The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

spasm wrote:Olen huomannut saman, tosin on hankala sanoa johtuuko dexmin jälkeiset oudot unet aina dexmistä, vai muista päihteistä tai elämäntilanteesta.
Onko kukaan huomannut että dxm tunkisi alitajunnan täyteen informaatiota
Tuohon sanoisin että dxm ei tunge niinkään alitajuntaan informaatiota, vaan tuo alitajunnasta informaatiota lähemmäs tiedostettua tajuntaa.
Joo jotain tuollaista hain takaa. Tuntuu että toimii todella vapauttavasti alitajunnassa, jopa enemmän ajatuksia jää vellomaan päähän kuin esim. sienitripin jälkeen. :shock: Minulla taitaa olla melko oudot aivot.
All things are equal, there are no special things.
spasm
OD

Post by spasm »

Tai sitten dxm on melko outo hUUme.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
immuzu

Post by immuzu »

Mä oon ainakin huomannu. Ja sen myös että DXM ON outo hUUuuuUume
tRip
Moderator

Post by tRip »

Dexmi on liian outoa..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

Dexmi on saatanalllista kieputsta ja menoa tuhannen päissään. :shock:

Inovix
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Onhan siinä aika hyvin erikoisia piirteitä. Visuaalinen puoli on ennenkuulumatonta. Enkä psykedeeleistä ole samanlaisia venymisiä saanut irti.
pulC
Karvakuono

Oivoivoi

Post by pulC »

Lymykonna wrote:Onhan siinä aika hyvin erikoisia piirteitä. Visuaalinen puoli on ennenkuulumatonta. Enkä psykedeeleistä ole samanlaisia venymisiä saanut irti.
:shock: Tosin noi venymiset voi mennä ihan huolella ylitsekin.. siltäkin... (ehkä parempi asu = S.I.L.T.Ä.K.I.N) kantilta kyseinen "mömmö" .. pelottaa jo ihan parin sd-kokeilun jälkeen.. ja ihan noitten kokeiluiden preusteella olen aineesta kokonaan hypännyt ylitse... ja huolella.. välillä ehkä mielessä vilisee ajatus, että pitäisiköhän sitä erotella dexmit - ja tällä kertaa hieman suuremmalla dosella.. elikkäs ihan, jos kunnon extractin väsäilis... Mutta sen verran kauhistuttaa tuo aine, että ehkäs ei kuitenkaan :roll:
Dexmi on saatanalllista kieputsta ja menoa tuhannen päissään. Shocked
Joo itse oon sitä mieltä, että dxm voisi ihan hyvin olla toiselta nimeltään
esim. Demonic Xtreme Madness :D :D :D Kuvaisi kyseistä "herkkua" huomattavasti paremmalla tavalla.. :P

Pieni edit.. tuol jossain seteissä^ => eristellä => erotella :)
Last edited by pulC on Sun 25 Feb 2007, 06:19, edited 2 times in total.
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Sekin vielä, että minkään muun aineen vaikutuksen alaisena en ole tehnyt asioita tiedostamatta niitä. Kuten puhunut puhelimessa veljeni kanssa...
pulC
Karvakuono

Post by pulC »

Lymykonna wrote:Sekin vielä, että minkään muun aineen vaikutuksen alaisena en ole tehnyt asioita tiedostamatta niitä. Kuten puhunut puhelimessa veljeni kanssa...
Juu siis nimenomaan, aivan kuin kehon sisällä puuskuttais jokin koneisto, joka robotin lailla vain tekis asioita automaattisesti ja täysin harkitsematta..
:o No enpä tiedä sitten :D Tuli vaan mieleen
Joniitti
Apteekki

Post by Joniitti »

Dexmistä tulee vaan ylienerginen olo, ei mitään psykedeelistä.
pulC
Karvakuono

Post by pulC »

Joniitti wrote:Dexmistä tulee vaan ylienerginen olo, ei mitään psykedeelistä.
Niin ja jotkut taas sanovat, että dxm on uniikki psykedeelinen dissosiatiivi.. Itse en osaa dexmii mitenkään erityisemmin lokeroida, kun tullut vaan muutamat kerrat small-dozeilla kokeiltua.. :P
korolli
Apteekki

Post by korolli »

pulC wrote:Niin ja jotkut taas sanovat, että dxm on uniikki psykedeelinen dissosiatiivi..
Minä olen juuri tätä mieltä.
Tosin se psykedeelisyys alkaa näkymään vasta 3. plateaulla (ja ylöspäin).
Pienemmillä dousseilla dexmi vain humalluttaa.

Milloinkohan uskaltaisin päräyttää itseni nelostasolle.. syyhyttäisi kovasti kokea se "totaalinen dissosiaatio"
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Itselläni annosta nostettaessa myös muisti alkaa pätkiä enemmän. Se vähän estää.
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Sama juttu. Parhaasta dexmitripistäni (750mg) en muistanut enää samana päivänäkään kovin paljoa. Helvetin hyvät euforiat siitä sain, sen muistan. Mutta ne parhaat kokemukset puolitajuttomana sohvalla maatessa on totaalisen unohduksissa. Harmi, sillä olin sellaisissa oloissa joita en usein ole kokenut. Positiivisen olonkin siitä sai muutamaksi seuraavaksi päiväksi, kun tuli oltua niin euforioissa.
Kaippa se sitten syö päätä niin paljon?
pulC
Karvakuono

jaikxx

Post by pulC »

korolli wrote: Kaippa se sitten syö päätä niin paljon?
Niinhän sitä huhuillaan juu.. Mut ei dexmeissä vissiin kuiteskaan kauheesti pelättävää, normaalia isommilla dozeilla jos erottelu on priimasti hoidettu

=> PAITSI tietysti pidemmällä tähtäimellä.. Vai kuinka...? Sitä en vaan tajua, kun jotkut just (niinku aiemminkin mainittu) kiskoo resilarii suoraan pullosta.. Luulis, et tommonen voi pidemmän päälle olla ihan helvetillisen epätervettä puuhaa..
Eikä sitä tarvi ihan kauheesti juoda, että rupee purjottaan ja sitten onkin toooosi hauskaa :mrgreen:
(oksentaminen ei ole sen arvoista mielestäni, kun puhutaan aineesta nimeltä dxm :arrow: menee köyhän opiskelijan nuudelirahat vaan hukkaan) :mrgreen:

Kokemuksia on juu, ei tosin omia - vaan ystävillä/kavereilla

Edit: Ite ainoastaan s-doseilla pari kertaa..
Last edited by pulC on Tue 27 Feb 2007, 02:01, edited 1 time in total.
Pakanasoturi
Lepakko

Re: jaikxx

Post by Pakanasoturi »

pulC wrote:
korolli wrote: Kaippa se sitten syö päätä niin paljon?
Niinhän sitä huhuillaan juu.. Mut ei dexmeissä vissiin kuiteskaan kauheesti pelättävää, normaalia isommilla dozeilla jos erottelu on priimasti hoidettu

=> PAITSI tietysti pidemmällä tähtäimellä.. Vai kuinka...? Sitä en vaan tajua, kun jotkut just (niinku aiemminkin mainittu) kiskoo resilarii suoraan pullosta.. Luulis, et tommonen voi pidemmän päälle olla ihan helvetillisen epätervettä puuhaa..
Eikä sitä tarvi ihan kauheesti juoda, että rupee purjottaan ja sitten onkin toooosi hauskaa :mrgreen:
(oksentaminen ei ole sen arvoista mielestäni, kun puhutaan aineesta nimeltä dxm :arrow: menee köyhän opiskelijan nuudelirahat vaan hukkaan) :mrgreen:

Kokemuksia on juu, ei tosin omia - vaan ystävillä/kavereilla
Ei siitä oteta kuin se sorbitoli erottelussa pois mikä ei ole edes hirveän epäterveellistä, muuten kuin että tietty hirveä ripuli tulee ja maha menee kuralle mikä saattaa olla omalla tavallaan haitallista. Ainakaan päälle se ei ole sen haitallisempaa kuin eroteltukaan... Sorbitoliahan käytetään noissa lähinnä makeutusaineena ja sitten siihen että sitä ei kiskottaisi hirveän isoja määriä.
Thoxium

Post by Thoxium »

Fruktoosi on makeutusaineena, sorbitolia pistävät ihan vaan muiden kiusaksi ettei voisi viihdekäyttää sitä. Ja minä olen huomannut että eroteltu DXM toimii paljon paremmin ja puhtaammin kuin esim. Resilar raakana. Puhdas tavara kunniaan :!:
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Eiköhän se eroteltuna imeydykin nopeammin kun on vähemmän tavaraa vatsassa?
pulC
Karvakuono

!!!

Post by pulC »

Mut niinku sanoin... Niiiin ei sitä kauheen mielellään istu pöntöllä montaa tuntia vääntämässä... :? Laksatiiviset haittavaikutuksetkin voi olla todella ikäviä haittavaikutuksia. Seen?
Sitäpaitsi, jos Resilarista poistettaisiin mömmö, joka ripulia aiheuttaa ja jos siitä tehtäisiin puhtaampaa muutenkin niin siitä tulisi Suomessa lähes takuu varmasti reseptilääke, olisihan se varsin kummallinen tilanne, kun yskänlääkkeen ostoon tarvitsisi erillisen reseptin..
Parempi vaan, että kaikki dxm:n palvojat hoitaisivat sen erottelun huolella kotiin - ilman kehon sisäisiä pyörremyrskyjä :mrgreen:
Eiköhän se kuitenkin oo niille sen arvosta..
Sitäpaitsi eikös jokaisen itseään kunniottavan dexmin ystävän perus-skillseihin kuulu juuri se "huolella erottelu"..
:wink:

(Kunhan vaan jotain selitän... oon aikas ryytynyt ) :shock:
Boddah
Karvakuono

Post by Boddah »

Jos joku vois laittaa urlia/kertoa hyvän keinon erotteluun ja tarkat ohjeet perään oisin kiitollinen. :wink:

Nimim. ripulimyrskyihin kyllästynyt
A friend with weed is better.
spasm
OD

Post by spasm »

http://soul.fiveam.org/robsku/dihkal/dxm_erottelu.html

Lue myös Dihkalin perusteksti dxm:stä.
Boddah
Karvakuono

Post by Boddah »

Kiitos. Tuosta oli paljon apua. :)
A friend with weed is better.
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Lymykonna wrote:Eiköhän se eroteltuna imeydykin nopeammin kun on vähemmän tavaraa vatsassa?
Hyvinkin mahdollista, että vaikutus on merkittävä viihteellisillä annoksilla. Se helvetin sorbitoli todellakin häiritsee suolen toimintaa kunnolla. Mikstuurahan muistuttaa koostumukseltaan pakkasnestettä tai moottoriöljyä enemmän kuin vettä.
AD_HD @ synirc
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

DXM:n terveysvaikutuksista on nykyään liikkellä monenkirjavaa tietoa, ja on vaikee muodostaa käsitys siitä mitkä ovat sen todelliset vaikutukset. Nyt toivonkin että joku laittaisi tähän ketjuun linkin, jossa voisi tutustua vähän syvemmin aineen vaikutuksiin aivoissa. Itse en ole moista onnistunut löytämään, tosin etsimisen määräkin on jäänyt aika pieneksi.

Vielä jos olisi englanniksi tai saksaksi linkissä tiedot niin yeah! Toki suomikin käy :lol:
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

DXM:n terveysvaikutuksista isommillla annoksilla ei ole luotettavaa tietoa. Aiheesta ei yksinkertaisesti tiedetä tarpeeksi.

William Whiten FAQista löytyy jotain tietoa, mutta siihenkin kannattaa suhtautua varauksella: http://www.erowid.org/chemicals/dxm/faq ... html#toc.9
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

Pirun kiinnostavaa olisi tietää enemmän, toki olen tuo William Whiten Faq:in lukenut. Kiinnostaa kyllä lähinnä hieman itsekkäältä näkökannalta, sillä juuri noin 5min sitten heilahti taas 600mg kitusiin. :roll:
spasm
OD

Post by spasm »

Hyvää matkaa :twisted:
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

Pian makoillaan Val Verden aurikoisilla ranoilla :lol: . Toivottavasti avaruusmadot ei hyökkää, ja Arska pysyy Usa:Ssa.
Tupla
Psykonautti

Post by Tupla »

Mulla toi 600mg ei ihan niin hyvin toiminu mitä odotin, oisko mahtanu johtua siitä et söin sillon aika reilusti :| Mutta kyllä silti ihan hyvissä olin :)

Tai siis meinaan ettei kannata kauheesti odottaa tolta 600mg.. kai..
spasm
OD

Post by spasm »

Yksilöllistähän se on kuinka paljon potkii, mutta kyllä 600mg luulisi useimmilla ainakin jonkin verran potkivan. Itselleni tuo 600mg on se perusannos, joka kyllä potkii kun sen oikein hoitaa.

Mutta tuo syöntihomma, se vaikuttaa enemmän kuin uskoisikaan. Melkeinpä täysin turhaa ottaa täyteen vatsaan. Ainakin mitä olen kuullut ja lukenut, ja erityisesti mitä olen itse testaillut, niin tyhjään mahaan pärisee niin uskomattoman paljon paremmin kuin täyteen.