Mitä et missään nimessä heittäisi hihaan?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Hitler
Apteekki

Re: Mitä et missään nimessä heittäisi hihaan?

Post by Hitler »

Rautasta tahtoo sit vaan tavoitteisiin Psycho.

Itellä piikkaus ihan tasapainoisesti syvällä hanskas. Ei oo missään vaihees kolmen vuoden aikana mennyt päivittäiseksi ja pitänyt jotain kuukauden taukoja kun siltä tuntunut. Nyt ei oo hetkeen menny kun se illan viimesin mexevuori tällä tavoin sähköiskuna, outoo kun tuntus et sen vois vaikka yhtä hyvin plugaa niin toimisi pitempään nautinnollisemmin, mut ränniin menee se vika koska uskonnollinen vakaumus ja maailmanrauha. Muuta ei oo menny hihaan ku on ollu mexee.

Syy miks vahdin alituisesti tätä toimintamalliani, on se että heitän välittömästi terärituaalin piiriin astuessani, pistän päälle jonkinmoisen nistimoden. Tulen aika välinpitämättömäksi sen suhteen miten toimituksen hoidan. Pumppuna ravinneruisku, filsuna poltettu tuhkiksesta. Oonkin nyt pyrkinyt ulkoistamaan toimenpiteen yhen henkilön toimeksiannoksi, ystävän joka on mielestäni tarpeeksi kokenut ja neuroottinen esimerkiksi puhtauden suhteen. Kutsutaan häntä tässä yhteydessä vaikkapa Theo Molleriksi.
pirun hyvä nuolla kuorena
Landmark

Post by Landmark »

Mitään ryynejä.
veke
Psykonautti

Post by veke »

meiän mutsii
...
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Mitään ilman fimaamista.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Hahaa, tullut heitettyä vaikka minkälaisia lääkkeitä ilman fimaamista. Tyhmimmät ehkä lyrica ja sirdalud.
Nyt kyllä sen suonista huomaa, ei oikein mistään löydä suota joka antaisi veret värkkiin.
Tuntuun että suonet jo "kuolleet". Eli sidosaineita sisältäviä lääkkeitä en enää heittäisi. :roll:
VXA
Kameleontti

Post by VXA »

No on kyl vähän semmottine fiilis et en mitää. En pidä neuloista. Iu.

puhdasta THC.tä voisin rännittää, vaik kuulemma aika psykoottiset olot antaa. Tai no ei sillee överipsykoottiset, mut verrattuna kukintoon jossa on kans sitä CBD.täkin. 8) En kyl osaa tökkää, mut joku vois tökkää tai sit opetteliisin ite.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
karmastrikesback

Post by karmastrikesback »

Oon kerran vetänyt pirit hihaan kaverin avustuksella. Olihan ne nousut omaa luokkaansa, mutta päätin kuitenkin, että ei ole mun juttu. Vedin oman henkilökohtaisen rajan siihen. Asiaan voi vaikuttaa, että en tunne yhtäkään satunnaista rännittäjää. Kaikki sitä harrastavat tuntemani ihmiset hihattavat kaikkea mahdollista ja mahdotonta, ja ovat pahassa huumekoukussa. Sääli katsoa, kun hyvät tyypit pilaavat itsensä liiallisella douppaamisella. Ovat muuttuneet tunnekylmiksi, itsekeskeisiksi ja välinpitämättömiksi. Vaikka se ei suoraan verrannollinen hihattamiseen olekaan, niin varmaan siksi jäänyt niin "karu kuva" koko touhusta.
frapathea

Post by frapathea »

Kyllä se satunnaisrännääminen on mahdollista; satunnaisrännääjät eivät vain yleensä varmaan kauheasti tykkää huudella tekevänsä tuota silloin tällöin puuhan maineen vuoksi. Itse olen viimeisen kolmen vuoden aikana käyttänyt suonensisäisesti piriä kaksien vetojen verran. Kohtuukäyttö on aina mahdollista ellei joku ulkopuolinen taho fyysisellä pakolla injektoi huumeita suoneen.
karmastrikesback

Post by karmastrikesback »

Niin, tottahan tuo. En epäile hetkeäkään, etteikö se olisi mahdollista. Mun omaan mielikuvaan vaikuttaa varmaan vain se, että en ole itse nähnyt muuta kuin tän pahamaineisen puolen. Vaikka kyllähän koukkuun voi jäädä ja pohjalle vajota ilman rännittämistäkin. Jos tapaisin satunnaisrännääjiä, joilla muukin elämä ihan kondiksessa, niin voi olla että suhtautumiseni muuttuisi. Samahan se oikeasti on, millä tavalla päihteensä tykkää käyttää.
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

karmastrikesback wrote:Samahan se oikeasti on, millä tavalla päihteensä tykkää käyttää.
Allekirjoitan Ja joudun näköjään syömään sanani, että ei muuten tuu kyseeks ellei ampullia tarjolla. Noh koko yö mennyt tälläisiä 2x 0.3 (IV) ihan ok amppelia, jaksanu kirjoitella ja lukeakin sitä sun tätä ja amfetamiini-topic:iin hyvän hetken kerkesin käyttää lukemalla :P
Ja, jotta topicissa vielä pysyisin niin talkkia sisältäville pillereille keksisin toisen käyttötavan mieluiten. Ja aina vähintään kerran fimaus.
Thät's 'bout that.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Psychonautilus wrote:
Hitler wrote:
Psychonautilus wrote: Katuherskaa en enää ikinä. Kokaiinia en enää ikinä. Oksikodonia en enää ikinä.
on lupaukses niin sulostaa,
kai tiät rakas miltä toi kuulostaa
Ihan realistiselta itse asiassa mun omaan korvaan. Tuon "kokaiinia en ikinä" oon sanonu kerran ja sen jälkeen rätkässy parikin kertaa, mut viimenen päätyi öyskiin ja säikäytti perusteellisestil.
Eipä oo menny yli puoleen vuoteen mitään roinaa hihaan. :)
Rimbaud
Karvakuono

Post by Rimbaud »

Olettaen että en ole olotilassa, jossa pää on pimennyt ja himo ylittää järjen, niin en mitää, missä minun tietopohjani mukaan on huomattavia riskejä edes pitkällä aikavälillä, sillä yksi kerta johtaa toiseen ja toinen tuhansiin. Mutta toisaalta.. Jos et ole itse tai läheisissä tekemisissä steriiliä laboratoriota käyttävän ammattitaitoisen huumekokin kanssa, et voi 100% varmuudella tietää mitä sinne laskimoon valutat.
Scarlett
Lepakko

Post by Scarlett »

En heittäisi mitään ryynejä enää koskaan koska turhaa, vaarallista ja haaskausta. En bentsoja enkä muitakaan lääkkeitä (Concerta/Equasym/Medikinet tekee sääntöön poikkeuksen). En ehkä myöskään heroiinia sillä se olisi luultavasti menoa se sitten. Senverran pelaa itsesuojelu vielä.
In my world everyone is a pony and they all eat rainbows and poop butterflys
KarstaFari

Post by KarstaFari »

Hihaan en heittäisi psykedeelejä, enkä ryynejä.. Nykyään ei tule kovinkaan paljon tuota rätkimistä edes harrastettua, paskapuhetta kun selittävät "kerran hihaan, niin sinne menee kaikki _aina_" ..
JA VITUT. Yleensä päihteet menevät nokkiin, tai pommina, päihteestä riippuen.. Toki välillä tulee vedotkin otettua, mutta harvemmin.. Putsia spiidiä tulee usein heitettyä vedot jos toisetkin, mutta uskallan väittää että 90% seteistä menee nokkaan. Kyllä ne setit tuolta limakalvoiltakin ihan mukavasti nousee :love:

Ja eikös se ollut sellainen juttu että, satunnaisrännittäjiä ei ole? Oikeesti hei..
Opiaate

Post by Opiaate »

Jos nyt joskus tulis rännäiltyä niin ikinä en tutkareita putkiini laittais saatika mitään perus katutahnoja, ainakaan ilman sterifilttejä. Onneks ei oo tapana mitään tonne tunkea.
Kaveri heittää päivässä subua about.8mg ja ikinä ei fimaa vetojansa. Helvetin inhottavan näköstä kun vedot on yhtä valkosta jauhosakkaa. Ei kuulemma vaan kiinnosta oma terveys.. :down:

InvisiblePain wrote:En mitään.. tai sen ainakin pitänyt rajana tähän asti että kaikki muut menee mutta hihaan ei mitään... sen verran tuntee itseään että kerran jos meen sen tekemään niin varmaan jää sille tielle.. kiinnostusta kyllä tavallaan olis kokea nekin tunteet...
Sori OT
Joo-o, itelläkin pysy kauan toi etten ikinä mitään suoniini tunge. Viime viikolla xanoripäissäni pyysin puol läpällä kaveria lyömään subut nahan alle nii eiköhän se jo valmistanu vedot ja yhtäkkiä olikin piikki käsipöydässä.. V*ttu mikä morkkis, vaikka hyvinhän se piikkineitsyellä humahti. Onneks ei oo itellä pokkaa rupee rännäilemään, en ees pysty verikokeissa kattomaan ku ottaa verta tai meinaa taju lähteä. Kiva kokeilu, mut ei tavaksi.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

KarstaFari wrote: Putsia spiidiä tulee usein heitettyä vedot jos toisetkin, mutta uskallan väittää että 90% seteistä menee nokkaan. Kyllä ne setit tuolta limakalvoiltakin ihan mukavasti nousee :love:
I highly doubt that.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun