Kodeiini

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
zerk

Re: Kodeiini

Post by zerk »

Mulla on kertaalleen tullut kodeiinista juuri tuollainen reaktio. Nappasin risteilyllä nilkkojen kovaan kipuiluun 7 panacodia, koska olin unohtanut tramalit maihin, ja tuloksena oli pahoja hengitysvaikeuksia ja naaman ihan hirveä turpoaminen. Todella paska kokemus. Koskaan aikaisemmin en ollut kokenut mitään ongelmia kodeiinin kanssa mitä histamiinireaktioon tulee, enkä myöskään tuon jälkeen. Tuon jälkeen tosin otin alle jotain antihistamiinia joka kerta jos tuli tarve käyttää kodeiinia.
Zubs
Lepakko

Post by Zubs »

Sain kuin sainkin kodeiinin viihdekäytön järkeväksi ja toimivaksi. :)

Nyt olen viimeisen vuoden ottanut kodeiinia epäsäännöllisesti, kerran 1-2 kk. Ennen otin yleensä kerran viikossa.

Nykyisin ei tee edes erikoisemmin mieli, mutta välillä jos tulee vastaan niin tulee otettua. Itselle tämä on vain niin nostalgista.
Tykkään jotenkin tästä rappioromanttisesta viehätyksestä. :mrgreen:

Vähän tämmönen ghettohuume: parit panacodit ja tilkka yskänlääkettä. Toimii! 8)
Vieterivetonen

Post by Vieterivetonen »

Eipä oo kodeiinista paljoo kokemuksia, varmaan alle kymmenen, mutta ei kyllä kauheen positiivisia oo ollut. Ekalla kerralla otin muistaakseni 150mg panacodia ja samana iltana meni alkoholia kanssa, oli ihan kiva olo mutta ei kovin kummoinen.

Sitten seuraavalla kerralla otin kai 180 mg, ja ilta meni sit siihen että kävin tunnin välein harrastamassa laatanheittoa. En tuntenu pahemmin mitään muuta oloa, kun helvetin huono olo. Kiinnitin myös huomiota sellaseen, että oli hermot tosi kireällä koko ajan, paloi pinna kaikkiin ja ylipäätään hälinään ympärillä. Teki vaan mieli huitasta kaikkia, joka vähänkin vilkas muhun tai puhui mulle jotain. Kaikki se hälinä ahdisti ja oli pakko päästä ulos kaupasta. No, onneks menin koska heti sen jälkeen lensi laatta..

Codesan compin kanssa on ollut positiivisempia kokemuksia, vaikka kokeilukertoja on ollut vaan muutama. En muista että sen kanssa olis koskaan ollut mitään ongelmia. Paljon miellyttävämpi olo kaikenkaikkiaan ku muista kodeiinipitosista, johtuisko siitä efedriinistä, en tiedä.
Serotoniini
Psykonautti

Post by Serotoniini »

180mg toimii paremmin ku oletin, mukava illanistujais-fiilis. Tosin parit kaljatkin alla.

Viimeks kuukausia sitten ilman toleja sama määrä ei puhunut puoliakaan tästä, normisti ottanu +-300mg
Vieterivetonen wrote:ilta meni sit siihen että kävin tunnin välein harrastamassa laatanheittoa. En tuntenu pahemmin mitään muuta oloa, kun helvetin huono olo.

Onko muuten kokemuksia opiaateista? Keho saattaa hylkiä opiaatteja jos ei oo tottunut..
zerk

Post by zerk »

Vieterivetonen wrote:Eipä oo kodeiinista paljoo kokemuksia, varmaan alle kymmenen, mutta ei kyllä kauheen positiivisia oo ollut. Ekalla kerralla otin muistaakseni 150mg panacodia ja samana iltana meni alkoholia kanssa, oli ihan kiva olo mutta ei kovin kummoinen.
Opioidien ja alkon yhdistäminen on lähestulkoon aina huono idea. Vaarallisuuden lisäksi alkoholi usein latistaa opiodien tuottamaa euforiaa ja lähinnä lisää sedaatiota.
Vieterivetonen wrote: Sitten seuraavalla kerralla otin kai 180 mg, ja ilta meni sit siihen että kävin tunnin välein harrastamassa laatanheittoa. En tuntenu pahemmin mitään muuta oloa, kun helvetin huono olo. Kiinnitin myös huomiota sellaseen, että oli hermot tosi kireällä koko ajan, paloi pinna kaikkiin ja ylipäätään hälinään ympärillä. Teki vaan mieli huitasta kaikkia, joka vähänkin vilkas muhun tai puhui mulle jotain. Kaikki se hälinä ahdisti ja oli pakko päästä ulos kaupasta. No, onneks menin koska heti sen jälkeen lensi laatta..
Pahoinvointi on todella yleinen opioidien sivuvaikutus, erityisesti jos niistä ei ole juuri aiempaa kokemusta. Pahoinvointilääkkeet auttaa mainiosti. Myös tuollainen vitutus ja hermojen kireys vaikuttaa olevan aika yleistä, itse ainakin tunnistan ns. opioidivitutuksen joka ilmaantuu yleensä heti vaikutusten huipun jälkeen jos on tullakseen ja tuntuu erityisesti tekevän muista ihmisistä rasittavan tuntuisia.
Vieterivetonen wrote: Codesan compin kanssa on ollut positiivisempia kokemuksia, vaikka kokeilukertoja on ollut vaan muutama. En muista että sen kanssa olis koskaan ollut mitään ongelmia. Paljon miellyttävämpi olo kaikenkaikkiaan ku muista kodeiinipitosista, johtuisko siitä efedriinistä, en tiedä.
Se johtuu varmaankin Codesan compin sisältämästä difenhydramiinista joka boostaa kodeiinia todella miellyttävällä tavalla.
frapathea

Post by frapathea »

zerk wrote:
Vieterivetonen wrote: Codesan compin kanssa on ollut positiivisempia kokemuksia, vaikka kokeilukertoja on ollut vaan muutama. En muista että sen kanssa olis koskaan ollut mitään ongelmia. Paljon miellyttävämpi olo kaikenkaikkiaan ku muista kodeiinipitosista, johtuisko siitä efedriinistä, en tiedä.
Se johtuu varmaankin Codesan compin sisältämästä difenhydramiinista joka boostaa kodeiinia todella miellyttävällä tavalla.
Mulla myös ainakin efedriini on aiheuttanut selkeitä mukavia lisiä vaikutukseen. Vireä ja selkeä olotila on mielenkiintoinen lisä kodeiinin tuoman miedon euforian päälle.
zerk

Post by zerk »

frapathea wrote:
zerk wrote:
Mulla myös ainakin efedriini on aiheuttanut selkeitä mukavia lisiä vaikutukseen. Vireä ja selkeä olotila on mielenkiintoinen lisä kodeiinin tuoman miedon euforian päälle.
Olin ihan varma, että mainitsin myös juuri tuosta samasta mut jostain syystä jätin sen näköjään pois. Moni valittaa tosta efedriinistä mutta myös mun mielestä se on mukava lisä ja vähän isommilla annoksilla se vähentää kodeiinin ja difenhydramiinin yhdistelmän aiheuttamaa nuokkuilua joka mulla on ainakin usein yllättävän voimakasta. Se ei ole aiheuttanut mulle myöskään mitään ikäviä sivuvaikutuksia.
Vieterivetonen

Post by Vieterivetonen »

Pzyko wrote: Onko muuten kokemuksia opiaateista? Keho saattaa hylkiä opiaatteja jos ei oo tottunut..
Ei, muistaakseni tuolloin oli ensimmäiset kokemukset. Voi olla, että olin jotain tramadolia kokeillut kerran aiemmin mutta siitäkin paljon aikaa. En meinaa millään muistaa. No, ehkä sit ajan kanssa helpottuu jos joskus enemmänkin tulee maisteltua. Viime kerralla panacodeilla oli kyllä jonkin verran mukavampi olo ja pahoinvointia vaan nousujen ajan.
Pen
OD

Post by Pen »

Mullakin eka kokemus opiaateista oli kodeiini. Vaikutukset oli kutina + väsymys. Dose muistaakseni 150mg tai jotain? Eroteltuna codeista siis.

