Pitänyt jo tovi kirjoittaa mut noniin. Tosiaan tulee keiteltyä tätä aina kasaan. Mä en vaan kykene juomaan sitä määrää.
Se maistuu pahalle ja oon tosi oksennusherkkä, ja mun maha ei meinaa vetää noin isoo määrää nestettä. En ole super iso tyttö. .____.
Sit tulee maha aivan vitun kipeeksi kun on saanu noi nesteet alas, maha pullottaa ja on tukala olo. Ei oo mukavaa kun päivittäin kuitenkin menee.
En koe ainakaan että keittelyssä mitään menisi hukkaan. Jos näin niin varmaan aika vähän, kuitenkin toimii oikein hyvin.
Kuitenkin mennyt jo opateetä eri muodoissa muutama vuosi tässä ja silti saa oloja. Toki tole on noussut ja annokset sitä mukaa, mut aika hyvin on saanu pidettyy ihan kohtuullisena tuon määrän. Mut tosiaan, keittäminen on itelle mieluinen vaihtoehto kun juotavaa on vähemmän, ei maistu niin pahalle (sokerii vittuna sinne) ja ei tuu masu kipeeksi. Nousee nopeammin kans.
Mut kannattaa kokeilla. Mua kovin kiinnostaisi kuulla semmoselt tyypilt mielipidettä joka ei keittele yleensä kasaan ja sit kokeilisi keitellä kasaan, että huomaako erityisemmin vaikutuksissa eroa. Kun oikeesti kiinnostaa tuhoaako se jotain? Mut joo, en tiiä jaksaako joku testata.

Mä en ainakaan, ei vaan pysty. Huhuh.... Mut en usko että eroa huomaa, muuta kuin että vaikuttaa nopeammin kun juo lämpimänä pienen määrän.
Mut oon iloinen että tästä saa oloja vieläkin, perus annoksillakin tulee sopivasti oloja. Verrattuna vaikka bupreen josta usein ei saa
muuta kuin terveen olon perus annoksilla. Mjooh. Mut on tää kyllä mainiota, mut pirullinen koukkuhan tää on. Irti sitten kun saa muita asioita
elämässä kuntoon ja itseään myös. Lopullinen eheytyminen alkaa kun jaksaa olla selvinpäin. Mut ei kannata koukuttua, lopettakaa ajoissa. Kaikki koukut on vaikeita.
Masis wrote:Pohdin tässä vain, onko kukaan käyttänyt tätä rektaalisesti? Sopivan annoksen löytäminen varmaan vaikeampaa kuin oraalisesti, mutta kutkuttaisi kyllä kokeilla kun morfiinin hyötyosuuskin huomattavasti parempi näin
Enpä oo........ Enkä oo harkinnut, tai kuullut että kukaan olisi noin tehnyt. Haluatko olla se joka kertoo?

No ei vaa. En osaa sanoa onko se järkevää yhtään.