Unikkotee
-
sxoxyvg
- OD
Re: Unikkotee
Kaulimella jyräät palasten päältä niin menee aika jauhoksi.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
Personaes
- OD
Sellaista kysyisin, että kauanko unikko-tee näkyy seuloissa?
Erowidistä löysin tälläsen taulukon
Unikko-tee sisältää paljon morfiinia, niin tuo 3-4pv tuntuis paljon realistisemmalta. MUTTA, onhan nuppiksessa paljon muitakin alkaloideja. Eli mikäköhän olis sellanen realistinen varo-aika unikkoteen nauttimisen ja testien välillä. Itsellä mahdollisesti ~viikon päästä seula. Onkohan millaset tsäännssit antaa puhdas seula, jos päättävät sen ottaa.
Erowidistä löysin tälläsen taulukon
Opium tarkoittaa tuossa kohdassa varmaan ihan poltettavaa opiumia?Detection Period in Urine
1-2 days (opium)
1-4 days (heroin)
3-4 days (morphine)
Unikko-tee sisältää paljon morfiinia, niin tuo 3-4pv tuntuis paljon realistisemmalta. MUTTA, onhan nuppiksessa paljon muitakin alkaloideja. Eli mikäköhän olis sellanen realistinen varo-aika unikkoteen nauttimisen ja testien välillä. Itsellä mahdollisesti ~viikon päästä seula. Onkohan millaset tsäännssit antaa puhdas seula, jos päättävät sen ottaa.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Huiko
- LD50
Kyllä mulla on viikon tauko riittänyt. Tarkkaa tietoa ei ole löytynyt keltään tai mistään.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
magiclymagical
- Apteekki
Viikko on myös itsellä ollut sopiva aika kehon puhdistumiseen.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
-
Personaes
- OD
heehee, kyllä tuo teidän nuppis-juggis oli kyllä hirveetä. Piti erotella ne unikon-murut siitä jugurtista, juoda se erottunut jugurtti ja keittää teet niistä unikon-muruista.
Ehkä ootte tottunut sit ottamaan vähän pienempiä määriä noin? Tyyliin pari-kolme gigantista? Ite sekotin puskan ja vaikka laitoin litran, ehkä ylikin jugurttia, niin siitä tuli aivan hirveää moskaa. VÄKISIN kiskottuna, sain jonkun 4 desiä ehkä alas, sitten piti lopettaa kun oksennus alkoi tulemaan suuhun. Käytin siis ihan vettä apuna ja olin siis vielä tehosekoittimella sen moskan lopulta hienontanut, mutta silti. Hyi vittu.
Kyllä se teen-juonti vaan on niin paljon a)nopeempaa, b)MIELLYTTÄVÄMPÄÄ c)Kaikinpuolin siistimpää/paremman makuista.
Ehkä tosiaan joku pikku määrä voisi noin mennä ihan kivasti, mutta puskallinen...
Ja nyt en nynnyile yhtään, oon kiskonut hirvittäviä juomia, kuten lakkaa, Ayahuascaa, Dexmiä(joka ei edes kovin pahaa ole) ja kaikkea mahdollista. Mutta tuo menee kyllä sinne top 5 helposti.
Ainut miten osaan kuvailla tota, niin ihankuin pitäis väkisin koittaa juoda erittäin kökköistä/kuituista oksennusta...
Ehkä ootte tottunut sit ottamaan vähän pienempiä määriä noin? Tyyliin pari-kolme gigantista? Ite sekotin puskan ja vaikka laitoin litran, ehkä ylikin jugurttia, niin siitä tuli aivan hirveää moskaa. VÄKISIN kiskottuna, sain jonkun 4 desiä ehkä alas, sitten piti lopettaa kun oksennus alkoi tulemaan suuhun. Käytin siis ihan vettä apuna ja olin siis vielä tehosekoittimella sen moskan lopulta hienontanut, mutta silti. Hyi vittu.
Kyllä se teen-juonti vaan on niin paljon a)nopeempaa, b)MIELLYTTÄVÄMPÄÄ c)Kaikinpuolin siistimpää/paremman makuista.
Ehkä tosiaan joku pikku määrä voisi noin mennä ihan kivasti, mutta puskallinen...