Tramboista sen sijaan tykkäsin heti kun niitä testasin. Edelleenkin lemppareita jarruista vaikka oksikodoni, bupre ja heroiini sekä opatee nyt on ainakin testattujen listalla. Tramadoli kun enemmän MDMA:n tyylinen kuin tollanen perus hidas ainakin pienemmillä annoksilla.

Pitäs kodeiinia koittaa taas joskus mutta jännä kun sitä ei koskaan eteen tuu. Noita eellämainittuja ainoastaan saa.
Swp
Psykonautti

Post by Swp »

Toimiiks panacodit ollenkaan milläänkään määrällä ilman erottelua? vai paskooko vaan maksansa jos noita popsii pelkiltään? ja millasella määrällä siit sitten sais jottaj irti? :)
nyt kipeänä ja kuumeisena niin en jaksanut lukea kaikkia 30 sivua tästä topicista läpi, yritin hiemään söörtsillä ja hieman googletella mutten löytäny ja luovutin niin ajattelin kysyä näin :).
zerk

Post by zerk »

Swp wrote:Toimiiks panacodit ollenkaan milläänkään määrällä ilman erottelua? vai paskooko vaan maksansa jos noita popsii pelkiltään? ja millasella määrällä siit sitten sais jottaj irti? :)
nyt kipeänä ja kuumeisena niin en jaksanut lukea kaikkia 30 sivua tästä topicista läpi, yritin hiemään söörtsillä ja hieman googletella mutten löytäny ja luovutin niin ajattelin kysyä näin :).
Miksei toimisi ilman erottelua? Sen erottelun ideana on vain poistaa parasetamoli, joka on suurilla annoksilla maksatoksista. Itse en lähtisi ylittämään kerta-annoksena viittä panacodia ja päivässä oon pyrkinyt pitämään parasetamolin määrän maksimissaan siinä neljässä-viidessä grammassa (tää siis koko päivän aikana, EI kerta-annoksena). En tiedä mitä "jottaj irti" sulle käytännössä tarkoittaa ja vaikka tietäisin niin en osaisi sulle annosta suositella kun en tiedä sun pohjatolea, käyttöhistoriaa tai kokoa.

Siinä erottelussa menee vajaa puoli tuntia, eikö sulla muka riitä voimat siihen? Jos sulla riittää energia tulla päihdefoorumille kirjoittamaan niin kyllä sä jaksat ne codit erotella. Ohjeita on koko topic täynnä.
Swp
Psykonautti

Post by Swp »

Kyllähän sitä jaksaa ja ohjeita on paljon mutta tulee niin paljon ENEMMÄN syyllisempi ja nistinpi / "väärinkäyttäjä" olo alkaessa erottelemaan noita, kun pelkiltää popsiessa kertakokeiluna. :)

Tiiän kyllä että erottelun tarkoituksena poistaa parasetamooli plus muut haitalliset ja maksaa tuhoavat aineet (ehkä myös käsittääkseni jotain ripulointia ja muuta mahd aiheuttavat väärinkäyttöä estävät aineet?). Ideanahan tässä nyt syödä näitä vaa kipeänä lievittääkseni tässä siitä johtuvaa paskaa oloa ja kuumetta. Mutta mieleen hiipi idea että noistahan saa myös mahd joillain annoksilla euforiaa ja hyvää oloa. painoa noin 95kg josta suuri osa lihasmassaa. Popsin tossa 6 panacodia 4h sitten, (kattelin respan kyljestä että 1-2x, max 3krt päiväs niin kelasin että se 6 tuskin tekee viellä tuhoa? niin uskalsin ottaa) ja en kyllä huomannut minkäänlaista vaikutusta, paitsi hikoilua ainoastaan (syystä: kuumeen laskeminen). Nooh, täytyypi joskus ehkä kerran mielenkiinnosta kokeilla erottelu prosessi ja millälailla tuo kodeiini sitten eroteltuna toimisi. :)

kiitos kumminkin vastauksesta!
zerk

Post by zerk »

Panacodit sisältää kodeiinin ja parasetamolin lisäksi vain sidosaineita, ei tosiaan mitään ripulia aiheuttavia aineita - päinvastoin kodeiini aiheuttaa ummetusta. En tiedä sit miten fiksua on valita se haitallisempi käyttötapa sen sijaan, että vähentäisi maksaansa kohdistuvaa kuormitusta, mutta jokainen tavallaan - eihän se mulle kuulu miten noita napsit. Toi kuusi codia on vielä aika pieni annos (180mg) varsinkin noin isolle kaverille. Koita seuraavalla kerralla vaikka 300mg mutta tällä kertaa eroteltuna. ;)

Eihän tollanen määrä vielä sun maksaasi laita poksahtamaan mutta yllättävän pienet määrät voi jo aiheuttaa vaurioita maksaan, varsinkin jos tuota alkaa harrastamaan usein. Muistaakseni jossain mainittiin, että jo 10g kerta-annos riitti tappamaan jonkun kaverin maksan, kun taas jotkut ovat huoletta napsineet useita kymmeniä grammoja ja ovat yhä hengissä. Kantsii kuitenkin pitää mielessä se, että vaikka naapurin narkki vetikin kolme levyä codeja kerralla eikä joutunut maksansiirtolistalle, ei se tarkoita etteikö sulle voisi käydä niin pienemmälläkin annoksella.

Varovaisuus kannattaa näissä hommissa aina.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Kerran oon syönyt 12 panacodia äärimmäisen epätoivoisena sellaisenaan. Tässä olen vieläkin mutta en kyllä suosittele. Joskus myös syönyt 8 tabua päivässä respalla mutta ne otin 4x päivässä enkä kerralla. Tuo 12 kerralla oli siis tilanne jos erottelu oli mahdotonta ja olin järkyttävimmissä refloissa koskaan.
rebirth
Apteekki

Post by rebirth »

Anteeksi vain mutta mun on pakko takertua tähän lauseeseen.
zerk wrote:Toi kuusi codia on vielä aika pieni annos (180mg) varsinkin noin isolle kaverille.
Tuohan on pieni annos jollekkin ihmiselle ja iso annos toiselle(suurimmalle osalle taitaa kyllä olla pieni tai mieto annos). Parisen vuotta taakse päin kuin itse painoin viellä päälle 110-120kg ( :shock: ) niin ilman opiaattitoleja 150mg kodeiinia jysähti jo todella kovaa. Notkut olivat niin voimakkaat ettei sohvalta pystynyt liikkumaan mihinkään päin, puheen muodostus lähes mahdotonta ja jos yritti liikkua niin alkoi oksettamaan hyvin voimakkaasti. Eikä tuo ollut ensimmäisiä opiaatti kokeiluja, mutta oli todella pitkä tauko edellis kerrasta.
Oikeastaan aina opiaatti tolejeni ollessa nollissa en ylitä 150mg rajaa sillä sekin on välillä hieman liikaa sillä saan jo ihan kahdestakin panacodista pientä pöhinää painon ollessa päälle 90kg. Nytten kyllä tarvis varmaan enemmän kyllä kun on noin puolen vuoden tramaleiden kiskonta nostattanut hieman toleja.
taija123

Post by taija123 »

Eilen tuli otettua 240 mg eroteltua kodua. 8)
Joku ehkä noin tunti niin alkoi hittaamaan. Kiva rentoutunut olo, light-headed, pieni väsymys, päätä ja käsiä kihelmöi, kroppaa kuumottaa mukavasti sisältä käsin... Katoin jakson yhtä brittisarjaa jonka jälkeen päätin alkaa nautiskelemaan, eli sänkyyn, mukava asento ja silmät kiinni. Siinähän ne ajatukset alkaakin valua kuin ittestään, joista jokainen tuntuu erityisen positiiviselta. 2-3h valveunia ja sängyssä kääntyilyä, about niin pitkään sain olosta 'kaiken irti', kunnes tuli nukahdettua normisti. Mulla tuntuu noi vaikutukset kyllä vielä 4-7h ottamisen jälkeen, semmoisena just sisältä päin kuumotuksena ja vähän lötkönä olona. Herätessä oli jostain syystä päänsärkyä ja lievää pahoinvointia, tosin en tiedä johtuiko unen määrästä, kun tuli nukuttua aika monta tuntia putkeen vai oliko sitten sivuvaikutuksia, aikaisemmin ei oo tullu.
210-240mg taitaa olla mulle just se perfect. 150mg jäi ainakin liian laimeeksi, vähän sama kuin olis ottanut 2 pantsua erottelemattomana.

Kyllä mä diggaan kodeiinista, se on sopiva chillailuun kun haluaa rentoutua ja uppoutua ajatuksiinsa.
näätä wrote:Jos erottelee kodeiinin veteen Panacodeista tai vastaavista ja sitten haihduttaa nesteen, saako aikaiseksi kodeiini jauhetta/töhnää? Ja jos niin miten säilyvää se on?
Tommoinen kommentti löytyi tästä ketjusta, vuodelta 2008. Mua jäi kutkuttelemaan vähän. Onko kokemuksia kenelläkään?
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

CrystalBanana wrote:
näätä wrote:Jos erottelee kodeiinin veteen Panacodeista tai vastaavista ja sitten haihduttaa nesteen, saako aikaiseksi kodeiini jauhetta/töhnää? Ja jos niin miten säilyvää se on?
Tommoinen kommentti löytyi tästä ketjusta, vuodelta 2008. Mua jäi kutkuttelemaan vähän. Onko kokemuksia kenelläkään?
Kyllä,laakeaan astiaan laitettu eroteltu neste (olikohan se elmukelmun päälle?) ja odoteltu niin kauan että vedet haihtui.
En muista tarkalleen kauan meni haihtumiseen,ehkä viikko? Oli ilmeisesti ihan toimivaa jauhetta sen jälkeen. Säilyvyydestä ei hajuukaan.
. . . (--) °
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Tässä linkki keskusteluun jonka kävin vähennettyäni parasetamolin yms. määrää kodeiiniin nähden viron ihmeistä. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=2&t=136&start=90

Tuosta saanet vähän osviittaa? ;)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
taija123

Post by taija123 »

Mushru wrote:
CrystalBanana wrote:
Kyllä,laakeaan astiaan laitettu eroteltu neste (olikohan se elmukelmun päälle?) ja odoteltu niin kauan että vedet haihtui.
En muista tarkalleen kauan meni haihtumiseen,ehkä viikko? Oli ilmeisesti ihan toimivaa jauhetta sen jälkeen. Säilyvyydestä ei hajuukaan.
OK, kiitos, syvennyn asiaan ja palaan aiheeseen vähän myöhemmin. Kertokaa toki muutkin jos olette kokeilleet.

Tuli muuten mieleen että mikä on turvallinen annostus eroteltua kodeiinia? Opiaateissa ilmeisesti tuo hengityslaman riski on suuri, yliannostuksella. Eli missä menee raja kodeiinin yliannostuksessa? Puhutaanko jostain järjettömistää 600mg vai saattaako jo pienempi olla yliannostus? Valaiskaa tietämätöntä. :shock:
zerk

Post by zerk »

CrystalBanana wrote: Tuli muuten mieleen että mikä on turvallinen annostus eroteltua kodeiinia? Opiaateissa ilmeisesti tuo hengityslaman riski on suuri, yliannostuksella. Eli missä menee raja kodeiinin yliannostuksessa? Puhutaanko jostain järjettömistää 600mg vai saattaako jo pienempi olla yliannostus? Valaiskaa tietämätöntä. :shock:
En itse lähtis ylittämään kodeiinin kanssa 300mg annosta, sen jälkeen yleensä vain haittavaikutukset kasvavat.

Onko sulla opioiditoleranssia? Aikaisempaa kokemusta? Oletko isokokoinen? Nää on kovin yksilöllisiä juttuja. Kokeile ensin ottaa vaikka 100mg ja jos se tuntuu liian vähältä niin seuraavalla kerralla sitten vähän lisää (kodeiinia ei voi boostailla - se kuluttaa kaiken kodeiini->morfiini- metaboliaan tarvittavan maksaentsyymin heti ja tämän uusiutumisessa menee useampi tunti). Suureen annokseen suoraan hyppääminen on typerä ja turha riski vaikka kodeiini ei kovin voimakas opioidi olekaan.
taija123

Post by taija123 »

zerk wrote:
CrystalBanana wrote:Tuli muuten mieleen että mikä on turvallinen annostus eroteltua kodeiinia? Opiaateissa ilmeisesti tuo hengityslaman riski on suuri, yliannostuksella. Eli missä menee raja kodeiinin yliannostuksessa? Puhutaanko jostain järjettömistää 600mg vai saattaako jo pienempi olla yliannostus? Valaiskaa tietämätöntä. :shock:

En itse lähtis ylittämään kodeiinin kanssa 300mg annosta, sen jälkeen yleensä vain haittavaikutukset kasvavat.

Onko sulla opioiditoleranssia? Aikaisempaa kokemusta? Oletko isokokoinen? Nää on kovin yksilöllisiä juttuja. Kokeile ensin ottaa vaikka 100mg ja jos se tuntuu liian vähältä niin seuraavalla kerralla sitten vähän lisää (kodeiinia ei voi boostailla - se kuluttaa kaiken kodeiini->morfiini- metaboliaan tarvittavan maksaentsyymin heti ja tämän uusiutumisessa menee useampi tunti). Suureen annokseen suoraan hyppääminen on typerä ja turha riski vaikka kodeiini ei kovin voimakas opioidi olekaan.
OK. Ei mulla oikeastaan opioiditolea oo, muuta kun panacodista justiin. Normaalikokoinen, 60kg. Tuntuu että mulla on joku synnynnäinen tole aika moneen asiaan :D Useat lääkkeet/aineet ei toimi mulla samalla tavalla kuin toisilla tuntuu toimivan, esimerkiksi kaksi kertaa isokokoisemmilla ihmillä saattaa toimia annos joka ei mulla tunnu missään. Yksilöitähän olemme juu. Joo, mutta aiheeseen. Eli eroteltuna oon kokeillut 120mg kodeiinia, nah, samat olot kuin ottais erottelemattomana 2 pantsua. 150mg -> sama juttu. 240mg tuntu sopivalta. Tai siis että ei ollut aikomuksenakaan mennä sen korkeammalle, kun en enempää niitä säväreitä tartte mitä tosta jo irtos mulle, eihän tosta aineesta mitään mielettömiä oloja saakaan, mukavan fiiliksen. Mietin vaan sitä että onko esim 240mg jo suuri annos kodeiinia, onko siinä jotain havaittavaa riskiä hengityslaman suhteen.
zerk

Post by zerk »

CrystalBanana wrote:Mietin vaan sitä että onko esim 240mg jo suuri annos kodeiinia, onko siinä jotain havaittavaa riskiä hengityslaman suhteen.
Sanoisin, että ei kannata kamalasti pelätä hengityslamaa kodeiinin kanssa kunhan ei kylkeen iske suuria määriä muita depressantteja. Jos tuo 240mg tuntui hyvältä niin on kyllä fiksua olla nostamatta sitä annosta enempää. Kodeiini alkaa suuremmilla annoksilla aiheuttamaan aika ikäviä sivuvaikutuksia.

Kantsii myös muistaa, että kodeiini on kuitenkin opiaatti jolla on addiktiopotentiaalia - suosittelen pitämään käytön fiksuissa rajoissa. Oot varmasti tietoinen tästä mut tää on hyvä sanoa täällä aina välillä. Kodeiinia pidetään usein vähän sellaisena lastenopioidina mutta siitä huolimatta se on aiheuttanut monille ongelmia.
Pen
OD

Post by Pen »

Mullakin 300mg dose eli 10kpl on ollu rajana. Tuolloin jo erottelu. Jos 5-7 ottaa niin napsin sellasenaan joka yleesä toimii jopa paremmin jos ei ole toleja kun erottelun jaksan tehä tarkalleen se yhden kerran, joka einyt järkevää ole.

Pari lätkää tossa alkukuusta tätä taas testailin, ehkä toisten lisää.
taija123

Post by taija123 »

Mulla on nykyään lähes joka kerta kun otan panacodia (silloinkin kun vain sen 2kpl oikeinkäytettynä särkytiloihin), niin nään niin ihmeellisiä painajaisia, jotka on kumminkin tosi todentuntuisia ja joista on vaikea herätä, herätessä loppujen lopuksi on kauheet pelkotilat päällä :roll: . Eli siis jos olen ottanut panacodia ja käynyt nukkumaan niin näin käy. Se siirtymävaihe on tosin kiva ennen kuin nukahtaa, eli kun olet hereillä mutta näet silti tavallaan unta ihan vaan silmät suljettuina ja ajantaju katoaa täysin.
Musta8
Lepakko

Post by Musta8 »

Noin tunti sitten otin 300mg tätä Buprerefloihin. Vielä ei mitään vaikutusta tunnu. Yleensä mulla vaikutus on tullut siinä tunnin kahden jälkeen. Lämmin ja euforinen. Jopa paremmin toimii mulla nää kun tramalit.

300mg pienempää annosta mun on turha ottaa kun en huomaa mitään vaikutusta. Kai se johtuu opiaattitoleranssista...
Hi..!
anātman
Tuppisuu

Post by anātman »

Kaapistoja kaivellessa löyty muutama paketti panacodeja joista vanhimman päiväys oli mennyt vanhaksi jo 2006.
Vaikuttaa kyllä olevan ihan asianmukaisesti säilytettyjä joten viittiikö noita vielä erotella? :left:
one of god's own prototypes
Huiko
LD50

Post by Huiko »

anātman wrote:Kaapistoja kaivellessa löyty muutama paketti panacodeja joista vanhimman päiväys oli mennyt vanhaksi jo 2006.
Vaikuttaa kyllä olevan ihan asianmukaisesti säilytettyjä joten viittiikö noita vielä erotella? :left:
Miksei? Vaikka olisikin heikommat tehot, niin ei siinä minusta mitään häviä jos kurkkuunsa kaataa. ;)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Kallio wrote:
anātman wrote:Kaapistoja kaivellessa löyty muutama paketti panacodeja joista vanhimman päiväys oli mennyt vanhaksi jo 2006.
Miksei? Vaikka olisikin heikommat tehot, niin ei siinä minusta mitään häviä jos kurkkuunsa kaataa. ;)
Tuskin ovat menettäneet ollenkaan tehoaan.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Retiisi
Karvakuono

Post by Retiisi »

Nyt vaikuttaa 270mg kodeiinia. Tää on kyllä pitkästä aikaa tosi rentoa :) Silloin tällöin tykkään tätä nauttia. Kuten esimerkiksi äsken. Nyt täytyy mennä tupakalle :D
...and all turned into nonsense...
placebo
Kameleontti

Post by placebo »

Retiisi wrote: Nyt täytyy mennä tupakalle :D
Toi on kyl jännä että aina oppareis tekee mieli ihan röökiä ihan hullun lailla. Ittellä oli ihan sama homma kun vedin ekoja kertoja subua ja tramadolia niin tartti ihan jatkuvasti heilua kessu huules. Mut onneks ei tuu enää vedettyä noita oppareita lähes ollenkaan. Ihan vaan viihteiltyy aina välillä. Vois kyllä joku päivä taas verestää muistoja, mutta täytyy kyl varautuu että ostaa vaik pari askia röökiä jo iltaa varten :D
Periaatteet perustana, totuus selustana.