aMT (alfametyylitryptamiini)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Feya
OD

Re: aMT (alfametyylitryptamiini)

Post by Feya »

Kisukettu wrote: Ilta 1.
Kaverin kanssa 60mg pommina. Missä meidän psykedeelisyys? Tuntuu ihan madmakloonilta. Tosi sidonnainen musiikkiin, heti ku laitto musan pois tai pienemmälle niin laskua havaittavissa, musat takas nii kolisee kunnolla.
Ihan mielenkiinnosta haluan kysyä, että miten sä määrittelet sen psykedeelisyyden? Itse nimittäin kuvailisin aMT:n tuomia vaikutuksia hyvin psykedeelisiksi, vaikkei siltä visuaaleja oikein saakaan

Kisukettu wrote:HOX: Älä lähde kiskoo näitä annoksia suoraan, 30mg on ihan jepa alkuun, sillä mun kaveriki kolisi ihan hyvin. Mä oon vähä vammanen ja tarviin kaikkea vähä liikaa.
Eivät no ole ollenkaan liian suuria annoksia. Noh, tietenkin kannattaa aina aloittaa pienellä annoksella, mutta itse ainakin suosittelisin hyväksi kokeiluannokseksi 50mg oraalisesti. Itse huomasin 60-70mg olevan aika täydellinen dose. Moni on kehunut aMT:n oleva todella upeaa 100mg+ annoksilla, mutta itse ei ole tullut kokeiltua (tykkään aMT:ssä juuri siitä luonnollisesta euforiasta ja luovuuden tunteesta, joka on parhaimmillaa 60mg paikkeilla).
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

Feya wrote:
Kisukettu wrote: Ilta 1.
Kaverin kanssa 60mg pommina. Missä meidän psykedeelisyys? Tuntuu ihan madmakloonilta. Tosi sidonnainen musiikkiin, heti ku laitto musan pois tai pienemmälle niin laskua havaittavissa, musat takas nii kolisee kunnolla.
Ihan mielenkiinnosta haluan kysyä, että miten sä määrittelet sen psykedeelisyyden? Itse nimittäin kuvailisin aMT:n tuomia vaikutuksia hyvin psykedeelisiksi, vaikkei siltä visuaaleja oikein saakaan
no mun mielentila saattaa olla psykedeelinen aina, en sitä tiedä.. Aivoissa on kissanpennun kokoisia reikiä. :mrgreen: Mutta en havainnut (tavallisuudesta) poikkeavia ajatuskuviointeja tai muutakaa mitä mulle psykedeeleistä tulee. Eikä huomannu mun seurassa ollut ihminenkään.
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
container
Karvakuono

Post by container »

Tätä tuli tyypattua tossa viime viikoilla kaverien kanssa 500mg, kerron viimeisestä kokemuksesta.

Kuuden aikaan illalla heitettiin 60mg pommit naamaan, ja pian lähdimme hakemaan savua. Siinä puolentoista tunnin päästä alkoi potkimaan, tätä kestikin sitten hyvin pitkään.

Savu oli mielestäni parasta kuukausiin. Pari hatsia jointissa tiputti päivittäin blaadaavia kännisiä kavereita useammaksi tunniksi. Kaverin kanssa poltimme yön aikana lähes 3g tätä tavaraa, jonka ansiosta trippi oli tosi voimakas ja pitkä.

Visuaalisuus oli tosi vahvaa aamuyön tunneille saakka. Tripiltä irrottauduin seuraavana iltana, syödessäni n. 80 mg concertaa, tätä seurasi, visuaalien loppuminen ja olotilan normalisoituminen puheripulin siivettämänä.

Tosi pitkäkestonen deeli stimuvaikutuksilla, nukkuminen lähes mahdotonta (?), ihan mukavaa ainetta :up:
hörhö
Psykonautti

Post by hörhö »

Itellä tämä ei aiheuttanut esso viboja tuli vaan mahassa möyrimistä pihalla oleva olotila kaverille sen sijaan lipsahti liikaa ja hän sai nuo esso värinät
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.
Kemikaalijeesus
Psykonautti

Post by Kemikaalijeesus »

Tää aMT on ylivoimaisesti parasta paskaa ikinä :D

50mg+50mg dosella euforiat oli toiseksi parhaimmat ikinä. Hävisi vain 150mg kristalli madmalle. Ensimmäinen kerta, kun oli stimuloitunut olo, vaikka oon vetäny mpa:ta paljon ja yli 0,5g piriä... Oli mukavan jojossa ja kivat visuaalit. Ei tullu edes arkoja hampaita kuten monesta muusta deelistä. Ei mitään laskuja seuraavana päivänä todella energinen olo. Tosin hieman vaikeeta nukkua ja on pitkäkestoinen.

Toleranssiki nousee todella nopeesti. Otin viimeks lauantaina ja nytten 120mg ei tunnu missään :(
SynaKine
Psykonautti

Post by SynaKine »

Mitä enemmän luen tästä aineesta, sitä enemmän innostun. Ja sattuupa sopivasti löytymään 50mg nurkista! Mietin tässä vaiheessa vain, onko parempi heittää 50mg huiviin kerralla, vai esim. 8mg ensikokeilulla ja sitten loput kun hakee kunnollista trippiä? Pahin pelkoni on, että trippi jää vajaaksi (kuten liian usein on viime aikoina käynyt), joten taidan säästää koko satsin yhteen hyvään päivään, koska mitä olen kokemuksia lukenut niin en usko että 40mg riittää trippiin, vaikka olenkin alapainoinen. Ja itseasiassa mitä enemmän luen, sitä enemmän jengi suosittelee yli 100mg annoksia, jos hakee sitä oikeaa menoa, joten...Ekaa kertaa kokeilemassa siis kyseistä kemikaalia, allerginen en tälle ole 1mg jälkeen.
Kirwa
Psykonautti

Post by Kirwa »

IMO 25-50mg on sopiva annos ja sä oot jo tolla annoksella koko päivän hereillä niin suosittelen et alotat matkan suht aikasin aamusta ni pääset sit yöllä nukkumaan. Tää menis varmaa yhtii parhaimpii tutkareihi mitä ottanu mut se pitkä kesto on kyllä aivan vitusta. :D Sopis varmaa hyvi johoki festareille.
SynaKine
Psykonautti

Post by SynaKine »

No kohta nähdään. Tossa 15min sitten nappasin n. 35-45mg, vaikea sanoa enää tarkkaa lukua kun minigripissä olivat kapselit hajonneet ja hieman sekoittuneet. Toivottavasti ei liikaa tullut ;) on tuossa kyllä sanko valmiina purgan varalta, ekat alertit iski jo ja joo, päässä tää ekana tuntuu, toivon että infamous pääkivut pysyvät poissa, vaikka niitäkin varten on kipulääkettä (kun on aika nukkua ja migreeni ei lievitä). Lievää tapahtumaa vatsanpohjalla. Voinen raportoida muutaman tunnin päästä, että miten futaa. :)
Kirwa
Psykonautti

Post by Kirwa »

Olikos minkälainen matka? :)
SynaKine
Psykonautti

Post by SynaKine »

Ihan mukavasti! :) Tunti nauttimisesta ja oksu lensi omalla painollaan, puolen tunnin päästä vielä kerran ja lopulta vatsassa hellitti. Tunti pari etiäpäin ja energiaa pulputti joka raosta. Jossain neljä tuntia nauttimisesta tuli poltettua kannabista, se tehosti aineen lamaannuttavaa/turruttavaa vaikutusta, muutenkin tuntuu että tässä aMT:ssä on vahvasti letargiaa (ei sairaalloisesti ;) että energiaa mukana. Ei juuri visuaaleja tai headspacea, mutta ei se juuri haitannut. On noita itsetutkiskelu- ja ihmettelytrippejä ollut niin monta, että tälläiset fyysiset hyvä-olo-tripit ilman (liiallista) sekavuutta tuntuu hyvältä omalla tavallaan. Niin, yksi erittäin hyvä puoli aMT:ssä: keston ollessa pitkä, tuntuu että huipun hakeminen vain jatkuu ja jatkuu pitkälle trippiin, ja meno vain paranee mitä pidempään trippi/oleminen/tekeminen jatkuu. Ja koska kesto on pitkä, nousu ei missään vaiheessa tunnu vaikealta tai pakottavalta, enemmän lempeältä. Tuntuu, että 55-80mg (ehkä isommatkin) annokset voisivat olla optimaalisia psykedelian suhteen, tiedä sitten miten sivuvaikutukset, mutta tällä 42~mg tripillä sivuvaikutuksia ei ilmennyt lainkaan alun vatsakivun ja siitä seuranneen oksentelun jälkeen, mikä oli myös erittäin mukava huomata. Kaiken kaikkiaan, vaatii tulla kokeilluksi uudestaan. Häviää klassikoille laadullisesti, mutta on kestonsa vuoksi erittäin voimallinen työkalu. Paljon potentiaalia tässä piilee, ehdottomasti.
Kirwa
Psykonautti

Post by Kirwa »

Kuulostaa hyvältä matkalta! Joo tosi energinen tää ainaki on. Hulluja hittejä pystyy kyllä ottaa amt-päissään, vähän sama kuin mämmeissä. Itellä ei oo ikinä laatta lentäny, mutta päänsärkyä on esiintynyt erityisesti tripin loppuvaiheilla kun on ollut sängyssä makaamassa ja luullut saavansa unta. Voi kyllä olla aikamoista isommilla annoksilla, mutta silloin myös bodyloadit varmasti nousevat. Eikö tää myös oo aiheuttanu jotain kuolemia joskus kun porukka vetäny isommilla annoksilla? Musta tuntuu, että tää on enemmän tai vähemmän neurotoksista. :left:
Pen
OD

Post by Pen »

Itse tätä oraalisesti pari kertaa otin.

Ekat kerrat, dose oli n. 30-40 mg ja olo oli tosi mämmimäinen. Psykedeliaa, visuaaleja tai aistien herkentymistä en huomannut. Pakko oli halailla peittoa.

Seuraavaksi otin 80mg pommina. Silloin oli kyllä helvetinmoinen valoshow. Siihen se tosin jäikin. Ei kyllä ole koskaan tullu nähtyä noin kovia visuaaleja ja värien kimaraa. Jostain syystä kuumotti kyllä että selviääkö hengissä.

Koskaan ei ollut pahoinvointia tai nauseaa kuitenkaan, sellasta fyysistä.

Varmasti tulen tätä vielä koeajamaan uusiksi. Erittäin lupaavaa.. Kaipaa lisää testauksia.
siripiri
Tuppisuu

Post by siripiri »

Aivan kerrassaan ihanata tavaraa! Ensikokeiluni taisi olla jotakuinkin 100mg pommina ja voin kertoa, että kyllä tykkäsin! Olo oli todella hyvä ja musiikki ihanaa, jossain kohtaa kävi mielessä että meniköhän nyt jossain kohtaa jokin överiks, mutta kivaa oli kumminki. Pienemmillä doseilla kuyn oon kokeillu, niinku jotain 50mg, niin ei ole ollu niin psykedeelinen. Itse saanu parhaat matkat tällä aineella isolla dosella, kun jotenki vajaaks tuntuu jäävän aina ne 60mg doset varsinkin psykedeelisyyden osalta, varsinkin ku ensikerta oli jo aika päätä huimaava :D

Toisella kerralla otin tätä sen 100mg ja rapiat, olin valvonut vuorokauden ja piriä ronskisti alla, niin psykoosiinhan siinä itsensä ajo. Niin juu ja jostain tuli jotain cannabinoidejakin poltettua samaan syssyyn jotka selvinpäinkin poltettuna heitti melkein tripille... Oli juhlat kyllä kaukana!

Muilla kerroilla siis aina ollut varsin ihana aine, lukuunottamatta tätä yhtä. Ja tosiaan doseillu aina sillä +100mg :o

Ps. nokitella en haluais edes kokeilla, kun haju niin karmaseva. iv:nä en oo kokeillu, olen hiukan arka heittämään ainetta jossa pienikin psykedeelinen vivahde. Tosin jos kokeilis pienemmällä annoksella niin niin... Noh, katsotaan ensikerralla :)
Neuromoottori
Psykonautti

Post by Neuromoottori »

Tää on kyllä kivaa päihdettä! niin letkeetä menoa a.30mg dosella savun kanssa! 30mg lisää vaa ja kunnon savut päälle :love:

Aika empatogeeninen olotila :love: :love:

Nyt aukes se visuaalinenki puoli,aika Vitun mukava deeli,lämmin. Mitenköhän tää toimis 5-meo-dalt:n kanssa?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

psykedeeli wrote: Nyt aukes se visuaalinenki puoli,aika Vitun mukava deeli,lämmin. Mitenköhän tää toimis 5-meo-dalt:n kanssa?
Dexma Recomendations:
Ihan jees, otat vain kummatkin samaan aikaan.
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

Toimispa mullaki aMT fiksuilla doseilla. Viimeks kiskoin illan aikana kaks 150mg pommia...
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
Pen
OD

Post by Pen »

Niinpä eio halpaa ku atm sais 30mg 15 egel. Pitäs se 45-60€ sijottaa. Mielummi ehkä ottaa happoa, seki halvempaa. :D

Noh, ehkä aikanaan AMT on taas järkihinnois. Sitä ootelles.
Neuromoottori
Psykonautti

Post by Neuromoottori »

Pen wrote:Niinpä eio halpaa ku atm sais 30mg 15 egel. Pitäs se 45-60€ sijottaa. Mielummi ehkä ottaa happoa, seki halvempaa. :D

Täh! 30mg 15egee? Mä maksoin ite 250mg 11,72 euroo ja ketola tais olla jotain 36 euroo eräässä nettikaupassa.
Neuromoottori
Psykonautti

Post by Neuromoottori »

Dexma wrote:
psykedeeli wrote: Nyt aukes se visuaalinenki puoli,aika Vitun mukava deeli,lämmin. Mitenköhän tää toimis 5-meo-dalt:n kanssa?
Dexma Recomendations:
Ihan jees, otat vain kummatkin samaan aikaan.
Laskuihin ku otti tota 5-meo-dalttia nii tuntu vielä buustivan amt:tä vielä vaikka lopussa oltiin.

aMt:stä tuli nyt kertaheitolla mun uus lemppari,niin niin niin ihanaa tää substanssi! Ainut miinus tässä on se et ei välttämättä tajua puhuttua sanaa juuri lainkaa ja muisti pätkii aivan saatanasti! 5:n minan välein joutu kysymään "mist me äsken puhuttiin" varsinki seuralaista vitutti puhua mun kanssa ku en tajunnu mitään :mrgreen:

Ei kyllä jää MDMA:lle pahasti kakkoseks.
Pen
OD

Post by Pen »

psykedeeli wrote:Täh! 30mg 15egee? Mä maksoin ite 250mg 11,72 euroo ja ketola tais olla jotain 36 euroo eräässä nettikaupassa.
Heh joo. Kyl toi vissiin jollekki menee kun on varastot pienentyneet sillä. Noh, mut huomenna tätä tulee taas 50mg itselle luultavasti. Pitkästä aikaa pääsee testailee vaikkei toi hirveen iso dose ookkaan, vaikkakin luultavsati venaan jokusen tovin (vitun psykedeelitoleranssit).

Miksköhän ees tulin keskustelleeksi jostain hinnoista, ei oo mun tapaista, sori.
peemies
Lepakko

Post by peemies »

Millaista dosea porukka suosittelis bileitä varten ja onnistuuko re-dosettaminen tällä? Miten tuon kombottaminen amppelin kanssa? Ja komboilu nyt ylipäätänsä muutenkin tän kanssa? Ei ole mämmiä tähän hätään saatavilla ja pitäs keksiä vaihtoehto sille tulevia reivejä varten.
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

peemies wrote:Millaista dosea porukka suosittelis bileitä varten ja onnistuuko re-dosettaminen tällä? Miten tuon kombottaminen amppelin kanssa? Ja komboilu nyt ylipäätänsä muutenkin tän kanssa? Ei ole mämmiä tähän hätään saatavilla ja pitäs keksiä vaihtoehto sille tulevia reivejä varten.
Perusdose; ota 40-60 mg.

Miksi annostella lisää, kun aine vaikuttaa kuitenkin sen 10-14 tuntia? Olen itse syönyt sellaisia 40+40 mg satseja, mutta kahdenkymmenen tunnin tripit tuppaa olemaan melko puuduttavia.

Pysy erossa MAO-estäjävaikutteisista aineista, kuten 2C-T-7:stä ja PMA:sta. Amfetamiinia ja muita stimulantteja tarvitsee tavallista vähemmän, sillä AMT on itsessään voimakas serotoniinin, dopamiinin ja noradrenaliinin takaisinoton estäjä. Samaten psykedeelejä ja empatogeenejä kannattaa ottaa AMT:n päälle vain hyvin hillittyjä annoksia.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
peemies
Lepakko

Post by peemies »

Touchet wrote:
peemies wrote:Millaista dosea porukka suosittelis bileitä varten ja onnistuuko re-dosettaminen tällä? Miten tuon kombottaminen amppelin kanssa? Ja komboilu nyt ylipäätänsä muutenkin tän kanssa? Ei ole mämmiä tähän hätään saatavilla ja pitäs keksiä vaihtoehto sille tulevia reivejä varten.
Perusdose; ota 40-60 mg.

Miksi annostella lisää, kun aine vaikuttaa kuitenkin sen 10-14 tuntia? Olen itse syönyt sellaisia 40+40 mg satseja, mutta kahdenkymmenen tunnin tripit tuppaa olemaan melko puuduttavia.

Pysy erossa MAO-estäjävaikutteisista aineista, kuten 2C-T-7:stä ja PMA:sta. Amfetamiinia ja muita stimulantteja tarvitsee tavallista vähemmän, sillä AMT on itsessään voimakas serotoniinin, dopamiinin ja noradrenaliinin takaisinoton estäjä. Samaten psykedeelejä ja empatogeenejä kannattaa ottaa AMT:n päälle vain hyvin hillittyjä annoksia.
Mites tuo "perusdose", kuinka psykedeelinen dose se sitten on? Oon ymmärtänyt, että pienemmät annokset on enemmän stimuloivia ja empatogeenisia ja isommat satsit sitten menee enemmän psykedeeliseksi? Vähän laidasta tuntuu jengillä menevän tän kanssa fiilikset. Ja niin, mites tuo mentaalipuoli? Onko mindfuckia ja ajatuslooppia kuin esim. sienissä?
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
container
Karvakuono

Post by container »

Nyt tätä neljäsosagramma tilauksessa, tarkoituksena jakaa upea kokemus tyttöystävän ja ehkä parin kaverin kera. Eka uudelleen tilaamani tutkimuskemikaali, varmaankin vuoden takaisista tilauksista kaikista positiivisimmin jäi mieleen tämä. Luvassa toivottavasti pitkät ja mielenkiintoiset matkat runsaalla pajautuksella, hyvällä musiikilla, sekä hyvässä seurassa :)
Pen
OD

Post by Pen »

Jos otin satunnaisesti tramadolia 10 x 50mg nopeeta, viimesimmät n. 15 tuntia sitten, koskakohan on turvallista ottaa 55mg aMT?
rebirth
Apteekki

Post by rebirth »

Pen wrote:Niinpä eio halpaa ku atm sais 30mg 15 egel. Pitäs se 45-60€ sijottaa. Mielummi ehkä ottaa happoa, seki halvempaa. :D

Ite shoppailin thor verkon syövereistä just tolla hintaa tätä, kun on niin kova hinku päästä testaan tätä. Palautetta annoin hinnasta niin se oli kuullemma vaan turhaa järkikyräilyy käski olla ostamatta jos ei hinta miellytä(ymmärrän kyllä sillä eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa) mutta pointtina siinä ostoksen teos pitkälti oli se että voin jättää kritiikkiä hinnasta jotta kaiken maailman jonnet tajuis sen olevan siel ylihintaista ja ehkä sit hinnat laskis tai tulis edullisempia joltain muulta myyntiin. Muutenkin noissa suomi vendoreil on pompannu lähes kaikis tuotteis hinnat ihan naurettavan korkeiks ja eksoottisemmat tuotteet tuntuu olevan harvas.

Mut itse asiaan. Ilmeisesti tuota freebase muodossa olevaa aMT:tä voi myöskin nauttia nasaalisesti joskin on vaan aika pahasta limakalvoille jos oikein olen ymmärtänyt. Miten siis olisi järkevintä hyödyntää tuo 30mg? Oikeastaan varmaan joku 28mg kun aattelin tehä 2mg allergiatestin ensin. Olisko mitään järkeä ottaa 1-2mg nokkaan ja loput pommilla suun kautta? Haen tältä enemmän sellasita mdma:maista bile kuosi fiilistä kuin kunnon trippiä ja mulla kyllä toimii aina kaikki substansit hyvin pienillä annoksilla verrattuna muihin joten ehkä ihan pelkkä oraalinen nauttimis tapakin piisais tai jos jää vajaaks niin nauttis sit vaikka jonkun 0,4g silokkeja antamaan pikkuriikkistä säväystä oloon. Tekis vaan mieli saada kaikki ilo irti näin ylihintaan hankitusta setistä.
^Gangsteri^
Apteekki

Post by ^Gangsteri^ »

AMT-testi (freebase).
---------------------

500mg Amt:stä mitattu vaa'alla 30mg, siihen mitä tippui pöydälle vähän.
Ehkä noin 35mg liuotettu lasiin. Jaan tämän annoksen kahteen osaan, koska
on SSRI lääkitys päällä (10mg Cipralex).

0,01 tarkkuudella oleva fikti. Oli vaikea mitata jopa kymmeniä milligrammoja.

Yritin liuottaa freebaseä veteen, mikä ei onnistunut tietenkään.
Tiesin tämän, joten heilautin lasin kierroksille kun kaadoin toiseen lasiin,
jotta jauheet tulisivat tasaisemmin toiseen lasiin. :)

15:09: eli noin. 17,5mg juotu vesilasiin sekoitettuna.

15:40: Jotain pieniä muutoksia havaittavissa olossa. Syke korkeammalla, päässä "humisee".
Selvää nousua havaittavissa...

16:05: Päätän juoda toisen puolikkaan aMT:stä, kun huomaan jo minkälainen
vaikutus aineella on.

16:35: Trippi päällä. Visuaaleja vähän joka puolella. Empaattinen olo jutellessani
kaverin kanssa puhelimessa.

18:39: Visuaaleja ja todella euforinen olo. Paikat aaltoili ja SouthPark oli aika
psykedeelinen sarja. Ei mitään stimulaatiota havaittavissa. Makoilin sohvalla ja katsoin
näytöltä SouthParkkeja. Tuli katottua jtn 10 jaksoa ... :) Kasvot punoittivat samalla
tavalla kuin silokeissa. Myös "tryptamiini-lima" oli kurkussa samalla tavalla kuin syötyäni
tatteja. Pupillit olivat laajat. Hymyilytti ja nauratti paljon. Välillä tuntui sydämen "muljahteluja"
, joista monesti panikoin stimulanteissa, mutta ne hävisivät ja tulivat takaisin aaltoillen, ihan miten
aMT toimikin, aaltoillen. :) Tätä jatkui kello kymmeneen asti.

Lopulta noin kello 23:00 aikaan vaikutukset olivat hälvenneet melkein kokonaan pois.

Sain nukutuksi ensin 2 tuntia ilman unilääkettä ja yhden 25mg ketiapiininapin jälkeen
koko loppuyön.

Aamulla aikamoinen pääkipu, mikä lähti 500mg parasetamolilla ja kunnon safkalla.

Eli annos: 35mg
Vaikutusaika: Täydet vaikutukset noin 6 tuntia.
Jälkivaikutukset: Aamulla krapulan kaltainen olo. Pääkipu.

Pääkivun poistuttua pystyin jatkamaan normaalia arkea, normaalisti seuraavana päivänä. :)
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
^Gangsteri^
Apteekki

Post by ^Gangsteri^ »

Seuraavana päivänä otin illan aikana eri annoksina mut yhteensä: jtn. 60-80mg.
Settiä juotiin, poltettiin...
Kolmantena päivänä ei toiminut enää 60mg ollenkaan.
Ihmettelen että mistä te noita STIMULAATIOITA revitte? :shock:
Ittellä tuli (ja varsinki kolmantena päivänä) reippaasti väsyneempi olo, mitä isomman annoksen otin.
Edes "nousuvaiheessa" en mitään stimulaatioita huomannut. Yhtään mitään "täpinää".
Erittäin rento ja hieman väsähtänyt olo joka kerta tämän aineen kanssa.

edit: Ja uni tuli simmuun samana yönä joka kerta.
edit2: Johtuisikohan SSRI-lääkityksestäni (10mg Cipralex)?
^Gangsteri^
Apteekki

Post by ^Gangsteri^ »

30mg. Freebase, oraalisesti.

Timeline:

Kello: 16:00, "nautittu" aMT. Veden kans kuitastu alas.

16:09: Pientä muutosta olotilassa, huminaa korvissa, joten nousut luvassa.

... tällä välillä aine nousee...

17:13: Tämä toimii PALJON paremmin ilman SSRI-lääkitystä! :D Sormet kylmettyneet toisesta kädestä
ihan pelkästään tupakalla käynnin jälkeen... Ainoat haittavaikutukset ilmenee kylmien käsien ohella
sydämen "muljahteluna". En pidä tuosta ollenkaan ja se tuntuu vain välillä. Samalla lailla kuin MDMA:n
tai pirin kanssa. En pidä ollenkaan tykytyksistä tai rytmihäiriöistä, koska taipumusta paniikkioireisiin
ja itsensä ja kehonsa "ylitarkkailuun"...

Värit on kirkastunu, huimaa, sydän tykyttää nopeampaa.... Jonkinasteinen "trippi" päällä, jos tätä nyt
sellaseksi voi sanoa, koska täysi mielen hallinta on kuitenkin olemassa. Eli ei pääse karkailemaan kovin
diipiksi.

Aphex Twinin Afx-tuotanto on ihan uskomattoman sopiva, kuten arvelinkin. Musa on tärkeää.
Paljon miettii asioita. Pientä itsekritiikkiäkin havaittavissa. Mutta perus elämän kelat sun muut päällä. :)

Minusta tämä kuitenkin tuntuu lopulta aika toksiselta. Voisin luulla että tästä seurais jotain vakavaa, jos
tätä käyttäis säännöllisesti. Sellanen tunne. :|
Mut kuitenkin: 8)

http://www.youtube.com/watch?v=ajjgEi8doE8

Mut loppupeleissä mua ei naurata eikä hymyilytä juuri lainkaan. :shock:
Itseasiassa aika vakava olo. Voi olla ehkä muutenki surkean päivän ANSIOTA.
Ja se että lopetin SSRI:t just 2 päivää sitten... :/

Mut sit kuitenkin juuri tuon takia otin tätä eli melkonen dilemma mulla tässä. :D
Tulee väkisinkin tuosta mieleen, että miksi ylipäätään käyttää huumeita.
... nohh... eiku leffa pyörimään... ja aivot nurkkaan... ehkä näin sen pitääkin olla. PISTE. :)
kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

Noh, ensimmäiseksi otettiin 35 mg pommit. Aluksi tuntui todella, hmm, ihan kuin budin, mämmit ja vauhdin olisi laittanut sekaisin niin että ne vaikuttaa vuorotellen. Tunnin päästä vaikutus loppui, otettiin buusteriksi MXP:tä.

Toiseksi (pitkävaikutteista kun kumminkin on), otettiin toiset samanlaiset. Ja kas kummaa, katto kuviointeineen rupesi pelaamaan villiä peliä (tosin aikamoisen skidejä visuaaleja kun vertaa esim meskaliiniin, psykedeeliys hyvin vahvasti läsnä ajatuksissa), olo oli taivaallisen rauhallinen (makoili vaan), eli kuten frendi sanoi, näissä on tiheyseroja. Itse se veti överit, onneksi oli skidisti vauhtia että saatiin ittemme siihen kuosiin että jaksettiin nousta ja viedä sängylle kyljelteen makaamaan. Noh, lopettaaksemme skarppaaminen :) poltettiin 30 min päästä isot jointit ja jumalauta että lähti. Hallut takas ja motoriikka aivan kuin Lyrica-känniöyskyissä. Hyvin stimulanttinen olo samalla, miljoona järjetöntä kuvaa ja ideaa päässä ja suu käy.

Kolmanneksi. Alkoi kai laskut? Jostakin syystä kaikki rupesi hikoilemaan. Noh, kun kaikki lähti (tämä aine ei omituista kyllä näyttäisi missään vaiheessa aiheuttavan korkeaa sykettä) No kun jengi häipyi alkoi tuo laskuolo stimulantti-levoton-psykedeeli (mielessä)-fiilis voimistumaan benzoista huolimatta. Valvoin ja nukuin puolen tunnin erissä ja olin aivan spagettia seuraavat 15 tuntia pystymättä syömään mitään, olen muutenkin erittäin huono valvomaan... Vihdoin Lyricat ja sixpäkki bisseä antoi katkottoman 12 h unen.

Noh, kerta sitä tätäkin. Mistäköhän se lyhyt hikoilujakso muuten johtuu? Tuntui kuin olisi erittäin dehydratoivaa, kävin kusella ja peellä 5 minuutin välein, ja kusta tuli joka kerta niin että joutui olemaan vessassa pari minuuttia. Nausea-osuus tuli kun nukuin niissä puolen tunnin jaksoissa, kun mukavasti byyttasin tyynylle.