Ja nyt en nynnyile yhtään, oon kiskonut hirvittäviä juomia, kuten lakkaa, Ayahuascaa, Dexmiä(joka ei edes kovin pahaa ole) ja kaikkea mahdollista. Mutta tuo menee kyllä sinne top 5 helposti.
Ainut miten osaan kuvailla tota, niin ihankuin pitäis väkisin koittaa juoda erittäin kökköistä/kuituista oksennusta...
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
eNZYMe
- OD
Kyl mä oon syöny 10-12 giganttista tai yli 50 kodan puskia jauhamatta pureskelemalla ja juomalla vedellä alas. Parhaimmillaan yli 100g vähän miedompia kotia on syöty (paino ilman siemeniä). Tiukkaa teki kiinteät ja napakat gigantit leuoille ja hampaille jauhaa. Meni varmaan yli tunti tuossa hommassa ja helvetin pahaahan se on, mut mu yököttää teekin ihan helvetisti. Varsinkin lämmin tee. Jauheena n 1-2 litran kanssa vettä menee paljon helpommin alas. Ideana sekoittaa riittävän juokseva koostomus ja juoda alas ennen kuin kotajauhe alkaa imemään vettä ja turpoamaan. Kukkarallisen ruokalusikallisen kotapulveria saa desiin tai kahteen vettä nopeasti sekoitettua.
-
Personaes
- OD
Kotatee pahaa?
Perkeleen makuasiat. Just parasta, voisin juoda ihan pelkästään maun vuoksi jo. <3 nami namia.
Perkeleen makuasiat. Just parasta, voisin juoda ihan pelkästään maun vuoksi jo. <3 nami namia.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
eNZYMe
- OD
No hyvää ehkä samalla kierolla tavalla kuin vaikka mdma tai alpratsolaami (henkisesti yhdistää maun vaikutuksiin ja tietää, että kohta kolisee).narcocorrido wrote:Kotatee pahaa?
Teessä tökkii mulla se määrä, mutta toki siitä saa siitä juotavaa maustamalla ja peittämällä ominaiksmakua. Unikonsiemenlitku on ihan siedättävää sellaisenaan, mutta mulla tökkii kotateen maku. Tulee hapan ja kitkerä hernekeitto mieleen välillä. Mun toleilla joutuu käyttään pari litraa vettä ainakin, niin mieluummin juon saman määrän vetttä johon on kotapulveri sekoitettuna. Ei ehdi maistua miltään kun kippaa ykkösellä alas pari desiä kerralla.
-
Personaes
- OD
Ite ihan aidosti tykkään juuri mausta.
En toki pelkilktään sitä tykkäis juoda, mutta kun keittää parin sitruunan siivun kanssa ja sitten laittaa reilusti sokeria tuopposeen, eikä tee siitä liian vahvaa, niin ai että se on namia.
Ite keitän sillein, että yhdestä puskasta saa kaksi 0.5l tuoppia ja yhden puolikkaan vielä, jos niin haluaa+ sitten bonus puristetut puoli tuoppia taas.
En toki pelkilktään sitä tykkäis juoda, mutta kun keittää parin sitruunan siivun kanssa ja sitten laittaa reilusti sokeria tuopposeen, eikä tee siitä liian vahvaa, niin ai että se on namia.
Ite keitän sillein, että yhdestä puskasta saa kaksi 0.5l tuoppia ja yhden puolikkaan vielä, jos niin haluaa+ sitten bonus puristetut puoli tuoppia taas.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Dexma
- Moderator
Mun mielestä, kun jättää sen laihaksi eikä sellaiseksi liisteriksi niin tuo on ihan hyvää. Sitruuna ja sokeri voi olla hyviä lisiä, mutta ite juon aina monta kuppia nestettä sellaisena laimeena. Näin ei tuu kovat nousut, mutta tarpeeksi silti ja kiva, kun lipittää sitä kokopäivän sillai fiilistellen.narcocorrido wrote:Ite ihan aidosti tykkään juuri mausta.
Eli pistää vettä, haihdutuksen jälkeen tai sitten ei alussa edes haihduta sitä ihan loppuun, vain niin että on kolme neljä lasillista.
-
zerk
Mun mielestä taas juuri laimea kotatee on aivan kamalan makuista joten pyrin yleensä siihen, että nestettä on mahdollisimman vähän juotavana. Mieluummin juon pienen määrän sitä erittäin kitkerää litkua kuin vajaan litran laimeeta teetä.
-
Huiko
- LD50
Keittelin tossa yks´päivä kokoon niinkin hyvin ettei juotavaa tullu ku n.85ml. Toi ei tehny vatsaan ilmaa ja oli muutenkin tosi iisi juoda. Nousi myös kohinalla.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
-
Dexma
- Moderator
Kallio wrote: Vedätte vaan ääntä kohti ja aattelette isänmaata.
hmm. Muistan yhden postin jossa kuvailit tällä foorumilla huonoa oraaliseksiä vähän samoilla sanoilla. Siinä ei pitänyt mennä vain isänmaanpuolesta ääntä kohti...
Okei joo välikevennys.
Joo siis itellä tollaista litkumaista settiä tulee just pari lasia ja tuntuu, että mua vähentää sekin mahakivuissa, kuin mitä jos juo sellaista tervaa mitä useemmat tekee.
Kylhän nyt elegantti nisti juo ooppiuminsa makua nautiskellen isoäidin tee astiasta aloittaen sen kello neljän aikaan.
-
eNZYMe
- OD
Haha Dexma
Tebaiini saatta myös aiheuttaa mahakipua opateessä/opiumissa.
Ruokasooda, rennie tai mahahappoa salpaavat mahansuojalääkkeet on mulla aina auttanut jos tuntuu närästystä tai mahakipua oopiumin vaikutuksen alaisena. Tuntuis, että esim omepratsoli, jota mulla oli joskus reseptillä pieni purkki, saattaa boostata teetä. Mutulla saattaa parantaa imeytymistä tai hidastaa morfiinin eliminaatiota elimistöstä. Ei mitään mahdottomia, mutta selkeästi tuntui vähän parantavan vaikutusta.
Tebaiini saatta myös aiheuttaa mahakipua opateessä/opiumissa.
Ruokasooda, rennie tai mahahappoa salpaavat mahansuojalääkkeet on mulla aina auttanut jos tuntuu närästystä tai mahakipua oopiumin vaikutuksen alaisena. Tuntuis, että esim omepratsoli, jota mulla oli joskus reseptillä pieni purkki, saattaa boostata teetä. Mutulla saattaa parantaa imeytymistä tai hidastaa morfiinin eliminaatiota elimistöstä. Ei mitään mahdottomia, mutta selkeästi tuntui vähän parantavan vaikutusta.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Viime kerrasta on kyllä jo aikaa kun unikkoteetä tullut juotua, mutta on sitä kyllä hitosti pahanmakuisempiakin huumeita olemassa. Runsaasti ja väkisin kittaaminen kyllä saattaa jättää jonkun inhon sitä makua kohtaan... Mut sitruunamehu ja sokeri(ei hunaja) parantaa makua huomattavasti.
Ja jos sen jälkeen maku vielä etoo, niin koittakaapa lisätä ihan joku normi teepussi vielä kotateen sekaan. Aika tummaa ja paksua litkua saattaa helposti olla jo tuossa vaiheessa mut muistaakseni teepussilla kotien maku peittyy ihan käsittämättömällä tavalla
Ja jos sen jälkeen maku vielä etoo, niin koittakaapa lisätä ihan joku normi teepussi vielä kotateen sekaan. Aika tummaa ja paksua litkua saattaa helposti olla jo tuossa vaiheessa mut muistaakseni teepussilla kotien maku peittyy ihan käsittämättömällä tavalla
-
porter
Nyt on hyvän olosia tollasia sinertäviä kitkerän makusia kotia, tosi morfiinikuosinen olo
Suosittelen varsinki jos on buprereflat menossa ja on kovat opparinitkut! Kuhan ei kuuriks veä 
-
eNZYMe
- OD
Sinisen tai violetin sävyiset ovat yleensä korkeamorfiinisia lajikkeita. Itsekin diggaan juuri tosta samasta erästä. Aina välillä tulee nautittua.
-
NatiHero
- Kameleontti
On nää kyl herkkua syötynä. Tulis ny vttu tuet tilille vihdoin maanantaina niin vois riipaista kovat notkut 
Edittii, vähä ny ees jotai sisältöö viestiin..: Joo siis näillä kimpuilla mitä ite haen nii yks tälläne 20e setti riittää mulle jotakuinki et pysyy terveenä vaik näin la-su välisen ajan tänää vähä paremmissa huomenna vähä heikomissa mut terveenä yhtäkaikki. Maanantaina kun tulee tuet niin ajattelin kolme tollasta puskaa ostaa ja syödä alkuun yhden puskan, sit juoda huolella uutetun teen siihe et alkavat nousee samaan aikaa. Sit viel illemmasta on varaa joko syödä tai juoda tuo viimeinen kimppu ja kyllä kuvittelis viimestaa sillo olevan iha hyvät notkut.
Unikot on vaan jotenki niin parasta. Mää luulen et aika satavarmasti diggaan herskasta kun sitä sit joskus pääsee testailee ja voisin kuvitella et unikot ois ihan kombottelun arvonen sen kaa? Tietty annostus molemmis kohdallaa ja järki päässä. Mut et siis voisko se notku olla sit viel jotenki symbioottisen euforinen vai onko näiden (oopiumin ja heroiinin) vaikutus lopulta sen verran lähellä toisiaan et korkeintaan vaan syvenee se notku? Kuhan spekuloin mielessäni, ku himottelen maanantaita, en muista koska ois viimeks oikee kunnol ottanu opiaatteja. Nii että oikeesti notkuu pitkäst aikaa ja AHHHH kyl te ooppelinipat tiette
En ny tie tuliks tähä nii paljo arvokasta sisältöö, paitsi tietty jos mää sit teen raportin maanataina. Ja oon todella pilvessä, on budissa ollu ny laatu kohallaa
VITTU TUPLAEDIT: Luin noi kaks ylempää viestii, puhuttaisko kaikki samasta erästä? Välil maailma on vitun pieni...
Edittii, vähä ny ees jotai sisältöö viestiin..: Joo siis näillä kimpuilla mitä ite haen nii yks tälläne 20e setti riittää mulle jotakuinki et pysyy terveenä vaik näin la-su välisen ajan tänää vähä paremmissa huomenna vähä heikomissa mut terveenä yhtäkaikki. Maanantaina kun tulee tuet niin ajattelin kolme tollasta puskaa ostaa ja syödä alkuun yhden puskan, sit juoda huolella uutetun teen siihe et alkavat nousee samaan aikaa. Sit viel illemmasta on varaa joko syödä tai juoda tuo viimeinen kimppu ja kyllä kuvittelis viimestaa sillo olevan iha hyvät notkut.
Unikot on vaan jotenki niin parasta. Mää luulen et aika satavarmasti diggaan herskasta kun sitä sit joskus pääsee testailee ja voisin kuvitella et unikot ois ihan kombottelun arvonen sen kaa? Tietty annostus molemmis kohdallaa ja järki päässä. Mut et siis voisko se notku olla sit viel jotenki symbioottisen euforinen vai onko näiden (oopiumin ja heroiinin) vaikutus lopulta sen verran lähellä toisiaan et korkeintaan vaan syvenee se notku? Kuhan spekuloin mielessäni, ku himottelen maanantaita, en muista koska ois viimeks oikee kunnol ottanu opiaatteja. Nii että oikeesti notkuu pitkäst aikaa ja AHHHH kyl te ooppelinipat tiette
En ny tie tuliks tähä nii paljo arvokasta sisältöö, paitsi tietty jos mää sit teen raportin maanataina. Ja oon todella pilvessä, on budissa ollu ny laatu kohallaa
VITTU TUPLAEDIT: Luin noi kaks ylempää viestii, puhuttaisko kaikki samasta erästä? Välil maailma on vitun pieni...
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää![]()
![]()
-
NatiHero
- Kameleontti
DOublePOst sry..
Mutjoo söin aamulla yhden puskan ja tein vahvan teen toisesta, äsken söin kolmannen puskan, tai siis joku reilu tunti sit. Nyt notkuttaa, oon ootellu et sais vedettyy tälläsen hyvän kokopäivän mittane vahva hidastelu. Ja Kylhä tää on odotuksen arvost, nyt ku pistää makuulle niin äkkii lumpsuuu silmät ja alkaa valveunet. Jos on hereil makuulla paikallaan(onnistuu kyl silmät kiinnikkin, kuha ei mee valveuniin tai nukahda) niin tuntee olevansa kuin erääänlaisessa kuplassa jossa kaikki on ihanaa.
Oikeesti vittu on täydellinen päivä mikä korostaa tätä hiton mahtavaa oloo, vietettii tänää trolololin kaa ystävänpäivää ku virallinen yp oli aika perse päivä. Toin aamulla sille unikkoreissulla ostamani öööö.. Oisko toi ollu neilikka, tollanen tosi nätti vaaleenpunane/pinkki kukka. Tsihii, en oo ikinä ostanu kellekkään kukkia, eikä toi avokkikaan oo koskaan keltään kukkia saanu
Hempeilyy ja rankkaa offtopicii Mut on niin siiiiistiiiii!
Mutjoo söin aamulla yhden puskan ja tein vahvan teen toisesta, äsken söin kolmannen puskan, tai siis joku reilu tunti sit. Nyt notkuttaa, oon ootellu et sais vedettyy tälläsen hyvän kokopäivän mittane vahva hidastelu. Ja Kylhä tää on odotuksen arvost, nyt ku pistää makuulle niin äkkii lumpsuuu silmät ja alkaa valveunet. Jos on hereil makuulla paikallaan(onnistuu kyl silmät kiinnikkin, kuha ei mee valveuniin tai nukahda) niin tuntee olevansa kuin erääänlaisessa kuplassa jossa kaikki on ihanaa.
Oikeesti vittu on täydellinen päivä mikä korostaa tätä hiton mahtavaa oloo, vietettii tänää trolololin kaa ystävänpäivää ku virallinen yp oli aika perse päivä. Toin aamulla sille unikkoreissulla ostamani öööö.. Oisko toi ollu neilikka, tollanen tosi nätti vaaleenpunane/pinkki kukka. Tsihii, en oo ikinä ostanu kellekkään kukkia, eikä toi avokkikaan oo koskaan keltään kukkia saanu
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää![]()
![]()
-
Baah
- Karvakuono
Greippimehu toimii ihan uskomattoman hyvin kotajauheen juomiseen, ei tarvinnut edes nenästä kiinni pitää sillä suussa ei maistunut kuin greippi. Myöskin paljon nopeempi operaatio kuin monen tunnin teen keittely.
Toimimisen kanssa on vaan vähän ongelmia. Saan kyllä kivan semi raskaan opiaatti buzzin, hyvä fiilis mut siihen se vähän jää. Oon kelannu kolme syytä:
- oma kesto sekä akuutti opparitole subun kiskomisesta. Olen pitänyt välipäivän subusta ennen kotien nauttimista, se ei kyllä liene tarpeeksi.
- viime vuoden sato, tehot lähteny
- SSRI lääkitys. Escitalopram (kuten lähes kaikki SSRI:t) inhibitoi maksa entsyymiä CYP2D6 mitä oopiumin vaikuttavat aineet käyttää metabolisoimiseen. En ole mikään kemisti ja SSRI lääkkeiden vaikutuksesta opparien tehojen viemiseen löytyi kokemuksia puolesta sekä vastaan.
Raportoin uudestaan kun olen saanut SSRI lääkityksen loppuun ja subut pois verestä.
Toimimisen kanssa on vaan vähän ongelmia. Saan kyllä kivan semi raskaan opiaatti buzzin, hyvä fiilis mut siihen se vähän jää. Oon kelannu kolme syytä:
- oma kesto sekä akuutti opparitole subun kiskomisesta. Olen pitänyt välipäivän subusta ennen kotien nauttimista, se ei kyllä liene tarpeeksi.
- SSRI lääkitys. Escitalopram (kuten lähes kaikki SSRI:t) inhibitoi maksa entsyymiä CYP2D6 mitä oopiumin vaikuttavat aineet käyttää metabolisoimiseen. En ole mikään kemisti ja SSRI lääkkeiden vaikutuksesta opparien tehojen viemiseen löytyi kokemuksia puolesta sekä vastaan.
Raportoin uudestaan kun olen saanut SSRI lääkityksen loppuun ja subut pois verestä.
-
Personaes
- OD
se subu ainakin vaikuttaa vielä tossa vaiheessa niin että tuskin mitään euforioita/notkuja irtoaa, vaikka muuten toimiskin.Baah wrote:Greippimehu toimii ihan uskomattoman hyvin kotajauheen juomiseen, ei tarvinnut edes nenästä kiinni pitää sillä suussa ei maistunut kuin greippi. Myöskin paljon nopeempi operaatio kuin monen tunnin teen keittely.
Kyllä se minimi on 2vrk mitä pitäs olla subusta taukoa, jos haluaa viihteillä jarruilla. Mieluiten 3vrk.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
gaia
- Kameleontti
Mä en jostain syystä ole saanut unikkoteetä ikään toimimaan. Ja siis olen juonut itse valmistettuja liemiä, sekä muiden tekemiä. Ehkä korkeintaan jotain ihan snadii rentoutumista, mutta ei todellakaan mitään morkkukuosiin viittaavaakaan, tai edes kohtalaista kodeiiniannosta muistuttavaa kuosia. Jännä juttu sinäänsä. Pitäisi varmaan koittaa sitten tuota kotien syömistä ensi kerralla kun jostain vaan saisi kunnon kotia käteen. En ole hirveämmin jaksanut aiheeseen sen enempää perehtyä juurikaan, koska en ole saanut tätä toimimaan. Olipa runollista.
Mut joo, en tosiaan tiedä mitä teen väärin, vai eikö mun kroppa vaan jostain syystä hyväksy tätä.
Mut joo, en tosiaan tiedä mitä teen väärin, vai eikö mun kroppa vaan jostain syystä hyväksy tätä.
Vai toimiiko?
-
sxoxyvg
- OD
^Ootko jotain kotimaisia kukkakauppakotia käyttäny vai? Monesti tuppaa olemaan kovin heikkoja tuommoset, ulkomailta tilatut tai itsekasvatetut ovatkin toinen juttu.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
gaia
- Kameleontti
sxoxyvg wrote:^Ootko jotain kotimaisia kukkakauppakotia käyttäny vai? Monesti tuppaa olemaan kovin heikkoja tuommoset, ulkomailta tilatut tai itsekasvatetut ovatkin toinen juttu.
Kotimaisia joo, sekä itsekasvatettuja. Itsekasvatetut olivat parhaimmillaan melkein nyrkin kokosia, mutta ei mitään vaikutusta..
Vai toimiiko?
-
zerk
Kotimaiset kodat on lähes poikkeuksetta todella heikkoja. Tutulle kävi myös niin, että kasvatti vääriä unikoita; jokin jalostettu unikko, jonka morfiinipitoisuus on erittäin alhainen kun taas joidenkin muiden lääketeollisuuden käyttämien alkaloidien pitoisuus on suuri. Tuloksena oli aluksi pieni rentoutuminen, äärimmäisen voimakas pahoinvointi ja suoraan lainaten "ihan vitun karmee olo".gaia wrote:sxoxyvg wrote:^Ootko jotain kotimaisia kukkakauppakotia käyttäny vai? Monesti tuppaa olemaan kovin heikkoja tuommoset, ulkomailta tilatut tai itsekasvatetut ovatkin toinen juttu.
Kotimaisia joo, sekä itsekasvatettuja. Itsekasvatetut olivat parhaimmillaan melkein nyrkin kokosia, mutta ei mitään vaikutusta..
Tulli otti muuten kerran ulkomailta tulleet unikot kiinni (jotka sain tietysti takaisin, nehän tulivat koristekäyttöön) ja olivat kuulemma labrassa todenneet morfiinipitoisuuden "todella suureksi". Enempää en siinä tilanteessa hoksannut kysyä.
