Mä pääsin aloittamaan viime keskiviikkona korvaushoidon.

22v olen vielä muutaman kuukauden ja päivittäiskäyttöä tulee pian 6v täyteen. Annos ollut 4mg iv vrk, välillä mennyt 6mg ja pahimmillaan 8mg. Kun sain myöntävän päätöksen tosta aloituksesta, niin teki mieli itkeä onnesta. Oon niin helpottunut ja tuntuu et tää hoitoon pääsy pelasti mut ja nyt mun elämä voi oikeasti alkaa, kun ei oo enää sitä että koko päivä pyörii subun ympärillä. Jatkuva ahdistus ja pelko siitä, miten rahat ja kama riittää ja joudunko olemaan kipeä. Lokakuussa meni kämppä alta kun jäi 3kk vuokrat rästiin ja rahat subuun. Muutaman kerran koitin ottaa yliannostuksen, kun olin niin väsynyt kaikkeen.
Tosi harvinaista ja hyvin perusteltua piti olla, että näin nuorena päästetään khoitoon, mutta onneks katsottiin että oon niin sitoutunut ollut koko ajan jne. ettei kaatunut siihen. Nyt on annos 12mg ja oon tosi yllättynyt siitä, ettei mun tee mieli piikittää yhtään ainakaan vielä. Oon ollut kyllä tosi väsynyt siihenkin hommaan jo viimeiset pari kk, kun välillä joutuu aamulla kaivaan toimivaa suonta viiden neulan kanssa ja käsi vuotaa ku seula, eikä oo enää niin kivaa kuin silloin, kun sain vedettyä vedot aina nopeesti, vielä kun muut väsäs omiaan niin omat oli ines.

En oo jaksanut pyöriä huumeporukoissa aikoihin ja muutenkin käyttö on rajoittunut subuun ja bentsoihin. Sillon tällöin poltellut jos joku tarjonnut.
Rivatrilia mulla menee 4mg kun sitä oon viime syksyyn saakka syönyt tolla annostuksella lääkärin määräyksestä, kunnes seuloissa näkyi bupre ja sen jälkeen aloin kadulta ostamaan. Sitä aletaan tiputtaa 0,5mg parin viikon päästä käsittääkseni kuukaudessa. Sit tilalle opamoxit mikä kyllä vähän vituttaa, kun ne ei oo ikinä auttanut mulla ahdistukseen.

Kun mulla kuitenkin on aina ollut perusteltu syy syödä bentsoja, ei missään vaiheessa oo ollut viihdettä vaan ihan oikeaan ahdistukseen mikä johtuu lapsuusiässä alkaneista traumoista.
Tosiaan oli vähän ongelma aluksi toi hoitoon pääsy kun tolloin syksyllä vasta päätin tulla "kaapista ulos" käytön suhteen ja hain apua. Kun ei oo käyttöhistoriaa näkyvissä missään tiedoissa, niin kävin joulukuussa 10pv katkolla, mut ne vaihto rivat 3x 15mg opamox 3krt päivässä + 20mg tenox illasta. Lääkäri koitti ajaa viikossa alas multa bentsot, vaikka subun takia sinne menin. Ekan kerran kun uhkasin lähteä, koska pää meinas hajota niihin bentsoviekkareihin ja en nukkunut kuin ekana kahtena yönä. No sain sit 10 pamit mitä luvattiin 30mg päiväs, mut sainkin sen päivän syödä niitä sillä annoksella, koska kun menin seuraavana päivänä päivälääkkeelle, niin sainkin enää 5mg...

Sit meni kuppi nurin ja lähdin pois. Sen jälkeen koitettiin helmikuussa avokatkoa, mutta 5pv jälkeen retkahdin vetämään ja siitä se meni taas oikeastaan päivittäiseen käyttöön taas, nii jätettiin se sit kesken ja aloitettiin khoidon arviointi.
Sillon alussa kun kuuli miten kauan tulee menee, niin pelotti kyllä et miten jaksaa niin monta kuukautta, mutta aika menikin yllättävän nopeesti ja onneks käytäntö oli muuttunu vuoden alussa silleen, ettei tarvinnut enää verkostopalaverin käynnin jälkeen odottaa päätöstä toiselta osapuolelta vaan se tehtiin heti siellä paikan päällä.
Tulipas kunnon romaani ja saattoi mennä aiheen ohi välissä, mut piti tulla kirjoittamaan pitkästä aikaa tänne omia kuulumisia. Viimeksi kun oon kirjoittanut niin olin ollut hetken kuivilla, mut sekin oli aikalailla itsensä kusettamista, koska vedin oikeasti sillon vahvempia oppareita... Ja sit päädyin takas subuun ja nyt olen tässä.