Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Tattinen
Karvakuono

Re: Amfetamiini topic.

Post by Tattinen »

Tämän kanssa nyt taukoa itellä hajoo valvomisesta pää pari kolme päivää itellä aika max ja alkaa näyttää ihan luurangolta ku ei syö ja juo kunnolla.. Laatu ollut jo pitkään kohillaan saa tosi smoothit olot jo pelkäl tällä mut yleensä siihen tulee alkoholi ja budi mukaan niinku monella muulla :D en ala ite selittää prosenteista mtn mutta hurjalta kuulostaa mimmosii startteja jengi joutuu vetää että toimii koodeja kuntoon...
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Millä kannattaa jatkaa 80% piriä et saa turvallisesti semmoseen kuntoo et voi käyttää iv.nä? Ja mistä kyseistä matskua saa?
Tattinen
Karvakuono

Post by Tattinen »

355 post joten et varmaan oo trolli. Ensinnäkää et pääse tommoseen matskuun käsiks ja jos pääsisit ni tappaisit ittes hyvin todennäköisesti ku Viel kyselet mitä sille pitäs tehdä... :up:
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

^ Nyt oli huono vastaus, ei oleteta mitään ja vittuilla. Vastataan asiallisesti vaikka epäilyttäis prosentit , edes sitten teoreettisella tasolla mitä sille kannattais tehdä.

On sitä ihmiset ennenkin nähnyt suoraan labrasta tullutta jatkamatonta tavaraa vaikka onkin harvinaista. En ota kantaa onko se niin vahvaa kuin kissankorva väittää. Vastuullista käyttöä täällä halutaan jakaa.

Anyway kannattaa kissankorvan olla täysin varma siitä vahvuudesta, kun se tosiaan on nykyään harvinaista noin vahva ja usein heitetään yläkanttiin kuinka vahvaa todellisuudessa on. Itellä ei ole mitään hajua millä kannattaa edes jatkaa.
. . . (--) °
Tattinen
Karvakuono

Post by Tattinen »

Myönnetään meni vähän kuittailuks pahoittelut siitä. Jos kissankorvalla löytyy 80% poretta ni annokset on ihan törkeen pieniä varsinkin iv käytössä ite en rännäile. Tohon jatkamiseen ni miks haluisit sitä itelles jatkaa? Kreatiiniin kannattaa tutustua vaihtoehtoja on monia kunhan ei millään todella myrkyllisellä.. Enkä meinaa et ite amfekaan mikään joutsenmerkki tuote ois :| nyt tulee jo vähän levotonta juttua siis et joku jatkais jollain pesuaineella omiin tarkotuksiin kunhan höpötän mitä täältäkin lukenu millä kaikella paskalla jotkut jatkaa ja mitä reaktioita niistä tullut.. Ei hyvä
tRip
Moderator

Post by tRip »

kissankorva wrote:Millä kannattaa jatkaa 80% piriä
Ois tosissaan hyvä jos joku perehtynyt osais kertoa millä kannattaa piriä jatkaa, ja mitkä sit on paskaa.
Voinhan tietty minäkin tehdä selvitystyötä, mut nyt saa kyl piripiirit hetkeks jäädä :foil:
Informaatiomielessä siis lähinnä ajattelin. (Haittojen vähentäminen on aina hyvä asia)

Koska tosiasia on et piri on suurimmaks osaks jatkettua..
Itse olen sitä mieltä, et joskus se on ihan hyvä jopa jatkaa jotain tosi vahvaa.. ettei jengi öyskää ihan jollain 'normi' doseilla. jne.-
Ei se silloin ole paskaa piriä, jos se on hyvii jatkeita.
Sit se on paskaa jos paskoil jatkeil, tai aivan liikaa ja viel paskoi jatkeita.

Mä olen sitä mieltä että on kahdenlaista piriä.. On joko hyvää, tai sit se on paskaa.
Ja sit on lääkeamfea, ja ihan ookoo piriä (liikaa vaan jatkeita), mut ne on eri asia.
Ite kiskonu ikin muutakun vaan hyvää, joskus se hyvä vaan on haudattu ihan tuhottoman tomukerroksen alle.
Ollu kyl joskus ihan absurdi fiilis kiskoo jotai tyylii puolen geesin-geesin doussei. wtf. (tolet on eri asia).
Mut voiko siitä sit sanoa et on paskaa, jos hyvii jatkeita ja hyvää pörriä, mut vaan aivan liikaa jatkettua?

