MDPV

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
RcKokki
Apteekki

Re: MDPV

Post by RcKokki » Tue 04 Oct 2016, 09:56

Oli kyllä n.8 vuotta sitten ihan erilaista pevekki :P
Kymmeniä grammoja putkeen tuli vedettyä kun sai vitun halvalla.
Nykyään mdpv mitä käsiin saa tuntuu ihan eri aineelta, "varmana" onkin.
Ennen oli kaikki paremmin :mrgreen:

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Tue 04 Oct 2016, 18:41

RcKokki wrote:Oli kyllä n.8 vuotta sitten ihan erilaista pevekki :P
Kymmeniä grammoja putkeen tuli vedettyä kun sai vitun halvalla.
Nykyään mdpv mitä käsiin saa tuntuu ihan eri aineelta, "varmana" onkin.
Ennen oli kaikki paremmin :mrgreen:
Komppaan! NE kiinanHCmdpv15mg öykkäys rakettispevekki ajat nniit on ikävä.se hä oli aitoo kamaa se <3
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Sidney
Lepakko

Post by Sidney » Sun 02 Jul 2017, 21:25

Vieläkö Suomessa liikkuu pevekkiä?
Muistan hyvin ajat jolloin tuota alkoi rantautua kotikaupunkiini, aivan vitun moni katupiriin tottunut narkkarinalku nipahti ihan täysin.
Kaikista mielenkiintosta on kelata, että miten yks ainoo aine muutti pelin hengen niin nopeesti ja totaalisesti.

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Tue 04 Jul 2017, 11:59

No aika kiven alla on pevekki kyllä, tosin en pyöri käyttäjäporukoissa/tunne käyttäjiä enää ni vaikeuttaa saatavuutta, mut on se aika harvinaista herkkua. Voi ku saisi aitoa peeveliä, mut yleensä se on ollu alfaa ja/tai jotain muuta sekoitusta.

Kyllähän se muutti porukoiden menoa sillon aikanaan, kun ilmaantui kuvioihin. Porukka jakautu aika nopeesti piripäihin/pevepäihin ja rottailu ym lisääntyi tosi paljon. Varmasti osalla kellä vauhti pysy suunnilleen lapasessa, lähti pevekin kanssa käsistä täysin. Ja pahimmat luonteenpiirteet korostui. Itelle se oli se suuri rakkaus mitä piri ei koskaan pystyny antaa enkä pv:n ilmestymisen jälkeen ole vauhtiin koskenu, kun muutenkin piri oli mulle ns parempien aineiden korvike, vrt koti-kilju-->viski/vodka..
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Thu 06 Jul 2017, 15:36

Mutta aina syytettiin kaikesta peve päitä. Kaikki ketä tunnen on todella reiluja tyyppejä ja itse olin ainakin todella hajamielinen silloin peven kultaaikoina :) Aina samat jutut että tykkään värkeillä tai sitten että Annostelen väärällä tavalla.

Ikävä tätä. Viimeisen 3v aikana pevekit mitä n käsiini saanu ollut jotai paska Analogia..

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Mon 10 Jul 2017, 18:32

Joo kieltämättä muutama ihminen pilasi koko aineen maineen, kun ei osannut käyttäytyä.. Ne ketkä osasi, ei pitänyt meteliä itsestään. Omassa porukassani aikoinaan oli pari hyvää ja reilua tyyppiä, loput ahneita kusipäitä ja/tai aina psykoosissa ja övereissä.
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."

Musta8
Lepakko

Post by Musta8 » Thu 20 Jul 2017, 04:15

Tätä tavaraa on kyl ikävä.. VIttu tätä tuli vedettyä paljon joku 7-8 vuotta sit.. Harmi et katos kokonaa kuvioista ja nii tarkasti valvottu aine nykyjään. Ei näist uudemmist sotkuist oo mihikää verrattun tähän.

Itse vedin tätä enemmän psykenä kun stimuna. Sain ihan hulluja visuaaleja. Päälle muutama imovane vielä ni oli ilta hyvin rattosa. Itellä nää ei oo vielä aiheuttanu mitään vainoharhojakaan niin ei mikään ihme et rakastuin niin tähän aineeseen. Ehdottomasti kannattaa olla luotettava porukka kun tätä ottaa ja set & settingsit kuntoon.

Teksti sekavaa mut nii on kirjottajakin.. Peace!

EDIT:
Isavela wrote:Joo kieltämättä muutama ihminen pilasi koko aineen maineen, kun ei osannut käyttäytyä.. Ne ketkä osasi, ei pitänyt meteliä itsestään. Omassa porukassani aikoinaan oli pari hyvää ja reilua tyyppiä, loput ahneita kusipäitä ja/tai aina psykoosissa ja övereissä.
Niinkuin kirjotit: Monet eivät osanneet käyttää tavaraa joka myös yksi syistä että on niin pahassa syynissä, toinen syy tietysti media. Toinen syy flippailuihin oli ainakin täällä että tätä myytiin PIRINÄ vaikka tämä on KAUKANA siitä.
Hi..!

Panza
Tuppisuu

Post by Panza » Mon 04 Sep 2017, 15:51

Aivan kauheaa kamaa mdpv (ylipäätää nää rc:t..) vie sieltä päästä viimesetkin valot. Joskus aikoinaan ei tiedetty ees mitä tämä on - lirpakan seassa "jotain kirjaimia" .. voe herranpers ko sitä laitto varovasti ja se rykäsy/köhäsy mikä tuli ko mäntä pohjassa.. heiluin leikkimökin katolla ilman paitaa eikä pystyny mitenkää kontrolloimaan mitä tekee. Sit ne laskut.. ei viddu vieläki muistan fiilikset. Onneksi kaveri muisti varoittaa että on aika paljo erilaista ko normivauhti.

Kai tästä jotain joku saa, mm psykoosin ja pysyvän aivovaurion. Mul o vähä jyrkkä kanta näihin. Kai joku näistäkin on sit saanu paljo sisältöä elämään.
Mm kaveri nykii ylös ja alas ja toinen selittää että hänellä onneksi ei oo vielä pahoja noi pakkoliikkeet ja samalla oma käsi heiluu miten sattuu..

(en oo seurannu tätä rc skenee nii kauheesti et osaisin sanoa mitä mikin aine on että tää oli tällänen henkilökohtanen vuodatus vaan tästä. Älkää hyvät ihmiset kokeilko, saatte riittävän rikki ittenne vähä perinteisimmilläkin aineilla.. )

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Tue 05 Sep 2017, 07:00

Mullaki on noita pakkoliikkeitä aina näitten kans nykii vasemmalta oikealle :D

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Tue 05 Sep 2017, 09:44

Oikeasti on kyllä kiven alla aito mdpv... Musta tuntuu että sitä on mahdoton saada käsiinsä. Koska n.1-2v sitten vimesimmät pevekit mitä olen ostanut on kyllä ollut ihan kaukan siitä .. olisko ollu jotai pv8 tms pv10 hässäkkäää . Kun ainut mitä tuli oli kauheat sivuvaikutukset ja vainot. Kyllä sen oikean pevekin tunnistan ainakin itse. Ja siitä on nyt todella pitkä aika kun sitä on ollut saatavilla .. En ole edes kehdannut yrittää hommata kun tiedän että en tule saamaan oikeaa settiä...

Mutta tuo A-PHP on aika lähellä pevekkiä. tai sanosin että noista a-pvp yms analogeista niin tuo a-php on lähimpänä sitä ruskeaa peveä mitä aikoinaan oli saatavilla... Kesto ei ole yhtä pitkä vaan. Tästäkin muutamia kuukausia alkaa olla kun vetäny tutkareita ja pä on paremmassa kunnossa. Postin kanssa ollu huono tuuri ehkä niin on tarkoitettu. Päätin etten ikinä enää tilaile mitn postin kauta =)