-
Petri6
- OD
Itse asiassa oopiumalkaloideista vain kodeiinin (jonka osuus oopiumalkaloideista on todella pieni) kannalta CYP2D6-entsyymin toiminta on merkityksellistä, morfiini (joka siis pääosin vastaa oopiumin vaikutuksista) ei vaadi CYP2D6-entsyymiä toimiakseen.Baah wrote: - SSRI lääkitys. Escitalopram (kuten lähes kaikki SSRI:t) inhibitoi maksa entsyymiä CYP2D6 mitä oopiumin vaikuttavat aineet käyttää metabolisoimiseen. En ole mikään kemisti ja SSRI lääkkeiden vaikutuksesta opparien tehojen viemiseen löytyi kokemuksia puolesta sekä vastaan.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
eNZYMe
- OD
Oon mä välillä suomesta saanut vahvempiakin kotia kun englannista. Eri erät vaihtelee paljon keskenään. Joskus on kyllä pitkään ollut tosi heikkoja Suomessa, mut nyt viimeisen vuoden aikanana on paikallisessa useimmin mukiin meneviä tai jopa oikein hyviä kuin huonoja. Englannin gigantit ovat toki varmempi valinta. Aina vähintään keskinkertaisia ellei loistavia, ja hintansa takia tulee puolet halvemmaksi.
Parhaat kiksit ja halvimmat kuosit tosin tulleet sitten oikein likaisista unikonsiemenistä, mutta turha edes lähteä niitä etsimään jos ei tiedä mitä tekee. Vain murto-osa bulkkisiemenistä on oopiumkuorrutteista karkkia. Melkoista jumalten nektaria parhaimmillaan. Vahvimmillaan kilossa ollut oman arvion mukaan 100-200mg morfiinia. MEikäläisen tolellakin lekalla päähän nousut 5-15 minuutissa juomisesta. Muistuttanut iv-heroiini nousuja parhaimmillaan. Ikävä on hyviä siemeniä kun n. 10€ sai päivän kuosit suurella toleranssilla.
Parhaat kiksit ja halvimmat kuosit tosin tulleet sitten oikein likaisista unikonsiemenistä, mutta turha edes lähteä niitä etsimään jos ei tiedä mitä tekee. Vain murto-osa bulkkisiemenistä on oopiumkuorrutteista karkkia. Melkoista jumalten nektaria parhaimmillaan. Vahvimmillaan kilossa ollut oman arvion mukaan 100-200mg morfiinia. MEikäläisen tolellakin lekalla päähän nousut 5-15 minuutissa juomisesta. Muistuttanut iv-heroiini nousuja parhaimmillaan. Ikävä on hyviä siemeniä kun n. 10€ sai päivän kuosit suurella toleranssilla.
-
paarmasisti
- Apteekki
Eli joku 200 g siemeniä ois tolettomallekin vielä turvallinen annos? (Vastaa 20-40 mg mopoa.)eNZYMe wrote:Vahvimmillaan kilossa ollut oman arvion mukaan 100-200mg morfiinia.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
Pen
- OD
Tokaa kertaa kotiin teetä tossa eilen, eipä futaillu mulla. nupari kyllä sai olot ja tänään keitti eri menetelmällä ja toimi vielä paremmin kuulemma.
Noh, eipä noista suomen kodista suuria odotuksia ees ollutkaan - pitää hommata ulkomaalaisia ja koittaa niillä.
Noh, eipä noista suomen kodista suuria odotuksia ees ollutkaan - pitää hommata ulkomaalaisia ja koittaa niillä.
-
Personaes
- OD
Kyllä suomestakin saa hyviä, hinta vaan on aika korkea.Tokaa kertaa kotiin teetä tossa eilen, eipä futaillu mulla. nupari kyllä sai olot ja tänään keitti eri menetelmällä ja toimi vielä paremmin kuulemma.
Esim. 15-20e saa puskan, joka keskiverto subu tolellakin toi aina hyvät olot. Välillä oli sitten gigantiksia, joita puskallisesta sai notkut, vaikka olis ollut keskiverto-kontti tolet.
Välillä tosin ollut huonompiakin, mutta lähes aina taso ollut keskivertoa, tai hyvää, eli puskallinen toiminut aina hyvin. Paikallinen unikko-kauppa tosin tilaakin unikot jostain ulkomailta etelä-euroopasta, eli varmaan samaa tavaraa mitä nuo monet netti-unikko kaupat myy.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe