Personaes wrote:Onko tässä lyrikassa joku sellainen, että jos sitä on käyttänyt paljon, niin vaikka pitää pitkän tauon, vaikkapa puolivuotta, niin siltikään ei enää toimi kunnolla vastaavilla annoksilla mitä aijemmin?
Muistaakseni tässäkin ketjussa on jotain tollaista sanottu.
Itse olen käyttänyt Lyricaa nyt n. puoli vuotta annoksella 300 mg päivässä. No, muutaman kuukauden jälkeen ei tehonnut enää samalla tavalla ja nostelin annosta. Jossain vaiheessa sitten taas laskin johonkin 150 milligrammaan ja söin sitä tolla annoksella suunnilleen viikon. Sen jälkeen kun tuplasi annoksen, niin tuntui toimivan melkein yhtä hyvin kuin ekoilla kerroilla silloin 6 kk sitten.
Olen syönyt Lyricaa joskus vuosia aikaisemminkin ja aloitin silloin heti suurella annoksella. Jostain syystä silloin ei toiminut oikein mitenkään, tai en muista ainakaan että olisi. Nyt taas pidän näistä melkein enemmän kuin bentsoista. Jaksaa tehdä kaikkea ja kassatädeillekin uskaltaa höpistä jotain paskaa mitä ei esim. bentsojen kanssa tee. Kauhea puheripuli tulee. Lisäksi tekee aina mieli vitusti ostaa kaikkea turhaa Lyricapäissään. Lidlistä jonkun vitun liiketunnistimen ja tuolla se lojuu kaapissa, kun en sillä oikeasti mitään tee.
En nyt tiedä vastasiko tämä edes alkuperäiseen kysymykseen, mutta kerroinpahan nyt jotain.
Se piti vielä mainita, että ihmettelen että minulle edes määrättiin Lyricaa, kun olen ollut siinä uskossa ettei sitäkään helposti kirjoiteta. Varsinkaan alkoholiongelmaisille.