Buprenorfiini (mm. Subutex)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
renttuni
Apteekki

Re: Buprenorfiini (mm. Subutex)

Post by renttuni »

Joo ja bupre on siitä yllättävä, että se pahoinvointi voi iskeä milloin vaan. Itsellä oli tolet nollissa nyt ja otin kolme tuntia sitten about 0,5mg. Tuli semmonen sopiva olo että siivosin innolla ja tuntui että on virtaa. Nyt sitten alkoi tekemään pahaa ja silmät meinaa lupsahdella kiinni..

Joskus jos ottaa liikaa tai ottaa uuden annoksen liian pian, ei pysty käymään röökillä kun se voimistaa pahoinvointia. Ja muutenkin voimistaa vaikutusta. Onko muilla näin?

edit. Tosiaan Subutexissa/xonessa on 2mg tai 8mg. En oo kyllä ikinä katukaupassa törmännyt noihin 2mg.. korvaushoidossa oli Xonea 2mg, onko Subutexista olemassa 2mg?

Mut tosiaan helppo laskee että puolikas on 4mg ja sitten vaan pilkkoo siitä itelle sopivan määrän..
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Nestetasapainosta kannattaa huolehtia niin voi myös ehkäistä pahoinvointia. Se on itsellä yks niistä syistä miksi opparit aiheuttaa pahoinvointia (övereiden lisäksi :D ).

Eli siis vesipullo vierelle ja hörppii aina välillä pikku siemauksia, varsinkin jos touhottaa jotain. Moni unohtaa sen nesteenjuonnin oppareissakin. :< Auttaa kakkaankin kivasti!
. . . (--) °
rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff »

Tempelli wrote: Haluan kuitenkin pelata varman päälle, joten onko kenelläkään tietoa paljon kokonainen tabletti painaisi? Jostain luin että se painaisi 400 mg, mutta toisaalta olen lukenut että se olisi Suboxone joka painaisi tuon verran. Varmempaa tietoa olisi mukava saada, niin uskaltaisin varmuudella fiktailla sopivan annoksen! 8)
se ehta subutex 8mg tosiaan painaa pyöreesti ton 400mg, en muista oisko ihan tarkka ollu 398mg. suboxonen painosta en tiedä, en oo koskaa mitannu. ni tuolla 400mg painolla on hyvä lähtee laskee itselle sopivaa käyttöannosta.

Ja renttuni pähkäili tuossa onko subutexia 2mg koossa, niin kyllä on niitäkin. Ei kauheen yleisiä omalla kohdalla katukaupassa oo ollu, mutta on vastaantullu niitäkin.

Ite tässä nyt pähkäilen ensviikon hommia jo hyvissä ajoin, kelailin lähtee pöhinää hoitaa vähän pääsiäiseks ja hidasta pitää olla kylkeen tottakai. oxya mieluiten mutta nyt ei oo näillä näkymin mahdollisuutta siihen ja vaihtoehdoiks jää suboxone 8mg tai temgesic 0.4mg, taidan päätyä hinnan puolesta ja annostuksen helppoudesta johtuvista syistä temgesicciin, on ehkä liikaa tuo xone siihen tarkotukseen että tarkotus stimuilun päätteeks rentouttaa/tipauttaa ittensä, ja jää väkisinkin yli ja tulee houkutus kiskoo.

temgesicciä kun voi nauttia 0.4-0.8mg kerta annoksilla ja kattoo vaikutusta sitä mukaa. Toleranssikin varmaan vuodessa pudonnu sen verta roimasti että jos ei haluu pahoivointia niin helpoin lähtee näillä teemuilla jarruttelee kun piri loppuu.

Kyllä luulis että n. 2mg bubree teemujen muodossa riittää pöhisemisen päätteeks tipauttaan, jos vuoteen ei oo bubree edes ottanu, vai kannataisko varata koko liuska (10kpl x 0.4mg) niitä teemuja? Mitä mieltä muut?

