Gabapentiini (Neurontin..)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
User avatar
tRip
Moderator
Posts: 6177
Joined: 2005-09-22 01:40

Re: Gabapentiini..?

Post by tRip »

frapathea wrote:Kuin todellisii tän haittavaikutusvaarat on (virusinfektiot ja sensellaiset siis)
Vissiinkin vähentää valkosolujen määrää, ja siitäsyystä on alttiimpi infektioille.
Keep it unreal.
User avatar
mentalhell
Kameleontti
Posts: 880
Joined: 2007-12-15 23:01

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by mentalhell »

Oon tänää vetäny näitä pirin kans taas..

Kolme kertaa ottanu 600 mg eli yhteensä 1800 mg. Vaikutus on kuin oisi ottanut hmm.. noin 450 - 600 mg Lyricaa, erona se että vaikutus ei ole niin jyrkkä ja raju kuin Lyricalla.

Pirin kanssa kyllä ainakin hyvä lääke.
User avatar
Tiberius
Lepakko
Posts: 220
Joined: 2011-05-03 02:25
Location: Åbo

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by Tiberius »

ihan turhia viihdekäyttöön.tarvii hillittömiä määriä.
-=€ukataforia eis pathoS=-
User avatar
lixcc
Psykonautti
Posts: 93
Joined: 2012-10-14 15:38

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by lixcc »

Yksistään tämä oli kyllä aika kuraa. Iso annos tuli otettuu mutta ei yltäny ees kolmesatasen lyrican tasolle. ja lyricaa menee yleensä se +1200mg.
"Elämästä saa ja pitää nauttia joka päivä. Matkustaminen on keino muistaa se." -Riku Rantala.
JarruIgor

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by JarruIgor »

lixcc wrote:Yksistään tämä oli kyllä aika kuraa. Iso annos tuli otettuu mutta ei yltäny ees kolmesatasen lyrican tasolle. ja lyricaa menee yleensä se +1200mg.
Turha näillä on kuoseja tai "pärinöitä" koittaa hakea, mutta itseni mielestä loistava lääke. Toimii itsellä melkein kun piri, mutta ilman sivuvaikutuksia. Tästä tulee luonnollisen sosiaalinen olo ja nappi päivässä pitää mielen virkeenä 8)
User avatar
^Gangsteri^
Apteekki
Posts: 335
Joined: 2005-10-13 17:09
Location: *South-Memphis*

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by ^Gangsteri^ »

Ahh... taas hain päivittäisen Gabapentiinini. :)
Hyvä mielen tasaaja, vaikkakin minulla neuropaattiseen kipuun määrätty. Yksi lääkäri sanoi minulle tämän tasaavan mieltä samalla kun on fyysisiä mutta myös näitä psyyken ongelmia. Täydellinen lääke minulle: opiaattirefloihin, mielen tasaajana, kivun poistajana (jalassa rautaa).
Mukava olo taas. Annostuksena päivittäin: 3600mg. Sopiva annos, vaikka ylitän tuon monesti. Säännöllisesti kun ottaa about ohjeen mukaan niin alkaa päivä päivältä jopa toimia enemmän... Olisikohan se että pitoisuudet täytyy "kerätä" kohdilleen.. tiedä sitten..

Hyvä lääke.
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
User avatar
Rollo Tommasi
Psykonautti
Posts: 137
Joined: 2010-01-18 12:22

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by Rollo Tommasi »

Tää tavara yllätti. on jokseenkin stimuloitunut ja mämmimäinen olo.

Annoksena siis 2700mg gaba, 2 olutta, rivatril 5mg, metyylifenidaatti n. 10mg. ja olo on oikein muikea. imo parempaa ku lyrica.

Mietin tässä että kannataisiko tähän päälle ottaa subusirkka-vedot? Toleranssia on ihan liikaa, joten hengityslama ei pitäisi iskeä.
It's just a ride.
User avatar
^Gangsteri^
Apteekki
Posts: 335
Joined: 2005-10-13 17:09
Location: *South-Memphis*

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by ^Gangsteri^ »

Aika muikeeta. Olen järjestellyt itselleni suuria määriä Gabapentiini-lääkkeitä eri muodoissaan nyt jo vuoden ajan.
Ja nyt kysymykseen:
-----------------------
Tietääkö joku mistä johtuu tai mitä nämä ovat: Jos otan vaikka 3600mg tai siitä ylöspäin, niin minulle alkaa tulemaan nykimisiä ja sellaista "sisäistä kutinaa", todella euforista nykimiskutinaa ympäri kehoa ja se kihelmöi kauttaaltaan varsinkin jaloissa ja käsissä tuntuu. Tuohon oloon helposti tipahtaa jos haluaa. Silloin alan näkemään värikkäitä visuaaleja silmät kiinni. Mut jos olen ihan toiminnassa hereillä, niin välillä saattaa jopa kahvikuppi heilahtaa niin että kahvit läikkyy, tai muuten istun vaikka bussissa niin huomaan että käteni saattaa nykiä.

Tuo nykiminen tulee juuri parhaimman euforian aikaan ja hälvenee muutaman tunnin kuluessa kun lääkkeen vaikutus tasaantuu. Lisäksi ilmenee tyypillistä ylivilkasta käyttäytymistä, mikä on hyvin tavallista gabapentiinin kanssa. Aika jännä lääke sinänsä kun aiheuttaa (itselläni) ylivilkkautta, mutta myös voin tipahtaa siihen euforiaan mitä tämä lääke aiheuttaa jos en liiku ja toimi, mutta yhtä hyvin siis voin toimia ja liikkua parhaimman euforian aikaan.

Niin. Mistä ne sisäiset nykimiset johtuu? :shock:
Am I damaging myself?

Edit: Lisään TÄRKEÄN pointin tähän: Olen KH:ssa ja minulle annetaan 16mg xonea/pvä.
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
Petri6
OD
Posts: 1362
Joined: 2010-06-21 19:26

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by Petri6 »

^Gangsteri^ wrote: Niin. Mistä ne sisäiset nykimiset johtuu? :shock:
Am I damaging myself?
Kyllä vähentäisin dosea niin, että tuo menee ohi. Isoilla annoksilla kuitenkin epileptinen kohtaus on riski, ja tuollainen nykiminen yleensä kertoo, että siitä ei olla kaukana.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
User avatar
^Gangsteri^
Apteekki
Posts: 335
Joined: 2005-10-13 17:09
Location: *South-Memphis*

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by ^Gangsteri^ »

Joo. Olen miettinyt asiaa ja todellakin taidan pitää ihan terveellisen "toleranssitauon".
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
User avatar
^Gangsteri^
Apteekki
Posts: 335
Joined: 2005-10-13 17:09
Location: *South-Memphis*

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by ^Gangsteri^ »

Mutta hei. Kyllähän tässä täytyy olla jotain muuta. Toi ranteiden heilahtelu eli nykiminen alkoi 30min aamulääkkeen (1200mg) ottamisen jälkeen. Eli eihän tässä liikuta nyt suurilla annoksilla. Niin, ja olen huomannut tämän nykimisen vain ja pelkästään Suboxonen kanssa. Eli kun KH aloitettiin.

Eipä tuo sillälailla haittaa kun ei ole kovin voimakasta, mutta yllättävän voimakasta kylläkin. Saattaa se aamukahvikuppi läikkyä lattialle kun ranne yhtäkkiä nytkähtää. Eli: am I damaging myself? :shock:

EDIT: Sen verran että. Lääke ei ole todellakaan uusi minulle olen syönyt sitä noin 2 vuotta. Oireet ovet uusia.
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
User avatar
^Gangsteri^
Apteekki
Posts: 335
Joined: 2005-10-13 17:09
Location: *South-Memphis*

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by ^Gangsteri^ »

No pienen tutkiskelun jälkeen löysin eräältä nettisivulta: Common Side-effects: Tremor or twitching.
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
User avatar
^Gangsteri^
Apteekki
Posts: 335
Joined: 2005-10-13 17:09
Location: *South-Memphis*

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by ^Gangsteri^ »

Petri6 wrote:
^Gangsteri^ wrote: Niin. Mistä ne sisäiset nykimiset johtuu? :shock:
Am I damaging myself?
Kyllä vähentäisin dosea niin, että tuo menee ohi. Isoilla annoksilla kuitenkin epileptinen kohtaus on riski, ja tuollainen nykiminen yleensä kertoo, että siitä ei olla kaukana.
Mutta joo, niillä isommilla annoksilla tuo nykiminen tuntuu koko kropassa, ja olen samaa mieltä. Ei luultavasti silloin olla enää kaukana epileptisestä kohtauksesta. :shock:
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
User avatar
^Gangsteri^
Apteekki
Posts: 335
Joined: 2005-10-13 17:09
Location: *South-Memphis*

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by ^Gangsteri^ »

Olen huomannut että Gabapentiini ei vaikuta juuri ollenkaan jos ei ole syönyt mitään.

Mahtaakohan olla kovinkin rasvaliukoinen aine, kun aterian yhteydessä otettu gabapentiini toimii noin
5 x paremmin kuin ilman safkaa nautittu? Luulin taas että toleranssini on vaan noussut mutta kun safkasin, niin noin 4 tuntia sitten nauttimani gaba-annos levahti syövereihini kivasti. :)

En ole kyllä huomannut vastaavaa Lyrica-lääkkeellä, jota ei kyllä oikein kannata tähän verrata, kun on niin paljon erilainen vaikutuksiltaan, vaikka lääkärini sanoi että Lyrica muuttuu elimistössä gabapentiiniksi. :shock:
Sanoi että samaa tavaraa, paitsi olikohan muistaakseni imeytymisessä eroja ....
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
paarmasisti
Apteekki
Posts: 436
Joined: 2011-10-21 13:18

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by paarmasisti »

^Gangsteri^ wrote:lääkärini sanoi että Lyrica muuttuu elimistössä gabapentiiniksi. :shock:
Pharmaca Fennica -quote: "Pregabaliini ei metaboloidu ihmisellä juuri lainkaan."
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
User avatar
tRip
Moderator
Posts: 6177
Joined: 2005-09-22 01:40

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by tRip »

Petri6 wrote:
^Gangsteri^ wrote: Niin. Mistä ne sisäiset nykimiset johtuu? :shock:
Am I damaging myself?
Kyllä vähentäisin dosea niin, että tuo menee ohi. Isoilla annoksilla kuitenkin epileptinen kohtaus on riski, ja tuollainen nykiminen yleensä kertoo, että siitä ei olla kaukana.
Mä sanoisin että kyse on pikemminkin riskistä saada kouristuskohtaus, ellei sitten ole ihan epiletistä alttiutta.
Epileptisestä kohtauksesta se eroaa siinä, että tajunta ei hämärry kokonaan, vaan se on ikäänkuin 'hallinnassa'.
Niin tai näin..

Saattaa myös liittyä verenpaineen alenemiseen, joissain tapauksissa verenpaineen kohoamiseen. Yksilöllistä.
Verenpaineet voi tosissaan mennä vituralleen, josta tajunnan tason hämärtyminen on selkein merkki.

Faktana en näitä latele, lähinnä omakohtaiseen kokemukseen ja tieteellisen tiedon jyviin pohjaan nämä 'faktat'.
Keep it unreal.
Petri6
OD
Posts: 1362
Joined: 2010-06-21 19:26

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by Petri6 »

tRip wrote:
Petri6 wrote:
^Gangsteri^ wrote: Niin. Mistä ne sisäiset nykimiset johtuu? :shock:
Am I damaging myself?
Kyllä vähentäisin dosea niin, että tuo menee ohi. Isoilla annoksilla kuitenkin epileptinen kohtaus on riski, ja tuollainen nykiminen yleensä kertoo, että siitä ei olla kaukana.
Mä sanoisin että kyse on pikemminkin riskistä saada kouristuskohtaus, ellei sitten ole ihan epiletistä alttiutta.
Epileptisestä kohtauksesta se eroaa siinä, että tajunta ei hämärry kokonaan, vaan se on ikäänkuin 'hallinnassa'.
Niin tai näin..
Tästä erosta en ollutkaan tietoinen. Ihan mielenkiintoista, osaatko kertoa noista eroista enemmän?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
User avatar
^Gangsteri^
Apteekki
Posts: 335
Joined: 2005-10-13 17:09
Location: *South-Memphis*

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by ^Gangsteri^ »

Kiitos muuten vastauksistanne ja nyt on syytä mittauttaa verenpaineet! :shock:
Koskaan ei ole ollut verenpaineissani ongelmia, mutta nyt alko oikeesti pelottamaan.
Oireet viittaa kyllä täsmälleen siihen että olisi.

Nimittäin tuota "sätkähtelyä" tapahtuu juurikin kun kuosi on uninen ja veltto muutenkin!
Ai saatana, alko pelottaan... sillä tipahtelen Gabojen tai Phenien nauttimisen jälkeen helposti ja hereillä ollessani tuota sätkähtelyä tapahtuu ja sit saatan tosiaan tipahdella pitkiksikin ajoiksi yhtäkkiä *snap*- :shock:
Kauheeta...
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
User avatar
tRip
Moderator
Posts: 6177
Joined: 2005-09-22 01:40

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by tRip »

Petri6 wrote:
tRip wrote:
Petri6 wrote: Kyllä vähentäisin dosea niin, että tuo menee ohi. Isoilla annoksilla kuitenkin epileptinen kohtaus on riski, ja tuollainen nykiminen yleensä kertoo, että siitä ei olla kaukana.
Mä sanoisin että kyse on pikemminkin riskistä saada kouristuskohtaus, ellei sitten ole ihan epiletistä alttiutta.
Epileptisestä kohtauksesta se eroaa siinä, että tajunta ei hämärry kokonaan, vaan se on ikäänkuin 'hallinnassa'.
Niin tai näin..
Tästä erosta en ollutkaan tietoinen. Ihan mielenkiintoista, osaatko kertoa noista eroista enemmän?
Yritän..

Mulla on itsellä epileptistä taipumusta. Varsinaista epilepsiaa ei ole.
Tämä ilmenee hallitsemattomana nytkähtelynä, sätkimisenä, sekä tiedostamattomana tajunnan hämärtymisenä. Tai vain hämmentymisenä.
Taju on tallella, muttei mitään hajuu..
Vähän samaa mitä nukkuvalle tapahtuu REM-vaiheessa. Itseasiassa voisi sen sanoa olevan melkein sama asia.
Tätä tapahtuu nimenomaan väsyneenä ja eritoteen doupattuna,!

Douppilepsia. Kuin narkoottinen unitila.

Jännä ilmiö muuten että miten sitä samaan aikaan lääkitsee tätä 'pöpihöpisyyttä' , mutta samalla hakeutuu juuri sen suuntaisten douppien ääreen, kuten vaikkapa alkoholi ja hatsi.

Gabapentiini ei ole tällainen douppi. Mutta sillä on mahdollista saavuttaa jonkinkaltainen hieman maaninen 'epileptinen' tila, joka jostainsyystä miellyttää.
Se on lähellä jotain sellaista missä kehon jännitteet lakkaa olemasta, jossa anti-jännite muuttuukin ylijännitteeksi, koska keho yrittää pitää yllä jännitteellistä tilaa.
Jännite, joka pitää verenkiertoelimistön vireessä ja niin edelleen; mutta maadoitus puuttuu.
Tuntuu jännältä.

En tiedä selvensinkö yhtään asiaa, vai hämmensinkö entisestään?
Keep it unreal.
User avatar
^Gangsteri^
Apteekki
Posts: 335
Joined: 2005-10-13 17:09
Location: *South-Memphis*

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by ^Gangsteri^ »

Tiputin annosta niin sätkähtelyt loppu.
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
User avatar
^Gangsteri^
Apteekki
Posts: 335
Joined: 2005-10-13 17:09
Location: *South-Memphis*

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by ^Gangsteri^ »

Taas yks loistava päivä gabapentiinin kanssa. Positiivinen ajattelu ja optimismi loistaa. 8)
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
User avatar
SadPanda
LD50
Posts: 3190
Joined: 2009-05-27 14:26

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by SadPanda »

Uuuh miten ihanaa tein tuttavuutta 300mg gabrioniin eilen 2400mg dosella! Kyllä aika hyvin tääl on kuvailtu vaikutuksia ja just toi et vähä ku lyrica ilman sitä tosi pahaa tasapainon menettämistä ja sekavuutta.. Söin ehkä vaan vähä liikaa joten nyt heräsin aamupalalle ja nappasin 600mg testiks jos nyt tästä alkais ettiin sitä ihanne dosee!

Uskokaa tai elkää mut tämä lääke vaatii ihannetiloihin päästyäkseen totaalisen onnistuneen set & settingin vaik ei mikään trippi ole :D Kivaa ja tänään pääsee viel tos aamupäiväst liottaa 16mg xonee et toivottavasti tämä on myös yhtä potentti opiaattien boostimiseen mitä esim lyrica. Peace

Ajattelin kysyy tätä lääkäriltäni korvaushoidossa lääkkeeks ahistukseen ja yleiseen aineennhimoon :D Vai määräiläänkö tätä ollenka niiiu lyricaa et tyyliin joka toiseen vaivaan :D
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
User avatar
^Gangsteri^
Apteekki
Posts: 335
Joined: 2005-10-13 17:09
Location: *South-Memphis*

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by ^Gangsteri^ »

Aika monella KH-potilaalla on Gabrion lääkityksenä Suboxonen päälle.
Kipuihin yleensä määrätään. Lyricaa ennemmin sitten ahdistukseen.

Olen huomannut että en tarvi enää kuin 1200mg annoksen gabapentiinia, niin olot on erittäin hyvät.
Kun antaa lääkepitoisuuden kerääntyä vähän aikaa, ei kannata enää ylittää 1200mg kerta-annosta,
siis näin omalla kohdallani on, että sama tuo annos, kun syödä koko levyä, sama olo joka tapauksessa.
Ainakin melkein. Menee vaan lääkkkeitä hukkaan jos enemmän syön...

3 x 1200mg, tai jopa vähemmän päivässä, riittää ylläpitämään erittäin positiivista oloa kun lääkepitoisuus vaan pysyy suurinpiirtein samana elimistössä.
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
porter

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by porter »

Tääl ei ainakaan kuulemma saa gabaa eikä varsinkaan lyricaa kh potilaat.
User avatar
SadPanda
LD50
Posts: 3190
Joined: 2009-05-27 14:26

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by SadPanda »

Nyt tälle aamulle nappasin gabrionii 2400mg ja jätin päiväks ja sit jääki iltapäiväks 900mg ja illaks 600mg huomiselle 600mg ja ylihuomenna 600mg :P

Mietin et olikohan viimeeksi vaikutusta lyricalla kin olin syöny viikon ja sit ,söin yhen 600mg aamulla gabrioni ja tuli aivan loistava olo... semmone onnelisuudentunne vähänku olis jopa mdma nousut mut einyt kuitenkaaN LÄHELLEKÄÄN

Edit : Siis meinasin noit pitoisuuksia...

Edit2: Siis uskomatonta miten hyvin tää muka toimii jotenki tuntuu tosi empatogeenimäiselt pörinält. Näitä lisää! Parempaa ko lyrica.. Ja hei elkää heti menettäkö uskoanne tän toimivuuteen ja antakaa tälle aikaa 3vrk ainaki ku syötte <3 Ihana fiilis ja koht liottaa 16mg subuu
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Petri6
OD
Posts: 1362
Joined: 2010-06-21 19:26

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by Petri6 »

SadPanda wrote: Kivaa ja tänään pääsee viel tos aamupäiväst liottaa 16mg xonee et toivottavasti tämä on myös yhtä potentti opiaattien boostimiseen mitä esim lyrica. Peace
Ei ole yhtä poitentti. Omat fiilikset tästä lääkkeestä opioidien kanssa ovat, että ihan kiva kombo, mutta Lyricaan verrattuna ne kaikkein parhaimmat olot jäävät saavuttamatta oli annos mikä hyvänsä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
User avatar
^Gangsteri^
Apteekki
Posts: 335
Joined: 2005-10-13 17:09
Location: *South-Memphis*

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by ^Gangsteri^ »

Ai että on MUIKEETA! :)
Otin 8 x 600mg ennen KH-lääkettä. 8) 4800mg gabapentiini plus 18mg suboxone-combo on
kuin opiaatti + stimulantti -combo. :)
Pakkohan se oli testiä isoakin annosta pitkästä aikaa kun oon säästänyt "ylimääräisiä" talteen.
Kyllä peittoaa aika monenkin kuosin tällanen... Ymmärrän kyllä miksi monikin on verrannut
kuosia lievään MDMA-oloon. bussipysäkillä en voinut olla hetkeäkään paikallaan, ja
eihän siinä ehi miettiä mitä toiset ajattelee kun alkaa tanssimaan musiikin tahtiin kuulokkeet päässä.
:P 8)
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
User avatar
^Gangsteri^
Apteekki
Posts: 335
Joined: 2005-10-13 17:09
Location: *South-Memphis*

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by ^Gangsteri^ »

Varoituksen sanat:
--------------------
Gabapentiini-koukku ei ole mikään vitsi.
TAAS jälleen kerran aiheutin sen itselleni, mutta tällä kertaa VAHINGossa.
Laskin lääkepäivän väärin ja jouduin olemaan päivälääkkeen, illan, ja yön ilman.

Yöksi tarvin 100mg ketiapiinia saadakseni unta ja yhdesti heräsin siihen kun potkin jalalla
täysillä sänkyä vasten, halutakseni potkia jotain vissiin päähän tai jtn... muistikuvat hämäriä...

Aamulla tärisin, paniikkikohtausta alkoi pukkaamaan ja oksentelin.
Onneksi oli lääkepäivä ja sain gabat ulos apteekista.

Saman tapaiset vieroitusoireet kuin buprenorfiinista.
Olen itse KH-potilas, joten mistään muusta tämä ei voinut johtua.

Tätä on tapahtunut ennenkin, ja ennen en uskonut että se voi olla tuo gabapentiiniriippuvuus,
mikä aiheuttaa nuo selkäpiitä karmivat olot. Hyihh...

Olen yrittänyt jo pitkän aikaa, ettei lääkkeet pääsisi loppumaan ja nuo peri kertaa,
kun niin on päässyt tapahtumaan, on olot ollut hirveät ja oksentanut JOKA KERTA.

Varoitus. Kovaa riippuvutta aiheuttava substanssi. :shock:
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
User avatar
renttuni
Apteekki
Posts: 331
Joined: 2013-12-14 01:20

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by renttuni »

Mulla on gabapentiiniä migreenin estoon 900mg päivässä. En ole huomannut mitään erikoista, ei ole tullut mitään sivuoireita. Joskus huvikseni vetäsin lätkän kerralla ja ei tuosta tullut mitään "oloja". Puoli vuotta oon syönyt päivittäin, välillä ollut ilman kun en oo jaksanut hakea ja ei oo tullut mitään vierotusoireita..
User avatar
^Gangsteri^
Apteekki
Posts: 335
Joined: 2005-10-13 17:09
Location: *South-Memphis*

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by ^Gangsteri^ »

Johtuisikohan annoskoosta. Itsellä 3600mg, tai enemmän per päivä, mennyt jo vuodenpäivät.
Sit kun yhtäkkiä loppuu niin nuo oireet tulevat aina.
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
Post Reply