COMPLEX
Psykonautti

Post by COMPLEX » Fri 08 Sep 2017, 19:57

Mä synnyin liian myöhään :mrgreen: , todella kova kiinnostus ois ollu tätä päästä testailemaan ja on vieläkin, mut sit kun aloin douppaamaan niin tää oli jo kiven alla ja nykyään näköjään ihan totaalisesti poissa. Analogit sit ei kauheesti kiinnostele ja jotain a-pvp:tä joku joskus kaupitellut ihan todella kalliiseen grammahintaan joten passasin senkin. Itekään halua netistä tilailla mitään joten vaihtoehdot onkin sitten vähissä. Toivotaan et tää palaa vielä joskus. 8)

Oliks tää millanen bilehuumeena?
xxxxx.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Mon 11 Sep 2017, 21:47

Joo kyl netistä tätä saa, mut harvemmin kadulta. A-pvp on aika pitkälle samanlainen kemikaali joka toimii pienillä annoksilla.

Ja joo kyllä tämä kadulla maksaa. Silloin joskus muinoik tämä oli halvempaa grammalta kuin hatsi ja silloinkin puhdasta. Ajat on muuttuneet siitä ja jos haluaa kokeilla niin tosiaan maksaa aika paljon
Kylhän silkkikuvioista tätä välillä saa, mutta sielläkin vähentynyt. Perus a-vitamiini tähän on tullut.

Bilehuumeena aika turha. Pitkälti sellainen vedetään kotona ja tunnin päästä lisää niin kauan, ettei oikein tiennyt mitenpäin olisi. Psykoosit tällä saa niinkuin muillakin stimuilla. Lähtee vetään ilman bentsoja ja oppareita eikä tajua lopettaa ajoissa mennäkseen nukkuun tai syömään.

Jos tälläset unohtui ja tulee psykoosi johtuu se siitä, että kuosipäillä ei ole itsehillintää ja se vähenee stimuissa se tapahtuu myös pireissä. Mun mielestä stimut on tyhmien ihmisten kamaa, vaik ihan hauskaa kait joskus. Mut se ei johdu tosiaan pevekistä, että harvalla tän kanssa pitkään hyvin menee.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Sat 30 Sep 2017, 10:44

Oi, vuosi oli 2007 kai ja luottovendorilta irtosi mdpvtä 50e grammahintaan. Voivoi mitä ainetta oli. Ärsyttää kun kaikki puhuu a pvpstä pevekkinä, pevekki on MDPVtä.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sun 01 Oct 2017, 10:40

mentalhell wrote:
Sat 30 Sep 2017, 10:44
Oi, vuosi oli 2007 kai ja luottovendorilta irtosi mdpvtä 50e grammahintaan. Voivoi mitä ainetta oli. Ärsyttää kun kaikki puhuu a pvpstä pevekkinä, pevekki on MDPVtä.
juu tämä oli tätä super rakettipevekkiä. ja jooo. onha se vähä ärsyttävää mut samaa sarjaa kutienkin on apvp että sillee ymmärrän miksi osa kutsuu pevekeiksi niitä kun niitä on pv2 pv3 pv 4 pv 5 pv 6 pv7 pv8 pv9 pv10 :D pv8 = a-phpp ja pv7 = a-php ja toi pv 10 taitaa olla jo joku 4f-a-phpp tai sitte a-pihp...

Mä puhun kirjanhuumeista tai aakkosista. pevekkiä ei enää varmastikaan saa mistään tai pitää olla kyllä jossai espanjassa sieltä uskoisin saavan vielä tuota originaali mdpv:tä. .. onhan se alfakin vähä saman kaltainen. lyhyt vaikutteisempi ja rajummat nousut antavampi. vähä offikis menee mutta mä rakastuin a-php:hen <3 se on parempaa ku apvp ja lähimpänä nästä kaikista mdpv:tä <3 imo!

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Tue 03 Oct 2017, 12:23

Joo siis a-php on aika liki aitoa ja alkuperäistä. Liki. Mutta tosi lyhyt vaikutusaika ja nokittamalla saa pidennettyä kestoa huomattavasti. Ei kyllä ole oikeaa peveä tullu vastaan vuosiin, (surkeita) kopioita vaan ja ihme sörsseleitä.
Muistuu mieleen elävästi miten sitä aikoinaan tunki joka tuutista ko ihmiset ei ymmärtänyt hyvän päälle ollenkaan vaan piti sitä porsketta vaan saada :roll: Puoli-ilmaiseksi sai pevekkiä! Saispa nykyäänki yhtä helposti :cry:

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Wed 04 Oct 2017, 11:26

Isavela wrote:
Tue 03 Oct 2017, 12:23
Joo siis a-php on aika liki aitoa ja alkuperäistä. Liki. Mutta tosi lyhyt vaikutusaika ja nokittamalla saa pidennettyä kestoa huomattavasti. Ei kyllä ole oikeaa peveä tullu vastaan vuosiin, (surkeita) kopioita vaan ja ihme sörsseleitä.
Muistuu mieleen elävästi miten sitä aikoinaan tunki joka tuutista ko ihmiset ei ymmärtänyt hyvän päälle ollenkaan vaan piti sitä porsketta vaan saada :roll: Puoli-ilmaiseksi sai pevekkiä! Saispa nykyäänki yhtä helposti :cry:
Komppaan sua nin täysin <3 terkkuja täältä karusta pohjosesta. toiv nähään pian isavela <3 mä en ole koskaan vetänyt näitä aakkosia niiin omana itsenäni ja rauhallisesti ku sun kanssas. eikä mula ole koskaan ollut kenenkään kanssa yhtä hauska. ei mitn vainoja turhia ajatuksia (mörköjä) päässä.

Jos kaikki ihmiset handlais tän niinku sä ja mä niin ne tajuais miten paljon enemän tämä antaa ku joku piri. siiisi mä en ole koskana tykännyt amfetamiinin tuomasta "selvästä kirkkaudesta" ... Nytkun en sinne katkolle pässyt niin otan operatioksi pevekin hommauksen :D yritän jostaki saada originaalia. alan jo nyt tutkiskeleee ;) huvinvuoksi vaikka.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 04 Oct 2017, 15:46

SadPanda wrote:
Wed 04 Oct 2017, 11:26

Jos kaikki ihmiset handlais tän niinku sä ja mä niin ne tajuais miten paljon enemän tämä antaa ku joku piri.
:mrgreen: 8) :mrgreen: :love:

Joo tosiaan. Mdpv on yleensä vaarallista niille joille stimut on aina hankalia. Impulsiivisesti käyttäytyvät ihmiset ovat yleensä stimuissa aika radikaaleja. Monesti nämä ihmiset eivät sitä tajua edes ennen stimuja eikä stimuissa. Täl foorumillakin on monta ihmistä joista näkee sen, että ovat kovin psykoosiherkkiä ihmisiä. Niille jotka saa megahyvät kiksit stimuista on niitä ihmisiä jotka lentelee niistä sairaalaan. Ne ihmiset jotka ei tajua mennä nukkumaan kesken harjoitusten vaikka normisti ovat ihan tarkkaan harkitsevia ihmisiä.

Monesti nämä pv sarjan kemikaalit tekee herkemmin näitä efektejä kuin amfe, koska se laskee nopeasti ja johtaa jatkuvaan redoussaukseen tämå taas johtaa siihen, että dopamiinit jauhaa astraalitasoa pidempään ja pidempään. Ilman bentsoja ja opiaatteja yöstä tulee pitkä ja vainot lisääntyy. Yleensä ihmiset jotka joutuu joka stimukuurin jälkeen sairaalaan tai suljetulle eivät kyllä tajua tämän aineen potentiaalia. Mitä ikinä se potentiaali onkaan? Tämän takia moni pitää amfea parempana, kun se ei ole ihan niin psykoosiherkkää kamaa. Toisaalta tämän doupin siistein efekti johtuu siitä, että sil on se psykoosiherkkyys.

Se on selvää, että niiden jotka stimupäissään floodaa irkit täyteen paskaa osaamatta ihmisten kanssa mitenkään kommunikoida, ne jotka pelkää helikoptereita, ne joidenka tietokoneet ovat täynnä viiruksia, ne jotka eivät pysty pevekkilainin jälkeen pysäyttään, menettävät koulunsa tai ja ne jotka huutaa aamulla työpaikallaan työkavereilleen , koska ne muka kyttää, kun ne ilmoittaa pomolle kuosissa olevasta työntekijästä tai tykkää lapsista natsifoorumilla on sellaisia joille ei stimut sovi ja on niitä ihmisiä joiden takia huumeet ovat laittomia, koska muiden pitää suojella niitä ihmisiä itseltään ja muiden turvallisuuden takia.

Mutta vaikka tällä aineella on tämä kuva niin muutamia ihan fiksusti pevekkipäissään käyttäytyviä tunnen. Monia tälläkin foorumilla. Ne yleensäkkin on hieman intelektuellimpaa porukkaa ja jalat maassa ihmisiä.

Ite käyttänyt tätä parissa vaiheessa aika paljon. Psykoosissa olin kerran ja sekin oli kovassa sekakäytössä pevekin kera. Oikeastaan se on ollut ainut huumepsykoosi itsellä. Silloi meinas lähtee työt ym. Sen jälkeen lopetin pariksi vuodeksi stimut. Stimut itsellä kummiskin tupannut aina pikkuhiljaa tekeen vahinkoa elämään. Enemmän jäänyt sellaiset perusasiat vähemmälle kokonaisterveellisesti jos elämää ajattelee. Nykyään en stimuja käytä, koska kokonaishyvinvointi elämässä parantunut näin.

Silti myönnän, että pevekin polttaminen ja sen jälkeen saman aineen nokittaminen ja tämän jälkeinen seksi on yksi intohimoisimpia ja euforisimpia kuosikokemuksia...

Mut ihan paskaa se on vuorikiipeilyn, rakkauden, itsensä kehittämisen ym rinnalla. Onneksi voi valita elämän mdpv sijaan :love:
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Wed 04 Oct 2017, 19:18

Tulee off-topikkia tämän viestin verran.

Totta,ennemmin elämä kaikkine aitoine asioineen huumeiden sijasta. Tajusteet on välillä ihan hyvä mauste, mutta ei niistä elämän pääraaka-ainetta kannata tehdä. Turtuu liiaksi ja jää moni pieni vivahde kokematta.
Sen kun on useaan otteeseen kokenut, niin ei enää kaipaa samaa ratapataa..
Helpompi tää pevekki on handlata, simppeli jopa, verrattuna analogeihin. Ei lähde lapasesta aivan niin rajusti/helposti ja ne ajatusloopit on jollain tasolla "järkeenkäyvempiä". Eipä tosin mikään liikamäärinä nautittuna voi mitään positiivista tuodakaan psyykkisesti eikä fyysisesti. Kuitenkin vahvoista kemikaaleista kyse ja niitä kunnioitettava ja pysyttävä nöyränä sekä kuunneltava aidosti ja rehellisesti omia rajojaan. Eikä kaikkea tarvitse vetää yhdellä kertaa, ainahan sen nyssäkän voi laittaa pois ja mennä jääkaapin kautta sänkyynsä lepäämään ja seuraavalla kerralla (ei liian pian) sitten loput tms. Se on vaan kamaa, se ei lopu maailmasta vetämällä :mrgreen:

Ennemmin mulla pore laukaisee epämiellyttäviä oireita (itkuisuus, vetäytyvyys, antisosiaalisuus, liika vakavuus) kuin nämä peevelit. Mut voihan se olla myös se, jos on pääpiirteittäin tyytyväinen itseensä ja elämäänsä, viihtyy omassa elämässään ja nahoissaan, niin silloin huomaa herkemmin sen mikä itselle sopii ja mikä ei ja mitä kannattaa välttää. Ja jos juhlii satunnaisesti, niin juhlii sit vain niillä jutuilla mistä nauttii ja mitkä ei aiheuta ongelmia itselle eikä muille. Eikä "juhli" vaan siksi, kun jotain on vaan saatava ja on tarjolla. Turhaa rahanhukkaa ja turhaa reseptoreiden raiskausta.

Ite en ole ollut kuin kerran psykoosissa, ja sekin tuli myös sekakäytön (mdpv, voxra, amfe, alko ym höysteet) pitkän valvomisen, paastoamisen ja erinomaisen vittumaisten tilanteiden seurauksena. Eikä ollut kivaa enää. Ei yhtään. Otin opikseni enkä sen jälkeen siitä selvittyäni ole tollasia edesvastuuttomuuksia harrastellut. Riitti mulle se, kun meinasi ihan todella järki lähteä kävelemään. Hyi.
En enää koskaan suhtaudu väheksyvästi tai alentuvasti näitä peeveleitä kohtaan, kyllä ne selkään antaa jos ei pidä rajoistaan ja hyvinvoinnistaan kiinni. Ja antaa tosiaan ihan kunnolla selkään niin, että tietää vetäneensä. Teettää nöyryyttäviä asioita ja muita typeryyksiä. Ja varsinkin jos "antaa" itselleen luvan tehdä niitä typeryyksiä ja menee aineen taa piiloon.

Olin itse nuorempana erittäin impulsiivinen, itsekeskeinen ja olevinaan kovempikin neiti vaikka olin oikeasti vain pienellä itsetunnolla varustettu huomiota hakeva tyttö. Elämä opetti ja antoi selkään ja se nöyryyskin löytyi sieltä lopulta. Ja kärsivällisyys, kyky rakastaa itseään oikealla tavalla, uskallus myöntää olevansa vajavainen ja heikkokin toisinaan. Vasta, kun aloin haluta itselleni aitoa hyvää elämää ja hyviä asioita, niin opin esim ettei tartte vetää kaksin käsin mitään, ei tartte olla jatkuvasti sekasin eikä se aidosti houkuttele enää. Opin käsittelemään ongelmia oikealla tavalla selvinpäin jottei niitä tarvitsisi paeta päihteisiin vaan, että ne päihteet (on mulle henk.koht näin, jollekulle muulle voi olla toisin) siinä sivussa sopivaa hetkeä odottaen ja mahdollisimman vastuullisesti hauskanpitoa varten.

Silti se nistipuoli minussa välillä huutelee ja maanittelee, se pitää vaan tiedostaa ja opetella rauhallisesti sivuuttamaan ns turhat kitkuilut järjellä ja pyrkiä tunnistamaan miksi just sillä hetkellä tekee mieli jotain ja voisko keksiä muuta tilalle. Mikä laukaisee himon ja olisko hyvä välttää niitä asioita ellei halua vetää. Kuulostaako ihan utopialta..? Ei minusta.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Thu 05 Oct 2017, 07:14

Siis kaksi niin ihanaa postausta peräkkäin :) Mä kyllä sanon et yhdyn teihin molempii. Mutta pidän itseäni vähän siinä että tiedän että yksin mulla tää lähtee aina käsistä ja voi tapahtua IHAN MITÄ VAAN. oikeasti olen soittanut talonmiehelleni että mulla on sulake rikki että tuu vahtamaan se että voin imeä sun kyrpää. voi eii.. hyi. sen jälkeen on käynyt eri talonmies hoitamassa hommat. siis ihan oikeat hommat :D

Mutta takas tuohon näiden handläykseen. se on todella raskasta kun joku pave 44v alkaa flippaileen ku oot yrittäny eka koko illan selittää mdpv:n perusteita sille ja että sillä ei ole amfetamiinin kanssa mitään tekemistä että varaudu pelkotiloihin ja molemmin puoliseen kinasteluun :D koitin myös häntä kehoittaa sanomaan vainot ääneen koska minusta se toimiii todella hyvin jos on vähänkään liian kokematon ihmnen seurassa vetämässä. yleensä mä vaan jos joku flippaa ni otan ite niin paljo isommat lisää että pääsee edes vähä lähemmäksi sitä ja pystyy nauttimaan edes omista nousuista. mut sitten otan heti perään lisää... lisää .... lisäää.. ja vittu vielä kerran yhdet isot lisää.. Mä en sanois että tässä vetämisessä ei voi kehittyä. Mä sain omasta mielestä ainakin 10pistettä ja papukaijamerkin kun isavela "komensi" ja kehoitti lopettaa nyt vetämisen ja menemään nukkumaan ja SE OLI EKA KERTA KU PYSTYIN TEKEE SEN WUHUU! :D aina olen tärissyt pussit kädessä vessassa aamuun menness ja lisänyt pumppuun kiteitä ja puoli metriä vettä ja vedellyt niitä siellä sitten sillee ja ihmetellyt ku suu puutuu. :D semmosta se on..

Ootte ihania ja kyllä sen tietää millon ihminen tajuaa näistä jotain. ja millon myös ei tajua. Mä olen aina kova varoittelemaan muttakun tuntuu että ihmiset vaaan ei ota mua ikinä tosissaaan. siis iha oikeasti. aia sillee et tuo on pilannu päänssä että eei sitä kannata kuunella.. :D hei mäki oon tässä vieressä hei!!==! moi! :D Ihana että yksi ihminen on todistanut että mä en ole ihan täysin narsistinen ja välinpitämätön ihminen. :D

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Sat 07 Oct 2017, 19:27

Mulla oli aikoinaan hyvä "opastaja" muutaman kuukauden (punkkasi mun luona pitkän aikaa) ja se opetti mut tajuamaan monenlaista tästä aineesta. Just esim sen miten saa pidettyä mielen hallinnassa ja et kannattaa hiljalleen nostaa annostusta ja odottaa redosetusta aina mieluummin siihen saakka, kun alkaa tuntua laskevalta, ja varsinkin, että VÄHEMMÄN on ENEMMÄN. Tuon muistan aina ja vaikka mullekin on ylilyöntejä pevekin kans sattunut niin yrittänyt aina silti järkeillä ne loopit päästä pois. Pevekki on kuiteskin semmonen selkäänantaja ja suorastaan tuskaisen armoton, et ei sen kans kannata ruveta pullistelemaan, kyllä siinä toiseksi jää lopulta.

Mun on vähän hankala asettua siihen toisen asemaan (mikä on miulle harvinaista, olen erittäin empaattinen/myötätuntoinen) jos hänellä on psykoottisia ajatuksia. Osaan toki rauhotella ja puhuttaa toisen ajatukset muihin aiheisiin, mutta en tiedä miltä tuntuu jos todella uskoo kamaharhoihin/skitsoihin. Ne on mulle yleensäkin olleet helppoja sietää ja helppoja kääntää aineen syyksi ja tunnistaa ne aineesta johtuviksi harha-ajatuksiksi joita en ota todesta.. Tietty ääneen sanominen auttaa myös ja suhteuttaa ne oikeisiin mittakaavoihin, mutta epäluotettavien ihmisten seuraan joutuessa voi kyl se omakin mieleni lähtä ihan älyttömiin sfääreihin ja siksipä en koskaan käytä ihmisten kanssa kehen en luota ja kenen seurassa olo ei ole turvallinen ja alunperinkin rauhallinen. Enkä suosittele kenenkään muunkaan kuosittelevan näillä pevekeillä epävarmassa seurassa, ilman jotakuta luotettavaa ihmistä joka osaa rauhotella jos ajatukset harhailee. Tai ellei pääsi ole niin luja, ettei sua vainota missään seurassa sen kummemmin. Näitä kannattaa miettiä, koska vastuullinen ihminen on vastuullinen myös omasta hyvinvoinnistaan ja mielen vauriot ja traumat osaa olla hankalia korjata jos jää jokin asia pahasti kaivertamaan.

Aggressiivinen harhaisuus on sit asia erikseen, silloin on parempi kadota paikalta ellei halua tapella,koska jos joku sut silmätikukseen ottaa, provosoi, haastaa ja syyttää sua asioista mitkä ei ole totta niin kieltämällä ja kyseenalaistamalla vain ruokkii toisen aggressiota ja hän kuvittelee vain entistä lujemmin olevansa oikeassa. Uhkaavasta tilanteesta aina lähdettävä rauhallisesti pois. Ellet sitten ole se porukan isoin ja vahvin tyyppi ja tiedä varmaksi pärjääväsi jos (kun)tappelu tulee..
(Muokkailin sanamuotoja vähän paremmiksi.)