Ja toinen mitä kelailin niin varmaan teen pari tööttiä niin et laitan samaan fiksiin 0.2-0.4mg temgesiccia ja 100-200mg piriä laadusta riippuen. Niin huomaankohan tollasella 0.2mg bubresatsilla mitään vaikutusta tossa kombossa. Haluun olla varovainen ettei tuu mitään ihmeempää pahoinvointia pilaan iltaa.
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"
Personaes
OD

Post by Personaes »

rufftuff wrote:
Tempelli wrote: Haluan kuitenkin pelata varman päälle, joten onko kenelläkään tietoa paljon kokonainen tabletti painaisi? Jostain luin että se painaisi 400 mg, mutta toisaalta olen lukenut että se olisi Suboxone joka painaisi tuon verran. Varmempaa tietoa olisi mukava saada, niin uskaltaisin varmuudella fiktailla sopivan annoksen! 8)
se ehta subutex 8mg tosiaan painaa pyöreesti ton 400mg, en muista oisko ihan tarkka ollu 398mg. suboxonen painosta en tiedä, en oo koskaa mitannu. ni tuolla 400mg painolla on hyvä lähtee laskee itselle sopivaa käyttöannosta.

Ja renttuni pähkäili tuossa onko subutexia 2mg koossa, niin kyllä on niitäkin. Ei kauheen yleisiä omalla kohdalla katukaupassa oo ollu, mutta on vastaantullu niitäkin.

Ite tässä nyt pähkäilen ensviikon hommia jo hyvissä ajoin, kelailin lähtee pöhinää hoitaa vähän pääsiäiseks ja hidasta pitää olla kylkeen tottakai. oxya mieluiten mutta nyt ei oo näillä näkymin mahdollisuutta siihen ja vaihtoehdoiks jää suboxone 8mg tai temgesic 0.4mg, taidan päätyä hinnan puolesta ja annostuksen helppoudesta johtuvista syistä temgesicciin, on ehkä liikaa tuo xone siihen tarkotukseen että tarkotus stimuilun päätteeks rentouttaa/tipauttaa ittensä, ja jää väkisinkin yli ja tulee houkutus kiskoo.

temgesicciä kun voi nauttia 0.4-0.8mg kerta annoksilla ja kattoo vaikutusta sitä mukaa. Toleranssikin varmaan vuodessa pudonnu sen verta roimasti että jos ei haluu pahoivointia niin helpoin lähtee näillä teemuilla jarruttelee kun piri loppuu.

Kyllä luulis että n. 2mg bubree teemujen muodossa riittää pöhisemisen päätteeks tipauttaan, jos vuoteen ei oo bubree edes ottanu, vai kannataisko varata koko liuska (10kpl x 0.4mg) niitä teemuja? Mitä mieltä muut?

Ja toinen mitä kelailin niin varmaan teen pari tööttiä niin et laitan samaan fiksiin 0.2-0.4mg temgesiccia ja 100-200mg piriä laadusta riippuen. Niin huomaankohan tollasella 0.2mg bubresatsilla mitään vaikutusta tossa kombossa. Haluun olla varovainen ettei tuu mitään ihmeempää pahoinvointia pilaan iltaa.
No kyllä jos vuosi ollut taukoa, niin kaksi milliä takuulla riittää syvään notkuun piriputken päätteeksi. Kyllä jos ite speedballit ottaisin teemujen muodossa, niin laittaisin 100mg sellaista semihyvää piriä ja ainakin sen millin buprea. Eli tolettomana helposti voit sen 0.4mg laittaa sinne...

Mitä mieltä olette muuten viihdekäyttäjät näistä suboxone filmeistä mitä itsekkin käytän lääkkeenä? Itellä 12mg joka aamu, eikä sano yhtään mitään, tulee vaan normaali olo. Saako xone-filmistä toleton henkilö oloja?
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

No niin mullekin korvaushoidossa tuli vaan normaali olo kun sai lääkkeen. Sehän se on tarkoituskin, ei kai bupresta saa mitään oloja jos käyttää päivittäin.

Kyllä mulla xone filmi antoi viihdekäytössä ihan samanlaiset olot kuin xone ja texikin, mutta tuli ihan hirveä kutina :down:
Petri6
OD

Post by Petri6 »

renttuni wrote:No niin mullekin korvaushoidossa tuli vaan normaali olo kun sai lääkkeen. Sehän se on tarkoituskin, ei kai bupresta saa mitään oloja jos käyttää päivittäin.

Kyllä mulla xone filmi antoi viihdekäytössä ihan samanlaiset olot kuin xone ja texikin, mutta tuli ihan hirveä kutina :down:
Eikös tämä ollut hihaan? Ajattelisin, että tuossa kysyttäisin normaalisti kielenalta otettuna ja vastaus luultavasti on, että samalla tavalla kuin mikä tahansa buprevalmiste sublinguaalisesti. Voi tuo filmimuoto hyötysuhdetta marginaalisesti parantaa, mutta missään nimessä ei nosta sitä nokituksen tasolle voimakkuuden tai nopeuden kannalta (vaikka itelläkin menee bupre lääkkeenä eikä viihteeseen, ja sitä kautta haluaisin kyllä useimminkin noita filmejä niin pystyisi ton nokittamisen lopettamaan).

Niin ja noista painoista kun puhuttiin niin 8mg Xonekin painaa sen 0,39g (tosin taidettiin juuri tuon kaksi desimaalia mittaavalla vaa-alla mitata, joten tiedä sitten kuinka paljon heittää). Sen eron olen kyllä huomannut, että varmaan tabletin koostumuksen takia texistä tulisi vähemmän jauhetta mutta toisaalta voi johtua siitä, että vaikeampi lohkaista sitä neljäsosaa. Tosin Xonenkin kohdalla mun "2mg palat" (ja oon nyt niitä lohkonu kuitenkin aika vitun kauan) voi heitellä todella radikaalisti (pahimmillaan yli 0,5mgkin vaikuttavaa ainetta).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Noi filmit IV:nä niin toimii ihan samanlailla kun normi xone. Väsääminen on tietty ihan perseestä ja se koostumus on "vähän silleen" liisterimäistä :down: . Ei tosiaan mitenkään esim concerta tyylistä liimaa, mut esim keltasel 0.3 neulal painaa niin menee aika hitaasti siitä läpi. Verrattuna normi Xone liuokseen, kylhä pienest neulasta menee aina hitaasti, mut sillä koolla sen pienen liisteriyden huomaa. Et mielummin normi palaa, etten mielelläni noita rätki, mut fimaan ne aina tuplana ja sillee.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Petri6 wrote:
renttuni wrote:No niin mullekin korvaushoidossa tuli vaan normaali olo kun sai lääkkeen. Sehän se on tarkoituskin, ei kai bupresta saa mitään oloja jos käyttää päivittäin.

Eikös tämä ollut hihaan? Ajattelisin, että tuossa kysyttäisin normaalisti kielenalta otettuna ja vastaus luultavasti on, että samalla tavalla kuin mikä tahansa buprevalmiste sublinguaalisesti. Voi tuo filmimuoto hyötysuhdetta marginaalisesti parantaa, mutta missään nimessä ei nosta sitä nokituksen tasolle voimakkuuden tai nopeuden kannalta (vaikka itelläkin menee bupre lääkkeenä eikä viihteeseen, ja sitä kautta haluaisin kyllä useimminkin noita filmejä niin pystyisi ton nokittamisen lopettamaan).
Joo siis xone-filmi antaa hihaan heitettynä samat olot kuin perus-xone tai Subutexikin, ainakin mulla.
bilehile
Apteekki

Post by bilehile »

Ite en tykkää kikkailla filmin kanssa, jotenki hahmottaa paremmin annoksen ku ottaa palasta. Ja sen kans pitää varoo kovasti et se ei saa mistään kosteutta ja sula ittekseen, huono huume joka ittensä käyttää :shock: Ja se naloksoni... Vaikka mäkin vaa harvoin otan bupree ni se naloksoni saa iv-käytös aikaan sellasen hikoilevan ja vähän hassun olon hetkeks. Normaalissa vara parempi :up:

