Buprenorfiini (mm. Subutex)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
SadPanda
LD50

Re: Buprenorfiini (mm. Subutex)

Post by SadPanda »

Dexma kyllä puhuu asiaa! Mä aloin miettii ku olen itte niin monet kerrat nyt korvaushoidon aloitettuani sanonut että bupre on paskaa, miks vedät sitä paskaa yms.. Mut tulin siihen lopputulokseen että nytkun olen korvaushoidossa = ei tule enää minkäänlaista oloa, euforiaa tai edes tunnu että olisi ottanut buprea, ei myöskään tarvitse huolehtia että tulisi reflanen päivä ja siksi välillä en edes muista että millaista on olla buprepäissään tai refloissa, ni mua varmaan nyt vituttaa se kun en itte enää saa siitä sitä minkä se joskus toi isosti mun elämään :D kaikki kikkailut olen yrittänyt tehdä että se toimisi. Mutta yksinkertasesti toi 16mg liukenee nii hitaasti kielenalta veren ja puoliintuu hitaasti että ei siinä muuta jyvää ole ku se että ei sinäänsä ole subunhimoa eikä sitä tartte oheiskäyttää ja ei tartte tuhlata rahaa eikä pelätä refloja mutta korvaushoitoon on turha hakea ilmaisten nuokkujen peråssä :)

Siksi pyydän anteeksi kaikilta joita olen tässä moraalisoinut, mutta ymmärtäkää myös se että tosissani en halua että olette samassa hoidossa miettimäsä näitä samoja juttuja :D joku pointti siinä on myös ollu.

Kyllä silti tämä hoito on suhteessa pelastanu mun elämän enkä voi enää kuvitella eläväni ilman tätä (tukiverkosto yms päihteettömään elämään paluu on tarvinut tän)
Ja ainut kiksi mitä tästä oloon saa on se henkinen autuus kun tietää että päivän lääkkeet on kielenalla myös raujottuu ja on hyvä fiilis, mutta sosiaaliset tilanteet yms "normaalit" arkeen liittyvät asiat on pitänyt opetella uudelleen. Peace
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

doof wrote: Kaua se työmoodi kestää sulla Dexma? How bout mun 0 toleilla noin suunillee? Ei mitää käryä
Riippuu miten sen määrittelee, mut päivittäis käytössä niin parivuotta meni aika manioissa. Sit alkoi tuntuun siltä, että aika turhaan käytti, mut sit taas pudotti tolet ja taas mentiin. Jos ajattelee yksittäistä annosta ja nollatoleilla niin sitä työvaihetta ei sillain oikein saa, kun tulee äkkiä vain maattua euforioissa sängyllä. Tietenkin tää riippuu annoksesta, mut melkeinpä annos kuin annos nollatoleissa toisaalta ainakin noin puolisen tuntia pistää vibaa punttiin itellä niin paljon, että puuhailen kymmentä asiaa samaan aikaan, mut itse vasta käytön myötä se muuttuu "tehokkaaksi työvälineeksi". Kaikkien huumeiden kohalla muutenkin alkaa vasta pidemmän käytön jälkeen mun mielestä avautuun se niiden potentiaali maholliseen hyötykäyttöön.

Ja tosta moralisoinnista vielä. Kait mä tavallaan ymmärrän sitä, mut sit taas. Ainakin omalla kohalla, kaikki huumeet on aika samalla viivalla. Buprea muutenkin dissataan hitosti suomessa, mut sit jos vetää jotain herskaa tai kolaa niin on tosi jees ja kova meno, sit taas ulkomaille jos menee niin siellä ihmiset haukkuu joissain piireissä ihan kumoon.

Mun mielestä käytön hallitseminen on yksi isoin haaste elämässä monelle käyttäjälle, siinä on opettelemista ja joillekkin se hallitseminen tarkoittaa raakaa streittausta.
Pen
OD

Post by Pen »

barongutenberg wrote:Käyttääkö kukaan seuraavalla tavalla?: Mahdollisimman kankeeta etanolia esim 80% Vergi. Sitä ~0.25ml / 1mg buprenorfiinia ja esim. klikis sekottaa niistä liuoksen. Heittää vaikka pumpulisia fimapalloja sekaan että liuos on niihin imeytynyt. Sitten asettaa ne hellästi kielen alle ja yrittää pitää siellä mahdollisimman hyvin paikallaan vaikkapa vartin.

Tällä tapaa pitäisin saada 50-70% BA. Olen itse tätä tehnyt ja en oikein osaa sanoa onko parempi nokittaa vai tehdä noin. Tällä myös vaikutusajan kaiketi pitäisi olla pidempi kuin nasaalisesti.

Eli onko joku mestari tässä touhussa ja voisi jakaa tietoa lisää? esim. tekee tämän vaikkapa tekemällä tippapulloon liuoksen ja tiputtelee niitä kielen alle tms. konsteja joita on huomannut tärkeiksi tällä annostelulla.

Tulipa vielä mieleen, että jos se nostaa suun limakalvoilta voimakkaasti toimivuutta (30% -> 50-70%). Niin mitenhän jos suihkaisi nokkiin jotain vodka buprenorfiini liuosta? :twisted:
Kirpasis varmaan hetken, mutta kylläpä se polttaa suussakin aika vitusti jonkin aikaa. Mutta eniveiks onko kellään tietoa tällaisesta konstista? Lähinnä nostaisiko se BA:ta?
Jossain joku heppu joskus kehuskeli, että on helppo tehdä kotikonstein bupesta 90% toimivaa esim nasaalisesti otettaessa. Tietääkö joku tästä asiasta jotain?

Helvetisti kysymyksiä :shock:
Osaako joku vastata muuten tähän?
Pen
OD

Post by Pen »

En tiedä pitäskö tä kysyä heppa langassa mutta joo..

Jos käytän suht aktiivisesti buprea, tyyliin kasipallon viikossa eli kahtena kertana (4mg per kerta nenään) niin kuinka kauan kannattaa odottaa ennen kuin ottaa heroiinia jotta saa hepasta kaiken irti? Riittääkö esim. 3 päivää vai kenties 5?

Buprea on mennyt se 1-2 palloa viikossa nyt viimeaikoina ja heppaa ois tiedossa niin olisi hyvä tietää tämä ettei tollanen harvinainen herkku mee hukkaan.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Pen wrote: Riittääkö esim. 3 päivää vai kenties 5?
Sanoisin, että se 3 päivää riittää. Tietenkin noi tolet nousee subun kautta niin, että sitä heppaa joutuu vähän enemmän ottaan, 5 päivää riittää jo varmasti hyvin.
Musta8
Lepakko

Post by Musta8 »

Dexma wrote:
Pen wrote: Riittääkö esim. 3 päivää vai kenties 5?
Sanoisin, että se 3 päivää riittää. Tietenkin noi tolet nousee subun kautta niin, että sitä heppaa joutuu vähän enemmän ottaan, 5 päivää riittää jo varmasti hyvin.

Viime kerran kun käytin oxycontineita. Olin edellisenä päivänä ottanut 1mg buprenorfiinia iltapäivällä. Seuraavana aamuna kaveri tuli käymään, hänellä oli tenox purkissa 20mg oxycontineita. Kiehautin setit, imin putkeen ja hihaan. Kolahti ihan yhtä hyvin kuin olisin ollut viikon paussilla. Sama juttu konin kanssa ja kaiken muunkin kanssa.

Suosittelen sitä paussia kuitenkin.. Sitä olenkin juuri ihmetellyt miksi itsellä riittää vain se ettei ole sinä päivänä ottanut. Kunhan on nukkunut hyvät ja pitkät yöunet.

Voi olla että se jotain pientä blokkia kuitenkin antaa, mutta se on niin pientä etten juurikaan huomaa sitä.
Hi..!
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Mulla oli taas 2-3vrk ilman buprea ja otin fentanyyliii eikä sanonut kyllä yhtään mitn.. Voiskohan sanoa etku buprereflat ku tulee nii sit vois olla hyvä aika ottaa sitä opiaatttii ja uskosin että toimiiki :P reflat alkaa n.3-7vrk kuluttua :)
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
peili
Psykonautti

Post by peili »

Hallinnassani on elämäni ainoa Suboxone jota ajattelin kokeilla kerran tai kaksi 0,2-0,3mg annoksella nasaalisesti. Ketjua lukiessani on tullut selväksi että laatta lentää herkästi. Onko tuon estämiseksi tehtävissä mitään? Entäs laskujen loiventamiseen? En saa mitään lääkkeitä käsiini pajaria lukuunottamatta eli kaikki mahdolliset vinkit ennen ja jälkeen ottamista kiinnostaisivat. Tolea ei ole yhtään enkä haluaisi valistusta vaan vinkkejä mahdollisimman mukavaan(?) ja vaarattomaan kokeiluun.

e: miten tosta sais otettua vain ton 0,2-0,3mg? Tarkkaa vaakaa ei ole. Loput napista menee roskiin joten ei haittaa vaikka annostelussa menisi osa hukkaan.
Pen
OD

Post by Pen »

Onko siis 8mg xone kyseessä? Aika vaikeahkoa siitä on raapia 0,3mg itse vaikuttavaa ainetta koska napissa itsessään on jo sen verran muuta tavaraa. Laittaisin eka puoliksi, sitten puolikkaan puoliksi jolloin tuloksena on ~2mg palanen. Sitä palasta vielä pari kertaa puoliksi. Jos kyseessä on 2mg xone niin puolitat 2-3 kertaa ja siinä on annoksesi.

Ei kannata paljoa liikkua, se aiheuttaa nauseaa. Myös tupakointi tai pajarin poltto saattaa pistää huonon olon päälle.
Last edited by Pen on Sat 30 Nov 2013, 00:03, edited 1 time in total.
VXA
Kameleontti

Post by VXA »

ei nyt menny ihan laskut nappiin? :D kun sä jaat napin, jossa on 2 mg bupree, kolmeen osaan, sä saat kolme osaa joissa on kussakin 0,7. ja kahteen osaan se tekee 1 mg.

kans kasimillisen kanssa tais olla laskut pieles tai sit ei?

mut mitä jos murskaa koko hoidon ja jakaa siitä vaan, luottokortilla viuh vauh? :/
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
peili
Psykonautti

Post by peili »

Kyseessä valitettavasti kasimillinen ja noin pienen jyvän jakaminen 30 osaan on aika vaikeaa. Onko 2mg saman kokoinen kuin 8mg? Jos vaikka saisin vaihdettua tuon kasin kakkoseen niin olisi helpompi annostella :) Miten annostus menee jos pidän tuota (tai puolikasta) kielen alla? Mikä vastaa noin 0,2-0,3mg nenään? On tää vaikeeta :D
Pen
OD

Post by Pen »

No siis, ite vain jyrsisin siit puolikkaast puolet et on joku 1mg jälel. Sit vetäis sen jauhoks ja koittaa siit nokittaa bout kolmas-neljäsosan.

Ei se joku 0,2mg niin hirveästi tuu eroa tekemään edes ekalla kerralla. Ja miksi muuten meinaat heittää roskiin loput? Ehkä voisit vaan raaputtaa pienen lainin siitä napin reunasta ja nokittaa sen. En ite näe ainakaan parempaakaan tapaa "tarkkaan" annostella kuin tuo puolikkaasta puolittelu useaa otteeseen. 1mg palaksihan noi on aika helppo saada ja siitä voi jo murskatun jaueen määrästä about arvioida paljonko otti.

