Oksikodoni

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Bentseeni
Lepakko

Re: Oksikodoni

Post by Bentseeni » Wed 18 Apr 2018, 19:23

^ Jep totta puhut paljon tRip ja aika paljon asiaa. Vaikea sanoa mistä ton rivatrillin tohon tempasin, mulla on niitä 2 x 2mg lääkärin toimesta. On totta että bentsot ainakin suurin osa niistä syö opioidien euforiaa rotanlailla..

en muista nyt tarkkaa päivämäärää noin, 2-3kk takaperin, otin oksikodonia taas 40mg murskattuna ja kylkeen 1050mg lyricaa, ei mitään muuta siihen, oksikodoniin tai opioideihin ei silloin ollut ainakaan toleranssia, lyricasta en oo ihan varma.

Lohikäärmettä ei silloin tarvinnut lähteä jahtaamaan vaan yllätyksekseni se nökötteli paikallaan ja pääsin sen selkään ongelmitta, lähinnä suurin "ongelma" oli se että ensimmäiset 3 tuntia oli eh jotenkin vähän liian hyvä olo, en saanut silmiä auki kertaakaan hengittelin ja hipelöin itseäni kun mämmipuuroa syöneenä. sen jälkeen oli jo pienoinnen helpotus, että seuraavat 4 tuntia oli vaan sitä perus oxy-oloa. Mutta totta tosiaan sain kokea sen ensimmäisen kerran uudelleen, tosin siinä oli toi 1050mg lyricaa, mitä ei 10 vuotta sitten ollut. Jos joku ei tiedä niin lyrican tuoteselosteessa sanotaan, että ei saa käyttää oxyn kanssa, että sikäli..

Otin viimeviikonloppu 55mg oxya ja 450mg lyricaa = lame..

On totta että toleranssi on monimutkikas juttu, odotukset yms, mitä tohon summasit.

Velho
LD50

Post by Velho » Fri 27 Jul 2018, 17:17

Mietin tässä ku OxyContit toiminu 20-40mg annoksrllakin mut sit oxycodone ratiopharm tabuja joutuu kiskasee 140mg/vedot enneko mitään mainittavaa tapahtuu ja muutkin sanonu ettei liukene?? Ei kellää oo käryy mistä tämmöne johtuu? Sidosaineista?
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

LeFairylette
OD

Post by LeFairylette » Wed 05 Sep 2018, 18:29

Velho wrote:
Fri 27 Jul 2018, 17:17
Mietin tässä ku OxyContit toiminu 20-40mg annoksrllakin mut sit oxycodone ratiopharm tabuja joutuu kiskasee 140mg/vedot enneko mitään mainittavaa tapahtuu ja muutkin sanonu ettei liukene?? Ei kellää oo käryy mistä tämmöne johtuu? Sidosaineista?
Mulle tulee sairas päänsärky jos vedän iv:nä ratiopharmin oxyjä... Joka kerta. Siksi välttelen ku ruttoo kaikkii muita paitti oxycontinia.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!

nantes
Psykonautti

Post by nantes » Tue 11 Sep 2018, 21:39

Yhh... Ahdistaa kun nappasin 2 päivää kontteja. Siitä tulee jo vähän nihkeet olot 2 seuraavaks päiväksi. Onneks kolmantena päivänä on olo jo ihan normalisoitunut mut pitää kuitenki käydä töissä huomena ja ylihuomena. Plaah ei olis pitänyt ottaa.. Ei yhtään jaksais sitä mato matala oloa. Täytyy varmaan ottaa 75mg lyricaa huomena ja ylihuomena ni ei ainakaa sit liian tuntuvasti tunnu sitä kura oloo. Miten usein sul tulee lefairylette otettuu notkuja? Mulla on itel nyt puol vuotta kuivil subusta ja välil just ottanu päivän jotain nopee vaikutteisia opiaatteja. Mut on pysyny kuitenki täysin hanskas. Nyt tuli ekaa kertaa kuukausiin tällai et otin 2 päivää putkee. Mä Oon ihailu tosi paljon sun tarinaa täältä vaultista. Oot ollu pahas koukus ja selvinny. Oon onnellinen et mäkin selvisin ja sun jutuilla on ollu suuri merkitys mun raitistumiseen vaikkei me edes tunneta <3 <3 <3 :love:

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Thu 08 Nov 2018, 03:16

Oxycodone tabletit on 20mg niin sisältävät 17,9mg oksikodonia :o No ei se silti haittaa, ostin levyn 225mg lyyteijä ja kaveri antoi 4 x 20mg OxyCodea :up:

Avaruuskoira
Karvakuono

Post by Avaruuskoira » Sat 01 Dec 2018, 20:24

Kellään kokemuksia oxycodone sandoz 80mg napeista? Pitäs kuulemma toimii ja väsäytyy niiku mundicontitki, maanantaina saan haltuun noita mutta ois kiva kuulla jengiltä mielipiteitä tästä sandozin versiosta ku ei oo itelle tuttu :doh:
"All i need is 8ball and 9 to do it"

Velho
LD50

Post by Velho » Sun 02 Dec 2018, 09:23

^ En oo testannu mut muistelisin et nois ei oo talkkia /kalkkia ollenkaan. Ite meinannu kans ostaa noita mut on nii törky hintasia 1e/mg :doh:

Jos sais siedettävään hintaan ni ostaisin. Mul on yx linkki mist saa 20mg OC 7e/kpl ja se on jo siedettävä hinta niistä kun kuitenkin 60-140mg IV on startti annos :twisted:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Avaruuskoira
Karvakuono

Post by Avaruuskoira » Sun 02 Dec 2018, 11:43

Joo toi 1€/mg on kyl ryöstööö ja jätän ite suosiolla ostamatta ellei akuuttitarve reflat tms. Mut eräästä tunnetusta paikasta noita saa 2kpl 80mg hintaan 99€ nii siks tuli ostettuu :up:
"All i need is 8ball and 9 to do it"