Onko bentsot edes viihteellisiä?

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Petri6
OD

Re: Onko bentsot edes viihteellisiä?

Post by Petri6 »

desoxy wrote:onhan noita, suomestakin saa kahta viihdekäyttöön sopivaa bentsoa, muuallapäinmaailmaa on todella hyviä bentsoja. en nyt muista kuin nuo suomesta saatavat triatsolaami ja midatsolaami. kyllä ne todellakin on viihteellisiä. triatsolaami oma ehdoton suosikkini.
Tuo nyt on täysin subjektiivista, itse en pidä kumpaakaan itsessään viihteellisenä. Midatsolaami tosin sopii ainakin jossain määrin opioidien kaveriksi, kun yleensä bentsot ainakin minulla latistavat niiden euforiaa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
placebo
Kameleontti

Post by placebo »

desoxy wrote:
Petri6 wrote:
desoxy wrote: mutta joo, siis en itse ainakaan harrasta "bentsoilla kuosaamista", niinkuin ihmeen monet tuntuu tekevän, tyyliin levy ksanoreita tauluun ja baariin. hoh. :roll:
Joo tätä mäkään en ymmärrä. Ittellä ne pakolliset ryynikuosailut oli tossa pari vuotta sitten, ku vaan kokeilin että millaista se on. Siihen sekavuustilaan en kyllä millään tavalla innostunut. Ei muista mitään ja tulee aina tehtyä kaikkea niin idioottimaista. Säästelen kyllä paljon mielummin bentsot(jos niitä joskus harvoin käsiini saan) parempaan tarkoitukseen kuin ryyppämisen rinnalle.
Periaatteet perustana, totuus selustana.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

desoxy wrote:
Petri6 wrote:
desoxy wrote:onhan noita, suomestakin saa kahta viihdekäyttöön sopivaa bentsoa, muuallapäinmaailmaa on todella hyviä bentsoja. en nyt muista kuin nuo suomesta saatavat triatsolaami ja midatsolaami. kyllä ne todellakin on viihteellisiä. triatsolaami oma ehdoton suosikkini.
Tuo nyt on täysin subjektiivista, itse en pidä kumpaakaan itsessään viihteellisenä. Midatsolaami tosin sopii ainakin jossain määrin opioidien kaveriksi, kun yleensä bentsot ainakin minulla latistavat niiden euforiaa.
tietenkin omakohtaiset kokemukset ja maku jne ovat subjektiivisia?. olikso tässä joku pointti vai mitä vttua?
Pointti on siinä, että kun kirjoitat "kyllä ne todellakin on viihteellisiä.", on se väittämä siitä, että kaikki tai ainakin enemmistö ihmisistä kokisi ne viihteellisiksi, vaikka näin ei todellisuudessa ole.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
VXA
Kameleontti

Post by VXA »

koen diapamit soolona viihteellisiksi. käyttäydyn vähän, tai enemmänkin, hölmösti (kyl te tiiätte) ja puhun paljon. kivaa touhua.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Ei ne ennen ollut mun mielestä, mutta alkoi tuntumaan ihan kivalta tuossa alkuvuonna. Mukavampi oli ottaa, kun olla ilman. Esim muutaman oluen kanssa varsin viihteellisen tuntuisia. Ainakin ahdistuneisuus lähti ja oli mukava sosialisoida ihmisten kanssa. Vittumainen koukkuhan siitä tuli. Ei ollut sen arvoista näin jälkeenpäin ajateltuna. Kyllä ne bentsot menettävät viihteelliset vaikutuksensa aika nopeasti ja toleranssi kasvaa todella korkeaksi, jos oloja yrittää hakea.

