Älä kokeile perässä (LSD... 2mg? 3mg? emmätiiä?)

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
wRRa
Moderator

Älä kokeile perässä (LSD... 2mg? 3mg? emmätiiä?)

Post by wRRa »

Image

Oletko koskaan kuullut, että happo hohtaa uv-valossa sinisenä?

Yksi annos on noin 100 mikrogrammaa, eli yleisessä laimennussuhteessa noin pisara alkoholiin liuotettuna.

No, mä päätin olla tyhmä ja kokeilla että mitä tapahtuu jos ottaa aika monta pisaraa. On tossa kuvassa vähän ekstraviinaakin seassa että sai huuhdeltua pullonpohjat (siis kolmet pullonpohjat) kunnolla, mutta haposta tuo kauniin sininen uv-väri tulee.

Homma meni kutakuinkin näin:

12:25: Vedän happoshottini.
12:27: Happo alkaa nousta jo aika huminalla. Käyn suihkussa.
12:35: En enää oikein erota mitään ympärilläni, kaikki on omituista visuaalimössöä.
ajantaju katoaa.

Alkaa tulla huono olo. Alkaa pelottaa. Mä kuolen.
Mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen.

Mä oksennan. Uudestaan.

Mä en haluu kuolla. En vielä. Mä oon niin pahoillani kaikista typeristä asioista mitä oon ikinä tehnyt.

Yritän sanoa itselleni, et kaikki on ok. Päästä vaan irti. Jos kuolet nyt niin hyväksy se, sit sä kuolet. Mutta ei, en kykene tuntemaan muuta kuin pelkoa. Hengissäselviämisvaistot ovat heränneet. Jokainen soluni huutaa "MÄ EN HALUA KUOLLA MÄ EN HALUA KUOLLA MÄ EN HALUA KUOLLA MÄ EN HALUA KUOLLA".

Hädissäni pyörittelen päässäni listaa ihmisistä. Kenet voin soittaa apuun? Kuka voi auttaa mua? Kenen edessä voin olla näin avuttomassa tilassa?

Tajuan, että eräs ihminen, jonka kanssa mulla on ollut jotain typerää riitaa viime aikoina on yksi ihmisistä, joille voisin soittaa jos olen oikeasti hengenhädässä. Tajuan, että hän on mulle oikeasti tärkeä, enkä halua pitää mitään typerää vihaa yllä. Haluan vaan tehdä sovinnon.

Soitan kuitenkin toiselle ystävälle. Jatkan oksentelua.

En pysty ehkä enää koskaan syömään jogurttia. Mausta tulee mieleen vaan kuolema. Se, kuinka minä kuolin tänään.

Makaan sängyllä. Oloni on heikko. Vapisen. Peak alkaa olla ohi. Purskahdan itkuun.

Mä selvisin hengissä. Mä selvisin hengissä. Mä en kuollut. Mä oon tässä, mä oon elossa.

Itken. Nauran. Itken. Nauran. Mä oon elossa. Mä oon elossa. Mä oon tässä.

14:10: Rakas ystävä saapuu paikalle ja keittää mulle teetä. En oksenna enää. Jutellaan maailmasta kaikenlaista kivaa. Musta tuntuu tosi typerältä se riita, joka mulla oli mun toisen ystävän kanssa. Kun se ihminen tuli mun mieleen kuitenkin ensimmäisten joukossa, kun mä olin kaikista avuttomimmillani. Kun mun oli pakko tukeutua johonkuhun, saada äkkiä apua.

Tää ystävä joka tänne tuli, se on sellanen ihminen jonka käsiin mä olisin valmis uskomaan oman henkeni. Ja mä tiedän sen, koska mä kirjaimellisesti tein niin. Se osoittaa aika hyvin, kuinka paljon luotan tähän ihmiseen. Ja se on aika käsittämättömän arvokasta, että mun elämässä on tällainen ihminen. Tai tällaisia ihmisiä.

Ei ollu kivaa. Mut tää oli opettavaa. Olin jotenkin kuvitellut, että ei mulle voi tulla enää pahaa trippiä. Nyt mä sain sit kokea mitä se on, kun trippi on pelkkää kauhua ja pelkoa. Sitä saa mitä tilaa.

Jotenkin siinä kaiken hädän ja avuttomuuden hetkellä joutui miettimään uusiksi, mikä elämässä on tärkeää.
Ja samalla tää oli yksi parhaista kokemuksista mitä mulla on ollut. Vaikken ehkä halua kokea enää uudestaan.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Hoomie
Karvakuono

Re: Älä kokeile perässä (LSD... 2mg? 3mg? emmätiiä?)

Post by Hoomie »

Huh, kuulostaa rankalta... mut hyvin kirjotettu ja ihan kivaa luettavaa.

Itellekin tulee välillä fiilis et "en mä osais kuvitella pahaa trippiä enää", ja sit fiksuna menee triplaamaan annoksen, kun taas paha trippi saa aivan uuden merkityksen. No, kyl siitä aina jotain käteen jää. Usein aika paljonki. Oon huomannu kans, et siinä hädän keskellä tulee kyllä mieleen ne oikeasti tärkeät ihmiset elämässä, joihin voi sit turvautua ja arvomaailma usein sit saa vähän uudenlaisen järjestyksen.

Mua kiinnostais kuulla, miten kauan tollasella annoksella kesti, et paikat alko kunnolla rauhottuu?
We can't stop here, this is bat country!
tRip
Moderator

Post by tRip »

Hurjaa.
Noi on kyllä parhaassa tapauksessa parhaita opettajia tollaset reissut.
Kokemuksen syvällä rintaäänellä.
Ne jos mitkä saa aikaan usein jotain todellista muutosta, joko ajattelussa, mut ennenkaikkea teoissa.

Mutta selvisit :)

Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

tRip, jep, mä selvisin... :D
Hoomie wrote:Mua kiinnostais kuulla, miten kauan tollasella annoksella kesti, et paikat alko kunnolla rauhottuu?
No söin puolikkaan pamin joskus 12h päästä hapon nauttimisesta. Silti se ei ihan riittänyt vielä tipauttamaan, sain unta n. 15h hapon nauttimisen jälkeen, mutta tämä oli siis pitkälti pamin ansiota.

Mut siis itse trippi oli ohi tossa 2h kohdalla, jäljellä enää visuaalit jotka kestivätkin sitten siihen asti että seuraavana päivänä heräs. Jännää mutta mä oon huomannut että mitä isomman dosen happoa ottaa niin sitä enemmän se trippi tuntuu keskittyvän siihen peakin kohalle. Kyllähän siinä laskuissa sit ajatus tietysti luisti vielä ihan mukavasti ja näki asiat jotenkin laajemmin kuin yleensä.

Isoilla doseilla vaan tuntuu että ampasee ku raketti jonneki korkeuksiin ja sen n. 2h jälkeen on vaan laskua joka ei välttämättä tunnu enää niin paljoo trippailulta.

Mut mä en suosittele noit isoja doseja (milligrammoja) ellei oo jotain bentsoja tms. joilla voi tipauttaa ittensä. Mä tykkään juua muutaman annoksen alkoholia vielä tripin päätteeksi (siinä 12h paikkeilla) ja vetästä sit jonkun bentson lopuks naamariin.

Btw, me sovittiin ton mun ystävän kanssa ja ollaan nyt väleissä taas :).
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Hoomie
Karvakuono

Post by Hoomie »

wRRa wrote:
Isoilla doseilla vaan tuntuu että ampasee ku raketti jonneki korkeuksiin ja sen n. 2h jälkeen on vaan laskua joka ei välttämättä tunnu enää niin paljoo trippailulta.

Btw, me sovittiin ton mun ystävän kanssa ja ollaan nyt väleissä taas :).
Niin, sitä laskuvaihetta monesti vertaa siihen piikkiin, ja niihin rajuihin nousuihin, minkä takia veikkaan ettei se tunnu enää niin tripiltä, vaikka diipeissä oiskin vielä.

Toi on loistava kyl kuulla, et toi trippi autto teidän väleihin, hyvät ystävät on kuitenkin korvaamattomia!
We can't stop here, this is bat country!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

wRRa wrote: Isoilla doseilla vaan tuntuu että ampasee ku raketti jonneki korkeuksiin ja sen n. 2h jälkeen on vaan laskua joka ei välttämättä tunnu enää niin paljoo trippailulta.
.
Joo kyl ite huomaan tämän jo jossain 1 mg doseilla.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Tosi hyvä kirjoitus. Oon säästellyt omaa pullonpohjaani jotain vastaavaa suunnitellen joten kiitos tästä. Hyvä muistutus tällaisista kokemuksista.
"Taste