Rento olo, stimuilun jälkeen pikkusen yli 3mg lainit tekee hyvää! Vähä aikaa sitten otin ja nyt jo sanoo jotain, taitaa tulla jumittava iltapäivä :P

Edit. kielen alle se filmi on kyl hyvä, viimeks otin sellasen kokonaan kielen alle: nuokutti kovasti ja euforinen olo <3 Purjotti kyl vähän mutta siitä huolimatta ihan mahtava olo, pitkä bussimatka meni tostavaan :up: (annos ei kyl ollu järkevä jos joku kelaa samaa, mulla kuitenkin pohjatolee vaikken opioideja silleen käytäkkään varsinaisesti HUOM!)
Takana loistava tulevaisuus.
Blackened
Apteekki

Post by Blackened »

Onko kellään kokemusta geneerisestä Buprenorphine Sandozista? On siis siis 8mg buprenorfiini HCl ja saman muotoinen tabletti kuin Subu, mutta on jakouurteella kuten 2mg Subutex. Ei sisällä naloksonia, mutta muista fillereistä ja bindereistä tai apuaineista ei ole tietoa. Onkohan IV turvallista...

Image
Cogito, ergo sum
Opiaate

Post by Opiaate »

thejunkass wrote:Onko kellään kokemusta geneerisestä Buprenorphine Sandozista? On siis siis 8mg buprenorfiini HCl ja saman muotoinen tabletti kuin Subu, mutta on jakouurteella kuten 2mg Subutex. Ei sisällä naloksonia, mutta muista fillereistä ja bindereistä tai apuaineista ei ole tietoa. Onkohan IV turvallista...

Image
Mä meinasin just tulla kysymään, et onko jengillä hajua taas näistä 8mg subuista, mitä on alkanut liikkumaan ainakin PK-seudulla. On ihan samanlaisissa paketeissa kuin vanhatkin yms, näistä puuttuu vaan se risti. Näitä on nyt ollut liikenteessä varsinkin tän vuoden puolella. Ihan normisubulta tuntuu, ainakin IV:nä. Jotkut vain huhuilivat että sisältäisivät eri sidosaineita yms.
Squege
Psykonautti

Post by Squege »

Onko kenelläkään kokemusta bupren liuottamisesta esimerkiksi isopropanoliin, ja tämän liuoksen imeyttämisestä nuuskapussiin? Pitänee jossain vaiheessa itsellä laittaa tämä testiin. Nuuska emäksineen kuitenkin pyrkii rikkomaan vähän limakalvoja, joiden läpi sitten alkoholiin liuotettu bupre pääsisi ehkä sublinguaalista käyttötapaa paremmin kroppaan? Mitä olette mieltä? Kokeilin pari kertaa isopropanoliin liuotettuna ja pumpuliin imeytettynä kielen alla, mutta on kohtalaisen ilkeän tuntoista. :D
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

thejunkass wrote:Onko kellään kokemusta geneerisestä Buprenorphine Sandozista? On siis siis 8mg buprenorfiini HCl ja saman muotoinen tabletti kuin Subu, mutta on jakouurteella kuten 2mg Subutex. Ei sisällä naloksonia, mutta muista fillereistä ja bindereistä tai apuaineista ei ole tietoa. Onkohan IV turvallista...

Image
Mä oon näitä ottanut iv ihan normaalisti ja ei oo tullut mitään. Samalla tavalla vaikuttaa kuin se perinteinen Subutex-pilleri.
Blackened
Apteekki

Post by Blackened »

Näitä itsellä pari kpl, vaikuttaa aivan samalla tavalla, mutta näitä ei kannata vetää fimaamatta. Okei, no ei ranskiksiakaan kannattaisi, mutta näissä on sellainen kova kiillepinta, joka ei liukene veteen. Eli todennäköisesti neula tukkoon tai horkat. Ranskiksethan voi vetää fimaamattakin, enkä ole koskaan saanut horkkia. Punaiset silmät kylläkin. :x

Eli muistakaa fimata erityisesti nämä Sandozit, ja toki myös kaikki muutkin pillerit.
Cogito, ergo sum
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Mä kyllä oon tosiaan filtteröiny kaikki. Ihan ne "miekka"-subutkin.

Mutta voi vittu, oon kehittäny itelleni bupreriippuvuuden. Jos on aiemmin ollut fyysinen riippuvuus subuun, ja on päässyt vierotuksessa siitä eroon, niin kehittyykö riippuvuus nopeammin jos alkaa käyttään taas? Joskus kun aloitin subun käytön niin kesti tosi kauan että tuli fyysisiä vierotusoireita. Vai eikö niitä vaan hoksannut?

Nyt oon noin kuukauden käyttänyt subua, välillä ollut päiviä välissä. Nyt kun käytin edellisen kerran noin 3-4 päivää, niin tuli aika karseet vierotusoireet jo. Nuhaa, kipuja, voimattomuus ettei jaksa mitään, ja lisäksi psyykkiset oireet. Nyt helpotti ku otin lisää. Voi helvata..
Petri6
OD

Post by Petri6 »

renttuni wrote:Mä kyllä oon tosiaan filtteröiny kaikki. Ihan ne "miekka"-subutkin.

Mutta voi vittu, oon kehittäny itelleni bupreriippuvuuden. Jos on aiemmin ollut fyysinen riippuvuus subuun, ja on päässyt vierotuksessa siitä eroon, niin kehittyykö riippuvuus nopeammin jos alkaa käyttään taas? Joskus kun aloitin subun käytön niin kesti tosi kauan että tuli fyysisiä vierotusoireita. Vai eikö niitä vaan hoksannut?
Kyllä, fyysinen riippuvuus kehittyy erittäin paljon nopeammin, jos olet jo aikaisemmin ollut fyysisesti riippuvainen.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

^Joo tuo kyllä kannattaa ottaa huomioon kaikkien joilla on opiaattiriippuvuus joskus ollut/kehittymässä.
Itelläkin oli pari kertaa tässä monen vuoden riippuvuuden aikana , että sain fyysisen puolen refloista kärsittyä kokonaan , mutta jo noin kahden viikon opiaattien käyttö toi viekkarit takaisin , vaikka käyttö määrät oli alussa melko pieniä.
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Okei eli se ei vaan ollut mitään mun kuvitelmaa.. Tosiaan kun eka kerran jäi subuun fyysisesti koukkuun, niin kärsi vetää paljon enemmän ja kauemmin ennen kuin tuli mitään oireita. Nyt tosi paska olo jo viikon vetämisen jälkeen kun lopettaa. Pitää tässä nyt pitää taukoa ja korjata oloa vaikka gabapentiinillä jota on mulla reseptillä.
zerk

Post by zerk »

Se on ihan normaalia, että jos olet kerran hankkinut itsellesi fyysisen riippuvuuden niin lopettamisen jälkeen riittää ihan pienikin putki reflojen aikaansaamiseksi. Omalla kohdalla riitti kahden päivän putki opateetä ja mentiin yli viikko refloja.
Sidney

Post by Sidney »

zerk wrote:Se on ihan normaalia, että jos olet kerran hankkinut itsellesi fyysisen riippuvuuden niin lopettamisen jälkeen riittää ihan pienikin putki reflojen aikaansaamiseksi. Omalla kohdalla riitti kahden päivän putki opateetä ja mentiin yli viikko refloja.
Hetkinen, millaset määrät opateetä tuotti viikon reflat? Suurista annoksista ilmeisesti kyse?
Mullakin on taustaa opiaattiriippuvaisena ja nykyään tulee toisinaan otettua opiaatteja päivän, tai maksimissaan kahden ajan.
Jo päivän lämmittely tuottaa nihkeän olon seuraavaksi pariksi päiväksi. Muutamaan kertaan tullut otettua kaksi päivää putkeen ja olen ollut huomaavinani (lieviä) vieroitusoireita.
Tullut mietittyä, että mahtaako kyse olla oikeista vieroitusoireista, vaiko jostain psyykkisen puolen tuottamasta placeboilmiöstä. Mun kohdalla varmaan sekä että.
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

No ehkä se psyykkinen puoli korostaa niitä fyysisiä refloja.
En kuitenkaan usko , että placeboa on ainakaan minun kohdalla ollut , kun niin monta kertaa on reflat ollu , nii kyllä sen psyykkisen erottaa siitä fyysisestä. Ite en yhden kahden päivän jälkeen vielä sillon hoksannu fyysisiä refloja , kun retkahdin.
zerk

Post by zerk »

Sidney wrote:
zerk wrote:Se on ihan normaalia, että jos olet kerran hankkinut itsellesi fyysisen riippuvuuden niin lopettamisen jälkeen riittää ihan pienikin putki reflojen aikaansaamiseksi. Omalla kohdalla riitti kahden päivän putki opateetä ja mentiin yli viikko refloja.
Hetkinen, millaset määrät opateetä tuotti viikon reflat? Suurista annoksista ilmeisesti kyse?
Mullakin on taustaa opiaattiriippuvaisena ja nykyään tulee toisinaan otettua opiaatteja päivän, tai maksimissaan kahden ajan.
Jo päivän lämmittely tuottaa nihkeän olon seuraavaksi pariksi päiväksi. Muutamaan kertaan tullut otettua kaksi päivää putkeen ja olen ollut huomaavinani (lieviä) vieroitusoireita.
Tullut mietittyä, että mahtaako kyse olla oikeista vieroitusoireista, vaiko jostain psyykkisen puolen tuottamasta placeboilmiöstä. Mun kohdalla varmaan sekä että.
Yllättävän pienet. Entiseen nähden tosi pienet. Mut olo oli aivan karsea seuraavan ~10 päivän ajan.
kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

^^^^^Buprepahoinvoinnista sen sanon, että oikeastaan oksentaminenhan on "kroppaa kuuntelevien aivojen päätös"... Eli siis texeissä/muissa opiaateissahan ei mikään liiku minnekään (myöskään allekirjoittanut :) ) , ja kun kusen (mun kohdalla erittäin rankka kusilukko, joutuu pinnistää hengittämättä) kanssa joutuu jo kamppailemaan mies istualtaan niin ruoka tulee yläkautta?

Nuo opparireflat on jänniä. Esim. musta tuntuu siltä, että eri oppareista tulee eri reflat - Tramadolista pahimmat.
Kun lopetin sen (sairaalasta määrätty), itkin neljä päivää ja valvoin yöt. Subusta taas tuli vajaan vuoden jälkeen "aikaottaaannos"-oireet, jolloin päätin ettei sellaisesta iloa.

Nyt oon käyttänyt satunnaisesti aivan samalla tavalla kuin ennen makasin kaatokännissä ja hirveässä krapulassa ja nyt juon ehk siksarin, samalla tavalla voin ottaa pikkunokat rentouttamaan aamutoimia jopa monta viikkoa kerralla ilman mitään mainittavaa. Siltikään en suosittele. Viime aikoina olen korvannut tuota pientä "halukutinaa" joka subun pitkäaikaisemmasta käytöstä (okei, tottakai täällä on sellaisia jotka ovat käyttäneet vuosia mutta silti) seuraa. Opi aatteit...

Subub ja Xonen eroista ei ole minulla ainakaan tietoakaan; huvittavaa, kun puolet halvempi Xone on myös naloksonineen turvallisempi jos aikoo esim ottaa torkut.
Blackened
Apteekki

Post by Blackened »

kuumottelija wrote:ja kun kusen (mun kohdalla erittäin rankka kusilukko, joutuu pinnistää hengittämättä) kanssa joutuu jo kamppailemaan mies istualtaan niin ruoka tulee yläkautta?
Protip; lämminsuihku ja suihkuttelet vettä suoraan terskan päätyyn, siihen virtsaputken pään seudulle. Stimuloi itselläni herskakusilukossakin putket auki. Ei liian kuumaa vettä ettei paikat pala, mutta lämmintä kuitenkin, myöskin olisi hyvä olla vähän painetta suihkusuuttimessa, mutta ei tietenkään liikaa. Kokeile, kyllä se oma tekniikka löytyy. Kun tuntuu että alkaa tulla, niin pari koe lurausta suihkun lattialle että saa virtsarakon lihaksen aktivoitua, sitten pidätys ja pikajuoksu pöntölle tyhjentämään. Jos pöntöllä tenkka poo, niin eikun sama uudestaan. Joskus olen suosiolla kussut suihkun lattialle, koska se lyhyt pidätys lamaa virtarakkoa tyhjentävän lihaksen uudestaan.

Muita protippejä buprenorfiinin ja/tai muiden oppareiden kusilukkojen aukaisemiseen? Valitan, naiset, en ole vielä keksinyt naisille sopivaa ratkaisua. Voisi kuvitella että vesisuihkulla klitoriksen stimuloiminen voisi saada sisäistä lihaksistoa aktiiviseksi. Ei muuta kuin testiä! :)
Cogito, ergo sum
Petri6
OD

Post by Petri6 »

kuumottelija wrote:huvittavaa, kun puolet halvempi Xone on myös naloksonineen turvallisempi jos aikoo esim ottaa torkut.
No ei kyllä tosiaan ole sitten millään tavalla. Tosin ei se bupre kyllä mitenkään vaarallista ole yksinään muutenkaan.
Blackened
Apteekki

Post by Blackened »

Naloksoni ei metaboloidu oraalisesti tai sublinguaalisesti, vaan sen *oli tarkoitus* metaboloitua IV-käytössä. Sitä paitsi buprenorfiini jo itsessään on vain (mu-opioidireseptorin) osittaisagonisti, ja k-opioidireseptorin antagonisti.

"Pääosa katukaupassa liikkuvasta buprenorfiinista tulee laittomasti ulkomailta.[11][12] Nykyisin käytetään joskus buprenorfiini–naloksoni-yhdistelmävalmistetta (Suboxone),[13] jossa on opioidiantagonisti naloksonia estämässä väärinkäyttöä.[14] Naloksoni ei kuitenkaan todistetusti estä väärinkäyttöä mitenkään. Suboxonea käytetään suonensisäisesti jopa enemmän kuin naloksonia sisältämätöntä Subutexiä."

Tämän takia buprenorfiini on turvallisempi verrattuna täysagonisteihin:

"Toisin kuin heroiinilla, morfiinilla tai metadonilla, buprenorfiinilla on ns. kattovaikutus. Annosta suurennettaessa aineen vaikutus lisääntyy aluksi, mutta pysyy sitten samana.[4] Tästä syystä buprenorfiini ei voi väärinkäytössä yksikseen aiheuttaa hengityslamaa."
Cogito, ergo sum
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

Onko täällä ketään , jotka lopettanee pitkän bupren käytön hiljalleen. Siis isolla annoksella päivttäiskäyttäjiä useamman vuoden.? Kiinnostaa kuulla miten on onnistunu? Minkä verran ootte tiputtanu esim aina kuukaudessa?
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Blackened wrote:
"Toisin kuin heroiinilla, morfiinilla tai metadonilla, buprenorfiinilla on ns. kattovaikutus. Annosta suurennettaessa aineen vaikutus lisääntyy aluksi, mutta pysyy sitten samana.[4] Tästä syystä buprenorfiini ei voi väärinkäytössä yksikseen aiheuttaa hengityslamaa."
Se on paha kun ei ole mitään kattovaikutusta. Esimerkkinä nyt fentanyyli (josta mulla paljon kokemusta). Aina vaan nousee päähän mitä enemmän ottaa, eikä tarvi silleen odottaa tolejen laskemista. Tämäkin teksti varoituksena jollekin joka ehkä lukee näitä ja hakee ohjeita. Niin tein itsekin kun "aloittelin", ja vaultilta sai paljon neuvoja. Tulikin pari kertaa fentanyylin kanssa överit, kun ei sitä enää itse tajua kuinka suuri se annos jo on ja tappaisi jos ei olisi toleranssia.
Vortex
Psykonautti

Post by Vortex »

Kasiko wrote:Onko täällä ketään , jotka lopettanee pitkän bupren käytön hiljalleen. Siis isolla annoksella päivttäiskäyttäjiä useamman vuoden.? Kiinnostaa kuulla miten on onnistunu? Minkä verran ootte tiputtanu esim aina kuukaudessa?
Nyt on takana ~10 vuotta tämän paskan kera elämää. Näistä vuosista 6-7 viimeistä on päivittäistä, annostuksen ollessa 4-16mg, nasaali.
Viimeisen vuoden olen pyrkinyt annoksen pitämistä maksimissaa kahdeksassa ja vieroitus alkaa tulevana maanantaina.

Kirjoitan tästä ajasta vielä tarkemmin hieman paremmalla ajallla.
Nyt suunniteltu vieroitusjakso on noin 4:n kuukauden mittainen, eli se kysyy melko lujaa tahtoa ja itsekuria.
Annos tasataan pariksi viikoksi, jonka jälkeen sitä pudotetaan muutaman viikon välein.

Sanomatta lie selvää, ettei tästä ole ikuisuuksiin saanut irti yhtään mitään irti. Käyttö ainoastaan palauttaa toimintakyvyn ja elinkelpoisen tilan.

Olen työssäkäyvä, teen kahta duunia ja päätoimisessa ammatissani olen ollut saman työnantajan palveluksessa kohta 18-vuotta.

Motivaatio on korkealla, usko itseeni luja vaikka toisinaan sitä miettii MITEN mieli jaksaa ja motivoituu kun aine jää pois... :left:
When weird turns into pro, pro turns into weird.
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Vortex wrote:
Kasiko wrote:Onko täällä ketään , jotka lopettanee pitkän bupren käytön hiljalleen. Siis isolla annoksella päivttäiskäyttäjiä useamman vuoden.? Kiinnostaa kuulla miten on onnistunu? Minkä verran ootte tiputtanu esim aina kuukaudessa?
Nyt on takana ~10 vuotta tämän paskan kera elämää. Näistä vuosista 6-7 viimeistä on päivittäistä, annostuksen ollessa 4-16mg, nasaali.
Viimeisen vuoden olen pyrkinyt annoksen pitämistä maksimissaa kahdeksassa ja vieroitus alkaa tulevana maanantaina.

Kirjoitan tästä ajasta vielä tarkemmin hieman paremmalla ajallla.
Nyt suunniteltu vieroitusjakso on noin 4:n kuukauden mittainen, eli se kysyy melko lujaa tahtoa ja itsekuria.
Annos tasataan pariksi viikoksi, jonka jälkeen sitä pudotetaan muutaman viikon välein.

Sanomatta lie selvää, ettei tästä ole ikuisuuksiin saanut irti yhtään mitään irti. Käyttö ainoastaan palauttaa toimintakyvyn ja elinkelpoisen tilan.

Olen työssäkäyvä, teen kahta duunia ja päätoimisessa ammatissani olen ollut saman työnantajan palveluksessa kohta 18-vuotta.

Motivaatio on korkealla, usko itseeni luja vaikka toisinaan sitä miettii MITEN mieli jaksaa ja motivoituu kun aine jää pois... :left:
Mulla vieroitus kesti tuon noin neljä kuukautta. Mulla oli ensin annostus 10mg/vrk. Sitten lopussa eli noin 8viikon ajan laskettiin annostusta 1mg/vko. Yllättävän helposti meni tuo annoksen lasku, vasta kun annos oli 4mg, alkoi tuntua pahalta. Ja huomasi että sitä väsyi ja toimintakyky laski. Jos mahdollista, pyydä silloin että tahtia hidastetaan jolloin elimistöllä ja mielellä on aikaa tottua. Itse en älynnyt, eikä hoitaja ehdottanut, vaikka myöhemmin sanoi että oli huomannut minussa muutoksen kun annos oli enää noin vähän.

Itellä nyt vähän riistäytynyt taas bupren kanssa..