Mua jäi todella todella hämmentämään, mitä aivoissa tapahtuu, tai mistä johtuu, kun kiskoin viime yönä snadisti överit hyvää pörrii, ja sit vaan tipahdin.
Hyvis vauheis tipahdus tuntuu niin absurdilta.
Toki joskus dexedriinillä saatan nukahtaa kun otan jonkun yhden.
Mut et övereistä tipahtaa.!?

Aloin tajuta näitä legendoi, et pirii ois jatkettu rauhottavilla, ja sensellasia urbaanilegendoi.

Nukuin kyllä suhteellisen levollisesti, tai ainakin levänneenä heräsin ensi kertaa johkin kolmeen viikkoon. (eikä edes piristä johtuvaa insomniaa.. tai mist minä tiedän).

Jäi vaan hämmentämään.. :o
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Huiko
LD50

Post by Huiko »

kissankorva wrote:Millä kannattaa jatkaa 80% piriä et saa turvallisesti semmoseen kuntoo et voi käyttää iv.nä? Ja mistä kyseistä matskua saa?
On näköjään minunkin pakko ilmaista mielipiteeni tässä asiassa... Jos kerran on hyvää saanut käsiinsä, niin miksi sitä pitää ehdoin tahdoin pilata jatkamalla? En kykene ymmärtämään. :left: :roll:

Mutta jos kerran aiot jatkaa, niin "turvallisinta" lienee Fruktoosi tai Glukoosi yhdistettynä Efedriiniin. Efedriiniä vaan voi olla hankala hankkia, mutta antaa tehokkaammat nousut eikä sotke muuten oloja. Näillä jatkeilla ei pitäisi tulla kovia laskujakaan. Puntti-pete puodit on hyviä paikkoja etsiä. :right:

Vähemmällä vaivalla ja terveellisemmin pääsisit kyllä kuitenkin hankkimalla tarkan vaa´an. ;)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Ite sain kerran käsiini 92,6% amfetamiini hydrokloridia.. tästä oli mustaa valkosel.

Tota piriä sit jatkoin niin et 1 osa sitä ja 4 osaa maltoa, jengi oli silti iha liekeis siitä.. et kyl sitä voi olla ja putsinaha se tänne tulee tai puolan pirilabra putsina mut kumminkin maahantuodut erät ylittää aina yli 50% pitoisuudet.

Toi amfetamiini hcl oli muute iha erilaista ku amfetamiini sulfaatti. Se oli jotenki erikoise näköstä ja hajusta. Näytti joltai puuterilumelta ja hais sellaselle, no paskalle mut en osaa selittää, iha erilaiselle kumminki. En tiedä johtuko se tosta muodosta sit vai oliko eri lähtöaineesta tehtyä tai jotai.

Otin muute 200 mg IVnä tota 92,6% amfea vahingos ku luulin et sitä jatkettua ni oliki putsia, taju lähti ja en muista 4h ajasta mitää, tajuton olin ollu/syväs unes ja sen jälkee psykoosis. En suosittele testaa.

Ja jatkeeks kantsii ostaa dekstroosia, kreatiinia tai maltoa. Dekstroosi liukenee veteen, kreatiini ei, malto liukenee. Dekstroosia itse olen suosinut, ei jätä kuppiin sakkaa ja harmitonta matskua joka liukenee tosi nopeesti vetee ja sekoittuu amfeen erinomaisesti, ja painaa tarpeeks, ja muutenki ollu hyvää jatketta. Sokeriahan seki on vaan, dekstroosi siis. Sitä saa kauppoje kotiviini osastoilta tai bodaajie lisäaine osastoilta, 1kg pussi maksaa vajaan kybän.
Tattinen
Karvakuono

Post by Tattinen »