Liuottamisesta en osaa sanoa kun en ole xonea koskaan sillä oikealla tavalla eli kielen alla pitämällä edes koittanut, joten ei mitään hajua vastaavista annoksista. Ehkä jostain löytyy tietoa bioavailabilitystyä sublinguaalisesti ja nasaalisesti ja siitä voi sitten laskeskella.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Pistä nappi puoliks, liuota neljään millilitraan vettä, plugaa tai ruuttaa kielen alle haluttu määrä.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Pen
OD

Post by Pen »

Tosiaan, miks en aatellut veteen liouttamista yhtään, toihan on selkeästi yksinkertaisin :right:
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Kielen alle ei kannata pistää, mielestäni ei vaikuta edes puoliksi niin hyvin kuin nokittamalla (tämä voi tosin johtua siitä, että "kielenalustekniikka" ei ole hirveän hyvin hallussa). Itse puolittaisin kahteen kertaan (eli tuloksena 2mg), koska tämän saa vielä suht tarkasti tehtyä. Sen jälkeen vetäisin sen 2mg jauhoksi ja rupeaisin siitä sitten puolittamaan laineihin, tämä on mielestäni helpompi, kuin yrittää edes sitä 2mg murusta tarkkaan puolittaa. Tietysti pakko vielä mainita, että jos subusta ei ole ennestään kokemusta, ei sitä välttämättä kannata edes lähteä kokeilemaan.

edit: Mitään laskuja ei bupresta tule, joten sitä ei kannata pelätä. Pahoinvointiin saattaa auttaa pieni määrä inkivääriä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
VXA
Kameleontti

Post by VXA »

alkoholiliuoksena kielen alle pistämällä toimii paremmin ku vesiliuoksena, mutta teho taitaa jäädä 2/3 osaan siitä mitä nokittamalla.

mutta jos on kasinappi ja aikoo käyttää siitä vaan 0,5 ni eikai sillä hyötysuhteella ole kummempaa väliä.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

VXA wrote:mutta jos on kasinappi ja aikoo käyttää siitä vaan 0,5 ni eikai sillä hyötysuhteella ole kummempaa väliä.
Hyötyosuuden lisäksi pitää ottaa huomioon vaikutuksen nopeus, ts. nokittamalla tulee paremmat olot, kun suurempi määrä buprenorfiinia pääsee nopeammin aivoihin. Ei se vaikutus siis nokittamallakaan mikään nopea ole, mutta nopeampi ja parempi kuin kielen alta.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
porter

Post by porter »

Mites jengillä buprenorfiini tolet? Itsellä reipas 2v bupren käyttöä ja muistan miten aluksi kesti pallo jonkun viikon, nyt menee (jos on) sitä buprea niin helposti pala 1-2päivässsä, ennätys taitaa olla 3 pallloa 2päivässä :doh: Idioottimaista, mutta spikuttaa kun tykkäää ja bupresta hitosti niin minkäs sille teet.. Korvaushoitoon jos pääsis 6kk sisään.
Pen
OD

Post by Pen »

4 mg menee kerralla nokkaan ja pitäähän sitä boostia sit bentsoil kun yksinään ei vaikuta tarpeeks. 1-2 kertaa viikos otan eli 4-8 mg / viikko.

Päivittäiskäyttöön en oo lähtenyt ihan siks ku ei tosta oikein irti mitään saa ees viikottaiskäytöllä. Sen kyl oon huomannut, että vaikka bupresta ei enään nuokkui saakkaan ellei ota tyyliin 10+ mg xanoria tai rivaa combona päälle, niin ainakin tuo "antaa energiaa" - jaksaa paremmin tehdä perusasioita kuten siivota, opiskella jne.

Silti, se ei oo ihan se mitä buprelta haen, vähän ku nokittais kallista energiajuomaa

Mut kuitenki, bupreen palaa aina vaan, kyl mut on kirottu ottamaan kahesti viikossa eli pallo menee viikkoon, näin on ollut jo pidemmän aikaa. Koitan vähentää et kerran viikos tai mieluite joka toinen viikko ottais mut ei tunnu onnistuvan kun ei oo oikeen muitakaan päihteitä viemäs subun paikkaa ja kyl kahdesti viikossa pyrin jotain substanssia käyttämään.

Toinen niistä ois se bupre, toinen ois lyrica mut siinki huomannu et ongelmaksi tulee se, että molempien kanssa ottaa bentsoja. Kahesti viikossa bentsoja on mielestäni liikaa tolleen viihdetarkotukseen
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Itselläni menee noin 8mg viikossa, yleensä otan 2mg kerrallaan nokkaan ja sitten mahdollisesti muutaman tunnin sisään lisää. Eipä tosiaan hirveästi toimi kuin mielialalääkkeenä. Tosin tarpeeksi (600mg) kun syö pregabaliinia sekaan, niin jotain olojakin saa, mutta kalliiksihan tällainen tulee, plus pregabaliiniriippuvuus ei houkuttele. Bentsot mielestäni vievät yleisesti ottaen viimeisetkin olot, joita bupresta saa, poikkeuksena midatsolaami ja vähemmissä määrin diatsepaami ja oksatsepaami. Myös Sirdaludia tulee bupren kanssa kombotettua, lisää hieman sedatiivisuutta.
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

Pen wrote:Buprea on mennyt se 1-2 palloa viikossa nyt viimeaikoina ja heppaa ois tiedossa niin olisi hyvä tietää tämä ettei tollanen harvinainen herkku mee hukkaan.
2 päivää riittää.

Buprea menee silloin tällöin 8mg viikossa kun on ylimääräistä rahaa, välillä selvinpäin olla. Tauon jälkeen lyrica buustaa buprea mukavasti.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

porter wrote:Mites jengillä buprenorfiini tolet? Itsellä reipas 2v bupren käyttöä ja muistan miten aluksi kesti pallo jonkun viikon, nyt menee (jos on) sitä buprea niin helposti pala 1-2päivässsä, ennätys taitaa olla 3 pallloa 2päivässä :doh:
Hmm mä taas onnistunut aina pitään itteni aika aloilla. Kyl sen 4 milliä monta kertaa vetänyt päivässä ja pari kertaa kännissä meni koko pallo.

Mut mut. En kyl näe mitään ideaa kiskoo sitä yli 4 milliä, jos ei siihen mennessä toimi niin ei sit. Ite pitänyt sen "reflat lähtee" annoksen alhaalla aina. Meni aika pitkään, että riitti 0,25 mg annos päivässä ettei refloja ollut. Ennen ainaisia lopetus yrityksiäni niin kummiskin huomannut, että tosi hankalaa on tulla 2 annoksesta takaisin yhteen annokseen. Siinä eniten oikeastaan tuntuu se "psyykkinen" koukku.

Yleensä oli tapana ottaa aina aamulla ennen kouluun lähtöä. Otin aina vielä sillain, että heräsin pikkaisen ennemmin oikeaa herätystä kävin ottaan subut ja sit menin takas sänkyyn niin kauan, että keho lämpes ja heräs. Sen oikeasti parhaimmillaan voi laskea vaik sekunteja, kuinka yhtäkkiä alkaa lämpeneen. Sit koulun jälkeen, kun tulee kotiin vähän väsyneenä niin kaipas aika hitosti sitä toista lainia. Ehkä enemmän sillain, että tästä alkaa rentoutuminen ja se arkinen puurtaminen vaihtuu kevyemmäksi fiilikseksi, sit jaksoi tehä jotain kotonakin vielä. Annoksella itellä ei niin paljon väliä vain niissä dosejen määrässä.

Yleensä mulla oli tapana, että kun hommasin uuden pallon niin pistin sen heti osiin niin, että laskin viikon annokset siihen saakka, että sai toisen pallon ja sit kun teki ne 7 päivän palat itelleen dosettiin niin siitä jäi iso kasa random jauhetta pöydälle niin siitä tuli aina se "isolaini" joka viikko. Monesti meni myös sillain, että pallon ostaessa niin veteli kahtena ekana päivän aika paljon buusteja niin, että jossain kohtaa notkui yöllä ja sai vain rentoutua ajatellen asioita. Siinä kohtaa kun sitä bupree rupee meneen päivittäin niin, että oikeasti TARVII sitä niin kandee kyl laskee niitä annoksiaan, että riittää varmasti siihen saakka, kunnes saa lisää. Helpottaa aika hitosti subunistin elämää, kun ei tuu niitä yllätys refla päiviä oikein.
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Minä olen ihan keltanokka bupren suhteen. Kahdesti imeskellyt laastaria, ja kerran ottanut iv murusen. Eilen sitten kokeilin jälleen.

Tyyppi jakoi mulle kasipallon noin ykkösen kokoisiin muruihin, ja yhden sitten otin i.v. eilen noin 23:30. Nyt kello on 7:10 ja oon ihan kuoseissa vieläkin. Ei horjumatta kykene käveleen :shock: Mutta fiilis on ihan jees, ei tässä hätä päivää :P

Miten muuten, kun mulle sanottiin että ei tarvi filtteriä kun ei tuossa oikeessa Subutex-nappulassa ole kun vähän kalkkia?

E: TIEDÄN että on yksilöllistä, mutta kuin nopeasti FYYSINEN koukku tulee? Pitkäaikaisesti oon käyttänyt vaan Panacodia eli 6 kpl/vrk vaikka kuin kauan.. eikä siitä mitään tullut kun lopetti mutta oon kuullut että jotkut jää siihenkin fyys. koukkuun. Niin ja siis subuahan mun ei ole tarkotus käyttää pitkäaikasesti. Muutenkin mulla tosiaan nämä harvat kerrat vie sillä tavalla vielä normaalin toimintakyvyn etten voisikaan usein, ja sittenhän se menis jo riippuvuudeksi, fyysiseksi. Psyykkisestä nyt en puhu mitään koska sen kanssa jokaisella on omat taistelunsa..

Eilenkään en ollut siis varsinaisesti subua hommaamassa. Kyselin vaan että olisko tyypillä mitään mikä veis vaan helvetin ahdistusta pois niin tuota oli vaan kuulemma :left:
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

renttuni wrote:
Miten muuten, kun mulle sanottiin että ei tarvi filtteriä kun ei tuossa oikeessa Subutex-nappulassa ole kun vähän kalkkia?

mutta kuin nopeasti FYYSINEN koukku tulee? Muutenkin mulla tosiaan nämä harvat kerrat vie sillä tavalla vielä normaalin toimintakyvyn etten voisikaan usein
Aina on kannattavaa filteröitä, ei oo olemas "vähän kalkkia", se kaikki on liikaa kun se tuppaa kertymään elimistöön. Fyysine koukku kuulopuheista päätellen tulee yleensä jossain kuukausissa, ehkä puolessa vuodessa tiheessä käytössä. Ja ehkä se aluks vie toimintakyvyn täysin mut kyl siihe tottuu aika pian sillee että päivittäiskäyttö mahdollistuu. :right:
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
porter

Post by porter »

Ihmiset tästä saa oikeasti todella ärsyttävät vieroitusoireet.... nimimerkillä viikon ilman.. löin kiinni isoilla toleilla seinään. Katotaan mikä ollaa miehiä.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

porter wrote: seinään. Katotaan mikä ollaa miehiä.
Kova oot jos viikonkin oot ilman tulematta hulluksi.

Suosittelen kyl AINA jättään itelle ennenkuin tietää, että bupret loppuun niin sen edes yhden 0,25 mg annoksen itelle, että sen voi vetää vaik päivän tai kahden jälkeen. Itse otan yleensä yhden päivän jälkeen sen yhden lainin, kunhan alkaa pahin refla tuntumaan. Tällöin ei tartte pistää niin isosta tolesta kiinni ja juurikin säästää pois mun kokemuksen mukaan sen pahimman hetken. Vähän kuin se vain jäis kokematta. Eipä tuu oksenneltua sun muuta ja tän jälkeen on vain kova kylmä kuuma oireilua sit luvassa ja sitä kestää parisen viikkoa ja sit taas kestää jotain muuta. Sit, kun jäljellä on vain sellainen semipaska olo ja kylmä kuuma niin Catapresania kun kiskoo niin pystyy nukkumaan aina välillä. Jotenkin ymmärtänyt, että sitä saa pienillä määrin resepti vapaana.

Pornoo, pajarii ja XANOREJA vain niin kyl se siitä :)
porter

Post by porter »

Nyt on dexma päivä 8 :mrgreen: Iltapäivällä alan kyllä keitteleen unikkoteetä! Kyllähän tässä hermoja koetellaan, ei niinkään hulluks tulemista ( olen selvänä hulluin mitä voin olla ) näin ainakin sanoivat vankilassa meikäläisen huumorin tajusta :mrgreen: vaan lähinnä tässä on niin saamaton olo! Ei tieks pysty niinku tekeen mitään, en oo viikkon käynyt ulkona :doh: No tänään o pakko lähteä ku niitä unikoita .
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

porter wrote: Ei tieks pysty niinku tekeen mitään, en oo viikkon käynyt ulkona
Mulla oli tosi tosi pitkä tauko jo ilman subua ennen joulua, mutta tämä on se tietyllä tapaa päällisin tunne, jonka takia sitä ottaa subua. Toi en saa mitään aikaseksi on hiton pitkän aikaa yllä. Ite odotan kuin kuuta nousevaa työharjoittelua joka toivottovasti tekee sellaisen pakottavan puuhan päiville, että pitää käydä jossain muuten tosi hankala olla kotona ja yrittää innostua jostain. Ite ainakin huomaan, kuinka tärkeetä olisi subunlopetuksessa, että ois mahollisuutta tehdä jotain päivien aikana jossain muualla kuin kotona ja se olisi sellaista semihelppoa puuhaa johonka aika kuluu. Tosi hankala innostua mistään tai ylipäätään keskittyä mihinkään vaikka ois ollut kuukauden pari selvänä. Bupren lopetuksessa mulle ainakin on ihan hitosti rakennettavaa miten elää ilman sitä jatkossa.
Hektogramma
Tuppisuu

Post by Hektogramma »

Tuli sitten kokeiltua subutexia. määrästä en ole varma mutta ekat linkut oli jotain tyyliin 0.5. Tunnin odottelin, ehkä jotain sanoi. Sitten otin toiset noin samankokoiset, jonka jälkeen yhtäkkiä aivan järkyttävän hyvä olo. Vika linja oli tarkalla puntarilla katottuna 0.47. Missään vaiheessa ei ollut yhtään huono olo. Alla oli 2päivää valvomista vauhdin kanssa sekä vähän alkoholia ja runsaasti pameja. On kyllä sellaista tavaraa että pyrin pysymään mahdollisimman kaukana vaikka tuskin tulee onnistumaan meinaan paras olo mitä oon ikinä saanu mistään.
tutka
Tuppisuu

Post by tutka »

Syksyllä kun tuli testattua bubrea pienillä annoksilla, niin tosiaan toimi hyvin pienet määrät ilman toleranssia. Jo 0,2 mg annos toimi riittävän hyvin kun jaksoi touhuilla illan ym. No ensimmäinen annos oli varmaan enemmänkin, mutta ei toiminu sillon vielä oikein.

Mielenkiintonen aine, mutta ei auta leikkiä liikaa jos haluaa pysyä ns.kuivilla. :)
Nyt ei ole ollut mitään testauksessa pitkiin aikoihin. :|