Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
User avatar
Velho
LD50
Posts: 2442
Joined: Wed 01 Oct 2008, 20:41
Location: 130

Re: Amfetamiini topic.

Post by Velho »

Paha mennä sanomaan mut luulisin sen johtuvan siitä käyttöannoksesta eli tässä tapauksessa tota piti 100-200mg vetää et sano ees mitää eli 70-80% jatketts(katetta tohon myyntiin)
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
User avatar
NatiHero
Kameleontti
Posts: 768
Joined: Wed 04 Aug 2010, 00:31

Re: Amfetamiini topic.

Post by NatiHero »

Haha, vedin eilen jytyn pommin lirpakkaa just ennen kuin menin auttamaan mutsia siivouksessa. Sellasta tosi kantavaa ja smoothia kamaa, antoi myös mahtavan hyvänolon tunteen vaikka vaan makoilin ens alkuun sohvalla.

Noh, mää oon aina ollut ihan vitun laiska siivoamaan, mutta nyt ei mutsi edes ehtinyt mukaan. Sanoinkin sille, että "ota sää vaan ihan rennosti, anna mää hoidan!" Katteli ihmeissään kun jynssäsin koko asunnon lattiasta kattoon, kaikki taso,kaapit yms. Ja vielä tiskasinkin.

Kerroin mutsille, että otin amfea just siks, että jaksan hoitaa hommat kunnolla (puhutaan myös mun päihde asioista täysin avoimesti ja kuhan en oo silleen paskalla tavalla kuosit, niin ei sitä haittaa. Ja tietysti ettei lähde lavasta meno). Mutsi totesi että seuraava suursiivous kun on niin se sponssaa mun vauhdit, jos se kerran noin toimii :D

Ja myös, että kun ennen se on sanonut että pilvi ja ekstaasi on todella ok, joskus se pyys mut kylään ku kerroin ottaneeni mämmiä: se saa huolellisen niska ja pohje hieronnan multa ja se sano, että mää oon kuulemma tosi suloinen kun hykertelen onnesta ja möyrin peitoissa leikkien koiran kanssa :D Ton hieronnan se keksi kun joskus valitteli niska kipuja, just kun sillonen muija toi mulle naksun. Muija sano sille, että joo nyt käytät Heroa hyväkses, että se on onnesta soikeena kun voi miellyttää.:P

Nyt listalle pääsi myös amfe, kuulemma MELKEIN haluis ehkä kokeilla itekin, mutta niin monta tekijää jotka estää sen, että ei kuitenkaan. Mikä on varmaan ihan hyvä vaan.

Ps. Ettei nyt välity ihan väärä kuva, niin yleensä oon ihan selvinpäin ku käyn äidin luona. Hän ite käyttää vaan alkoholia, sitäkin melko harvoin. Pari kertaa polttanut paukut mun kanssa. Eikä se nyt tietenkään mitenkään kannusta mua käyttämään, ei todellakaan. Mutta jos esim. Kahdestaan joku viikonloppu "vaihdetaan vapaalle " niin se ite ottaa kuppia, mutta tajuaa, et mulle se ei silleen yleensä uppoo. Suhtautuu hyvin liberaalisti asiaan ja ymmärtää, että mää vaan mielummin valitsen jonkun muun vaihtoehdon. Oon aina ollut näistäkin jutuista rehellinen ja ollaan puhuttu avoimesti. Hän on tosi tyytyväinen kun oon päässyt korvaushoitoon ja että kuosaus on sen myötä pikkuhiljaa koko ajan vähentynyt. Kannustaa mua harrastuksissa ja rakastaa mua edelleen, vaikka pahempina aikoina oon ollut aivan vitun ilkee sille ja muutenkin spedeilly. Kasvattanu mut ja siskon ihan perkeleen hienosti!

Mulla on ihan paras mutsi, ei parempi vois ollakkaan <3





Niin sain tänään ihan hyvät aamuvedot, jos joku ei sitä vielä arvannut lol :P Nyt kirjastoon vähän lueskeleen. Tän päivän jälkeen taas vähän enemmän breikkiä amppelista ainakin, varmaan myös muista. KH lääke ja resepti bentsot ainoastaan. Huh, kun tulikin tekstiä. Tulkaa joku tampereen edustaja mun kaveriksi. Jos oikeesti joku haluis tavata, nii rohkeesti yksityisviestii vaan tulemaan!
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
User avatar
Velho
LD50
Posts: 2442
Joined: Wed 01 Oct 2008, 20:41
Location: 130

Re: Amfetamiini topic.

Post by Velho »

Ahh pitkästä aikaa toimivaa alfametyylifenetyyliamiinia! 0.8g tuli nautittua emännän ja viuhti-diilerin kans kolmee osaa ja hyvi pärisee
0.8÷3=☠ :up: 😱⚡
Tos ois kuva mun paidasta tällä hetkellä. Aika osuvasti sattu olee päällä 8)
http://imgur.com/gallery/hgJo0cb
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Musta8
Lepakko
Posts: 163
Joined: Fri 13 Aug 2010, 17:23
Location: Lande

Re: Amfetamiini topic.

Post by Musta8 »

Amfetamiini topic. Ehkä tännekki asiaa pitästä aikaa. n3 kk. Sitten katkes metadonikorvaushoito.
Olot oli niin helvetilliset et oli pakko hakee yksityiselt bentsot ja gabat.
Mut ite siis prosessiin. Ilman amfetamiinia en olis selvinnyt näistä oloista ja ilman hyviä ystäviä.
Piriä menee päivittäin bentsojen sekä Subutexin kera mut eipä toi hommaamine oo mikää hirvee homma ollu ku tuntee oikeest ihmiset (asevelihinnat)
Tuntuu silti et piriin nyt jäänyt enemmän koukkuun kun opioideihin (esim. vasta tarjottiin 80mg väsätty contti lusikassa) mutta kieltäydyin koska otan vain subua ja se vetäminen on että kunhan terveenä. En tarvi muuta ku S. En suostu esim. Palladoneja edes ottamaan
Hi..!
User avatar
NatiHero
Kameleontti
Posts: 768
Joined: Wed 04 Aug 2010, 00:31

Re: Amfetamiini topic.

Post by NatiHero »

Onko kellään hajua mikä jatkeaine pirissä aiheuttaisi hillittömän allergiareaktion? Muutama paskapulveri joilla ei ole ollutkaa mitään tekemistä amppelin kaa, on aiheuttanut pahat oireet kuten: Rinnan ja kasvojen punoitusta, niskan ja ympäristön kuumotusta, kurkun puristumista ja vaihtelevaa kutinaa.

Nuo eivät ole edes toimineet. Tässä yön aikana tuli vedettyy ihan toimivaa, suorastaan kelvollista poretta josta tuli toisista tööteistä VOIMAKAS allergiakohtaus. Todella voimakas kuumotus ja sydämentykytys yms.

Nuo allergiaporeet ei mikään ole liuennut täysin ja valkoseks vähän muuttanu veden.

Valaiskaapas viisaammat!
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
User avatar
Don
Lepakko
Posts: 208
Joined: Sun 19 Apr 2015, 13:34

Re: Amfetamiini topic.

Post by Don »

Nesteen valkoinen väri kertoo, että poreen jatkaja on käyttänyt vääriä jatkeita tai mahdollisesti lääkkeitä, joiden sideaineet puolestaan värjänneet veden valkoiseksi. Ja vaikka käyttäisi kylmää vettä, niin osa siitä paskasta silti liukenee veteen ja sieltä pumppuun. Jos tuntuu, että olisi jatkettu jälkimmäisellä, niin silloin etsitään myyjä käsiin.
User avatar
Velho
LD50
Posts: 2442
Joined: Wed 01 Oct 2008, 20:41
Location: 130

Re: Amfetamiini topic.

Post by Velho »

Kuullostaa iha sildenafiiliilt tuo reaktio ja käsittääkseni sitä ruvettu työntää sekaa ku pitäs 'buustaa' tai no nousta paremmin ja nousee jotai muutaki kyl :doh:

Edit. Ja vetojen väriki täsmää. Tuliks ees boneri?

Tai sit 2. Skenario on duact pseudoefedriini ja akvartsiini vaikuttavina aineina mikä tuli mielee tost kuumotus sanast yms. Iha jäätävän hirvee 'jatke' ite vedin tietoisena sellasta viuhtii ja ei helvetti ku ahisti ja hirveet vainoharhat ja tykytykset päällä :down:

Tai pahimmassa tapauksessa molemmat ja 0% sitä itteää
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
User avatar
Velho
LD50
Posts: 2442
Joined: Wed 01 Oct 2008, 20:41
Location: 130

Re: Amfetamiini topic.

Post by Velho »

Tänää tuli ostettuu affee ~1g ja iha jees katu piiskaa mut täs on varmaa jtn 3-FPM tai jtn seassa ku valvottaa kummasti mut iha amfelle döfäs :mrgreen:

0.56g meni alkuu emännän kans puolix ja sit sai viel piuhalle toise samallaise et oli tasurit :up:

Ja tota pseudoefedriinii ottanu 240mg p.o jos vähä buustis tätä viel.

Ei kyl väsytä nyt pitää vetää uniryynei naamaa ja mennä kokeilee jos sais nukuttuu tai levättyy ees vähä
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
reseptorit
Psykonautti
Posts: 71
Joined: Sat 15 Mar 2014, 12:14

Re: Amfetamiini topic.

Post by reseptorit »

Tuli nyt pitkästä aikaa kunnon pöhinää! Ehkä hitusen metukalla höystetty, mutta omasta mielestä ei haittaa :love:
Tuli otettua se 0.2 startit IV ja näillä kestotoleilla ei enempää tarvii ottaa :D

Tuote ulkoisesti hieman rusehtavaa jauhetta ja haisee rikille. Pitää testata tuota Asetoonipestä.
kun löytyy Bilteman (KEMIALLISESTI PUHDASTA) Asetoonia. ;)
reseptorit
Psykonautti
Posts: 71
Joined: Sat 15 Mar 2014, 12:14

Re: Amfetamiini topic.

Post by reseptorit »

Tuli tuossa pariviikkoa sitten tyypattua semmoista Alakertaa ettei muut vedä vertaa :cheers:
Tämä oli kyllä netistä eikä kadulta mutta parasta mitä olen saanut käsiini.
Prosentteja luvataan vähintään 50% paste-muodossa, joten annoin tavaran kuivua.
Kuten yleensä teen kostean pörrin kanssa. Painoa putosi 2g joku 0.4g.
Kuivattuna jo 0,03 oli jo toimiva annos ja 0,1 Max annos mitä otin.
Kyllä pakko sanoa että tuli siitä sävärit ja kovat mutta tasaiset nousut.
Pupillit laajeni isoiksi ja hampaat löi leukaan kiinni.

Sen huomasin tarjotessa alle 0,1 vetoja että heput ei uskoneet sen sanovan mitään :mrgreen: :doh: Huomasi kyllä että kuinka tyhmiä ihmiset voi olla.
Ei meinannut millään uskoa vaikka sanoin että puhdasta on ja ei tarvii paljoa ottaa.
Lopulta sain hänet lopettamaan urputtamisen ja väsäämään vedot.
Vetojen jälkeen tämä kenelle tarjosin sanoi "kyllä tuosta tuli maku kurkkuun ja kyllä tuo jotain sanoo" xD
User avatar
NatiHero
Kameleontti
Posts: 768
Joined: Wed 04 Aug 2010, 00:31

Re: Amfetamiini topic.

Post by NatiHero »

Ai saakeli nyt on laatu kohdallaan täällä. Sain 1g ihan hienoo pulveria josta sanottiin että "sori, ei oo nyt piriä, et tää on amfetamiinia ;) ", hyvin pilke silmäkulmassa. Sen näkönen virne että tiesin heti, että nyt on tiukkaa. Ja niin se kyllä olikin. Varmaan kertoo jotain, et siitä grammasta veti 3 parempaan tasoon tottunutta veturia, yhteensä seitsemät vedot. Ite vedin vikoilla isoimmat (jotka ei silti mitenkään isot ollu kuitenkaan) niin jumatsuikka kun lässähti ne. Ekat 20min joutu vaan keskittyy hengitykseen ja istumaan aloillaan, yökäytti oikeen ja paikallaa istuessa valu Tammerkoski kainaloista. Ja vaikutukset mitä toi antaa on juuri sellaiset mitä mun makuun on optimi poreessa. Täydellistä mulle.

Eli antaa oikein euforiset, kuitenkin ikäänkuin pehmoiset lähdöt. Sen jälkeen erittäin pitkään kantavaa tasaisen smoothii amfetamiinii. Ei mitään negatiivista sivuvaikutuksia, ei sellasta sutina kimpoilua.

Jatkan vielä tätä viestiä kun saan laturiin puhelimen.

-HappyHero
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
User avatar
OpportuNisti
Psykonautti
Posts: 82
Joined: Sat 22 Apr 2017, 17:27
Location: Tellus

Re: Amfetamiini topic.

Post by OpportuNisti »

Viime aikoina saanut ylivoimaisesti parasta amfea ikinä. Ei ole enää paluuta entiseen: on "amfetamiinia" ja on amfetamiinia. Ja tämän saman olen kuullut useasta suusta, jopa vanhanliiton jermuilta. Erittäin kokeneetkin öyskäävät jatkuvasti.

Olen saanut sitä itselleni n. 20 pinnaa jatkettuna, eli karkeasti 67-70% vahvana. Tästä voi fiksummat laskea millaisena se tuli tehtaalta. "Lol jätkä puhuu prosenteista, et tiedä mistään mitään!" Usein näin kun puhutaan katu/lautapiristä.


Amfe on savimaista/kokkareista, hieman öljyistä ja hieman tahmeaa ja punertavaa. Haju on jotain aivan käsittämätöntä myrkkyä, kuin kemiallinen kuolema. Saat eivät tee todellakaan oikeutta....


Ei mitään iljettävää asetonihönkäisyä, eikä inhottavaa metaa, vaan välittömät mutta hitaat ja pitkät smuutit, miellyttävät nousut. Kantaa myös pitkälle ja on erittäin euforista ja miellyttävää: ei mitään superhikipäässä pyryilyä vaan sitä on ikään kuin itse kuskin paikalla. "Smoothi" kuvailee parhaiten. Ainakin oikealla annostuksella, mutta yli menee turhan helposti.

Aamulla klo 6 ennen töitä otin 0.07g subumixi-vedot ja päivä meni oikein rattoisasti: aikaansaava, positiivinen ja erittäin hyväntuulinen. Otin n. 0.05-0.07g redosen klo 15 ja vieläkin ylhäällä.

0.1g vedot aivan ehdoton maksimi mitä tätä uskaltaa ottaa. Eräs kokenut kehäkettu otti 0.17g ja laattasi, yli meni että heilahti. :D
"My name isch Bond, Jamesch Bond" - Schean Connery
User avatar
NatiHero
Kameleontti
Posts: 768
Joined: Wed 04 Aug 2010, 00:31

Re: Amfetamiini topic.

Post by NatiHero »

Tääsä ite kans vähän ns. perussettiä tasokkaampaa vipinää tullut eilis illasta vedettyä. Kuvailin kaverille, että "vähä niiku sellanen... kirkas vaikutus, euforinen ja smoothi, kantaa tasasesti pitkään. Juuri sopivaa tämän päivän käyttötarkoitukseen, Mi Gusta!

Rainbow merkkisiä "palautusjuomia" eli 2dl kokosia vähän kuin pirtelömäisiä juomia joissa hiilarit 20g ja protskut saman 20g/ 1 purkki. Tulee vähä polttoainetta kropalle niin jaksaa pöhistä. just tossa kaveri olis halunnu vetää jo seuraavia, mut sain suostuteltuu koittaan juoda tommosen. Eipä ollut enää vedoille pientäkään tarvetta :mrgreen:

Oujee velka-asioita saanut hiton hyvin kuntoon ja tänään kaikkee kivaa ohjelmaa päiväksi :up:

HappyHero on Fire or atleast pretty much tweaking. Tai jotai, ei tässä oo mitää tolkkua enää.

JOTEN STÖGIS KUTSUU! C YA THERE BABY!
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
User avatar
OpportuNisti
Psykonautti
Posts: 82
Joined: Sat 22 Apr 2017, 17:27
Location: Tellus

Re: Amfetamiini topic.

Post by OpportuNisti »

Mikähän on teoriassa korkein puhtaustaso viimeistellylle lopputuotteelle.

Nyt en tarkoita puhdasta freebasea, tarkoitan lopputotteella nimenomaan päihdekäyttöä varten tehtyä valmistetta.

Rautalangasta vielä: lopputuote joka kelpaisi suoraan sellaisenaan käytettäväksi huumaussineena.
"My name isch Bond, Jamesch Bond" - Schean Connery
User avatar
NatiHero
Kameleontti
Posts: 768
Joined: Wed 04 Aug 2010, 00:31

Re: Amfetamiini topic.

Post by NatiHero »

Jos on tarvittavat kemian skillit hallussa ja välineet ja aineet, niin uskoisin, että +90% on kohtuullisen helppoo saada.

Korostan: vatii siis tietotaidon ja osaamisen, sekä ymmärryksen prosessista!
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
User avatar
Velho
LD50
Posts: 2442
Joined: Wed 01 Oct 2008, 20:41
Location: 130

Re: Amfetamiini topic.

Post by Velho »

NatiHero wrote: Mon 26 Aug 2019, 11:13 Jos on tarvittavat kemian skillit hallussa ja välineet ja aineet, niin uskoisin, että +90% on kohtuullisen helppoo saada.

Korostan: vatii siis tietotaidon ja osaamisen, sekä ymmärryksen prosessista!

Totta vaatis vaa "muutamia" kertoja puhdistamista jne ja varmaan myös pitäs olla HCL muodossa tai jonain muuna. Ohjeet mitä ite bongannu sulfaatit ollu 74% mut luulis et tossakin se puhdistus vois toimii :mrgreen:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
User avatar
dpi
Lepakko
Posts: 226
Joined: Sat 10 Mar 2018, 23:54

Re: Amfetamiini topic.

Post by dpi »

OpportuNisti wrote: Sun 25 Aug 2019, 20:56 Mikähän on teoriassa korkein puhtaustaso viimeistellylle lopputuotteelle.

Nyt en tarkoita puhdasta freebasea, tarkoitan lopputotteella nimenomaan päihdekäyttöä varten tehtyä valmistetta.

Rautalangasta vielä: lopputuote joka kelpaisi suoraan sellaisenaan käytettäväksi huumaussineena.
Suolamuodossa amfetamiinin maksimipitoisuus on käsittääkseni ~74%.
Loput on base muodossa. Mut siitähän en osaa sanoa, että mitä on epäpuhtauksien osuus.

Puhdasta kemiaa;~
Eli teoreettinen maksimipitoisuus on tuo 74% sulfaattimuotoisella amfella. Sitä en itseasiassa tiedä miten paljon sitten vaikuttaa se että mitä suolamuotoa käytetään.

Tai sit en käsittänyt lainkaan kysymystä.
Keep It Unreal.
User avatar
NatiHero
Kameleontti
Posts: 768
Joined: Wed 04 Aug 2010, 00:31

Re: Amfetamiini topic.

Post by NatiHero »

Ah sori, en ajatellut taas loppuun asti, tsekakkaa ylempi viesti!
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
User avatar
OpportuNisti
Psykonautti
Posts: 82
Joined: Sat 22 Apr 2017, 17:27
Location: Tellus

Re: Amfetamiini topic.

Post by OpportuNisti »

dpi wrote: Thu 29 Aug 2019, 16:15
OpportuNisti wrote: Sun 25 Aug 2019, 20:56 Mikähän on teoriassa korkein puhtaustaso viimeistellylle lopputuotteelle.

Nyt en tarkoita puhdasta freebasea, tarkoitan lopputotteella nimenomaan päihdekäyttöä varten tehtyä valmistetta.

Rautalangasta vielä: lopputuote joka kelpaisi suoraan sellaisenaan käytettäväksi huumaussineena.
Suolamuodossa amfetamiinin maksimipitoisuus on käsittääkseni ~74%.
Loput on base muodossa. Mut siitähän en osaa sanoa, että mitä on epäpuhtauksien osuus.

Puhdasta kemiaa;~
Eli teoreettinen maksimipitoisuus on tuo 74% sulfaattimuotoisella amfella. Sitä en itseasiassa tiedä miten paljon sitten vaikuttaa se että mitä suolamuotoa käytetään.

Tai sit en käsittänyt lainkaan kysymystä.
Käsitit oikein. Ihan mielenkiinnosta, mihin perustuu juuri 74% sulfaattina? Itse en kemiaa tunne pintaa syvemmälle, joten en lähde edes arvailemaan.

Käytännössä siis ~100% sulfaatti (tarkoitan että on puhdas sulfaatti ilman epäpuhtauksia, ilman muita suoloja, ilman freebasea) amfetamiinista puhuttaessa, niin sen maksimi amfetamiinipitoisuus olisi 74%?

Ja nyt pitää yrittää avata vähän tätäkin: 74% mistä? Mikä on se mihin sitä verrataan, se vakio? Onko teoreettinen maksimi freebase -muodossa se vakio?

PS. En yritä olla nokkela, yritän oikeasti saada aivorattaani naksahtamaan oikeaan asentoon ymmärtääkseni paremmin.
"My name isch Bond, Jamesch Bond" - Schean Connery
User avatar
dpi
Lepakko
Posts: 226
Joined: Sat 10 Mar 2018, 23:54

Re: Amfetamiini topic.

Post by dpi »

OpportuNisti wrote: Wed 11 Sep 2019, 12:15
Käsitit oikein. Ihan mielenkiinnosta, mihin perustuu juuri 74% sulfaattina? Itse en kemiaa tunne pintaa syvemmälle, joten en lähde edes arvailemaan.
Käytännössä siis ~100% sulfaatti (tarkoitan että on puhdas sulfaatti ilman epäpuhtauksia, ilman muita suoloja, ilman freebasea) amfetamiinista puhuttaessa, niin sen maksimi amfetamiinipitoisuus olisi 74%?
Jaa-a, pakko myöntää etten itsekään nyt mikään kemian nero ole, mutta... muttamutta. En siis tiedä mihin tuo 74% perustuu, mutta siis siihen suolaan on sitoutunut tietty määrä emästä, jolloin saadaan yhteistulokseksi 100%. Sitä en siis tiedä että miten se eri suolojen väillä sitten vaihtelee. Tuon 74% olen vain kuullut kemiaa ja farmakologiaa opiskelleelta ystävältä.
Ja nyt pitää yrittää avata vähän tätäkin: 74% mistä? Mikä on se mihin sitä verrataan, se vakio? Onko teoreettinen maksimi freebase -muodossa se vakio?
Tätä kysymystä on vaikea hahmottaa.. Yritän nyt kuitenkin vielä vääntää rautalangasta;-
(amfetamiinissa) siis on sitoutuneena sekä suola&emäs.. ja näistä muodostuu 100% raseeminen amfetamiini.
Se mihin siis verrataan on 100% raseeminen amfetamiini. Jossa on sitoutuneena suola+emäs.. tietyssä suhteessa. Ja tuo suhde luultavasti määräytyy jonkun farmakologisen vakion mukaan (vrt.MAOL-taulukko).

En tiedä osasinko selittää oikein? Jos nyt oikein itsekää siis 100% ymmärrän koko asiaa. Sen ymmärrän lähinnä, että asia vain on näin =)
PS. En yritä olla nokkela, yritän oikeasti saada aivorattaani naksahtamaan oikeaan asentoon ymmärtääkseni paremmin.
Juu, ei kysymisessä mitään pahaa ole. Ja haastaapahan myös omaa tietotaito-selitystaitoa.. Koska välillä itselle asiat vain "ovat", sen syvemmin niitä ole lähtenyt pohtiman.

Mutta siis pakko myöntää, että meni sitä itselläkin aikaa käsittää tuo kyseinen asia (jos nyt käsitän vieläkään täysin).

--

Meni quotet vähän keturoilleen, mutta jos joku osaa valottaa asiaa tämän tarkemmin, niin olisin viisaampi myös itse.

Tässä käsityksessä siis olen itse, ja parhaani nyt koitin selittää sen miten itse olen asian ymmärtänyt.

Freebase muoto on siis se muoto, mikä taas voi olla ja kait onkin 100%... Vapaa emäs siis. Tarkoittaen että emäs on "vapaa" suoloista.

EIkös kemia perustu pitkälti hapan/emäs tasapainoon. Tässä tapauksessa tuo "hapan" nyt sitten on se suola.

Toivonmukaan en nyt johda täysin harhaan, koska tosissaan olen asiaa itsekin mutustellut jo vuosia, enkö oikein osaa tämän paremmin ainakaan asiaa selittää itselleni(kään).
Keep It Unreal.
User avatar
OpportuNisti
Psykonautti
Posts: 82
Joined: Sat 22 Apr 2017, 17:27
Location: Tellus

Re: Amfetamiini topic.

Post by OpportuNisti »

No en tiedä tulinko hullua hurskaammaksi, mutta lisää kysymyksiä tuli mieleen. Olen käsittänyt, että "amfetamiini" eli piri, on raseeminen seos itsessään, eli sisältää sekä dekstro- että levoamfetamiinia. Muutoinhan pitäisi puhua erikseen dekstroamfetamiinista ja levoamfetamiinista, ei "amfetamiinista".

Esimerkiksi Attentin -lääkevalmisteessa vaikuttava aine on deksamfetamiimisulfaatti (dekstroamfetamiinisulfaatti), joten sinälläänhän se ole samaa ainetta kuin "amfetamiini" (mikä on raseeminen seos molempia, dekstroa ja levoa).

Vai olenko siis ymmärtänyt käsitteen raseeminen seos täysin väärin amfetamiinista puhuttaessa? Että kyse ei olekaan kahdesta peilikuva isomeeristä (dekstro- ja levo), vaan että se (amfetamiini) sisältää sekä emäs+suolamuodot? Vai onko dekstroamfetamiini (emäs tai suola? ja levoamfetamiini (suola tai emäs)?
"My name isch Bond, Jamesch Bond" - Schean Connery
User avatar
dpi
Lepakko
Posts: 226
Joined: Sat 10 Mar 2018, 23:54

Re: Amfetamiini topic.

Post by dpi »

Selitin joo aika paskasti.. Raseemisella (amfetamiinilla) ei ole siis mitään tekemistä ko.asian kanssa mitä selitin.

Amfetamiini siis voi olla joko raseemista (dextro&levo) tai pelkästään dextro- tai levo(amfetamiinia) - Kaikki yhtä - amfetamiinia.
Sitten tulee ne eri suolat etc..
Olet siis ihan oikein ymmärtänyt ton 'raseemisen' - mä sekoilen.

Voin koittaa vielä selventää asiaa, mutta nyt on aivot hieman lukossa.

Huomaan että tätä aihetta on itseasiassa äärimmäisen vaikea vääntää rautalangasta, koska omatkin tiedot ovat vajaavaiset.

Voin siis koittaa selventää asiaa kun keksin miten saisin hahmotettua asian itselleni ´, niin että se olisi selitettävissä myös muille ;D

Itseasiassa ihan mahtavaa et kysyt.. haastaa itseä pohtimaan mites nää nyt menikään. Ja ennenkaikkea että haastat siinä, etten mä nyt levitä mitään täysin väärää informaatiota. Välillä joutuu itsekin toteamaan, että enpäs muuten tiedäkään.
Keep It Unreal.
reseptorit
Psykonautti
Posts: 71
Joined: Sat 15 Mar 2014, 12:14

Re: Amfetamiini topic.

Post by reseptorit »

Oman kemian opiskelun mukaan Amfetamiini-sulfaatti maximi puhtaus 74%, mikä perustuu amfetamiinin moolimassaan.
Hcl puhtaus taas voi olla 78% mutta amfetamiini-hcl on hydroskooppista, siksi epätaloudellista valmistaa toisin kuin sulfaatin.
Käytännössä 100% näistä voitaisiin puhua.. :)
reseptorit
Psykonautti
Posts: 71
Joined: Sat 15 Mar 2014, 12:14

Re: Amfetamiini topic.

Post by reseptorit »

Nyt tuli pohdittua syitä miksi käytän amfetamiinia ja muita stimuja.
Haluan saada aikaan vauhdilla egobuustin ja yhteenkuuluvuuden tunteen. Varsinkin jos kavereiden kanssa tyyppaa.

Se on hauska kun on sen 2 yötä valvottu niin alkaa läppä lentään ihan eri tavalla:D Ihan kuin toinen ulottuvuus. Pää käy hitaalla ja suusta lentää juttua josta ei täysin itselläkään ole käsitystä. Naurattaa kaverewiden höpötykset ihan hulluna.. Bentsoja, gaboja tai buprea yms kannattaa olla varattuna:)

Musiikkia tykkään kuunnella varsinkin kun metukkaa on seassa :love:
User avatar
OpportuNisti
Psykonautti
Posts: 82
Joined: Sat 22 Apr 2017, 17:27
Location: Tellus

Re: Amfetamiini topic.

Post by OpportuNisti »

Tuli tässä eteen sellainen pieni pähkinä purtavaksi, kun funtsittiin amfetamiinin jatkamista. Ja ennen kuin alatte apinoimaan, tarkoitus ei ole eikä ollut paskoa tavaraa, vaan laimentaa sitä turvallisemmaksi. Kerran laittanut liian vahvaa, vaikka kyllä varoittanut kaikkia, mutta eihän jengi kuuntele; "mulla on kato tolet ihan pilvissä". Ja sitten öyskätään.

Mutta takaisin ongelmaan. Haluan tehdä 10g pussin vetovalmista piiskaa, laitan 7,5g amfea ja 2,5g glukoosia. Enkös jatka - eli lisää painoa - amfeani tällöin 33,33..%:lla (2,5÷7,5×100=33,33, tai 7,5×0,3333=2,49975)?

Minun logiikkani mukaan olen lisännyt glukoosia 33,33..% (2,5g) amfetamiinin painosta (7,5g).

Vaikka kuinka väännän ja käännän, niin tämä jää aina vähän kummittelemaan, että menikö tämä nyt oikein. Helpompaa laskea jos 10 grammaan amfea lisätään x määrä jatketta, eikä niin että halutaan x määrästä amfea 10g jatkettua.

Kertokaa joku viisaampi miksi näin yksinkertainen asia on näin helvetin monimutkaista... :)

HUOM! En nyt tarkoita amfetamiinin vahvuutta prosenteista puhuessani, vaan kyse on pelkästään jatkamisesta. Jos jatkettavan amfetamiinin vahvuus on tiedossa (esim. putsattu sulfa), niin tällä laskurilla on helppoa laskea jatkettaessa haluttu vahvuus:

http://www.drinkkiklubi.com/valmistus/alkoholilaskin/


PS.

Ymmärrän kyllä prosentin ja prosenttiyksikön eron, annan esimerkin: Koskenkorva on alkoholipitoisuudeltaan 38%, mansikkalikööri 20%, joten mansikkaliköörin alkoholipitoisuus on 18 prosenttiyksikköä Koskenkorvaa alhaisempi.

Prosentti taasen on yksi sadasosa, joten mansikkaliköörin alkoholipitoisuus on n. 52% Koskenkorvan alkoholipitoisuudesta.
"My name isch Bond, Jamesch Bond" - Schean Connery
User avatar
OpportuNisti
Psykonautti
Posts: 82
Joined: Sat 22 Apr 2017, 17:27
Location: Tellus

Re: Amfetamiini topic.

Post by OpportuNisti »

Toinen asia mikä askarruttaa. Suomessa piiskaa jatketaan monesti sokereilla (glukoosi/dekstroosi, maltoosi) muiden jatkeiden ohella. MSM ja kreatiini myös yleisiä jatkeita. Muualla Euroopassa kofeiini on yleisempää, Suomessa sitä harvoin käytetään.

Ongelma on siinä, että jos haluaa putsata amfesta suurimmat paskat pois liuottimilla, niin MSM, kreatiini ja kofeiini kyllä liukenee helposti, mutta sokereita on hemmetin hankala saada kokonaan pois.

MSM, kreatiini ja kofeiini liukenee helposti mm. asetoniin, mutta sokerit puolestaan ei. Amfetamiini sulfaatti liukenee metanoliin, sokerit puolestaan ei juuri lainkaan, varsinkaan glukoosi.

Voisiko olla järkeä liuottaa ensin asetonilla kaikki siihen liukenevat paskat, sitten sulfat talteen ja antaa kuivua. Sen jälkeen kuivattu sulfa(+muut asetoniin liukenemattomat) metanoliin, jolloin sulfa liukenee mutta glukoosi ei. Sitten metanoli talteen ja annetaan haihtua kunnes jäljelle jää sulfa. Vai riittääkö pelkkä haihdutus, vai tulisiko metanolijäämät putsata vielä lopuksi?

Asetonilla siis ainakin MSM, kreatiini ja kofeiini pois, metanolilla sitten vielä sokerit pois. Kuulostaako järkevältä? Onko olemassa yksinkertaisempaa tapaa? Kertokaa mielipiteitä.

EDIT: Tämä siis ihan haittojen vähennystä varten. Jos meinaa käyttää jo itsessään myrkyllistä kemikaalia, mielestäni se on viisainta tehdä niin turvallisesti kuin mahdollista. Eli pyritään välttämään ei-haluttuja kemikaaleja, joiden pitoisuuksia ja sisältöä ei voi koskaan tietää, ellei ole todella luotettava lähde joka osaa asiansa.
"My name isch Bond, Jamesch Bond" - Schean Connery
Boogeyman
Karvakuono
Posts: 31
Joined: Thu 03 May 2018, 17:55

Re: Amfetamiini topic.

Post by Boogeyman »

Onhan ton avulla 3vrk menty ja nyt pitäisi alkaa huilimaan
xPetu
Psykonautti
Posts: 146
Joined: Wed 21 Jul 2010, 00:16

Re: Amfetamiini topic.

Post by xPetu »

Selittäkääs viisaammat ku en oo ikinä ite tähän asiaan keksiny vastausta et mistä tulee nimitys alakerta?
Ja eikös pepsii sanota yläkerraks?

Asia on välillä mietityttäny ja joskus joku on myös tän kertonu mistä moiset nimitykset tulee mut ei ollu miusta mitenkää looginen tai järkevä...
User avatar
virtapiiri
Lepakko
Posts: 216
Joined: Sun 19 Jul 2015, 11:50
Location: Wicked wonderland

Re: Amfetamiini topic.

Post by virtapiiri »

Hmm.. Toi alakerta/ yläkerta kiinnostaa itteäkin, et mistä tulee. Ja joo kola on :up: ja vauhti :down:

Joo nii, oli mulla asiaakin.
Elikkä miten tollasesta tahnasta saa kuivattua nokkaan sopivaa tavaraa? Pelkään et jos alan ite härväämään, ni hävitän siit vaan potkun. :foil:
I'm not crazy..
My reality is just different from yours.. :twisted:
User avatar
Velho
LD50
Posts: 2442
Joined: Wed 01 Oct 2008, 20:41
Location: 130

Re: Amfetamiini topic.

Post by Velho »

virtapiiri wrote: Sun 12 Apr 2020, 09:38 Hmm.. Toi alakerta/ yläkerta kiinnostaa itteäkin, et mistä tulee. Ja joo kola on :up: ja vauhti :down:

Joo nii, oli mulla asiaakin.
Elikkä miten tollasesta tahnasta saa kuivattua nokkaan sopivaa tavaraa? Pelkään et jos alan ite härväämään, ni hävitän siit vaan potkun. :foil:

Ite jättäny hetkeks kuivuu vaan mut se oli hieman tahnan ja jauheen välimaastoa ja kyllä se on potkinu nokittajille mut hukka % en tiie :doh:

Luultavasti se ei kovin iso oo jollet jätä pariks päiväx kuivuu. Nii ja tahnat parta terällä saa sitä jo vähä kyhättyä ja ihan hetki et kuivuu liuottimista. Luulisin näin olevan helpompi ja sillee :doh:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag