei luultavasti haista, jos käy suihkussa ja on eri vaatteet. Modaan tämän oikeaan paikkaan myöhemmin.
Pakko vaan kysyy, et miten poltit "vahingossa"? JOs joku vaik vieres polttaa jointtia ja tarjoo niin kyllähän sää nyt tiedät mikä se sätkä on. En oo ikinä tajunnu näitä "käytin vahingossa" ellei oo joku et joku on antanu sulle pillerin ja oot aivan kaatokännis, luulet sen olevan bentso ja syötkin esson, niin ehkä joku tällänen mut... Miten poltetaa pilvee vahingossa?
En tarkoita siis vittuilla haluun vaa kuulla, sry et toi kirjotus kuulostaa vähä ilkeeltä, ei ollu tarkoitus iha noin muotoilla
Velho wrote: ↑Wed 28 Aug 2019, 19:34
NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää
Kauas sitä pitäis olla ilman subua, jotta ei missään nimessä näy seuloissa? Oon käyttänyt nyt vajaa 2v joka päivä, päiväannosta on aika mahdoton sanoa, kun laastareista oon kokannut, mut sanotaan nyt vaikka 2mg/vrk. Olikos nyrkkisääntö että 5 x 37h (aineen puoliintumisaika) niin ei pitäisi näkyä enää kusesssa u-tof testissä. vois tohon varmuuden vuoksi ottaa että menis 10vrk breikin jälkeen kuseskelemaan, vittu ikinä en oo joutunut purkkii kusemaan, en halua luopua 19v bentsoresepteistäni.
NatiHero wrote: ↑Sat 10 Dec 2022, 18:03
On varmaan aika perseestä olo ton tauon aikana. Hyvä jos sulla riittää bentsoja nii se ainakin auttaa hiton hyvin.
Miks seulat yhtäkkiä?
Itseasiass olo on ollut yllättävän hyvä, no juu lyricalla vähän tasotellut oloja, rivatrilit, tenoxit ja opamoksit kyllä riittää tän breakin ajaksi. Miksi seulat yhtäkkiä ? hyvä kysymys, on mulla päihdekäyttöä papereissa, mutta se on vuodelta 2011. Joku vitun lääkäri on surffanu mun tekemisiä viddu tuolta saakka. Eikä siinä kaikki haluaa ottaa rivatrilin pois ja opamoksin sijalle. Not gonna häpen, never ever. Oli kyl sen tason paskaa se teksti että linkkasin lääkäri siskolle sen, joka sano että mitään järkee ruveta tuhlaa paukkuja lääkityksen muuttamiseen, koska rivat olleet niin kauan kumminkin.