Parempia refloihin tai laskuihin ja akuutteihin ahdistuneisuus ja paniikkitiloihin, kun kuosaamiseen. Ei näitä kannata vetää jos ei ole ihan oikeata tarvetta. Varmasti tekee pahaa aivoille ja koukku on taattu, jos säännöllisesti kuosaamiseen vetää.
plöks
Psykonautti

Post by plöks »

Onhan ne joo, varsinki viinan kans. Joskus ryynikännit oli hirveen hauskoja ku oli nii pirtsakka olo ja kohta sit ei ollukkaa. Tää ennen ku oli kokeillu mitää nopeeta tai hidasta :D Diapamit sellasenaan ehkä eniten viihteellisiä, rivatrilitki kai. Tuskimpa sitä toisaalta ikinä saa sitä samaa "viihteellisyyttä" ku sillonku ekan kerran pameja tai xanoria söi. Tai mä en ainakaa oo saanu.
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

Musta bentsot ei ole koskaan tuntuneet viihteellisiltä (paitsi buustereina jarrujen kanssa) mutta olen monesti totuttanut itseni niihin siten, että noin neljä kertaa päivässä on pitänyt ottaa niitä.

Kerran (on kyllä ollut useamminkin) mulla oli nopeilla 1mg Xanoreilla kahden kuukauden putki, ja tole nousi sellaiseksi, että kerta-annos oli lopulta 10mg eikä se vaikuttanut enää mitenkään, piti viekut vaan poissa. Kun Xanorit loppui niin tuli tietysti viekkarit. Silloin tajusi, miten pahasti oli totuttanut itsensä niihin nappeihin.

En varsinaisesti tarvinnut niitä, mutta koska niitä oli niin pirusti saatavilla, totutin itseni monesti pampuloihin.

Edit: Dormicumit oli viihteellisiä, sen verran pitää korjata. Mutta kun olin ihan pohjalla ja rimpuilin irti jarruista ei Dormicumitkaan enää vaikuttaneet mitenkään viihteellisesti.
Looking for planet Gong...
Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi »

On ne jotkut aika lievästi. Parhaimman fiiliksen siitä saa terapeuttisessa käytössä - esim. päästä vihdoin nukkumaan, tai katkaista paniikkikohtaus - mutta on ne osa ainakin miedosti viihteellisiä, vähän ku joku pieni määrä alkoholia. Rentouttaa mieltä ja kroppaa, juttua saattaa lähtee luistaa. Viihde loppuu lyhyeen jos ottaa pari liikaa, mut sopivina annoksina ne voi olla osa ihan semisti hauskoja.

Flunitratsepaami
Nitratsepaami
Alpratsolaami
Klonatsolaami
Etitsolaami
Fenatsepaami
Lormetatsepaami
Midatsolaami
Diklatsepaami
Flutopratsepaami

Nimetatsepaamia haluisin vielä kokeilla ku on kuulemma viihteellisimmästä päästä. Sit esim. loprazolam on vesiliukonen, sitä vois joskus koittaa räpylöidä.
Blackened
Apteekki

Post by Blackened »

Bentsot ja kalja olivat "viihteellisiä" silloin kakarana kun ei vielä oikein tiennyt mitä teki. Viihteellisellä tarkoitan tässä rähinäkännejä, itsensä telomista, sammumista baaritiskille, ajamista autolla puuhun jne. Oli se silloin oikein rokkenroll-elämää... :roll:

Nykyisin ei bentsot edes sillä tavalla "toimi" tai mene päähän, mutta lääkkeenä terapeuttisilla annoksilla ihan potentiaalisia. Ainoa joka aiheutti totaalisen blackoutin ja karmeat paradoksaaliset vaikutukset oli nestemäinen flubromatsolaami. Vedin pöntöstä alas ennen kuin pahempaa seuraisi.

Tutkaribentsot mitä kokeillut: flubromatsolaami, diklatsepaami, etitsolaami, pyrazolaami ja klonatsolaami.

Edelleen lempparibentsot ovat klonatsepaami ja diatsepaami. 10mg pami tai 1-2mg riva tietyissä tilanteissa oiva apu, eli ei niistä sekaisin mene eikä ole tarkoituskaan.
Cogito, ergo sum
Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi »

Tollasta viihdettä ku lähtee hakee niillä niin kohta huomaa et filmi pätkii reilusti mut jotenkin sä oot onnistunu tuhoamaan parisuhtees, saanu fudut duunist, hankkinu rikosrekisterin, tulehduttanu välit johonki tuttuun ja sun budjetille hankkinu ihan liikaa velkaa - kamaa, tilattuja tavaroita, korvauksia rikotusta omaisuudesta.

