Kodeiini

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Kurnala wrote:Ei taida minullakaan toimia tämä kodeiini, erottelin kylmävesierottelulla ~80mg panacodista, ainoastaan tuntui käsissä outo tunne, että ne olisivat ihan rättiväsyneet. Seuraavalla kerralla otin 170mg siinä toivossa, että ehkäpä tämä aine toimii isommilla annoksilla. Tuli vain heikotusta, päänsärkyä ja taas käsissä outo tunne. :?
Varsin erikoista, kyllä 170 milliä pitäisi jo jotain sanoa.

Kodeiini metaboloituu CYP2d6-entsyymin kautta, tämä entsyymi toimii joillakin heikommin, joten voi toki olla ettei kodeiini sinulla vain toimi. En tiedä onko hyötyä alkaa tuosta nostaa annoksia, toisaalta jotkut sanovat että vasta 250 mg potkisi mutta heillä onkin tolea.

Tietysti erottelussakin on jokin voinut mennä vikaan. Voisit tietysti kokeilla ottaa tuon 80 mg annoksen ilman että erottelet (siinä on sen verran vähän parasetamolia ettei vielä tee pahaa maksalle) ja kokeilet tuntuuko silloin.

(Miten muuten edes arvioit että 80mg eroteltua? Tai 170 mg? Panacodissa on kodeiinia 30 mg eli annoksenhan pitäisi olla 90 mg eli 3 panacodia?)

Buustaako muuten greippimehu kodeiinia, en nyt jaksa kaivella/ajatella...
catha
Psykonautti

Post by catha »

Vaikka itselläni ei ole opiaatti tolea, silti minä vaadin tuon 200mg, jos meinaan saada jotain muuta kuin lievää rentoutumista ja siitä enemmän jonkin verran ennen kuin vasta alkaa tulemaan jotain mainitsemisen arvoisia fiiliksiä.
codisti
Tuppisuu

Post by codisti »

itselläni on sellainen tauti, että on panacod-resepti jatkuvasti päällä. aina 300kpl apteekista mukaan. hetken aikaa tätä palstaa sivusta seuranneena huomasin tälläisen panacod-ketjun. ja tästä rohkaisinkin itseni ja rekkasin foorumille.

alussa kyseiset napsut toimivat mainiosti ja tuli hyvä olo. nyt ei aiheuta mitään tuntemuksia muita kun sen, että kivun vie pois eli ajaa hommansa.

tosin itse tykkäsin niistä ensimmäisistä kokemuksista, kun tuli hyvä olo kivunlievityksen lisäksi.

nyt kysynkin sellaista, että kun toleranssi on itselläni kehittynyt näihin, niin onnistuuko tuolla erottelulla vielä saamaan samanlaisia fiiliksiä mitä alussa, kun kodeiini potki ekoja kertoja?
d.j.pratt
Karvakuono

Post by d.j.pratt »

codisti wrote:itselläni on sellainen tauti, että on panacod-resepti jatkuvasti päällä. aina 300kpl apteekista mukaan. hetken aikaa tätä palstaa sivusta seuranneena huomasin tälläisen panacod-ketjun. ja tästä rohkaisinkin itseni ja rekkasin foorumille.

alussa kyseiset napsut toimivat mainiosti ja tuli hyvä olo. nyt ei aiheuta mitään tuntemuksia muita kun sen, että kivun vie pois eli ajaa hommansa.

tosin itse tykkäsin niistä ensimmäisistä kokemuksista, kun tuli hyvä olo kivunlievityksen lisäksi.

nyt kysynkin sellaista, että kun toleranssi on itselläni kehittynyt näihin, niin onnistuuko tuolla erottelulla vielä saamaan samanlaisia fiiliksiä mitä alussa, kun kodeiini potki ekoja kertoja?
Ei onnistu.
frapathea

Post by frapathea »

No, ehkei sitä nyt noin jyrkästi voi sanoa, etenkään kunnei tiedetä, minkä kokoisia annoksia päivittäin vetää. Ehkä sen olon vois todella suurella annoksen nostolla saada... Mutta no, en taida itsekään kamalan vahvasti uskoa siihen mahdollsiuuteen :P
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Asidyyli wrote:Kodeiini metaboloituu CYP2d6-entsyymin kautta, tämä entsyymi toimii joillakin heikommin, joten voi toki olla ettei kodeiini sinulla vain toimi.
Sen lisäksi että on yksilöllisiä eroja, vaihtelee tuon entsyymin toiminta myös yhdellä yskä.. yksilöllä ihan miten sitä huvittaa.
Buustaako muuten greippimehu kodeiinia, en nyt jaksa kaivella/ajatella...
Greippi estää tuon entsyymin toimintaa joten se heikentää kodeiinin vaikutusta. Tosin saman entsyymin kautta myös dexmi kulkee ja sitä se voimistaa, tai oikeastaan pidentää, mutta myös voimistaa yllättävänkin paljon. Että en ole varma nyt.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
codisti
Tuppisuu

Post by codisti »

frapathea wrote:No, ehkei sitä nyt noin jyrkästi voi sanoa, etenkään kunnei tiedetä, minkä kokoisia annoksia päivittäin vetää. Ehkä sen olon vois todella suurella annoksen nostolla saada... Mutta no, en taida itsekään kamalan vahvasti uskoa siihen mahdollsiuuteen :P
mulla menee niitä noin 2-3 aamulla ja sama satsi illalla. kokeilin eilen vähän varovaisemmin, eli eroittelin 6 codia ja eipä oikeasti mitään huomannut. jos pari laattaa erottelis, niin sit vois jopa taas toimia.

mut kannattaako sille tielle lähteä.

tramaleitakin on, mutta niissä ainakin mulla toleranssi kasvaa tod. nopeasti.
entisenä "viihdekäyttäjänä" ja tietäen huumeet, niin onhan se kiva, jos sais pikkasen buustattua oloa arkipäivinä.
tRip
Moderator

Post by tRip »

codisti wrote:mut kannattaako sille tielle lähteä.
Ei kannata..

Toleranssi kasvaa huimasti ja yhtäkkiä perusannostuskaan ei enää poista kipuja.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
codisti
Tuppisuu

Post by codisti »

laatan erottelin ja ei mitään mainittavaa kerrottavaa jälkipolville. kokeilut loppui sit tähän. :|
tRip
Moderator

Post by tRip »

Ekoilla kerroilla kodeiinista ei välttämättä saa koko potentiaalia irti, ja kuten jossain jo mainitsin, niin se olotila pitää 'löytää.'

Voi tietysti myös olla ettei se sinulla toimi tai sitten et vain pidä kodeiinin vaikutuksista.
Keep it unreal.

Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

Tähän asti mulla ei ole natsannu eroteltuna tai erottelematta 100mg eikä noin. 130mg (pientä hävikkiä). Alkaa jo ärsyttämään kun mulla ei tosiaan ole mitään toleja. Pitää vissiin vaan kasvattaa omat unikot jos haluan opiaateista saada jotain irti. RPkl. :shock:

Inovix
codisti
Tuppisuu

Post by codisti »

tRip wrote:Ekoilla kerroilla kodeiinista ei välttämättä saa koko potentiaalia irti, ja kuten jossain jo mainitsin, niin se olotila pitää 'löytää.'

Voi tietysti myös olla ettei se sinulla toimi tai sitten et vain pidä kodeiinin vaikutuksista.
tai sitten johtuu siitä, että olen vaan syönyt niitä niin kauan, että sitä fiilistä ei saa enää päälle. tietenkin voisin 2-3 laattaa eroitella, mut enpä taida.

niin kuin aiemmin mainitsin, niin panacod on määrätty jatkuviin kipuihin, johon se toimii niin kuin lääkäri on sen määrännytkin 8)
tRip
Moderator

Post by tRip »

codisti wrote:tai sitten johtuu siitä, että olen vaan syönyt niitä niin kauan, että sitä fiilistä ei saa enää päälle. tietenkin voisin 2-3 laattaa eroitella, mut enpä taida.

niin kuin aiemmin mainitsin, niin panacod on määrätty jatkuviin kipuihin, johon se toimii niin kuin lääkäri on sen määrännytkin Cool
Tosiaan en taas katsellut mistä ollaa jo puhuttu.. :oops:
Keep it unreal.

codisti
Tuppisuu

Post by codisti »

tRip wrote:
codisti wrote:tai sitten johtuu siitä, että olen vaan syönyt niitä niin kauan, että sitä fiilistä ei saa enää päälle. tietenkin voisin 2-3 laattaa eroitella, mut enpä taida.

niin kuin aiemmin mainitsin, niin panacod on määrätty jatkuviin kipuihin, johon se toimii niin kuin lääkäri on sen määrännytkin Cool
Tosiaan en taas katsellut mistä ollaa jo puhuttu.. :oops:
mitäs oot popsinut :mrgreen:
Havoc
Lepakko

Post by Havoc »

Otin eilen ensimmäistä kertaa panacodeja (3 kpl erottelematta), joka sai aikaan ihan rennon fiiliksen, mutta ei mitään sen kummempaa.

Nyt otin 4 kpl eroteltuna, eli siis 120mg kodeiinia. Saas nähdä toimiiko tällä kertaa yhtään paremmin. Jos ei niin ensi kerralla sitten vaikka 150mg-180mg.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Päätynyt jokseenkin siihen, että kodeiini on todella kehnoa tavaraa viihteeseen.. Lääkkeenä toki mainio.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Eroteltuna on mukavampi kombotella esim. alkoholin kanssa..
Se on totta, että ilma erottelua toimii paremmin, mutta itellä tulee jo yli kolmesta panacodista 'tunkkainen' olo.
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Opiaatit ja alkoholi ei oo kovin sopivaa combotavaraa hengityslaman vuoksi.

Kodeiini on tosi viihteellistä etenki savujen kera. Se kuosi yhdistyy ja on yhtä. Hieno päihde.
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Shro wrote:Opiaatit ja alkoholi ei oo kovin sopivaa combotavaraa hengityslaman vuoksi.
Mielestäni kyllä puhdasta liioittelua sanoa noin kodeiinin yhteydessä. 300mg kodeiinia ja 4 kaljaa ei lähellekään mitään hengityslamaa itseäni ainakaan vienyt, vähän vain paransi vaikutusta. Tietenkin eri asia jos alkaa olemaan pitkälle toistakymmentä kaljaa ja enemmän kodeiinia.
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Itse otin jonkun 250mg kodeiinia ja savut niin en uskaltanut nukahtaa kun unohdin jatkuvasti hengittää :). Kuumotti pahasti että jos nukahdan niin hengitys lakkaa siihen.
immuzu

Post by immuzu »

Panacodit on hauskoja<3 En oo kovin montaa kertaa näitä syöny ni tolet pysyy alhaalla, joten tänää ku otin kolme hetki ennen pyöräilymatkaa kotiin ni ai että ku tuntu hyvältä kaikki, musa, raitis ilma ja katu valot ja kaikki :lol:
tRip
Moderator

Post by tRip »

Shro wrote:Itse otin jonkun 250mg kodeiinia ja savut niin en uskaltanut nukahtaa kun unohdin jatkuvasti hengittää :). Kuumotti pahasti että jos nukahdan niin hengitys lakkaa siihen.
Itellä joskus tullu samanlaisia fiiliksiä :) :?
Havoc
Lepakko

Post by Havoc »

aivoruoska wrote:
Havoc wrote:Otin eilen ensimmäistä kertaa panacodeja (3 kpl erottelematta), joka sai aikaan ihan rennon fiiliksen, mutta ei mitään sen kummempaa.

Nyt otin 4 kpl eroteltuna, eli siis 120mg kodeiinia. Saas nähdä toimiiko tällä kertaa yhtään paremmin. Jos ei niin ensi kerralla sitten vaikka 150mg-180mg.
veikkaan et 4kpl eroteltuna toimii huonommin kuin 3kpl erottelematta.
Näinhän siinä kävi. Jos sitä vaikka viikonloppuna kokeilis ainakin 180mg annosta.
immuzu

Post by immuzu »

Havoc wrote:
aivoruoska wrote:
Havoc wrote:Otin eilen ensimmäistä kertaa panacodeja (3 kpl erottelematta), joka sai aikaan ihan rennon fiiliksen, mutta ei mitään sen kummempaa.

veikkaan et 4kpl eroteltuna toimii huonommin kuin 3kpl erottelematta.
Näinhän siinä kävi. Jos sitä vaikka viikonloppuna kokeilis ainakin 180mg annosta.
itelläni ainakin yli 120mg kodeiinia rupee olemaan jo aika epä miellyttävä, ku sen epämiellyttävät piirteet tulee esiin tjsp :D Mun mielestä se 3 nappulaa on just hyvä ja jos kaipaa lisää oloja ni polttaa vaikka savut päälle tai jotain :wink:
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

Oma yhteenveto:

Panacod on paskaa. Melko turhaa oikeasti viihteeseen 3 ryyniä ei riitä mihinkään. Jos ottaa 4 niin alkaa paracetamoli tökkiä ja tulee nihekä olo muutenkin. Jos erottelee sen 4kpl niin menee ihan sikana hukkaan.

Hyvä kipulääke oikein käytettynä.

Unikko kasvaa suomessa uskomattoman hyvin ja on satoisa. Lypsäminenkään ei ole kovin vaikeaa. Kasvatus ulkona ei edes kuumota kun se nyt sattuu olemaan jopa ihan laillista (kunnes alkaa lypsämään). Unikkotee on IMO huomattavasti miellyttävämpää kun kodeiini. Vatsa tosin menee vähän sekaisin ja överit on melko saatanalliset.

Summasummarum:

Ei Panacodeja vaan Somniferum Papaverista teetä tai raakaoopiumia.

PS.

Kun liuottaa vaikka kymmentä hienoksi jauhettya kotaa etanolissa päivän tai pari lämpimässä paikassa viakkapa 0,5L pullossa ja ravistelee välillä, suodattaa töhnän pois ja haihduttaa viinan ja lopuksi vielä pesee laimealla soodavedella tuloksen niin saa jonkin näköistä poltettavaa opaa. 8)

Inovix
tRip
Moderator

Post by tRip »

Minusta se on harhaa, että kodeiinia menisi paljon hukkaan eroteltaessa.
Toki siinä jotain menekkiä voi olla, mutta uskoisin parasetamolin muuttavan kodeiinin vaikutusta. Siksi eroteltu kodeiini toimii eritavalla.

Molemmissa muodoissa on mukavat puolensä, mutta parasetamolista tulee suuremmilla annoksilla jotenkin tunkkainen olo.

Joskus taas 5kpl eroteltuna tuottaa 'täysin selvän' olon, ikäänkuin jokin verho olisi hävinnyt edestämme.

Mielestäni opiaatit (ainakin kodeiini) on melko tyhjää euforiaa.

Kombot on viellä erikseen, mutta niitä en ala tässä mainostamaan :wink:
immuzu

Post by immuzu »

aivoruoska wrote:unikoissa on muuten kodeiinia.
Eikö siinä oo jotain n.1% kodeiinia tai jotain todella pientä kuitenkin? :shock:
Pakanasoturi
Lepakko

Post by Pakanasoturi »

immuzu wrote:
aivoruoska wrote:unikoissa on muuten kodeiinia.
Eikö siinä oo jotain n.1% kodeiinia tai jotain todella pientä kuitenkin? :shock:
Raakaoopiumista on 0,5 - 2,5% kodeiinia ja 4 - 21% morfiinia. Eipä tuota kodeiinin vaikutusta voi siis erkkikään huomata tuolta oopiumin seasta. Siinä on myös 0,5 - 2,5% thebaiinia joka on stimulantti(siitä valmistetaan muistaakseni ainakin buprenorfiini ja oksikodoni). Myös todella monia eri alkaloideja noiden lisäksi jotka aiheuttavat suurimmaksi osaksi huonoa oloa, rentouttavat lihaksia, hillitsevät yskää, aiheuttavat kutinaa, väsyttävät ym. tällaista. Noskapiinilla jota oopiumissa on 4 - 8% taitaa olla myös suuremmilla annoksilla jotain dissosiatiivisia vaikutuksia. Tällaista olen siis lukenut, en itse ole oopiumia ikinä päässyt testaamaan vaikka mieli kyllä tekisi.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Tänään otin 240mg. 3kpl erottelemattomana ja loput eroteltuina.
Mielestäni aika miedohkot olot otettuun määrään verrattuna. Tuntui vaan kestävän pidempään kun 150mg annos.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

mun mielestä hyvä lääkkeenä ei niinkää päihteenä mutta voihan niistä lääkkeistäki tulla hyvä olo :twisted: