Että näinkin voi käydä (pilvestä ihan s****nan sekaisin)

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Inovix wrote:
mutta vain se tunne.. tunne, että on sekoamassa.

Minulla on tuo ajatus lahes jatkuvasti pinnassa...
Huomasin viime perjantaina harmikseni, etta jo peini maara pl sai ajatukseni leviamaan ja pahasti. Kun kavelin kuselle ohjailin itseani kolmennesta persoonasta 'oikealla' 'vasemmalle' jnejne. Oli oli paska, pelottava, kuumottava, ahdistava. Siksi siis nyt taukoa vahan kaikesta.
Inovix :cry:
Toi on ikävää sitten kun rupeaa oikeasti flippailemaan..
Joskus itelläkin on päihteily mennyt siihen asti, että jo kahvista tulee paniikki ja tuntuu että selvinkinpäin on todella sekaisin ja että on sekoamassa.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
tRip
Moderator

Post by tRip »

Riittävän tauon jälkeen kun polttaa kukintoa, niin johan visuaalit räjähtävät tajuntaan.
Keep it unreal.

immuzu

Post by immuzu »

Mulla kyllä saattaa tulla ihan helposti silmät suljettuna visuaaleja, joss oon tarpeeks väsyny tai muuten vaan joku hämärä mielentila meneillään, ku hiisaan.. :lol:
tRip
Moderator

Post by tRip »

No niin mullakin, ihan selvinpäinkin voin silmät kiinni katsella kaikkea kivaa.. Päihteet vain helpottavat niiden esiintuloa.
Keep it unreal.

3846
Karvakuono

Post by 3846 »

tRip wrote:No niin mullakin, ihan selvinpäinkin voin silmät kiinni katsella kaikkea kivaa.. Päihteet vain helpottavat niiden esiintuloa.
Jep. Mul on ainaki sillee, et pajois ajatus kulkee nopeemmin ja selkeemmin. :D Ei siis mikää yleinen ajattelu vaa jotku kuvitelmat, et selvinpäi jos alat kuvittelee jotai, ni tulee helposti taukoja ja toistoja, mut pilves se menee sillee, et dii-da-daa. :D
Can't stand it for another day
I ain't gonna live my life this way
Cold sweat, my fists are clenching
Stomp, stomp, stomp, the idiot convention
immuzu

Post by immuzu »

No eilen menin kyllä aika tutkalle. Poltettiin bongilla hyvää lätkää. Eka hatsi nappas jo silleen, että heikko hermonen ois voinu lopettaa siihen ;) Boostattiin kuitenki koko ilta ja jossain vaiheessa iltaa korvissa vaan soi ja silmissä vilisi kaikkea tosi kummallista. En muista milloin viimek noin paukuissa 8)
Kyz
Lepakko

Post by Kyz »

aina välillä kolisee jo eka hatsi mutta nyt on ollu kaks viikkoo ilman mut hiihtolomalla ratkee ehkä jo huomenna VITTU :twisted:
"Kaksi Euroopan suurinta päihdettä ovat alkoholi ja kristinusko."

Friedrich Nietzsche
codisti
Tuppisuu

Post by codisti »

tRip wrote:
Inovix wrote:
mutta vain se tunne.. tunne, että on sekoamassa.

Minulla on tuo ajatus lahes jatkuvasti pinnassa...
Huomasin viime perjantaina harmikseni, etta jo peini maara pl sai ajatukseni leviamaan ja pahasti. Kun kavelin kuselle ohjailin itseani kolmennesta persoonasta 'oikealla' 'vasemmalle' jnejne. Oli oli paska, pelottava, kuumottava, ahdistava. Siksi siis nyt taukoa vahan kaikesta.
Inovix :cry:
Toi on ikävää sitten kun rupeaa oikeasti flippailemaan..
Joskus itelläkin on päihteily mennyt siihen asti, että jo kahvista tulee paniikki ja tuntuu että selvinkinpäin on todella sekaisin ja että on sekoamassa.
yhden LSD-kokeilun jälkeen, ku ei ollut niin mairitteleva matka, niin jo pieni pala tai kukka sai saman flipahtavan fiiliksen päälle sen jälkeen.

nyt melkein 10 vuotta polttamatta, aina silloin tällöin tulee hieman joonasta imettyä, mut muuta ei pysty enää.

jo se tilanne, että on mahdollisuus siihen, että sama olo tulee päälle, niin luo jo painetta polttamiselle. sitten kun on paukuissa, niin kelaa itsensä väkisin siihen samaan tilaan. parempi olla vaan polttamatta, kun ei pää kestä.
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

hamppu onkyl tosi psyykkinen huume, varsinkin just jos paljon polttaa ja douppailee siinä ohessa muulla. jos alkaa tulee tommosii kannattaa pitää kyl ihan reilu paussi.
when the going gets weird, the weird turn pro.
codisti
Tuppisuu

Post by codisti »

skirtfeber wrote:hamppu onkyl tosi psyykkinen huume, varsinkin just jos paljon polttaa ja douppailee siinä ohessa muulla. jos alkaa tulee tommosii kannattaa pitää kyl ihan reilu paussi.
eikä tarvii kuin yhden epämääräisen ajatuksen kunnon paukuissa, jota rupeaa pyörittelemään, niin se on menoa.
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

skirtfeber wrote:hamppu onkyl tosi psyykkinen huume, varsinkin just jos paljon polttaa ja douppailee siinä ohessa muulla. jos alkaa tulee tommosii kannattaa pitää kyl ihan reilu paussi.
Keskustelin tänään mun psykiatrin kanssa siitä, että miks hamppu saattaa flippauttaa helpommin kun moni muu päihde. Ei se tienny. Mut se kerto että se tietää tapauksia joissa on vedetty kaikkea douppia ihan hulluna (tatteja, LSD, hitaat ja nopeet) eikä oo flipannu viel oikeestaan yhtään mut sit sama jätkä oli polttanu kukkaa ekan tai tokan kerran elämässään ni psykoosi oli lähteny pyörimään käyntiin.

Mä en ainakaan oikein pysty enää hiisaamaan kun se on just niin että jos paukuissa lähtee joku nihkee ajatus liikkeelle ni se vaan mullistuu ja isonee ja muuttaa merkitystää kokoajan sitä ei mun pää kestä.

Oikeastaan bentsot ja tupakka ja kahvi on nyt vähän ainoita päihteitä jotka ei saa mua hyvin hyvin ahdistuneeksi.

Ja jotain antispykootteja välillä että tulis uni. :cry:

Love,

Inovix
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Kokeile laulaa "vapauttakaa kamboza nyt jo, saatana" pirujen läiskiessä sinua poskille. Ei tuosta nyt mitään hyötyä välttämättä ole.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
pulC
Karvakuono

Rebel ye'

Post by pulC »

3846 wrote: Jep. Mul on ainaki sillee, et pajois ajatus kulkee nopeemmin ja selkeemmin. :D Ei siis mikää yleinen ajattelu vaa jotku kuvitelmat, et selvinpäi jos alat kuvittelee jotai, ni tulee helposti taukoja ja toistoja, mut pilves se menee sillee, et dii-da-daa. :D
No huh!! :D Tiedän varsin hyvin mistä puhut.. Mul kyllä itselläni kans se, et jos oon ihan pienen määrän hiisannu (suhteessa määrä ja laatuun) niin ajatusten kulku kyllä pelittää huomattavasti smoothimmin sen jälkeen kaikilla osa-alueilla ja nauttii asioiden oivaltamisesta sekä asioiden perinpohjaisesta pohdiskelusta parhaalla mahdollisella tavalla, tavalla jossa sosiaaliset taitosi puhkeavat kukkaan ja muodostavan maailmasta ympärilläsi paikan, jossa on niin paljon juttuja mitä voi rauhassa pohtia ja tutkiskella ja tätä kautta saavuttaa aivotyöntuloksena suuren.. suuren onnistumisen tunteen..

Tunteen, joka purkautuu minusta ulos aivan käsittämättömän kermaisella tavalla.. RÄJÄHDYKSENÄ.. Asioiden visuaalinen ja kuulopohjalta toteuttaminenkin pään sisällä on jotenkin paljon laajempaa, hienompaa, yksityiskohtaisempaa ja ennenkaikkea PAREMPAA kuin THC-aktivoimattomassa (< hmm, onko edes sana.. enpäs tiiä :P) tilassa.. Paras mahdollinen tila tämänkaltaiselle hemmolle, kuin juuri sinä :arrow:
(3846)

ja minä täytyisi saada mahdollisuus olla aina pienissä paukuissa, juuri kun siltä tuntuu.. En tiedä voiko tähän ryhtyä, mutta yrittäkää.. (Kyllä varmasti halukkaita ainakin riittää :) )

Pointtini kiteytettynä on se, että kannabis on yrtti, joka sopii joillekin ja niille toisille taas ei.. Ja niille keille se on paras kumpaani Päihde/viihde-alalle niin MIKSIPÄS EI!! KYSYMPÄ VAAN!! TÄLLÄNEN PISTÄÄ HARMITTAMAAN.. Tai no ei enään, kun on jo melkein tottunut tähän Suomalaisten Idiotismiin.. Tänä vuonna se kait sitten viis mentävä HamppuMarssimaan, kun viime vuonna ei kerenny, kun oli muuta häppeniä.

Siinä Toiminnassa on sentään asennetta!! Hienointa olisi kyllä varmaan kävellä Oikeustalon tai Poliisilaitoksen läpi Spliffit hehkuen :twisted: Muttei varmaan kovin suositeltavaa :P Tokkopa moisesta hUUUUUUUUUmE HörhÖilystä jäisi täällä "sivistyksen mekasta" löytyy.. Onhan täällä noita siveyden porsaita, jotka syövät kultalusikoillaan pian meiltä Suomalaisilta "Tyhjäntoimittajilta" vittu Locksitkin päästä!!!
Kapinaa :D
SUOMI IHMISILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Perkele :?

Demokratiaa parhaimmillaan.. Jee!
(-Tähän semmonen joku maailman söpöin anime-nallekarhu hymyolio-)

!Edittiä ja purkauksia! :)
:oops:
Last edited by pulC on Tue 27 Feb 2007, 03:36, edited 1 time in total.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Puhut asiaa pulC..
Savuja pitäisi olla aina saatavilla, kun siltä tuntuu.

Mun ajatus vain toimii 'paremmin' tai oikeastaan miellyttävämmin kannabiksen vaikutuksen alaisena.

Yleensä polttelen sen verran vähäisiä määriä yksikseni, että ajatus vain muuttuu syvällisemmäksi, liian jumi on varsin tylsä olotila ja siinä tilassa helposti alkaa ajattelemaan asioita ahdistavalla tavalla.
Keep it unreal.

Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

tRip wrote:Puhut asiaa pulC..
Pitää vain vaivautua vähän enemmän ja ottaa pieni riski, pari kolme kertaa vuodessa.
tRip wrote: Mun ajatus vain toimii 'paremmin' tai oikeastaan miellyttävämmin kannabiksen vaikutuksen alaisena.
Tuo on todennäköisesti yksi tärkeimmistä asioista mitä haen savuilta, harmi vain että sekin toimii yleensä vain kerran illassa, ekoilla savuilla.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
immuzu

Post by immuzu »

Mulla toimii ihan kiitettävästi myöhemminkin illalla, vaikka kolmannellakin kerralla vielä 8) Ei mitään ongelmaa, jos antaa ensin olojen vähän laskeutua. Käy vaikka kävelyllä ja sitte vähän lisää myssyä :lol:
pulC
Karvakuono

One Peace Please..

Post by pulC »

Lasipallo wrote:
tRip wrote:Puhut asiaa pulC..
Pitää vain vaivautua vähän enemmän ja ottaa pieni riski, pari kolme kertaa vuodessa.
tRip wrote: Mun ajatus vain toimii 'paremmin' tai oikeastaan miellyttävämmin kannabiksen vaikutuksen alaisena.
Tuo on todennäköisesti yksi tärkeimmistä asioista mitä haen savuilta, harmi vain että sekin toimii yleensä vain kerran illassa, ekoilla savuilla.
Mulkin usein sama systeemi... Se mun ns. "raja" on vaan niiiiin helppo ylittää.. Pitäiskin aina koittaa ottaa iisimmin polteltaessa.. Niin se ois sitten kans miellyttävämpää.. Itselläni on vaan sekin, että kun pidän niin kovasti kannabiksen mausta ja tuoksusta - varsinkin jonkun mehukkaan kukan... (Iski muutes just instantit kitkotukset.. < :lol: Joku Reflexi), että en välttämättä ihan senkään takia voi hillitä itseäni, jos muut hiisaa jossain vieressä.. Ei toi nyt haittaa muuten, mut oishan se toki plussaa, jos sitä myssyy polttelis vähän pienemmis erissä niin sit ois ainakin mahollista hiisaa useemmin.. :P <== Toi ei kyllä välttämätää toimis käytännössä, mutta ajatuksena ihan ookei..

Nii ja mitä siihen tulee.. Niin miltein aina se käsi tulee ojennettua sen lähimmän tuoksun.. suuntaan, joka on sopivasti tulilla.. Kesää Odotellessa.. Kuumin kesä vissiin aikoihin tulossa, sehän tietää vaan...
Mo Fire!!

Image

Edittiä: Rupes ton topicin nimen takia soimaan
Antti tuiskun - Biitistä sekaisin niminen chipale päässä... Se missä se menee ihan sekasin biitistä ja väittää voivansa tanssii loputtomiin = Psykoosi :D Tai kuolema :P Nälkään tai nestehukkaan :o....

Tajusin muuten just ton äskisen "vitsin" perusteella, et oon kyllä sittenki aikas anti-joke fiiliksellä sittenkin (^^) Parasta vissiin mennä nuqq.. Onkin jo aamu yö.. Ja aamul työt. C'ya :)
3846
Karvakuono

Re: Rebel ye'

Post by 3846 »

pulC wrote:vitusti kaikkee
Ootsä pajareis? :D
Can't stand it for another day
I ain't gonna live my life this way
Cold sweat, my fists are clenching
Stomp, stomp, stomp, the idiot convention
pulC
Karvakuono

Re: Rebel ye'

Post by pulC »

3846 wrote:
pulC wrote:vitusti kaikkee
Ootsä pajareis? :D
Hmmm... Mitä ilmeisemmin... :P
Fungus
Psykonautti

Post by Fungus »

...
Last edited by Fungus on Thu 15 Mar 2007, 07:10, edited 1 time in total.
spasm
OD

Post by spasm »

No eipä tuo ihan oikeaan paikkaan kyllä tullutkaan.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Dagga
Apteekki

Post by Dagga »

Mulla kävi kyl aika kummat täs alkuviikosta. Olin polttanut aikasemmin illalla jointin hyvää kukkaa, ja ottanut ihan chillisti. Aamuyön tunteina ajattelin siirtyä nukkumaan, ja päätin polttaa sit tipahduspaukut pitkästä aikaa.. Kun makoilin sängylläni, aloin kuulemaan outoa surinaa tai ininää, ajattelin ensin että se johtuu junista, koska rautatie menee tosta ohi, mutta se vain jatkui ja voimistui. Mutta ei siinä vielä kaikki, yhtäkkiä minusta tuntui, että ääni alkoi puhumaan päässäni, vähän niinkuin sellainen kun joskus kuulee ääniä ennen nukahtamista. Tämä ääni ei vain hiljennyt, vaan jatkoi selittämistään, en muista mitä, mutta oli tosi ahdistavaa. Nousin ylös, ja laitoin valot päälle, mutta ääni ei vain hiljennyt. Ajattelin että okei, nyt sit varmaan iski psykoosi tai joku ihme flashback. Kävin wc:ssä, ja ääni vain jatkoi kiusaamistani, menin takaisin sänkyyn, mutta nukkumisesta ei tullut mitään vieläkään, pistin sit musiikkia soimaan, että se peittäis tuon riivaajan äänen, tuntui välillä, etenkin silmät kiinni siltä, et olisin tripillä. Sain kai jossain vaiheessa feidattua sen äänen, ja nukahdin. Aamulla kaikki tuntuikin sit jo unimaisen etäiseltä. Mut oli kyl pelottavaa, tavallaan...
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Dagga wrote:Mulla kävi kyl aika kummat täs alkuviikosta. Olin polttanut aikasemmin illalla jointin hyvää kukkaa, ja ottanut ihan chillisti. Aamuyön tunteina ajattelin siirtyä nukkumaan, ja päätin polttaa sit tipahduspaukut pitkästä aikaa.. Kun makoilin sängylläni, aloin kuulemaan outoa surinaa tai ininää, ajattelin ensin että se johtuu junista, koska rautatie menee tosta ohi, mutta se vain jatkui ja voimistui. Mutta ei siinä vielä kaikki, yhtäkkiä minusta tuntui, että ääni alkoi puhumaan päässäni, vähän niinkuin sellainen kun joskus kuulee ääniä ennen nukahtamista. Tämä ääni ei vain hiljennyt, vaan jatkoi selittämistään, en muista mitä, mutta oli tosi ahdistavaa. Nousin ylös, ja laitoin valot päälle, mutta ääni ei vain hiljennyt. Ajattelin että okei, nyt sit varmaan iski psykoosi tai joku ihme flashback. Kävin wc:ssä, ja ääni vain jatkoi kiusaamistani, menin takaisin sänkyyn, mutta nukkumisesta ei tullut mitään vieläkään, pistin sit musiikkia soimaan, että se peittäis tuon riivaajan äänen, tuntui välillä, etenkin silmät kiinni siltä, et olisin tripillä. Sain kai jossain vaiheessa feidattua sen äänen, ja nukahdin. Aamulla kaikki tuntuikin sit jo unimaisen etäiseltä. Mut oli kyl pelottavaa, tavallaan...
Olen kerran kokenut täsmälleen samanlaista.
Istun saunassa, on hiljaista, nautin tukevasta northern lights jumista. Joku avaa jossain hanan, ja kuulen kun vesiputket kohisee seinässä (tämä kohina jatkuu pitkään, ja on loppuvaiheessa häiritsevän kovalla). Sitten alkaa kuulumaan keskustelua viereisestä huoneesta. Pikkuhiljaa keskustelun volyymi kohoaa niin kovaksi että kuulen tarkasti jokaikisen sanan. Keskustelu yltyy kokoajan, ja keskustelun aihe heittää häränpyllyä. Volyymi kohoaa keskustelun yltyessä, ja kohta kuulostaa siltä että keskustelu kuuluisi joko huoneen sisältä tai pääni sisältä. Olo muuttuu vähintäänkin epätodelliseksi, ja ahdistusmittari meinaa painaa punaiselle. Saunasta pois lähtiessä olo on niin epätodellinen että olen varma että olen nukahtanut saunaan. Tarkistan nukunko, (otan nenästä kiinni ja koitan hengittää nenän kautta, varma keino) en nuku.
Nortti on tosin hieman trippaavaa polttoa, mutta että ihan täysivaltainen audiohallusinaatio!? :shock:
Puhe tai musiikki joka kuuluu jostain kaukaa on kyllä tuttua paukuissa, mutta tämä oli jotain ihan muuta...
jonza
Psykonautti

Post by jonza »

Mä oon jutellut paukuissa Jim Morrisonin kanssa. Siinä tais kyllä mennä pari grammaa poikkeuksellisen vahvaa laattaa avaruuskakkujen muodossa syötynä + muutama piipullinen kukkaa. Join lisäksi kai kolme tai neljä olutta. Oli ihan kaikin tavoin täysverinen hallusinaatio, juttelin sen kanssa pitkän aikaa leivänpaahtimista. Itse tämä tilanne oli aika rauhallinen, mut sitä edelsi elämäni pahimmat pelkotilat jotka kestivät ainakin tunnin. Minkäänlaista toleranssia ei silloin ollut, vaan olin polttanut pilveä parin edeltävän vuoden aikana ehkä noin 10 kertaa aiemmin.

Myöhemmin oon ihmetellyt et miksi helvetissä piti jutella just leivänpaahtimista? Jim Morrisonin kanssa?!
--------------
pohjalla.net
panda
Psykonautti

Post by panda »

1/2h kunnon oloi ja sit meen vaan jumiin vaikka mitä ja miten paljon olis. jos on tosi paljon tipahdan. plääh.
rikos ei kannata ja katkol on hauskaa.
jonza
Psykonautti

Post by jonza »

Mä oon taas aina vähän ihmetellyt sitä kun ihmiset puhuu tipahtamisesta. Jotkut voi kai surutta syödä muutaman gramman ilman et on pelkoa muusta kuin tipahtamisesta. Ite taas en oo koskaan tipahtanut, vaikka en muuten hirveen hyvin pilveä kestäkään. Aika helposti oon jossain ahdistustiloissa jo yhdestä 3 hlö kautta kulkeneesta kunnon kukkajointista. Tosin on välillä sellaistakin pilveä mikä vaan piristää ja tekee ihan saatanan hyperaktiiviseksi, ilman että menee jumiin
--------------
pohjalla.net
TiiEitsKay
Lepakko

Post by TiiEitsKay »

päätin lopettaa parin viikon taukoilut parilla kukupesällisellä. Kuinkas sitten kävikään? No aluksi oli vaan perusjumitus. Menin nukkumaan ja heräsin siihen, että luulin jonkun olevan ovella huutelemassa minua puoliksi itkien. Tästä sitten seurasikin mukava pieni psykoosi :evil:
n. 10 minuutin välein piti mennä ovisilmään kyttäämään, ettei siellä varmastikaan ole ketään. Tuli vielä huhuiltua rappukäytäväänkin, että kuka vittu siellä on. Joku naapurin mummo siellä kai jossain vaiheessa oli ja vastasikin :E Toivottavasti ei muista tapahtumaa.
Loppuillasta puhelin itsekseni luullen sairastuneeni skitsofreniaan ja, että olisin oikeasti jossain sairaalassa hallusinoimassa oman asuntoni.
Onneksi uni kuitenkin jossain vaiheessa tuli. Aamulla oli aika wtf-olo ja edelleenkin vähän ahdistaa, että oliko siellä ovella alunperin joku, vaiko ei. Järki sanoo, että varmastikaan ei ollut, mutta päässä pyörii kaiken maailman höpöteoriat ja worst-case-skenaariot :E
Kuumottaa vähän toi polttelu nyt :S
Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka »

TiiEitsKay wrote:päätin lopettaa parin viikon taukoilut parilla kukupesällisellä. Kuinkas sitten kävikään? No aluksi oli vaan perusjumitus. Menin nukkumaan ja heräsin siihen, että luulin jonkun olevan ovella huutelemassa minua puoliksi itkien. Tästä sitten seurasikin mukava pieni psykoosi :evil:
n. 10 minuutin välein piti mennä ovisilmään kyttäämään, ettei siellä varmastikaan ole ketään. Tuli vielä huhuiltua rappukäytäväänkin, että kuka vittu siellä on. Joku naapurin mummo siellä kai jossain vaiheessa oli ja vastasikin :E Toivottavasti ei muista tapahtumaa.
Loppuillasta puhelin itsekseni luullen sairastuneeni skitsofreniaan ja, että olisin oikeasti jossain sairaalassa hallusinoimassa oman asuntoni.
Onneksi uni kuitenkin jossain vaiheessa tuli. Aamulla oli aika wtf-olo ja edelleenkin vähän ahdistaa, että oliko siellä ovella alunperin joku, vaiko ei. Järki sanoo, että varmastikaan ei ollut, mutta päässä pyörii kaiken maailman höpöteoriat ja worst-case-skenaariot :E
Kuumottaa vähän toi polttelu nyt :S
Olisko toi paniikkihäiriö? Jos näin on niin siihen flippailuun kuulemma voi tottua ja totuttelua auttamaan pamit.
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

Hampputukka wrote: Olisko toi paniikkihäiriö? Jos näin on niin siihen flippailuun kuulemma voi tottua ja totuttelua auttamaan pamit.
onkohan kuitenkaan fiksua alkaa kiskoon muita douppeja et voi kiskoo yhtä.
pitäisin ehkä pientä taukoa lisää ja ehkä vois kokeilla pikkuhiljaa pikkasen polttaa tai sitte jättää iha suosiolla välistä, eipä oo kiva kuunnella vauvan itkua olemattomasta tipahtaneesta päästä 24/7.
when the going gets weird, the weird turn pro.
Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka »

skirtfeber wrote:
Hampputukka wrote: Olisko toi paniikkihäiriö? Jos näin on niin siihen flippailuun kuulemma voi tottua ja totuttelua auttamaan pamit.
onkohan kuitenkaan fiksua alkaa kiskoon muita douppeja et voi kiskoo yhtä.
pitäisin ehkä pientä taukoa lisää ja ehkä vois kokeilla pikkuhiljaa pikkasen polttaa tai sitte jättää iha suosiolla välistä, eipä oo kiva kuunnella vauvan itkua olemattomasta tipahtaneesta päästä 24/7.
No ihan muuten vaan vinkkasin, jotkut ei tykkää vaan olla aina selvinpäin. Jos ei kannabis sovi niin voi tietenkin tyytyä alkoholiin tai muuhun ei niin flipauttavaan. Ensin tietty pidempi tauko olisi paikallaan.