Must tuntuu et tää pitää kaikkien oppii kantapään kautta, et niillä ei pidä tavoitella mitään kovin vahvaa oloa. Jos hakee oloja samalla lailla kuin suurimmasta osasta muita huumita niin se on kaikkea muuta kuin hauskaa.
Blackened
Apteekki

Post by Blackened »

Suboxoneprinssi wrote:Tollasta viihdettä ku lähtee hakee niillä niin kohta huomaa et filmi pätkii reilusti mut jotenkin sä oot onnistunu tuhoamaan parisuhtees, saanu fudut duunist, hankkinu rikosrekisterin, tulehduttanu välit johonki tuttuun ja sun budjetille hankkinu ihan liikaa velkaa - kamaa, tilattuja tavaroita, korvauksia rikotusta omaisuudesta.

Must tuntuu et tää pitää kaikkien oppii kantapään kautta, et niillä ei pidä tavoitella mitään kovin vahvaa oloa. Jos hakee oloja samalla lailla kuin suurimmasta osasta muita huumita niin se on kaikkea muuta kuin hauskaa.
Niinpä, täysin samaa mieltä. Mitä enemmän varotellaan junnuja, sitä uhmakkaammin ne tekevät juuri päin vastoin. Bentsot väärinkäytettynä ja väärissä käsissä mielestäni vaarallisin huume + pahimmat lieveilmiöt.

Se tunne kun herää sänky veressä ja ihmettelee että mikäs juttu tämä on. Tai putkasta paikat veressä ja ihmettelee että mikäs juttu tämä on. Tai... :doh:
Cogito, ergo sum
klikkikuppi
Psykonautti

Post by klikkikuppi »

Tutkaribentsot toimii viihteilyyn.... itse olen kokenut myös loratsepaamin ja alpratsopaamin tietyissä määrin viihteellisinä bentsoina. Diatsepaami nyt lähinnä darran kuositteluun, mut ei sillä viihdearvoa ole.. Flubromatsolaami, Diclatsepaami yms ovat toimineet hyvin. Clonazolam (Rivatrilin sukulainen) on muuten myös aika mukava viihteilylappu.. 0.5mg lapusta puolikas huuleen, jos ei klonatsepaamiin löydy toleranssia, niin muisti voi pätkiä, mut fiilarit pitäs olla aika jepat! Loratsepaami pistää aivan vitun juntturaan.. yksilöllistä tosin. :)
poppers
Psykonautti

Post by poppers »

Jos on kitkutellu kovissa ahdistuksissa, nii tuntuuhan se ihan kivalta ku tippuu tonnin paino pois rintakehän päältä ja rentoutuu eli saa normaalin olon, mut muuten ei.
tajunta laajenee kunnes se hajoaa
tRip
Moderator

Post by tRip »

Tematsepaami ja bromatsepaami on oikeestaan ainoita joista löytänyt mitään viihteellistä.

Oikeestaan oikeeseen saumaan kourallinen tennareita on todellakin melko euforista.. sen hetken. Mut autuus se silti on. Se hetken.

Eli joo ja ei.. ei bentsoilla kannata viihteillä. Tyhjäks ne jättää, mut tyhjyydessä joskus on se autuus, ja joskus se autuus on helvetin viihteellistä.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Blackened
Apteekki

Post by Blackened »

Tuli tässä alkuviikosta pitkästä aikaa otettua muutama bentso, ihan huvin vuoksi ja urheilun kannalta... Pameja tullut otettua reseptin mukaan iltaisin 15-20mg/vrk muutaman vuoden. Lisäksi joku reilu puolisen vuotta tuli otettua säännöllisesti aamuisin/päivisin 1-2mg joko alpratsolaamia tai klonatsepaamia, kumpaa nyt sattui olemaan hollilla. Reilu kuukausi sitten päätin lopettaa päivittäisen rouhimisen. Kumma kyllä ei mitään vaikeuksia lopettaa, ei mitään henkisiä eikä fyysisiä tuntemuksia, muuta kuin että ajatus luistaa paremmin.

Otin ensin 2x 1mg nopeita Xanoreita, se ei tuntunut oikein missään niin otin vielä 3mg lisää. Se menikin hattuun ihan tosissaan ja seurauksena perinteinen alpohäröily: puheluita randomeille, tavaroiden tilaamista netistä, uhkapelaamista ja muuta rahan tuhlaamista yms. typerää. Seuraavana aamuna oli se tyypillinen alpojen paradoksaalinen vaikutus; hermot oli todella kireällä ja vitutti niin paljon että olisi tehnyt mieli lyödä kaikkia vastaantulijoita.

Sellaista viihdettä bentsoista. :up: Olipahan taas muistutus että miksi bentsoja on syytä välttää (ainakin isoiloa annoksilla).
Cogito, ergo sum
Pristine
Psykonautti

Post by Pristine »

Onks ne viihteellisiä? Niin no, kai se riippuu ihan siitä miten viihtellisyyden määrittelee ja minkälainen on käyttökonteksti. Ite oon ainakin pitänyt sitä viihteellisenä, kun esim. jossain Intian maaseudulla kymmenen tunnin bussimatkalla keskellä yötä heittää pari valiumia naamariin ja laittaa musiikit korville ja sitten puolinukuksissa katselee koko ajan jotain täyskuuta. Sit on kiva käydä niillä harvoilla pikkupysähdyksillä röökillä ja huojua ympäriinsä.

Ei bentsoista mitään järeitä oloja saa, mutta mä tykkään kun joskus mun omat katsontakulmat ja ajatusmallit muuttuu niissä täysin. Sitä puhuu ties mille verhoille ja varjo-olennoille joita ei nää, mutta ne tuntee. Fiilaa sen kun on vitun tyhmä ja skutsissa, mutta tiedostaa kuinka täysin järkevää esitystä se oma touhu on. Jotain mielikuvitusta mä saan lisättyä näillä.
En tee juuri mitään, paitsi vähän kaikkea
tRip
Moderator

Post by tRip »

Nimim. kaks ja joku puol bottlee mansikkabamii kuukaudessa.. ohan siinä jo aika järee määrä, 800mg nyt ainakin, gemmi kuukaudessa.. ihan namia se mansikkaa, mut niinku pulverit, ei mul litkut pysy lapasessaa.

Jaa, että muistanko mitään, Ikävä kyllä.. Hengen kanssa pelleilyä vaik uhkana vaan tip ahdus.. äksät pätkäsee muistin prätki 10x pahemmin.

Nyt ois stilkkarit viihteellisiä xP
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

Temesta oli siinä mielessä viihteellinen , että rentoutti lihaksiston fentan kanssa.
Mutta dormicumien lisäksi Iv eiei vaikka vasta piti se temesta kokeilla fentanyylin analogin kans. (pettymys)
Parempi buusti syömällä. Yleensäkkin komboissa muihin jarruihin tää loratseppaaami tapppaa euforiaa.

Ykainään hyviä lääkkeitä , Viinan kanssa paha puhua viihteellisyydestä. :shock:
Black7343
Psykonautti

Post by Black7343 »

Ei minusta,nimittäin olen yhden kerran saanut viihdettä irti. Se oli,kun ensimmäistä kertaa eläessä söin 2kpl 10mg pameja. Viinan kans en koskaa,tuli sanomista. Toiset rouskii täs minunki kämpil texin päälle levykaupalla bentsoja. On mulla respalla pamit,mut en vällttämättä ota kuukauteen. Kerran söin testiks jotain 150mg. Olo ei muuttunu miksikään.

Joskus tuli mietittyy,että miksi pilleri/viina kombolla olevat on niin vaikeita saada putoomaan.
Kaverini juoksutti aikoinaan yhden vauhdilla pää edellä metalli tolppaan,ni ei kun silmille.
Itse aiheutin lastulevyseinään päänkuvan, kun alkoi päälle käymään,ni rysäytin siihen. Ei merkannu sille mitään. Lähes aina kun näitä sattui,joutui käyttää rumia konsteja. En muuten missään nimessä ylpeilly/ylpeile teoillani,ennemmin hävettää. Minun listalla viimeisimpiä,mitä olen napsinu.
Jotkut yrittävät,toiset suunnittelevat,minä teen.