Lyrica (pregabaliini)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
xxx-men
Kameleontti

Re: Lyrica (pregabaliini)

Post by xxx-men »

nupari wrote:Onko Lyrica aiheuttanut kellekään muulle oksentelua? Ensimmäisillä kerroilla meni jopa 1200 milligrammaa kaljan kera ilman sen kummempia vaivoja, mutta nyt 600 mg pisti tyhjentämään koko vatsan sisällön. Oksentelu loppui vasta, kun sain viimeisetkin Lyrican jämät pois systeemistä.

Taidan jatkossa pysytellä erossa tästä lääkkeestä.
Mulla petti motoriikka täysin kun otin ensin 300mg kapselin lyricaa ja tunnin päästä toisen. Yhden bissen tuossa välissä olin nauttinut. Kun menin ulos tupakalle niin en osannut kävellä joten oli pakko mennä nelinkontin rappuset ylös porraskäytävässä ja samantien menin oksentamaan. Ja sitä jatkui niin kauan kuin ei mahassa ollut enää mitään.

Meitaille lyrica toimii 300mg annoksella todella vahvasti ja rööki buustaa sitä siinä määrin että oksennan melkein sisälmyksetkin ulos.

Kesällä meinasi tosiaan henki lähteä lyrica+oxy combolla.
Pen
OD

Post by Pen »

Petri6 wrote:
Tosiaan hengenvaarallisen suuria annoksia otat. Lisäksi tuo alpratsolaami (Xanor) omaa muihin bentsoihin nähden hyvin vähän antiepileptisiä ominaisuuksia, joten jokin muu bentso (parhaimmat vaihtoehdot olisivat varmaan klonatsepaami, diatsepaami ja loratsepaami) olisi paljon parempi ehkäisemään epileptisiä kohtauksia.
Tiedän, muistaakseni joku meni koomaan 8 mg lyricasta ja onkai noita tapauksia enemmänkin. Normaalisti annoksena toimii sellainen 900-1500 mg, mutta toleranssin noustessa joskus tosiaan on tullut otettua noita aika massiivisia annoksia. En tosiaankaan suosittele kenellekkään ja itsekin pyrin näitä välttämään - joskus, onneksi harvoin, vaan on käynyt niin että havahtuu jossain vaiheessa siihen että levy 300 mg lyricoita on tyhjä. Eihän tossa ole edes järkeä koska lyrica, varsinkin bentsojen kanssa isoilla annoksilla vie lopulta muistin. Jonkun aikaa erittäin euforista tosin mutta ei rahallisesti ja turvallisuuden kannalta todellakaan sen arvoista.

Toisaalta noi suuret annokset yleensä tulee otettua silloin, kun on lyricaa otettu viihdetarkoitukseen jo ainakin yksi päivä aikaisemmin. Lyricassahan itselläni on niin, että jos otan 900 mg ekana päivänä, niin seuraavana saa ottaa sen 1800 mg jotta saa samat vaikutukset. Tästä syystä pyrin käyttämään maksimissaan kerran viikossa.

Normaalisti pyrin käyttämään klonatsepaamia jos otan opiaatteja tai lyricaa, mutta välillä vaihtoehtoina on vain alpratsolaami. Alpra nimittäin ei combottaessa mielestäni ole kahean viihteellinen, parempaa käyttöä sille on esimerkiksi paniikkikohtauksen lievittämiseen tai vaikka huonon tripin pysäyttämiseen.

Klonatsepaamin jälkeen kakkosena tulee loratsepaami, muita bentsoja en oikeastaan käytäkkään koska ne on noihin edellisiin verrattuna mielestäni varsin heikkoja ja viihdekäyttöönhän pääasiassa bentsoja käytän, comboiluun. Paitsi em. xanoria ja esim tenoxia / z-lääkkeitä joista on nukkumiseen.
kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

Hyvä lääke etenkin jos on ongelmia pysyä unessa, mutta vaatii paljon liikuntaa; muuttaa hormoneja = lihoo helkkaristi. Toisaalta, saman tekee keskiolut, mutta siitäpä tulee vielä krapula ;) Ja joo öiset vessareissut on kaappeihin törmäilyä ainakin aluksi.
Pen
OD

Post by Pen »

Erikoista, itellä on vain paino laskenut 85 kg -> 67 kg vaikka syön lyricaa aika ahkerasti. Vaikka nojoo, toisia lihottaa ja toisia ei.

Saatteko muut lyricasta hitonmoiset energiaboostit ja innostuksen tehdä asioida, vaikka siivota? Luulen että tällästä on olla stimuissa.
Itselläni on niin, että kun otan lyricaa niin masennus katoaa ja jaksan tehdä vaikka koulutyöt kuin vettä vain kun normaalisti makaisin sängyssä tekemättä mitään.
doof
Kameleontti

Post by doof »

Mulle ei tuu moppausrushei eikä muitakaa buusterei lyrican avulla, ikävä kyl. Tuntuu vaan pistävän pienen pöhnän päälle ilman mitään stimulointeja, muttei kyl sedatoikkaan. Noita kolmesatasia tiputellu kahen alotuksella ja myöhemmin pari lisää sinne 1200mg asti

Oon eläny siin uskos et lyrica kerää nestettä kehoon eikä niin läskiä. Mulla ei oo viel kokemusta pitkäaikaiskäytöstä, mut jollain muulla varmaan on niin että osaa sanoa kertyykö fläsää vai vettä?
Pen
OD

Post by Pen »

Mitenkä teidän mielestä tällä on cross-tolerancea gabapentinin kanssa? Jos syön ekana päivänä lyricaa 1200 mg niin onko järkeä syödä neurontineja pari grammaa vai kannattaako suosiolla ottaa se viikon tauko? Kuitenkin vaikutusmekanismi on aika samanlainen. Aika ristiriitaista kommenttia löytyy kun googlettaa joten onko täällä kellään kokemuksia?
Piilonisti
Tuppisuu

Post by Piilonisti »

Tahtosin tiedustella jengiltä kokemuksia lyrican nappailusta deelien ja madman päälle. Ittellä on vähä kaksjakoiset fiilikset tosta kombosta.

Esim. viime vkl heitin 3 lappua happoo (n. 450µg) + madmaa 150mg 2,5h kohdalla + 100 mg boostiksi siitä 1,5h:n päästä. Samaan aikaan ennen bileisiin lähtöö heitin puolet 225mg lyricasta päälle. Huomattiin nimittäin Toverin kans Barcelonan reissulla alkuvuodesta, että lyrica vähentää tamppaamisesta aiheutuvaa soijan puskemista läpi huokosista aivan helvetisti. No kuitenkin, ennen lyrican vetoo meno oli maailmaa syleilevä ja euforiaa pukkas joka astraalisesta aukosta, mut mestoille päästyä jotenki meno sumeni ja dämppäyty sellaseks sekavaksi pöhnäksi. Tuntu myös, et madma laski helvetin nopeesti pois, vaikka mitää laskuja ei tullukkaa. Taukoo oli madman vedossa vajaa pari kuukautta, joten sekää ei selitä tota nopeeta laskua. Jossain on jopa väitetty, et lyrica pidentäis madman kestoo.

Aiemmin ilman madamee trippaillessa ei tällasta ollut havaittavissa. Sillon lyrtsy lähinnä pehmensi happoo sieltä ikävämmästä päästä ja helvetin darkitkaan kelat ei aiheuttanu ahistusta tai muita epämääräsiä fiiliksiä. Ehkä sillonki tuntu, et hapot laski yllättävän nopeesti.

Onko muilla arvon psykonauteilla esiintyny vastaavia tai poikkeavia kokemuksia?
gaga
Psykonautti

Post by gaga »

Mulla kerty puhdasta läskiä, mut se johtu luultavasti vaan siitä et se aiheutti mielettömät mässyt aina. Ois kait niitä vastaan voinu taistella mut ei jaksa kipujen ym. hauskan kanssa. Ei mun annostus tietty ollu ku max 300 mg (viihdekäyttö tietty erikseen :D), niin en tiiä miten muilla.

Mut Lyrica muutti noilla max. 300 mg doseilla apaattiseks ja vähän masentuneeks. Ahdistusta se joo poisti tosi hyvin, mutta millään ei ollu mitään väliä, olin vaan. Ei tehny mieli kuolla, mut ei pahemmin elääkkää. Nyt kun menee enää 50 mg niin toi vaikutus tuntuu vaan lääkkeen oton jälkeen.

Niin ja mulla Lyrdet aiheuttaa yöllisiä kauhukohtauksia. Ne on ihan helvettiä. Joskus vuos sitten niitä tuli 2vko-2kk välein, nykyään vieläki harvemmin. Heräsin siis keskellä yötä, jotain 3h lääkkeidenoton jälkeen, en tunnista ketään, hoen mulle kaikista rakkaimman ihmisen nimee (jossain vaiheessa se oli mun ex, eron jälkeen äiti), kaatuilen ja lysähtelen, pyrin paniikinomasesti "pois" eli ulos juoksemaan, tärisen ja itken ja huudan niin kovaa ku keuhkoista lähtee... Seuraavana aamuna on pöhkö olo, en muista ku välähyksiä niistä kohtauksista. Jännintä on, et niitä alko tulla vasta, kun jossain vaiheessa tiputin omatoimisesti radikaalisti annostusta.

Noiden kohtausten ja näön huonontumisen takia yritän päästä nyt kokonaan tosta paskasta eroon ja säästää noi viihdekäyttöön. Kauheet viekkarit aiheuttaa vaan, vaikka annostus on siis enää vaan 50 mg. Tiputan 25 mg kerrallaan kuukauden välein, on tää hidasta...
GUGUGAAAGAGUGUUUGAGAGAGAGUUGAAGA
kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

Estää täysin krapulan ja antaa pitkät, katkottomat yöunet. Suosittelen kaikille joiden kroppa toimii näin lauantai-illaksi :) Näkö on normi 2-4 pvässä.
TersePerse
Karvakuono

Post by TersePerse »

Mulla oli jossain vaiheessa Tramalia+Lyricaa, josta jälkimäinen boostasi kyllä Tramalia. Mutta viekkarit oli kyllä kauheat. Mieliala muuttu minuutin välein+fyysiset vieoitusoireet ja ne kesti sen pariviikkoa ja siitä pikkuhiljaa loppui.
Tramalia olen senkin jälkeen joutunut syömään, mutta lopetus ei ole ollut läheskään noin vaikeaa kuin tuon Lyrica paskan kanssa. Nyt on Gabapentiini menossa, mutta sama kuin kalkkitabletteja söisi?!?
Ei vaikutusta kipuun tms. Opioideista ei mene kuin aamuisin sen 12 panacodia :P
Nyt odotellaan kipupolin kommenttia lääkityksestä :|
zerk

Post by zerk »

Menee ohi aiheen mutta menkööt; ethän syö noita panacodeja erottelematta? 6 grammaa parasetamolia joka aamu on helvetisti liikaa.
TersePerse
Karvakuono

Post by TersePerse »

zerk wrote:Menee ohi aiheen mutta menkööt; ethän syö noita panacodeja erottelematta? 6 grammaa parasetamolia joka aamu on helvetisti liikaa.
Kylkä nyt on tullu syötyä jonkin aikaa, mutta muutama paketti vielä jäljellä ja sitte loppuu.
krisse
Tuppisuu

Post by krisse »

gaga wrote: Mut Lyrica muutti noilla max. 300 mg doseilla apaattiseks ja vähän masentuneeks. Ahdistusta se joo poisti tosi hyvin, mutta millään ei ollu mitään väliä, olin vaan. Ei tehny mieli kuolla, mut ei pahemmin elääkkää. Nyt kun menee enää 50 mg niin toi vaikutus tuntuu vaan lääkkeen oton jälkeen.
Nää on kyllä selvästiki taas niin ihmiskohtaisia juttuja. Jännä miten joillaki poistaa ahistusta, joillaki jopa lisää sitä... Ite muutaman kerran lyricaa nauttineena voin kyllä todeta että ei oo meikäläisen juttu. Ei poista ahdistusta, päin vastoin voin vaipua vähän turhanki syviin keloihin ja samalla kaikki jotenki sumenee.
Pen wrote: Saatteko muut lyricasta hitonmoiset energiaboostit ja innostuksen tehdä asioida, vaikka siivota? Luulen että tällästä on olla stimuissa.
Itselläni on niin, että kun otan lyricaa niin masennus katoaa ja jaksan tehdä vaikka koulutyöt kuin vettä vain kun normaalisti makaisin sängyssä tekemättä mitään.
Eikä todellakaan mitään energiaboosteja! Mulla toimii siis just päinvastoin, todellaki masennus vaan syvenee ja jään sohvalle :D Siis tällasista 150-300 mg annoksista puhun (oon pienikokonen tyttö ja ei hirveitä toleja mihinkään paitsi ehkä hatsiin). Mut kyllä, lyrica tuntuu ainaki buustaavan vähän kaikkea - oon todella jumissa muutamista hatseista ja yks kalja kyllä kolisee
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

Pen wrote:Saatteko muut lyricasta hitonmoiset energiaboostit ja innostuksen tehdä asioida, vaikka siivota? Luulen että tällästä on olla stimuissa.
Tänään mennyt 250mg noin, about. Just rupesin siivoilee huonetta kaikesta roinasta mitä kertynyt vuosien varrella. Sitä välillä jää koneelle jumittaa, mutta kun musiikki alkaa soida niin tässä havahduin että kämppä on siistimmässä kunnossa mitä vuosiin on ollut. Huhhuh. Allekirjoitan noi energiabuustit.

Loistava jokeri vähän kaikenlaisiin tiloihin, sopivissa määrin luonnollisesti.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
Pen
OD

Post by Pen »

Täällä meni 1500 mg + 2 mg rivatril, heräsin parin päivän horroksesta jolloin kuuntelin vaan musaa ja katoin animea.
Nyt taas jaksanut tehdä juttuja joita pitää hoitaa. On tää ihme tavaraa kun saa mut tekemään kaikkea ja pitämään elämän järjestyksessä.
Ei ilman lyricaa jaksais hoitaa raha-asioita, laittaa ruokaa, siivota tai mitään. Perkele. :D
Opiaate

Post by Opiaate »

eNZYMe wrote:Kokeilin muuten tossa pari päivää sitten lyricaa ensimmäisen kerran elämässäni. Tämä kun on jäänyt testaamatta. Annos 450mg. En tykännyt oikein. Silmissä sumeni, huimasi vähän ja tuli jokseenkin outo olo. Otin seuraavana päivänä saman annoksen kahdessä erässä 3 tunnin välein ja enää ei tullut noita sivuvaikutuksia, muttei tää kyllä oikein rauhoittanutakaan. Ehkä vähän lisäsi sekavuutta mutten oikein huomannut mitään vaikutusta.

Tietyt bentsot on sopii mulle paremmin jos pitää ahdistus poistaa. Tämä kun ei vienyt ahdistusta tai stressiä pois, eikä sen puoleen euforisoinutkaan. Ehkä tähän pitäisi kehittää sietokykyä ja vetää enemmän, jotta aukeaisi, tai sitten ei vaan sovi mulle. En kyllä sinänsä hirveästi tykkää alkoholistakaan ja monet kuvailleet aika alkon kaltaiseksi isoja lyrica annoksia.

Ei Lyrica itelläkään euforisoi tai poista ahdistusta, opiaattien ja oidien kanssa hyvä lisä :up: Pelkiltään aiheuttaa mulla vaan inhottavaa sekavuutta.
Bronco
Karvakuono

Post by Bronco »

Toimii mulla ihan kivasti. ;) Sellanen "letkee flow"; höpöttää koko ajan, eikä tilanteet ole koskaan kiusallisia.

Viimeinen kerta kun kombotin tota naksujen kanssa oli kun olin hississä ja vintti meni pimeeks. Putosin suorilta jaloilta ja aivot meni tripille. Kaverit nosti pystyyn ja taas huomasin olevani jossain paratiisissa kellumassa lämpimässä vedessä kun joku siellä nappasi minua takaapäin ja riepotti. Heräsin taas hissin lattialta kun kaverit ravisteli hereille. Tässä oli myös savut alla.

Savut lyricoiden kanssa tekee smoothin olon, mutta olen toistamiseen huomannut että monta tuntia lyrtsyjen vaikutuksen jälkeen menee savuista aivan tutkalle, toisin kuin niiden aikana.
I couldn't be a royal. It's like living in a supersonic goldfish bowl.
- Ozzy Osbourne
urhopurho
Karvakuono

Post by urhopurho »

300mg lyricoja ilman tolea tujun budin kanssa sai uskomattomat euforiat aikaan ja visuaaleja silmät kii. Ilman savuja on vaan semmonen rennon sosiaalinen olo, kiva kutina tuntuu. Suosin kyl gabapentiniä enemmän mut tuntuu olevan vähän harvinaisempia.
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

300 mg jeesaa aika hyvin jarrurefloihin. 150 mg Riittää itellä et saa sen rennon olon sosiaalisistilanteis, tolea tosin taitaa jo löytyä hieman. Mahti lääke.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

Nyt kun ei yli 3 kk oo ottanut näitä (tuolloin meni alkon kanssa levy 150mg/päivässä) hain tänään näitä, ja täytyy sanoo että 300 mg + tuhti jointti aiheuttaa peräti ekstaasiin verrattavan, mutta vain letkeemmän olon :) Sopii siis hyvin "bilekomboksi" tällaiselle alkon käytön lopettaneelle. Tekee vain mieli löhöillä ja hymyä ei saa korvista. Pystyy tekee kaikkea muttei halua. Haluaa olla juuri tässä sohvalla, tässä ja nyt, tässä asennossa :love: :) Tosin oishan se sixpäkki vielä kaiken kruunu, muttei voi.

Alla tosin myös (omaan erittäin korkean bentsotolen = ei näkyvää vaikutusta) 3 mg Rivaa ja 4 mg Xanor Depotia mahdollisten sivuoireiden varalta kun käytön aloittaa taas niin pitkästä aikaa ja eri tilanteesta.

Edit: hymyilyttää, repeilee itsekseen kun kuvittelee läskejä ihmisiä törmäilevän toisiinsa, kohta salee mässyt, jne :) Siis tää on maailman oudoin aine, kuin kannabiksen, alkoholin, opioidien ja mämmin sekoitus + buustaa kaikkea :) Eihitto unohdin ostaa leipää.. http://www.riemurasia.net/kuva/Paskat-karkit/29743 Tälle nauroin 10 minuuttia nii et tulee taloyhtiölt koht varmaa valitukset ja sit oli heti pakko jakaa fb:ssa kaikille :D Musa on upeaa.

Edit: Time to boost, eka savut ja sit varmaan 150 :) Hyvä kun tuli tää, pitkästä Tramal-kuurista johtuen saan yleensä tosiharvoin käyttämistäni opiaateista enemmänkin negatiivisia oloja enkä euforiaa.
5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT »

kuumottelija wrote:Nyt kun ei yli 3 kk oo ottanut näitä (tuolloin meni alkon kanssa levy 150mg/päivässä) hain tänään näitä, ja täytyy sanoo että 300 mg + tuhti jointti aiheuttaa peräti ekstaasiin verrattavan, mutta vain letkeemmän olon :) Sopii siis hyvin "bilekomboksi" tällaiselle alkon käytön lopettaneelle. Tekee vain mieli löhöillä ja hymyä ei saa korvista. Pystyy tekee kaikkea muttei halua. Haluaa olla juuri tässä sohvalla, tässä ja nyt, tässä asennossa :love: :) Tosin oishan se sixpäkki vielä kaiken kruunu, muttei voi.

Alla tosin myös (omaan erittäin korkean bentsotolen = ei näkyvää vaikutusta) 3 mg Rivaa ja 4 mg Xanor Depotia mahdollisten sivuoireiden varalta kun käytön aloittaa taas niin pitkästä aikaa ja eri tilanteesta.
Mä saan ihan pelkälteen ilman pilveäkin 150-300mg:stä sellaset mdma/naksu nousufiilikset jotka kestävät paljon pitempään kuin mämmi, tosin miedompina mutta kuitenkin. Lisäksi mdma tuntuu aina lässähtävän nousujen jälkeen tylsistyneeksi, sisäänpäinkääntyneeksi olotilaksi jossa lähinnä ärsyttää sosiaalisuus eikä päässä liiku oikeastaan mitään ja sitten saa olla masentuneena pari päivää tai pitempäänkin. Oon kai kummajainen kun otan koska tahansa mieluummin lyricaa kuin mämmiä 8). Ei tule laskuja harvoin käytettynä, euforia kestää pidempään tasaisena, on paljon sosiaalisempi ja energisempi ja jos haluaa niin rennompi. Ainoa haittapuoli on että kaverit ihmettelee "mikä sua vaivaa" :mrgreen:

