Lyrica (pregabaliini)
-
Hz0
- Apteekki
Re: Lyrica (pregabaliini)
Havaitsin tässä että 300mg-600mg pregabaliinia otettuna yhdessä esim. 120mg kodeiiniannoksen kanssa buustailee jälkimmäistä oikein mukavalla tavalla. Varovainen saa toki olla, varsinkin jos viinaa ottaa päälle. Ahdistuksen poistoon tuntuisi toimivan pienempi annos itsellä, esim. 150mg. Tällöin tuntuu olevan hyvin matalalla nuo sivuvaikutukset mitä isommila annoksila esiintyy (itsellä huimausta ja motoriikan heikkenemistä).
Tuota lihasten nykimistä esiintynyt jonkin verran, pidän sitä kyllä varoitusmerkkinä siitä että lisää ei kannata ottaa. Epileptiset kohtaukset eivät ole hirveän kivoja.
Suurien Lyrica - annosten jälkeinen päivä menee kyllä aika sumussa ja olo on vähän kuin olisi juonut runsaasti kahvia. Jokseenkin ärsyttävää. En lähtisi kyllä kuurina syömään...
Tuota lihasten nykimistä esiintynyt jonkin verran, pidän sitä kyllä varoitusmerkkinä siitä että lisää ei kannata ottaa. Epileptiset kohtaukset eivät ole hirveän kivoja.
Suurien Lyrica - annosten jälkeinen päivä menee kyllä aika sumussa ja olo on vähän kuin olisi juonut runsaasti kahvia. Jokseenkin ärsyttävää. En lähtisi kyllä kuurina syömään...
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
Neste
- OD
Olenko ainoa jolla isoilla (+500-600mg) doseilla tämä pistää jotenkin vähän niin kun trippaamaan? Varmaan joku sensory deprivation homma.
Oppari refloihin lyrica on kyllä varsin mainio.
Oppari refloihin lyrica on kyllä varsin mainio.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
plöks
- Psykonautti
itsellä tollasilla yli 600mg annoksilla ei silleen mitään tripauttavaa ole, mutta yleensä sitten seuraavana päivänä tulee jotain mielenkiintoisia elämyksiä, outoja tuntemuksia jaloissa ja vajoamisen tunnetta ja sensellasta jännää. en tiiä tarkotitko ihan tollasta tuolla mutta kuitenki.Neste wrote:Olenko ainoa jolla isoilla (+500-600mg) doseilla tämä pistää jotenkin vähän niin kun trippaamaan? Varmaan joku sensory deprivation homma.
ja sitten toisenlaista asiaa; minkäslaiset ne olikaan ne turvalliset annokset lyrican kanssa? mikä on sellanen max mitä ei kannata ylitellä? ja täähän ilmeisesti alkoholin kans oli suht turvallista? tyhmänä tälleen jälkeenpäin kyselen, eilen tuli otettua jotain 750mg annosta ja viinaakin jonkuverran ja elossa oon eli en nyt varmaan mitään hirveen älytöntä tehny kuitenkaan.
onko myös näin että "oikeassa" lääkinnällisessä käytössä esim hermosärkyyn nää lääkkeet tehoaa vasta parin päivän jälkeen?
-
Neste
- OD
Eikun ihan sellaista dissotripin kaltaista oloa meinasin.
Paketissa lukee max 600/päivä mutta sanoisin että n. 800 ei ainakaan tunnu enää kovin seiffiltä. Mä en näkisi miksi alkoholi olisi ok tän kanssa, ehkä parempi kun buprebentso kombon kanssa mutten suosittelisi.
Paketissa lukee max 600/päivä mutta sanoisin että n. 800 ei ainakaan tunnu enää kovin seiffiltä. Mä en näkisi miksi alkoholi olisi ok tän kanssa, ehkä parempi kun buprebentso kombon kanssa mutten suosittelisi.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
SadPanda
- LD50
Itte olen monet kerrat syöny 1200mg mut tol määräl haittavaikutukset lisääntyy Isosti ja olo ei muutu oikeen sen 600mg jälkeen, kesto pitenee kylläki saattaa olla seuraavat 2 päivää lyrsyis
Mut en suosittele tot määrää koska voit ola yliherkkä ja tosiaan ne sivuvaikutulset on ni prrseestä.. 450mg olen todennut oivaksi alotus doseksi sit myöhemmin 300mg tai jop 150mg kin riittää jo pidentävän vaikutuksia 
Harmi kun ei ole tänä aamuna mitä napata ennen liotukseen menoa! Toisaalt tämäkion semmonen kivaa kerran pari kuussa boosteriks tole nousee nopeeta ainaki itellä ja todell vaikea saada käsiinsä.. Mut sitäki herkullisempia kapseleita
Harmi kun ei ole tänä aamuna mitä napata ennen liotukseen menoa! Toisaalt tämäkion semmonen kivaa kerran pari kuussa boosteriks tole nousee nopeeta ainaki itellä ja todell vaikea saada käsiinsä.. Mut sitäki herkullisempia kapseleita
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
plöks
- Psykonautti
mjoo. no tuskimpa mitään suurta vahinkoa sit tuli tehtyä. itse kyllä kans tykkään sellasesta 300-450mg annoksista, mieluiten ehkä toi 300. kun tähän tosiaan noi tolet kasvaa niin hiton nopeesti, mut ennemmin sitä syöki sit vähän harvemmin et voi ottaa pienempää annosta.
-
Petri6
- OD
Mulle tulee isoilla annoksilla (noin 900mg) pitkän tauon jälkeen vähän essonousujen tapaisia tunteita.plöks wrote:itsellä tollasilla yli 600mg annoksilla ei silleen mitään tripauttavaa ole, mutta yleensä sitten seuraavana päivänä tulee jotain mielenkiintoisia elämyksiä, outoja tuntemuksia jaloissa ja vajoamisen tunnetta ja sensellasta jännää. en tiiä tarkotitko ihan tollasta tuolla mutta kuitenki.Neste wrote:Olenko ainoa jolla isoilla (+500-600mg) doseilla tämä pistää jotenkin vähän niin kun trippaamaan? Varmaan joku sensory deprivation homma.
ja sitten toisenlaista asiaa; minkäslaiset ne olikaan ne turvalliset annokset lyrican kanssa? mikä on sellanen max mitä ei kannata ylitellä? ja täähän ilmeisesti alkoholin kans oli suht turvallista? tyhmänä tälleen jälkeenpäin kyselen, eilen tuli otettua jotain 750mg annosta ja viinaakin jonkuverran ja elossa oon eli en nyt varmaan mitään hirveen älytöntä tehny kuitenkaan.
onko myös näin että "oikeassa" lääkinnällisessä käytössä esim hermosärkyyn nää lääkkeet tehoaa vasta parin päivän jälkeen?
Itse en ainakaan ylittäisi paljon tuota 900mg annosta. Alkoholin kanssa olemassa merkittävä onnettomuusriski sekä yliannostusriski jos oikein kunnolla rupeaa tinttaamaan/ottaa isoja annoksia Lyricaa.
Kyllä sen hermosärkyyn pitäisi ihan yksittäisilläkin annoksilla toimia, tietysti toimii paremmin kun vereen saa tasaisen määrän.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Velho
- LD50
Itse tuli eilen otettua 6x150mg lyricaa metadonin ja alkomaholin päälle oli aika sumea kuosi 
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
kuumottelija
- Lepakko
Nää tekee sen, että 4 bisseä tuntuu 16 bisseltä. Isot annokset (600-1200 mg) on antanut mulle elämäni kovimman dissotripin (yhdessä viinan & savun kanssa).
-
Petri6
- OD
Tiedän, että sinun toleranssisi ovat korkealle ja sinulle tämä tuskin on mitenkään vaarallista, mutta muille potentiaalisille lukijoille tiedoksi, että tällainen kombo sitten enemmän kuin todennäköisesti vie hengen ellei sitä toleranssia tosiaan löydy reilusti. Tämä siis ihan disclaimer-tyyppisenä huomautuksena eikä mitenkään kritiikkinä viestiäsi kohtaan, ettei kukaan toleranssiton nyt vaan lähde samaa temppua kokeilemaan.Velho wrote:Itse tuli eilen otettua 6x150mg lyricaa metadonin ja alkomaholin päälle oli aika sumea kuosi
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
xxx-men
- Kameleontti
Nykyään oon huomannu et 300mg lyrica + 1mg subua = varma nukahtaminen/tipahtaminen jossain vaiheessa iltaa. Mulla toimii lyrica todella voimakkaasti. Esim. 600mg pelkilteen otettuna niin en voi enään edes kävellä kunnolla, Kaatuilen yms.
-
peemies
- Lepakko
Itellä tollanen kolmisatanen lyry tuplaa kyllä bupren vaikutuksen. Puolen millin nokilla tulee itelle perus buprepöhnä, lämpö, rentoutuminen jne. Tollasen kapselin jälkee sama määrä bupree pistää kunnon nuokkuihin ja valveuniin.xxx-men wrote:Nykyään oon huomannu et 300mg lyrica + 1mg subua = varma nukahtaminen/tipahtaminen jossain vaiheessa iltaa. Mulla toimii lyrica todella voimakkaasti. Esim. 600mg pelkilteen otettuna niin en voi enään edes kävellä kunnolla, Kaatuilen yms.
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
-
kuumottelija
- Lepakko
Toleranssi nousee, mutta loistava unilääke!
-
SadPanda
- LD50
Söin tossa männeellä viikolla lyricoita ja sit nousi tole ja ei oikee ollu edes kivaa mut kuitenkin toi on niin hyvä YLEISLÄÄKE et pitäisi saada ilman reseptiä ruokakaupoista
Nii tosiaan tänä aamuna söin viimisen 300mg ennen liotusta..Niin nyt tossa vartti sitte tuli TODELLA outo olo siis alko huippaamaan ja katse pätki ja silmät ei pysynneet mukana! Siis todella inhottava melkein kuin epätodellinen fiilis ja muistutti jollain tapaa POISSAOLOKOHTAUSTA O_o Elikä viikolla meni Puoli liuskaa 300mg plus liuska 150mg(taino . Eli melko iso annoskoko on päivää kohden ollut. Eli voiko olla että nämä olisi jonkin sortin "vierotusoireita" tai et keho näyttää et aineenpuute ? Vai mitä toi vois olla..
Yhen kerran elämässä nuoruudessani mulla on bentsorefloista kokemus kun ne alkoivat tietämättäni kun olin syönyt pitkän putken temesta lääkettäni.. reflat ei kuitenkaan ollut todellakaan edes pahat mutta muistan että samanlainen tuntemus oli kuin tuo äskeinen! En voinut kuvitella tuota tuntemusta koska ajattelin jo päivällä että sillä aamulla syömällä 300mg lyricalla pärjään iltaan asti.. Noh oli mitä oli sanoin kaverilleni asiasta ja se nakkasi 600mg gabrionin varalle huomiselle
Kiitokset hänelle!!
En kuitenkaan usko että nämä olisi viekkareita.. Välillä en ymmärrä ku jotkut vetää viikonlopun tai pidennetyn viikonlopun 3-4päivää bupree ja valittaa jo refloja että on saatava lisää!
