HBWR (Hawaiian Baby Woodrose)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Señor Escobar
Psykonautti

Post by Señor Escobar »

amatöörit. turha tänne on itkee että ei toimi jos ei osaa edes valmistaa. sen verta voisi vaivaa nähdä että tutkii asiaa edes verran että osaisi valmistaa noi oikein, ja myöskin tilata laadukkaasta paikasta laadukkaita siemeniä..
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

No, jostainhan se on alotettava. Vai ekkö ole ikinä itse ollut amatööri näissä hommissa? Ja eikös tämä ole juurikin oikea paikka itkeä kun ei toimi, niin täällä olevat asiantuntijat(kuten ehkä sinä?) voivat kertoa, että mikä meni pieleen. Toi sun viestis ei auta kyllä ketään, joten vaikutat itse amatööriltä.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
WhiteRabbit
Karvakuono

Post by WhiteRabbit »

eikä noita nyt oikeesta tarvi muuten valmistella ku kuorimalla... olen joskus noista erotellut lsa:n ihan puhtaana viinan ja bensan avustuksella, mutta turhaa se mielestäni oli.
Jos ei ole varaa särkänniemeen, niin sitten LSD:tä.
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Itellä ainakin pelkällä kuorimisilla lensi laatta vartin päästä ku olin nauttinu. Siksi vaikutukset jäi olemattomiksi. Ei toki kaikilla tolleen, mut enskerralla ite ainakin erottelen.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Kannattaa inkivääriä nauttia ennen sidujen ottamista, niin saattaa helpottaa nauseaa ja vatsanväänteitä muutenkin.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Kiitoksia neuvosta. Täytyypi koittaa joskus.
WhiteRabbit
Karvakuono

Post by WhiteRabbit »

inkivääriä otin ekalla ja tokalla kerralla mutta sitten kolmannella sitä ei sattunut mukana olemaan joten otin ilman ja koskaan ei ole huono olo tullut, paitsi kerran mutta se johtui matkan visuaalisuudesta...

E:parhaat löytämäni ohjeet on tuossa ->

http://www.activeboard.com/forum.spark? ... umID=68382
urhopurho
Karvakuono

Post by urhopurho »

Pitipä taas näitä tilailla kun viime kerrasta alkaa olla jo puolisen vuotta. Hinta on kyl noussu ikävästi, viimeks sai 7,50e/10 siidua ja nyt joutu pulittaa 10e/10 siidua. Parisenkytä tuli sit tilattua 5g kannan ohella. Vois testailla vaikutuksia alkoholin kanssa, onkos muilla kokemuksia tästä, kuulemma käy hyvin yhteen?
Reloop
Karvakuono

Post by Reloop »

Ootteko koittaneet noita kapseleita?
arbello
Psykonautti

Post by arbello »

WhiteRabbit wrote:inkivääriä otin ekalla ja tokalla kerralla mutta sitten kolmannella sitä ei sattunut mukana olemaan joten otin ilman ja koskaan ei ole huono olo tullut, paitsi kerran mutta se johtui matkan visuaalisuudesta...

E:parhaat löytämäni ohjeet on tuossa ->

http://www.activeboard.com/forum.spark? ... umID=68382
Vähän turhan kauan kestää noilla ohjeilla.
Päivänsini faqissa on kanssa hyvät ohjeet -> http://matka.ath.cx/lsafaq/index2.html

Jos löytyy kukkaa tms. niin kannattaa polttaa pienet pajarit ennen siementen nauttimista niin ei tule niin pahaa oloa.
Señor Escobar
Psykonautti

Post by Señor Escobar »

Lännen nopein : niih.. ku olen jo n.10x neuvonut oikeat metodit, nii vois ehkä ottaa sen silmän käteen ja lukea niitä neuvoja eikä itkeä vaan.. =/

nii ja urhopurholle sen verta et tällä on sedatiivinen vaikutus aivan kuten alkoholillakin, että sopivasti kun otat nii henki lähtee. suosittelen olemaan varovainen sen kombon kera kyl ..
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Taidat olla oikeassa :wink:
spasm
OD

Post by spasm »

Siitä voi olla montaa mieltä, onko juuri Señor Escobarin "oikeat metodit" parhaat mahdolliset.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
WhiteRabbit
Karvakuono

Post by WhiteRabbit »

no itse sain ainakin hyvin tuolla vanhan vaultin menetelmällä ja sillä aion tehdä jatkossakin, jos aion... mietin myös joskus että tuotahan saisi ujutettua lappuihinkin, mikä olisi ehkäpä mukavin tapa nauttia, koska puhdas tavara ainakin eroteltuna on aivan helvetin tahmeaa ja veemäistä käsitellä.(?)
Señor Escobar
Psykonautti

Post by Señor Escobar »

nii noh. sori jos neuvoin. oon noilla cookkaillu yli 30x ja toiminut mainiosti, monet kaverit tehny samoin ja aina toiminut. en tiiä sit miks pitäs toimivaa keinoo mennä muuttaa. mut kertokaa toki jos ootte parempia keksinyt nii otan tietysti mielenkiinnolla uusia neuvoja vastaan =))
spasm
OD

Post by spasm »

Señor Escobar wrote:nii noh. sori jos neuvoin. oon noilla cookkaillu yli 30x ja toiminut mainiosti, monet kaverit tehny samoin ja aina toiminut. en tiiä sit miks pitäs toimivaa keinoo mennä muuttaa. mut kertokaa toki jos ootte parempia keksinyt nii otan tietysti mielenkiinnolla uusia neuvoja vastaan =))

Saa sitä toki neuvoa, enkä epäile että metodisi olisivat virheellisiä tai toimimattomia. Olen vain yleisesti sellaista dogmaattisuutta vastaan, ja sanavalintasi "oikeat metodit" pisti silmään. Mutta no hard feelings, eipä tuo nyt mikään iso juttu ollut.
spasm
OD

Post by spasm »

Tänään tulivat hbwr:t postista ja ensimmäinen hbwr-kokeilu alkakoon.
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

kerrohan sitten ihmeessä miten matkasi sujui oikeiokeioke..
urhopurho
Karvakuono

Post by urhopurho »

Nautin juuri 5 siementä taas pitkästä aikaa, oli kyllä yhtä pahanmakusia ku muistinki. Nenästä kiinni ja kokiksella alas. Yäk. Maistuu vieläki. Toivottavasti ei leksa lennä.
immuzu

Post by immuzu »

ei saa ajatella liikaa sitä oksentamista ni ei se tuu ^^ ei mulla ainakaan ku vaa on ajattelematta sitä. emt
urhopurho
Karvakuono

Post by urhopurho »

Nousut on ollu melko hitaat, aika letkeet olot tällä hetkellä. Miedoksi taitaa jäädä tämä trippi, ens kerralla sit enemmän. Valot välkkyy hieman näön rajoilla. Ei oo pahemmin tehny mieli oksentaa edes, pieni pala tuntuu vaan olevan kurkussa.
urhopurho
Karvakuono

Post by urhopurho »

Uskomattomat euforiat iski, olo on lähes orgastinen. Liikkuminen tuntuu todella hyvältä. Tekee mieli tanssia.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

No kyllä minä ainkin jo lähtisin kiireen vilkkaa tanssimaan jos siltä kerta tuntuu. Varmasti 100X antoisampaa kun tietokoneella näpyttäminen!
-:- We're All Mad Here -:-
urhopurho
Karvakuono

Post by urhopurho »

Paha vaan että asun n. 20km päässä lähimmästä tanssipaikasta :D

Mutta olin kyllä väärässä tripin intensiivisyydestä, iski lujempaa kuin koskaan. Hidas alku mutta sitten räjähti. Eikä loppua näy.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Etkö sinä oikeasti keksi tripillä mitään muuta ajanvietettä kuin koneella istuminen? Tai tiedä häntä vaikka seisoisit siellä :D
urhopurho
Karvakuono

Post by urhopurho »

Ei tässä olotilassa pysty tekemään mitään. Oleminen tuntuu vaan niin mukavalta että sitä vaan istuu. Ja tuijottaa vaikka seinää kun kuuntelee musiikkia.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

No eihän siinä sitten mitään jos on hyvä olla, hyvää loppumatkaa!
Joniitti
Apteekki

Post by Joniitti »

Mieti jotain asiaa ja että saat orgasmin kun ajattelet sitä :D .
Li
Karvakuono

Post by Li »

spasm wrote:Tänään tulivat hbwr:t postista ja ensimmäinen hbwr-kokeilu alkakoon.
Mites meni?

Mie myös sain alkuviikosta käsiini elämäni ekat HBWR-siemenet, mut oon toistaseks vain vartonut sopivaa settingiä ja vähän parempia ilmoja. Rupee vähän korpeamaan nää takatakatalvet. Ens viikolla pitäis onnistua, hyvässä lykyssä huomenna jo. Kolme, neljä siementä ois varmaan ihan hyvä satsi näin aluks? Uutosta en kyl värkkää, lusikallinen inkivääriä vatsanpohjalla saa riittää vaikkei -väänteet pelotakaan.

Saas nähdä saisko näistä jo vähän enempi trippikertomusta aikaseks kuin mun onnettomista dexmeilyistä. Nooh, kunhan vaan ei mee koko trippendaali sängynpohjalla tai katuojassa... :roll:
Wie wirklich ist die Wirklichkeit?
spasm
OD

Post by spasm »

Huh! Oli kyllä hyvä kokemus. Noin 5 siementä nautin ekstraktiona ja toimi kyllä. Mahakaan ei mennyt sekaisin eikä tullut huonoa oloa. Välillä tajunnanräjäyttävää euforiaa, välillä unimainen tajunnantila. Olihan siinä kaikenlaista. Taidan kirjoittaa oikein trippistoorin, oli sen verran hienoa. Kerrassaan loistavaa. Varauduin kokemukseen parilla kaljatölkillä, inkiväärillä, ja runsaalla perusläpyllä ja kaikki hoiti oman osuutensa. Hengitys oli ainoa haittapuoli, se oli välillä vähän liiankin pinnallista ja unohtelin hengittää. Joka tapauksessa, oli kyllä hyvä reissu. Pitää kirjoittaa stoori. Jos nyt ensin kokoisi itsensä. Total kooma status vieläkin.