Miten susta muuten bentsot toimii lyrden kanssa? Kumpi buustaa kumpaa ja millä tavalla?
You know the mind has a thousand eyes..
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Ei kyllä ihmekään, että jengi vetää tästä övereitä, jos annokset ovat useita grammoja. Jo alle 900mg annoksella tolettomana haittavaikutukset kuten nykimiset käyvät sietämättömiksi, yli grammaa vuorokaudessa en ottaisi turvallisuussyistä.

mode edit :)
Ja siis tolettomana toimii yleensä 300mgeekin ihan hyvin...
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

No niin, elikkäs eilisestä: 150 mg:n (siis yhteensä 450, uskaltaudun ottaa koska kuten ed. mainittu hyvin tuttu lääke) jälkeen hirveät mässyt ja niiden jälkeen pakonomainen tarve piirtää parin tunnin ajan (vieläpä helkkarin tarkasti ja hyvin), sitten savut väsärille ja yhtäkkiä herään sohvalta megapöhnässä savut yhä väsärillä... Eli se 300 mg taitaapi olla se optimiannos.
Mä saan ihan pelkälteen ilman pilveäkin 150-300mg:stä sellaset mdma/naksu nousufiilikset jotka kestävät paljon pitempään kuin mämmi, tosin miedompina mutta kuitenkin. Lisäksi mdma tuntuu aina lässähtävän nousujen jälkeen tylsistyneeksi, sisäänpäinkääntyneeksi olotilaksi jossa lähinnä ärsyttää sosiaalisuus eikä päässä liiku oikeastaan mitään ja sitten saa olla masentuneena pari päivää tai pitempäänkin. Oon kai kummajainen kun otan koska tahansa mieluummin lyricaa kuin mämmiä 8). Ei tule laskuja harvoin käytettynä, euforia kestää pidempään tasaisena, on paljon sosiaalisempi ja energisempi ja jos haluaa niin rennompi. Ainoa haittapuoli on että kaverit ihmettelee "mikä sua vaivaa" :mrgreen:

Miten susta muuten bentsot toimii lyrden kanssa? Kumpi buustaa kumpaa ja millä tavalla?
No siis sanoisin, että kun mulla ei toimi bentsot päihteenä vaan lääkkeenä, niin buustaa lähinnä sillä tavalla että välttää överit (kuten opiaateissa voi tulla) ja varmaankin se spontaani enmuistamitään-nukahtaminen liittyy myös tähän :) Plus pidentää vaikutusta. Ja tosiaan, mämmi vs Lyrica = Lyrica. Lienee näin alkoholin käytön lopettaneena paljon sydänystävällisempi; harmi että jäi se sosiaalinen puoli kokematta, teki nimittäin koko ajan mieli hölistä jotain aivan ihme settiä :) Mämmissä tosiaan on jopa ahdistavan euforiset nousut, mutta ne kestää vain sen puolisen tuntia, minkä jälkeen on aika tylsä kännidance-olo ja sitten ne laskut... Haittana tässä Lyricassa on tolejen nousu. 150 mg kylläkin jo jeesaa nukahtaa.
kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

Näistä muuten tulee mahtavat nuokut pajarin kanssa! Jotka päätyvät erittäin syvään uneen sohvalla :P
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

Petri6 wrote:Lisäksi tuo alpratsolaami (Xanor) omaa muihin bentsoihin nähden hyvin vähän antiepileptisiä ominaisuuksia, joten jokin muu bentso (parhaimmat vaihtoehdot olisivat varmaan klonatsepaami, diatsepaami ja loratsepaami) olisi paljon parempi ehkäisemään epileptisiä kohtauksia.
Mulla on Xanor auttanut ihan hyvin estämään päälle puskevat epileptiset kohtaukset. Ja kohtauksista mulla on hyvin paljon kokemusta Tramal+Lyrica-ajoilta, joskus oon sairaalassakin ollut niiden takia.
Looking for planet Gong...
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Happohuppu wrote: Mulla on Xanor auttanut ihan hyvin estämään päälle puskevat epileptiset kohtaukset.
Joo siis kyl kaikki bentsot auttaa tässä asiassa, mutta enemmän just noi yllämainitut. Suosittelen bentsoja noiden isojen dosejen kanssa tramalilla ja lyricalla nykyään, kun itekkin ensi kertaa päädyin kohtauksen kautta sairaalaan.
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

Dexma wrote:Suosittelen bentsoja noiden isojen dosejen kanssa tramalilla ja lyricalla nykyään, kun itekkin ensi kertaa päädyin kohtauksen kautta sairaalaan.
Meissä on paljon samaa :D

Yleisellä tasolla pregabaliinista mun mielipide on, että se buustaa melkein kaikkia aineita ja on siksi jees. Vie myös jarruviekkarit pois.

Mut sellaisenaan käytettynä Lyrica on outo aine. Ensimmäisiä kertoja kun kokeilin sitä niin meni aina jalat alta ja piti kontata. Vedin Lyricat aina ryynisatsin päälle, mikä tietty vaikutti asiaan. Joskus fiksuna ajattelin, että pilvi varmaan auttaa. Polttamisen jälkeen konttaaminenkaan ei onnistunut kunnolla, vaan vähän väliä toinen käsi petti alta ja löin leuan lattiaan.

Joskus Lyrica oli tosi euforinen, joskus taas vain päätä sekoittava. Joskus se on myös tuntunut ihan hirveältä.

Mutta kun siihen tottuu, vaikutukset pysyy aika samanlaisina. Oikeastaan se on vähän tylsääkin, kun Lyrica ei enää yllätä.
Looking for planet Gong...
kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

Happohuppu wrote:
Dexma wrote:Suosittelen bentsoja noiden isojen dosejen kanssa tramalilla ja lyricalla nykyään, kun itekkin ensi kertaa päädyin kohtauksen kautta sairaalaan.
Meissä on paljon samaa :D

Yleisellä tasolla pregabaliinista mun mielipide on, että se buustaa melkein kaikkia aineita ja on siksi jees. Vie myös jarruviekkarit pois.

Mut sellaisenaan käytettynä Lyrica on outo aine. Ensimmäisiä kertoja kun kokeilin sitä niin meni aina jalat alta ja piti kontata. Vedin Lyricat aina ryynisatsin päälle, mikä tietty vaikutti asiaan. Joskus fiksuna ajattelin, että pilvi varmaan auttaa. Polttamisen jälkeen konttaaminenkaan ei onnistunut kunnolla, vaan vähän väliä toinen käsi petti alta ja löin leuan lattiaan.

Joskus Lyrica oli tosi euforinen, joskus taas vain päätä sekoittava. Joskus se on myös tuntunut ihan hirveältä.

Mutta kun siihen tottuu, vaikutukset pysyy aika samanlaisina. Oikeastaan se on vähän tylsääkin, kun Lyrica ei enää yllätä.
Itsekin syön aina Rivatrilia! Tramaliin en kyllä enää koske.
kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

Kyllä tulee hyvillä savuilla ja 600 mg upeat nuokut 10 tunniksi! Vaarana tosin tolen huima nousu, mutta olo vastaa subua, itse asiassa mahtavammat fiilikset. Hatsi myös ottaa pois tyypillisen Lyrica-nausean.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

kuumottelija wrote:Kyllä tulee hyvillä savuilla ja 600 mg upeat nuokut 10 tunniksi! Vaarana tosin tolen huima nousu, mutta olo vastaa subua, itse asiassa mahtavammat fiilikset. Hatsi myös ottaa pois tyypillisen Lyrica-nausean.
Sitten kun tuohon vielä lisää sen itse subun niin sitten se vasta vastaakin jotain. ;)
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun