Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
NatiHero
Kameleontti

Re: Amfetamiini topic.

Post by NatiHero »

Tuli vedettyä Ihan kelpo amfetamiinia tuossa viime viikon torstaina. Tasasta AMFETAMIINIA, sokeria pelkästää jatkeenä, ei mitää negatiivisiä sivuvaikutuksia, eikä pieniäkää laskuja. Toimi pitkään ja yöllä kahdelta ku otin vikat isommat vedot, niin sain aamuyöllä vähä koiranunta, mut lepäilin muuten sängyl ja söin puuroo nii tunsi kevyen stimulaation tunteen koko päivän viel. Eikä ollut metaa, voin sanoo varmaks. sellane kevut amfemainenb tunne, mut ikäänkuin jämät elimistös jotka vaikutti.

Oli kivaa pitkästä aikaa, mut ei tee taas hetkeen tee mieli. Sit joskus taas, ehkä synttäreil :P
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Kauankohan pitäisi olla ottamatta Ketipinoria, ettei se vaikuttaisi amfen tehoon? Vai vaikuttaako se edes..?

Ketinipinoria käytän nukahtamiseen pienen määrän. Mutta sillon kuin oon "vauhdissa" niin ketiapiini ei vaikuta ollenkaan. Vaikka normaalisti siis jo 50mg saa mut nukahtamaan pystöön. Eli mun on hyvin vaikea tiputtaa vauhtia. Mikähän olis paras lääke koittaa saada unta jos on pirikuuri päällä..? Aika tietty auttaa mutta on tylsää välillä valvoa öitä, kun itse piri ei enää silleen muuta sano, kuin valvottaa.

Opiaatit tai perus nukahtamis/unilääkkeet ei tepsi.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Itellä käytössä olanzapiini ja piri toimii ihan hyvin.

Nukahtamiseen itellä toimii hyvin sillein että ottaa bentsoja, juo muutaman annoksen alkoholia ja polttaa paukut pilveä siihen päälle.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
bilehile
Apteekki

Post by bilehile »

En usko et ketipinor vaikuttaa lähes yhtään. Itteni nihkeis laskuis tipauttanu välillä mirtatsapiinilla, joku ihan pieni annos ni saa kyl unta. Tietääkö joku et onko tossa serotoniinisyndrooman mahollisuutta, ei pitäs kyl olla mut... ?

Edit. sirdalud tuli kans mieleen. Nokkaan.
Last edited by bilehile on Wed 23 Mar 2016, 09:00, edited 1 time in total.
Takana loistava tulevaisuus.
ExtraTerrestrial
Psykonautti

Post by ExtraTerrestrial »

Ilmeisesti mirtatsapiininkin on mahdollista aiheuttaa serotoniinisyndrooma, mutta se lienee erittäin harvinaista. Tyttöystävä söi mirtatsapiinia puolikkaan tabletin unta varten taannoin ja samoihin aikoihin tuli parit nipsut otettua eikä se aiheuttanut mitään serotoniinisyndroomaan viittaavaakaan. Tosin eivät hänellä vaikuttaneet juuri ollenkaan toisin kuin minulla. Liekö mirtatsapiini blokannut sitä vaikutusta?
rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff »

SIiiiiiiis mitä vittua! 0.15 töötit (iv) ja tärähti tukka pystyyn ja helvetinmoinen ihana amfehönkäys ja hyvä ettei rytkähtäny paskat ja kuset housuun, kyllä nyt on taas niin priimaa kun voi olla. jotenkin aliarvioin vahvuuden/laadun ja löin fiktin läpi ton 0.15 klikkii ja yllätti perkale vieköön. tänää lähtee kyllä sellanen panosessio käyntiin ja sit budii ja subuu aamusta. vittu sekin vielä et samaa hintaluokkaa kun budi gramma ja tällästä priimaa saa lapaan, kiitos sille frendille joka tällästä hustlaa! näin tää homma vittu etenee! nyt pari kaljaa ja vklp käyntiin. HELLO EVRIBADI!!
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

Paljo on hyvää ollu liikkeellä. Tosiaan ihan pienetkin (0,2) toimii tosi hyvin.
Ite tosin yrittäny olla ilman nyt , että laskee tolet taas alas. Muutenkin mukava pitää taukoa ,
kun alko jo välillä tuntuun etten osaa rauhottua tai nukkua ilman , että on pienet alla.
Nyt taas alkaa olla normaali olo onneksi. Kyllä huomaa , että äkkiä alko maistumaan liikaa.
bilehile
Apteekki

Post by bilehile »

Mitenkäs kauan siinä oikeen kestää et tole poreeseen laskee? Olin reilun viikon ilman mitään stimulantteja, enkä huomannu et tole ois juurikaan laskenu. Eikä eri stimujen vaihtelu oikeen auta myöskään.
Takana loistava tulevaisuus.
virtapiiri
Lepakko

Post by virtapiiri »

Prkl..
Mullon joku parikybää ihan tajuttoman pöllyävää piriä. En nyt oikein tiiä miten toi pitäs nauttia, myyjä sano et ei kandeis syyä, ku jatke on jotain mahaa ärsyttävää (en nyt muista mitä..) ja nokkaan jos kiskoo ja nenä alkaa yhtään vuotaa, ni kuivahtaa heti sellaseks valkoseks renkaaks sieraimeen (se siitä salavihkaisuudesta.. :/ )
Hihaan mulla ei mee ku käärme sen vesiä vaihtaessa.. Not my cup of tea..
Miten joku mahansuojalääke, lieneekö mitää ihmeempiä yhteisvaikutuksia/ vaikuttamattomuuksia jos vetää vaik jotain antepsinia alle?

Yleensä ollu sellasta keltasta tähmää, mut nyt on ihan valkosta ja pöl-ly-ää.. :x
I'm not crazy..
My reality is just different from yours.. :twisted:
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

^ Yksi vaihtoehto on asetonilla puhdistus. Eli siis jatke liukenee asetoniin ja haihtuu sen mukana pois.
En tarkkaa ohjetta muista , mutta täällä vaultissa pitäis kans olla jonkunlainen ohje/topic tuohon.
Kokeile etsiä se käsiisi tai odota parempia neuvoja.
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

Tuli tässä semmonen mieleen että pystyyköhän semmosia ihan mini doseja tyyliin 25-100mg ottaan että ei näkys päivän tai kahden jälkeen seuloissa? (Jos vaikka 50% amfe kyseessä.) Oon hoksannu että pienet annokset on paljon mukavampia kuin isot monessa tilanteessa esim. pelatessa , arjessa , siivotessa , touhutessa. :)
virtapiiri
Lepakko

Post by virtapiiri »

Kiitti, pitääpä bongailla toi ohje jostain..

Nyt oon vaan vedelly lusikalla tota, viis siitä et mahs kipuilee. Kai sinne koht palaa joku reikä..
Pirillä ylös, tennareilla alas..
Pitäs kyl sviidu alkaa ryhdistäytyä.. Ei vaan just nyt oikein kiinnosta..
I'm not crazy..
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

virtapiiri wrote:Prkl..
Mullon joku parikybää ihan tajuttoman pöllyävää piriä. En nyt oikein tiiä miten toi pitäs nauttia, myyjä sano et ei kandeis syyä, ku jatke on jotain mahaa ärsyttävää (en nyt muista mitä..) ja nokkaan jos kiskoo ja nenä alkaa yhtään vuotaa, ni kuivahtaa heti sellaseks valkoseks renkaaks sieraimeen (se siitä salavihkaisuudesta.. :/ )
Hihaan mulla ei mee ku käärme sen vesiä vaihtaessa.. Not my cup of tea..
Miten joku mahansuojalääke, lieneekö mitää ihmeempiä yhteisvaikutuksia/ vaikuttamattomuuksia jos vetää vaik jotain antepsinia alle?

Yleensä ollu sellasta keltasta tähmää, mut nyt on ihan valkosta ja pöl-ly-ää.. :x
Plugaamalla? Eli ruisku peräsimeen.. Ei ollenkaan niin paha, kuin miltä kuulostaa. Siis jos et oo aiemmin kokeillu :)
virtapiiri
Lepakko

Post by virtapiiri »

Siis niinku up in the ass!? :shock:
Iiig!
I'm not crazy..
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

Jotenkin tuntuu että kyllä kai se plugaus ärsyttää yhtä paljon suolta kuin pommi mahaa? :o
virtapiiri
Lepakko

Post by virtapiiri »

No pohdin kans..
Mä oon nyt näpsiny pieniä doseja suoraan lusikalla, eikä nyt ei ainakaa maha oo suuremmin ärtynyt..
(kai mulla koht on joku reikä mahalaukussa..)
Pitäs kyl muutenki taas katkoo tää putki, mut ei meinaa saada aikaseks.. :|
I'm not crazy..
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Mulla nyt kolmas päivä amfen käyttöä. Viime yön sain nukuttua kun otin subua ja tuplamäärät Ketipinoria. Onneksi nukuin, koska mulle yli 40 tunnin valvomiset aiheuttaa jo itsessään huonoa ja heikkoa oloa. Paljon kivempi jatkaa pirikuuria kun saa nukuttua ja syötyä välissä kunnolla :left: :up:
Blackened
Apteekki

Post by Blackened »

Hyvä amfetamiini on minulle lääke. Otan mieluummin pieniä doseja, jotta normalisoidun, ADDi kun olen. Nuorempana tykkäsin vetää tukka pystyssä päiväkausia, mutts ei sellaista enää jaksa eikä pysty.

Hyvä renki, huono isäntä.
Cogito, ergo sum
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

thejunkass wrote:Hyvä amfetamiini on minulle lääke. Otan mieluummin pieniä doseja, jotta normalisoidun, ADDi kun olen. Nuorempana tykkäsin vetää tukka pystyssä päiväkausia, mutts ei sellaista enää jaksa eikä pysty.

Hyvä renki, huono isäntä.
Tämä on niin totta.
Mullaki meinas lähtä lapasesta , kun oli pitkä tauko takana. Onneksi sain katkastua putken.
Oishan tuota hyvää , mutta aattelin ootella , että toleranssi laskee. Sitte ku toimii taas 0,1 doset hyvin koko päivän ,
niin vois seuraavan kerran maistella. Itellä ainaki korostuu ne huonot vaikutukset , kun menee ottaan liikaa.
Menee ihan jumiin ja ottaa siihen lisää , että jumitus lähtis pois , niin kohta on överit ja saa ootella , että laskee edes vähän.
Annostus on tosi tarkkaa ja tärkeää hyvän pöhinän kans. ;)
RisThor
Psykonautti

Post by RisThor »

bilehile wrote:Mitenkäs kauan siinä oikeen kestää et tole poreeseen laskee? Olin reilun viikon ilman mitään stimulantteja, enkä huomannu et tole ois juurikaan laskenu. Eikä eri stimujen vaihtelu oikeen auta myöskään.
Oon miettiny samaa.

Kaikkihan tietää että mämmiä on turvallista vetää about 3kk tauoilla ilman neurotoksisuutta. Tietääkö kukaan miten vastaava pätee amfen kanssa? Ilman että tulee suurempia neurotoksisuuksia.
Sinne minne nenä nenä näyttää ja tuuli tuuli kuljettaa.
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

Niin vielä tuohon oon pähkäilly vastausta , että kuinka kauan tuommoset pienemmät annokset kummittelee seuloissa.
Sen tiiän että yleensä näkyy 2-6vrk , mutta jos ottaa vaan jotain laadusta riippuen vaikkapa kahdet 50-200mg vedot yhtenä päivänä , niin kauankohan tuommonen näkys?
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Kasiko wrote:Niin vielä tuohon oon pähkäilly vastausta , että kuinka kauan tuommoset pienemmät annokset kummittelee seuloissa.
Sen tiiän että yleensä näkyy 2-6vrk , mutta jos ottaa vaan jotain laadusta riippuen vaikkapa kahdet 50-200mg vedot yhtenä päivänä , niin kauankohan tuommonen näkys?
Ei varmaan mitään takuuvarmaa vastausta ole olemassa. Mutta itse odottaisin ainakin 2 vrk ennen kuin antaisin seulat.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Kasiko wrote:Niin vielä tuohon oon pähkäilly vastausta , että kuinka kauan tuommoset pienemmät annokset kummittelee seuloissa.
Ei voi tietää kukaan tähän vastausta. Itse sanoisin, että yhdet vaikka 100mg vedot näkyy pari kolme päivää, mutta voi näkyä kyllä sen 5-6vrk myös.
Joskus oon ollut polttamassa pilveä, kun tullut viesti puhelimeen että "seula huomenna". Mennyt seulaan ja onnistunut kuitenkin antaan puhtaan seulan.

Nää vaihtelee niin pirusti. Sauno kovasti, juo paljon vettä ja liiku, niin poistuu nopeammin elimistöstä.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

Vielä noista antipsykooteista ja pirin yhteisvaikutuksista.

Itsellä käytössä Abilify (aripripratsoli) ja illalla ketipinor (ketiapiini), lisäksi lamotrigiini 200mg.

Kuinkahan paljon mahtavat blokata amffee?

Viimeksi hankin 2g hyväksi kehuttua amppelia ja se kulu n. vuorokaudessa, ilman toleransseja. Eikä vedoista tule samanlaista tukat pystyyn fiilistä oikeen ikinä enään.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Isavela
Lepakko

Post by Isavela »

Seulasta. Itse olen suht hoikka ja pienikokoinen (54kg) nainen ja mulla on aina rankemmankin kuurin jälkeen (2-5vrk/n.1-1.5g per vrk) seula ollut puhdas viimeistään 5vrk kuluttua. Ja joskus muutaman kerran olen valvonut pe-la, jolloin lauantaina viimeiset ottanut ennen puoltapäivää ja tiistaina ollut puhtaat (vesi)seulat. Paljon vaan punaista lihaa, vettä, c-vitamiinia 1-3g päivässä, seula-aamuna ainakin 1g c-vitamiinia ja voi tehdä kevyesti punttitreeniä (tekee elimistöstä happamamman) sekä ei anna missään tapauksessa aamun ensimmäisiä 2-3 pissaa.

Ja tuosta syömisen hankaluudesta.. Ei mulla ole enää vuosiin ollut hankalaa poreissa syödä, pikemminkin se pirimässy iskee heti vetojen jälkeen ja täytyy mättää kaikkea napaansa :D Ja jos ei meinaa keksiä mitään helppoa syötävää, heraproteiinijauhe(joku maustettu, suklaa tms) maitoon menee alas aina ja pitää hyvin nälkääkin. Eikä pääse kuihtumaan niin rankasti, kun saa riittävästi proteiinia. Kalsium myös helpottaa rytmihäiriöitä, samoin kuin maidon natrium ja b-vitamiinit.
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Harold wrote:Vielä noista antipsykooteista ja pirin yhteisvaikutuksista.

Itsellä käytössä Abilify (aripripratsoli) ja illalla ketipinor (ketiapiini), lisäksi lamotrigiini 200mg.

Viimeksi hankin 2g hyväksi kehuttua amppelia ja se kulu n. vuorokaudessa, ilman toleransseja. Eikä vedoista tule samanlaista tukat pystyyn fiilistä oikeen ikinä enään.
Mua kanssa kiinnostaa, että blokkaako Ketipinor.. jotkut sanoo että ei, mutta mulla on vähän semmonen kokemus että amfe ja muut stimulantit ei potki enää niin kovaa sen jälkeen kun oon alkanut käyttämään ketiapiinia.
rebirth
Apteekki

Post by rebirth »

renttuni wrote:
Harold wrote:Vielä noista antipsykooteista ja pirin yhteisvaikutuksista.

Mua kanssa kiinnostaa, että blokkaako Ketipinor.. jotkut sanoo että ei, mutta mulla on vähän semmonen kokemus että amfe ja muut stimulantit ei potki enää niin kovaa sen jälkeen kun oon alkanut käyttämään ketiapiinia.
Käsittääkseni antipsykootit heikentää vaikutusta selvästi. Kaverilla jolla on truxlal lääkitys manas ainaki yhes välis et ei toiminu piri kunnolla kun oli syöny täyden satsin truxlaleita, mutta yks neljäs osa annoksen ottaes toimii mut vissiin hieman heikommin kuin ilman truxalia.
Omaa kokemusta on vain sen verran että ketipinoriini koomaasta koittanu selvetä pirillä, mutta eipä siitä tokkurasta kunnolla ainakaan toennut.
Last edited by rebirth on Thu 14 Apr 2016, 16:35, edited 1 time in total.
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

rebith: Toimiiko sulla Ketipinor jos oot ottanut amfea?

Mulla normaalisti 50-100mg ketiapiinia vie tajun, siis käytän nukkumiseen. Mutta jos on suht hyvää poretta alla niin ei vaikuta mitään. Mulla myös Ketipinor nostaa ruokahalua ihan älyttömästi, iltaisin ahminkin yleensä jos oon ottanut Ketipinorit. Mutta ei tosiaan mitään vaikutusta jos oon poretta ottanut, eli ketiapiinilla en saa itteäni "tipahtamaan". Mun on muutenkin tosi hankala saada nukuttua jos oon ottanut amfetamiinia, vaikka edellisestä annoksesta oiskin jo vaikka 20 tuntia.
rebirth
Apteekki

Post by rebirth »

renttuni wrote:rebith: Toimiiko sulla Ketipinor jos oot ottanut amfea?
En käytä ketipinoria kuin äärinmäisen pakon edessä, enkä muitakaan antipsykootteja syö jos ei ole aivan välttämätön akuutti tarve. Joten ketipinorin ja amfen yhteiskäyttö on siis jäänyt muistaakseni vain juuri siihen yhteen kertaan jolloin olen koittanut ketipinorin seuraavan päivän jälkeisestä tokkurasta virkoontua amfella. Silloin ei muistikuvieni mukaan amfe kunnolla toiminut tai ainakin ketipinorin tokkuraisuus jyräsi voimakkaasti amfen vaikutusten päälle. Olisi saattanut enemmän nauttimalla toimiakkin mutta en ruvennut amfea haaskaamaan siinä sitten enempiä kun ei pari ok lainia tuntunut juuri mitään tekevän muuta kuin hereillä pysymistä helpottavan.
Chronic123
Lepakko

Post by Chronic123 »

Sellanen kysymys että näkyykö pore kusitestissä jos torstaina otan max. 1g ja maanantaina olisi seulat? Viime käyttökerrasta on n.3kk.