Opiaattien käytön lopettaminen

Keskustelua ja kokemuksia päihteidenkäytön hillitsemisestä. Rakentava ilmapiiri on ehdottomasti sallittu.
Isha
Psykonautti

Re: Opiaattien käytön lopettaminen

Post by Isha » Tue 15 Aug 2017, 15:33

4 päivä ilman buprea ja olo on ihmeen hyvä, johtunee lääkityksestä eli 300mg kodeiinia, 200mg tramadolia, 10mg diapam ja 1mg xanor.. Eilinen oli ihan helvettiä, oli niin pahat vetohimot päällä että kiukuttelin, olin masentunut ja itkin koko päivän, onneks tämä päivä ollut helpompi.

nantes
Psykonautti

Post by nantes » Tue 15 Aug 2017, 18:07

Haluun muistutuksen sanan antaa sulle ja tää on siis ihan hyvällä. Mä ku lopetin subun söin vaan lyricaa 150-200mg pv, kodeiinia 300mg pv, 10-20mg pamia pv. Ja tosiaa mä söin noita liian kauan jonku 5vk. Ja sielä ennen ku lopetin ni käytin noita myös sarunnaisesti sillon tällön kuitenki viikottain et kestän olla ilman. Siinä sitte huomas subureflojen (fyysisten) loppuvaiheilla et mullahan on nyt sit lyrica,kodeiini ja bentso reflat. Eli tuli eri aineista myös reflat ja oon sen kokellu nyt jo irti päässeenä et saan viertusoireet jo viikon lyrica putkesta tai viikon kodeiini putkesta. Eli muista. Ota varovasti et siel edessä ei oo sit vielä uudet reflat tulossa muista. Ku käyt tota läpi sun pää o jo valmiiks iha vitun kovilla

Isha
Psykonautti

Post by Isha » Wed 16 Aug 2017, 09:38

Joo tuon tiedostankin ja ajattelin että vaihtelen päiviä milloin otan kodeiinia, milloin tramalia lyricaa yms. Ja bentsoja syönyt nii pienillä annostuksilla ja tänään menee viimeinen xanori. Mut toivotaan ettei tulis noista sitten refloja.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 16 Aug 2017, 17:16

Sinällään suosin kodea ja tramalia alussa vain pudottaan toleranssia, mutta nekin on oppareita kuin subu niin refla lääkkeeksi sitä lyryä ja bentsoja. Selvän elämän opettelemista ja uusia tuulia. Siitä se hyvä tulee. :)
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Isha
Psykonautti

Post by Isha » Thu 17 Aug 2017, 04:16

Helvetti että ottaa päähän, ois tullut 6 pv ilman subua mutta tänään retkahdin ja otin millin nokkaan, sentään se hyvä etten rännännyt. Onneks nyt loppu subut niin huomenna mentävä kodeiinilla ja tramaleilla vaikka ois kuinka paska olo kun tuli tota vauhtiakin vedettyä. Tuntuu et pitäs istuu vaan kaks viikkoo neljän seinän sisällä niin ei tulis vastaan opiaatteja tai piristeitä niin olis helpompi olla vetämättä. Morkkis 666.

nantes
Psykonautti

Post by nantes » Thu 17 Aug 2017, 13:55

Isha wrote:
Thu 17 Aug 2017, 04:16
Helvetti että ottaa päähän, ois tullut 6 pv ilman subua mutta tänään retkahdin ja otin millin nokkaan, sentään se hyvä etten rännännyt. Onneks nyt loppu subut niin huomenna mentävä kodeiinilla ja tramaleilla vaikka ois kuinka paska olo kun tuli tota vauhtiakin vedettyä. Tuntuu et pitäs istuu vaan kaks viikkoo neljän seinän sisällä niin ei tulis vastaan opiaatteja tai piristeitä niin olis helpompi olla vetämättä. Morkkis 666.
Tsemppiä ja tiedän et nyt masentaa. Mut älä kuitenkaan vaivu sellaseen morkkikseen et jatkasit vanhaa mallii. Ja tosiaa kandee oikeesti pysyy alkosta ja piristä yms muista stimuista erossa. Koin ite sen kantapään kautta et vaik oli jo hyvä alku ilman ni ku lähdin vetää pöhinä kuosit ni olihan se vitun jees mut sit ku alko laskut tulee ni sillon meni sit subua niihin laskuihin koska myös reflat tuntu sillon niin paljon kovempaa. Loppujen lopuks sitä aina vaan kusee itseään linssiin ja sairaintahan se just on, että ku se ajatus tulee päähän et jos edes yhet notkut... sillon se tuntuu jopa vitun kiehtovalta ja hyvältä ajatukselta ja sitä ajatusta vaan ruokkii kunnes sitä vetää. Sitä unohtaa täysin sen et on jo esim kärsinyt pari viikkoa just sen takia mitä se vedettävä aine eli subu on aiheuttanu. Sit ku on vetänyt ni tajuaa miten vitun iso virhe se oli ja sillon masentaa entistä kovempaa ku tuntuu et kaikki vedetty taas pöntöstä alas selvin päin olemisen osalta

Niin kauan kun se aine kusee sua fyysisesti ja sen jälkeen henkisesti. Ni pää tekee kaikkensa että se fuckep up tila tulis korjattua eli se huutaa subua ku se on siihen tottunu. Siinä ei paljon järjen ajattelu auta sillon vaa sillon on oltava jo jotain todellista tahdonvoimaa että mieliteko ei vie sitä voittoa

Isha
Psykonautti

Post by Isha » Fri 18 Aug 2017, 13:06

nantes wrote:
Thu 17 Aug 2017, 13:55
Isha wrote:
Thu 17 Aug 2017, 04:16
Tsemppiä ja tiedän et nyt masentaa. Mut älä kuitenkaan vaivu sellaseen morkkikseen et jatkasit vanhaa mallii. Ja tosiaa kandee oikeesti pysyy alkosta ja piristä yms muista stimuista erossa. Koin ite sen kantapään kautta et vaik oli jo hyvä alku ilman ni ku lähdin vetää pöhinä kuosit ni olihan se vitun jees mut sit ku alko laskut tulee ni sillon meni sit subua niihin laskuihin koska myös reflat tuntu sillon niin paljon kovempaa. Loppujen lopuks sitä aina vaan kusee itseään linssiin ja sairaintahan se just on, että ku se ajatus tulee päähän et jos edes yhet notkut... sillon se tuntuu jopa vitun kiehtovalta ja hyvältä ajatukselta ja sitä ajatusta vaan ruokkii kunnes sitä vetää. Sitä unohtaa täysin sen et on jo esim kärsinyt pari viikkoa just sen takia mitä se vedettävä aine eli subu on aiheuttanu. Sit ku on vetänyt ni tajuaa miten vitun iso virhe se oli ja sillon masentaa entistä kovempaa ku tuntuu et kaikki vedetty taas pöntöstä alas selvin päin olemisen osalta

Niin kauan kun se aine kusee sua fyysisesti ja sen jälkeen henkisesti. Ni pää tekee kaikkensa että se fuckep up tila tulis korjattua eli se huutaa subua ku se on siihen tottunu. Siinä ei paljon järjen ajattelu auta sillon vaa sillon on oltava jo jotain todellista tahdonvoimaa että mieliteko ei vie sitä voittoa
Totta, huomaa että välillä tulee just mietittyä et kyl ne yhet voi ottaa, tai miksi täs yrittää ees lopettaa, mut pitää vaan blokata sellaset ajatukset. Ja koitan olla lannistumatta tosta retkahduksesta, nyt taas kaks päivää menny kodeiinilla, tramadolilla, pilvellä ja lyricoilla, vaikka tulikin jäätävät pirilaskut niin selvisin niistä ottamatta buprea. Tulee kyllä välillä sellainen haikea fiilis kun kelaa ettei saa enään sitä opiaattikuosia kokea.

substance93
Psykonautti

Post by substance93 » Fri 18 Aug 2017, 16:37

Isha wrote:
Fri 18 Aug 2017, 13:06
Tulee kyllä välillä sellainen haikea fiilis kun kelaa ettei saa enään sitä opiaattikuosia kokea.
Mulla on tää sama homma ollut nyt vahvasti päällä, kun pääsi niistä fyysisistä refloista eroon. Välillä siitä kierteestä on vaikeaa päästää irti, kun ikävöi sitä pehmeetä pumpulia mihin vois vaan ittes turruttaa. Silloin pyrin ajattelemaan niitä paskoja puolia siitä aineesta, mm. niitä vitun refloja, iänikuista säätöä, rahanmenoa ja sitä kahlitsevaa riippuvuutta. Tällä tavoin mä ainakin saan sen haikeuden tilalle lähinnä vihan ja inhon tunteen koko ainetta kohtaan. On ees vähän siedettävämpää jatkaa ilman. Toivon että tää joskus tästä helpottaa, mutta nyt on ollut tosi vaikeita hetkiä ton haikeuden kanssa.
~ ja antikristuksii ollaan ihan jokanen ~

welcome to the lonely hearts club

nantes
Psykonautti

Post by nantes » Sat 19 Aug 2017, 11:07

substance93 wrote:
Fri 18 Aug 2017, 16:37
Isha wrote:
Fri 18 Aug 2017, 13:06
Tulee kyllä välillä sellainen haikea fiilis kun kelaa ettei saa enään sitä opiaattikuosia kokea.
Mulla on tää sama homma ollut nyt vahvasti päällä, kun pääsi niistä fyysisistä refloista eroon. Välillä siitä kierteestä on vaikeaa päästää irti, kun ikävöi sitä pehmeetä pumpulia mihin vois vaan ittes turruttaa. Silloin pyrin ajattelemaan niitä paskoja puolia siitä aineesta, mm. niitä vitun refloja, iänikuista säätöä, rahanmenoa ja sitä kahlitsevaa riippuvuutta. Tällä tavoin mä ainakin saan sen haikeuden tilalle lähinnä vihan ja inhon tunteen koko ainetta kohtaan. On ees vähän siedettävämpää jatkaa ilman. Toivon että tää joskus tästä helpottaa, mutta nyt on ollut tosi vaikeita hetkiä ton haikeuden kanssa.
Mä just tossa eilen mm itse olin ihan helvetillisissä ainehimoissa koko päivän. Mä jopa lähdin ajamaa hakemaa panacodeja kunnes puolivälissä matkaa hakkasin rattia ja löin navin kiinni ja menik takasin kotii. Mulla on välillä ihan vitun vaikeita päiviä ja mä olen välillä sortunut niinkuin mä oon aiemmin kirjoittanutkin. En subuun mutta kontteihin ja panacodeihin. Ne kerrat on onneks harvassa ollu tän koko lopettamisen aikana, mutta silti jokaikinen kerta syö mua tosi pahasti. Ja se tolkuton tunne kun tulee eli ainehimo.. sitä on tietyissä vaiheissa tosi vaikeeta saada katkastua ja se on myös vienyt musta välillä voiton. Putkia mulla ei ole ollut ne ottamis kerrat on 1-2päivää. mut niin raskas tää tie on ollu viime joulusta tähän päivään, että kun olen ottanut ni oon saanu todella rajuja psyykkisiä refloja senjälkeen enkä pysty enää handlaamaan niitä paska oloja mitä esim kaks päivää kontteja aiheuttaa. Mä oon sillon niin romuna henkisellä tasolla ja tuntuu et petin itseni. Voi kunpa sitä pystyis tallentamaan sen vitun pahan olon minkä se teettää että muistaisi sen miks ei kannata enää edes viihdekäyttää.

Voin rehellisesti sanoa että enää en pelkää että ajautusin samalle tielle mitä tein 5 vuotta. Sieltä nouseminen oli jotain niin saatanallista et toista kertaa sitä en koe. Haluisin vaan niin paljon saada ne ajoittaiset douppihimot pois. Olin eilen ihan loppu ku koko päivä puoliks meni siihen henkiseen taisteluun itseä vastaan. Ku olin ajanu eilen kotipihaan ni tunsin hetkellisesti helvetillisen voiman tunteen et mä silti voitin sen himon enkä hakemu niitä panacodeja.

Mä olen addikti. Toipuva sellainen ei mulla ole vielä edes vuotta täynnä. Mut 8kuukautta oon selvinny. En oo matkannu tätä matkaa ilman kantoihin kompastumisia oon kärsiny konttirefloja (jos niitä nyt voi refloiksi kutsua. Mut mulle ne on ollu sitä) ja ripuloinu pöntön täyteen liian monta kertaa. Viettäny unettomia öitä. Kärsiny todella pahoista ainehimoista. Mut en silti oo antanu mun palata subuun. Enkä oo heittäny pyyhettä kehään vaikka yksittäisiä päihtymis kertoja tänä 8 kk aikana on ollu. Pitäis olla enemmän itestä ylpee. Nytkin kun tätä kirjotan ni oon täysin selvin päin. Pilvenpoltonkin lopetin. Mulla on hyvä olla. Mut se tyhjyyden tunne mikä mulla vaivaa ajoittain melkeen joka päivä... se on edelleen läsnä. Sen tyhjyyden tunteen ku saisin loppumaan.. sit mä pystyisin nauttii täysillä. Mut kyl mä sen sanon et vaik tää ei oo helppoo, ni on tää vittu niin paljon päräyttävämpää elämää ku se subunarkkina viruminen ja oman itsensä surkutteleminen. Pystyn nyt kulkee katse eteenpäin en alaspäin. Pystyn sanomaa frendeille et mä oon pystyny lopettaa. Se on oikeesti todella palkitsevaa. Mut se tyhjyys... se kun vetää kuosit ja vaan on. Ei mitään huolia. Ei mitään mieltä painavia asioita. Pelkkää pumpulia. Mä todellakin tajuan miks mä sillon 5vuotta sit opiaatteihin rakastuin.

Nykyää mä tunnen tunteita aidosti. Ne hyvät ja huonot. Pystyn kattoon mun naista silmiin rehellisesti miettimättä et mitähän se kelaa ku on nuppineula silmät.. tajuuko se? Petinkö taas itseni ja samalla naiseni? Kusetanko taas itseäni? Elänkö valheessa? Käytänkö rahat kontteihin ja elän hetken pumpulissa kun ilmankin mulla olis hyvä olla? Ku oon selvin päin mä voin elää rehellisenä itelleni. Uskon että aika vielä korjaa haavat ja se ainehimokin alkaa hälvenemään. Pakkohan sen on

OpportuNisti
Psykonautti

Post by OpportuNisti » Sun 09 Sep 2018, 03:36

Kuukauden putki buprea 1-2mg/pv. Sitä ennen muutaman kuukauden tauko, ja sitä ennen kolmisen vuoden erittäin rankkaa oppareiden päivittäiskäyttöä: metadonia, oksikodonia, hydromorfonia, morfiinia, heroiinia, fentanyyliä, U-47770, buprenofiinia yms.

Haluaisin oikeastaan lopettaa, mutta pelkään reflojen jälkeistä suicidaalista masennusta ja ahdistusta. Itse reflat (kylmä/kuuma, ripuli, ruokahaluttomuus, unettomuus jne.) kestän kyllä. Se kuukausien apatia vain on liikaa.

Olen harkinnut itsemurhaa lukemattomia kertoja aina buprereflojen jälkeen. Aina sama juttu.

Mitä tehdä?
Life is like a box of chocolates; most of the stuff in it sucks.

nantes
Psykonautti

Post by nantes » Tue 11 Sep 2018, 21:23

Mielestäni ehkä sun tilanteessa hakeutuisin hoidon piiriin. Kertoisin suoraan mitä kerroit tässä. Saisit pitkän linjan kautta käytyä hoidon sekä sitten avohoidon puolella olisi myös koppi otettuna susta. Ettei tarvisi olla yksin. Pahinta myrkkyä just on se et on yksin neljän seinän sisällä. Kun se uuden elämäntapojen harjoittaminen ja opetteleminen kun vaatii aikaa. Aivoilla kestää aikaa rekisteröityä siihen uuteen. Mä oon ite ollu nyt puol vuotta kuivilla lukuunottamatta yksittäisiä kertoja sielä täällä. Noilla nopea vaikutteisilla opiaateilla subua ei enää. Sitäkään ei pitäis tehdä ja koko ajan oon matkalla siihen et nekin yksittäiset loppuu. ja vasta viime aikoina oon alkanu voimaan normaalisti ja tuntuu et elämä on sitä taas mitä se oli joskus ennen ku alotti opiaatit. Tsemppiä tosi paljon

Edit: Haluan sen kuitenin vielä lisätä et mä uulen et oikeestaan kukaan ei pääse kuiville lopullisesti jos jää himaan neljän seinän sisään. Siinä käy pitkän päälle niin et ku olo lopulta menee siihen pisteeseen ettei sitä yksinkertaisesti siedä ni sillon sitä voi joutuu hakee helpotusta. Ja ei siinä mitään jos se jää päivään tai max kahteen.. Mut sit jos se putki jää päälle ni se on vitun vaikee katkasta.