Minulla oli 0,5g kahdesta eri erästä korkealaatuisemmaksi arvioidusta erästä otettua mxe:tä. Tästä meni noin 100mg tyttöystävälleni ja loput minulle.
Aloitin ottamalla 55mg, sitten 76mg, 96mg, 100+mg ja loput 50-70mg otin pienissä erissä laskujen loiventamiseen. Uuden annoksen otin aina, kun olin palautunut sen verran että pystyin mittaamaan vaa'alla seuraavan.
Ensimmäinen annos nosti mielenkiintoisen, joskin hieman sekavan ja mielestäni miellyttävällä tavalla vinksahtaneen, olotilan.
Toinen annos voimisti tätä huomattavasti ja koin huomattavan menetyksen artikulaatiokyvyissäni, josta johtuen minulla oli suunnattomia vaikeuksia saada ajatuksia toiselle henkilölle puhumalla.
Kolmas annos vei puhekyvyn lähes kokonaan ja näkökenttäni oli niin harhainen, että en saanut selvää irc:stä vaikka kuinka räpelsin fonttikokoa isommaksi. Tässä kohtaa viimeistään aineella oli jo huomattava vaikutus ajatuksenjuoksuuni ja voisin jo kuvailla olevani voimakkaalla tripillä.
Neljäs annos vei minut selvyyden tilaan. Ensin kaikki meni kovin sekavaksi, sitten selväksi ja mieleni oivalsi itsensä irti fyysisestä solukostani. Olin tästä läpimurroksellisesta oivalluksesta mitä onnellisin ja ymmärsin mieleni olevan matrian ja energian ilmenemä, joka pystyy muokkaamaan fyysistä todellisuutta täysin haluamallaan tavalla. Tunsin olevani erittäin tietoinen tilanteestani sijainnistani sekä maailmankaikkeudessa, että planeetalla. Henkeni leijaili makuuhuoneen yli ja laskeutui hempeästi elämänkumppanini rakastavaan syliin. Heräsin lukemattomia kertoja eri mittakaavoihin, kokoihin, etäisyyksiin itsestäni ja olemukseni muotoihin. Kuitenkin olin joka kerralla hitusen lähempänä arkista tilaani ihmisen mielenä. Kun lopulta palauduin olin täynnä arvostusta todellisuuden ihmeellisiä kerroksia ja säikeitä kohtaan, sekä aivan tavattoman onnellinen tiedostessani elämän ainutkertaisuuden ja ikuisuuden.
Tästä aiheutuneet laskut olivat hieman vittumaisen oloisia ja otin niihin 100mg tramadolia, 40mg opamoxia, 800mg buranaa, 1500mg parasetamolia ja 90mg kodeiinia ja loput mxe:t.. Kyllä helpotti ja tuli unikin kivasti
Seurraavana päivänä ja itseasiassa tähän päivään asti on ollut aivan mahtava olo, eikä se näytä hiipumisen merkkejä. Aionkin tehdä tästä kokemuksesta minulle ja lähipiirilleni käänteentekevän kokemuksen, jota ennen olin eri olento, kuin jälkeen.