Nokittaminen kyllä tuntu siltä, kuin joku ois turpaan vetäny..
Oon ymmärtäny et toimii hyvin niin että 2C-B ensin huiviin ja tunti, kaks MDMA:ta perään. Aineilla kuuleman mukaan todella nasta synergia.Pen wrote:Ootteko tätä combonnu mämmin kaa?
Ois tossa 50mg 2C-B jauheena ja MDMAta sellanen 250mg. Noin isoja doseja en toki ole ottamassa mutta mietin että ottasko ton 2C-B yksinään yhellä kertaa ja mämmit joskus toisella kertaa vai missaanko jotain suurta jossen combota vaikka 25mg 2C-B:tä ja 100mg MDMA yhdessä?
Hapon, DOCin ja sienten kaa mämmi on jo koettu, joten onkohan tällä mitään uutta annettavaa?
Entäpä 2C-B ja sienet - sientäki löytyisi nähtävästi 9 grammaa, enkä sitä ole koskaan combonnut muiden deelien kuin hapon kanssa.
Tää on just se tapa miten ei pidä käyttää psykedeelejä...p420 wrote:Kerran olen erehdyksissä ottanut 2-cb :tä muutaman ystävän kanssa ja oltiin vielä baarissa. Voin kertoa, että oli aika diippi meininki. Luultiin niitä ihan normi nipsuiksi...![]()
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!
Jepjep, tää on niin tätä.p420 wrote:Kerran olen erehdyksissä ottanut 2-cb :tä muutaman ystävän kanssa ja oltiin vielä baarissa. Voin kertoa, että oli aika diippi meininki. Luultiin niitä ihan normi nipsuiksi...![]()
Kyseessä oli juurikin nämä, mutta värinä vihreä. JL Audio
Itse otin vain yhden ja voin kertoa, että futas aika huolella. Yksi kaveri taas sekosi aivan täysin ja joutui lähemmäs viikoksi sairaalaan. Ambulanssi haki kaverin joskus 06.00 aamulla, kun ei nähnyt mitään muuta, kun violettia.Olkaa ihan oikeasti varovaisia näiden kanssa, jos haluatte kokeilla. Suosittelen itse vain puolikasta, eikä todellakaan kannata mennä baariin.
-edit-
Vaikutukset oli kyllä aika veikeitä.. Ahdistuskohtauksia, pelkotiloja, välillä teki mieli lähteä tanssimaan, mutta sitten en kuitenkaan halunnut. En siis osannut päättää mitä tekisin ja seisoinkin välillä vartin paikallaan, kuin patsas. Ei ollu mun juttu, phyih..
Mitä nää sulle tarkoittaa?Pen wrote:Henkisesti (jos sitä noin voi kutsua) vaikutuksia ei ollut ollenkaan,
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!
Mä väitän, (anteeksi kaikille jotka ovat tästä hyvin erimieltä) että se oot sinä joka tekee niistä eri deeleistä ainutlaatuisia.Pen wrote:Joo no siis eri tavoillahan eri deelit vaikuttaa "henkisesti" - mut esim. hapon kanssa joskus tuli sellasia kokemuksia, että kaikki tuntu pyhältä, ihan kuin ois ollut yhteydessä kaikkeen, egon katoamista ynnä muuta. Tälläistä ei monella muulla deelillä tapahdu.
Sienet sen sijaan taas saa pohtimaan paljon asioita, elämää, tekemään päätöksiä, mutta ne ei tunnu samalla tavalla kuin esim. toi happo.
tRip wrote:
Monta kertaa sanon tekstissäni "paska"? Onko sinulla lukihäiriö?SahkoinenVelho wrote: Jepjep, tää on niin tätä.![]()
"Paska huume, ei kyllä edes tiedetty että oli tätä, otettiin kyllä ihan liikaakin, oltiin kyllä ihan väärässä paikassakin mut ihan paska huume en tykännyt"
Takerrutaan niihin sanoihin.p420 wrote:Monta kertaa sanon tekstissäni "paska"? Onko sinulla lukihäiriö?SahkoinenVelho wrote: Jepjep, tää on niin tätä.![]()
"Paska huume, ei kyllä edes tiedetty että oli tätä, otettiin kyllä ihan liikaakin, oltiin kyllä ihan väärässä paikassakin mut ihan paska huume en tykännyt"
Itse ymmärsin tuon jutun sarkastisena läppänä.p420 wrote:Monta kertaa sanon tekstissäni "paska"? Onko sinulla lukihäiriö?SahkoinenVelho wrote: Jepjep, tää on niin tätä.![]()
Tähän on monta väitettä, mut ei mun mielestä. Jotkut sanoo, että just 2c-b on sellainen jota voi buustia mut näääääh. Jotkut sanoo, että ottaa vain kaksinkertaisen annoksen, mut ei sekään niin. Suosin aina yhden annoksen tekniikkaa.MantaRay wrote: Mutta mites, osaako joku sanoa kuinka hyvin tämä toimii peräkkäisinä päivinä?
tRip wrote:
Psykedeeleille ainakin itse tavallaan herkistyin vasta ajan myötä ja rupesin saamaan valtavan paljon enemmän irti entäkuin sillon ku alotteli, sillo tuntu tarvivan melko suuria annoksia. Mulla 2c-b skulas ihan jees, vähä ku sienet ilman bodyloadia, mut ei mitää ihmeellistä pärähdystä, huomas että tripillä ollaan juu mut jäi vähä semmone karkkideeli-fiilis. Pinnat aaltoili jne, iha siistiä mut lähinnä keskitty vaan näkömaailmaan tuo vaikutus.karmastrikesback wrote:
Mistä johtuu että 2c-b ei toimi kaikilla? Tässä on nyt siis 2 eri kaveria kyseessä, eli tunnen 2 henkilöä joilla 2c-b ei ole skulannut ollenkaan. Ja kumpikin olleet eka kertalaisia eivätkä muutenkaan mitään pajaria enempiä kauheasti harrasta.
Koita joskus pommina koska siinä bodyloadi jää suht pieneks. Tuo nokkaan vetämine on kyl masokistin touhua!gaia wrote:Mä oon tullut pohdinnan jälkeen siihen tulokseen että en pidä oikeastaan mistään 2C- alkuisesta substanssista. Liian kova bodyload, joka pilaa fiiliksen. Ainoa fenetyyliamiini josta olen oikeasti päässyt nauttimaan on Bromo Dragonfly (se onkin kemiallisesti 3C- alkuinen, höhöhö). Mutta joo. Not my cup of tea todellakaan. Jotkut tykkää, jotkut ei.
Joo oon kyllä koittanut myös pommilla tätä. En pidä siitä lihasjäykkyydestä mitä tämä tekee.doof wrote:Koita joskus pommina koska siinä bodyloadi jää suht pieneks. Tuo nokkaan vetämine on kyl masokistin touhua!gaia wrote:Mä oon tullut pohdinnan jälkeen siihen tulokseen että en pidä oikeastaan mistään 2C- alkuisesta substanssista. Liian kova bodyload, joka pilaa fiiliksen. Ainoa fenetyyliamiini josta olen oikeasti päässyt nauttimaan on Bromo Dragonfly (se onkin kemiallisesti 3C- alkuinen, höhöhö). Mutta joo. Not my cup of tea todellakaan. Jotkut tykkää, jotkut ei.
Hyvin kevyet alakulot on tulleet itselle ja suurin osa käyttökerroista ei edes sitäkään. Vertauksena mdma:han (kahta edellistä kertaa lukuunottamatta) josta olen ollut ihan eri ihminen masennuksen takia jälkikäteen jo siitä 0,1:tä ilman redoseja tai mitään + preloadit ja kaikki. Lihasjäykkyyttä saattaa tulla Beestä mut luulis hoituvan magnesiumilla.kekkulikale wrote:Kuluttaako 2C-B MDMA:n tapaan serotoniinia aivoista, eli tuleeko kummempia laskuja mämmin tapaan? Muutenkin olisin kiinnostunut kuulemaan kemikaalin haittapuolista, pikainen googlettaminen ei tuottanut kummempaa tulosta (lähinnä samat mainittu kuin psykedeeleillä yleensäkin). Varmaan verrattain helposti tulee tullista läpikin kun ei varmaan ole yleisesti koiria opetettu tätä haistamaan..