Psykedeelit eivät toimi

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
HashJoint
Tuppisuu

Psykedeelit eivät toimi

Post by HashJoint »

Osaisiko kukaan auttaa, kun minulla ei nuo psykedeelit ei toimi ollenkaan. Voin kertoa hieman taustaa itsestäni. Eli Vuosia sitten käytin oma kasvatamia sieniä ja trippailin niillä ainakin parikytä kertaa. Sitten tuli laitosjakso ja nyt minulla menee sellainen kourallinen lääkkeitä niin onko mahdollista, että ne blokkaavat niin tehokkaasti noiden psykedeelien vaikutuksen? Olen tähän mennessä nyt koittanut seuraavia douppeja. Lsa siemenet molemmat eli hbwr ja päivänsinen siemeniä. Voin sanoa, että olin kuukauden syömättä lääkkeitä niin päivänsinen siemenistä sain hyvin miedon tripin, mutta sitten tuli psykoosi niin aloin taas syömään lääkeitä. Se psykoosi ei sitten tullut varmaankaan noista siemenistä kun siinä oli jonkin verran aika väliä. Lsd lappuja olen koittanut eivät toimineet, 25i nbomea lappu muodossa, Cubensiksia ja 2C-B. Ainoastaan pilvi ja metoksetamiini ovat toimineet tuon laitosjakson jälkeen. Ja nuo ovat varmasti kunnon tavaraa kun kaikilla kavereilla on toiminut hirveän hyvin kaikki edellä mainitut aineet.

Noista lääkkeistä sen verran, että minulla siis menee leponex, joka on neurolepti ja uskoisin sen olevan pää syy minkä takia ei toimi. Muita lääkkeitä on lamictal, opamox, abilify ja orloc. Onko kellään siis tietoa noista lääkkeistä, että blokkaavatko ne todellakin noin tehokkaasti kaikkien psykedeelien vaikutuksen, vai onko vika jossain muussa.
frapathea

Re: Psykedeelit eivät toimi

Post by frapathea »

Ex söi Leponexia, ja sillä ei toiminut ko. lääkityksen alaisena ainakaan bromo. Abilify voi myös blokata vaikutuksia, aripipratsolikin kun sitoutuu näemmä useisiin psykedeelien vaikutuksen kannalta keskeisiin reseptoreihin, tärkeimpänä kai 5-HT2A, joka on käsittääkseni aika keskeinen osa niin LSD:n, psilosybiinin kuin 2C-B:nkin vaikutusmekanismia; aripipratsoli on tämän reseptorin antagonisti. Ja bentsot voivat tietenkin viedä vielä siihen päälle psykedeeleiltä "kärkeä", kuten monet kokevat. Muista en osaa sanoa koska eivät ole tuttuja, mutten usko, että nekään ainakaan avittavat psykedeelien vaikutusta.

Henk. koht. heittona väittäisin, että mikäli koet tarvetta tuollaiselle lääkearsenaalille ja olet ollut psykoosin vuoksi laitoshoidossa, niin lienisi tarpeen kelata kahdesti trippailun järkevyyttä ja tarpeellisuutta tilanteessasi.
Neste
OD

Post by Neste »

frapathea wrote:tärkeimpänä kai 5-HT2A, joka on käsittääkseni aika keskeinen osa niin LSD:n, psilosybiinin kuin 2C-B:nkin vaikutusmekanismia
Lyhyesti sanottuna se on osa oikeastaan kaikkien psykedeelien vaikutusmekanismia.

Kuten frapakin jo vähän vihjaili niin jos sinulla on tuollainen lääkitys niin et kyllä kaipaa yhtään mitään psykedeeliä tai muuta tajuntaalaajentavaa ainetta.
HashJoint wrote:Se psykoosi ei sitten tullut varmaankaan noista siemenistä kun siinä oli jonkin verran aika väliä.
Ei psyyke välttämättä napsahda heti trippauksen jälkeen, ymmärtääkseni itseasissa harvemmin niin.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
frapathea

Post by frapathea »

Neste wrote:
frapathea wrote:tärkeimpänä kai 5-HT2A, joka on käsittääkseni aika keskeinen osa niin LSD:n, psilosybiinin kuin 2C-B:nkin vaikutusmekanismia
Lyhyesti sanottuna se on osa oikeastaan kaikkien psykedeelien vaikutusmekanismia.
Jep, muokkasin tuon tuohon sen jälkeen kun olin jo lähettänyt viestin enkä jaksanut tarkistaa mitä kaikkia aineita aloituksessa oltiin mainittu joten koetin muistaa mitä mainittiin. Mutta näinpä tuo. Vaikka onpa tuolla Abilifylla muitakin vähän spesifisemmin blokkaavia vaikutuksia, oikeastaan käsittääkseni klotsapiinia enemmänkin.

Neste wrote:
HashJoint wrote:Se psykoosi ei sitten tullut varmaankaan noista siemenistä kun siinä oli jonkin verran aika väliä.
Ei psyyke välttämättä napsahda heti trippauksen jälkeen, ymmärtääkseni itseasissa harvemmin niin.
Jep, seconded. Psykedeeleistä voi toki flipata hetkellisesti, mutta yleensä ne oikeasti hoitoa vaativat psykoosit tuntuvat alkavan hiipien.
Velho
LD50

Post by Velho »

Juuri tämä lääkitys asia vaikuttaa psykedeelien toimivuuteen itsellä eivät oikein deelit toimi kun lääkityksenä on 100-300mg quetapinia + 30mg mirtazapinia iltaisin joita voi tietääkseni käyttää myös "trippien pysäyttämiseen"
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag