Mulle tarttu kanssa mukaan noita beigejä delfiineitä. Tässä vähän tarkempi kuva, painoa noilla on keskimäärin joku 0.3g. Huomenna menee testiin, muokkaan tätä viestiä sitten ja kirjotan vähän miten toimi.
Edit: Yhellä sai ihan ok kuosin. Vaikutukset alko vähän yli tunnin kuluttua, alkoa oli alla ja olin kanssa syönyt pari tuntia ennen niin saattaa olla että toi vaikutti jotenkin vaikutuksia lieventävästi. Olo tuntu tosi selkeeltä vaikka jälkeenpäin ku aattelee nii olin kyllä aika sekasin. Perus mämmivaikutuksia esiintyi, euforiaa ja empatiaa, kosketus tuntu hyvältä ja leuat jauho kovaan tahtiin, vähän väliä tuli huono olo ja sellasia ällöttäviä röyhtäsyitä mutta ne meni kanssa nopeasti ohi. Peak oli ohi jossain 2 tunnin päästä jonka jälkeen oli sellanen ahdistunut ja stimuloitunut olo.
Mulle tuli jotenki enemmän sellanen olo et ois tehny mieli vaan itekseen olla vaikka kotona. Set&setting oli vähän huono koska ahdisti kun en tuntenut porukasta kuin kaksi ihmistä ja suurin osa oli vain alkoholilinjalla koko illan.
Laskut oli vittumaiset ja nukahtaminen oli vaikeaa ku oli niin levoton olo, tunnin nukuttuani lähin kaverilta himaan ja tuntu ku ois ollu niin hereillä ku voi olla. Jotain stimua seassa? Ei tullu kyl mitää energiabuustia ainakaan baarissa ollessani mutta voisi selittää sen selkeän tunteen mikä oli koko vaikutuksen ajan.
TL;DR: Ihan kivat kuosit sai yhdellä, en oo varma mitä nää sisältää. Perusnaksuja, ei mitään erikoisia. Villi veikkaus että mdxx+stimua sisältäis. Puhtaalta ei ainakaan tuntunu mutta seura ja känni saatto muuttaa kokemusta huomattavasti joten pistetään sen piikkiin.