Lyrica juu, niinkun tuolla Elvanse -ketjussa kirjottelin.princeps wrote: Tue 20 Nov 2018, 12:04 Onko kukaan yhdistänyt Lyricaan Elvansea (lisdexamfetamiini)? Ja millä doseilla? Hyötyjä vai turhaa tuhlaamista?
Lyrica (pregabaliini)
-
Bentseeni
- Lepakko
Re: Lyrica (pregabaliini)
-
Mortalaplasia
- Karvakuono
Eräs tuttavan tuttava pääsi Lyricoista eroon, mutta se vaati jo osastolla oloa.
Kiinnostaisi lopettaa, mutta pelkään pystynkö siihen yksin kotona. Lyricaa mennyt 300-600 mg päivässä n. 3 vuoden ajan. Lisäksi tuntuu siltä, ettei ole koskaan sitä sopivaa hetkeä lopettaa. Aina on parin viikon päästä jotain ja sen jälkeen jotain jne. sosiaalista paskaa.
Kiinnostaisi lopettaa, mutta pelkään pystynkö siihen yksin kotona. Lyricaa mennyt 300-600 mg päivässä n. 3 vuoden ajan. Lisäksi tuntuu siltä, ettei ole koskaan sitä sopivaa hetkeä lopettaa. Aina on parin viikon päästä jotain ja sen jälkeen jotain jne. sosiaalista paskaa.
-
Dent0n
- Karvakuono
Sain viime kesänä psykiatrilta Lyytejä ahdistukseen kun itse pyysin - kerroin suoraan että olen joskus kokeillut ja auttoi ahdistukseen. Määräsi mulle 2 x 75 mg. No minähän aloin heti niillä viihteilemään. Aluksi riitti melko pienet määrät hyvään oloon, mutta nopeasti toleranssi lähti vaan kasvamaan ja kasvamaan. Kyllä niitä melkeinpä levyllinen pitää ottaa nykyään. Olen pahassa psyykkisessä koukussa kyseiseen lääkkeeseen.
Aiheuttaa mulla kevyttä, leijuvaa oloa, rentoutumista ja rauhoittumista sekä kovaa panetusta tehden samalla täysin impotentiksi. Seksi ei onnistu Lyytien vaikutuksen alaisena vaikka halut on kovat.
Aiheuttaa mulla kevyttä, leijuvaa oloa, rentoutumista ja rauhoittumista sekä kovaa panetusta tehden samalla täysin impotentiksi. Seksi ei onnistu Lyytien vaikutuksen alaisena vaikka halut on kovat.
"Tänään sinun on voitettava eilinen itsesi."
-
Velho
- LD50
Itselle tuo lyrica on hyvä jos refloi pukkaa mut eilen kävi hassusti kun olin 150mg lyricaa ottanu ja sit eukko anto n. 50min blowjobia mut jäi laukeematta sit kuitenkin 
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
Mushru
- Moderator
Juu refloihin tämä on mainio lääke.
Toleranssi nousee tähän tosi äkkiä. Kannattaa vähän laskea annoksia, niin toimiikin paremmin. Se on tosi tosi vaikeaa, mutta kannattavaa. Psyykkiseen koukkuun riittää loppuseltaan se, että kiskoo edes snadeja määriä. Laukeaminen ei onnistu itsellänikään vaikka seksi muuten onnistuu.Dent0n wrote: Thu 14 Mar 2019, 04:03 Sain viime kesänä psykiatrilta Lyytejä ahdistukseen kun itse pyysin - kerroin suoraan että olen joskus kokeillut ja auttoi ahdistukseen. Määräsi mulle 2 x 75 mg. No minähän aloin heti niillä viihteilemään. Aluksi riitti melko pienet määrät hyvään oloon, mutta nopeasti toleranssi lähti vaan kasvamaan ja kasvamaan. Kyllä niitä melkeinpä levyllinen pitää ottaa nykyään. Olen pahassa psyykkisessä koukussa kyseiseen lääkkeeseen.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Panza
- Tuppisuu
Nykyisin tulee todella impulsiivinen ja levoton olo pregabaliinista, oikein sähkövieteri! 600->mg alkaa melko varmasti lihasten kramppailu. Hyvä ahdistukseen ja puppanaviekkoihin. En vaan uskalla näitäkään alkaa syömään enää niinku respassa lukee. Vieroitusoireet on aika muikeat.
-
Rolanderos
- Psykonautti
Jep jep eli sain näitä selkäkipuihin 300mg x 2 päivä. Otin ekana suoraan 600mg ja kyllä pärähti. Tietokoneen näyttö näytti välillä samalta kuin hapoissa - semmonen ZÄp eikä nää näytöstä mitään.
Seuraavana päivänä tolet olikin jo kasvaneet ja samalla dosella askel heitti - vielä kahdenkin viikon jälkeen kävely ei ole ihan suoraa.
Ja tupakka tosiaan jotenkin buustaa tätä.
Alkoholin kanssa en itse koe mitään viihdepotentiaalia. Seiniä päin kävelyä ja ihme sekoilua. Käsien motoriikka kuitenkin toimii normaalisti.
Minulla oli kuukauden piriputki (joka päivä) ja kuukaudessa meni noin 300 bentsoa, xanoreita, rivoja ja pameja. Tuli ihan älyttömät viekkarit, mutta Lyrica poisti kaikki vieroitusoireet!?
Jatkossa käytän tätä vain laskuihin, bentsojen korvikkeena ja selkäkipuihin.
Seuraavana päivänä tolet olikin jo kasvaneet ja samalla dosella askel heitti - vielä kahdenkin viikon jälkeen kävely ei ole ihan suoraa.
Ja tupakka tosiaan jotenkin buustaa tätä.
Alkoholin kanssa en itse koe mitään viihdepotentiaalia. Seiniä päin kävelyä ja ihme sekoilua. Käsien motoriikka kuitenkin toimii normaalisti.
Minulla oli kuukauden piriputki (joka päivä) ja kuukaudessa meni noin 300 bentsoa, xanoreita, rivoja ja pameja. Tuli ihan älyttömät viekkarit, mutta Lyrica poisti kaikki vieroitusoireet!?
Jatkossa käytän tätä vain laskuihin, bentsojen korvikkeena ja selkäkipuihin.
-
nantes
- Lepakko
Toi lyrica on joo kyllä gabapentiinin kanssa sellassia lääkkeitä, että poistaa monia vierotusoireita todella tehokkaasti. Varsinkin jos sitä onnistuu käyttää oikein eli ei käytä sitä muuten kuin sillon jos on oikea tarve. Eikä jatka syömistä enää sit kun ei oikeesti enää tarvi
-
dpi
- Lepakko
Ei vaikuta millääntapaa GABAan.^Gangsteri^ wrote: Thu 14 Jun 2018, 08:27 Outoa, että ihmiset tietää ainakin nois tän topicin alkuviesteis tosi huonosti pregabaliinista! Siis ei toi mitään hapenpuutetta tai verenkiertohäiriöitä aivoihin tee vaikutuksena. Vaikutus liittyy tiettyjen kalsiumkanavien blokkaukseen, mikä liittyy aineen farmakologiseen vaikutukseen myös sitoutua gaba-b reseptoreihin myös. Toi gaba-b homma oli jo alusta asti selvä, mutta nyt en ole enää ihan varma (kuten eivät ainetta tutkineetkaan), että onko gaba-b:llä sittenkään niin isoa roolia vaikutuksessa, mutta kyllä tästä huomaa aina kun joskus otan 300mg:sen niin selvää gabaergistä vaikutustahan noilla on. Musta tuntuu, että lisää myös ainakin "jotenkin" dopamiinin määrää synapsiraoissa... Mut joo, en ala "tieteileen" enempää.
Ainoastaan NMDA-välitteisesti. & kalsiumkanaviin.
Toki kalsiumkanavien moduloinnilla on lukuisia vaikutuksia, muttei mitän suoraan GABAan tahi opioidireseptorehin vaikutavaa.
Keep It Unreal.
-
dpi
- Lepakko
Bentsoja vaan tuhti määrä viikoksi.Mortalaplasia wrote: Sat 15 Dec 2018, 00:58 Eräs tuttavan tuttava pääsi Lyricoista eroon, mutta se vaati jo osastolla oloa.
Viikon jälkeen pitäisi helpottaa.
Toki jotkut suosivat annoksen laskua, mutta jos ei aikaisempaa kouristustaustaa, niin suht. Seiffi lopettaa seinään (sanotaan nyt järkevistä annoksista, eli ehkä max. Juuri tuo 600mg)
+kyllä,vastaillen vanhoihin posteihin, jos joku saa tarvitsemansa tiedon vastauksistani
Keep It Unreal.
-
Velho
- LD50
Pakko laittaab tännekki noist pregabaliinia ratiopharm 300mg versioista tullu tänää jotai vammakohtauxii niist et vägä ku voxra kohtaus mut tost pystyy suht nopee napsahtaa takas todellisuutee viel jotenki ja kädet nykii ku vetäs jotai läpänderii mikkii jou ganhsta mstafakaz
Mut ihme vaikutus ja nää alko futaa 1h jälkee ku lli syöny sen
Mut ihme vaikutus ja nää alko futaa 1h jälkee ku lli syöny sen
-
Velho
- LD50
No jopas tuosta viime viestistäni sen verran päivitän et tuliko ihan täysmittanen epilepsia kohtaus vaikken epileptikko olekkaan ja hölmönä menin tuplaamaan annoksenkin viellä ja päädyin sairaalaan ja nyt puhelin rikki ja paikat mustelmilla tosta..
Eipä oo tollai viellä käyny ja suht maltillisella annoksella 600mg muutaman tunnin väliajalla... miettiny näinköhän valmistajalla ollu mitään merkitystä tossa kun oon joskus ihan lyrica valmistetta napsinut useita grammoja ja ei mitään ja nyt jo 300mg aiheutti "oikosulkuja" ja noita välikohtauksia..
Taitaa tää lääke joutaa roskikseen mulla nykysin
Eipä oo tollai viellä käyny ja suht maltillisella annoksella 600mg muutaman tunnin väliajalla... miettiny näinköhän valmistajalla ollu mitään merkitystä tossa kun oon joskus ihan lyrica valmistetta napsinut useita grammoja ja ei mitään ja nyt jo 300mg aiheutti "oikosulkuja" ja noita välikohtauksia..
Taitaa tää lääke joutaa roskikseen mulla nykysin
-
Dexma
- Moderator
Joo siis Lyrican kohdalla esim toleranssi ei auta estään epileptistä kohtausta. Siihen vaikuttaa moni asia esim, muut päihteet kehossa. Jokatapauksessa jokaisen sätkyn jälkeen kouristelukynnys kait alenee hieman, eli jos on saanut kohtauksen niin tramal, lyrica ja gabrionit kantsii jättää ehkä vähän vähemmälle ainakin käyttöannokset pieniksi.
Itse sain joskus pirin ja lyrican takia kouristelut. Sen jälkeen ollut aina hieman epämukavaa lyryä tai tramalia ottaa. Gabapentiinit ei tee sellaista "vähän kuin ois sätkyt tulossa" fiilistä.
Itse sain joskus pirin ja lyrican takia kouristelut. Sen jälkeen ollut aina hieman epämukavaa lyryä tai tramalia ottaa. Gabapentiinit ei tee sellaista "vähän kuin ois sätkyt tulossa" fiilistä.
-
Velho
- LD50
Nii joo luulen tuonkin liittyvän ku joku aika sit tuli voxrilla pelleiltyy ittesä noihi kouristuksiin asti et sillä on ollu jotai tekemistä tässäkin. Outoo et eukko kyl säästy noilta vaikka se nyt oli melkee joka päivä kouristelee voxrilla mut joo. Jos satun nauttiin näitä ni pitänee varata rivoja tai muita vastaavia pohjille että välttyy noilta mut en nyt niin kovin halaja lyrica kuosia et pitäs iha nii pitkälle säädellä jollen sit yritä lopettaa bupree tjsp
-
Dent0n
- Karvakuono
Päivitänpä tänne pitkästä aikaa. Eli jossakin vaiheessa sain lääkäriltä kinuttua reseptin 150 mg lyyteihin. Mulla tuli siis aika pahat viekkarit jo 75 millisistä, pahoinvointia ja flunssankaltaisia oireita, ruoka ei maistunut. Tuli isommastakin annoksesta. Viime kesänä sitten sain jo 300 mg kapseleita. Jostain kumman syystä en ole enää sitten kärsinyt viekkareista, vaikka olen ollut melkein parikin kuukautta ilman välillä. Euforia tulee tuosta lääkkeestä ja sen takia pidänkin siitä. Energinen olo myös, jaksan silloin tehdä aika pitkiä lenkkejäkin mikä ei normaalisti onnistu. Iso miinus on sitten semmonen raivopäisyys ja räjähdysherkkyys, vittuilen ihmisille ja olen vähän vainoharhainen, otan vittuiluna juttuja joita ei ehkä ole tarkoitettu silleen. Aika paljon ihmissuhteita olen onnistunut sotkemaan. Hyvä ja paha, koskaan ei tiedä mitä tapahtuu. Isoin satsi minkä olen vetänyt yhden vuorokauden sisällä on ollut noin 10 000 mg ja sitä en perhana suosittele kenellekään. Koetan kohta taas kerjätä isompia kapseleita. Alkoholia en koskaan ota lyytien kanssa, on parempi fiilis jos ei sekoita sitä alkolla.Dent0n wrote: Thu 14 Mar 2019, 04:03 Sain viime kesänä psykiatrilta Lyytejä ahdistukseen kun itse pyysin - kerroin suoraan että olen joskus kokeillut ja auttoi ahdistukseen. Määräsi mulle 2 x 75 mg. No minähän aloin heti niillä viihteilemään. Aluksi riitti melko pienet määrät hyvään oloon, mutta nopeasti toleranssi lähti vaan kasvamaan ja kasvamaan. Kyllä niitä melkeinpä levyllinen pitää ottaa nykyään. Olen pahassa psyykkisessä koukussa kyseiseen lääkkeeseen.
"Tänään sinun on voitettava eilinen itsesi."
-
puhallus
Oli pakko lainata tätä kun kuulostaa niin sekopäiseltä. Vedät jo nyt aivan poikkeuksellisia doseja. En tiiä mitä lääkärille oikeen sanot mut eikö sielläkin tuu raja joskus vastaan?Dent0n wrote: Sat 01 May 2021, 09:25 satsi minkä olen vetänyt yhden vuorokauden sisällä on ollut noin 10 000 mg […]Koetan kohta taas kerjätä isompia kapseleita.
Mä oon muutaman 150mg:n tässä syönyt pitkän tauon jälkeen ja loistavalta lääkkeeltä kyllä jälleen tuntuu. Aion kyllä pitää välipäiviä paljon ja vuorokauden katto se 450mg koska todella helposti tähän taas voi tottua.
-
Mekstori
- Psykonautti
Itse tutustuin lyricaan joku 3kk sitten. Ihan loistavalta tuntui aluksi 300mg mut annos nousi nopeesti sinne 900-1200mg viihteellisessä käytössä. Useita taukoja ollut tässä kyllä ja nyt pidin jonkun 2-3 viikon tauon. Nollatoleilla piti sitten ottaa 900mg ja 40mg oxynormeja päälle. Oli lihasten nykimistä ja tuntui sähköiskuja hieman päässä ja jotain kuvioita näkyi myös kun silmät laittoi kiinni. Tuntui että oli lähellä epileptinen kohtaus vaikka en sellaista koskaan oo saanut. Piti välillä nousta seisomaan ettei uppoa ihan siihen nykimiseen. Hurjia doseja täällä kyllä porukalla
Muuten oon kyllä tykännyt lyricasta jollain 150-300mg annoksella arkisin ahdistusta poistamaan. Töitä pystyy hyvin tekemään tolla annoksella ja on vähän rennompi fiilis.
Onko paha jos tramadolin kanssa ottaaa? Molemmat taitaa pienentää kynnystä kohtauksiin niin mietin, että ei varmaan kannata millään isoilla annoksilla ottaa.
Muuten oon kyllä tykännyt lyricasta jollain 150-300mg annoksella arkisin ahdistusta poistamaan. Töitä pystyy hyvin tekemään tolla annoksella ja on vähän rennompi fiilis.
Onko paha jos tramadolin kanssa ottaaa? Molemmat taitaa pienentää kynnystä kohtauksiin niin mietin, että ei varmaan kannata millään isoilla annoksilla ottaa.
-
Trapped
- Psykonautti
Otin äsken 70mg metkua boostaamaan 6 kpl 150mg ja kaljaa päälle Alko toleranssia löytyy 10vuoden päivittäise juomisen/alkoholismin takia hyvin, Pregabaliiniin ei atm yhtää
ihan jees että sai näitä kun tuli koko viime yö valvottua 10kpl 54mg concertaa hihaan ni vähä ryytny, mut kyl tää täst koht.
