esim:
-Jos hoitaja juttelee ja juttelee siinä samalla liottaessa niin sylkeä erittyy ja itetllä ainakin valuu nieluun niin pirusti sitä ja tuntu et menee hukkaan suurin osa,(Itse nykysin sanon et halaun olla hiljaa koko liotuksen ajan( joku ylilääkäri oli sanonut että buprenorfiini liukene 5-10minuutissa siitä tabusta verenkiertoo mitä liukenee ja loput on jatkeita) *tuohon en itse usko*
-Painatteko kielellä tabletetja vasten? Imeytyykö se kieleenki samanlaila mitä kielenalle,
Niin kelasin et tänne vois laittaa vinkkejä miten olisi se "ihanne" liotus koska itselläni tuntuu vaihtelevan pävittäin se et onnistuuko se ja miten tuntuu ja meneekö se täysin pieleen. Koskaan ei ole ollut samanlaista liotusta. joka päivä on erillainen.
Tai metadonipotilaat? Monilla paikkakunnillahan saa nykysin itse melkeempä valita joko suboxone tai sitten metadoni.
Sori mulla no nämä topicin kirjotustyylit vähä sotkusia mut mietin myös aina sitä että "tuntuuko" teillä miten tuo liotus? Onko legendaa että esim 16mg liukenee vaan se 4mg,
Ittellä on puhtaat seulat ollu 3vkon ajan eikä ole tehnyt mieli mitn aineita. Aktiiviteetinpuute on kyllä suuri. Ostin rullaluistimet, ajattelin jotain kuntoilua alkaa harrastamaan(kypärä pitää vielä ostaa)
Kyllä tästä on ittelleni ollut apua ja en pidä tätä yhtään huonona juttuna tai ajattele että saan narkata valtion piikkiin

Kirjotelkaa tosiaan ajatuksia ihan kaikkea liittyen tähän "korvaushoitoon"