The DXM topic
-
spasm
- OD
-
Luotijuna
- Psykonautti
-
Vaeltaja
- Tuppisuu
Kokeilin eilen ensimmäisen kerran DXM:ää. Tarkoitus oli alunperin ottaa n.7,5mg/kg, mutta erinäisten sattumien johdosta annos nousikin n. 9,5-10mg/kg.
Trippi oli todella intensiivinen. Sanoisin, että vahva 3. plateau. Tunnelmat vaihtelivat melko paljon. Välillä oli todella kivaa liikkua robottina ympäri asuntoa ja välillä taas tunsin itseni hätääntyneeksi ja toivoin, että trippi olisi jo ohi. Hieman vaikea vielä sanoa paljoakaan koko hommasta, sillä sulattelen vielä eilisiä kokemuksia.
Se mikä koko tripissä oli kummallista, oli se, että oksensin vasta yli kolme tuntia aineen ottamisen jälkeen. Oksentamisen jälkeen alkoivatkin samantien laskut.
Kaikenkaikkiaan melko hämmentävä, joskin hyvin mielenkiintoinen kokemus. DXM näytti luonteensa. Aion ottaa uusiksi.
Trippi oli todella intensiivinen. Sanoisin, että vahva 3. plateau. Tunnelmat vaihtelivat melko paljon. Välillä oli todella kivaa liikkua robottina ympäri asuntoa ja välillä taas tunsin itseni hätääntyneeksi ja toivoin, että trippi olisi jo ohi. Hieman vaikea vielä sanoa paljoakaan koko hommasta, sillä sulattelen vielä eilisiä kokemuksia.
Se mikä koko tripissä oli kummallista, oli se, että oksensin vasta yli kolme tuntia aineen ottamisen jälkeen. Oksentamisen jälkeen alkoivatkin samantien laskut.
Kaikenkaikkiaan melko hämmentävä, joskin hyvin mielenkiintoinen kokemus. DXM näytti luonteensa. Aion ottaa uusiksi.
-
spasm
- OD
Aa, tuttuja kaksin kappalein
: Mutta todella mukava kuulla että pidit sen verran että aiot ottaa uusiksi Vaeltaja.
Otan kuitenkin vähän takaisinpäin viime postauksestani, en kyllä mennyt kuitenkaan neljännelle plateaulle näin tarkemmin ajateltuna, vaikka annostus oli lähemmäs kahtakymmentä milligrammaa painokiloa kohden; täydellistä dissosiaatiota ei nimittäin esiintynyt, ja reagoin ulkoisiin ärsykkeisiinkin ihan hyvin.
Otan kuitenkin vähän takaisinpäin viime postauksestani, en kyllä mennyt kuitenkaan neljännelle plateaulle näin tarkemmin ajateltuna, vaikka annostus oli lähemmäs kahtakymmentä milligrammaa painokiloa kohden; täydellistä dissosiaatiota ei nimittäin esiintynyt, ja reagoin ulkoisiin ärsykkeisiinkin ihan hyvin.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
dr.odd
- Karvakuono
-
Lymykonna
- Kameleontti
Jälkitilat on kyllä hyvin omalaatuiset. Itse muistan aika selvästi miten joskus katsoin jotain roskaleffaa sohvalla makoillen. Korvissa kaikui, aika kului todella hitaasti ja huone oli niin erilainen. Eihän siitä leffan seuraamisesta oikein mitään tullut, mutta muuten oli kiinnostavaa.dr.odd wrote:DXM:ssä hienointa on se jälki olo kun "pahimmat" pörinät on ohi ja tulee erittäin vötkylä olo, makoilla sängyssä ja haukotella. Itselläni haukottelu tuottaa aivan uskomattomat hyvän olon tunteet. Tulee haukoteltua tahallaan muutaman kymmenen sekunnin välein
-
Kalavale
- Apteekki
-
Thoxium
-
WameXI
- Tuppisuu
Itse "nautin" n.45min sitten 150ml ressua erottelemattomana ja kämppäkaverini 200ml. Ensimmäinen kerta kyseessä ja pientä sekavuutta huomattavissa tässä vaiheessa 
Edit: 10min myöhemmin kämppäkaveri oksentaa vessassa
Double Edit: Korjataan, että oksentaa ja ripuloi samaan aikaan. Ei ole hienoa kuunneltavaa
Double Edit: Korjataan, että oksentaa ja ripuloi samaan aikaan. Ei ole hienoa kuunneltavaa
-
Shro
- Apteekki
Ei se erottelu niin vaikeaa ole että tuota kannattaa kärsiä.WameXI wrote:Itse "nautin" n.45min sitten 150ml ressua erottelemattomana ja kämppäkaverini 200ml. Ensimmäinen kerta kyseessä ja pientä sekavuutta huomattavissa tässä vaiheessa
-
WameXI
- Tuppisuu
-
WameXI
- Tuppisuu
-
spasm
- OD
-
WameXI
- Tuppisuu
-
spasm
- OD
Siinäpä se, erottelematta kokemuksetkin jäävät aivan eri tasolle verrattuna eroteltuun dekstrometorfaaniin. Ei kannata muodostaa kauhean vahvoja käsityksiä dexmin luonteesta erottelemattoman resilarin perusteella.WameXI wrote:Noniin, nyt alkaa pikkuhiljaa olemaan selvenemään päin. Oikeastaan tuo ei ollut kovin ihmeellistä loppujenlopuksi. Motoriikka oli jossain ihan muualla ja tavaraa lensi joka päästäJos tuota joskus vahingossa sattuu vielä kokeilmaan niin ehdottomasti eroteltuna.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
MetsänNeito
- Apteekki
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Tuli vaan mieleen, että käyttämättömällä bensalla tulee paremman makusta lopputuotetta. Sen huomaa, kun on käyttänyt +10x samaa bensaa ja sitten ostaa uudet bensat.spasm wrote:Teen itse yleensä suunnilleen samalla kaavalla, tosin käytän apteekista ostettua puhdistettua bensiiniä zippobensan sijaan.
Kyllä se mahdollista on ja kannattaakin, ihan yhtä hyvää bensaa se käytetty on. Itse säästän aina bensat myöhempiä erotteluja varten.Usoda wrote:Aiheeseen liittyvä kysymys:
Onko jo ekstraktoinnissa kerran käytettyä zippobensaa mahdollista käyttää uudestaan samassa prosessissa?
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
Shatar
- Karvakuono
Hei mitäs te ny selitätte.... Ollaan vedetty mun kaverin kaa yhtenä yönä molemmat 1 pullo erottamattomana ja ei tunnu missää... pari vessareissua... näin teette sen: Syötte vähän jotain, sit muutama kulaus ja odotatte et tulee lämmin olo ja sit musaa soimaan ja johan alkaa euforia tuleen... si drum & bass soimaan ni aivan järjettömän hyvä olo... varsinki Laite - This is why i love drum & bass. Paraikaaki vedetää dexmiä... ja paskanaamat jotka väittää et tää on pahaa ja vaikeeta vetää resilaria ni vetäkää kätee. hahahhaa. Ja ei kannata sitä ressua vetää ihan limasin käsin oksennus kurkussa vaan sillee ku tuntuu hyvältä.
Hmm edit: Kuulostan ihan lapselliselta pikku kakaralta, joka vetää isän kellarissa salaa huumeita
Hmm edit: Kuulostan ihan lapselliselta pikku kakaralta, joka vetää isän kellarissa salaa huumeita
-
Maor
- Kameleontti
-
Asidyyli
- LD50
En ymmärrä mitä puhut...Shatar wrote:Ja ei kannata sitä ressua vetää ihan limasin käsin oksennus kurkussa vaan sillee ku tuntuu hyvältä.
En tosiaankaan ymmärräShatar wrote:Hei mitäs te ny selitätte.... Ollaan vedetty mun kaverin kaa yhtenä yönä molemmat 1 pullo erottamattomana ja ei tunnu missää... pari vessareissua... näin teette sen: Syötte vähän jotain, sit muutama kulaus ja odotatte et tulee lämmin olo ja sit musaa soimaan ja johan alkaa euforia tuleen... si drum & bass soimaan ni aivan järjettömän hyvä olo... varsinki Laite - This is why i love drum & bass. Paraikaaki vedetää dexmiä... ja paskanaamat jotka väittää et tää on pahaa ja vaikeeta vetää resilaria ni vetäkää kätee. hahahhaa. Ja ei kannata sitä ressua vetää ihan limasin käsin oksennus kurkussa vaan sillee ku tuntuu hyvältä.
-
Shatar
- Karvakuono
-
Lymykonna
- Kameleontti
-
spasm
- OD
-
Usoda
- LD50
Tulipas vahingossa tehtyä tuota tahnamuotoista DXM:ää.
Saa nähdä toimiiko, sekoitin sen tahnan nyt pieneen määrään lähdevettä että se on helpompi saada alas.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Usoda
- LD50
Niin pääsi käymään.aivoruoska wrote:unohdit dexmit hellalle?
Kun huomasin niin se olikin jo enemmän tahnamaista kun vesistä. Otin sen sitten pois hellalta ja pistin tilkkasen vettä sekaan ja sekoittelin niin että se tahna imeytyi siihen veteen, mutta kaikkea en silti saanut sieltä talteen.
Nyt juuri otin sen, toivottavasti toimii. Jos ei niin pitää hakea kaupasta lohdutussiiderit (ja tietenkin kaupassa se alkaa toimimaan ja eksyn hyllyjen väliin ja yritän maksaa kela kortilla ostoksiani
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Lymykonna
- Kameleontti
Kerran muuten ei tuntunut oikein toimivan ja lähdin sitten kauppaan. Vaikka ei mikään tuntunut muuttuvan niin kaupassa sitten tajusin, että kyllähän se vähän vaikuttaa. Oli niin kirkas ja avara tila se kauppa, näki sen ihan erilaisena. Varmaan väenpaljouskin hämäsi siinä.Usoda wrote:Nyt juuri otin sen, toivottavasti toimii. Jos ei niin pitää hakea kaupasta lohdutussiiderit (ja tietenkin kaupassa se alkaa toimimaan ja eksyn hyllyjen väliin ja yritän maksaa kela kortilla ostoksianiaivoruoska wrote:unohdit dexmit hellalle?) Ainakin selvä deksmimäinen maku siinä tahnaliuoksessa oli.
-
Pakanasoturi
- Lepakko
-
Usoda
- LD50
Pientä buzzia jo havaittavissa ainakin. Olen muuten huomannut että tuon DXMn toiminta on tosi satunnaista osittain. Joskus vaan tulee enemmän vahvempia ja visuaalisempia trippejä kuin joskus.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Asidyyli
- LD50
Viinaa pataan ja kunhan ne tahnajämät on liuenneet siihen niin viinat pataan ja toimii dexmit. Näin siis vain jos on omalla kohdallaan havainnut hyväksi komboksi tahnadexmi+viinaa pataan -yhdistelmän. Älkääkä unohtako jäitä.
PS: Syön muuten just turkinpippureita. Niistä tulee aina himo dexmiin... kiero Sir Robin kun joskus jossain erotteluohjeissa neuvoi vetämään dexmit jäiden, elintarvikevärin ja turkkareiden kera. Kauheeta miten tosta mömmöstä tehdään lapsille seksikästä herkkujuomaa. Eikö salmiakkikossu-riittänyt, nyt pitää teineille olla myös salmiakkiyskänlääkkeet ja muut limuhuumeet! Siksi kai ne pirinkin pinkiksi värjää ja siksi on LSD-lapussa hymyilevä naama!
PS: Syön muuten just turkinpippureita. Niistä tulee aina himo dexmiin... kiero Sir Robin kun joskus jossain erotteluohjeissa neuvoi vetämään dexmit jäiden, elintarvikevärin ja turkkareiden kera. Kauheeta miten tosta mömmöstä tehdään lapsille seksikästä herkkujuomaa. Eikö salmiakkikossu-riittänyt, nyt pitää teineille olla myös salmiakkiyskänlääkkeet ja muut limuhuumeet! Siksi kai ne pirinkin pinkiksi värjää ja siksi on LSD-lapussa hymyilevä naama!