Juu hyvä että selvensit noita jatkejuttuja :) ihan mielenkiinnosta tilailitko ite 92% settiä oliko kyybeleiden mittaamaa vai kuis? Meenkö taas ihan sääntöjen mukaan? :D Tommoset jutut nyt yleensä pitää saada aika Straight from the source tai olla aika kauan näis hommis mukana. En nyt ihan jaksa uskoa tohon maahantuonti juttuun mutta älä ota vakavasti ihan omaa mutu perseilyä. Hyvä ettei henki lähteny tolla 200mg 92 iv jutulla pakko sul oli tolee olla aika vitusti ei tommosest kauheen moni jäis henkiin :shock:
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Tattinen wrote:Juu hyvä että selvensit noita jatkejuttuja :) ihan mielenkiinnosta tilailitko ite 92% settiä oliko kyybeleiden mittaamaa vai kuis? Meenkö taas ihan sääntöjen mukaan? :D Tommoset jutut nyt yleensä pitää saada aika Straight from the source tai olla aika kauan näis hommis mukana. En nyt ihan jaksa uskoa tohon maahantuonti juttuun mutta älä ota vakavasti ihan omaa mutu perseilyä. Hyvä ettei henki lähteny tolla 200mg 92 iv jutulla pakko sul oli tolee olla aika vitusti ei tommosest kauheen moni jäis henkiin :shock:
Toi mittaus oli saksalaisen hoitoklinikan tekemä ja (..) sen sain joku 5v sit. Makso 20e geesi toi pore siel. :D Ei enää löyä (...) tollasta täysi putsiksi kutsuttavaa kamaa oikee.. kytät mittas yhe tahna vahvuudeks 44% et onneki stydejä mut se oli just sitä melkee parhainta laatua mitä sielt sai. Samapa tuo kunhan nyt saa ees tollasta 40-50% kamaa sielt, sillo on järkee viel tilata koska suomes se o harvinaista. Poliisiki muistaakseni mainitsi et noi mu tilaamat paskat on 2 - 3x vahvempia ellei enemmän ku mitä normaalisti tääl on.Joskus poltin pari "isoa" pussia tullii ni mittasivat.. toi 44% on ihan paperilla mulla. Katupiri on varmaa oikeasti silloku se o hyvää ni jotai 15% ja siitä vahvemmat o harvinaisuuksia, perustelen ton kokemuksel ku oon vetäny vauhteja joitte %t oon tienny, esim tota 44 pinnasta olin jo vetäny ku samaa batchia tilasin kerran pari ainaki jo aiemmi sillo enneku kosahti. Yks paikalline piripää oli saanu vähä yli 20% lukemat se piristä ni se esittelee sitä niiku jotai arvopaperia muille et kattokaa mite vahvaa mul o ollu ja samalt herralt on mitattu myös 4% piriäki, sitä paperia ei monille kyl näytä, sitä oli kummiki 3 nroine määrä ja 4% vittu, melkee ku ei ois mitää ja tollasta veetää silti ja ostetaa iha yleisesti suomes, tosi katupiriks se o vahvaa se reilu 20% mut huvittaa ku joskus kiskoin dw piriä pelkästää ni arvatkaa miltä tuntu vaihtaa takas suomalaisee... tuntu et ois jatketta vetäny vaa.
Last edited by Mushru on Sun 04 Oct 2015, 12:06, edited 1 time in total.
Reason: Juu ei puhuta mistä on hankittu
Tattinen
Karvakuono

Post by Tattinen »

Tämä selvä :D nii eihän tää skaba oo tai ainakaan pitäs olla kenel on stydeimmät setit pakko vaan ihmetellä joidenki säätöjä ku mielellään maksetaan niistä sokereista :| Itel vaihtelee ihan liikaa miten jaksaa skarppailla ja tollee. Tän kaa en ite ees muista millon oisin oikeesti saanu paskaa.. On sitä paljon tärkeempiikin asioita mut ite jääny niin jumiin näihin touhuihin ja aina liikaa kiinnostanu nää jutut.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Prosenteista puhumine o muutenki aina vähä arkaluontone aihe ellei oo jotai dokumenttia pohjaks, Kaikki sanoo et o vetäneet 80% mut pohjaavat sen myyjä puheisii ja jokasel myyjäl o 80% kamaa, se o aina 80% jos on "hyvää".. Todellisuus lienee sillo jossai 15 - 50% jos joku o vetäny tosi vahvaa. Putsis ne doset on kumminkin niin pienii, 20mg kolis kovaa ku veti tota yli 90 piriä hihaa. Joku 50mg oli varmaa isoi dose sitä.. Yks urpo väkisi otti 0,1g sitä ku oli nii varma ettei piri voi toimia tollasel annoksel ja ainakaa kovaa,, iopputulos oli oksennus ja lievä OD, mäntä ei menny läheskää edes pohjaan mut jonku 70mg vetäs ni on siin hyvä satsi jo.

Mut joo, se 200mg keissi oli sellane et siin ois voinu henkiki lähtee tai kooma tjs. Villit lähöt tuli mut sit sumeni vaa pääs ja heräsin sellasee hirveesee amfetamiini psykedelia psykoosii,, värit vääristy iha täysi ja en pysyny pystys ja tipahtelin yms yms näin olemattomia ihmisiä, en saanu vetojakaa vedettyä ku en osannu sillo väsätä. Heikompi sydäminen tms. ois voinu kuolla toho. Ilma sairaalaa selvisi. Muija ei tajunnu joteki sitä ja anto mu olla siin 4h tajuttomuudes ni himas oli lattial vaa maannu se aja ja sit tullu tajuihini, sairaalahoitoaha toi ois vaatinu. Siin oli 10x normidose kumminki ja oli valmiiks jo iha poreis. Kaikkee sitä sattuu.
Tattinen
Karvakuono

Post by Tattinen »

Juuu kuulostat kans et ehkä vähän liian smoothit olot saat amfeista muistanko väärin et sanoit et aina pitää vetää niin kauan et on ihan vitun pyörällä pää :D ja ehkä ei kannata niin paljoo käydä kauppaa noiden prosenttihirmujen kanssa Pitäis riittää että kysyy mimmosta on mutta tääkin on taas ihan et kenet tunnet. Nyt loppu mun päteminen tältä päivältä :D
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Tattinen wrote:Juuu kuulostat kans et ehkä vähän liian smoothit olot saat amfeista muistanko väärin et sanoit et aina pitää vetää niin kauan et on ihan vitun pyörällä pää :D ja ehkä ei kannata niin paljoo käydä kauppaa noiden prosenttihirmujen kanssa Pitäis riittää että kysyy mimmosta on mutta tääkin on taas ihan et kenet tunnet. Nyt loppu mun päteminen tältä päivältä :D
Tänään sain iha perus koodilta iha varmasti yli 25% piriä, tai yli 30%.. 0,15g riitti tolettomalle siihe et laatta lens ja oli iha mutkal siit.. Kunno kiveä, saa oikei napsasta paloja halki tai sai ku se loppu jo mut toki riippuu koodeista. Kyl Suomeski voi päästä käsiks ns putsii mut yleesä tarvii tuntea kilomiehiä et pääsee.. Pienemmil tekijöil on aina suht heikkoa laatua ainaki tääl ja nii varmaa muualki Suomes. Ne on ne pienemmät sen ketjun viimesinä ennen käyttäjää ni ei nekää kovi hyvää saa ja sitä sit jatketaa viel. Vähänku ravintoketju. Oommä kilo pussista joskus töötit ottanu ja ne oli kyl ns "80 % piriä". :D Taisi 0,1 ottaa ja tukka humis.

Oon varmasti sanonu niin ku niin teen jos mul vaan ei aineet lopu, veän sitä piriä nii pitkää et oon tosi kuutamol, päässy iha ihme tiloihi joskus pirilläki pelkästää ku valvoo. Alkaa olee kaikki luurit kuuntelus ja kämppä tarkkailus ja sivusilmällä näkee ihmisiä tai sit sellasee puolikoomaa et tipahtelee ja näkee valveunia ku on niin väsyny. Tai jotai muuta tosi outoo menoo,, Piri on 4 vrk jälkee lievä psykedeeli mu mielest.
Tattinen
Karvakuono

Post by Tattinen »

Hups heijaa mentii seuraavalle päivälle mut nukkumaan kelasin kohta.. Siis ite aina ottaa alle 0.1 max sen 0.1 ei vaan yksinkertasesti tarvii ja menee ihan häröilyks.. Ja 100varmuudella mä en tiiä varmaa yhdenkää setin prosentteja aika monessa tilanteessa ei tulis mieleenkää kysellä et onhan tää varmasti hyvää... Edittiä vielä pitäs riittää et kysyy ja sit sanon ettei tulis mieleenkää mut älysit varmaa mitä meinasin.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Tattinen wrote:Hups heijaa mentii seuraavalle päivälle mut nukkumaan kelasin kohta.. Siis ite aina ottaa alle 0.1 max sen 0.1 ei vaan yksinkertasesti tarvii ja menee ihan häröilyks.. Ja 100varmuudella mä en tiiä varmaa yhdenkää setin prosentteja aika monessa tilanteessa ei tulis mieleenkää kysellä et onhan tää varmasti hyvää... Edittiä vielä pitäs riittää et kysyy ja sit sanon ettei tulis mieleenkää mut älysit varmaa mitä meinasin.
Voi huh, jos 0,1 g toimis itel olisi tosi ilonen. Perus tavaraa menee 0,5 - 0,8 g vetoja ja parempaa 0,3 - 0,4 g. Tosi hyvää riittää se 0,2 g sitten, siis todella hyvää. Kestotoleki tullu selkeesti amfeen mulla. Aika paljon tässä parin kolmen neljän vuoden aikana olen vetänyt sitä ja kehittänyt kovat tolet ja riippuvuudenkin jollain asteella.

Nyt on laskut joita korjaan Zyprexalla, 20 mg sitä ja 8 x 25 mg Ataraxit boostimaan että saa nukuttua, monesti laskuissakin kun meinaa valvottaa.

Amfetamiini on vaan yksi parhaista ellei paras douppi, saan siitä juuri sellaisen olon että tunnen olevani normaali. Asiat hoituu, keskittyminen luonnistuu, ajatukset kirkastuu yms. ja sitten tietenkin se euforia ja ne nousut kruunaa kaiken. Amfella saa korjattua myös vaikka kuinka pahan krapulan/reflat yms. olotilat. Känninkin saa kumottua ku jos jurris vetää vedot ni on iha vesiselvä sen jälkee, vaik ois 3 promille tuutis.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Huiko wrote:
kissankorva wrote:Millä kannattaa jatkaa 80% piriä et saa turvallisesti semmoseen kuntoo et voi käyttää iv.nä? Ja mistä kyseistä matskua saa?
Mutta jos kerran aiot jatkaa, niin "turvallisinta" lienee Fruktoosi tai Glukoosi yhdistettynä Efedriiniin. Efedriiniä vaan voi olla hankala hankkia, mutta antaa tehokkaammat nousut eikä sotke muuten oloja. Näillä jatkeilla ei pitäisi tulla kovia laskujakaan. Puntti-pete puodit on hyviä paikkoja etsiä.
Ei sitä piriä millään tarvi jatkaa, että voi turvallisesti vetää, päinvastoin. Siis itse, jos tarkotuksena on pistää sitä eteenpäin, niin ei ehkä ole kovin viisasta kysellä siihen vinkkejä julkisella foorumilla.

Efedriinillä ei missään nimessä kannata piriä jatkaa, aiheuttaa paljon enemmän ja vittumaisempia sivuoireita (esim. sydämen tykytys) kuin amfetamiini ja saattaa isoilla annoksilla olla vaarallisempaakin.

Ehdottomasti ei kannata myöskään jatkaa maitojauheella tai millään muullakaan maitotuotteita sisältävällä pulverilla, sillä tämä voi sillä muutamalla prosentilla väestöstä, jolla on maitoallergia, laukaista hengenvaarallisen anafylaktisen reaktion (nimimerkillä kokemusta on).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
poppers
Psykonautti

Post by poppers »

Mitenhän toi amfetamiini mahtaa höyrystyä? Väsäilin tossa fiksejä ja ihmettelin kun ei meinannut liueta, olin sit laittanut kylmää vettä, joten fiksuna ajattelin nopeuttaa asiaa laittamalla klikin mikroon. 15s se siinä pyöri, kunnes otin pois. 1,5ml vettä oli ennen mikroon lyömistä ja jäljelle jäi 0,5ml. Sanokaa nyt onnistuinko haihduttamaan vikat pirini ilmaan? :doh: Kyl sinne jotain jäi, kun potkii jotenki ainaki.
tajunta laajenee kunnes se hajoaa
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Jumaleissö mite tiukkaa spedee sain käsiini. 0,3 vedoist puolet sisää ja ei pystyny enempää painaa ku sydä hakkas, hönki vitusti ja päässä kipinöi. Toiset jokku 0,2 härkätöötit oti. Kuulostaa vähält mut tota kamaa ei tarvi ku hulluinkaa piripää maks 0,25g. 50 mg doset jo futaa iha saletisti iha hyvi.

Vielku jaksais kuivattaa to, tota o kyl turha paljo mul ku pohtii sitä mite perso tolle aineelle oon. Oon nyt muutenki sellasel paikkakunnal etten voi kavereil poistaa tosta pois vaan toi pussi kummittelee tos, pää tuli kipeeks eli skidit överit sain.

Melko märkää tahnaa on. Mut stydii ku mikä. Thresholdi o tol varmaa joku 15 - 20 mg ku 150 mg pisti pää iha pyörälle ja must tuli iha moottoriturpa, nytki duunaan monta asiaa kerral. Toleaki löytyy et toi 150 mg ois ollu jolleki iha vitusti liikaa. Ilma tolea ottasi tätä matskuu 50 mg. Ei oo ikävä kotikaupungi poreita mitä saa ottaa 500 mg et tuntee jotai, satunnaisii poikkeuksia lukuunottamatta. Joskus saa sellast et 200 mg pärisee hyvin. Sitä vahvempaa ei juuri tänne tule.

Kunno ihanaa asetoni kärystä märkää ja tuoretta tahnaa lähteestä josta tietää et tota ei oo leivottu yhtää tai enintää iha pikkuse.

Fuck off keski-suomen pirit, tällästä piri kuuluu olla.
taudis
Lepakko

Post by taudis »

Aiemmmin tapahtunutta; päätä yön pikkutunneilla ostavasi ja käyttäväsi amfetamiinia tänään pitkästä aikaa. Hommaa pari geetä semihuonolaatuista katupulveria niin nopeasti kuin puoli neljätä aamuyöllä voi. Sit otin eyeballattuna 03 pommin, 30 min pääst yritin nokittaa jotain 0,1 mut kirveli liikaa. Sit olin väsäämässä uutta pommia, heitin yhen normirizlan fiktin päälle, ja alustalta laitoin siihen 0,38 piriä. Sit ku olin nielaisemassa sitä, niin se purkautu, ja osa siitä rislasta jäi jotenkin oudosti mun kurkkuun kiinni, sit rupesin kakomaan, noh sit lenski komeet kaakelit ilman mitään varotusta. Luojalle kiitos siitä että satuin olemaan roskiksen yläpuolella, niin sinne meni suurin osa.

Mut ekaks kuitenki kävi niin, että mun refleksi oli laittaa käsi suun eteen ( !? ) ja sit kun mun käsi oli sen mikä halusi ulos tiellä, niin kyseiset ruumiinnesteet sitten räjähdysmäisesti levisivät komeina kaarina niin vaatteileni, kasvoilleni kuin lattialleni.

Hitsin vitsi, sinne meni vajaa puokki aata hukkaan. Nomut ei se mitään. EDIT: äsken meni toiset puol näppiksen sisään ja pölynä ilmaan... :|

Toivon nyt taas kaikki sormet ristissä ja jalat rukoillen että nytkun huomisesta eteenpäin "lopetan spiidin vedon", et ne pahimmat himot nyt täs viikon sisää menis ohi.
En vaan jaksa tai halua enää hypätä sen pirirallin kyytiin. Sitku sen kyydis on niin kova vauhti ettei uskalla hypätä pois on paskaisessa tilanteessa. Haluaishan sitä sille sanoo ikuisiks ajoiks ne hyvästit, mut kun tarpeeks monta kuukautta on kulunu.. just a liiiiitlle bit wont hurt, right ?

Enkä ees oikeesti ongelmakäyttänyt piriä hirveen pitkää aikaa, mut ku siihen tutustuin ja aloin sitä sitten "kokeilemaan" ja sitten vetämään niin musta tuli.. no minä mut pireissä. Hyvissä pireissä, ei laskuissa. Kaikki oli kivaa ja hatsinkin poltto vähen. Kaikki sosialisointi tapahtui itsestään. Puolessa vuodessa deelien vedosta maailman tarkoituksen löytänyt peruspositiivinen sekopaa oli nyt reilusti alipainoinen, kellonympäri ahdistunut ja vainoharhainen jäbä.

Jossain vaihees vähän niinku yritin psyykata itselle et oisin keskittymishäiriöinen (perusnisti et "mul o adhd, antakaa concertaa" ei vittuiluna niille kellä on diagnoosiluokitus, tai muuten vaan kokee kärsivänsä legiteistä keskittymisongelmista ). Yllättäen nämä jonkinasteiset keskittymishäiriöt johtui juurikin amfen käytöstä..

Sit olinkin jossain vaiheessa onnistunu pitää itsekuria, ja tuli se päivä etten ollut 4 kk aikana koskenut amfetamiiniin. Taukoni ovat nykyisin + 3 kk viihtelyssä vahvoille stimuille mutta useimmiten ovat ollee luokkaa 4-5 kk.
Mut sit aina jonain kauniina päivinä joku jossain napsauttaa sormia tai raapasee sytkäriin liekin tai jotain planeetat osunu kohilleen ja yhtäkkiä päässäni luuppaa kelat siit "et mitä jos vaan yhden kerran enää" siihen asti kunnes ostan pari geesiä jotain katuroskaa kun en nois alispiireis pyöri ja yleensä ollut pettymyksiä. mutmutmut kylmä kerran melkeen putsiiki vetelin "lopettamisen" jälkeen eikä oo jääny kuuri päälle.

Huh, pitkä postaus.

Älkää spiidatko.

EDIT: mutta mikäs minä olen tuomitsemaan, jne.
Come up with your own damn quotes.
virtapiiri
Lepakko

Post by virtapiiri »

Jestas.. Kilokaupalla elämäni aikana piriä kiskoneena tuli ekan kerran vastaan niin tykkiä kamaa, et ihan skideillä nokilla (redoseilla) oli polla ihan pimeenä koko viikonlopun, eikä safka pysynyt sisällä ollenkaan.. :shock:

Pitänee hiukan jatkaa toi loppu.. Huh..
I'm not crazy..
My reality is just different from yours.. :twisted:
bilehile
Apteekki

Post by bilehile »

Uuh, ollu tosi pätevää nopsaa parilla viime kerralla. Oli kiva syysloma, lainit ja pyöriin kaupungille. Siinä on jotain upeeta ku juoksee pitkin toreja vähä hiessä, pupillit levähtäneinä ja muutenki ihan kuningasolo! Heittää hyvää (jälkeenpäin ajatellen väsynyttä) läppää ihmisille, tutuille ja random mummoille kassajonossa.
Takana loistava tulevaisuus.
tRip
Moderator

Post by tRip »

taudis wrote: En vaan jaksa tai halua enää hypätä sen pirirallin kyytiin. Sitku sen kyydis on niin kova vauhti ettei uskalla hypätä pois on paskaisessa tilanteessa. Haluaishan sitä sille sanoo ikuisiks ajoiks ne hyvästit, mut kun tarpeeks monta kuukautta on kulunu.. just a liiiiitlle bit wont hurt, right ?
..
..musta tuli.. no minä mut pireissä. Hyvissä pireissä, ei laskuissa. Kaikki oli kivaa ja hatsinkin poltto vähen. Kaikki sosialisointi tapahtui itsestään. Puolessa vuodessa deelien vedosta maailman tarkoituksen löytänyt peruspositiivinen sekopaa oli nyt reilusti alipainoinen, kellonympäri ahdistunut ja vainoharhainen jäbä.
Hyvä kuvaus sinänsä.

Ei jaksais, en todellakaan jaksais enää. Alan olee liian wanha siihen.
Vaikken spiidaa, etsin rauhaa.

Mielenrauhaa etsiessä..
Sitku sen kyydis on niin kova vauhti ettei uskalla hypätä pois on paskaisessa tilanteessa.
Miten moneen kertaan onkaan jättänyt tän aineen.. Puol vuotta, vuoden? taukoja.. Parhaimmillaan.

Emt, onko amfe edes vaikeeta lopettaa.. jos vertaa vaikkapa tupakkaan.
On se muutaman päivän ihan hirveetä, kun ei tiedä onko hereillä vai valveilla.. Blurrissa unessa.
Viikossa jo alkaa elämä voittaan.

Must ongelma on elämä sen jälkeen..
Oisinkohan 6-7vuotta amfea käyttänyt.
(Hyvin vähän 'ongelmakäytän' amfea.. lähinnä se on se käyttö sinänsä)

Se motivaatiottomuus ja apatia.. Kun ensimmäisestä viikosta on selvinnyt, lähinnä nukkuen ja ahdistuneena, sumeuksissa.
Letargia.. Ihan jo kerran käytöstä, viikon poissa pelistä.

Puolessa vuodessa kerkee palautua aivotsäggyrät entiselleen.

Taas sama ralli.. Miten niin nopeasti onkaan samassa tilanteesa.

Pirullinen aine.. Antoi mulle elämän.. tai "sen minän, mut pireissä".
En kiroa. En siunaa.

..ja nyt se on kuin sienirihma mussa.. Sitä nitistä millään myrkyillä tai homeenpoistoaineilla.
Aina se joku pieni itiö lähtee taas uudelleen puskemaan.
taudis wrote:Älkää spiidatko.
:)>~
Keep it unreal.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened »

Pitkästä pitkästä pistkästä aikaa tuli testattua amfea, ja onkin sellaista tahnaa että oksat pois. Joku alle 0,1 vetarit ja melkoinen liekki päällä, karmeat nousut. Ei pitäisi viikolla mutta kun tilaisuus teki varkaan... :doh:
Noh, huomenna sitten kärsitään... Onneksi on pameja ja rivoja ja buprea, eiköhän sillä ensiapupakilla pärjäile.

EDIT: Tämä siis vuosikausia huumeettomana olleelta henkilöltä, nyt on jonkinlaista relapsia havaittavissa. Hitto soikoon... :doh: :doh: :doh:

Mä en kyllä osaa ymmärtää miten tähän joku narkahtaa, amfeen siis. Omalla tavallaan aivan karmeaa tavaraa.

Nimim: entinen(kö???) hidastelija
Cogito, ergo sum
bilehile
Apteekki

Post by bilehile »

Jotenkin tuntuu etten saa unta tänä yönä. Olis tossa vähä nopsaa mutta mietityttää... Pitää olla huomenna skarppina, yyh jos otan nyt nii laskuis koulussa jos en ota ni oon tooosi väsyny. Hirvee dilemma! Olis aika mielenkiintosta jos ihminen ei tarttis ollenkaan unta, miettikää miten intensiivistä menoa jos kukaan ei nukkus koskaan. Joku meta ois tosi hyvä nyt.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Aina pitää jättää bomberi aamuks;--

Jollei orientoidu lepoon.

Stimuluuppi on vaikeet usein katkasta.. Kun ei tiedä mihin sen pätkäsee. Tai varsinkin jos. Tai varsinkin Kun.
Jossainvaihees se on joko dropautus, tai tsygooseista selviäminen.
Mä kannatan kumpaakin.

Aina se vaan on kohdattava.. Se piru sen takana.
Uupumus. Letargia.

Pirijumi yks vaikeimpia fjungii mihin fjongannu.

Dopamiinihoureinen torakka, säntäilee vaik ilman päätä.
Tai kouristelee kuin laitoskuoriainen päästösolmukopukoissa vailla häntää, jos päämäärä hämäräs.

Johonkin se jumi pitää sijoittaa..
Ja sit kun se vieteri on piripintaan pingotettuna, niin ei oikeen o kauheesti keinoja siitä selvitä, muuten kuin..
Vai mihin sijoittasitte jumin, joka on oikeestaan ei enää missään?

Piri ohittaa kehon lukot tosi nopee..
Jollei osaa pitää niistä kiinni, vaan pingottaa sitä vieterii.

Perse, aina vedän stögistason kamaa.
Keep it unreal.

bilehile
Apteekki

Post by bilehile »

Otin sit vähän, en olis varmaa jaksanu ees lähtee kouluun muuten. Sit ku kotiin ni vielä pienet ja sitten ei enää täl viikolla kyl. Paitsi jos on jees-tasosta tarjolla ni sit perun päätökseni!
virtapiiri
Lepakko

Post by virtapiiri »

Miten toi kuullostaa multa itseltäni aika paljon.. :D
"Vielä ihan vähän ja sit ei tällä viikolla/ pariin päivään/ loppuiltana.. Paitsi jos.."
Ja nyt useemman kuukauden on AINA tullut se jos.. :oops:
I'm not crazy..
My reality is just different from yours.. :twisted:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Joo siis ite monesti huomaan ottavani ns plasebolaineja. Sellaisia etteivät ne voi edes toimia, mut kun... VIELÄ VÄHÄN SINNE NENÄÄN VIELÄ VÄHÄN.

Yleensä itellä menee amfeissa jotenkin niin, että aluksi kun ottaa ja jos se "kolahtaa" kunnolla niin sit alkaa ihan tolkuton vetäminen. Yleensä vedän aika paljon laineja siihen asti, että oon ihan vitun jumissa ja putkinäkö johonkin. Sit alkaa väsään jotain asiaa 8 tuntia ja sen jälkeen on pakko saada joku rentoutus laini... Sit jos tosta vetää pidemmäksi kuosaamisensa niin joutuu laskuvarjoja pidätteleen kiinni ja on jännät paikat aina sitten :D
bilehile
Apteekki

Post by bilehile »

virtapiiri wrote:Miten toi kuullostaa multa itseltäni aika paljon.. :D
"Vielä ihan vähän ja sit ei tällä viikolla/ pariin päivään/ loppuiltana.. Paitsi jos.."
Ja nyt useemman kuukauden on AINA tullut se jos.. :oops:
Taitaa olla aika yleinen juttu jos tykkää nopsasta :D