Huomasin myös että TOLE nousee niin nopeesti, ettei annoskokoa kannattaisi sen 450mg ylittää.. Joojoo näin sen taas ku piti syödä vaan 350mg ja huipussaan söin 1400 mg
Yhen kerran elämässä nuoruudessani mulla on bentsorefloista kokemus kun ne alkoivat tietämättäni kun olin syönyt pitkän putken temesta lääkettäni.. reflat ei kuitenkaan ollut todellakaan edes pahat mutta muistan että samanlainen tuntemus oli kuin tuo äskeinen! En voinut kuvitella tuota tuntemusta koska ajattelin jo päivällä että sillä aamulla syömällä 300mg lyricalla pärjään iltaan asti.. Noh oli mitä oli sanoin kaverilleni asiasta ja se nakkasi 600mg gabrionin varalle huomiselle
En kuitenkaan usko että nämä olisi viekkareita.. Välillä en ymmärrä ku jotkut vetää viikonlopun tai pidennetyn viikonlopun 3-4päivää bupree ja valittaa jo refloja että on saatava lisää!
Huomasin myös että TOLE nousee niin nopeesti, ettei annoskokoa kannattaisi sen 450mg ylittää.. Joojoo näin sen taas ku piti syödä vaan 350mg ja huipussaan söin 1400 mg
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Retiisi
- Karvakuono
Lueskelin kauhutarinoita pitkäaikaisen Lyrican syömisen lopettamisesta seinään. Olen tässä about kuukauden napostellut näitä 450-900mg päivässä. Nyt kolmesatasia kolme kappaletta jäljellä. Osaako kokeneemmat sanoa odottaako minua parin päivän päästä helvetti vai odottaisiko helvetti vain siinä tapauksessa että olisin syönyt näitä vuosien ajan päivittäin? Lähinnä sillä kyselen että kannattaako mun nyt aloittaa joku epätoivoinen bentsojen säätäminen vai ottaa ihan rauhassa.
...and all turned into nonsense...
-
Pen
- OD
Kiinnostaisi muakin tietää mimmoset noi lyricareflat on.
Tänään ajattelin viimeisten subunokkien jälkeen alottaa kylmän kalkkunan ainakin viikoksi kun tavara loppuu ja mahollisesti on tulossa reflat subusta, lyricasta ja bentsoista.
Kahta viimistä mulla onneksi on kuitenkin isot varastot joten voi olla, että niiden avulla meen subureflojen läpi jos ne on kovat (tuskin, en kuitenkaan oo käyttänyt kun puolisen vuotta, joista ehkä 2kk viikoittain ja kuukauden 2-5 kertaa viikossa)
Ja sitten sen jälkeen tiputan lyrican ja bentsot pikkuhiljaa alas. Niitäkin on mennyt viimeisen kuukauden ajan tyyliin joka päivä. Joten en tiedä onko refloja niistä tulossa mutta jos on, niin ois kiva tietää että minkälaiset? Onko hengenvaaralliset vai samantyyppiset kuin opiaateissa?
Bentsoreflathan ainakin on hengenvaaralliset, mutta nekin varmaan vasta silloin kun on käyttänyt vuosia ja sitten lopettaa seinään.
Tänään ajattelin viimeisten subunokkien jälkeen alottaa kylmän kalkkunan ainakin viikoksi kun tavara loppuu ja mahollisesti on tulossa reflat subusta, lyricasta ja bentsoista.
Kahta viimistä mulla onneksi on kuitenkin isot varastot joten voi olla, että niiden avulla meen subureflojen läpi jos ne on kovat (tuskin, en kuitenkaan oo käyttänyt kun puolisen vuotta, joista ehkä 2kk viikoittain ja kuukauden 2-5 kertaa viikossa)
Ja sitten sen jälkeen tiputan lyrican ja bentsot pikkuhiljaa alas. Niitäkin on mennyt viimeisen kuukauden ajan tyyliin joka päivä. Joten en tiedä onko refloja niistä tulossa mutta jos on, niin ois kiva tietää että minkälaiset? Onko hengenvaaralliset vai samantyyppiset kuin opiaateissa?
Bentsoreflathan ainakin on hengenvaaralliset, mutta nekin varmaan vasta silloin kun on käyttänyt vuosia ja sitten lopettaa seinään.
-
Retiisi
- Karvakuono
Ihan saatananmoinen hikoilu, lakanat läpimärkinä. Perkele, kun olisi tiennyt tämän etukäteen, niin olisin pikkuhiljaa alkanut vähentämään niin kuin suosittelevat lääkärit. Hyvin vittumaiset reflat. Vähän nyt noilla säälittävällä kolmella kappaleella pystyy tasoittamaan, mutta mutta.
Aikamoista myrkkyä. Vähentäkää pikkuhiljaa, ei seinään. Oikeastaan vasta siinä kylmissäni hikoillessa tajusin mistä ilmaisu cold turkey tulee
Toivottavasti ei kauaa kestä tällanen paska.
Aikamoista myrkkyä. Vähentäkää pikkuhiljaa, ei seinään. Oikeastaan vasta siinä kylmissäni hikoillessa tajusin mistä ilmaisu cold turkey tulee
-
Petri6
- OD
En tiedä onko tämä itsestään selvää, mutta noita kapseleita voi avaamalla jakaa moneen osaan ja tämä onkin tapauksessasi enemmän kuin suositeltavaa. Kannattaa kokeilla, mikä on pienin mahdollinen määrä, jolla vieroitusoireet lähtevät ja sitten siitä koko ajan vähenevissä määrissä otat kunnes tavara loppuu. Kun noita kapseleita on enää noin vähän ja olet ottanut noin isoja annoksia, niin missään nimessä kivutonta lopettamisesta ei tule, mutta ehkä saat hieman oireita kuitenkin vähennettyä.Retiisi wrote:Ihan saatananmoinen hikoilu, lakanat läpimärkinä. Perkele, kun olisi tiennyt tämän etukäteen, niin olisin pikkuhiljaa alkanut vähentämään niin kuin suosittelevat lääkärit. Hyvin vittumaiset reflat. Vähän nyt noilla säälittävällä kolmella kappaleella pystyy tasoittamaan, mutta mutta.
Aikamoista myrkkyä. Vähentäkää pikkuhiljaa, ei seinään. Oikeastaan vasta siinä kylmissäni hikoillessa tajusin mistä ilmaisu cold turkey tuleeToivottavasti ei kauaa kestä tällanen paska.
-
Retiisi
- Karvakuono
Joo testasin vaan miten käy kun en ota yhtään, mikä ei ollut miellyttävää, joten nyt teen juurikin mainitsemallasi tavalla.Petri6 wrote:En tiedä onko tämä itsestään selvää, mutta noita kapseleita voi avaamalla jakaa moneen osaan ja tämä onkin tapauksessasi enemmän kuin suositeltavaa. Kannattaa kokeilla, mikä on pienin mahdollinen määrä, jolla vieroitusoireet lähtevät ja sitten siitä koko ajan vähenevissä määrissä otat kunnes tavara loppuu. Kun noita kapseleita on enää noin vähän ja olet ottanut noin isoja annoksia, niin missään nimessä kivutonta lopettamisesta ei tule, mutta ehkä saat hieman oireita kuitenkin vähennettyä.Retiisi wrote:Ihan saatananmoinen hikoilu, lakanat läpimärkinä. Perkele, kun olisi tiennyt tämän etukäteen, niin olisin pikkuhiljaa alkanut vähentämään niin kuin suosittelevat lääkärit. Hyvin vittumaiset reflat. Vähän nyt noilla säälittävällä kolmella kappaleella pystyy tasoittamaan, mutta mutta.
Aikamoista myrkkyä. Vähentäkää pikkuhiljaa, ei seinään. Oikeastaan vasta siinä kylmissäni hikoillessa tajusin mistä ilmaisu cold turkey tuleeToivottavasti ei kauaa kestä tällanen paska.
-
paarmasisti
- Apteekki
MOT :ssa oli juttua Lyricasta: MOT: Onnettomuuspilleri
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
^Gangsteri^
- Apteekki
Runsaasta Gabapentiinin käytöstä yhtä VITTUMAISET reflat.
Oksennus lentää, kylmä/kuuma/KYLMÄ, ja kylmäkylmäkylmä... jne.
Pumppu hakkaa, ahistaa. Motivaatio nolla. Sairasta. Onneks sain annokseni.
EDIT: Oli pakko laittaa tämä tähän, jotta ihmiset ymmärtää että nämä on niin
samalaisia lääkkeitä, ja vierotusoireet on sitten samanlaista helvettiä.
Enkä ole ainoa joka näin kokee ...
Oksennus lentää, kylmä/kuuma/KYLMÄ, ja kylmäkylmäkylmä... jne.
Pumppu hakkaa, ahistaa. Motivaatio nolla. Sairasta. Onneks sain annokseni.
EDIT: Oli pakko laittaa tämä tähän, jotta ihmiset ymmärtää että nämä on niin
samalaisia lääkkeitä, ja vierotusoireet on sitten samanlaista helvettiä.
Enkä ole ainoa joka näin kokee ...
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
-
zerk
Pfizerin edustaja yrittää kovasti väittää ettei Lyricasta mitään refloja tule. Jännästi mulla ja usealla muulla on kokemus todella järkyttävistä vieroitusoireista pregabaliinin käytön lopettamisen yhteydessä.mellow wrote:MOT :ssa oli juttua Lyricasta: MOT: Onnettomuuspilleri
-
Infitialis
- Apteekki
Menikö pätkät ihan lääkinnällisellä annoksella?zerk wrote: Pfizerin edustaja yrittää kovasti väittää ettei Lyricasta mitään refloja tule. Jännästi mulla ja usealla muulla on kokemus todella järkyttävistä vieroitusoireista pregabaliinin käytön lopettamisen yhteydessä.
Parhaat karstat on pohjalla.
-
zerk
Kyllä, reseptin mukaan.Infitialis wrote:Menikö pätkät ihan lääkinnällisellä annoksella?zerk wrote: Pfizerin edustaja yrittää kovasti väittää ettei Lyricasta mitään refloja tule. Jännästi mulla ja usealla muulla on kokemus todella järkyttävistä vieroitusoireista pregabaliinin käytön lopettamisen yhteydessä.
-
Pen
- OD
Ootteko muuten syönyt lyricaa 3-5 g annoksilla? Aika mielenkiintoista on, joskin muistin kanssa tulee ongelmia. Yleensä otan pari xanoria sätkyjen takia kaveriksi.
Nyt vaikuttaa 2 milliä, 300 mg tramalia ja 3 mg xanoria ja ihan mielenkiintoiset olot on.
6 mg oon parhaimmillaan lyricaa joskus typeränä mennyt syömään, itselle ei tästä mitään halluja / "psykedeliaa" ikävä kyllä tule mutta kavereilla tuntuu tulevan jo jossain 1-2 gramman kohdalla.
Mutta ihan viihdyttävää on, sunnilleen kerran viikossa parin bentson kanssa on nyt tämä kuukausi tullut näitä syötyä.
Nyt vaikuttaa 2 milliä, 300 mg tramalia ja 3 mg xanoria ja ihan mielenkiintoiset olot on.
6 mg oon parhaimmillaan lyricaa joskus typeränä mennyt syömään, itselle ei tästä mitään halluja / "psykedeliaa" ikävä kyllä tule mutta kavereilla tuntuu tulevan jo jossain 1-2 gramman kohdalla.
Mutta ihan viihdyttävää on, sunnilleen kerran viikossa parin bentson kanssa on nyt tämä kuukausi tullut näitä syötyä.
-
Mushru
- Moderator
^ Niin ja kokemattomien ei kannata kokeilla moisia annoksia.
Kannattaa aina siitä muistuttaa! Henki mennyt monilla pienemmästäkin kombotellen.
Sullakin Pen taitaa olla tavanomaista suurempia annoksia yleensä,kestotole? ;P
Editoin pitkän mussutuksen lyhyemmäksi. ^^
Kannattaa aina siitä muistuttaa! Henki mennyt monilla pienemmästäkin kombotellen.
Sullakin Pen taitaa olla tavanomaista suurempia annoksia yleensä,kestotole? ;P
Editoin pitkän mussutuksen lyhyemmäksi. ^^
Last edited by Mushru on Sat 25 Jan 2014, 17:09, edited 3 times in total.
Reason: oli turhaa diipadaapaa...
Reason: oli turhaa diipadaapaa...
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
eNZYMe
- OD
Kokeilin muuten tossa pari päivää sitten lyricaa ensimmäisen kerran elämässäni. Tämä kun on jäänyt testaamatta. Annos 450mg. En tykännyt oikein. Silmissä sumeni, huimasi vähän ja tuli jokseenkin outo olo. Otin seuraavana päivänä saman annoksen kahdessä erässä 3 tunnin välein ja enää ei tullut noita sivuvaikutuksia, muttei tää kyllä oikein rauhoittanutakaan. Ehkä vähän lisäsi sekavuutta mutten oikein huomannut mitään vaikutusta.
Tietyt bentsot on sopii mulle paremmin jos pitää ahdistus poistaa. Tämä kun ei vienyt ahdistusta tai stressiä pois, eikä sen puoleen euforisoinutkaan. Ehkä tähän pitäisi kehittää sietokykyä ja vetää enemmän, jotta aukeaisi, tai sitten ei vaan sovi mulle. En kyllä sinänsä hirveästi tykkää alkoholistakaan ja monet kuvailleet aika alkon kaltaiseksi isoja lyrica annoksia.
Tietyt bentsot on sopii mulle paremmin jos pitää ahdistus poistaa. Tämä kun ei vienyt ahdistusta tai stressiä pois, eikä sen puoleen euforisoinutkaan. Ehkä tähän pitäisi kehittää sietokykyä ja vetää enemmän, jotta aukeaisi, tai sitten ei vaan sovi mulle. En kyllä sinänsä hirveästi tykkää alkoholistakaan ja monet kuvailleet aika alkon kaltaiseksi isoja lyrica annoksia.
-
magiclymagical
- Apteekki
Comboissa tuo lyrica monesti aukeaa paremmin. Mikä tietenkin on hyvin tyhmää, ei saa tehdä. 
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
-
nupari
- Karvakuono
Onko Lyrica aiheuttanut kellekään muulle oksentelua? Ensimmäisillä kerroilla meni jopa 1200 milligrammaa kaljan kera ilman sen kummempia vaivoja, mutta nyt 600 mg pisti tyhjentämään koko vatsan sisällön. Oksentelu loppui vasta, kun sain viimeisetkin Lyrican jämät pois systeemistä.
Taidan jatkossa pysytellä erossa tästä lääkkeestä.
Taidan jatkossa pysytellä erossa tästä lääkkeestä.
-
Petri6
- OD
Tosiaan hengenvaarallisen suuria annoksia otat. Lisäksi tuo alpratsolaami (Xanor) omaa muihin bentsoihin nähden hyvin vähän antiepileptisiä ominaisuuksia, joten jokin muu bentso (parhaimmat vaihtoehdot olisivat varmaan klonatsepaami, diatsepaami ja loratsepaami) olisi paljon parempi ehkäisemään epileptisiä kohtauksia.Pen wrote:Ootteko muuten syönyt lyricaa 3-5 g annoksilla? Aika mielenkiintoista on, joskin muistin kanssa tulee ongelmia. Yleensä otan pari xanoria sätkyjen takia kaveriksi.