Diklatsepaami (Diclazepam)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Suboxoneprinssi
Lepakko

Re: Diclazepam

Post by Suboxoneprinssi »

zero wrote:lääkeainerikos? jos ei oo listoilla?
Sori, "lääkerikos" eikä lääkeainerikos. Koska niin kuin sanoin, lääkelista ei ole tyhjentävä.
Fimea on lääkelain (395/87) 83 §:n nojalla laatinut lääkeluettelon, joka on ohjeellinen luettelo lääkkeiksi luettavista aineista. Luettelo ei ole tyhjentävä.
http://www.fimea.fi/valvonta/luokittelu/laakeluettelo

Lääkelaki 3 §
Lääkkeellä tarkoitetaan valmistetta tai ainetta, jonka tarkoituksena on sisäisesti tai ulkoisesti käytettynä parantaa, lievittää tai ehkäistä sairautta tai sen oireita ihmisessä tai eläimessä.

Lääkkeeksi katsotaan myös sisäisesti tai ulkoisesti käytettävä aine tai aineiden yhdistelmä, jota voidaan käyttää ihmisen tai eläimen elintoimintojen palauttamiseksi, korjaamiseksi tai muuttamiseksi farmakologisen, immunologisen tai metabolisen vaikutuksen avulla taikka terveydentilan tai sairauden syyn selvittämiseksi.

Epäselvissä tapauksissa, joissa tuote voi kaikki sen ominaisuudet huomioon ottaen vastata lääkkeen ja muualla lainsäädännössä tai Euroopan unionin säädöksissä olevan muun valmisteen määritelmää, sovelletaan valmisteeseen ensi sijassa, mitä lääkkeestä on säädetty.
Eli: kyllä, siitä voi tulla syyte.
ferox
OD

Post by ferox »

http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/uus ... toon-47774
Huumausaineluetteloon lisätyt aineet ovat butyyrifentanyyli, furanyylifentanyyli ja 4-fluoributyyrifentanyyli, deskloorietitsolaami, diklatsepaami, etitsolaami, flubromatsepaami, flubromatsolaami, klonatsolaami, meklonatsepaami, nifoksipaami ja pyratsolaami.
Löytyy myös Finlexistä: http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2008/20080543
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
Suboxoneprinssi
Lepakko

Kappas vaan, se siitä.

Mut suurempana pointtina, kuten toi ylempänä postaamani kertoo, mikä tahansa RC voi olla lääkeaine ja jos tulli sen nappaa, tullaan ainakin sillä hetkellä tapauskohtaisesti määrittämään sellaiseksi (muutamat yksittäiset bustit tuskin aiheuttaa lisäämistä lääkelistaan - varsinkin kun ei tarvitse, kuten koko ajan olen tässä selittänyt :P ).

Nopeesti ne noita suosituimpia tutkareita pistää huumausainelistalle, ja niissä on jyrkemmät tuomiot, mutta juuri mikään "legal high" ei ole Suomessa täysin legaali.
Black7343
Psykonautti

Post by Black7343 »

tRip wrote:Stydii kamaa.. Yllätyin.

Voimakas sedatiivi, kuin pami, mut chloride-way, paremmin unettava, -hypnootti?

Tiiä mitä shittii jengi täs topicissa kiskonu, mut ainakin itellä ~1mg pisti jo melko soseeseeseeen..

'kloori-pami'

Ihan kokeilemisen arvonen, jännä. Hyvä.
Viihteellisyydestä osaa sanoa, meni sekakäytöks.
Jaahas,mulla ois tota jauheena kaapis,jäi kaiffalta ja tuumas et käytä pois. On jääny viel nokkaan tunkematta. Jos toi on kuin diapami mille on respa,ni minua ainakii nukuttaa vitusti. Siispä ehkä yöllä sitte. Xanorista oma kokemus, lopulta ei telari auttanu paniikkikohtaukseen vaikka ois annos ollu mikä. Onkohan tuo yleistä vai yksilöllinen juttu. :shock:
Jotkut yrittävät,toiset suunnittelevat,minä teen.
Rolanderos
Psykonautti

Post by Rolanderos »

Näitä sain jokusen käsiini. 2x2mg vaikutti sopivalta doselta, veti lähinnä jumiin ja alkoi väsyttämään.

Seuraavaana päivänä sain paljon ns. sähköiskuja päähäni - käsittääkseni tämä tarkoittaa aivojen välittäjäaineiden epäbalanssista, tiedä sitten , johtuivatko ne juuri näistä ryyneistä.
Suboxoneprinssi
Lepakko

Rolanderos wrote:Näitä sain jokusen käsiini. 2x2mg vaikutti sopivalta doselta, veti lähinnä jumiin ja alkoi väsyttämään.

Seuraavaana päivänä sain paljon ns. sähköiskuja päähäni - käsittääkseni tämä tarkoittaa aivojen välittäjäaineiden epäbalanssista, tiedä sitten , johtuivatko ne juuri näistä ryyneistä.
Hyi helvetti, "brain zap" - oon saanu vaan tramadolirefloissa (ilmeisesti yleisiä SSRI- ja SNRI -refloissa) ja loratsepaamista myös. En koskaan kertalaakista, vaan kunnon kuurin jälkeen viekkareissa. On muuten yks epämiellyttävimpiä oloja koskaan. Sain noita joskus varmaan pari viikkoa ainakin yhen joka 4-5 minuutti. Pikkusen vaikea mm. nukahtaa.
SadPanda
LD50

Re: Diklatsepaami (Diclazepam)

Post by SadPanda »

Eilen tuli syötyä eka 1 kpl jotain valkoista pilleriä missä jakouurre mutta muuten olivat tosi pieniä. maistui pahville ku imeskeli..mutta lopussa tuli semmone joku lääkkeen/myrkyn maku suuuhun. kllo oli tuolloin jotai 19:20 sit huomasin et olin todella tökkurassa. tokkurassa. mut alla oli 2mg rivatrillia , 2x 225mg lyricaa + aamuset klooridiazepoxidit jotain 100mg...

Noh karkkikaupassa oli pakkko käyä en tainnu eilen syödä muuta oikeaa ruokaa ku puuroa ja sit loppu illan karkkia.. Sit MINÄ tyhmä otin viel joskus 21:00 1kpl ja muisti pois ja nukahdin.,,
Mä haluaisin tietää näiden valkoisten vahvuuden joten klo on nyt 5:33 ni heitin tos 5:00 ku heräsin ni 2 ja puoli noit kerralla maamariin. ja nyt alkaa tuntua. VÄSYTTÄÄ tas. eikä.. pitäs hommata piriä. vittu ku metadonit juon 7:50 ni kuitenki tipahdan.

MUTTA SITTE MIELIPITEISIIN KYSEISESTÄ BENZOSTA::

Ihan ok rauhottaa kyl mielen ja kehon. keho on tosi löllö ja olo ku pöllöl. tai emt millane olo sillä on mut tuijotan tätä näyttöä ja pidän itseäni hauskana.. apua nukuttaa juon 2 kuppia helvetin vahvaa kahvia. SÄHKÖSISKUJA PÄÄSSÄ HAVAITTAVISSA. vaikka jo otin aamuREdosen wtf., jotain on dicklazepaamisa sellaista ettei ole päätynyt lääkkeeksi apteekkiin.
Keho on myös euforinen. Mun oli tarkotus kokeilla booostia metadonia mutta kaippa tää tokkurajatkuu sinne 7:50 asti..

En osaa sanoa. Pienellä annoksella OK . isolla annoksela ( 2 ja puoli valkosta pientä tabua missä jakoviiva) tuntu liialta kun keho tosiaan väskää. Pakko lähteä jääkylmään suihkuun ja muutenkii et aika kuluu.... JJ apitää kiittää erästä TIETÄjää: NÄISTÄ.

EDIT: VITTU TÄÄ ON PARHAUTTA METADONIN KANS. otin 5mg (oletettavasti jos nämä valkoset diklazepamit on 2mg . söin siis 2 ja puoli) aamu 5:00 ja metadonin join 7:55 ni VOI VITTU MITEN IHANALTA ALKO TOS 10min sitte tuntua. siis paras yhistelmä tää ja matadoni. fyysinen euforia ja kehon semmone lämpö ja kehon rentous. AIVAN TÄYDELLISTÄö. en vois keksiä parempaa. riva ei oo yhtää hyvä bosteri. xanor on iha jees mut ei sekää ni hyvv mitä tää diklaze. äske heittin naamaa viel 800mg gabapentiiniä. jospa sitä pärjäis taas hetken. rauhaa ja rakkautta varsinkin sinä siellä tiedät kyllä kuka. anteeks ku huusijn. mä sulle laitan tippiä semmoset setit huomenna että kehräät ku mn kissa. siis tippiä klikkiin. fiktiä ni menee riskiks. mutta diklazepamia ja metadonia ni maalma on kaunis. jotai runontynkää

MODE EDIT: Tässä mainitut annokset ja yhdistelmät ovat sitten vitun vaarallisia. Kannattaa pandan viestejä lukiessa pitää mielessä, että niissä mainitut annokset, käyttötavat ja yhdistelmät ovat melkeinpä aina vaarallisia, eikä niitä voi suositella tai pitää millään tavalla fiksuina. -z
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Suboxoneprinssi
Lepakko

Tämän toinen aktiivinen metaboliitti, lormetatsepaami, on yksi suosikkibentsoistani noin 30 eri kokeillusta. Kuin sekoitus loratsepaamia ja tematsepaamia. Ollut ulkomailla respalla, ja toimii niin unettomuuteen kuin ahdistukseen ilmiömäisen hyvin.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Enkö mä muka maininnut noita et todella typeriä annoksia... Mut siis jos puhutaan pelkästään tästä niin MINULLA"selväänpäähän" tämä ei toimi ku 4mg annoksella sillee että auttaa ahistukseen ja tuntuu sillee niinku minusta pitää bentson rauhottaa ja pientä semmosta lemmen tunnetta. ENKÄ TOD IKINÄ KEHOTA KENENKÄÄ OTTAA SAMOJA ANNOKSIA MITÄ TÄÄLLÄ MAINITAAN. aina kaikilla voi mikä tahansa toimia miten vaan ja iha erillaillaja voi olla lääkkeitä joiden kans ei sovi ollankaa ottaaa niinku tässä. Mulle sano yks vanha tyyppi ettää tietää 5 tyyppiä jotka on tippunu niin vähemmästä.

ELI OLKAA VAROVAISIA JA jos en tossa postauksessa hoksannu sanoa ni pyydän anteeksi. hyi... mut 2mg oli ihanku olis syöny jonku pamin tai temestan sekotuksen :cheers: :doh:
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma