Buprenorfiini (mm. Subutex)
-
PsychedelicBear666
- Karvakuono
Re: Buprenorfiini (mm. Subutex)
Subu on kyllä aika salakavala aine. Jos sitä on niin tulee vedettyä vaikka ei edes oikeen toimisi enää. Aina ajattelee, että jos se nyt tälläkertaa toimisi. Koukussa en onneksi ole ollut. Joskus ollut lähellä kun vetänyt monta viikkoa putkeen. Aluksi meni ihan nokkaan, mutta joskus vuosi sitten aloin heittämään hihaan. Onhan se iha mukava jos ei ole pitkään aikaan vetänyt. Sitten toimii kunnolla. Yleensä subun kanssa tullut vedettyä vielä hirveät kombot. Esim. joku 1000 mg Lyricaa, bentsoja ja lakkaa. Myös alkon kanssa tullut pelleiltyä subupäissään.
Tällä hetkellä olisi kyllä mahdollista saada buprea, mutta olen melkein mieluummin ilman. Tammikuussa lopetin kaikkien huumeiden käytön ja sen jälkeen olen vetänyt subua yhden kasipallon verran ja piriä jonkun alle ketolan. Ihan jees fiilis ollut välillä kyllä tekisi mieli siirtyä vanhaan tyyliin eli kaikkea mitä löytyy niin vedetään. Tämä loppu meni ehkä hieman offtopikiksi, mutta puolustan sillä, että yleensä komboihini kuului subu.
Tällä hetkellä olisi kyllä mahdollista saada buprea, mutta olen melkein mieluummin ilman. Tammikuussa lopetin kaikkien huumeiden käytön ja sen jälkeen olen vetänyt subua yhden kasipallon verran ja piriä jonkun alle ketolan. Ihan jees fiilis ollut välillä kyllä tekisi mieli siirtyä vanhaan tyyliin eli kaikkea mitä löytyy niin vedetään. Tämä loppu meni ehkä hieman offtopikiksi, mutta puolustan sillä, että yleensä komboihini kuului subu.
-
kuumottelija
- Lepakko
No tulipa saatua tätä vajaa 30 kappaletta (sitä oikeaa), ja täytyy sanoa, että loistava ajoitus kun tarvitsee juuri irrottautua kesän (jos sitä siksi voi kutsua) irrotteluista, kun muutamiakin fyysisiä kunnonnäytöksiä on pian odotettavissa... Eli kauanko tämä siis kestää testiuskallukseen (anteeksi, kun en vaivautunut lukea topicin kaikkia sivuja)? Wikipedian mukaan puoliintumisaika peräti 37 h, itsellä 4 pvän sinänsä pienehköjen annosten kausi (sitä ennen reseptillä Codeisania, joka siis tuskin laillisuuden vuoksi on vaivaksi) muassani.
Aiheesta seitsemänteen, iiiiiihanasti lähti krapulavapinaverenpaineet
Olihan tuota pakko ostaa kun yllättäen tuota tuli jättisetti ja samalla itselle jättipotti tilille
Niin epävarma saatavuudeltaan kun on (porettahan (jonka suuri fani en itse yleensä ole) saa oikeastaan kuka tahansa joka on mukana "kuvioissa" vähääkään vain soittamalla (laatuun toki kantaa ottamatta....), että hankinta vaikutti jopa viisaaltakin vaikken näin oikeastaan ajatellen juuri ikinä hanki mitään minkään sorttista myyntiin.
Aiheesta seitsemänteen, iiiiiihanasti lähti krapulavapinaverenpaineet
-
zerk
Muotoiletko tuon kysymyksen uudestaan, en ole varma mitä sä nyt haluat tietää. En tiedä ootko helvetin kuoseissa vai miksi sun teksti on niin sekavaa.kuumottelija wrote:No tulipa saatua tätä vajaa 30 kappaletta (sitä oikeaa), ja täytyy sanoa, että loistava ajoitus kun tarvitsee juuri irrottautua kesän (jos sitä siksi voi kutsua) irrotteluista, kun muutamiakin fyysisiä kunnonnäytöksiä on pian odotettavissa... Eli kauanko tämä siis kestää testiuskallukseen (anteeksi, kun en vaivautunut lukea topicin kaikkia sivuja)? Wikipedian mukaan puoliintumisaika peräti 37 h, itsellä 4 pvän sinänsä pienehköjen annosten kausi (sitä ennen reseptillä Codeisania, joka siis tuskin laillisuuden vuoksi on vaivaksi) muassani.
Aiheesta seitsemänteen, iiiiiihanasti lähti krapulavapinaverenpaineetOlihan tuota pakko ostaa kun yllättäen tuota tuli jättisetti ja samalla itselle jättipotti tilille
Niin epävarma saatavuudeltaan kun on (porettahan (jonka suuri fani en itse yleensä ole) saa oikeastaan kuka tahansa joka on mukana "kuvioissa" vähääkään vain soittamalla (laatuun toki kantaa ottamatta....), että hankinta vaikutti jopa viisaaltakin vaikken näin oikeastaan ajatellen juuri ikinä hanki mitään minkään sorttista myyntiin.
On muuten helvetin fiksua mainostaa täällä, että sulla on 30 teksiä.
-
kuumottelija
- Lepakko
a) Tuskinpa anonyymillä "mainostuksella" on väliä. En myy tavaraa kellekään järjen plus foorumin sääntöjen mukaan täällä (tai itse asiassa muuallakaan) joten se siitä.zerk wrote:Muotoiletko tuon kysymyksen uudestaan, en ole varma mitä sä nyt haluat tietää. En tiedä ootko helvetin kuoseissa vai miksi sun teksti on niin sekavaa.kuumottelija wrote:No tulipa saatua tätä vajaa 30 kappaletta (sitä oikeaa), ja täytyy sanoa, että loistava ajoitus kun tarvitsee juuri irrottautua kesän (jos sitä siksi voi kutsua) irrotteluista, kun muutamiakin fyysisiä kunnonnäytöksiä on pian odotettavissa... Eli kauanko tämä siis kestää testiuskallukseen (anteeksi, kun en vaivautunut lukea topicin kaikkia sivuja)? Wikipedian mukaan puoliintumisaika peräti 37 h, itsellä 4 pvän sinänsä pienehköjen annosten kausi (sitä ennen reseptillä Codeisania, joka siis tuskin laillisuuden vuoksi on vaivaksi) muassani.
Aiheesta seitsemänteen, iiiiiihanasti lähti krapulavapinaverenpaineetOlihan tuota pakko ostaa kun yllättäen tuota tuli jättisetti ja samalla itselle jättipotti tilille
On muuten helvetin fiksua mainostaa täällä, että sulla on 30 teksiä.
b) Olen kuoseissa toki!
c) Jos et hiffannut, kysymykseni siis oli se, että kuinka kauan kestää tämän haihtumisessa normaaleista douppitesteistä?
-
zerk
Buprenorfiini näkyy kusitestissä n. 1-2 viikkoa käytön jälkeen. Jos takana on pidempää käyttöä isoilla annoksilla niin todennäköisesti pidempään. Muutaman päivän käytöllä voi näkyä vähemmän aikaa.
-
SadPanda
- LD50
Tääki on niin tapauskohtasta. Ja vaihtelee muuten tosi paljo osalla näkyy vaan 2 päivää yks dose osalla saattaa yks dose näkyä vkon huonolla tuurilla. Että en lähtis kyl riskeeraamaan mitn. Tämmöset misså pitempi puoliintumis aika o vielä todella jänniä. Koska diapamista oli ett yks 10mg diapam näkyy 1-2vkoa ni ystävälläni näkyi 3.5vkoa
siis tämä täysin totta. Hoitajat meinasivat jo alkaa epäilemään että hän ei puhu totta et on syöny vaan yhen. Sry vähä meni offiksi mutta ei täysin
nii ja sit toisella frendillä se näky 5vrk.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Personaes
- OD
Joo diapam näkyy helvetin pitkään seulassa.
Kun aloitin metis-hoidon ja multa lopetettiin pamit niin ne näkyi melkein kaksi kuukautta. Muakin epäilivät että oonko syönyt bentsoja hoidon aikana.
Sit oli toinen kerta kun otin lataamossa parina päivänä 10mg diapamia(sen jälkeen vaihdetiin rivaan), niin sekin pari pamia näkyi kuukauden seulassa.
Kun aloitin metis-hoidon ja multa lopetettiin pamit niin ne näkyi melkein kaksi kuukautta. Muakin epäilivät että oonko syönyt bentsoja hoidon aikana.
Sit oli toinen kerta kun otin lataamossa parina päivänä 10mg diapamia(sen jälkeen vaihdetiin rivaan), niin sekin pari pamia näkyi kuukauden seulassa.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
gerhes
- Psykonautti
Otin tuossa kolmisen tuntia sitten maistiaiseks 0,1-0,2mg nenukkaan.
Ei kyllä innosta ollenkaan.. Euforiasta ei tietoakaan, välillä vitunmoista hikoilua, oksettaa. En uskalla liikkua tästä sohvalta kun laatta lentäis varmaan ennenku kerkeen vessaan asti. Nuokkuihinkaan ei näillä määrillä vissiin pääse ja tuskinpa mitään valveuniakaan
Oksentaminen varmaan auttais oloon mutta ei innosta..
Tyyppi kuka tän pillerin mulle sysäs oli vieläpä niin vitun kuvottava esimerkki siitä mihin kuntoon huimausaineilla voi itsensä turmella.
edit:
Neljän-viidentunnin kohilla alun pöhnä ja sekavuus alkoi laskea. Valveunia pystyi nyt näkemään ihan hyvin. Pakko oli käydä oksentamassa. Koko illan aikana valveunien aikana YHTÄKKIÄ pomppas melkoset euforiat, ja sillon tajusin miks porukka tota vetää. Ne sitten lähti myös vartin päästä melkeenpä yhtä nopeasti kuin olivat tulleet. outoa.
Jännä että yhtään ei väsyttäny, päinvastoin piristi. menin neljältä nukkumaan ja kahdeksalta heräsin kun ei uni maistunut.
Nyt vajaa neljäntunnin unien jälkeen ja 10h aineen nauttimisen jälkeen on yllättävän pöhnäinen olo, en sitten tiiä päriseekö vielä, onko laskut vai "krapula". Ei siis kovin nautinnollinen olo.
Ei kyllä innosta ollenkaan.. Euforiasta ei tietoakaan, välillä vitunmoista hikoilua, oksettaa. En uskalla liikkua tästä sohvalta kun laatta lentäis varmaan ennenku kerkeen vessaan asti. Nuokkuihinkaan ei näillä määrillä vissiin pääse ja tuskinpa mitään valveuniakaan
Tyyppi kuka tän pillerin mulle sysäs oli vieläpä niin vitun kuvottava esimerkki siitä mihin kuntoon huimausaineilla voi itsensä turmella.
edit:
Neljän-viidentunnin kohilla alun pöhnä ja sekavuus alkoi laskea. Valveunia pystyi nyt näkemään ihan hyvin. Pakko oli käydä oksentamassa. Koko illan aikana valveunien aikana YHTÄKKIÄ pomppas melkoset euforiat, ja sillon tajusin miks porukka tota vetää. Ne sitten lähti myös vartin päästä melkeenpä yhtä nopeasti kuin olivat tulleet. outoa.
Jännä että yhtään ei väsyttäny, päinvastoin piristi. menin neljältä nukkumaan ja kahdeksalta heräsin kun ei uni maistunut.
Nyt vajaa neljäntunnin unien jälkeen ja 10h aineen nauttimisen jälkeen on yllättävän pöhnäinen olo, en sitten tiiä päriseekö vielä, onko laskut vai "krapula". Ei siis kovin nautinnollinen olo.
-
ferraari
- Karvakuono
Joo kyllähän subu valvottaa myös mullagerhes wrote:Otin tuossa kolmisen tuntia sitten maistiaiseks 0,1-0,2mg nenukkaan.
edit:
Subusta en äkkiseltään keksi muuta kehuttavaa ku sen että ilman muuta ainetta turvallinen käyttää
LEGALIZE IT
-
LeFairylette
- OD
Kyllä itse tullu huomattua toi valvottava vaikutus kun ei enää ollu päivittäisessä käytössä. Myös tuo ferraarin mainitsema aamupöhnä on aika jäätävä ja sillon yleensä pakko vetää lisää. Sanoisin että subu on ehdottomasti koukuttavin mömmö mitä olen vetänyt. Nyt koitan pysyä tästä paskasta erossa! Kaks kuukautta on nyt edellisistä vedoista.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
-
Opiaate
Nonni! Toi 2kk on jo hyvä saavutus! Itellä viides päivä menossa ilman buprea. Nyt en aio retkahtaa. Ei tätä paskaa jaksa kukaan.LeFairylette wrote:Kyllä itse tullu huomattua toi valvottava vaikutus kun ei enää ollu päivittäisessä käytössä. Myös tuo ferraarin mainitsema aamupöhnä on aika jäätävä ja sillon yleensä pakko vetää lisää. Sanoisin että subu on ehdottomasti koukuttavin mömmö mitä olen vetänyt. Nyt koitan pysyä tästä paskasta erossa! Kaks kuukautta on nyt edellisistä vedoista.
-
kirkas
- Lepakko
Tsemppiä! Itellä ei vielä nollapäiviä, mutta ne on kohta lähellä edessä. 8 vuoden uurastus loppuu, mieltä pitää vielä saada tasasemmaks ettei tuu mielitekoja.Opiaate wrote:Nonni! Toi 2kk on jo hyvä saavutus! Itellä viides päivä menossa ilman buprea. Nyt en aio retkahtaa. Ei tätä paskaa jaksa kukaan.LeFairylette wrote:Kyllä itse tullu huomattua toi valvottava vaikutus kun ei enää ollu päivittäisessä käytössä. Myös tuo ferraarin mainitsema aamupöhnä on aika jäätävä ja sillon yleensä pakko vetää lisää. Sanoisin että subu on ehdottomasti koukuttavin mömmö mitä olen vetänyt. Nyt koitan pysyä tästä paskasta erossa! Kaks kuukautta on nyt edellisistä vedoista.
-
kuumottelija
- Lepakko
Usein hatsilla saa "vapautettua" bupreolon. Itsellä toimii (yleensä) taas hyvin sedatiivisesti.
-
pallokorva
Miten kannatais ajottaa bubren boostaaminen bentsoilla?
Otin vähä aika sitten pienen lainin bubree ja about 10 min sen jälkeen 2x 15mg opamoxia.
Otin vähä aika sitten pienen lainin bubree ja about 10 min sen jälkeen 2x 15mg opamoxia.
-
varjo
- Karvakuono
Juuri ajateltuani että buprea ei pahemmin tee edes mieli vaikka en sitä hetkeen olekaan ottanut, alkoi tuntua houkuttelevalta ajatus nuokkua taas joku ilta. Päivittäis käytössä en kylläkään tästä pidä enää, koska syön silloin helposti liikaa, jos ruokaa on vain saatavilla.
Turhaa pelleilyä ja sen välttelyä vuodesta toiseen.
-
Petri6
- OD
Itse ottaisin vasta 20-30 min päästä nuo Opamoxit ja tietenkin kielen alle (ne ja Diapamit sekä Dormicumit ovatkin sitten mielestäni ainoita oppareita järkevällä tavalla buustaavia bentsoja pienellä annoksella).pallokorva wrote:Miten kannatais ajottaa bubren boostaaminen bentsoilla?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Bentseeni
- Lepakko
Noniin ja nokathan tätä tuli otettua, en tiedä menikö hukinnoille, kun alla 300mg tradolania. tosin myös 350mg lyricaa. Ikävä sanoa mutta tää on vaan se yleispätevin opiaatti.
-
kirkas
- Lepakko
Niinpä niin, sen takia tää onkin aivan jäätävän vaikee selättää.Bentseeni wrote:Noniin ja nokathan tätä tuli otettua, en tiedä menikö hukinnoille, kun alla 300mg tradolania. tosin myös 350mg lyricaa. Ikävä sanoa mutta tää on vaan se yleispätevin opiaatti.
Mutta jatketaan harjotuksia.
-
pallokorva
Ok, miksi muuten kielenalle? Onko kaikki bentsot sellaisia, että alkaa futaamaan nopeampaa sublinguaalisesti vai onko tuossa joku muu syy?Petri6 wrote:Itse ottaisin vasta 20-30 min päästä nuo Opamoxit ja tietenkin kielen alle (ne ja Diapamit sekä Dormicumit ovatkin sitten mielestäni ainoita oppareita järkevällä tavalla buustaavia bentsoja pienellä annoksella).pallokorva wrote:Miten kannatais ajottaa bubren boostaaminen bentsoilla?
-
Petri6
- OD
Joo, hieman nopeammin alkavat toimimaan, ei muuta syytä sillä bentsoissa hyötyosuudet syötynä ovat yleisesti todella korkeita. Dormicumissa tämä on poikkeus ja kielenalta saattaa jopa olla hieman parempi hyötysuhde.pallokorva wrote:Ok, miksi muuten kielenalle? Onko kaikki bentsot sellaisia, että alkaa futaamaan nopeampaa sublinguaalisesti vai onko tuossa joku muu syy?Petri6 wrote:Itse ottaisin vasta 20-30 min päästä nuo Opamoxit ja tietenkin kielen alle (ne ja Diapamit sekä Dormicumit ovatkin sitten mielestäni ainoita oppareita järkevällä tavalla buustaavia bentsoja pienellä annoksella).pallokorva wrote:Miten kannatais ajottaa bubren boostaaminen bentsoilla?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Velho
- LD50
Itellää tovi hurahtanu tän kans tässä aktiivisena opahörhö touhus ja subu nyt on yleisin ainaki itselle mitä tullu vastaan ja vedettyä kans pari hassuu texi&xone nappia ,tuhonnu nyt ku sitä on taas
jännä mite nääki hinnotellaa 
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
Tattinen
- Karvakuono
Pitkästä aikaa tällä vietetään iltaa/yötä tolet nollissa hyvään jumiin vetää täytyy myöntää
huh
-
Kasiko
- Apteekki
Mulla tuli tämmönen kysymys mieleen bupren päivittäis käyttäjille, että mikä teidän mielestä on taloudellisin tapa käyttää buprea?
Olen itse nykyään korvaushoidossa (18mg/pv), mutta aiemmin olen käyttänyt eniten IV:nä useamman vuoden muiden oppareiden ohella.
IV on tietenkin suurin hyötyosuus, mutta päivittäis käytössä mikä mahtaa olla halvin tapa, kun otetaan huomioon vaikutusaika, hyötyosuus, ja vaikutuksen voimakkuus? Olen käyttänyt itse IV:nä, Nasaalisesti, pluggaillut, sublinguaalisesti normaali tapaan, ja sublinguaalisesti alkoholi liuoksena.
Omasta mielestä sublinguaalinen alkoholi liuos, ja pluggaus on pidemmän päälle paras/halvin tapa (pitkä ja tasainen vaikutus).
Kh:n takia en usko, että juurikaan huomaisin enää eroa käyttötavasta riippumatta.
Olisi mukava kuulla muiden mielipiteitä tästä.
Olen itse nykyään korvaushoidossa (18mg/pv), mutta aiemmin olen käyttänyt eniten IV:nä useamman vuoden muiden oppareiden ohella.
IV on tietenkin suurin hyötyosuus, mutta päivittäis käytössä mikä mahtaa olla halvin tapa, kun otetaan huomioon vaikutusaika, hyötyosuus, ja vaikutuksen voimakkuus? Olen käyttänyt itse IV:nä, Nasaalisesti, pluggaillut, sublinguaalisesti normaali tapaan, ja sublinguaalisesti alkoholi liuoksena.
Omasta mielestä sublinguaalinen alkoholi liuos, ja pluggaus on pidemmän päälle paras/halvin tapa (pitkä ja tasainen vaikutus).
Kh:n takia en usko, että juurikaan huomaisin enää eroa käyttötavasta riippumatta.
Olisi mukava kuulla muiden mielipiteitä tästä.
-
Bentseeni
- Lepakko
^ No eikai sillä nyt oo niin väliä mikä on taloudellisin tapa jos kerta oot kh:ssa ja saat ilmaset napit, ite en lähtis tolloin ainakaan mitää pluggailemaan. Vedä nekkuus pieni osa niistä kotilääkkeistä hyvin toimii ja myy loput pois (noeikai) 7vrk viime nokista! jatketaan harjoituksia niinkun kirkas sanoi. 
-
Kasiko
- Apteekki
^ Hieman selvennystä tuohon aiempaan, että otan nykyään Kh lääkkeet ihan niinkuin kuuluukin. Tulin vain tässä miettineeksi asiaa siltä kannalta, että mikä mahtaa olla halvin keino, kun ei ole kh:n piirissä, koska silloin on usein raha tilanne heikko. Muistan itse selvästi sen, että ennen hoitoa otin melkein aina bupret iv:nä, ja ajattelin sen olevan halvin/paras tapa. Nyt kuitenkin näin jälkikäteen mietittynä tuntuu, että mahtoi olla harhakuvitelmaa.
-
Don
- Lepakko
Mun mielestä paras tapa nauttia bupret päivittäiskäytössä on leikata buprelaastarista pala ja heittää se ylähuuleen, kuin biitin konsanaan. Yksi palanen kesti koko päivän eikä laskuja huomannut / tuntenut, kun se oli koko ajan suussa, paitsi syödessä. Mulla oli 2.5mg kokoinen lappu yleensä per päivä, ja kun säästi vanhat laput ja heitti 2-3kpl niitä huuleen ne toimivat vallan mainiosti vieläkin. Itsellä mennyt nenä aika huonoon kuntoon kun vielä vedin palloja sieraimiin, jatkuvasti vuoti nenä ja tukossa. Ei noista lapuista oloja oikein saanut, mutta sellainen pieni tasainen bupre-energia ja huoleton fiilis koko päiväksi menivät itselle nokittamisen edelle heilahtaen.
-
Kasiko
- Apteekki
Monet kaverit on sanonu samaa noista norspan laastareista, että pikku pala kielen alla/huulessa toimii kauan aikaa.
On varmasti ollu helpotus nenän limakalvoille, itekki muistan miten kirveli ja valu kurkkuun ikävästi jos enempi nokitteli.
On varmasti ollu helpotus nenän limakalvoille, itekki muistan miten kirveli ja valu kurkkuun ikävästi jos enempi nokitteli.
-
Don
- Lepakko
Mulla pahimpaan aikaan saattoi nenä vuotaa useamman tunnin nokkien jälkeen, kirkasta limaa puski tasaisella syötöllä ulos. Öisin nukkuessani hengitin tahattomasti suun kautta, kun nenäontelot olivat niin tukossa. Aamulla sitten räin harmaita klimppejä suusta...Kelasin alkuun mistä vitusta nämä tulivat, kunnes tajusin niiden olevan kuivunutta ihoa kitalaesta. Kitalaki kuivui pahasti yön aikana. Muutenkin koko suu oli aamuisin usein todella kuiva, teki varmaan todella hyvää hampaille semmoinen, not.
-
kuumottelija
- Lepakko
Salakavalaa kamaa on etenkin kun sitä sattuu olemaan suuria määriä sängyn vieressä, siinä kolme kuukautta lensi siivillä. Ensin kivunlievitykseen, sitten ihan viihteenä ja sitten yhtenä päivänä huomaakin että joutuu redosettamaan keskellä yötä kun tykyttää, on kylmä ja oksettaa. Nyt ollut 24h ilman eikä mitään (vielä?), tarpeen tullessa on 9 Panacodia (kodeiinitolet melkein olemattomat, yllätyin miten pihalle menin 4 sellaisesta viimeksi, toki holilla osuutensa), ja on jopa syytä hakea lisääkin sitä jos on välttämätön, mutta tarkoitus olisi nyt tällä Alpolla pärjätä, ainakin tähän mennessä sujunut.
Hyvä ja aika turvallinen päihteenä, jos pystyy pitämään sen siinä päihteessä.
Edit: Nyt jo yli 30 h vissiin mennyt, ja olo vaan paranee, ihan kuin ois herännyt todella pitkä-aikaisesta sumusta. Tuo saa kyllä jäädä koskematta ainakin erittäin pitkän aikaa.
Hyvä ja aika turvallinen päihteenä, jos pystyy pitämään sen siinä päihteessä.
Edit: Nyt jo yli 30 h vissiin mennyt, ja olo vaan paranee, ihan kuin ois herännyt todella pitkä-aikaisesta sumusta. Tuo saa kyllä jäädä koskematta ainakin erittäin pitkän aikaa.
-
Kasiko
- Apteekki
Hampaat ottaa damagea tosiaan suun kuivumisen takia. Nyt vielä sitte korvaushoidossa hoksannu, että varsinkin tuo suboxonen naloksoni on melkeimpä syövyttävää tavaraa, vaikka harjaaki hampaat, ja käyttää suuvettä liotuksen yhteydessä.
Pienempi paha se kyllä on, jos miettii iv käytön tuhoja.