Mikäköhän sii oli kun viimeks, ku samal dosel mut olin juonu jo valmiiks varmaan 3promille humalat ni tuli joku kohtaus et oikeesti kuulema valus hiki ku hanast vääntämäl (metku?) ja pulssi hakkas vitun kovaa? itte en edes muistanu mitään tosta kun oon ton muistin vetäny alkoholin kanssa vessanpöntöstä alas, mut muija sanos et näytti aika pahalta.
ite järkeilin just et metkuhiki+3‰humala+900mg lyricaa ni tullu jottai yhteis vaikutusta.
Mut joo näillä mennään!
ihan jees että sai näitä kun tuli koko viime yö valvottua 10kpl 54mg concertaa hihaan ni vähä ryytny, mut kyl tää täst koht.
Mikäköhän sii oli kun viimeks, ku samal dosel mut olin juonu jo valmiiks varmaan 3promille humalat ni tuli joku kohtaus et oikeesti kuulema valus hiki ku hanast vääntämäl (metku?) ja pulssi hakkas vitun kovaa? itte en edes muistanu mitään tosta kun oon ton muistin vetäny alkoholin kanssa vessanpöntöstä alas, mut muija sanos et näytti aika pahalta.
ite järkeilin just et metkuhiki+3‰humala+900mg lyricaa ni tullu jottai yhteis vaikutusta.
Mut joo näillä mennään!
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.
Örsöt Syö Vain Leipää.
-
SadPanda
- LD50
No eikö teillä klinikalla ole kerrottu miten helvetin vaarallista metkulla on leikkiä tollee varsinki alkoholin ja muiden lamaa vien kanssa. Joku myrkytystila sul ollu päällä. Ite heräsin muutamat kerrat katetroituna ja oksennuksesta (omasta) ja kiitän onnea etten oo kuollut.Trapped wrote: Tue 05 Jul 2022, 16:40 Otin äsken 70mg metkua boostaamaan 6 kpl 150mg ja kaljaa päälle Alko toleranssia löytyy 10vuoden päivittäise juomisen/alkoholismin takia hyvin, Pregabaliiniin ei atm yhtää
Mut joo näillä mennään!
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
dpi
- Lepakko
Hyvä toveri, pääset tolla setillä vielä hengestäs .Trapped wrote: Tue 05 Jul 2022, 16:40 Otin äsken 70mg metkua boostaamaan 6 kpl 150mg ja kaljaa päälle Alko toleranssia löytyy 10vuoden päivittäise juomisen/alkoholismin takia hyvin, Pregabaliiniin ei atm yhtää
Mut joo näillä mennään!
Kaikella hyvällä sanon.
Muista että jokainen elämä on - oli se sit miten paskaa tahansa - niin arvokas.
Meissä on vitusti potentiaalia, kun edes vähän yrittää.
Riippuvuuskärsimys ja reflakärsimys on lopulta aivan yhtä tuskallisia.
—
Toi sydämentykytys ja hikoaminen johtuu ihan siitä että sun keho on aivan äärirajoilla.
Metadoni alentaa sydämen sykettä ja stimut nostaa sitä = suuri riski saada sydäri t m s.
Aina ei tarvitse edes aineta lopettaa kokonaan, joskus vähentäminen on jopa turvallisempi idea.
Oletko siis metadoni-hoidossa?
Jos olet, ihmettelen miten saat lääkkeesi päivittäin noilla promilleilla
Kuullut huhua että viimeisen vuoden aikana moni metadoni potilas on delannut korvaushoidon aikana. (Alko-metadoni ja usein myös gabapentinoidit).
Tiedä sitten onko syynä resurssipula vai mikä.
Lyrica ja gabapentiini on oikeesti vaarallinen kombo muiden lamaavien kanssa.
Kaikkea hyvää
(Kiitos Dexman quoten säilymisestä;-)tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!
Keep It Unreal.
-
dpi
- Lepakko
Elämäni ainoat kouristuskohtaukset olen saanut nimenomaa Tramali & Lyrica kombolla (jotka oli vielä respalla, ja kait melkein ohjeen mukaan jopa käytin).Mekstori wrote: Mon 21 Jun 2021, 17:44
Eli ei kannata tosiaankaan isommilla annoksilla leikkiä.
Keep It Unreal.
-
Trapped
- Psykonautti
Mitäs vittua mulle eilen tapahtu söin 75mg lyricoita edellisiltana 900mg edestä ja aamulla ennen korvaushoitoa otin 2kpl 75mg mitkä ei voinut siis tähän vaikuttaa.
mutta kun odotin dösää niin yhtäkkiä Alko silmässä tuntua silleen sähköiskumaisesti ja selkä meni kyyryyn ja pää kääntyi väkisin katsomaan taivaalle ja kädet nykimään en pystynyt mitenkään vaikuttamaan tähän ja tätä kramppaamista kesti joku 10sec kunnes loppui..
illalla tuli vielä uudestaan mutta paljon lievempänä.. ennen ei oo lyricoitten kans ollu ongelmaa. olin siis ottanu ivnä concertaa kans ja valvonu 2 yötä ja metis 70mg
mutta kun odotin dösää niin yhtäkkiä Alko silmässä tuntua silleen sähköiskumaisesti ja selkä meni kyyryyn ja pää kääntyi väkisin katsomaan taivaalle ja kädet nykimään en pystynyt mitenkään vaikuttamaan tähän ja tätä kramppaamista kesti joku 10sec kunnes loppui..
illalla tuli vielä uudestaan mutta paljon lievempänä.. ennen ei oo lyricoitten kans ollu ongelmaa. olin siis ottanu ivnä concertaa kans ja valvonu 2 yötä ja metis 70mg
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.
Örsöt Syö Vain Leipää.
-
Dexma
- Moderator
Kouristuskohtauksen alkua. Eli lyrica alentaa kouristusrajaa samoin kuin tramali. (On sille kouristelurajalle joku parempi nimikin...)Trapped wrote: Thu 06 Oct 2022, 11:41 Mitäs vittua mulle eilen tapahtu söin 75mg lyricoita edellisiltana 900mg edestä ja aamulla ennen korvaushoitoa otin 2kpl 75mg mitkä ei voinut siis tähän vaikuttaa.
Mut siis joo. Oot ottanut 900mg lyricaa joka on erittäin paljon ja stimuja samalla, mikä on erittäin iso ei ei. Tästä lähtien kouristelukynnyksesi myös on alempi eli tuo oli vähän varoitus sun kropalta. Eli tästä lähtien et voi käyttää noin isoja lyrica annoksia ja koskaan ei kannata stimuja samaan aikaan.
Tramalin kanssa kannattaa olla jatkossa kans varovainen.
Tosiaan voit saada kovan epilepsiakohtauksen tulevaisuudessa noista lääkkeistä, jolla voi olla myöhemmin isoja vaikutuksia. +ne kouristelut ei ole kivoja koskaan sulle tai lähellä oleville ihmisille.
-
dpi
- Lepakko
Kouristuskynnys;-Dexma wrote: Fri 07 Oct 2022, 10:07Kouristuskohtauksen alkua. Eli lyrica alentaa kouristusrajaa samoin kuin tramali. (On sille kouristelurajalle joku parempi nimikin...)Trapped wrote: Thu 06 Oct 2022, 11:41 Mitäs vittua mulle eilen tapahtu söin 75mg lyricoita edellisiltana 900mg edestä ja aamulla ennen korvaushoitoa otin 2kpl 75mg mitkä ei voinut siis tähän vaikuttaa.
Mut siis joo. Oot ottanut 900mg lyricaa joka on erittäin paljon ja stimuja samalla, mikä on erittäin iso ei ei. Tästä lähtien kouristelukynnyksesi myös on alempi eli tuo oli vähän varoitus sun kropalta. Eli tästä lähtien et voi käyttää noin isoja lyrica annoksia ja koskaan ei kannata stimuja samaan aikaan.
Tramalin kanssa kannattaa olla jatkossa kans varovainen.
Tosiaan voit saada kovan epilepsiakohtauksen tulevaisuudessa noista lääkkeistä, jolla voi olla myöhemmin isoja vaikutuksia. +ne kouristelut ei ole kivoja koskaan sulle tai lähellä oleville ihmisille.
Ja joo, kyllä kroppaa kannattaa sen verran kuunnella, että jos meinaa alkaa kouristelemaan, ollaan jo vaarallisilla vesillä . Kouristuskynnys kun ei palaudu entiselleen kun on sen yhdenkin kerran mennyt yli hermojärjestelmässä.
Toki en tiedä jos vaikka psilosybiini tms. Auttaisi palauttamaan neuroplastisuutta ennalleen.
Mutta pääsääntöisesti kerran kun on kouristellut, se kynnys seuraavaan on aina vaan pienempi ja pienempi.
Lyricalla on paha toi vaikutus kouristuskynnyksen alenemaan. Kuin myös riski rabdomyolyysiin (lihaskudoksen vaurioituminen). Etenkin stimujen kanssa. Joissain tutkimuksissa Lyrican on todettu aiheuttavan hermoyhteyksien surkastumista.
Lyrica on väärinkäytettynä petollisen vaarallinen verrattuna moniin varsinaisiin huumeisiin.
Jos ei 600mg riitä tuomaan mitään oloja, oma kantani on että kannattaa kuosit silloin löytää muista aineista.
Keep It Unreal.
-
Bentseeni
- Lepakko
Olen käyttänyt lyricaa 7v about 8kk ihan päivittäin vaikka mulla ei ole koskaan ollut kyseiseen lääkkeeseen reseptiä, mutta kun kaikilla kavereilla ja tutuilla tuppaa olemaan, heiltä bentsot on otettu pois. Ite pidän kiinni kynsin ja hampain 2006 vuodesta saamistani Rivatril ja Tenox resepteistä.
No siis asiaan, pidin 3 viikon tauon lyricasta, ajoin hitaasti alas, eihän se nyt ihan helppo nakki ollut
varsinkin kun lopetin tupakoinnin samaan aikaan. Suurin miinus oli että unta oli todella vaikea saada, vaikka otti ketipinoria 50mg, Tenoxia 2 x 20mg ja 4mg klonatsepaamia alla. No kun tööttäsi 4mg sirkkaa niin kyllä se sitten lähti taju kankaalle. Tuon tauon kun rikoin ottamalla 300mg kapselin, voi hemmetti!
toimi tyyliin samalla tavalla kun ekalla kerralla, en pystynyt olemaan hetkeäkään paikoilla, käytin sen hyödyksi ja rupesin siivoomaan kämppää, välillä oli otettava seinistäkin tukea, ei siinä alla tainnut olla kun vähän buprea. No sain kämpän puts ja cleaniks, sen jälkeen suihku ja tipahdin ennenku pää oli tyynyssä ja nukuin 12h erittäin hyvät unet. No mitä tuosta sitten opin, en rupea syömään lyricaa enää päivittäin, sen teho katoaa siinä. Jännä että esim kaverini lyrica purkissa lukee "säännölliseen käyttöön"
Kun nykyään munkin Riva purkissa lukee, että VAIN tarvittaessa se 2x2mg annos. Milloinkohan sitä tajutaan ettei se lyricankankaan jokapäinen syönti hyvästä ole. Lyrica reflat on sekoitus bentso refloja ja opioidi refloja, silti olematta niitä. Kumma lääke
No siis asiaan, pidin 3 viikon tauon lyricasta, ajoin hitaasti alas, eihän se nyt ihan helppo nakki ollut
varsinkin kun lopetin tupakoinnin samaan aikaan. Suurin miinus oli että unta oli todella vaikea saada, vaikka otti ketipinoria 50mg, Tenoxia 2 x 20mg ja 4mg klonatsepaamia alla. No kun tööttäsi 4mg sirkkaa niin kyllä se sitten lähti taju kankaalle. Tuon tauon kun rikoin ottamalla 300mg kapselin, voi hemmetti!
toimi tyyliin samalla tavalla kun ekalla kerralla, en pystynyt olemaan hetkeäkään paikoilla, käytin sen hyödyksi ja rupesin siivoomaan kämppää, välillä oli otettava seinistäkin tukea, ei siinä alla tainnut olla kun vähän buprea. No sain kämpän puts ja cleaniks, sen jälkeen suihku ja tipahdin ennenku pää oli tyynyssä ja nukuin 12h erittäin hyvät unet. No mitä tuosta sitten opin, en rupea syömään lyricaa enää päivittäin, sen teho katoaa siinä. Jännä että esim kaverini lyrica purkissa lukee "säännölliseen käyttöön"
Kun nykyään munkin Riva purkissa lukee, että VAIN tarvittaessa se 2x2mg annos. Milloinkohan sitä tajutaan ettei se lyricankankaan jokapäinen syönti hyvästä ole. Lyrica reflat on sekoitus bentso refloja ja opioidi refloja, silti olematta niitä. Kumma lääke
-
Lyricaman
- Tuppisuu
Onko 2,50e 150mg Lyricoista PK-seudulla OK hinta? Vai todella riisto hinta. Levy missä 14kpl sitten 35e?
TOO MUCH JUNKIE BUSINESS
-
Trapped
- Psykonautti
no 150mg levyn hinta lähes poikkeuksetta tääl Turuus se 40€Lyricaman wrote: Sat 29 Oct 2022, 13:23 Onko 2,50e 150mg Lyricoista PK-seudulla OK hinta? Vai todella riisto hinta. Levy missä 14kpl sitten 35e?
ja 300mg levy 70e ni ei oo ryöstöhinta
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.
Örsöt Syö Vain Leipää.
-
Trapped
- Psykonautti
joo nyt on loppunu noi ku laiton annoksen alas, niin ollu pal parempi. 7 viinakramppia sain ku join vielä kunnol, mut nyt lopettanu sen ja sit olin vuoden kramppaamatta ja sit tosiaan randomisti tuli kunnon kramppi kun otin vaan 150mg ja medikinetti IV..
et varmasti täytyy rauhottuua tän kans varmaan tolla juomisella ja kramppailul yhteyt tähän tilanteeseen.
mut nyt kiitos vastauksist laitto miettiin
et varmasti täytyy rauhottuua tän kans varmaan tolla juomisella ja kramppailul yhteyt tähän tilanteeseen.
mut nyt kiitos vastauksist laitto miettiin
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.
Örsöt Syö Vain Leipää.
-
Makkeold
- Tuppisuu
Nonii nyt tilanne se että olis mahdollisuus lyrica reseptiin. Ihan tuntematon tuote ei kyseessä silloin. Jotenkin voisin kuvitella että ookeasti auttaa ahdistuneisuus häiriöön. Sitä lekurit ei tiedä että käytän lähes päivitäin opioideja tosin hyvin pienellä annoksella (tramal bubre kodeiini) ja tiedänkin jo että buustaa. Muutama asia huolettaa pitääkö alkoholi jättää kokonaan vai riittääkö että ryyppypäivänä jättäänottamatta? (Näitä päiviä vähän alle 10 vuodessa). Voiko tämän saada pysyväksi yhtään ei huvita lähteä ajamaan alas? Jos saan nämä perutaanko nykyinen paminresepti ja mitenköhän panacodit?Ja hurja ajatus että näillä vois lopettaa opiodit tai ainakin niin että ei päivittäistä. Tosiaan diagnoosi sekä jalkaan säteilevän hermokipu että ahdistus häiriö.
-
tRip
- Moderator
Lyricaa tosiaan käytetään hermopaattiseen kipuun, sekä ahdistuneisuushäiriöön.
En näe ongelmaa muiden lääkkeiden saamiseksi.
Kannattaa aloittaa mahdollisimman pienellä annoksella, ja löytää itselle toimivin annos, koska kyllä ihan jo 50-75mg:kin toimii jo hyvin (x2 päivässä). Sekä ahdistuneisuutee, että ainakin itsellä myös hermovammaan.
Jos heti lähtee nostamaan annoksia, niin toleranssiin vain taivas on rajana, ja lopulta mikään annos enää kuin pidä mielen vakaana.
Itse sanoisin että 150mg päiväannoksee. (2x75mg) asti alkoa voi käyttää, mutta en tietystikään suosittele.
Millaisista annoksista puhutaan kun puhut ryyppypäivistä?
En näe ongelmaa muiden lääkkeiden saamiseksi.
Kannattaa aloittaa mahdollisimman pienellä annoksella, ja löytää itselle toimivin annos, koska kyllä ihan jo 50-75mg:kin toimii jo hyvin (x2 päivässä). Sekä ahdistuneisuutee, että ainakin itsellä myös hermovammaan.
Jos heti lähtee nostamaan annoksia, niin toleranssiin vain taivas on rajana, ja lopulta mikään annos enää kuin pidä mielen vakaana.
Itse sanoisin että 150mg päiväannoksee. (2x75mg) asti alkoa voi käyttää, mutta en tietystikään suosittele.
Millaisista annoksista puhutaan kun puhut ryyppypäivistä?
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..